შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ანგელოზი და შეშლილი ღამეები


8-03-2015, 21:00
ავტორი ninikela
ნანახია 3 343

დილის 9-ის 20 წუთზე გამეღვიძა. შაბათი იყო, შესაბამისად უნივერსიტეტი არ მქონდა. ავდექი, სააბაზანოში შევვარდი პიჟამოების ამარა, ხელ-პირი დავიბანე მერე კი შხაპი მივიღე, ისეთი საამური იყო თბილი წყლის ქვეშ დგომა რომ 1 საათი ასე ვიყავი. შემდეგ კარებზე კაკუნი შემომესმა, მერე ბრახუნი. ჩემი ძმა იყო კოკა.
-ლიზა 1 საათია მანდ ხარ, გამოდი მალე რა დაიძახა კოკამ.
-10 წუთიც კოკა რა (ლიზა)
-ლიზი მალე გეხვეწები, ვეღარ ვითმენ თორემ ჩავიფსაამ (კოკა). ლიზიმ ხარხარი ატეხა, შეიმშრალა, ტანსაცმელი ჩაიცვა და რამდენიმე წუთის შემდეგ გამოვიდა. კოკა პატარა ბავშვივით ხტუნავდა, მერე სააბაზანოში შევიდა. ლიზა ქვემოთ ჩავიდა, სადაც უკვე დედ-მამა ქალბატონი მართა და ბატონი გიორგი ელოდებოდნენ. მართა რამდენიმე სილამაზის სალონის მფლობელი იყო, ბატონ გიორგის თავისი ბიზნესი ჰქონდა, რომელსაც საკმაოდ კარგად მართავდა და შემოსავალიც უფრო იზრდებოდა. მაგიდას მიუსხდნენ და ჭამაც დაიწყეს. მართა უგემრიელეს კერძებს ამზადებდა და კარგი დიასახლისი იყო. ლიზა თავისუფალ დროს, შაბათ-კვირას კლუბ ‘’San Francisco’’-ში დიჯეი იყო. ლიზა გარეგნულად ძალიან ლამაზი გოგონა იყო, შავგრემანი, გრძელი თმითა და მუქი თაფლისფერი თვალებით. ლამაზი ნაკვთებიც ჰქონდა, ისეთი რომ თვალს ვერ მოსწყვეტდით. მას დიდი შინაგანი სამყარო ჰქონდა. გემოვნებიანი იყო როგორც ტანსაცმელებში, ასევე სიმღერებშიც. რემიქსებსა და მიქსებს აკეთებდა, კლუბში ყველა მსმენელს აკვირვებდა თავისი გემოვნებითა და სტილით, ყველა აღფრთოვანებული იყო ლიზათი. მას ორი საუკეთესო დაქალი ჰყავდა: ელენე და ნინი, ბაღის პერიოდიდან მოყოლებული განუყრელი მეგობრები იყვნენ.
-ლიზა რას შვები? გამოდით რა ჩემთან შენ და ნინი (ელენე)
-კარგი მალე მოვალთ (ლიზა)
ელენე 5 წლის იყო, დედა რომ გარდაეცვალა, მას შემდეგ მამასთან დარჩა. თუმცა მამა მალევე გალოთდა და ელენეს ცხოვრებაც უფრო რთული გახდა, მამისთვის უნდა მოევლო, ეზრუნა მისთვის. რამდენიმეჯერ თვითმკვლელობაც სცადა ცოლის გამო, მაგრამ გადაარჩინეს. ტკბილი სიცოცხლე მწარე ცხოვრებად გადაექცა. თუმცა ლიზა და ნინი მუდამ გვერში ედგნენ, ზრუნავდნენ მასზე.
-გოგოებო ძააან მომენატრეთ (ელენე)
-ჩვენც ელე. რას შვები გიგი (ელენეს მამაა) სად არის?
-სად იქნება... ბარში წავიდა სვამს თავის ძმაკაცებთან ერთად.
-კაი ელე ყველაფერი კარგად იქნება, ჩვენ შენთან ერთად ვართ (ნინი)
-მადლობა გოგოებო (ელენე)
-დღეს კლუბში წამოდით რა გავერთობით (ლიზა)
-კარგი აზრია (ნინი)
-აუ მე არ მინდა ვერ წამოვალ (ელენე)
-ნუ წუწუნებ ელე, რა წამო მაგარი იქნება ამერიკიდან ბითბოქსერი ჩამოდის, ძაან მაგრა აკეთებს, მეც ახალი რემიქსები გავაკეთე მოგეწონება (ლიზა)
-ხო კარგი, წამოვალ (ელენე)
-ხო მოდით დღეს 10-ზე (ლიზა)
ამის მერე ლიზა სახლში წავიდა, ნინი და ელენე საყიდლებზე წავიდნენ, ელენესთვის ახალი კაბა უნდა ეყიდათ.
-კოკა სად მიდიხარ? (ლიზა)
-ძმაკაცებთან უნდა გავიდე, საქმე მაქვს (კოკა)
-რა საქმე? (ლიზა)
-კარგი რა, ლიზა ნუ იქცევი პატარა ბავშვივით, შემაგვიანდება დედას არაფერი უთხრა.
-დღეს 10-ზე მოხვალ კლუბში? (ლიზა)
-ხოო, მოვალ ნინიც იქნება? (კოკა)
-ხო რა იყო? (ლიზა)
-არაფერი, 10-ზე მანდ ვიქნები (კოკა)
-კაი ჭკუით (ლიზა)



№1  offline წევრი anabeli

Kargi txrobis manera gaqvs momwons rom ase dzalian xar sicocxlit savse. ...<3 momwons gaagrdzele aucileblad da ar shewyvito icode. ..<4

 


№2  offline წევრი ninikela

მადლობა აუცილებლად გავაგრძელებ love

 


№3  offline წევრი prettygirl

Kargia, ubralod...saitis yvekaze cnobili ori motxroba gaq gaertianebuli da... Armomewona sataurebi ro,moiparesavit

 


№4  offline წევრი tamooo

magariaa gelodebiii

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent