შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ცისფერთვალება.. თავი 2


27-03-2016, 16:54
ავტორი Teka
ნანახია 2 118

ესღა მაკლდა..ჯოჯოხეთში ჩემი ფეხით მივედი..არმეგონა ამას თუ ოდესმე ვიზამდი..ანუ ახლა ეს უნდა იყოს ჩემი "ბოსი"?ჰმმ დამიანე გაგამწარებ...
როგორც ჩანს გამიჩალიჩეს ბიჭებმა,ხოდა ნახონ თავიანთ ძმაკაცს რაც დაემართება..
ნინიმ ყველაფერი ამიხსნა..ჩემი კაბინეტიც მაჩვენა და დამიანეს ოთახისკენ ავიღე გეზი საბუთების ასაღებად..კარზე დაუკაკუნებლად შევედი და ადგილზე გავშეშეშდი..მალადეც უფროსო,კარგი სამუშაოს განრიგი გაქვს..პირდაპირ აღტაცებული ვარ..ვაჟბატონს ვიღაც შემოუსკუპებია მაგიდაზე და მის ბაგეებს ისეა ჩაფრენილი მამა ღმერთი ვერ "ააწიწკნის" იქიდან..კარის ხმაზე ჩემკენ გამოიხედა და ვითომც არაფერიო ისევ განაგრძო გართობია..
-ისე,თუ შემიმჩნევ მეც აქ ვარ და თუ მოსწყდებით თქვენივე თანამშრომლის ტუჩებს საბუთები მომეცი..! ბრაზი ვეღარ დავმალე იგნორზე და მკაცრი,მაღალი ტონალობით შევუტიე..
-ჯერ ერთი კატერინა,კარზე დაკაკუნება არ გასწავლეს? მერე მეორე ეს რატონია?როგორ ბედავ და ხმას უწევ ჩემთან? და მერე მესამე შენი საქმე არაა მე რას ვიზამ გაიგე?ახლა აიღე ეს ქაღალდები და წადი...დროზე...გაცეცხლებულმა იყვირა და მეც შუბლშეკრულმა გამოვგლიჯე საბუთები და გამოვიჯახუნე კარები..

ნაგავი,ეს როგორ გამიბედა..როგორ მიყვირა..ჰაჰ ნახავ ბარნოვი რა დღეც დაგადგება,განანებ მაგ ყვირილს...
სამუშაო დღეც როგორც იქნა გავიდა და ლიფტთან ვიდექი როდესაც..ნინი მოვიდა..
-ბატონი დამიანე გიბარებთ კაბინეტში..
-რა უნდა?
-არვიცი მითხრა სასწრაფოდ შემოვიდესო..
მობეზრებულად გადავატრიალე თვალები და ნინის გავყეი..ახლა რაჯანდაბა უნდა..არ მასვენებს რაა.

-დიახ,ბოს რამე გნებავთ?მოჩვენებითი ღიმილი ავიკარი სახეზე
-დიახ მნებავს! დღეს სახლში არ წახვალ..აქ იქნები..ეს საბუთებია მოსაწესრიგებელი და რამდენიმე ენაზე სათარგმნი..ეს ყველაფერი ხვალ 11საათისთვის მჭირდება..
-კი მაგრამ..
-არავითარი მაგრამ კატერინა..აქ წესებს მე ვადგენ..
-კარგით..

ერთდროულად გამწარებული და მოწყენილი ვიყავი..დღეს ხომ დედაას დაბადების დღე იყო..სამსახურის მერე საფლავზე ასვლას ვაპირებდი..ეს ურჩხული კი ყოველთვის ხელს მიშლის..ახლა სამსახურიდან რომ წავიდე იფიქრებს დავნებდი..რომ სუსტი ვარ..მაგრამ არა მე აქ დავრჩები და ვანახებ ვინ ვარ..
კაბინეტში შევედი და გამწარებულმა დავახეთქე საბუთები მაგიდაზე...დივანზე დავეშვი და ცრემლები წამომცვივდა..პირველად,პირველადდ მათი გარდაცვალებიდან არცერთხელ გამომიტოვებია მათიდაბადების დღე..ახლა კი..ახლა მგონია,რომ მივატოვე ისინი..რომ დედა არ ვინახუე..დაბადების დღე არ მივულოცე..ნეტავ იცოდე როგორ მენატრები დე,როგორ მჭირდები..

განერვიულებული ავდექი და მაგიდას მივაშურე..რაც მალე მოვრჩები მით უკეთესი..
საბუთები 2 საათში მზად მქონდა..ახლა გადათარგმნა იყო საჭირო..ესეც რამდენიმე საათში მოვაგვარე..საათს რომ შევხედე..დილის რვას უჩვენებდა..ღმერთო ჩემო რა დრო გასულა...სხვა საბუთებიც მოვაწესრიგე დაწესის მხედვით დავაწყვე..ყველაფერი ავიღე და ჭიქა ყავით შევაჭერი "ბოსის" კაბინეტში..ჩემს იქ შესვლას არ ელოდა..გაოგნებული მიყურებდა..ნათარგმნი საბუთები ენების მიხედვით დავუხეთქე ერთმანეთის მიყოლებით და გასწორებული საქაღალდეებიც მათ ჯმივაყოლე..
-აი ინებეთ ბოს..საბუთები ახლა თავისუფალი ვარ?
-არა..ორზე შეხვედრა გვაქ..მერე კიდეა გადასახედი რამდენიმე საქაღალდე ..ოთხამდე მოგიწევს აქ ყოფნა..
-რა? სულ გაგიჟდი?მთელი ღამე გავათენე..საჭმელიც კი არ მაქვს ნაჭამი..შენ გამო დედა...უცებ ცრემლები მომავა..რა დაგემართა კატერინაა ახლა გინდა რომ ამის ტვალწინ იტირო?არა სენ ხომ ძლიერი ხარ..
-რა დედა კატერინა
-არაფერი დაივიწყე..ეს ვთქვი და გამოვვარდი ოთახიდან..სკამზე მოწყვეტით დავეშვი და თათბირს დაველოდე..

დამიანესთან..
არ ვიცი ეს პატარა გოგო რას მიშვრება..მინდა ვაწვალო..მაგრამ ის ისეთი ამაყია არაფერს იმჩნევს..მეგონა სამსახურიდან წავიდოდა იმის გამო რაც გუშინ გავაკეთე მაგრამ არა..კიმაგრამ რა დედა? დედა რატომ ახსენა..ახლავე გავარკვევ...
-ალექს ძმა როგორ ხარ?
-ახლა რაღა გინდა კიდე კატერინასთან გაქ პრობლემა? სიცილით უპასუხა ალექსანდრემ
-ოოო..ბიჭო გუშინ ხო იცი მთელი ღამე რომ დავტოვე ოფისში..დილით მეჩხუბა და დედა თქვა..რა დედა ვერ გავიგე? დედა რატომ ახსენა?
-მოიცა მოიცა გუშინ 26 მარტი იყო ხო?
-ხო რაიყო რახდება?
-რა და ნამდვილი ს*რი ხარ..დედ-მამა გარდაცვლილი ყავს..გუშინ კი დედამისის დაბადების დღე იყო..არცერთი დაბადების დღე არ გამოუტოვებია..ვინ იცის ახლა როგორაა..სულ გამო***ვდი? ერ როგორ გააკეთე..უკვე ღრიალებდა ალექსანდრე..
ამას ვეღარ გაუძლო დამიანემ და გათიშა..ამის დედა შე****..ეს რა გავაკეთე,,ყველაფერს ლეწავდა..საათს რომ დახედა უკვე ორი იყო..საქაღალდე აიღო და სათათბირო ოთახისკენ გაემართა..კართან კატერინა დახვდა..რომ დაინახა გული დაეწვა..საწყალ გოგოს თვალები ჩაწითლებოდა და სახეზე ფერი აღარ ედო..

თათბირი მალევე დამთავრდა..სანამ ყველა გავიდოდა დამიანემ გამოაცხადა,რომ ერთი კვირით ის და კატერინა პარიზში მიდიოდნენ საქმეებზე...კატერინას თვალები გაუფართოვდა..
როგორც კი დანარჩენებს გაეცალნენ მაშინვე ხმა ამოიღო ახვლედიანმა..
-შენ რა სულ გაგიჟდი>? რა პარიზი?
-შეცდომების გამოსწორების დროა პატარავ..


მგონი იმის მაგივრად რომ მე გამემწარებინა ბარნოვი თვითონ მამწარებს..აუ ტასია არმინდა წასვლაააა.წუწუნებდა და დაქალს ეხუტებოდა..
-აუ რა აიჩემეთ ეს წვალებები და დებლობები თუ გიყვართ ერთმანეთი ურალოდ ტქვით რა...შეჭამეთ ტვინი..რა სეუგნებელი ვირები ხართ ატყობ..ახლა არ დაიწყო მიყვარს არა ისო თორე გცემ..სულ ასე იცით ამ ვითომ ამაყმა გოგოებმა...კაა ტეე რიი ნააა არ არის ეგ სწორი საქციელი...მოჩვენებითი სიბრაზით ყვროდა ქალბატონი არაბული და ახვლედიანს ენა ჩააგდებინა..
-კაი გნებდები..
-ხოდა ეგრე.


დრო მალე გავიდა..ბარგის ჩალაგებას შეუდგა ახვლედიანი..ჩემოდანი საბარგულში მოათავსა და აეროპორტისკენ აიღო გეზი..
ცოტა ხანში დამიანეც გამოჩნდა..ჩვეულებრივ ტანსაცმელში უსიმპატიურესი იყო..მაგრამ არა მე მასზე ისევ გაბრაზებული ვარ...დამიანემ კი ერთი გვარიანად ამათვალიერა და რეგისტრაციის გასავლელად წინ გამიძღვა..

დამღლელი გზა გვექნებოდა..ამიტომ ძილი ვარჩიე..დამიანეს ზურგი ვაქციე და დავიძინე..გამოღვიძებულს კი მის მხარზე მედო თავი..ფუ ჯანდაბა..ის კი მომაჯადოვებლად მიღიმოდა..ერთი შევუბღვირე და ჩემს ადგილს დავუბრუნდი..
-შეცდომებს გამოვისყიდი პატარავ..
-მეორედ პატარა აღარ დამიძახო..
-რატო პატარა?არმოგწონს? ვითომ გაიბუტა და ტუჩი წინ გამოსწია
-დიახ..არ მომწონს..დაგიმარცვლო?
-არმინდა პატარა.. ტვალი ჩამიკრა და წვენი ოსვა..

მაღიზიანებს,მაგიჟებს,მაცოფებს..აეროპორტიდან პირდაპირ სასტუმროში წავედით..აღმოჩნდა რომ ჩვენი ნომრები ერთმანეთის პირდაპირ იყო..ოთახიდან ულამაზესი ხედი იშლებოდა..მეც სანახაობით ვტკბებოდი..
ტელეფონზე მესიჯის მოსვლამ დამაბრუნა დედამიწაზე და მესიჯი გავხსენი..
"დღეს,ექვსზე ფოიეში დაგელოდები..ერთ ადგილას უნდა გამომყვე..და ხო,ლამაზად ცაიცვი"
"კარგი" მოკლედ მივწერე და ტანსაცმლის შერჩევა დავიწყე..


გამარჯობა..იმედია მოგეწონებათ მოთხრობა..შემდეგში უფრო დავხვეწ..



№1 სტუმარი GirlOnline

შემდეგი თავი მალე დადე რაა <3

 


№2 სტუმარი smile

Magariaa dzalian kargia male Dade axaliii <3

 


№3  offline აქტიური მკითხველი lalita

ცოტა მეტი ემოცია გამოხატე დაუკეთესი გამოგივა.

 


№4  offline წევრი natia-natia

მალე დადე რა

 


№5 სტუმარი A

Au magaria da shemdegi male dade ra.....

 


№6  offline აქტიური მკითხველი ანი ანი

ხო და ცოტა მალე დადე <3 ისე კარგი იყო მომეწონა მარა მალე დადე რააა :'(

 


№7  offline წევრი Teka

xval davdeb aucileblad

 


№8  offline წევრი eki_eka_ake

Sruli seriozulobit geubnebi magari xar!!! ^_^

 


№9  offline წევრი Teka

Maloba didi <3

 


№10  offline წევრი gvanciii kereselidze

Uff ra gemrieli tavii iyooo malee dade raa
--------------------
G.ke

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent