შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ლურჯი მთვარე 13 თავი (დასასრული)


27-03-2016, 21:54
ავტორი ლორელაი
ნანახია 11 835

ნელ-ნელა შევეჩვიე ამ ყველაფერს, ირაკლის მზრუნველობასაც და ახალ გარემოსაც. მას უნივერსიტეტში ყველა იცნობდა, მის გამო მეც ყურადღების ცენტრში მოვექეცი. ვხედავდი როგორ ეამაყებოდა ჩემ გვერდით ყოფნა და ეს მაბედნიერებდა. ცხოვრება სასიამოვნო სიზმრად მექცა, ბედნიერი ვიძინებდი და ვიღვიძებდი. დღის განმავლობაში ჩვენს საქმეს ვაკეთებდით, მე უნივერსიტეტში დავდიოდი, ირაკლი კლინიკაში პრაქტიკებზე, მისი წინსვლა სიხარულით მავსებდა, საღამოს აუცილებლად მაკითხავდა და მთელი დღის ამბებს ვუყვებოდით ერთმანეთს. ძალიან შეიცვალა, გახსნილი და მომღიმარი გახდა, მახსოვს როგორი ბედნიერი იყო, როდესაც პირველ ოპერაციას დაესწრო ასისტენტის რანგში. აღფრთოვანებული მიყვებოდა და ბედნიერი ვიყავი, რომ მე ვიყავი მისი წინსვლის სტიმული.

- შენ რომ არა, არ ვიცი რა იქნებოდა, დადუ. - მეტყოდა ხოლმე დროდადრო და თმაზე მეფერებოდა. - შენ მე ცხოვრებასთან ბრძოლა მასწავლე.

როგორც ყოველთვის, მის აივანზე ვისხედით, მუსიკას ვუსმენდით და სივრცეს გავყურებდით. შემოდგომა ძალაში შედიოდა, ქარიანი დღე იყო, თავი სკამის საზურგეზე მედო და მიფარებულ პლედში ვითბობდი ხელებს. წითელ-ყვითელი ფოთლებით ავსებდა ქარი ჩვენს აივანს, ჰო ჩვენს აივანს, ირაკლი ასე ეძახდა. თვალები დამეხუჭა და ვცდილობდი მუსიკა ჩემში შემომეშვა. ირაკლის სიცილმა გამომაფხიზლა.
- რა გაცინებს? - მეც გამეცინა მის სიცილზე. ირაკლი ჩემკენ გადმოიხრა და თმებიდან ფოთლები მომაცილა.
- შემოდგომის დედოფალს გავხარ.
- მე შენი დედოფლობა მინდა.
- მერედა არ ხარ? - გამიღიმა და ჩემი ხელები გამოაძვრინა პლედიდან. თვალებში მიყურებდა და იღიმოდა.
- არ მიმატოვო რა. - მეც არ ვიცი რატომ ვთქვი, ირაკლის ღიმილი შეეყინა სახეზე.
- არასოდეს მიგატოვებ, თუ შენ არ მოგინდა წასვლა.
- მე არასდროს მომინდება. - გავუღიმე და ხელი თმაზე გადავუსვი. - როგორ მიყვარს შენი თმები, იცი?
- ჩემი თმაა? მხოლოდ თმაა? - წარბებს ქვეშიდან ამომხედა, გული გამიჩერდა.
- არა, აი ეგ გამოხედვა, ეგ თვალები, ღიმილი, შეკრული წარბები…
- ასე? - წარბები სასაცილოდ შეჭმუხნა, გამეცინა.
- წამო რა, სადმე გავიდეთ. - ფეხზე წამოვდექი და ირაკლიც ავაყენე.
- სად?
- რა ვიცი სადმე, ჩავსხდეთ მანქანაში და წავიდეთ… წავიდეთ… არსაით…
- არსაით?.. წავიდეთ. - ყურის ბიბილოზე მაკოცა და თავის თითებში ახლართა ჩემი თითები.

მანქანასთან მისულს მკლავში წამავლო ხელი, უეცრად მაკოცა, მერე კარი გამიღო და დაჯდომის შემდეგ ღვედიც შემიკრა. გაოგნებისგან ხმა ვერ ამოვიღე, გულში ბედნიერების ზღვა ბობოქრობდა, ტალღები მკერდს ეხეთქებოდნენ.
- ესე იგი, არსაით მივდივართ?
- ჰო, არსაით.
- სიჩქარის ხომ არ გეშინია? - გადმომხედა და გამიღიმა.
- არა. - გავუღიმე. ქალაქიდან გავედით თუ არა, ჩემი ხელი, ხელში მოიქცია.
- მზად ხარ? - მე მხოლოდ თავი დავუქნიე და თვალები დავხუჭე. მოულოდნელად ხელი დამავლო და ისე გადამიყვანა თავისთან გააზრება ვერ მოვასწარი, თვალი რომ გავახილე, ორივე ხელი საჭეზე მედო.
- რას აკეთებ? - ირაკლი ნელ-ნელა გამეცალა და გვერდითა სავარძელზე გადაჯდა. - გაგიჟდი? არ ვიცი ტარება.
- ნუ ღელავ. - ერთი ხელი საჭეზე ედო და იცინოდა.
- დავიმტვრევით, ირაკლი. - ვიკივლე შეშინებულმა, რადგან ირაკლიმ საჭე მარტოს შემატოვა.
- მოეშვი, ნუ გეშინია, პედალს ოდნავ მიაჭირე ფეხი, მიდი, ახლა ავიღებ და შენ დააჭირე. - ინსტიქტურად გავაკეთე რაც ირაკლიმ მითხრა. დაძაბული ვიჯექი, მთელი ძალით ვიყავი საჭეზე ჩაბღაუჭებული და ირაკლის მითითებებს ვასრულებდი.
- ირაკლი, გთხოვ მეშინია…
- დადუნა, მენდე რაა, უბრალოდ გზას უყურე და ის გააკეთე რაც გითხარი.
- დავიმტვრევით. - შეშინებულმა გადავხედე ირაკლის, რომელიც არხეინად იჯდა და მიყურებდა.
- არ დავიმტვრევით, მე გენდობი, ნახე ჩემს სიცოცხლეს განდობ, ხოდა შენც მენდე.
ნელ-ნელა მოვეშვი… გავსწორდი… ირაკლიმ მუსიკას ხმა აუწია, ფანჯრის მინა ჩამოსწია და ჩემკენ შემობრუნდა.
- ქარს, შენი თმის სურნელი მოაქვს. - ხმამაღლა მითხრა, რომ მუსიკის ხმა გადაეფარა, გამეღიმა.
- ახლა ოდნავ აუშვი პედალს ფეხი. - ფეხი ოდნავ ავუშვი და სიჩქარეც შეანელა მანქანამ. კმაყოფილებისგან უაზროდ მეღიმებოდა. მთელი საღამო დამყავდა მანქანა, ირაკლის მითითებებს ვასრულებდი და მიხაროდა, რომ ამ სიგიჟეში ორივე ბედნიერად ვგრძნობდით თავს. ირაკლი ჩემკენ იყო შემობრუნებული, ლექსებს მიკითხავდა და მიღიმოდა, მე კი თვალები ცრემლით მევსებოდა… დიდხანს ვიარეთ არსაით… დიდხანს იღიმოდა ირაკლი…
- დავიღალე. - შეწუხებული ხმით ვუთხარი, როცა კარგად ჩამოღამდა. ირაკლი უსიტყვოდ გადმოჯდა მძღოლის ადგილას, მე კი გვერდითა სავარძელზე მოვთავსდი, თავი მინას მივადე, თვალები დავხუჭე და მედალიონს მოვკიდე ხელი.
- მიყვარხარ. - თითქმის უხმოდ ამოვიჩურჩულე. ირაკლის ხმა არ ამოუღია, მხოლოდ გადმომხედა, მაგრამ მაინც ვიგრძენი რომ გაეღიმა. მერე მანქანა გააჩერა, თვალი გავახილე, ირგვლივ ბნელოდა.
- გადმოდი. - ირაკლი მანქანიდან გადავიდა და მეც თან გავყევი. მანქანას იყო მიყრდნობილი, ხელები გულზე დაეკრიბა და ცას უყურებდა, მის მზერას გავაყოლე თვალი. მოწმენდილ ცაზე აქა-იქ მკრთალად ანათებდა ვარსკვლავები. სამაგიეროდ მთვარე იყო მთლიანად სავსე.
- ხედავ მთვარეს?
- ვხედავ…
- ლურჯია. - გამეღიმა - ერთხელ ლურჯი მთვარის ქვეშ…
- ეს სიტყვები ადრეც გითქვამს. - მის მხარს მივეკარი და გავყუჩდი.
- ეს მეცამეტე მთვარეა. - ცალყბად გაეცინა და თვალები დახუჭა. - ჩვენი მთვარე…
- ჩვენი მთვარე… - გავიმეორე მეც.
- ჩვენი, ცაშიც და შენს მკერდზეც. - ჩემი მედალიონისკენ გადმოიხარა და ორი თითით შეეხო, მისი თითების შეხებამ კანი დამიხორკლა, ისევ ისე ავენთე როგორც პირველად. მედალიონიდან თითები ყელისკენ ააცოცა და ყელის ქვეშ ჩაღრმავებაზე გაჩერდა. თვალებში მიყურებდა . - შენს თვალებში მე ვჩანვარ, ჩემთან?
- შენთან კი მე. - ნერწყვი ძლივს გადავყლაპე.
- ახლა გაკოცებ…
- რატომ აფუჭებ სიტყვით მომენტებს? მაკოცე. - ორივეს გაგვეცინა.
მაკოცა…
ჩამეხუტა…
და ჩვენ ვიდექით ლურჯი მთვარის ქვეშ…
მე და ის…
მე ჩემი თავი ვიპოვნე…
მან თავისი დაკარგული ნაწილი…


უნივერსიტეტში ვიყავი, ლექციაზე და ერთი სული მქონდა, როდის დამთავრდებოდა. ირაკლის ნახვა მეჩქრებოდა, მენატრებოდა, მინდოდა, მისი სუნთქვის შეგრძნება მსურდა. კლინიკაში მივაკითხე, არ დამხვდა. გამიკვირდა. ვურეკავდი, მაგრამ არ მპასუხობდა. შეუცნობლად შიშის გრძნობა დამეუფლა. ასე არასდროს მოქცეულა. მთელი დღით არ გადაკარგულა. აკანკალებული ფეხებით მივედი მის სახლამდე, ლიფტს არ დავლოდებივარ, ნერვიულობისგან დამძიმებული სხეული ძლივს ავიტანე მეექვსე სართულზე და ჰაერი ღრმად ჩავისუნთქე, მერე ამოვისუნთქე და კარი შევაღე. ფარდები ჩამოშვებული იყო, ბნელოდა. ხელის ცეცებით გავიარე კოლიდორი და მისაღებში გავედი. ფარდის ღრიჭოდან შემოსულ სინათლეზე კარგად გავარჩიე ადამიანის სილუეტი. დივანზე იჯდა, ჩემგან ზურგშექცევით, რაღაცნაირად დაძაბულად. გულმა ფეთქვა ყელში გამიწყო, ფრთხილად შემოვუარე დივანს…
სისხლმა მოულოდნელად პირიქით დაიწყო მოძრაობა, თითებიდან, თმის ღერებიდან, ნერვების გავლით, აუყვა მაჯებს, მერე მკლავებს, მხრებს, ბეჭებს, გულისკენ…გული უკან ითხოვდა გაცემულს, იტუმბავდა, ისრუტავდა…
გულ-მუცელი ამემღვრა. შიგნეულობა ამეწვა, მეგონა ვიღაც სათითაოდ მაგლეჯდა ხორცებს…
მოვკვდი…
დავიშალე…
სამყარო თავზე ჩამომექცა, ყველაფერი გაუფერულდა, გაიცრიცა, გაფერმკრთალდა. ჩემი ოცნებები, ფიქრები, ერთიანად დაიწვა, განადგურდა… თითქოს ყელში ხელი წამიჭირეს, სპაზმებმა დამახრჩო…
ირაკლი, ჩემი ირაკლი, დივანზე იჯდა, მაისურის სახელო ბოლომდე აეწია, მკლავზე სალტე მოეჭირა, რომლის ერთი ბოლო კბილებით ეჭირა და თავისი ხელით, ჩემთვის ასე საყვარელი თითებით ვენაში იკეთებდა წამალს… გულის რევის შეგრძნებამ კანკალიც კი გადაფარა. ვხედავდი როგორ შედიოდა მის ორგანიზმში წამალი, ვხედავდი როგორი სიამოვნებით მიელულა თვალები ირაკლის და ვგრძნობდი, როგორ მძულდა საკუთარი თავი, რომ ასეთი ბრმა ვიყავი, მძულდა მთელი ჩემი შეგნებული ცხოვრება, რომელიც მას მივუძღვენი, მძულდა და გულს მირევდა ჩემი სხეული, რომელმაც პირველად მისი ხელების სიმხურვალე იგრძნო…
მძულდა ის ადგილები სადაც ირაკლის თითები მეხებოდა…
ვიდექი და ვუყურებდი, როგორ დაეშვა მისი აკანკალებული ხელი დივანზე, როგორ გაუვარდა შპრიცი ხელიდან, როგორ მოეშვა მკლავზე მოჭერილი სალტე და გაუჩინარდა მანამდე ლურჯად ამომჯდარი ვენა. მისი სხეულიდან მზერა ჩემს ხელებზე გადავიტანე, მინდოდა მეც იგივე გამეკეთებინა რაც მან, მინდოდა ის ტკივილი რასაც მე ვგრძნობდი, მასაც ეგრძნო. შურისძიების წყურვილით დავბრმავდი, მძაგდა ასეთი ჩემი თავი, მაგრამ ამ გრძნობას ვერაფერს ვუხერხებდი. იმის მაგივრად რომ მეყვირა, მეჩხუბა, ისტერიკა მომეწყო და ტკივილი ცრემლებისთვის გამეტანებინა, გახევებული ვიდექი, ძირს დავარდნილ შპრიცს ვუყურებდი და ათასი აზრი მიელავდა თავში.
იმ დროს ყველაფერი მძულდა, მთელი სამყარო..
მთელი ქალაქი…
საკუთარი თავიც…
მაგრამ ირაკლი არა, ვერა…
ყველაზე მეტად მინდოდა მძულებოდა, მაგრამ არ გამომდიოდა, თითქოს ამ ამბავში ყველაზე ნაკლები დამნაშავე ის იყო…
ერთი ნაბიჯი გადავდგი მისკენ, მუხლებზე დავდექი, ირაკლი მოშვებული იწვა, სანახევროდ ძირს გადმოკიდებული სხეულით, თვალები დაეხუჭა და სახეზე უმართავი, ღიმილი დასთამაშებდა. მწარედ გამეღიმა, უფრო ზუსტად სახე დამემანჭა. ალბათ რა საოცარ და ამაღელვებელ რამეს ხედავდა, წარმოვიდგინე როგორი გრძნობა ექნებოდა მას ყალბი მირაჟიდან და მთელი ხმით მომინდა მეკივლა, მე კი მის წინ მუხლებზე ვიდექი, მისი უსიცოცხლოდ ჩამოკიდებული ხელისკენ ხელებგაშვერილი, პირს უაზროდ ვაღებდი, დაგროვილი ტკივილისგან გათავისუფლებას ვცდილობდი, მაგრამ ხრიალის მეტი არაფერი ამომდიოდა. ორივე ხელი სიმწრით მომემუშტა და მინდოდა მაჯებზე ამობურცული ვენები ფრჩხილებით სიმებივით დამეწყვიტა.
ემოციებისგან დაცარიელებული სხეული სიცივისგან მეყინებოდა, კივილის სურვილისგან ყელი გამებერა, სიმწრისგან ორივე ხელი ყელზე წავიჭირე, როგორ მინდოდა სიკვდილი… როგორ მინდოდა მეტკინა მისთვის…
უგრძნობი, გაყინული თითები შპრიცისკენ გავაცოცე, ხელში ავიღე და მაღლა ავწიე, მხოლოდ ორი გრამი აკლდა… ცრემლებმა თვალები დამიბინდა, მაგრამ ვერ შევძელი მეტირა, როგორ მსურდა მაშინ ცრემლებში ჩავმხრჩალიყავი, როგორ მინდოდა მათი სიმლაშე შემეგრძნო მაგრამ არა... ვერა… მერე უბრალოდ მოვმუშტე მარცხენა ხელი და ყველაზე ლურჯ, ყველაზე ამობურცულ ვენას შევახე ნემსი. თვალები დავხუჭე, არ შემეძლო ამის ყურება, საერთოდ მეკიდა იმ წამს მედიცინა და ის ფაქტი, რომ ამით დაავადების აკიდება შემეძლო, მეტი რა დაავადება შეიძლებოდა დამმართოდა. ჩხვლეტისგან მიღებულმა ტკივილმა, გონებაზე მომიყვანა…
შეშინებულმა დავიკივლე, შპრიცი მოვისროლე, ვენაზე ხელმიჭერილი იატაკზე მოვიკუნტე...
ირაკლიმ თვალები გაახილა, უაზროდ აატრიალა და გამიღიმა, რამდენიმე წამს ასე საწყლად მიღიმოდა, მერე წამოჯდომა სცადა, მაგრამ არ გამოუვიდა, იატაკზე ჩამოსრიალდა, ჩემს ფეხებთან გულაღმა გაწვა და თავი გვერდზე გააბრუნა… არ დამენახვა როგორ ტიროდა... ტიროდა, ვიგრძენი, მე ხომ ვიცოდი, რომ ტიროდა.
როგორ მტკიოდა… როგორ მინდოდა…
მაინც ვერ ვიტირე…
ვიწექი გამოფხეკილი, ყოველგვარი შეგრძნებისგან, ფიქრისგან დაცლილი… ერთი ხელი მეც მასავით მუცელზე მედო და ვგრძნობდი სხეულში ადუღებული სისხლის მიმოქცევას…
მერე? მერე უბრალოდ წამოვდექი, ძლივს-ძლიობით წამოვკრიბე ჩემი გაფანტული გრძნობები მისი იატაკიდან, ერთხელ კიდევ შევავლე თვალი ჩემს უკვე დაკარგულ სიყვარულს, მერე მწარე გაღიმებით დავემშვიდობე სახლს, რომელთანაც სასიამოვნო და ტკივილიანი მოგონებები მაკავშირებდა და გამოვედი.
- მაპატიე… - კართან მდგარს მომწვდა მისი ჩურჩულით ნათქვამი და შემეშინდა, რომ მართლაც ვაპატიებდი, შემეშინდა, რომ კვლავ დავბრუნდებოდი და გიჟივით გამოვვარდი გარეთ.
კიდევ დიდხანს მივრბოდი… არსაით…

ვიწექი საწოლზე გულაღმა და ჭერს მივშტერებოდი, გვერდით ტელეფონი მედო… რა უთავმოყვარეო ვიყავი, მაინც მინდოდა, რომ დაერეკა, თუმცა ვიცოდი რომ არ დარეკავდა…
არც მე ვუპასუხებდი…
არც დაურეკავს…

სამი დღე ოთახიდან არ გავსულვარ, საოცარია, მაგრამ დედაჩემს არ დაუძალებია არაფერი, ჩუმად შემოდიოდა ლანგრით საჭმელს მიტოვებდა საწოლთან და მანამდე შემოტანილი, პირდაუკარებელი უკან მიჰქონდა… მადლობელი ვიყავი მისი, რომ არ მაწუხებდა ზედმეტი კითხვებით, მაგრამ რა ვიცოდი რატომ…

იმ დღეს თავს ძალა დავატანე, მასზე ფიქრები, მისი სახე გულის კუთხეში მივყუჟე და დასუსტებული სხეული ძლივს გავიტანე მისაღებში. დედაჩემი სამზარეულოში ჭურჭელს რეცხავდა, მე დივანზე ჩამოვჯექი, ფეხები მოვიკეცე და თავი მუხლებს ჩამოვადე. ჩართულ ტელევიზორს უაზროდ მივშტერებოდი და აზრი ვერ გამომქონდა. მერე თითქოს რაღაც აფეთქდა, ყურები ამიგუგუნა, ოთახი ამოტრიალდა, ირგვლივ ყველაფერი გაშავდა…
საინფორმაციოს წამყვანი იუწყებოდა, რომ “ახალგაზრდა პოეტს, ირაკლი ჯაფარიძეს, რომელმაც ოთხი დღის წინ გალაკტიონის ხიდზე, სიცოცხლე თვითმკვლელობით დაასრულა, დღეს, ორ საათზე კუკიის სასაფლაოზე დაკრძალავენ”…
ტკივილმა გულზე მომიჭირა, თვალები გამიშტერდა, თავში ყველაფერი ამერია... შემეშინდა… თავს უაზროდ ვიქნევდი, ვკანკალებდი, ხელებს პირში ვიტენიდი, კბილებს ვუჭერდი, მინდოდა ტკივილს გამოვეფხიზლებინე, მეგონა სიზმარში ვიყავი…
არა, ეს არ შეიძლებოდა სიმართლე ყოფილიყო, ირაკლი ამას არ იზავდა, არა, გამორიცხულია…
მაგრამ ეს სიმართლე იყო, ამას მატყობინებდა იმ წამს გახსნილი ფეისბუქის გვერდი… ყველგან მისი ფოტო, ვიდეო და ლექსი იდო… გაოგნებისგან არეული, უაზროდ ვხსნიდი და ვნახულობდი დადებულ ინფორმაციას… სუნთქვა მეკვროდა, ერთიანად ვცახცახებდი, მაგრამ ჯიუტად არ მჯეროდა, არა, არ მჯეროდა…
ვიღაცა ბოროტად ხუმრობდა, ყველა იტყუებოდა… ჩემი ირაკლი არ შეიძლებოდა მომკვდარიყო… ის თავს არ მოიკლავდა…
ვტიროდი? არა, არ ვტიროდი… ვიცინოდი, თანაც უბრალოდ კი არა, მთელი ხმით ვხარხარებდი…
ირაკლი ასე ვერ მომექცეოდა, ის არ დამტოვებდა, ამას არ იზამდა, აკი ამბობდა არასოდეს მიგატოვებო, შენ თუ არ წახვალო, მე კი წავედი და აი, მანაც მიმატოვა, აი ასე უბრალოდ…
ირონიული არა? წასვლაც მისებური გამოუვიდა…
სხვანაირად ვერც წავიდოდა…
ხარხარისგან ძალაგამოცლილი, იატაკზე მოვიკუნტე…
მაინც ვერ ვიტირე…
ირაკლის არ უყვარდა ჩემი ტირილი, ცრემლი ჯებირს ვერაფრით გადმოსცდა…
მე ის მივატოვე, მეგონა ამით მასზე შურს ვიძიებდი, მეგონა ვატკენდი, არ მინდოდა ბოლომდე დამეკარგა თავმოყვარეობა, სიამაყემ მძლია, ვერ გავუძელი… ხომ მეუბნებოდა, ერთხელაც დაიღლები და თავად წახვალო, ხოდა მართლაც დავიღალე და წამოვედი… დავტოვე, მაგრამ გავიმარჯვე კი? რაში მარგია სიამაყე და სიყვარულზე გაცვლილი თავმოყვარეობა?
დავსაჯეე? არა! თავი დავისაჯე!
მის საფლავზე არ მივსულვარ… არ მინდა… ირაკლის არ მოეწონებოდა იქ, რომ მენახა… - ხელის ზურგით ლოყაზე ჩამოგორებული ცრემლები მოიწმინდა, მერე თვალები დახუჭა და გაახილა. - “ჩემი არაფერი დაგრჩა
ჩემი უჩემობის გარდა”-ო… ნეტავ იცოდეს… ნეტავ… - ჩუმად ჩაილაპარაკა ათრთოლებული ხმით და ბედნიერმა გადმოგვხედა…


პ.ს. დამთავრდა... ისე როგორც ვგეგმავდი, ისე როგორც დავინახე... ვიცი, სხვანაირად გინდოდათ დამემთავრებინა, მაგრამ მე ასე ვხედავ... მადლობა ყველას, რომ კითხულობდით, მადლობა, რომ მოგწონთ. ვიცი, გული დაგწყდათ, მაგრამ პირობას ვდებ ეს იქნება ბოლო ნაწარმოები, რომელიც ასე დამთავრდა.
პ.პ.ს. კიდევ ერთხელ დიდი მადლობა მარიამ ნატროშვილს ლამაზი ლექსებისთვის, დახმარებისთვის, რჩევებისთვის.
მე ცოტა ხნით გემშვიდობებით, მალე ახალი და საინტერესო ისტორიით დაგიბრუნდებით.



№1  offline მოდერი chica sol

ვაიმე დასასრული ეს რას ვეღირსე...
ახლავე ჩავიტკბარუნებ პირს. <3
მიყვარხარ love

 


№2  offline წევრი teddy))

Vifiqre bednieri dasasruli ikneba tko bolo tavs rom vkitxulobdi, magram ase ar agmochnda
tavidanac vgrdznobdi ase da ara marto me <3 guli damwkda masze magram shen damtavre yvelaze realurad! Amagelvebeli iko yoveli tavi <3 sxvanairi iyo, esec unda damtavrebuliyoo! Dzalian, dzalian kargi iyo! Lurji mtvare gaxda chemi ert-erti favoriti motxroba :* gansxvavebuli iyo dzalian! Fzalian kargad daamtavre! Yvelaferi kargad gadmoeci! Dzalian kargi iyo ravtkva ar vici dzalian, dzalian kargi iyo! Vgijdebi ukve am istoriaze! Warmatebebi! <3

 


№3  offline წევრი mako-makako

ბრავო თათა ეს იყო რაღაც საოცრება.გრძნობების და ემოციების ფეიერვერკი.ყველაფრის ერთად აფეთქება.არ ვიცი რა გითხრა უემოციოდ და უცრემლოდ ვერცერთ თავს ვერ ვკითხულობდი.რაღაც ძალიან სულიერი და ჩემებური მეჩვენა ეს ისტორია.მუდამ ემოციებით დატვირთული ვკითხულობდი.თავიდანვე ვიცოდი რომ ამდაგვარი დასასრული ექნებოდა და ძალიან მომეწონა,რადგან სხვანაირი დასასრული უბრალოდ წარმოუდგენელი იყ.წარმატებები და მალე დაგვიბრუნდი <3 <3
--------------------
,,ცხოვრება ტალღაა რომელსაც თუ არ ჩაჰყევი აუცილებლად ჩაგითრევს.''

 


№4  offline წევრი მოიისფრო

"ჩემი არაფერი დაგრჩა,
ჩემი უჩემობის გარდა..."
აღმაფრთოვანა ამ სიტყვებმა, გრძნობებმა, ემოციებმა...
ასეც უნდა დაგემთავრებინა და კარგი გოგო ხარ შენ!
რატომღაც ასეთი ადამიანების (ასე ღრმად რომ არიან ამ წუმპეში ჩათრეულნი), არ მჯერა რომ შეუძლიათ იქიდან ამოვიდნენ და ეს ტალახი ჩამოირეცხონ. ალბათ უბედურება სწორედ იმაშია რომ ასეთ პატარა შეყვარებულ გოგონებს, ეს გრძნობა ამონებთ, ამბრმავებთ და ამის აღიარება, ლოგიკურია რომ არ სურთ.
ვიცოდი რომ ბოლო ასეთი იქნებოდა მაგრამ ცოტათი "მეშინოდა", რომ მშრალად დაამთავრებდი, მაგრამ საბედნიეროდ ჩემი ეს "შიშები" არ გამართლდა და ამისთვის მადლობა შენ!

 


№5 სტუმარი Teo..

Vaxiareb martla sxvanair dasasruls velodi.magram am cxovreba realoba esaa. Xandaxan siyvarulic udzluria.madloba hemo kargo.

 


№6  offline წევრი Smiling girl

საოცრებაა <3

 


№7  offline წევრი ტომა

კომენტარები შემომეკითხა და ახლა ფსიქოლოგიურად ვიმზადებ თავს ცუდი დასასრულისთვის no
როგორ მინდოდა რომ ერთად ყოფილიყვნენ recourse

 


№8  offline წევრი qetiqetiA3

ემოცია მოიტანე
სიამოვნებაც დიდი მივიღე შენი ნაწერის წაკითხვით
კიდევ ერთხელ:ემოცია იყო აღუწერელი .. მეც მეტკინა როგორც დადუს და ირაკლის
არაჩვეულებრივი მოთხრობა და ძალიან კარგი და მაგარი ავტორი დიდი სიამოვნებით წავიკითხავ შენს ახალ ისტორიას
ძალიან დიდი მადლობა ამ ემოციისთვის...

 


№9  offline მოდერი chica sol

ვაიმე არა! არა! არა და არა... ღმერთო, არ მინდოდა ასე არა!
შენ იცი რა ქენი ახლა? მომკალი ლორე... ვერ ვტირი, უფრო სწორად უცრემლოდ ვტირი, გული ამტკივდა, სული ჩამენგრა, ცა ჩამომწქცა...
ვერ ვტირი და მე რომ ვერ ვტირი ეს ძალიან ცუდია...ყველა ნერვი მიკანკალებს, ყურებში მიწუის რაღაც...
დადუს კი არა მე მომიკვდა მგონი ირაკლი. ერთ ღამეში ნაპოვნი კაცის იდეალი...

ის რომ ისტირიის დასასრულმა შემძრა,არ მიშნავს ვაკნინებდე შენს ნიჭიერებას, ეს უდავოა და მგონი არც არსებობს აქ არავინ ვინც ამაში შემედავება...
თათაზე შეგნებულად არ ვაკეთებ კომენტარს...
პ.ს. "ჩემი არაფერი დაგრჩა, ჩემი უჩემობის გარდა" აი, ეს შეუდარებელია...
მიყვარხარ love

 


№10  offline ახალბედა მწერალი lullaby

აი, ხომ ყველაფერი ვიცოდი, მაგრამ იცი უკვე, როგორც ვკითხულობდი. გეგმავდი, რაღაცეებში წაგეხმარე ჰო, მაგრამ იმაზე მაგარი გამოვიდა, ვიდრე ჩაფიქრებული იყო.

მინდა ლურჯი მთვარე, ძალიან მინდა.
მადლობა სიუჟეტისთვის. მშვიდად იყავი, ჩემი აზრით საერთოდ არ გამოვიდა ბანალური, საერთოდ! პირიქით. ეს იდეა შენს ხელში ცუდად არც გადმოვიდოდა ფურცელზე ( ვორდში :დდ )
მეამაყება, რომ პატარა წვლილი მაქვს ამ სასწაულში შეტანილი. მადლობა ნდობისთვის <3

პ.ს. არაფრის,, მუდამ შენს სამსახურში მიგულე <3

 


№11 სტუმარი taso

საუკეთესო ხარ უდაოდ! ყოჩაღ შენს ნიჭიერებას love მე დაახლოებით ველოდი ასეთ დასასრულს belay გული შემეკუმშა ისე გადმოეცი ყველა ემოცია.

 


№12  offline წევრი მოლურჯო

მე არ ვიცოდი როგორ დამთავრდებოდა
ბევრი ვერსია მქონდა..
ჩემი ლურჯი მთვარე
მტკივნეული და უიმედო
ეს იყო და ეს
ჩანდა წინა თავებში სიყვარული
ჩანდა ვნება მაგრამ ეს თავი სულ სხვა რამ იყო

მე მინდოდა ასე
მოულოდნელი დასასრული
მტკივნეული მაგრამ საინტერესო
--------------------
მარიამი

 


№13  offline მოდერი Eleniko13

სხვანაირად ვერც დასრულდებოდა, თათ.
სხვანაირად არ შეიძლებოდა.
ეს იყო ისტორია, ბოლომდე რომ ვგრძნობდი ყველა სიტყვას, ყველა ემოციას, ყველაფერს, რასაც წერდი...
ისტორია, რომლის წაკითხვასაც მეორედ და მესამედ და მე-ბევრჯერ ვაპირებ და შენ ხარ სასწაული,
ეს რომ დაწერე.
მიყვარხარ თათ.
--------------------
ლილიტის ქალიშვილი.

 


№14  offline წევრი milangirl

ვაიმე ეს რა იყო ემოციების ქვეშ ვარ ახლაც. დიდი ხანია ასეთი მძიმე და ამაღელვებელი ისტორია არ წამიკითხია. საერთოდ ვერ ვიტან ტრაგიკულ დასასრულს, მაგრამ შენ ისე გადმოეცი თითოეული გრძნობა რომ შეუძლებელიც კი იყო არ მომწონებოდა. ვფიქრობ ამ ისტორიამ ასეთი დასასრული უფრო მოიხდინა. საოცრება ხარ

 


№15  offline ახალბედა მწერალი ლორელაი

ყველას სათუთაოდ და ერთად გიხდით მადლობას,თქვენ არ იცით როგორ მიჭირდა ამის წერა,როგორ მტტკიოდა,ბვღელავდი და განვიცდიდი თითოეულ მოქმედებას,მეც დადუნასთან ერთად განვიცადე ყველა წვრილმანი.არ ვიცი გამიგებთ თუ არა,მაგრამ არის ხიოლმე მომენტები,რომ გინდა დაწერო,სულს უნდა,სხეულსაც,გჭირდება,თითქოს წამალია,თითქოს აღსარება...მე ეს უნდა დამეწერა,მიუხედავად იმისა,რომ წერის მომენტში ძალიან ზუდად ვიყავი,მაინც უნდა დამეწერა.ამ ნაწარმოებმა გამომფიტა,სულიერად მაგრამ ამავბსო თქვენმა კომენტარებმა...
არ ველოდი,მართლა არ ველოდ ასე ერთსულოვნად თუ გამიგებდით,როგორ მეშინოდა კომენტარების წაკითხვა არც იჩით,მაგრამ თქვენმა სიტყვებმა ისე გამახარა,ნამდვილად ღირდა ასე დაცლა... request
მადლობა ტქვენ,რომ გიყვარვართ,რომ ჩემი ირაკლი შეიყვარეთ,ნეტავ თქვენ თუ იცით როგორ მიყვარს მე ირაკლი...საკუთარი გამოგონებული პერსონაჟი შემიყვარდა,ისე განვიცადე.
ახლა უნდა ვაღიარო,ამ მოთხრობის დაწერა ერთმა ძალიან კარგმა,ნიჭიერმა და ქარიზმატულმა პოეტმა შთამაგონა.პირველ თავში დადუნა მის ვიდეოს ნახავ,მე ნამდვილად ვნახე ეს ვიდეო.ზუსტად ისეთი გრძნიობა დამეუფლა როგორიც დადუნას... love
ჰო კიდევ,ახალ ისტორიას თუ წაიკითხავთ,ნახავთ...აღმოაღენთ...იგრძნობთ..მოკლედ დამელოდეთ,დიდხანს არ გალოდინებთ
მიყვარხართ love

 


№16  offline მოდერი Amalthea

ბოლო წუთამდე მეგონა, რომ ჩემი ცუდი მოლოდინი უბრალოდ ილუზია იყო და შენი პასუხი ("ყველაფერს აქვს ლოგიკური დასასრული") უბრალოდ დამაინტრიგებელი იყო.
თითქოს რაღაც ჩამწყდა.
არც იმას ველოდი ირაკლი ნარკოტიკეებს თუ ისევ მოიხმარდა, ყველაზე მეტად ეგ მეტკინა.
ძალიან მეტკინა.
თითქოს მეც მასთან ერთად მოვკვდი.
სასწაული იყო.
არაჩვეულებრივი გადმოცემის უნარი.

პ.ს მეორედ ასე რომ მომიკლა გული, გეფიცები გიპოვი და საკუთარი ხელით მოკლავ recourse
--------------------
I want to sleep with you. Doesn't mean to have sex. I mean sleep together under my blankets in my bed. With my hand on your chest. And your arm around me. No talking. Just sleep, blissfully happy, silence.

 


№17  offline მოდერი Kira

აი ვერ გადმოვცემ იმ გრძნობებს რომლებიც ახლა მაწუხებს.. ადრეც ხომ მაქვს შები ისტორია წანაკითხი მაგრამ ეს რაღაც სხვა იყო. არაჩვეულებრივი.. აი როგორი იცი უბრალოდ კიარ ვკითხულობდი, მეგონა რო მეც ვმონაწულეობდი, თითოეულ გრძნობას განვიცდიდი აი ყველაფერს რასაც გმირები. მეგონა რო შიგნით ვიყავი . ღამის 3 ის ნახევარია მე კიდე შენ ისტორიას ვკითხულობ და ბოლო ხმაზე ვბღავი.. სამწუხაროდ გამექცა თვალი კომენტარებისაკენ და ტქოს მოვემზადე ცუდი დასასრულისთვის მაგრამ მაინც ვერ... საოცრება ხარ.. წარმატებები ❤️❤️❤️
--------------------
ზვიგენი დაფრინავს!!!

 


№18  offline ახალბედა მწერალი მორი-ელი

რა ქენი გუდუნა ეს?!მესროლე უგულოდ ტყვია და დაასრულე ასე ყველაფერი.ისე ჩამწყდა შიგნით,თითქოს რეალობაში ყოფილიყვნენ დადუნა და ირაკლი.
საოცრება ხარ.კი მატკინე ასე რომ დაასრულე,მაგრამ მაინც მადლობელი ვარ ასე რომ მასიამოვნე 13თავი. ძალიან შემიყვარდა ეს ისტორია და ჩემს მეხსიერებაში სამუდამოდ ჩარჩება ფრაზა
"ლურჯი რატომ ქვია მთვარეს" <3 შენ ჩემო ნიჭიერო.ამ რომანის სუნი მინდა ჩემს თაროზე ვიგრძნო.
--------------------
“ნამუსი ყვავილია, რომელიც თუ მოსწყდა თავის დღეში აღარ ამოვა…”

 


№19 სტუმარი nino kd..

miuxedavad imisa rom ar miyvars cudi dasasrulebi mainc momewona... bravo magari iyo.. ratomgac mindoda orsulad yofiliyo. ar vici rato mara ragac kargi xom unda darchenoda. bolos ver mivxvdi ras nishnavda “ჩემი არაფერი დაგრჩა
ჩემი უჩემობის გარდა”-ო…ნეტავ იცოდეს…
ნეტავ…-ჩუმად ჩაილაპარაკა ათრთოლებული
ხმით და ბედნიერმა გადმოგვხედა… shegidzlia ganmimartoo?

 


№20  offline აქტიური მკითხველი lalita

საოცარი იყო დავმუნჯდი საღოლ .

 


№21  offline წევრი lokokina

ნეტავ იცოდეს ნეტავ ალბათ ჯმას ნიშნავს რომ ორსულადაა და ირაკლიმ არ იცოდა
nino kd..
miuxedavad imisa rom ar miyvars cudi dasasrulebi mainc momewona... bravo magari iyo.. ratomgac mindoda orsulad yofiliyo. ar vici rato mara ragac kargi xom unda darchenoda. bolos ver mivxvdi ras nishnavda “ჩემი არაფერი დაგრჩა
ჩემი უჩემობის გარდა”-ო…ნეტავ იცოდეს…
ნეტავ…-ჩუმად ჩაილაპარაკა ათრთოლებული
ხმით და ბედნიერმა გადმოგვხედა… shegidzlia ganmimartoo?

 


№22  offline ახალბედა მწერალი ლორელაი

დადუნა ამ ყველაფერს სხვებს უყვება...ჯერჯერობით მეტი არაფრის თქმა შემიძლია love

 


№23  offline წევრი ფენიქსი

ძალიან მაგარი დასასრული იყო სხვანაირს არც ველოდი love მთელი ეს მოთხრობა სასწაული იყო love

 


მიყვარს ეს ისტორია და მიყვარხარ შენცცც საუკეთესოთა შორის საუკეთესო ხარ!!!

 


№25  offline მოდერი Eleniko13

ლორელაი
დადუნა ამ ყველაფერს სხვებს უყვება...ჯერჯერობით მეტი არაფრის თქმა შემიძლია love

ჯერჯერობით?
მაინტრიგებ, თათ...
--------------------
ლილიტის ქალიშვილი.

 


№26  offline ახალბედა მწერალი murachashvili

ისტორიებს არ ვკითხულობ ნელ-ნელა როცა ქვეყნდება, მთელი გულით ველოდებოდი "დასასრულს", დღეს მთლიანად წავიკითხე. ამას წინებზე ფეისბუქში კომენტარებს ვნახულობდი, ერთ-ერთი წევრი აღნიშნავდა, რომ ბევრი ნაწერი მოსწონს, თუმცა სათაურებს ვერ იმახსოვრებს wink ალბათ, იმდენად არ მოსწონებია, რომ "დაიმახსოვროს". დარწმუნებული ცარ, ეს ის იშვიათი გამონაკლისი იქნება, როცა სათაურს ვერ დაივიწყებენ ყველას დიდხანს ემახსოვრება შენი "ლურჯი მთვარე". love

 


№27  offline წევრი kaxelii

lokokina
ნეტავ იცოდეს ნეტავ ალბათ ჯმას ნიშნავს რომ ორსულადაა და ირაკლიმ არ იცოდა
nino kd..
miuxedavad imisa rom ar miyvars cudi dasasrulebi mainc momewona... bravo magari iyo.. ratomgac mindoda orsulad yofiliyo. ar vici rato mara ragac kargi xom unda darchenoda. bolos ver mivxvdi ras nishnavda “ჩემი არაფერი დაგრჩა
ჩემი უჩემობის გარდა”-ო…ნეტავ იცოდეს…
ნეტავ…-ჩუმად ჩაილაპარაკა ათრთოლებული
ხმით და ბედნიერმა გადმოგვხედა… shegidzlia ganmimartoo?

მეც ეგ ვიფიქრე და თან ეჭვი მეპარება

 


№28  offline ახალბედა მწერალი ლორელაი

murachashvili
ისტორიებს არ ვკითხულობ ნელ-ნელა როცა ქვეყნდება, მთელი გულით ველოდებოდი "დასასრულს", დღეს მთლიანად წავიკითხე. ამას წინებზე ფეისბუქში კომენტარებს ვნახულობდი, ერთ-ერთი წევრი აღნიშნავდა, რომ ბევრი ნაწერი მოსწონს, თუმცა სათაურებს ვერ იმახსოვრებს wink ალბათ, იმდენად არ მოსწონებია, რომ "დაიმახსოვროს". დარწმუნებული ცარ, ეს ის იშვიათი გამონაკლისი იქნება, როცა სათაურს ვერ დაივიწყებენ ყველას დიდხანს ემახსოვრება შენი "ლურჯი მთვარე". love

გმადლობ ანა,იმედია მოგეწონა

 


№29  offline წევრი khati

თათა,შეუდარებელი იყო...ვიგრძენი და მეტკინა...,,ჩემი უჩემობა"❤️

 


№30 სტუმარი teo

au rato amatire adamiano... exla wavikitxe da au ra cudi dasaseulia...xo sheidzleba es upro originaluria vidre bednieri dasaruli magram ...ragac chamwyda ...mokled dzalian vbodialob magram emociebis qvesh var da mepatieba ....auuuuu

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent