შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

თურმე სიზმარიც რეალობად იქცევა (თავი 6)


28-03-2016, 15:54
ავტორი LeLa-LeL
ნანახია 2 594

„სიყვარული ისეთი სნეულებაა რომელიც მედიცინისაგან განუკურნებელია“. სწორედ ეს სნეულება იყო რაც ალექსანდრეს დაემართა ის ხომ თავისმა სიყვარულმა მოიყვანა გონს ,ლამაზმა,საოცარმა, განუმეორებელმა სიყვარულმა და სნეულებამ რომელსაც მარიამი ერქვა. დილით როდესაც გამოეღვიძა ალექსანდრეს, დაინახა სავარძელში როგრო მოუხერხებლად ეძინა მარიამს ,ისეთი ბავშვური და საყვარელი იყო ალექსანდრე სახეზე ღიმილმა გადაურბინა.ალბათ ძილშიც გრძნობდა მარიამი ალექსანდრეს და გამოეღვიძა. -დილამშვიდობისა სიხარულო როგორ გეძინა?(მარიამი) -კარაგად,თუ არ ჩავთვლით იმას რომ წვეთოვანის გამო ჩემ გემოზე ვერ ვიძნე(ალექსანდრე) -არაუშავს ექიმმა თქვა რომ მალე გაგწერენ და დაიძნებ შენს საწოლში.(მარიამი) -ხო მარიამთან ერთად (ალექსანდრემ მისთვის წაილუღლუღა ისე რომ მარიამს არ გაეგო) -რამე მითხარი?(მარიამი) -არაფერია დაივიწყე,მოდი რა ჩამეხუტე მარიამმმმ (ალექსანდრემ კატის თვალებით გახედა მარიამს) მივიდა და თბილად მოეხვია,ალექსანდრემ ცოტა ჩაიწია და უთხრა მის გვერდით დაწოლილიყო. -მეშინია არაფერი გატკინო(მარიამი) -ნურაფრის გეშინია ჩემო ლამაზო(ალექსანდრე) ოთახში გიჟვით ემოვარდნენ ნია და ნიკოლოზი,მაგრამ როცა დაინახეს ალექსანდრე და მარიამი ჩახუტებულები ერთ ადგილას გაქვავდნენ. -უკაცრავად მოგვიანებით გინახულებთ(ნიკოლოზი) -მოდით გიჯებო,რა მოგვიანებით(ალექსანდრემ სიცილით გადახედა მეგობარს) მარიამი უცებ წამოდგა და გასწორდა.სირცხვილისგან ლოყები აუწითლდა. -კარგი რა მარიამ დროა გაიგონ უცხოები ხოარარიან?(ალექსანდრე) -რახდება რამე გამოვტოვეთ?(ნიამ მარიამს შეხედა და გაკვირვებული მზერა მიაპყრო) -მოკლედ მე და მარიამი ერთადვართ, რა და როგორ მეზარება ეხლა ახსნა მაგის თავი ნამდვილად არ მაქვს.(ალექსანდე) -ვაა რამაგარიააა (ნიამ სიხარულისგან ბავშვურად ხტომა დაიწყო ) -სააღოლ,აი ყველაზე მაგარი წყვილი იქნებით (ნიკოლოზი) -შენ კი ქალბატონო ,დღეს გაცლი და აი ხვალ როცა ალექსანდრეს გამოწერენ ყველაფერს მომიყვები(ნიამ თითქოსდა დაემუქრა მარიამს რაზეც ორივეს გაეცინა) -ხვალ? ვაა რამაგარია ტოოო!(ალექსანდრე) -ხო ექიმებს ველაპარაკეთ და ხვალ გაგიშვებენ სახლში (ნიკოლოზი) -ხოდა ხვალ ვქეიფობთ ჩვენს გადარჩენას (ალექსანდრე) ბავშვები საუბრობდნენ და ბევრ რამეზეც მხიარულობდნენ მალევე წავიდნენ ნია და ნიკოლოზი ,მაიამი და ალექსანდრე კი ისევ ამრტო დარჩნენ, მარიამი ალექსანდრეს გვერდით მიუწვა და ისე ჩაეძინათ. * * * უკვე პირველი საათი ხდებოდა როცა ექიმი შევიდა პალატაში და ალექსანდრე გასინჯა. -ყველაფერი რიგზეა, ან როგორ არ უნდა იყოს როცა ასეთი მზრუნველი მეუღლე გყავთ გვერდით (ექიმმა მზერა მარიამისკენ გააპარა) -ჩვენ დაქ........(მარიამი) -ნამდვილად ასეა ყველაზე მზრუნველი მეუღლე მყავს(ალექსანდრემ ამრიამს სიტყვის დამთაავრება არ აცადა შეხედა და ცალი თვალი ჩაუკრა) -საბუთებს გავაფორმებ და ნახევარ საათში თავისუფალი იქნებით მანამდე კი შგიძლიათ მოემზადოთ.(ექიმი) ექიმის გარეთ გასვლისთანავე მარიამმა გაბრაზებული შეხედა ალექსანდრეს. -რაო პატარა გამებუტე?(ალექსანდრე) -რა თავხედობაა ალექსანდრე? მე შენი ცოლი არა ვარ და რატო მოატყუე?(მარიამი) -მოვა დრო და იქნები (ალექსანდრემ გაუცინა და წამოდგომა სცადა) მარიამი კიდევ გაბრაზებული იდგა ფანჯარასთან და ალექსანდრეს სიტყვებს იაზრებდა. -ჰეი პატარავ დამეხმარები თუ კიდევ ეგრე იქნები გაბუტული?(ალექსანდრე) -ბოროტო (მარიამმა გაუღიმა და წავიდა დასახმარებლად) -აი ჩვენი პირველი კამათიც ,აუ რასაყვარელი ხარ როცა ბრაზდები, მაგრამ რო იბუტები ტუჩებს ნუ ბუსხავ რომ ვეღარ მმოვითმენ და მოგპარავ ენს ტუჩებს,ნუ უფრო ადრეც მოგპარავდი მაგრამ მეშინია შენი რეაქციის (ალექსანდრე მოეხვია მარიამს და გულზე მიიკრა) -რა მშიშარა ყოფილხარ (მარიამმა ცერებზე წამოიწია და ალექსანდრეს ბაგეებს შეეხო) გაკვირვებული უყურებდა ალექსანდრე მარიამს და ეღიმებოდა. მაგრამ ვინ შეგარგებს მშვიდად და გაოცებაში ყოფნას ოთახში ლევანი და ლეილა შემოვიდნენ. -ალექსანდრე მზადა ხარ? წასვიდეთ.(ლეილა) -კი მზადა ვართ წავედით.(ალექსანდრე) მანქანაში მშვიდად იჯდნენ და ხმას არავინ იღებდა ბოლოს სიჩუმე ლევანმა დაარღვია. -მარიამ ჩემო კარგო ეხლა სახლში დაგტოვებ და დღეს საღმოს ჩვენთან მოდით თქვენი გადარჩენა ავღნიშნოთ.(ლევანი) -კარგი ბატონო ლევან ,მშობლებს დაველაპარაკები და მოვალთ.(მარიამი) მანქანა მარიამის სახლთან გაჩერდა ,ყველას დაემშვიდობა და სახლში შევიდა. კარები დახურული არ ქონდა რომ ტელეფონზე ესემესი მიუვიდა. -სხვადროს კოცნის გარეშე არსად გაგიშვებ (ალექსანდრე) მარიამს გაეღიმა,მშობლები სახლში დახვდა. -როგორარის ჩემი საყვარელი მშბლები?(მარიამი) -კარგად მამიკო შენ როგორ ხარ? მიდი დაისვენე დაღლილი იქნები(ირაკლი) -მეც კარგად ვარ, ცოტას დვაისვენებ და საღამოს ბატონ ლევანთან ვართ დაპატიჟებულები ასე თქვა თქვენი გადარჩენა ავღნიშნოთო.(მარიამი) -ეგ მარტო აქეიფე რაა(სიცილით წარმოსთქვა ირაკლიმ) -კარგი მე წავალ და დედიკო ხოიცი ვერ გავიღვიძებ და გამაღვიძე რომ მოვემზადო.(მარიამი) -კარგი ჩემო გოგო დაისვენე(ნინა) ოთახში შესული მოწიწებით დაეცა ლოგინზე, რამოდენიმე ხანი ასე იწვა და მასზე და ალექსანდრეზე ფიქრობდა,ბოლოს როგორც იქნა წამოდგა და აბაზანაში შევიდა ცხელი წყლის შმდეგ როგორც იქნა დაღლილობა მოეხსანა პირსაცოხი შემოიხვია და ისე დაწვა ლოგინში და უცებ ჩაეძინა. * * * -მარიამმ გაიღვიძე, მოემზადე და წავიდეთ (ქალბატონი ნინა მარიამის გაღვიძებაას ცდილობდა) -კარგი რა დედა დამაძინე .(მარიამი) -როგორც გინდა მაშინ მე და მამაშენი წავალთ და ალექსანდრე რომ მოგიკითხავს ვეტყვით სძინავსო. (ნინა) -არა არც იფიქრო დამელოდეთ 10 წუთში მზად ვიქნები.(მარიამი უცებ წამოვარდა ლოგინიდან) ნინას მის ასეთ საქციელზე გაეცინა და ოთახიდან გაავიდა.მარიმი გიჟივით მივიდა კარადასთან და კლასიკური თშავი შარვალი გამოიღო თეთრი პერანგი შავი პიჯაკი მოიცვა თეთრი კედები ჩაიცვა,თმა ცალ მხარეს გადმოიყარა და ოთახიდან გავიდა. -მარიამ იქნებ გამონაკლისი დაგეშვა გაბა ჩაგეცვა და ფეხსაცმელიც შესაბამისი ჩაგეცვაა?(ქალბატონი ნინა შვილის თავისუფალ ჩაცმულობას არ ამართლებდა ის მალე 22 წლის გახდებოდა და მაინც შარვარს ვერ გადააჩვია და თინეიჯერულ ჩაცმულობას) -რახდება აქ რაამბავია ნინა დაანებე გოგოს თავი სულაც არაა საჭირო კაბა ისეც ლამაზია (ირაკლი) -ოხ ეს მამა შვილი გამაგიჟბთ ,კარგი წავედით (ნინა) მანქანა დიდი ორსართულიანი სახლის ეზოში გაჩერდა ,ეზოში შესვლისთანავე იგრძნობოდა კარგი აურა, კარები ქალბატონმა ლეილამ გააღო. -მობრძანდით როგორხართ ირაკლი და ნინა?მარიამ შენ როგორ ხარ? დაისვენე?(ლეილა) -კარგად ქალბატონო ლეილა, კი დავისვენე თქვენ როგორ ხართ?(მარიამი) -მადლობა კრგად ,სტუმრები მისაღებში არიან წამობრძანდით(ლეილა) ყველას მისაღებში მოეყარა თავი ნიაც და ნიკოლოზიც იქ იყვნენ,ალექსანდრე მრიამის დანახვაზე ფეხზე წამოდგა და მისკენ წავიდა. -ჩემი პატარაც მოსულა(ყურში ჩაჩურჩულა და წელზე ხელი შემოხვია) -გეყოფა ალექსანდრე უფროსებიც არიან აქ(მარიამი) -გამაგიჟებ რააა, კარგი არ ინერვიულო ეხლავე გაიგებს ყველა(ალექსანდრე და მარიამი მაგიდისკენ წავიდნენ)ყველას თავისი ადგილი დაეკავებინა,მარიამი ალექსანდრეს გვერით დაჯდა. ყველა მხიარულობდნენ და იცინოდნენ. -უკაცრავად ორი წუთით თქვენს ყურადღებას ვითხოვ(ალექსანდრე ფეხზე წამოდგა და ხელში ღვინით სავსე ბოკალი აიღო) -მოკლედ ეს გოგო ძალიან მორიდებული მყავს ამიტომ მინდა ერთი ამბავი გაცნობოთ მე და მარიამს ერთმანეთი გვიყვარს , და ერთად ვართ გვინდა ერთად გავატაროთ მთელი დრო უნივერსიტეტშიც ყველა ერთად ვართ და უნივერსიტეტის გარეთაც ერთად ვიქნებით, ქორწინებაზე არ ვფიქრობთ რადგან ჯერ სწავლის დასრულება გვინდა და შემდეგ ვიფიქრებთ ამაზე ამიტომ ამ სასმისით მინდა სიყვარულს გაუმარჯოს (ალექსანდრემ სასმისი ბოლომდე გამოცალა)ყველა გაკვირვებული უყურებდა ნუ ნიამ, ნიკოლოზმა და ბატონმა ლევანმა ყველაფერი იცნოდნენ არც ქალბატონ ლეილას გაკვირვებია ეს ამბავი ალბათ ლევანმა უთხრა. ყველას გაუხარდა მათი ეს ამბავი არავინ შეწინააღმდეგებია და მათაც გამოცალეს თავიანთი სასმიები..........




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent