შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

შურისძიების კანონი 1


29-03-2016, 15:50
ავტორი teddy))
ნანახია 6 226

დივანზე ვზივარ, ბატი-ბუტს ვჭამ და მომხდარ ამბავს ვიხსენებ:
-რამდენჯერ გითხარი არ წახვალ თქო?-მითხრა ჩემმა ქმარმა. ნუ, შეიძლება ითქვას ყოფილმა ქმარმა.
-და რატომ არ უნდა წავიდე?-არ ვნებდებოდი მე.
-არ მინდა და მორჩა!-მითხრა და დივანზე დაჯდა.
-და რა მოხდება უბრალოდ გოგოები რომ რესტორანში წავიდეთ?-წინ ვუდგები.
-მარტო არ მინდა, რომ წახვიდე!-ისევ თავისას იმეორებდა.
-რატომ არ გინდა?-შევეკითხე მე.
-რამდენჯერ გაგიმეორო? შენ თანამშრომელ გოგოებთან არ მინდა, რომ წახვიდე!-თქვა და შავ თმებზე ხელი გადაისვა.
-უნდა ამიხსნა!-ვუთხარი კატეგორიულად.
-კარგი, აგიხნი! ძალიან მოგწონს იმათი ქცევები? მე არ მომწონს და არ მინდა მათთან ერთად იყო!-მითხრა მშვიდი ხმით.
სიმართლე ვთქვა არც მე მომწონს, მაგრამ რაც არ უნდა მოხდეს, ყევლა სიტუაციაში ჩემსას გავიტან.
-კარგი!-ეს ვთქვი და დივანზე დავჯექი. ჩემი ქმარი, ლევანი კი საძინებელ ოთახში შევიდა. რა გგონია, არ წავალ? ცდები! ფეხზე ავდექი და კარები გავიხურე. შეიძლება არასწორად მოვიქეცი, მაგრამ რაც მინდა ის უნდა შევუსრულო ჩემ თავს!

რესტორნიდან დაბრუნებულს კილევანი, გაცოფებული დამხვდა:
-სად იყავი?-მეკითება გაბრაზებული.
-ხომ გითხარი რესტორანში მივდივარ თქო!-ვითომც არაფერი ისე ვუპასუხე.
-და ის არ გითხარი არ წახვალ თქო?!-ხმას აუწია გაბრაზებულმა.
-კარგი რა! წავედი და მორჩა! რა მოხდა, ამით?
-არ მომწონს, არც ერთი შენი თანამშრომლებიდან!-თქვა მან.
-არც მე!-ვუთხარი და პერანგის ღილების გახსნა დავიწყე.
-ხოდა თუ არ მოგწონს, რატომ მიდიხარ?-შემეკითხა ის.
-ახალი მისული ვარ და რომ არ წავსულიყავი არ გამოდიოდა!-ვუთხარი ლევანის.
-თუ შენ არ გინდა, არსად წახვალ ხომ იცი?!-არც ის ჩუმდებოდა და არც მე.
-ვიცი! უბრალოდ მომინდა!-დავუყვირე მე. საშინლად გავბრაზდი და ოთახში შევედი. კარადის კარი გამოვაღე და ჩემოდანი ჩამოვიღე. ტანსაცმელი ჩავყარე და მისაღებ ოთახში გამოვედი.
-სად მიდიხარ?-მკითხა და სიგარეტის კოლოფს ათამაშებდა ხელში.
-ჩემს სახლში!-ვუთხარი ლევანს.
-ხომ, ხვდები რომ არასწორად იქცევი?-შემეკითხა მშვიდად. მე არაფერი ვუპასუხე. კარები გამოვაღე და სადარბაზოს კიბეებს ავუყევი.
ჩემი ბინა, სადაც ვცხოვრობდი, სანამ ლევანს გავყვებოდი, მერვე სართულზეა. ლევანის კი მეშვიდეზე. ერთმანეთი ჩვენს სადარბაზოში გავიცანით.
გასაღები გადავატრიალე და ოთახში შევედი. ჩემოდანი კარებთან დავდე და შუქი ავანთე. შეიძლება ამ ჩხუბის გამო წამოსვლა არ ღირდა და ცუდათ მოვიქეცი, მაგრამ გაბრაზებულ გონებაზე ეს გადავწყვიტე. ბინაცა ხლოს მაქვს!
ამ ამბის მერე ერთი კვირა გავიდა და აი, ახლა დივანზე ვზივარ და შურისძიების გეგმას ვსახავ. შურისძიების კანონი!- მთავარი ჩემთვის ესაა, ნებისმიერ სიტუაციაში. მახსოვს სკოლაში, დაწყებით კლასებში რომ ვიყავი, ერთი ბიჭი მომწონდა. მას კი არა! ხოდა გადავწყვიტე შური მეძია და ერთი წლის განმავლობაში, რასაც ქვია იმ ბიჭს ვამწარებდი. ხან წყალს ვასხამდი მაისურზე, ხან რვეულებს ვუხევდი, ყველაფერს მას ვაბრალებდი!
ლევანი მიყავრს თუ არა? მიყავრს, ძალიან მიყვარს! შეიძლება დღისით არაფერს ვიმჩნევ, მაგრამ მისგან განშორება მტანჯავს და ღამე, ბალიშს მლაშე სითხით ვასველებ.
შურისძიებაში რა შედის? ბევრი არაფერი, უბრალოდ შევაწუხებ! აბა მკვლელი არ ვარ, რომ მოვკლა, თუმცა არც ესაა ცუდი ვარიანტი!
აივანზე გავდივარ და მზის სხივებს უღიმღამოდ ვუყურებ. ქვედა სართულზე ვიყურები, სადაც ჩვენ, მე და ლევანი ვცხოვრობთ. ჩვენ? არა, არა! ლევანი ცხოვრობს! მე იქ აღარ ვცხოვრობ! ლევანიც ჩნდება დანიშნულების ადგილზე და ვიღაცას ელაპარაკება მობილურზე. მე კი ყურს ვუგდებ:
-ხო, ლაშა!-ეუბნება ლევანი.
-.................
-დღეს ვერ მოვალ, სამსახურიდან ძალიან დაღლილი მოვედი!-ამბობს ლევანი.
დაღლილი? მე რის ნენსი ვარ, რომ უარესად არ დაგღალო?! ესეც ასე! პირველი შურისძიება! ძალიან გამიმართლა, რომ ხმა კარგად აღწევს კედლებს იქით და ინტერნეტში სიმღერის სახელწოდებას ,, Ти ж мене пiдманула” ვკრეფ. ბოლომდე ვუწევ ხმას და მეც ცეკვას ვიწყებ, ოღონდ ხტუნვით. წარმომიდგენია ახლა ლევანი სახე. დაღლილს უარეს ვუმატებ! ხტუნვას ვწყვეტ და ლევანი გულის სიღრმეში მეცოდება:
-კარგი რა, დაღლილია და შენ უარეს აკეთებ!-ვიძახი და სიმღერას ვთიშავ. აი, სად გაიღვიძა ცოლის მზრუნველობამ და სიყვარულმა! დივანზე ვჯდები და ფეხებს მაგიდაზე ვაწყობ.
-შეგიძლია ყევლაზე იძიო შური, მაგრამ ლევანიზე არა! რატომ, რატომ?!-ჩემთვის ვლაპარკობ.-იმიტომ, რომ გიყვარს!-მეორე მე, ხმას იღებს. მიყვარს არა? სიმღერას ჯინაზე ისევ ვრთავ და ხმამაღალზე ვუწევ, იმ განსხვავებით, რომ ხტუნვას არ ვიწყებ. კარებზე ზარი მესმის და სიმღერას ვუწევ. რაო, ლევანიკო ძალიან შეგაწუხეთ?! კარის გასაღებათ მივემართები, კმაყოფილი სახით, მაგრამ კარის გაღებისას მხოლოდ გევრდზე მეზობელი მხვდება:
-შვილო, ხმამაღალზე რომ აგიწევია ეს სიმღერები, რა არის? ჩაუწიე ცოტა! -მსაყვედურობს ნელი დეიდა.
-უკაცრავად!-ვეუბნები და ის თავის ბინაში შედის, მე კი ისევ მიწევს სიმღერა გამოვრთო. არ გამოვრთავდი, მაგრამ პატარა ბავშვი ყავთ და მეცოდება! არადა ვიფიქრე ლევანი იქნება თქო! მაგრამ არა, ლევანი არ ამოვა რაც არ უნდა შევაწუხო! რეაქცია რომ არ ექნება ჩემს შურისძიებაზე, იცის რომ უფრო გავმწარდები და მაგიტომ არ ამოვა, თორემ ლევანს შურისძიება ძალიან კარგად ეხერხება, თუმცა უკვე, ჩემზე შურისძიებას ძიობს ! ლეპტოპს მუხლებზე ვიდებ და სოციალურ ქსელში შევდივარ. სიახლეებს ვათვალიერებ და ლაშას დადებულ ფოტოს ვხედავ. ლაშა კი ლევანის ახლო მეგობარია. ვიღაც გოგო, ლევანი და ლაშა არიან ფოტოზე. კარგად ერთობი არა, ჩემი წამოსვლის შემდეგ?! გაბრაზებული ძირს ვაგდებ ლეპტობს და სამზარეულოში გავდივარ, ყავის გასაკეთებლად. წეღან რა გავაკეთე? ლეპტოპი დავაგდე ძირს! კოვზს მაგიდაზე ვდებ და მისაღებ ოთახში ვბრუნდები. ლეპტობს ვიღებ და დავყურებ. ნაკაწრი! ეს არაუშავს მთავარია ჩაირთოს! ღილაკს თითს ვაჭერ და ლეპტოპიც ირთვება, მაგრამ ეკრანი სულ თეთრადაა! ლეპტოპს მაინც რას ვუშავებდი?! მაგიდაზე ვდებ გაფუჭებულ ლეპტობს და გაბრაზებული, ნაწყენი და ეჭვით დავდივარ ოთახში, აქეთ-იქით.

შურისძიების კანონი 1

---------------------------------------------------------------
ვეღარ მოვითმინე სრულად დაწერა და დავდე! მომენატრეთ და ველდოები თქვენს შეფასებებს!



№1  offline მოდერი sopiko

უ-ლა-ლა! შენ დაბრუნდი ♥
ძალიან მომწონს ეს შურისძიების კანონი! თანაც განსხვავებული სიუჟეტია, განსხვავებული წყვილი და განსხვავებული ხრიკები...
ნენსი? იშვიათი სახელია, მაგრამ ლამაზად ჟღერს!
ახლა შენიშვნები! ნუ, შენიშვნა... სხვათა სიტყვის ნაწილაკების წინ (მეთქი/თქო/) იწერება ტირე. იყო ბეჭდურებიც და შეეცადე შემდეგში გამოასწორო.
ყოჩაღი გოგო ხარ და იცოდე, უფრო უნდა დაიხვეწო! ♥

 


№2  offline წევრი N7

მე თვალში მომხვდა დრო.. თავში ძალიან დამაბნეველად იყო დაწყებული და მერე გამოსწორდა❤
იმედია მომავალში გადახედავ❤
ჰო, ბეჭდურებიც იყო და ისე შეცდომებიც.
ცუდათ არა ცუდად.
წარმატებები აბა, გელოდები❤
--------------------
ქოქოსის გოგო.

 


№3  offline წევრი teddy))

sopiko
უ-ლა-ლა! შენ დაბრუნდი ♥
ძალიან მომწონს ეს შურისძიების კანონი! თანაც განსხვავებული სიუჟეტია, განსხვავებული წყვილი და განსხვავებული ხრიკები...
ნენსი? იშვიათი სახელია, მაგრამ ლამაზად ჟღერს!
ახლა შენიშვნები! ნუ, შენიშვნა... სხვათა სიტყვის ნაწილაკების წინ (მეთქი/თქო/) იწერება ტირე. იყო ბეჭდურებიც და შეეცადე შემდეგში გამოასწორო.
ყოჩაღი გოგო ხარ და იცოდე, უფრო უნდა დაიხვეწო! ♥

davbrundi chemo sayvareloo! Dzalian didi madloba :*bechdurebs vitom gadavxzede da es unda sheviumshavo ra :D

N7
მე თვალში მომხვდა დრო.. თავში ძალიან დამაბნეველად იყო დაწყებული და მერე გამოსწორდა❤
იმედია მომავალში გადახედავ❤
ჰო, ბეჭდურებიც იყო და ისე შეცდომებიც.
ცუდათ არა ცუდად.
წარმატებები აბა, გელოდები❤

mariam, rogor gamaxare! <3 dzalian didi madloba! Tavidan chxubi rom iyo ixsenebda, shevecdebi shemdegshi ufro gamovasworo:*

 


№4  offline წევრი mimimimo

პირველ პირში საუბრისას -მეთქია საჭირო.

ვაიმე, ჩემი თედუნია დაბრუნდა..
ეს რა კარგი იყო..
როგორ გამახარე.
სახალისოა და ეტყობა ძალიან გამამხიარულებს.
ცოტა გამიზარდე რა თავები.
გელოდები, წარმატებები! love

 


№5 სტუმარი Black

Teddunia dabrundaa:D<3magari xar dzaalian!veli shemdeg tavs;)

 


№6  offline წევრი teddy))

mimimimo
პირველ პირში საუბრისას -მეთქია საჭირო.

ვაიმე, ჩემი თედუნია დაბრუნდა..
ეს რა კარგი იყო..
როგორ გამახარე.
სახალისოა და ეტყობა ძალიან გამამხიარულებს.
ცოტა გამიზარდე რა თავები.
გელოდები, წარმატებები! love

chemi mimino, chemtanaa! :* shevecdebi wina istoriastan shedarebit didi tavebi davdo :D gavitvaliwineb! Dzalian didi madloba sayvarelo da gamaxare isev chemtan rom xar! <3

Black
Teddunia dabrundaa:D<3magari xar dzaalian!veli shemdeg tavs;)

blackic chemtanaa! :D dzalian didi madloba! <3

 


№7  offline მოდერი bibo

ჩემი თედუნები მოსულაოოოოო ჩემი ყველაზე კარგი და ბისკვიწი გოგოჩო მოსულაოოოო love love ჯერ არ წამიკითხია უბრალოდ რო გნახე სიხარულისგან გავგიჟდიიი და დავპრინავვვვვვ აი მიყვარხარ მე შენ ძალიანზე მეტად პატარააააა ბისკვიწო და მარწყვო.ატმის ბუსუსოოო და ალუჩის კურკავ love love

 


№8  offline წევრი teddy))

bibo
ჩემი თედუნები მოსულაოოოოო ჩემი ყველაზე კარგი და ბისკვიწი გოგოჩო მოსულაოოოო love love ჯერ არ წამიკითხია უბრალოდ რო გნახე სიხარულისგან გავგიჟდიიი და დავპრინავვვვვვ აი მიყვარხარ მე შენ ძალიანზე მეტად პატარააააა ბისკვიწო და მარწყვო.ატმის ბუსუსოოო და ალუჩის კურკავ love love

atmis bususi? Es ragac axalia :D mmm mec dzalian miyvarxaar, chemo shaqaro <3 imedia mogewoneba sayvareloo <3

 


№9  offline წევრი kiko

მევასება შენიბისტორიები. სულ სასაცილო და რაღაცნაირია :დ როგორ ველოდებოდი შენბახალნისტორიას ვერც კი წარმოიდგენ. სულ პოზოტუვით მავსებს შენი ისტორიები. რაც არუნდა ცუდ ხასიათზე ვიყობმაინც გამეცინება ან თუნდაც გამეღიმება. ვაიმე ძალიანბმაგარი ხარ და მიყვარხარ

 


№10  offline წევრი teddy))

kiko
მევასება შენიბისტორიები. სულ სასაცილო და რაღაცნაირია :დ როგორ ველოდებოდი შენბახალნისტორიას ვერც კი წარმოიდგენ. სულ პოზოტუვით მავსებს შენი ისტორიები. რაც არუნდა ცუდ ხასიათზე ვიყობმაინც გამეცინება ან თუნდაც გამეღიმება. ვაიმე ძალიანბმაგარი ხარ და მიყვარხარ

ჩემი საყვარელი კიკო, ისევ ჩემთანაა! მეც მიყვარხარ, ჩემო საყვარელო და ძალიან დიდი მადლოობა! love

 


№11  offline წევრი ano ano

ძალიან კარგია :-)

 


№12  offline წევრი teddy))

ano ano
ძალიან კარგია :-)

dzalian didi madloba, ano! :*

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent