შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გ ა ც ვ ლ ა.....(სრულიად)


29-03-2016, 17:42
ავტორი nucikela
ნანახია 9 993

****
ჩვეულებრივი მშვიდი ცხოვრებით ვცხოვრობდი...ზოგადად არმიყვარს ქაოსი...და დაუსრულებელი პრობლემები...გადავწყვიტე სოფლიდან წამოვსულიყავი და მუშაობა დამეწყო თაკო ჩემი დაქალიც ჩემთან ერთად მოდიოდა.
-სალი ,ბები მაინც მიდიხარ არა?....სევდიანად გამომხედა ციალამ...როცა ჩემი ჩემოდანი დაინახა.
-ხო ბებო უნდა წავიდეთ მე და თაკო.....
ლოყაზე ჩამოგორებული ცრემლი მოვწმინდე ბებოს და გულში მაგრად ჩავიკარი.
-არიტირო რა....ყველაფერი კარგად იქნება შვებულებაზე აუცილებლად ჩამოვალთ მედა თაკო......დაგირეკავ ხოლმე ბებო ,ლოყაზე მოწყვეტით ვაკოცე და თაკოსკენ წავედი......
თბილისსში ჩასულებს თაკოს დედაიშვილი დაგვხვდა,დიტო.
-დიტო როგორ ხარ?მიესალმა თაკო...და მეც მივესალმე
-კარგად თბილად გაგვიღიმა-გოგოებო სახლის ქირაობას ჩემთან იცხოვრეთ ...მე საზღვარგარეთ მივდივარ სამუშაოდ...თან ესე უფრო მშვიდათ იქნებით, აქ ჩემი ნაცნობებიც არიან მოკლედ უყურადღებოდ არიქნებით......
დიტოსთან სახლში მივედით....და მოვთასვთდით, ბარგი ამოვალაგეთ და მოვკალათდით...
-თაკო დღეს დავისვენოთ და ხვალ წავიდეთ სამუშაოს საძებნელად არა?
-კარგი სალი
დიტომ თბილისი დაგვათვალიერა, ყველაფერი გვანახა.....გასაუბრებაზაეც გამოგყვა...მოკლედ ყურადღებას გვაქცევდა...

სამ დღეში დიტოც გავაცილეთ.....
სამსახურში ერთად აგვიყვანეს მაგრამ....თაკო მალევე სხვა ადგილას გაუშვეს, ერთმანეთს იშვიათად ვხდებოდით...მე ორცვლაში ვმუშაობდი და ერთმანეთს წესივრად სახლშიც ვერ ვხვდებოდით....ესე გაილია 5თვე
სამსახურიდან უნდა წამოვსულიყავი, როცა ჩემი ტელეფონი აწკრიალდა ,ტელეფონს ვუპასუხე.
- გისმენთ..
-შენი დაქალი ჩვენთან არის....- ძველ მიტოვებულ შენობაში ,მოხვალ მარტო!
თორემ შენი დაქალი ,თაკო მოკვდება!გასაგებია?!დღეს 10საათზე მოხვალ!სიურპრიზების გარეშე გაიგე!
-დიახ...სტყვა ძლივს ვთქვი....-შეიძლება მისი ხმა მაინც გავიგო?შევევედრე
-სალი არმოხ....ტელეფონი წაართვეს..მოკლედ! 10ზე გელოდებით!

ვინ იყვნენ!ვინ მოიტაცა?ან რატომ? კითხვები მჭამდა...საათს დავხედე 10ის ნახევარი ხდებოდა,სამსახურიდან გიჟივით გამოვვარდი და ეგრევე მიტოვებული ადგილისკენ ავიღე გეზი, მინდოდა პოლიციისთვის მეთქვა ,მაგრამ რამე რომ დაეშავებინათ თაკოსთვის...ამას ვერგადავიტანდი ვერა.....
გზას ანერვიულებული მივუყვებოდი ნეტა ცოცხალია?მხოლოდ ესკითხვა მიტრიალებდა დანიშნულების ადგილზე ზუსტად 10საათზე მივედი....ლოყაზე ჩამოგორებული ცრემლი მოვიწმინდე და კარი გავღე, მიტოვებული ადგილი ჩაბნელებული იყო,ნელა მივაბიჯებდი როცა ვიღაცის ხმამ გამაჩერა.
-მანდ გაჩერდი!ფეხი არმოიცვალო!
ადგილზე გავიყინე დავინახე თაკო მოყავდათ ყელზე დანა ქონდათ მიბჯენილი
-გთხოვთ არაფერი დაუშაოთ.....რახდება?რატო მოიტაცეთ?!
-მე დათო მქვია შენს საყვარელ დაქალს ვალები დაუგროვდა ვერგვიხდის!
ვერმივხვდი რახდებოდა საერთოდ აზრზე ვერმოვედი რისი -ვალები?ან რამდენი?
-100 ათასამდე-მოკლედ ან შენ დარჩები ან თაკოს მოვკლავთ გადაწყვიტე!.....
მთელი სხეული მიცახცახებდა შიშისგან ხელებიც მიკანკალებდა კიდევ 3 უცნობი კაცი გამოჩდა და დათოს ამოუდგნენ გვერდში ....სიბნელეში თავს მალავდა სახე არუჩანდა....
რაუნდა მექნა თაკო ჩემი დაიყო, დასავით მიყვარდა არც მაგდენი ფული არმქონდა... მას ვერ გავწირავდი....უნდა გადამერჩინა მისი სიკვდილის წარმოდგენაც არმინდოდა
-თუ პირობას მომცემთ რომ გაუშვებთ თაკოს,დავრჩები!
-კარგი შევთანხმდით.....გაიყვანეთ
-სალი......დამიძახა და ცრემლად იღვრებოდა თაკო....მეც გავხედე ,ნაძალადევად გაუღიმე-ყველაფერი კარგად იქნება! თაკო დამიჯერე!.....მხოლოდ ამის თქმა მოვასწარი.....ვერცკი დავემშვიდობე ვინიცის კიდე როდის ვნახავდი გულში რაღაც ჩამწყდა...ვეღარვნახავდი ვერც მას, ვერც ჩემს ბებოს, რომელიც მუდამ მკითხულობდა და ჩემზე ნერვიულობდა....
გონს მაშინ მოვედი როცა ის....თაკოს ჯალათი მე მომიბრუნდა მკლავში ხელი ჩამავლო და გარეთ გამათრია და მანქანაში ჩამსვა...გვერდზე კი გაცვლაზე ვისაც დავთანხმდი ის მომიჯდა ,იქნებოდა 40წლამდე მამაკაცი ,მანქანა დაიძრა და სად მივყავდი წარმოდგენა არმქონდა.....უეცრად მომიბრუნდა და მითხრა
-შენი ტელეფონი დროზე! მომეცი!
ჯიბიდან ტელოფონი ამოვიღე....ხელიდან გამომგლიჯა...მანქანის მინა გამოაღო და მოიროლა
-სად მივდივასრთ?შეშინებულმა ვიკითხე
-მივალთ და ნახავ!მოკეტე ეხლა დ ბევრი არილაპარაკო რა!
შეშინებული მანქანის კარზე ავიწურე და ხმას ვერვიღებდი....ესრაჯანდაბა ხდება ჩემს თავს....,,უნდა გავუძლო!ქვეცნობიერის ხმა მესმოდა ....სხვა გზა მაინც არმქონდა
ერთი საათის შემდეგ მანქანა 3სართულიანი შენობის შესასვლელელთან გაჩერდა
-გადმოდი! დათომ ძალით გადმომათრია მანქანიდან სადღაც მიკარგული ადგილი იყო რომრლსაც უზარმაზარი წარწერა ქონდა სახელად,,,საუკეთესოები ჩვენთან''
თავიდან ვერმივხვდი რაზე იყო საუბარი....მაგრამ შენობაში რომ შემიყვანეს მაშინ მივხვდი.....შესვლისთანავე დაინახავდით წარწერას,,უმაღლესი კლასის ბორდელი''
მეგონა სიზმარში ვიყავი და ეს ყველაფერი ჩემს თავს არხდებოდა ,მაგრამ როცა იმ პირუტყვის ხმა გავიგე სიკვდილი მომინდა
-მოაწესრიგეთ და მოამზადეთ....ამ გოგოთი დიდ ფულს გავაკეთებთ ,ირონიულად ჩაიღიმა და ვიღაც გოგოებს მიმართა რომლებსაც ვულგარულად ეცვად...მაკიაჟიც კი გულის ამრევად ქონდათ გაკეთებული ,სიკვდილი მომინდა......
ორ გოგოს აქეთ იქიდან ქონდათ ხელი მოკიდებული და მესამე სართულზე ამიყვანეს,გაქცევაზე ვფიქრობდი რამენაირად უნდა წავსულიყავი ამ გულისამრევი ადგილიდან....
წინააღმდგობის გაწევას ამჟამად აზრი არ ქონდა.....
კარადიდან გამომწვევი კაბა გამოიღეს და მომაჩეჩეს, ასევე გამიკეთეს ვულგარული მაკიაჟი ,სარკეში ჩახედვისას საკუთარი თავი შემზიზღდა ზუსტად მათ ვგავდი.....მომაწესრიგეს საკუთარი ჭკუით და მარტო დამტოვეს....
მუხლებზე დავემხვე და ცრემლები თავისით გადმომცვივდა....როგორ მინდოდა გავუჩინარებულიყავი, ტირილს ტკივილიც ამოვაყოლე და მთელი ხმით ვღრიალებდი.

*********
გოგა
-გოგა წამო რა ძმაო გავერთოდ....სადმე წავიდეთ სულ მუშაობ განტვირთვა სასმელი და ქალები არგაწყენდა კაი?.....
-შემეშვი რა ბესო...წადი სხვა შეაბი და წაიყვანე რა...
-აუ შენ რახარ რა სულ ეგრე უნდა იყო ბიჭო ჩაკეტილი? ვაფშედა ბოლოს ქალი როდის ნახე?....
-რა სასაცილოხარ რა... დღეს,გუშნ,გუშინ წინ და კიდე...სულ ვნახულობ რა....
-შენ რახარ რა.... მოდი კარტი მეთამაშე თუ მე მოვიგებ.... მე მომყვები მოსულა?
-და თუ მე მოგიგე თავს მანებებ კარგი?
-ეგრე იყოს
-რას ვთამაშობთ?
-დურაკა გაწყობს?
-კაი დაარიგე...3მამდე ვითამაშოთ

-ესეც ასე მოგიგე..... ტაში შემოჰკრა ბესომ და ბოროტულად ჩაიღიმა.....ვიღაცა მომყვება სადაც მინდა....
-კაი ჯანდაბას შენ რომ კაც ჩააცივდები რა......
********
-მიდი მიდი ჩაჯექი მანქანაში....კარები გამოაღო და გაგაც მანქანაში ჩაჯდა
-სად მივდივართ?
-მივალთ და გეტყვი.....დახლოებით ერთ საათში მანქანა გააჩერა
-აქ რაგვინდა?!
-ვერხედავ რა აწერია ამ შენობას ,,,საუკეთესოები ჩვენთან'' ხოდა საუკეთესოს იმსახურებ....ძმაო წამო...მხარი გაკრა ბესომ და მანქანიდან გადმოვიდა

შენობაში შევიდნენ და დათო მათ წინ გაჩნდა
-აბა რით დაგეხმაროთ?
-მოკლედ საუკეთესო გოგო მინდა ჩემი ძმაკაცისთვის??გყაავთ ვინმე ეგეთი?
-რათქმაუნდა დღეს მოვიყვანე ძალიან ლამაზი, გამორჩეული და საუკეთესოა.
-ძალიან კარგი რას აფასებთ?
-ეს განსაკუთრებული გოგოა ასერომ საათი ათასი დოლარი დაგიჯდება
-ჩვენ თანახმა ვართ.... გაიცინა ბესომ
*****
საწოლზე მთელი თეთრეული გადავაძრე და ბაწარივით შევკარი....ფეხის ხმა მომესმა შეკრული ზეწრები საწოლის ქვეშ შევყარე და საწოლზე ჩამოვჯექი...კარი გაიღო და დათო შემოვიდა

-მოემზადე ლამაზო შენთან მოდიან
-რაა?....
-რავერგაიგე კლიენტი გყავს! და მალე მოემსახურები გაიგე!
მეგონა ცოტაც და მოვკვდებოდი....
კარი გაიხურა და გავიდა
ოთახი მოვათვალიერე შამპანიურის ბოთლი და ჭიქები ეწყო პატარა მაგიდაზე, სავარძელის გვერდზე......
ბოროტული აზრი მომივიდა თავში და ირონიულად ჩამეღიმა....
ფეხის ხმა მომესმა გული გამალებით მიცემდა მთელი სხეული მიკანკალებდა...დამშვიდდი! ჩემს თავს შემოვძახე და ღრმათ ჩავისუნთქვე
კარი გაიღო და ჩემზე ერთი თავით მაღალი მამაკაცი შემოვიდა....შავი თვალები შავი აჩეჩილი თმები ქონდა, შემომხედა ამათვალიერ ჩამათვალერეა და ირონიულად გამიღიმა.....
ორივე ხელი მოვმუშტე ნაძალადევად გავუღიმე და საწოლიდან წამოვდექი........
............................................................................................................................................
2
საწოლიადან წამოვდექი და მასთან ახლოს მივედი,შამპანური შევთავაზე
-დალევ?
-კი
სასმელი ჩამოვასხი და ჭიქა გავუწოდე..... ის ისევ ირონიულად მიღიმოდა. განერვიალებულმა ჭიქა ერთი მოყუდებით დავცალე...მანაც მომბაძა და კიდევ შევავსე ჭიქები და მეორეც ერთი მოყუდებით დავცალე...
მოულოდნელად მასთან მივედი და გიჟივით დავუწყე კოცნა ისიც ამყვა...ხელებს მის პერანგის ღილებისკენ წავეტანე და .......სხეულზე შემოვახიე . სავარძლისკენ მთელი ძალით ხელი ვკარი,ისიც სავარძელზე გაიშოტა მის ზემოდან მოვექეცი და გიჟივით დავუწყე კოცნა....გულ-მკერდზე ხელებს ვუსმევდი და კოცნით მის ყურედღებას ვიქცევდი.....ის ..ის კი ჩემს წელზე ხელებს დააცოცებდა და ბიუსჰალტერის გახსნას ცდილობდა,
ყურთან ჩავჩურჩულე -თვალები დახუჭე და ყურის ბიბილო კბილებს შორის მოვიქციე და მსუბუქად ვუკბინე, ვიგძენი როგორ ესიამოვნა
-საოცარი ქალი ხარ!მითხრა და თვალები დახუჭა...წელზე ხელი მომკიდა და თავისკენ მიმიზიდა.... მის ტუჩებს დავეტანე და ცალი ხელით ბოთლს ხელი დავავლე.....
ბოთლი მთელი ძალით თავში ჩავცხე...გაითიშა.....მაპატიე ძლივს ამოვილუღლუღე
მაინც რა ჯანდაბას ვაკეთებდი?23წლის განმავლობაში პირველად მოვიქეცი ბიჭთან ესე... მაგრამ სხვა გზა არც მქონდა..პირველად მოვირგე..კახ..ს როლი თურმე კაი მსახიობი ვყოფილვარ ჩემთავზე გამეცინა და გათიშულ მამაკაცს შევხედე...
ჯანდაბა მაინც რა გავაკეთე... ხო არ მოვკალი?გულზე ყური დავადე ფეთქავდა თუარა რომ გამეგო....თუმცა ეს ისეთი ჯანიანი ბიჭი იყო მარტო ბოთლის ჩარტყმით იმქვეყნად ვერგავუშვებდი....გამიხარდა მისი გული რომ ძგერდა გულზე მომეშვა......
ჩემი საქციელით აღფრთოვანებული ნამდვილად არვიყავი უბრალოდ ცუდ დროს ცუდადგილას მოხვდა გავიფიქრე და ჩემი ტანსაცმელი მოვძებნე სწრაფად ჩავიცვი და საწოლის ქვეშ ზეწრებად შეკრული თოკი გამოვიღე...ოთახს პატარა აივანი ჰქონდა გავიხედე და ...რომ დავწმუნდი დაცვა იქარიდგა გადავწყვიტე თოკი მომება აივნის მოაჯირს, მოვაბი და ჩავუშვი პირველ სართულამდე ,არწვდებოდა მაგრამ ეგ სულაც არმენაღვლებოდა.
დავწმუნნდი რომ თოკი კარგად დავამაგრე და ფრთხილად დავიწყე მოძრაობა ,აივნიდან გადავძვერი და თოკს მოვეჭიდე და ნელა..ნელა ქვევიდ ჩავძვერი ბოლოს როცა თოკი აღარმეყო ჩავხტი,ფეხზე წამოვდექი და მთელი ძალით გავიქეცი...
ზურგიდან კი ხმა მესმოდა-დაიჭირეთ....არგაუშვათ ეგ კა...პა
მთელი ძალით გავრბოდი უკან მოუხედავათ მაგრამ მაინც დამიჭირეს და უკან დამაბრუნეს , ამჟამად სარდაფში ჩამამწყვდიეს დათოს მთელი ძალით ვყავდი ჩაბღაუჭებული და სარდაფში მიმათრევდა
-შენ რახან ტკბილი საუბარი არგესმის და წესივრად მოგცევა... აქ ამოლპები! მითხრა და მთელი ძალით სილა გამარტყა წონასწორება ვეღარ შევიკავე და ძირს დავეცი...ის კი გავიდა და კარები ჩაკეტა
ოთახში ბნელოდა ,სინათლე არენთო....ოთახის კუთხეში ჩავჯექი ხელები მუხლებზე შემოვიწყე და ცრემლებს გასაქანი მივეცი....რატომ მე?რაჯანდაბა მინდა აქ?ან რადავაშავე ესეთი....როგორ მინდოდა ისევ ჩემ სოფელში ყოფნა ეხლა ყველაზე ძალიან ციალასთან ყოფნა მინდოდა... რასარმივცემდი მას რომ ჩავხუტებოდი და ალბათ არც არასდროს ჩამოვიდოდი თბილისში .
ცრემლები მოვიწმინდე და ჩემს თავს შემოვუძახე...ყველაფერი კარგად იქნება!უარესიც შეიძლებოდა მომხდარიყო.კლიენტების მომსახურებას სარდაფში სიკვდილი მერჩივნა.
******
გოგა
თავი საშინლად მტკიოდა...თავი ძლივს წამოვწიე და ბოთლის ნაფშვნევები მოვიცალე...საწოლზე ჩამოვჯექი და თავი ხელებში მოვიქციე ვფიქრობდი როგორ მოვქცევულიყავი...
კარები გაიღო და ბესო შემოვიდა
- ძმაო როგორ ხარ?რამოხდა ის გოგო როგორ გაიქცა?
-ბოთლი ჩამარტყა თავში ვერ ხედავ?!დასისხლიანებულ თავზე მივანიშნე
ბესომ გოგოებს დაუძახა და ჭრილობის დამუშავება მოსთხოვა.გოგოებიც მოვიდნენა ჭრილობა დაამუშავეს -მსუბუქი ჭრილობა იყო...კარგად იქნებით,თქვეს და წავიდნენ
-ძმაო წავიდეთ რა...რავიცოდი ველურები თუ იყვნენ აქ!არმოგიყვანდი რომ მცოდნოდა.....ჩემი ბრალია რა....
-ბესო კაი... შემეშვი რა... ძმურად კარგად ვარ....მიდი მანქანაში დამელოდე და მეც მოვალ კაი?!
ბესომ თანხმობის ნიშნათ თავი დამიქნია..და ოთახი დატოვა

ოთახში დათო შემოვიდა
-მაპატიეთ ესეთი თავხედი გოგო ჯერ არგვყოლი.....ზარალს აგინაზღაურებთ ფულსაც დაგიბრუნებთ...სალომეს კი სამაგიერო მიეზღვება....კბილებში გამოსცრა
-არა!ეგ გოგო მე მინდა! მე მივხედავ და მე გადავუხდი სამაგიეროს!
-მაგრამ მას ვერგაგატანთ.....
ირონიულად გამეღიმა-ნუთუ?და რამდენს ითხოვთ?
დათომ ნიკაბი მოისრისა და დაფიქრდა რამდენი შეიძლებოდა მოეთხოვა
გოგა ფულიანი ჩანდა ასი ათასი...ორასი თუ ნახევარი მილიონი თუ მილიონი ,ბოლოს გადაწყვიტა გოგო მილიონად გაეყიდა, რატომაც არა? მილიონი ხომ მართლაც შესანიშნავი შეთანხბა იქნებოდა მისთვის
-თქვენ.... არამგონია მაგდენი გქონდეთ!ირონიულად იცინოდა დათო
-მე მაქვს თუ არა?...და რამდენი მაქვს! მაგის განხილვას თქვენთან ნამდვილად არვაპირებ! ასერომ მითხარით რამდენს ითხოვთ მასში?!
-მილიონს!
გოგას გაეღიმა-პრობლემა არა...ეხლავე ბუღალტერს დავურეკავ და მოიტანს
...ისიც მალევე მოვიდა კეისით ხელდამშვენებული
გოგამ წინ დაუდო კეისი და გახსნა-შეგიძლია დაითვალო ირონიულად უცინოდა
დათოს მაშინ დაწყდა გული მეტი რატომ არმოვთხოვეო....მეტის გადამხდელი იყო გულში გაიფიქრა და უსიამოვნოდ გააქნია თავი....-კარგი მჯერა თქვენი.
**********
სარდაფის კარი გამოაღო და სალის მზერა გაუსწორა კმაყოფილი იღიმოებოდა მაინც იმდენი იშოვა რომ არცერთ გოგოში მაგდენს არავინ გადაუხდიდა
-გიხაროდეს ქალბატონო გაგყიდე! ისე ლაპარაკობდა რომ თითქოს კარტოფილის ტომარა გაეყიდა და არა ადამიანი, მაგრამ მისთვის ყველა გოგოს კარტოფილის ფასი ჰქონდა
-რაა...აღელვებულმა ძლივს სიტყვა ამოვიღე
-რა ვერგაიგე! იმ ბიჭმა გიყიდა რომელსაც თავაზიანად მოექეცი.. იორონიულად იღიმოდა-მოვა და წაგიყვანს!თქვა და ოთახიდან გავიდა

ეხლა...რაიქნება რა შარში ვარ! როგორი წყნარი და უბრალო ცხოვრებით ვცხოვრობდი მიხაროდა ყოველი დღის გათენება თუ დაღამება..
ეხლა?...ეხლა კიდე ...მხოლოდ ერთი სურვილი მაქვს, მინდა მოვკვდე!არმეგონა ოდესმე ჩემი ოცნება სიკვდილი თუ იქნებოდა ვთქვიდა ინსტიქტურად ირონიულად გამეღიმა....ფეხის ხმა მომესმა და...ის...ის შემოვიდა თვალებში ცეცხლი ენთო ჩემსკენ წამოვიდა მკლავში ხელი მტაცა ფეხზე წამომაყენა მისი სუნთქვა სახეზე მეფრქვეოდა ,,თვალებით მჭამდა,,ამ სიტყვის სრული მნიშვნელობით
-სამაგიეროს გადაგიხდი!კბილებში გამოსცრა...და გარეთ გამათრია მთელი ძალით მიჭერდა მკლავზე ხელს
-გთხოვ მტკივა გამიშვი საწყალი სახით გავხედე
ირონიულად იცინოდა-ჯერ სად ხარ! მითხარა და მანქანის კარი გამოაღო და რასაცქვია შემტენა , თვითონ კი გვერდით მომიჯდა
-ბესო წავედით! მრისხანეთ წარმოსთქვა ეს სიტყვები და მანქანაც დაიძრა.
დეჟავუს შეგრძნება მქონდა.... შარიდან შარში მოვხვდი, რა განსხვავება იყო სარდაფში ვიქნებოდი თუ ვიღაცის მანქანაში მაგრამ ისევ იმ სარდაფში ამომხდენოდა სული მინდოდა...ისევ ავიწურე მანქანის კარებზე და მის დაჟინებულ მზერას ვგძნობდი....
სარკეში ვიხედებოდი და ცრემლებს დროდადრო ვიწმინდავდი....
იქნებ სიმართლე ვუთხრა?იქნებ დამიჯეროს რომ მე.... მაგრამ აზრი?მე მას ბოთლი ჩავარტყი და გავთიშე.... არაფერს არდამიჯერებს!... მე ის მიკვირდა რომ საერთოდ ცოცხალი დამტოვა....

მანქანა ორსართულიანი სახლის წინ გაჩერდა სახლი არა იმდენი ოთახები იყო სასახლე გეგონებოდათ
მკლავში ხელი მტაცა და მანქანიდან გადმომათრია ისევ ისე მიჭერდა ნატკენ ადგილას სიმწრისგან ცრემლები მომაწვა...სახლის წინ დამაყენა
-ეჭვიც არ შეგეპაროს! აქედან ვერ გაიქცევი! ძალიანაც რომ გინდოდეს!ირონულად იღიმოდა ისევ
სახლში შემათრია
-მაგდა!
ერთ ერთი ოთახიდან გოგონა გამოვიდა საშვალო სიმაღლის ნაზი სახით და თბილი გამოხედვით-დიახ ბატონო გოგა?
-ამ გოგოს ოთახი მოუმზადე და შეგიძლია წახვიდე და დაისვენო რამდენი ხნითაც გინდა....გოგონას სახე გაებადრა, და ღიმილმა სახეზე გადაურბინა
-გამომყევით თბილად გამიღიმა მაგდამ და მეორე სართულზე ამიყვანა,სახლში უამრავი ოთახები იყო იმდენი რომ შეიძლება გზა აგრეოდა , ერთ ერთი კარი გააღო და მითხრა-ეს თქვენი ოთახია...მითხრა და ოთახი დატოვა
ოთახი შევაღე ულამაზესი იყო, ორსაწოლიანი საწოლით ო... როგორ მიყვარდა ორსაწოლიან საწოლზე ძილი მარტოს..ეხლა მეც მქონდა.
ოთახს თავის სააბაზანო...აივანი დ უამრავი საჭირო ნივთი ჰქონდა...უეცრად გული ჩამწყდა განა მეც ამსახლში მოსიარულე ნივთი არვიყავი?რა მელოდა წინ?დამცირება აბუჩად აგდება..მისი ირონინიული და დამცინავი გამოხედვა და მისი მკაცრი ტონი..
რა მინდა ამსახლში! რა!...ვეცადე კითხვებზე პასუხი მეპოვნა მაგრამ უშედეგოდ..შხაპი მივიღე ,თბილმა წყალმა მომთენთა მხოლოდ მაშინ ვიგრძენი როგორ დამჭიმოდა მთელი სხეული.
აღარმინდოდა არაფერზე ფიქრი ,გადაღლილი, გადაქანცული ვიყავი ხალათი მოვიცვი კარი გადავკეტე და საწოლში შევწექი, ერთ ერთი ბალიშს ჩავეხუტე ისეთი რბილი და ფაფუკი იყო, თავი ჩამოვდე და უბრალოდ გავითიშე......
******
-გოგა ძმაო იქნებ ამიხსნა რაჯანდაბათ გინდა ქალი ბორდელიდან?თან ისეთი რომ...ისე მოგკლავს თვალს არდაახამხამებს...სულ გაგიჟდი შენ?!
-კაი რა ბესო ჩემი საქმის მე ვიცი რა...ვერ მომკლავს შენ მაგაზე არიდარდო კაი?
-კაი... კაი შენისაქმისა შენ იცი მაგრამ იმედია ერთდღეს მკვდარი არდამხვდები თქვა და თავი გააქნია-წავედი მე აბა მაგრად
-კარგად ძმაო.
**********
გონებაში უამრავი გეგმები დავსახე თუ როგორ უნდა გამემწარებინა მაინც რაეგონა? წავიდოდა და ამით ყველაფერი მორჩებოდა.....
მის კართან გავჩერდი გაღება მინდოდა მაგრამ ჩაკეტილი დამხვდა...აივნიდან გადავედი და კარი გავაღე
ვუყურებდი როგორ მშვიდათ ეძინა ბავშვივით, როგორი საყვარელი და უსუსური იყო ...უსუსური?ირონიულად ჩამეღიმა განა ამ უსუსურმა არსებამ კინაღამ იმქვეყნად არგამისტუმრა?
არაუშავს ხვალიდან ჩემს შეცდომას გამოვასწორებ.....
.............................................................................................................................................
3
დილით კარების ბრახუნმა გამომაღვიძა,კარები კი არ გააღეს, ვიღაცამ თითქოს შემოამტვრია .თვალების ფშვნეტით საწოლიდან წამოვიწიე,თვალის გახელა ვერმოვასწარი ვიღაცამ მთელი ვედრით წყალი რომ გადმომასხა,გავშრი გავიყინე როცა გოგას ირონიული სახე დავინახე.
-ადექი ქალბატონო!ქვემოთ გელოდები!მხოლოდ ეს თქვა და ოთახიდან გავიდა
ეს იდიოტი! დამპალი! ვირი !... როგორმინდოდა საკუთარი ხელით დამეხრჩო, ფიქრებით ლანძღავას არვაკლებდი,საწოლიდან წამოვდექი მოვწესრიგდი და ქვევით ჩავედი...კიბის ბოლოს მელოდა თვალებში შეხედვა არმინდოდა და თავი ავარიდე უაზროდ დავუწყე კიბეებს ყურება...ბოლო კიბეზე გავჩერდი და თავი ავწიე მაინც მომიწივდა მის ავ თვალებთან შეხვედრა,მკლავში ხელი მტაცა და სამზარეულოში გამათრია.
-რამე მაჭამე უნდა წავიდე!
-არა!თავი ვინ გგონია?!მე შენი მოსამსახურე არ ვარ!
-რამითხარი?!ჩემსკენ მოიწევდა
შეშინებულმა მაცივარს ავეკარი, ისევ ისეთი გაცეცხლებული თვალებით მიყურებდა...თვალი ავარიდე და მაცივრის გვედზე მდგარ მაგიდაზე ბოთლს მოვკარი თვალი, მაგიდასთან მივედი ბოთლი ავიღე და გავუწოდე.....
-ეს რად მინდა?!გაკვირვებული მიყურებდა
-ჩამარტყი და ბარიბარში ვიქნებით....შემდეგ ,სახლში წავალ და აღარასოდეს გნახავ!
სახეზე ვუყურებდი, გაუკვირდა, თვალები გაუფართოვდა, არმოელოდა ჩემგან ამის თქმას,შემდეგ ირონიულად ჩაიღიმა ....ო.... როგორ ვერვიტანდი მის ირონიულ გაღიმებას, ამისგამო მზად ვიყავი მეორედ ჩამერტყა ბოთლი თავში ,ოღონდ მისი სარკაზმი და მრისხანე ბარიტონი აღარ გამეგონა.
-სიტყვაზე ...ჩაგარტყი მერე მე რა?მაგით მაინც ვერვიქნებით ბარიბარში ...მე შენ თავში საკმარისზე მეტი გადავიხადე!გაიგე!
-ოჰ...თურმე ფული გადაუუხდია...ირონიულად გამეცინა...მაინც რამდენი?დაგიბრუნებ....
ისევ ირონიულად მიღიმოდა-ნუთუ?!მე შენში მილიონი გადვიხადე! გააქვს მაგდენი?!
ერთადგილას გავიყინე ,,მილიონიი,,?რატომ გადაიხადა მილიონი?!ვერმივხვი რატომ....
გოგამ ბოთლი კედელზე შეამოახეთქა და თვალებში ჩამხედა...-მომეცი ახლავე მილიონი და გაგიშვებ..ისე იცინოდა.....დარწმუნებული იყო მაგდენის გადამხდელი არვიყავი, რაღაც დანაზოგი მქონდა შენახული, მაგრამ მილიონს ალბათ მთელი ჩემი ცხოვრება რომ მემუშავა ვერ გადავიხდიდი.
-მე არმითხოვია შენთვის მილიონი გადაგეხადა ჩემში, მე მხოლოდ ბოთლი ჩაგარტყი, შენც შეგიძლია იგივე გააკეთო და გამიშვა!
მკლავში ხელი მომკიდა და მთელი ძალით მიჭერდა, სიმწრისგან ცრემლები წამომივიდა მაგრამ ჩემი ცრემლები მისთვის არაფერს ნიშნავდა.
-ნწ შენ ეხლა ჩემი საკუთრება ხარ და რასაც გეტყვი იმას გააკეთებ..ეხლა მშია ხოდა მიდი და გამიკეთე რამე! მთელი ძალით გაზქურისკენ მკრა ხელი.

რაუნდა მექნა მაგიდა ერთკაცზე გავშალე... შემომხედა როცა თეფში წინ დავუდე.
-რას აკეთებ?
-მაგიდას ვშლი ვერხედავ!თვალები დავუქაჩე
გაბრაზებულმა შემომხედა -მე მარტო არასდროს ვსადილობ!
-მე არმშია!
-მე არმიკითხავს გშია თუ არ გშია, მე გითხარი მარტო არვსადილობ მეთქი! ხოდა ეხლავე დროზე დაჯექი შენც! და დაიმახსოვრე როცა რამეს გეუბნები არასდროს გეკითხები შენ გინდა მოგწონს თუ არმოგწონს! ისე მოიქცევი როგორც გეტყვი!და მეორედ არგამამეორებინო გაიგეეე!
თავი დავუკარი და მეც დავჯექი...მშვიდათ ვსადილობდით, ერთმანეთს არც კი ვუყურებდით და ეს მომწონდა...რაღაც უნდა მომეფიქრებინა რაღაც უნდა მეღონა რომ გავეშვი, თორემ ესე გაძლება აღარშეიძლებოადა...ფიქრებიდან მისმა მრისხანე ხმამ გამომარკვია...გოგა კიარა ივან მრისხანე უნდა ერქვას გავიფიქრე
-მე მივდივარ!..აი შენ კი ბევრი საქმე გაქვს!მთელ სახლს დაალაგებ გასაგებია?!და კიდე ირონიულად იღიმოდა იმ ბოთლის ნამსხვრევებს აკრიფავ და იატაქს გაწმენდ! თქვა და წავიდა

******
გოგა
მთელი დღე მოუსვენრად ვიყავი,გული ვერაფერს დავუდე. რომ ვიცოდი სახლში სალომე დამხვდებოდა ერთი სული მქონდა როდის მივიდოდი...სულ მის ზღვისფერ თვალებზე ვფიქრობდი.
..გაახსენდა წუხანდელი დღეც როგორი ლამაზი და მიმზიდველი იყო, მასზე ერთი თავით დაბალი, შავი მუქი ფერის თმით და ზღვისფერი თვალებით ,მისი გამობურცული ტუჩებიც კი ენატრებოდა...მისი მხურვალე სხეული მისი სურნელი....ერთი სული ჰქონდა როდის ნახავდა...
მის ცრემლებს როცა უყურებდა გული წყდებოდა, ვერიტანდა მის ცრემლებს ,დილითაც უნდოდა მაგრად ჩაჰხუტებოდა, მაგრამ ერთს ფიქრობდა გულით და მეორეს გონებით აკეთებდა.
*******
სალი
მთელი დღე მეორე სართულის დალაგებაში გავატარე, სახლი სუფთა იყო, მაგრამ ხელის შევლება მაინც ჭირდებოდა,მთელი ოთახები დავიარე იქნებ ტელეფონი მაინც მენახა და თაკოსთან დამერეკა ან ნოუთბუქი....ერთ ოთახში კიდეც ვნახე, მაგრამ ინტერნეტი გათიშული იყო, ბოლო იმედიც გამიქრა იმისრომ ვინმე ჩემიანს დაველაპარეკებოდი, საათს შევხედე 5ხდებოდა როცა მეორე სართულის დალაგებას მოვრჩი,შემდეგ პირველ სართულზე უზარმაზარ მისაღებში გავედი ყველაფერი ძვირფასი იყო, უზარმაზარი ტელოვიზორი, დივანი და სავარძლებიც ძვირად ღირებული ჩანდა, ოთახში იშვიათი დეკორატიული ყვავილებით იყო მორთული,მიყვარდა ყვავილები....
მისაღების დალაგებას მოვრჩი და სამზარეულოში შევედი, დილანდელი ინციდენტი გამახსენდა, ისევ ჩამწყდა გული ,რაუნდა გავაკეთო სახლიდან რომ გამიშვას რა?ჩემს თავს უპასუხო კითხვებს ვუსმევდი...სამზარეულოს დალაგებას მოვრჩი, წყალი გადავივლე და საათს შევხედე 9დაწყებულიყო ცოტახნით წამოვწექი და გადაღლილს მალევე გავითიშე.
*********
გოგა
ფიქრებიდან კარების ხმამ გამომარკვია
-შემოდით.ოთახში ბესო შემოვიდა
-გოგა ცოცხალი ხარ?ღიმილიანი სახე დასთამაშებდა
-როგორც ხედავ ძმაო ღიმილი შევაგებე მეც
-წამო სადმე რა დავლიოთ დღეს რაღაც დალევის ხასიათზე ვარ და მარტო დალევა არმინდა
-კაი წავიდეთ

ერთერთ ბარში წავედით დასალევად.... არასდროს არვსვავდი ბევრს, ყოველთვის ვიცოდი ნორმა, მაგრამ ეხლა მინდოდა ნორმების ფარგლები დამერღვია ,იქნებ მასსზე ფიქრი შემეწყვიტა და აღარმეფიქრა მის ზღვისფერ თვალებზე ,რომელიც მთელი დღე მოსვენებას არმაძლევდა...მაგრამ არა ..... სასმელმა უფრო გაამძაფრა მისადმი ფიქრები .
1_ლი იწყებოდა როცა ბარი დავტოვე და ტაქსი გავაჩერე.

ბესო ბარში დარჩა და ერთ-ერთ მიმტანს თვალს არწყვეტდა...რომელსაც იარლიკზე თაკო ეწერა, მოეწონა მისი ღიმილი, მისი ბავშურობა...დაინახა რომ დაამთავრა თაკომ მუშაობა და ბარი დატოვა....ბესო კი მას აჩრდილივით აედევნა.
********
გოგა
სახლში მისულს ერთი სული მქონდა სალის როდის ვნახავდი კარი შევაღე და დავინახე რომ ჩასძინებოდა საწოლზე, მასთან ახლოს მივედი და საწოლზე ჩამოვჯექი, არვიცი ამ გრძნობას რადავარქვა მაგრამ მისი გულის ფეთქვაც კი მაბედნიერებდა ,
სახეზე ჩამოყრილი თმები გადავუწიე და მის ტუჩებს დავეწაფე..
..კოცნიდა ნაზად რომ არგაღვიძებოდა, შემდეგ კოცნა მომთხოვნი გახდა, სალომეს გაეღვიძა და როცა ალკოჰოლის სუნი ეცა სასწრაფოთ უნდოდა მოშორებოდა მას, მაგრამ გოგას ისე ყავდა მომწყვდეული თავის ძლიერ მკლავებში ვერაფერს გახდა .როცა მიხვდა წინააღმდეგობას აზრი არქონდა გაჩერდა.
გოგა მკაცრი იყო, მტკიცე ,უხეშიც ,მაგრამ არა მოძალადე,ის არაკაცივით არასდროს მოიქცეოდა და ალკოჰოლის ზედმეტ დოზას არასდროს მოიყვანდა არგუმენტად ,გასასამართლებულ საბუთად..არა გოგა ესეთი არიყო,მასსზე ძალას არასდროს გამოიყენებდა...
როცა გული იჯერა კოცნით შეეშვა საწოლიდან წამოდგა და წასასვლელად გაემზადა რომ სალის ხმამ გააჩერა -გოგა უნდა ვილაპარაკოთ
გოგა ვერმიხვდა რა ჰქონდა სათქმელი მაგრამ მაინც დაჰყვა მის ნებას, იქვე მდგარი სავარძელი საწოლთან მოსწია და ჩამოჯდა, სალის ინტერესით სავსე მზერა მიაპყრო.
საწოლზე ჩამოვჯექი,ნერწყვი ხმაურიანად გადავყლაპე ღრმად ჩავისუნთქე და მოყოლა დავიწყე
-იცი მე სოფლიდან დაახლოებით 5_თი თვის უკან ჩამოვედი,ჩემს დაქალთან ერთად....ერთად დავიწყეთ მუშაობა, შემდეგ სხვადასხვა ადგილას გადაგვიყვანეს თაკოს თითქმის ვერვხვდებოდი....ერთ დღესაც დამირეკეს და მითხრეს თუ არმივიდოდი დათქმულ დროს, დათქმულ ადგილას, თაკოს მოკლავდნენ....
მეც წავედი და იქ თაკოს ნაცვლად ჩემი თავი მოითხოვეს....შემდეგ კი...იმ ბორდელში ამოვყავი თავი, გეფიცები მეარვარ კა..პა..შემდეგ შენ შეგხვდი გადავწყვიტე გავქცეულიყავი იმ საზიზღარი ადგილიდან...დანარჩენი შენც იცი
მშვიდათ და აუღელვებლად ესაუბრებოდა გოგას და მის რეაქციას დააკვირდა...გოგას ჯერ გაკვირვება აღბეჭვდოდა სახეზე, მერე გაკვირვება სიცილში გადაიზარდა
-შენ გინდა თქვა რომ შენ არ.....სიცილს ვერიკავებდა -იქნებ ისიც მითხრა რომ შენ.....მისი სიცილი ხარხარშიი გადადიოდა-კაი მეზღაპრეხარ იცი?
ფეხზე წამოდგა და წასასვლელად გაემზადა ,კართან მისულმს ისევ შემომხედა ,ღიმილიანი სახე ისევ დასთამაშებდა სახეზე.
-არა ნამეტანი ფანტაზიორი და მეზღაპრეხარ-თქვა და კარი გაიხურა.......
.......................................................................................................................................
4
კარები გაიხურა და გავიდა ,გული დამწყდა ერთი სიტყვაც რომ არდამიჯერა ,ის იმედი, რასაც ვებღაუჭებოდი... ისიც გამიქრა თითქოს ხელიდან გამომაცალეს, ერთი სიტყვაც კი არდამიჯერა....
ძილი გამიტყდა ან როგორ შემეძლო დამეძინა ხალათი მოვიცვი და ავანზე გავედი, სკამზე ჩამოვჯექი და ფეხები სკამზე შემოვკეცე....უკვე სულერთი იყო ყველაფერი ჩემთვის.....
ცრემლებს გასაქანი მივეცი,როცა ცრემლებიც აღარ მომდიოდა თვალებიდან, გადაღლილს ეგრევე ჩამეძინა.....

დილით როცა გამეღვიძა ყველაფერი მტკიოდა ფეხები სკამიდან ჩამოვუშვი და ვიგრძენი როგორ დამიბუჟდა,წელიც და კისერიც ამტკიებოდა....ცოტახანს დაველოდე დაბუჟება როდის გამივლიდა,როცა გამიარა სააბაზანოში შევდი...
მეგონა ,,გოგა მრისხანე,,სახლში არიყო ამოტომ სამზარეულოში გავედი ყავის დასალევად გაზქურაზე ჩაიდანი შემოვდგი,-მეც გამიკეთე ყავა!
მისმა ხმამ შემაშინა და ჩემდაუნებურად შევხტი,ჩაიდანი გვერდზე გადავდგი ,შემოვბრუნდი და გაზის ალს ხელი შევუშვირე ისერომ მისთვის მზერა არმომიცილებია. გაზის ალმა ხელი დამწვა და ჩემდა უნებურად ცრემლები წამომივიდა თვალებიდან.

გოგას უნდოდა მასთან მისულიყო, ხელი მოეშორებინა გაზის ალისგან და მაგრად...მაგრად ჩაჰხუტებოდა....მაგრამ ერთს ფიქრობდა გული და მეორეს ამბობდა გონება,ცალი წარბი აზიდა და უთხრა

-თამაშშს თუ მორჩი....ეხლა შეგიძლია ყავა გამიკეთო ერთი-ერთზე
მეგონა გული გააჩნდა რაღაც სინდისის მარცვალიც ,მაგრამ არა ,შევცდი,შევბრუნდი ცრემლები მოვიწმინდ და გაზქურაზე ჩაიდანი შემოვდგი .
ყავა გავაკეთე და გასასვლელად მოვემზადე როცა ისევ მისმა მკაცრმა ტონმა შემაჩერა
-სად მიდიხარ!
-ხელი უნდა შევიხვიო,თვალები დავუქაჩე
-ჯერ საჭმელს მაჭმევ!
-ვერხედავ?! ხელი დავიწვი! უნდა შევიხვიო!
-შენ თუ ითამაშე მაგით მე რა?ეხლა საჭმელს გააკეთებ შევჭამთ და მერე თუგინდა შეიხვიე.......
-შენ ადამიანი კიარა სადისტი ხარ!
პასუხი არცკი გაუცია ალბათ კომპლიმენტად მიიღო და შეიფერა კიდეც
სუფრა გავშალე, და საჭმელი სიმწრით გავაკეთე ხელი ძალიან მეწვოდა დროდა დრო ცრემლებს ვიწმინდავდი ძლივს გავაკეთე...იმედია დაიხრჩობი სადისტო ჩემს ფიქრებზე ირონიულად მეღიმებოდა.
მაგიდიდან რომ ადგა სადისტი,ერთმა აზრმა გამიელვა გონებაში ბოთლი ავიღე კედელს შემოვახეთქე და სირბილით გავიქეცი კიბეებთან და მთელი ხმით დავუყვირე
-გოგა თუ არ გამიშვებ ამ წყეული სახლიდან!.... თავს მოვიკლავ იცოდე!ბოთლის ნატეხი ვენასთან მივიტანე
კიბეებზე ავდიოდი მისი ხმა რომ მომესმა,გაოცებული ვუყურებდი ამ ერთი ბეწვა გოგოს რამხელა გული ჰქონია გავიფიქრე,მინდოდა ის ბოთლის ნამტვრევი ხელიდან გამომეგლიჯა მაგრამ გულის მაინც გონება ჯობნიდა...
ცალი წარბი აზიდა და სალის გახედა
-სიკვდილს თუ აპირებ ბოთლის წვეტიანი მხარე მაგრად უნდა ჩამოისვა კანზე,
ისე ეუბნებოდა თითქოს ზღაპარს უყვებოდა და ჭკუას არიგებდა...
,,ჭკუის დარიგებას''რომ მორჩა თავის ოთახში გაუყვა გზას

სიკვდილის ინსცენირებაც არგაამართლა,ერთი წუთითაც არდაფიქრებულა მართლავიყავი ამის გამკეთებელი თუ არა,
...ჯანდაბა!ეხლა რაუნდა ვქნა?ხელის წვამ თავი ისევ შემახსენა განკუთვნილ ჩემს ოთახში ავედი და ხელი შევიხვიე მერე კი სამზარეულო დავალაგე...
გულის გადასაყოლებლად ბიბლიოთეკიდან წიგნი ავიღე და აივანზე გავედი...წიგნის კითხვამ გამართო და მთლიანად ჩამითრია
*******
გოგა
ჩემს ოთახში წამოწოლილი ვიყავი და ტელევიზორს ვუყურებდი ჩემი ტელეფონი რომ ახმაურდა..ჩემი მეგობარი დიტო იყო
-გოგა ძმა რას შვები?
-ვა დიტო...რავი დღეს ვისვენებ და უსაქმურად ვარ
-წამო რა რესტორანში ჩემი ცოლიც იქნება ერთი კაი ადგილი ვიცი მშვიდი გარემო და სასიამოვნო მუშიკებია კარგად გავერთობით...შენც, წამოიყვანე შენი მეგობარი
-რომელი მეგობარი დიტო?
-ბესომ, მითხრა შეყვარებული გყოლია...არ გამაცნობ?
ბესოსაც ვთხოვე წამოსვლა მაგრამ არეცალა....მოკლედ 7დზე მოდი კაი?
-კაი ხო მოვალ
ოხ ბესო... ბესო ენას კბილს ხოვერ დააჭერს რა...ეხლა სალომეს წაყვანაც მომიწევდა
*******
წიგნის კითხვაში ვიყავი გართული როცა კარზე დააკაკუნეს ფეხზე წამოვდექი წიგნი სკამზე დავდე და ოთახში შევედი
კარი გოგამ გამოაღო ხელში დიდი ყუთი საწოლზე დადო და გამომხედა...-ერთ საათში მოემზადე! უნდა გავიდეთ
-ეს რა არის?
ირონიულად გაიცინა -ჩაიცმევ და ნახავ.
-არ ჩავიცმევ! დავხევ ან დავწვავ!
-რა თქვი?!...ისევ გაცეცხლებული თვალებით მიყურებდა და ჩემსკენ ნაბიჯს დგავდა მეკი უკან ვიწევდი,ისიც არწყვეტდა ნაბიჯის გადმოდგმას ბოლოს კედელს ავეკარი გული ამოვარდნას მქონდა თვალები დავხარე,მან ჩვენშორის მანძილი შეამცირა .....ხელი ნიკაპზე დამადო და თავი ამაწევინა თვალებში მიყურებდა მეგონა გული გამისკდებოდა თითქმის არცკი ვსუნთქავდი
-კაბა რომც დაჭრა ან დაწვა მაინც წაგიყვან ხალათიანსაც, ეგ იცოდე და ეჭვი არშეგეპაროს!და კიდე ჩემს მეგობარს და მის მეუღლეს როგორც ჩემს შეყვარებულს ისე გავაცნობ შენთავს!შენკი ღიმილს არმოიშორებ სახიდან და ზედმეტი არწამოგცდება.....
ზედმეტი არწამოგცდეს იცოდე თორემ რასაც გავაკეთებ არამგონია მოგეწონოს! ირონიულად გამიღიმა და ოთახიდან გავიდა.

სუნთქვის დარეგულირება ვცადე და საწოლზე ჩამოვჯექი,არვიცოდი რაგამეკეთებინა ,მაგრამ სხვა გზა მაინც არმქონდა ის სადისტი სიტყვის შემსრულებელი იყო.
ყუთი გავხსენი მუქი ლურჯი კაბა იყო ტანზე მომდგარი....ზურგ ამოღებული ამავე ფერის ჩანთა და ფეხსაცმელი მოყვა და ასევე მოსასხამი
კაბა ჩავიცვი მაკიაჟი გავიკეთე,თმები მაღლა ავიკეცე და ფეხსაცმელებში ფეხი ჩავდგი...ზუსტად ჩემი ზომა იყო კაბაც და ფეხსაცმელიც...საიდან იცოდა ჩემი ზომა?ჩემთავს ვკითხე მაგრამ პასუხი ვერ ვიპოვე....მოსასხამი მოვიცვი ჩანთა ავიღე და ოთახიდან გავედი.
ბატონი ,,გოგა მრისხანე,, კიბის ბოლოს მელოდებოდა გაოცებული სახით მიყურებდა გეგონებოდათ სასწაულს უყურებდა თავი მობეზრებულად გავაქნიე და კიბეებზე ჩავდიოდი როცა ისევ ,მისი მკაცრი ტონი გავიგონე
-მოსასხამი რად გინდა აგვისტოში?!
მოსასხამი ჩამოვიწიე და დალურჯებული მკლავი დავანახე რომელიც თვითონ დამიმშვენა....გოგას სახე შეეცვალა საკუთარ თავზე გაბრაზდა, მაგრამ არშეიმჩნია.
უხმოდ ჩაჯდნენ მანქანაში და მთელი გზა ხმას არცერთი იღებდა,
რესტორანში მივიდნენ თუარა გოგამ კარი გაუღო სალომეს ,წელზე ხელი მოკიდა და ღიმილიანი სახე შეაგება დიტოს
-ვა გოგა როგორ ხარ?რამდენი ხანია არმინახიხარ ძმაო მომენატრე....
-ხო დიდი დრო გავიდა მეც მომენატრე თქვა და ერთმანეთს გადაეხვივნენ...გოგამ დიტოს ცოლი ნიტა დაინახა მასაც მიესალმა და გაუღიმა...
-გოგა ეს ულამაზესი გოგონა შენთანარი? არ გაგვაცნობ?
-რათქმაუნდა ეს სალია გაიცანით ჩემი შეყვარებული...ეს დიტოა ჩემი ძმაკაცი და მისი ცოლი ნიტა ერთმანეთი გაგვაცნო და რესტორანში შევედით
რესტორანში სასიამოვნო და მყუდრო გარემო იყო ერთ-ერთ მაგიდასთან დავჯექით
-სალომე ნეტა ვიცოდე ჩემს გიჟ ძმაკაცს როგორ უძლებ?ღიმილიანი სახით მკითხა დიტომ
დიტოს გავუღიმე შემდეგ გოგას გავხედე
-რასამბობ დიტო, რომ იცოდე როგორი ყურადღებიანია როგორი თბილი და მზრუნველი მისნაირი არავინ მეგულება...ხო მისნაირი სადისტი მეორე არსად მეგულებოდა ირონიულად გამეღიმა ჩემს ფიქრებზე


უცნობი ბიჭი ჩემთან მოდიოდა-შეიძლება ვიცეკვოთ?ხელი გამომიწოდა
ჯერ გოგას გავხედე მან თანხმობის ნიშნად თავი დამიკრა,მეც გავყევი ბიჭს საცეკვაოდ რატომაც არა გავიფიქრე ნაზი, სიმღერა გაისმოდა და ორივე ნელა მუსიკის ფონზე ვმოძრაობდით...მუსიკა დამთავრდა ბიჭს გავუღიმე და წასვლა გადავწყვიტე რომ წელზე ხელი მომკიდა და თავისკენ მიმიზიდა
-მე ცეკვა აღარმინდა გამიშვი! თვალები დავუქაჩე უცნობს
-ერთიც ვიცეკვოთ მითხრა და უფრო მაგრად მომიჭირა ხელი წელზე
-გამიშვი არმინდა!
უცნობი არმისმენდა და ძალით მაცეკვებდა როცა გოგამ ხელი დაკრა გაავებული სახით შეხედა მხოლოდ მასრომ ჩვევია ისე-დროა პარტნიორი დავიბრუნო! სახეზე ვუყურებდი გაცეცხლებული თვალებით უყურებდა უცნობს მთელი ძარღვები დაჭიმული ქონდა და ხელები მომუშტული
მისმა სიტყვებმა ბიჭი დააფრთხო ხელები მომაშორა და ადგილიდან მოწყდა....გოგა მომიბრუნდა ორივე ხელი წელზე მომხვია მეგონა ცეცხლი წამეკიდებოდა,ხელები კისერზე შემოვაწყე და მასთან ერთად ვცეკვავდი ხმა არგაუცია მხოლოდ თვალებით მბურღავდა......

საღამოს 11_ტი იქნებოდა როცა მის მეგობრებს დავემშვიდობეთ,და წამოვედით.
გზაში არცერთი არვიღებდით ხმას, როცა სახლში მივედით მკლავში ხელი დამავლო და სახლში შემათრია,-რაიყო ის საქციელი! გაავებული მიყურებდა
-რა საქციელი მე არაფერი დამიშავებია
-არა ხო ?მე რომ არმოვსულიყავი ის ბიჭი......მკლაში ისევ მიჭერდა ხელს
-რა ეჭვიანობ?!განა შენარმითხარი მეცეკვა,რაგინდა ჩემგან რა!
-ერთხელ კარგი მაგრამ ის მეორედ ცეკვა რაიყო?!თან ისე გიჭერდა ხელს! ამის...დე..ც
-არმიშვებდა ვუთხარი ცეკვა არმინდათქო მაგრ....სიტყვა შემაწყვეტინა მისმა ირონიულმა სიცილმა
-თუმცა შენი რამიკვირს შენ ხო ბო...ი ხარ!
სალომე ყველაფერს მოითმენდა მაგრამ არა დამცირებას ,მთელი ძალით გაარტყა სილა გოგას...საჩვენებელი თითი აწიადა და დაემუქრა
-არასოდეს!იცოდე! არასდეს მომაყენო შეურაწყოფა და არასდროს არდამამცირო ამას არმოგითმენ იცოდე არა!მე ბო...ი არვარ გაიგე არა! მთელი ხმით უყვიროდა და დასარტყმელად ისევ აწია ხელი მაგრამ..გოგამ ხელი დაუჭირა უკან გადაუგრიხა და თავისკენ მიიზიდა........
..............................................................................................................................................
5
გაცეცხლებული თვალებით მიყურებდა
-არასდროს გაბედო მსგავსი რამ გააკეთორე! თორემ.....
მკლავზე ხელს უფრო უჭერდა,ისერომ ტკილისგან ცრემლები წამოუვიდა.
-გსიამოვნებს არა?!
გოგას გაოცება აღებეჭდა სახეზე -რაა?
-ის რომ ტკივილს მაყენებ ეგ გსიამოვნებს,გიხარია ჩემს ცრემლებს რომ ხედავ.ბედნიერი ხარ არა?!სიმწრის ტირილი ირონიულმა ღიმილმა ჩაანაცვლა.
გოგა ამას არმოელოდებოდა ხელი ინსტიქტურად გაუშვა,-ვერგიტან! თქვა და უკან მოუხედავად თავის კუთვნილ ოთახისკენ გაუჩინარდა.

ამის დე...ც მთელი ძალით ხელი მოაჯირს დაკრა....როგორ აგიხსნა რომ მიყვარხარ და სხვასთან ყოფნის უფლებას არ მოგცემ!....არა!
გოგა კიბეზე ჩამოჯდა და თავი ხელებში მოიქცია და ნერვულად ჩამოისვა ხელი თავზე.


ჩემს ოთახში ავედი და კარი მთელი ძალით მივიჯახუნე ვეღარვუძლებდი,ამის ატანა უკვე შეუძლებელი იყო, უგულო ადამიანის ატანა აღარ შემიძლია,ცრემლები სახეზე მოვიწმინდე და დავიფიცე რომ მეორედ მისგამო აღარ ვიტირებდი.
კაბა გავიხადე შხაპი მივიღე და საწოლში დავწეკი ემბრიონის ფორმა მივიღე ყურებზე ხელი მაგრად მოვიჭირე მხოლოდ მისი სიტყვები მესმოდა,,შენ ხომ კა...ა ხარ!,,მაგრად მთელი ძალით ვიჭერდი ხელს ....შემდეგ მოვუშვი...... აღარმესმოდა არასასურველი ხმები

********
გოგა
დილით სალის ოთახთან გავჩერდი უნდა დამეკაკუნებინა, მაგრამ ხელი გამიშეშდა ,რატომ არშემეძლო პატიება მეთხოვა?! რატო!
თავის თავზე გაბრაზებულმა გიჟივით გაუჩინარდა სახლიდან
...ტკიოდა ,თვითონაც ტკიოდა მისი ცრემლები ,მისი ხელის დაწვა მის გამო, გააზრებული თუ გაუზრებელი საქცილი...თავს დამნაშავედ გრძნობდა.

სალომეს დოსია წინ ედო და ვერიჯერებდა ის მართალი იყო,მაგრამ მაინც არ სჯეროდა, არუნდოდა დაჯერება,უნდა გაეშვა მაგრამ არუნდოდა...არეთმობოდა.

-გოგა დადიანო რა გჭირს?ხელები სახის წინ აუფრალა ბესომ
-ბესო იცი ის სალომე ბორდელიდან,იქ არმუშაობდა...ძალით წაიყვანეს გესმის?...ეხლაც მის დოსიას ვკითხულობ და თვალებს ვერვუჯერებ რომ რაც მითხრა მართალი იყო!
-ძმაო ისე აბა დაფიქრდი რომელი ნორმალური კახ..ა ჩაარტყავს კლიენტს თავში ბოთლს და გაიქცევა.
...სალომე მართალია ძმაო და ამის დამადასტურებელი საბუთი წინ გიდევს, გოგა თავი არმოიტყუო.
-არმინდა მისი გაშვება! გესმის....
-შენ რა შეგიყვარდა?
-არმეგონა ოდესმე ამას თუ ვიტყოდი მაგრამ შემიყვარდა,მინდა ბოდიში მოვუხადო მაგრამ არშემიძლია......
-დღეს ხომ კორპორატიული საღამოა მიდი ძმაო დაპატიჟე თბილად მოეპყარი აგრძნობინე რომ შენთვის ძვირფასია.
-ამით ვითომ რამე შეიცვლება?
-შეცვალე ძმაო ,იმ გოგოს სადისტივით ეპყრობი, ადამიანურად მოეპყარი და ყველაფერი კარგად იქნება......და რაც მთავარია უნდა გაუშვა გაიგე!
**********
დილით კარზე ზარის ხმამ გამომაღვიძა,კარი გავაღე ,ყუთით ხელში ბიჭი დავინახე
-ქალბატონო ეს თქვენთან გამომატანეს, სალომე ბერიძე თქვენ ბძანდებით?
-დიახ.
ბიჭმა კალამი და ფურცელი გამომიწოდა-ხელი უნდა მოაწეროთ
მეც მოვაწერე ხელი და ბიჭიც წავიდა.
ყუთს პატარა ფურცელი ავაცალე და წავიკითხე
გუშინდელისთვის ბოდის გიხდი
8_ზე გამოგივლი მზად იყავი!
,,ბოდის მიხდის'' ნუთუ?მემგონი მეჩვენება, მილიონჯერ წავიკითხე და მაინც არ ვუჯერებდი საკუთარ თვალებს.

ძალიან გამხიარულდა, თვითონაც არეჯერა რაიყო მისი კარგი ხასიათის მიზეზი,სახლი დაალაგა სულ ღიღინ-ღიღინით, თითქოს მის ცხოვრებაში ახალი ეტაპი დამდგარიყო ,რაღაცის დასაწყისი ,მაგრამ რისი თვითონაც ვერგაეგო.

ყუთი გახსნა, წითელი ფერის ულამაზესი, გრძელი წელში გამოყვანილი ზურგამოღებული კაბა მართლაც რომ მოუხდა სალის,მაკიაჟი გაიკეთა,ფეხსაცმელები ჩაიცვა მოსაცმელიც მოისხა და ოთახიდან გავიდა.
კიბის ბოლოს გოგა მელოდა ,რომელიც მიღიმოდა ,დიახ მიღიმოდა ,ჩემდა გასაკვირვად პირველად ვნახე მისი არა ირონიული,ნამდვილი გაღიმება ,რომელიც მეუცხოვა და ჩემდაუნებურად მეც გამეღიმა, უკვე ბოლომდე ჩავედი თითქმის კიბეზე,კაბაზე ფეხი რომ დამედგა და წავბარბაცდი და როარა გოგა ალბათ მინიმუმ ფეხს მოვიტეხდი.
მისი თვალები ბრწყინავდნენ არიყო უხეში,არიყო გაცეცხლებული გაავებული,უბრალოდ ბრწყინავდა -ფრთხილად,
მის ტუჩთან დაიჩურჩულა და წაქცევას გადაარჩინა და ფეხზე დააყენა.
-დღეს საოცრად ლამაზი ხარ- მისი ხმა გულწრფელი იყო.
-მადლობა
-აბა წავიდეთ?
თანხმობის ნიშნათ თავი დავუკარი.
გზაში არცერთი არვიღებდით ხმას,მხოლოდ დროდადრო გამომხედავდა და გამიღიმებდა ხოლმე,არვიცოდი რამიხაროდა მისი ღიმილი? მისი თბილი მზე თუარა
ციალას სიტყვები გამახსენდა ბედნიერებას შვილო შეიძლება უბედურება მოყვეს ,ამიტომ ყოვილთვის ყურადღებით უნდა იყო,ბედნიერებით უნდა დატკბე თორემ რაიცი როცა რაღაც ცუდი მოხდება ,მერე გული დაგწყდება რომ სასიამოვნო მომენტები ვერ გაახანგრძლივეო.
*********
დარბაზში მისულს ყველამ სალის მიაპყრო მზერა ისიც უხერხულად შეიშმუშნა.

არმიყვარს ხალხმრავალი ადგილი და ყურადღების ცენტრში ყოფნა, გოგას ხელი მაგრად მოვუჭირე და გავხედა,მან გამიღიმა და ჩვენსკენ მომავალ მამაკაცს გახედა ,რომელსაც სახეზე ირონია აღბეჭვდოდა.
-ვა.... გოგა ვინარი ეს მზეთუნახავი?
მანაც პასუხი არდააყოვნა-ბაჩო,ჩემი შეყვარებულია თქვა და ბიჭს გაუღიმა ისეთი სახით თითქოს თვალებით უთხრა შანსი არგაქვსო!
უამრავი ადამიანი გამაცნო, მთელი საღამო არმომშორებია გვერდიდან ,მიხაროდა ,მასთან ერთად ყოფნა პირველად მსიამოვნებდა,
გაბრაზებული ვერვამჩნევდი, მხოლოდ ეხლა დავაკვირდი მის სახეს ,მის ნაკვთებს ,მის ღიმილს, მის სხეულს და მეუცნაურა გრძნობა რაც მისმიმართ გამიჩდა , მისი ყველა გულიდან ამოსული სიტყვები და მისი თითოეული გაღიმება გულს მილბობდა და სხეულში სასიამოვნო ჟრუანტელი მივლიდა...ეს რაღაც ახალი იყო პირველად მინდოდა მაგრად ჩავხუტებოდი,მასთან ყოფნა პირველად მინდოდა,ხელზე ხელი ჩამოუსვი და მაგრად ჩავჭიდე , მანაც შეემომხედა გამიღიმა სწორედ ისეთი ღიმილით გულს რომ მითბობდა მთელი საღამო.
-არ ვიცეკვოთ?მითხრა და ხელზე ნაზად შემახო ტუჩები
მეც გავყევი საცეკვაოდ ხელები კისერზე შემოვხვიე,მანკი ხელები წელზე შემომხედა,მთელ სხეულში სასიამოვნოდ დამიარა ჟრუანტელმა,მუსიკის ფონზე ნაზად ვირწეოდით,მუსიკა რომ დამთავრდა ისევ დავუბრუნდით ადგილს
გოგას უცნობი მამაკაცი მოუახლოვდა რაღაც ჩარჩურჩულა,მე გამომხედა
-მალე მოვალ კაი?
მეც გაუღიმე -კარგი წადი

ორი წუთი არიყო გასული როცა გოგას მაგივრად ჩემს გვერდით ბაჩო დაჯდა ,ირონიულად მიღიმოდა,წასვლას ვაპირებდი რომ გამაჩერა-არწახვიდე იცი გოგაზე კარგი მე ვარ, მასსზე უკეთ,გასიამოვნებ- ყურში ჩამჩურჩულა და ხელი ფეხზე ჩამომისვა და მომიჭირა
თვალები დავუქაჩე ხელი მოვაშოპრებინე-შემეშვი!ნაგავო!ვუთხარი და აივანზე გავედი, სუფთა ჰაერი ფილტვებში ჩავუშვი და ხელებით მოაჯირს დავეყრდენი.
-მაინც ვერ გამექცევი -ბაჩომ ყურთან ჩამჩურჩულა
მოვტრიალდი და სილა გავაწანი-გითხარი შემეშვითქო!
-არა!
ისევ დარტყმას ვაპირებდი რომ ხელი დამიჭირა ,გადამიგრიხა და ძალათი კოცნა დამიწყო ,ვეწინააღმდეგებოდი, მაგრამ ამაოდ ,შემდეგ კედელზე ამაკრა და ხელებს თეძოებზე მისმევდა,მოვდუნდი...ისიც მოეშვა ფეხი უნდა ამომეცხო როცა, გოგა ეცა განზე გაწია და მთელი ძალით დაარტყა,თავს ვერაკონტროლებდა გაავებული, გაცეეცხლებული იყო, იმდენს ურტყავდა სანამ სახე არდაუსისხლიანა
გოგასთან მივედი -გთხოვ...არგინდა რა,ეგრე მოკლავ
მას თავი დაანება,მე შემომხედა ისევ იმ გაცეცხლებული თვალებით როგორც ჩვევია, მკლავში ხელი დამავლო და მანქანაში ძალით ჩამაგდო
-გოგა ჩემი ბრალი არაა მართლა,გეფიცები თვითონ მოვიდა......ძლივს ამოვისლუკუნე
-არცერთი სიტყვის მოსმენა არმინდა!მისი ხმა მრისხანე იყო
სახლში შესული გიჯივით იყო ,ყველაფერი რაცხელში მოხვდა მოისროლა და დაამტვრია.
-როგორ დაგარწმუნო რომ მართალი ვარ?საწყალი სახით გავხედე
ირონიულად იღიმოდა -სულ....სულ შენ როგორხარ მართალი,ბოთლი ჩამარტყი მართალი იყავი,გუშინ მართალი იყავი,დღესაც მართალი ხარ!არა?! მორჩი! ამ ზღაპრებით უკვე ძალიან დამღალე,ჩემი თვალით დაგინახეთ!
-მეც დავიღალე უკვე იმის ახსნა გარმარტებით რომ მართალი ვარ!მოთხარი რაგავკეთო რომ გამიშვა?!და ერთმანეთისგან დავისვენებთ!მითხარი!
გოგა ჩემსკენ მოიწევდა თვალებში ისევ ის ბრაზი ქონდა ჩამდგარი და ისე მიყურებდა როგორც მას სჩვევია..მეკი უკან და უკან ვიხევდი სანამ კედელს არ დავეჯახე ზურგით,გოგამ ჩვენს შორის მანძილი შეამცირა იროანიალად ამათვალიერ-ჩამათვალიერა ......
-ეხლა..... ხომ იცი რასაც ვითხოვ?!მზად რომ იქნები მოდი! ჩემს ოთახში ვიქნები! თქვა და თავის ოთახისკენ გაუჩინარდა
გაუთვითცნობიერრბლად წარმოსთქვა ეს სიტყვები დარწმუნებული იყო რომ არმივიდოდა.
გაავებული შევიდა თავის ოთახში და თვალწინ მომხდარი ფაქტი ახსენდებოდა ბაჩო როგორ კოცნიდა, როგორ ქონდა ხელი შემოხვეული და სახე აელეწა, ოთახში ხელთ რაც მოხვდა ნაფშვენებად აქცია........

მაინც რა ნაგავია რა!მას გონია მასთან მივალ თან ჩემი ნებით,ინსტიქტურად ირონიულად გამეციანა,იოცნებოს!

არა მეტი აღარშემიძლია, ამადამიანს საღი გონებით ვეღარვუყურებ.

სალი სამზარეულოში გავიდა და ვისკის ბოთლი გამოიღო, ჭიქაში დაისხა და ერთი მოყუდებით გადაჰკრა...ალკოჰოლმა ყელი ჩაწვა , მეორე ჭიქაც ჩამოისხა და ისიც ერთი მოყუდებით დაცალა,მეცამედაც ჩამოისხა ვისკი ჭიქაში -თავისუფლებას გაუმარჯოს თქვა და ერთი მოყუდებით გამოცალა მესამე ჭიქაც....

იგრძნო როგორ იმოქმედა ალკოჰოლმა მასზე,თავბრო ეხვეოდა და გადაწყვიტა თავის ოთახში ასულიყო ბარბაციით აიარა კიბეები და თავის კართან გაჩერდა თავში მხოლოდ ერთი სიტყვა უტრიალებდა ,,თავისუფლება''-უნდა წავიდე ამ წყეული სახლიდან!მორჩა! თქვა და გოგას ოთახის კართან გაჩერდა და კარი კიარ გააღო შეანგრია ლამის,გოგა აივანზე იყო და უსარულობას გაჰყურებდა, კარების ხმაზე მობრუნდა და ოთახში შევიდა.სალის მოკრა თვალი, რომელიც ფეხზე ძლივს იდგა.
-შენ რა დალიე?!
-მერე შენ რა!
-აქ რას აკეთებ?!წადი!
-ამწყეული სახლიდან წასვლა მინდა!,თქვა და მოსახამი გაიხადა და იქვე მიაგდო ,შემდეგ კაბის ელვას ხელი დაავლო და წამში კაბითაც განთავისუფლთა ,ფეხსაცმელებიც იქვე მიყარა და მასთან მივიდა,ორივეს თვალები ჩასწითლებოდა.
მასთან მივედი და ორივე ხელით პიჯაკისგან გავანთავისუფლე ,შემდეგ მის პერანგის ღილებს დავეჯაჯგურე და ტანზე შემოვახიე მისტუჩებს დავეტანე ...ის კი წელზე ხელს მიჭერდა და ტანზე მიკრავდა....მკოცნიდა ვნებიანად, მომთხოვნად,ხელებს ჩემს წელზე დააცოცებდა წამში გამანთავისუფლა ბიუსალსტერისგან......წამით მის თვალებს მივაშტერდი ,ცეცხლივით ანათებდნენ, თეძოებზე ხელი მომკიდა ოდნამ მომიჭირა და ჰაერში ამიტაცა.....ისე აღოვჩდი საწოლზე ვერცკი გავიაზრე,...ის კი ჩემს ზემოდან მოექცა და კოცნას არწყვეტდა........
…………………………………………………………………………………………………………….
6
დილით თავის ტკივილმა გამაღვიძა ყელიც გამომშრალი მქონდა,საწოლიდან რომ წამოვიწიე და შიშველი ვიყავი,ჩემთავს არდავუჯერე ,ზეწარი გადავწიე და ლამის გული გამისკდა...რამოხდა გუიშინ?მედა ის ერთად.....არა!... არარსებობს! შიშველ სხეულზე ხალათი მოვიცვი და მის ოთახში გავედი ,კარი ხმაურიანად გავაღე,გოგამ საწოლიდან თავი წამოსწია
-რა?რამოხდა?
-ეგ შენ მითხარი გუშინ რამოხდა?!
ირონიულად იღიმოდა-ნუთუ არგახსოვს?საწოლზე წამოიწია და ....ირონიულად ამათვალ -ჩამათვალიერა
-არა!მითხარი!
-რაც მოსახდენი იყო ის მოხდა, სახეზე ისევ ირონია აღბეჭდვოდა
-არა! მატყუებ!....ბოლო იმედს ჩავებღაუჭე
-გუშინ შენი ნებით მოხვედი ჩემთან,აბა გვერდით გაიხედე ეგ ტანსაცმელი შენით გაიხადე და ჩემთან მოხვედი არგახსოვს?
როცა ტანსაცმელი ვნახე დაყრილი, მაშინ ბოლო იმედიც გამიქრა......თითქოს ფეხებქვეშ მიწა გამომეცალა......თითქოს ცა თავზე ჩამომექცა,თვალები დავხუჭე და ქუთუთოები ერთმანეთს ძლიერად დავაჭირე...ხელები მოვმუშტე ,ისე ვუჭერდი ფრჩხილებს კანს ,სისხლი წამომივიდა......

გოგას უნდოდა სიმართლე ეთქვა მაგრამ არუთხრა.....არუნდოდა მისი გაშვება, მართლა არუნდოდა მისი გაშვება და გადაწყვიტა არც გაეშვა, შეეჩერებინა.

გაავებული კარები მივიხურე და მთელი სისწრაფით ჩემს ოთახში შევედი ,კარს დავეყრდენი და უკვე მივხვდი აღარაფრის ძალა აღარ მქონდა ,იქვე ჩავიკეცე და ცრემლებს გასაქანი მივეცი,მკერდში ძლიერი ტკივილი ვიგძენი.
ვეცადე ხელებით იატაკს დავყდნობოდი და ისე ავმდგარიყავი....ფეხზე როგორც იქნა დავდექი და ეგრევე აბაზანაში შევედი ,წყალი მოვუშვი,წყლის ქვეშ უაზროდ ვიდექი და მთელი ძალით დავიყვირე ,ტკივილი რომ ამომეშვა, რაც გულს მიკუმშავდა და ცრემლებს გასაქანი მივეცი...თვალები მაგრად დავხუჭე და გამახსენდა...ყველაფერი გამახსენდა ისიც მის ოთახში რომ შევედი....ეს რაჯანდაბა გავაკეთე! რა!
ცივი წყლის ქვეშ რამდენხანს ვიყავი არმახსოვს......უბრალოდ წყალი დავკეტე ,უემოციო სახე მქონდა სიკვდილს ვნატრობდი,ეს ყველაფერი მე რატომ დამემართა რატომ!
ტანსაცმელი ჩავიცვი და წასასვლელად მოვემზადე რომ.......გოგამ კარები შემოაღო ,თვალებში ჩახედვა არცკი მინდოდა ,უნდა გავბრაზებულიყავი..... გაბრაზებული უნდა ვყოფილიყავი,მაგრამ მასზე არგავბრაზებულვარ....არა...ჩემს!.... ჩემს თავზე მეშლებოდა ნერვები .....ესროგორ გავბედე! როგორ გავაკეთე!.....
წასასვლელად მოვემზადე, როცა წინ გადამიდგა-არწახვიდე გთხოვ...მითხრა და ხელები შემომხვია და გულში ჩამიხუტა,ყელში ბურთივით რაღაც გამეჩხირა ღრმად ჩავისუნთქე და მთელი ძალით ხელი ვკარი.
-რატომ?!საკმარისად ვერ დამამცირე?!საკმარისად ვერ მატკინე?!ინსტიქტურად ირონიულად გამეღიმა,შენ სიტყვა მომეცი! და როგორც სიტყვის ამსრულებელი შენ სიტყვას არასდროს გადახვალ,დამპირდი! და მეც მივდივარ ამ წყეული სახლიდან! კარი გამოვაღე უნდა წავსულიყავი როცა...... მისმა ხმამ გამაჩერა
-არწახვიდე გთხოვ!მე შენ მიყვარხარ!მიყვარხარ მთელი არსებით!თქვა და ხელები წელზე შემოხვია სალის და სხეულზე აიკრა...გოგა გულწრფელი იყო.
არა მეტი აღარშეეძლო, მის ტკივილით სავსე თვალებს ვეღარ გაუძლებდა,მის ყურთან დაიჩურჩულა-მაპატიე გთხოვ მოგატყუე!არაფერი მომხდარა წუხელ, გეფიცები -თქვა და უფრო ძლიერად აიკრა სალი სხეულზე.

სალომეს უნდოდა ესყველაფერი დაეჯერებინა მაგრამ არშეეძლო მისი სიტყვები ერთი იყო, ფაქტი კი მეორე....სხვა დროს სხვა ვითარება რომყოფილიყო ალბათ არცარასდროს წავიდოდა მაგრამ ახლა...
...ხელები უხეშად მოვაშორებინე და კარი ძლიერად მივიჯახუნე და გიჟივით ჩავირბინე კიბეები და წავედი ....იმ საშინელი...წყეული... სახლიდან წავედი,
ფეხით... ფეხით მივდიოდი ქუჩაში ,არვიცი რამდენი ხანი დავდიოდი, რამდენი ხანი ვტიროდი ცრემლები მოვიწმინდე, როცა თაკოს სახლთან გავჩერდი,ღრმად ჩავისუნთქე და კარზე დავაკაკუნე.

მაინც წავიდა.....არა სალომე არა! უშენოდ ვერვიცოცხლებ ვერა! მთელი ხმით ღრიალებდადა,თითქოს მკერდიდან გული ამოგლიჯეს.....უღონოდ დაეცა მუხლებზე და თავზე ხელი ნერვიულად ჩამოისვა, ტელეფონი ამოიღო და ბესოს დაურეკა .ეხლა მარტო ვერიქნებოდა შეიძლება გაგიჟებულიყო.
-ბესო მჭირდები...
-გოგა რამოხდა?მაშინებ ძმაო
-წავიდა ,დავკარგე სალომე, ძმაო და ალბათ ვერც ვერასდროს დავიბრუნებ.
********
-ვაიმეეე სალომე მთელი ხმით დაიკივლა თაკომ,ხომ კარგად ხარ?რამე ხოარდაგიშავეს?თქვა და გულში ჩაიკრა ერთადერთი დაქალი თაკომ, რომელიც დასავიდ უყვარდა.
ერთი წუთი ესე იყო,შემდეგ მოშორდა თაკოს-კარგად ვარ თაკო მართლა ნუღელავ.
-იცი რამდენი გეძებე ყველგან გეძებდი...იცი როგორ მეშინოდა მეგონა.....თაკოს თვალები აუცრემლიანდა
მასთან მივედი და ცრემლები მოვწმინდე-ეხლა ხოხედავ კარგად ვარ, მართლა ,ნუღარ ნერვიულობ კაი?სავარძელზე ჩამოვჯექი და მზერა თაკოს მივაპყრე-მითხარი თაკო.....იმ ხალხში როგორ გაერიე?ეს ყველაფერი როგორ მოხდა?
თაკო გვერდზე მომიჯდა და მოყოლა დაიწყო.
-სალი უზარმაზარი მაღაზია ჩამაბარეს და სულ დანაკლისი იყო ყოველ დღე დანაკლისის რაოდენობა იზრდებოდა ხვდები?ვერც წამოვიდოდი იქ უნდა ვყოფილიყავი გესმის......მაღაზიის უფროსი დათო იყო ,ჩვენზე იმფორმაცია მოიძია და გადაწყვიტა დანაკლისებით გამოვეჭირე, ის დანაკლისებიც მისი გაკეთებული ,ჩაწყობილი იყო გესმის?დათოს არვიცი შენ რაში ჭირდებოდი?შემდეგ გამიტაცა და დანარჩენი შენც იცი....მითხარი რამე ხოარდაგიშავა ?თავსარვიცოცხლებ ...ჩემი თავი მძულდა ესდღეები შენ რომ ვერაფრით გეხმარებოდი....მერე კაფეში დავიწყე მუშაობა, ძალით გაღიმება მიწევდა....უშენობა ვერავიტანე გესმის...თავისუფალ დროს სულ გეძებდი....მითხარი რამოხდა იქ?

არვიცი ამდენი ტყუილი და ფანტაზია საიდან მოვიტანე მაგრამ ვუთხარი:
-ერთ-ერთ ბნელ ადგილას ვყავდი ესდღეები ჩაკეტილი, დათო ხალხით ვაჭრობდა ჩემთან ერთად კიდე ბევრი გოგო იყო....იქიდან კი ერთერთი ახალი მოყვანილი პოლიციელი ყოფილა და დათო დაიჭირეს და მე წამოვედი, გამომიშვეს მეტი არაფერი მომხდარა - ვუთხარი და გავუღიმე ,ვეცადე ბუნებრივი ვყოფილიყავი ,არშემეძლო მისთვის სიმართლე მეთქვა, მერე წუხანდელი ღამეც უნდა მომეყოლა და ამის მოყოლა უბრალოდ ჩემს ძალებს აღემატებოდა
-თაკო ციალა ხო.....
-კი კარგადაა ვეუბნებოდი ვითომ ხან გეძინა, ხან აბაზანაში იყავი ,ხან ტელეფონი გქონდა დამჯდარი და ვერპასუხობდი ასერომ ცოტა ნაწყენია მეტი არაფერი...გამიცინა თაკომ ...მიხვდი როგორ მომნატრებია, ბევრი ვილაპარაკეთ
-სალი იცი მე შეყვარებული მყავს
-მართლა გილოცავ მოდი ჩემთან ჩაგეხუტო თქვა და ერთმანეთს გადაეხვივნენ
-რა ქვია?
-ბესო, იცი რაკაი ბიჭია,მართლა ეგეთი არავინ მინახავს,ჭკვიანი,მხიარული,ყურადღებიანი თბილი ძალიან მიყვარს თქვა და თვალები გაუბრწყინდა
-მიხარია თაკო ბედნიერსრომ გხედავ თქვა და გაუღიმა თაკოს ,მაგრამ გული დაწყდა ,რაგაც ჩაწყდა ,თუნდ ის რომ ტყუილი უთხრა,თუნდ ისრომ თავს აიძულებდა გაეცინა, როცა სიკვდილი უნდოდა და საერთოდ არეცინებოდა.
-თაკო ხვალ ციალასთან წავალ ადრიანად....
თაკოს სახე დაუსევდიანდა-აუ ასე მალე?ბესოც როარგამიცვნია შენთვის
-კარგი რა თაკო ბესოს მერე ვნახავ ციალა მომენატრა, უნდა ვნახო.
-კაი ხო კაი შენ რომ რამეს აიჩემებ რა......
**********
3საათისთვის უკვე სოფელში ვიყავი ჭიშკარი გავაღე და ციალა დავიანახე ქოთ-ქოთით და ღიმილიანი სახით ,რომ მორბოდა ჩემსკენ
-ბები ჩამოხვედი...ჩემო საყვარელო... როგორ მომენატრე ჩემო გოგო... მოდი კარგად დაგინახო
-ბებო როგორ მომენატრე რომ იცოდე ვუთხარი და გულში ჩავიკარი ციალა
-მოდი ბებო დაღლილი იქნები....კაკრას შენ რომ გიყვარს ნაზუქები დავაცხედა შეჭამე ჩემო ლამაზო, გამხარი მეჩვენები იქ სულ არჭამდი არა...ეგ არაფერი მე ვიზრუნებ შენზე ჩემო გოგო.
ციალა ძალიან თბილი ,ყურადღებიანი და მზრუნველი იყო, არაფერს მაკეთებინებდა...მაგრამ ჩემსას მაინც გავიტანდი და ყურადღება გადამქონდა ხან ბოსტანში ვეხმარებოდი ხან.....ყანაში მივყვებოდი .....ვცდილობდი რამენაირად დამევიწყებინა გოგას სახლში გატარებული დღები,და თავად გოგაც,მაგრამ რაც უფრო ვცდილობდი მით უფრო არამომდიოდა თავიდან მასზე ფიქრი...თავში მხოლოდ მისი სიტყვები ჩამესმოდა მიყვარხარ!და არვიცოდი საერთოდ დამეჯერებინა თუა არა...თუმცა შეიძლება არც არასდროს მენახა ის.
******
-წამო რა ძმაო თითქმის ერთი კვირაა რაც გადამბული სვავ რა! რაგჭირს ესეთი არადროს მინახიხარ
-შემეშვი რა ბესო....იცი მინდა დავივიწყო, მაგრამ შეუძლებელია ადამიანი დაივიწყო რომელიც გიყვარს იცი?
-ძაან ნასვამი ხარ წამო სახლში წაგიყვან
გოგამ ირონიულად გაიცინა-იცი სალის გარეშე ის სახლი ნაგრევებია, გაყინული ნაგრევები მეტი არაფერი...არმინდა იქ მისვლა
-მაშინ წამო ჩემთან წაგიყვან,ბესომ გოგას ხელი კისერზე გადაიტანა და მანქანამდე მიიყვანა.
გული ტკიოდა ესეთს რომ ხედავდა, 27წლის მანძილზე პირველად ხედავდა,გამოფიტულს უფუნქციონიროს პირველად იყო ესეთი გოგა,....მუდამ მტკიცე შეუდრეკელი გოგა სადღაც გამქრალიყო, სახლში მიიყვანა და დივანზე დააწვინა, პლედი გადააფარა და თვითონაც დასაძინებლად წავიდა თავის ოთახსკენ.
დილით მძინარე გოგას რომ უყურებდა უბრალოდ აიღო წყალი ვედრით და სახეზე გადაასხა.
-რა... რა... რახდება?ფეხზე წამოფრინდა გოგა
-რა და დავიღალე რა!....ესეთს რომ გიყურებ საკმარისია!გაიგე!ეხლა შხაპს მიიღებ და შენს კომპანიაში წახვალ!შენი ლოთობით არაფერი შეიცველება ძმაო!მკაცრი და უდრეკი იყო ბესო.........
…………………………………………………………………………………………………………
7
ჩემს კაბინეტში ვიყავი როცა კარზე დააკაკუნეს,ბესო იყო.
-შემო ბესო დაკაკუნება რად გინდა?
-ძმა როგორ ხარ?საქმეები როგორ მიგდის?
-კარგად დეტექტივი რომ დავიქირავე დათოზე ყველა მასალები შეაგროვა საკმარისსზე მეტიც და დღეს ალბათ დააკავებენ.
-ეგ არმაინტერესებს სალომეზე გეკითხები?
-მასზეც ყველაფერი ვიცი სად მიდის, რას ჭამს, რას სვავს, როდის იძინებს, როდის დგება ...მოკლედ ყველაფერი.
-შენადა მაგის გაგებას მისულიყავი და გენახა...არ ჯობდა?
-დრო უნდა მივცე ....ორივეს დრო გვჭირდება...დასაფიქრებლად
-კარგი რადგინდათ დრო დასაფიქრებლად? ერთმანეთი გიყვართ...თან საკმარისზე მეტი დრო გავიდა
*********
ციალასთან რაცვიყავი 3თვე გავიდა, თაკოს დაჟინებული თხოვნა რომ არა და მისი ქორწილი ალბათ არცარასდროს ჩავიდოდი თბილისსში...ციალასთნ თავს კარგად ვგძნობდი, დედაც და მამაც ჩემთვის ციალა იყო....იმხელა სიყვარულის და სითბოს მატარებელი იყო გულს მითბობდა და მავსებდა.

-სალი რასშვები უკვე გზაში ხარ?
-ხო...მალე მად ვიქნები
-კაი მეუკვე გელოდები...მედა ბესო თან როგორც იქნა,ბესოსაც გაგაცნობ, აჟიტირებული იყო თაკო.
-კაი როჩამოვალ, გავიცნობ
1სააში თბილისში ჩამოვედი,გონებაში კი მხოლოდ ერთი ფრაზა მიტრიალებდა ,,ოღონდ გოგა არ ვნახო,,
სადგურზე მელოდებოდნენ...თაკომ დამინახათუარა მომვარდა და გადამეხვია
-გაიცანი სალი ეს ბესოა...ბესო ეს სალია რომ გიყვებოდი ჩემი დაქალი ერთმანეთი გაგვაცნო ჩვენც ხელი ჩამოვართვით.....უცებ დავიძაბე ვიცანი....ეს ...ის ბესო იყო იმდღეს გოგამ რომ უთხრა მაქანა დაეძრა ,წამით შევხედე მაშინ მაგრამ....მაინც ვიცანი, ღრმად ჩავისუნთქე.
-ბესო მანქანით არის...წამო სალი ბარგი დატოვე და სადმე გავისეირნოდ....
-კარგი გავუღიმე თაკოს
მანქანაში მოუსვენრად ვიყავი
-სალი შენს ბარგს ავიტან კარს ჩავკეტავ და მალე ჩამოვალ კარგი?
-კარგი თაკო

ერთი წუთი ხმას არიღებდა, მერე ისევ თვითონ დაარღვია სიჩუმე
-ვიცი რომ მიცანი...ხო მე გოგას ძმკაცი ვარ!
-გთხოვ ერთი თხოვნა შემისრულე არუთხრა გოგას რომ ჩამოვედი..შევევედრე
-მაგრამ...ქორწილში ხო გნახავს?ისედაც გაიგებს....კარგი როგორც გინდა ისე იყოს, მე თქვენ საქმეებში არჩავერევი,არც ის ვიცი რამოხდა, მაგრამ მინდა იცოდე რომ შენი საწინაღმდეგო არაფერი მაქვს....
და ისიც მინდა ისოდე რომ რაც შენ წახვედი ჩემს ძმაკაცს ვერვცნობ ესე არასდროს ყოფილა განადგურებული
-თხოვნის თუ შემისრულებ მადლობელი დაგრჩები ვთქვი და ჩვენსკენ მომავალ თაკოს გავხედე....
ერთ-ერთ კაფეში დავსხედით ვისადილეთ შემდეგ ბესომ დაგვტოვა...მე და თაკომ კი მაღაზიიები მოვიარეთ
3 დღეზე მეტი ვიარეთ კაბის ასარჩევად,შემდეგ გაფორმება,მოსასწვევები და წინდა უკან სიარულში სულ გადავიქანცეთ ორივენი........
*******
ქორწილის დღეც დადგა თაკოს ფატა გავუსწორე..ყვავილი გავუწოდე და გავუღიმე...-თაკო ვერწარმოიდგენ როგორ მიხარია შენი ამბავი ვუთხარი ჩავეხუტე და მოწყვეტით ვაკოცედა , თაკო ულამაზესი იყო.....
ბესოს ველოდებოდით

კარი გაიღო ბესო შემოვიდა თაიგულით ხელდამშვანებული...უკან კი გოგა მოყვებოდა..ხო ვიცოდი რომ მოვიდოდა, გული ამოვარდნას მქონდა ,მზერა მოვაშორე და თაკოზე გადავიტანე ყურადღება....მთელი ესდრო სულ თაკოს გვერდით დავტრიალებდი....
საღამოს 7იქნებოდა დარბაზში რომ დავჯექით ბესოს გვერდით გოგა იჯდა,მეკი თაკოს გვერდით ვიჯექი
მთელი დღე დაძაბული ვიყავი....არმინდოდა გოგასთან ლაპარაკი თავს ვარიდებდი.

მოულოდნელად გოგა ჩემს გვერდით გაჩნდა...ო.. როგორ მინდოდა გავმქრალიყავი
-არ მეცეკვები?
თაკომ მხარი გამკრა და თვალები გადამიტრიალა ეცეკვეო...მეც გავყევი საცეკვაოდ
ხელები წელზე შემომხვია მეკი კისერზე შემოვხვიე გული ამოვარდნას მქონდა სუნთქვა მიჭირდა თითქოს ვერცკი ვსუნთქავდი ....
პირველად შევხედე მისი თვალები სევდიანი,შავი თვალები უფრო ჩამუქებოდა.....მეტი აღარ შემეძლო...სული მეხუთბოდა... ხელი გავუშვი და გარეთ გავვარდი, სუფთა ჰაერი ფილტვებში ჩავუშვი და სუნთქვის დარეგულირება ვცადე.

-სალომე მორჩი საკუთარი თავის დარწმუნება რომ შენთვის არაფერს ვნიშნავ. ისევე მიყვერხარ როგორც შენ ,მითხრა და წელზე ხელი შემომხვია.
ხელები მოვაშორებინე და თვალები დავუქაჩე-არა ,არმიყვახარ!მორჩი მაგ სისულეებს მართლა, არც შენ გიყვარვარ და არმინდა ამ სისულეელების მოსმენა თქვა და დარბაზში დაბრუნდა...
მთელი საღამო მოუსვენრად იყო, გოგა აღარ გამოჩენილა მის ერთნაწილს უხაროდა რომ იქ არიყო ,მეორეს კი ეშინინოდა, ვაი და ვეღარ ენახა ვეღარასდროს.
ბევრი იცეკვა, იმხიარულა თაკოსთან ერთად, საღამომ ასე თუ ისე კარგად ჩაიარა.
საღამოს 12_ტი იწყებოდა წყვილებს რომ დავემშვიდობე თაკოს კიდევ ერთხელ გადავეხვიე და მივულოცე...მისი ბედნიერი და გაბრწყინებული სახის დანახვა მიხაროდა,და დავრწმუნდი კიდეც რომ ბესოსთან ბედნიერი იქნებოდა ,ალბათ ყველაზე მეტად ეს მახარებდა და მაბედნიერებდა.....
ტაქსი გავაჩერე და სახლში წავედი..თაკოს სახლში...ფეხსაცმელები ფეხს მტკენდა გავიხადე და ხელებში დავიჭირე, საკეტი გადავატრიალე და კარი გავაღე.
*******
სინათლე ავანთე ოთახში, და სავარძელში მოკალათებული გოგა რომ დავინახე ,შიშისგან ჩემდაუნებურად შევხტი....-შენ...შენ აქ რას აკეთებ!
უემოციოდ მოვიდა ჩემთან, გვერდი ამიარა და კარები ჩაკეტა...-ჩვენ სალაპარაკო გვაქვს!
მისკენ შევბრუნდი-არა!სალაპარაკო არაფერი გვაქვს!
-ნუთუ?წინ მოიწევდა მეკი უკან და უკან ვიწეოდი და როცა კედელს შევეჯახე ზურგით...თვალები დავუქაჩე
-თავი დამანებე გაიგე არ მიყვარხარ!არა!როგორ გაგაგებინო?!
-მე კი მიყვარხარ თანაც ის ძლიერად შენ ვერცკი წარმოიდგენ!მისი ხმა გაბზარული იყო, ჩამწყდარი, გოგა გაზთან მივიდა და აანთო, ხელი გაზის ალს მიუშვირა
-რაა...რას აკეტებ?სალის ხმა აუკანკალდა
გაზის აწითლებულ თავს მთელი ძალით დააჭირა ხელის გული.

სალი მივარდა და ჩამკეტი გადაწია-შენ რა სულ გაგიჟდი?!გაიგე არმიყვარხარ! და მორჩი ამ მაზოხისტობას!
გოგამ მაგიადაზე დადებული დანა აიღო-არგიყვარვარ არა? თქვა და დანის ბასრი მხარე ვენაზე დაადო
სალომეშ შეეშინდა მისგან განსხვავებით გოგა ამის გამკეთებელი იყო ,გადაიჭრიდაკიდეც ვენებს თვალის დაუხამხამებლად.
-არგინდა გთხოვ,მიყვარხარ- ამოიჩურჩულა სალიმ
-შენი შეცოდება, არმჭირდება თქვა და დანა უფრო დააჭირა კანს უნდა ჩამოესერა ,როცა ისევ სალიმ გააჩერა.
-მართლა...მართლა მიყვარხარ! ამწუთას უფრო თავის თავს გამოუტყდა ვიდრე გოგას,გოგა დარწმუნებული იყო .ეჭვიცარეპარებოდა რომ უყვარდა სალომეს, ამას მის თვალებშიც კითხულობდა..
სალომემ მის ხელს დააკვირდა, ოდნავ გაჭროდა-მე წავალ აფთიაქის ყუთს მოვიტან-თქვა და წასასვლელად მოემზადა,რომ გოგამ გააჩერა თვალებში უყურებდა..ორივეს თვალები ბწყინავდა...გოგა დაიხარა და მის ბაგეებს შეეხო, ხელები წელზე შემოხვია და თავისკენ მიიზიდა.
ერთხანს ესე იყვნენ, საალომემ როგორც იქნა გაინთავისუფლა მისი ძლიერი მკლავებიდან თავი,და ოთახში შევიდა,და უკან დაბრუნებულმა სავარძელში მოკალათებულ გოგას გახედა...
დამწვარ ხელის გულზე მალამო წაუსვა, დამწვარ ხელს სული შეუბერა და ნელა შეუხვია.
-ძაალიან გტკივა?საწყალი სახით გახედა სალიამ
გოგამ ერთი ხელის მოსმით კალთაში მოაქცია სალომე-არა არმტკივა საერთოდ იცი რატომ?ჩემი მალამო შენხარ გულის მალამო ხარ თქვადა მოწყვეტით აკოცა.
-მეორე ხელიც მანახე
სპირტით დაამუშავა პატარა ნაკაწრი და შეახვია...-წავალ ყუთს წავიღებ...

ადგომას ვაპირებდი გოგამ რომ შემაჩერა
-მართალია მე არგეკითხებოდი საერთოდ არაფერს მაგრამ მაინც მინდა გკითხო...ჯიბიდან პატარა კოლოფი გაუწოდა....გახდები ჩემი ცოლი?
სალის სიხარულისგან ცრემლები წამოუვიდა და თანხმობის ნიშნად თავი დაუკრა....რამის გული გაუჩერდა როცა გოგამ ბეჭედი თითზე გაუკეთა.

ხელში აიყვანა და საძინებელში შეიყვანა,-გოგა იცი მე...სალომე უხერხულად იშმუშნებოდა....გოგამ საწოლთან დასვა...სალის ლოყები აუწითლდა შერცხვა და თავი დახარა.....გოგა მასთან მივიდა და აწითლებული ლოყობი დაუკოცნა შემდეგ ნიკაბზე ხელი დაადო ,თავი ააწევინა და თვალებში ჩახედა
-ნუგეშინია ტკივილს არასდროს მოგაყენებ უთხრადა ნაზად აკოცა ტუჩებზე,წამში გაანთავისუფლა კაბისგან სალომე კი მაისურის ქვემოდან აცოცებდა ხელებს და მანაც გაანთავისუფლა მაისურისგან...საწოლზე ნელა დააწვინა და ზემოდან მოექცა...მისი კოცნა მომთხოვნი და ვნებიანი იყო ,ბიუსალტერი წამში გახსნა და კაბის გზას გაუყოლა...მან კი ქვედა ტუჩი კბილებ შორის მოიქცია სასიამოვნო ხმები რომ არაღმოხდენოდა,.....ხელებს კი მის მხრებზე დააცოცებდ...როცა ტუჩებს მის მუცელზე დააცოცებდა თავი ვეღარ შეიკავა და სასიამოვნო ბგერები აღმოხდა.....გოგას თითოელი კოცნა კანს სასიამოვნოდ უწვავდა...ყრუ ტკივილი იგრძნო მაგრამ ალერსში გართულს თითქოს არცუგვრძვნია......როცა სიამოვნებამ პიკს მიაღწია ორივემ სუნთქვის დარეგულირება სცადა...გოგამ სალის მზერა გაუსწორა
-კარგად ხარ?მზრუნველი ხმით კითხა
სალომემ თავი დაუკრა თანხმობის ნიშნად
-ეგრე არა სიტყვით მითხარი კარგი?
-კარგად ვარ თქვა და გოგას მკლავებში გაინაბა...
გოგა კი ეფერებოდა მის თმებს ,მის გამობურცულ ტუჩებს, მისით ივსებოდა ,მისი სურნელით და მისი სითბოთი გაჟღენთილიყო....მიყვარხარ სალი მიყვარხარ დაუსრულებლად იმორებდა სიტყვებს.
*****
ორივე სანაპიროს პლაჟზე ისხდნენ და მზის ჩასვლით ტკბებოდნენ
-გოგა რალამაზია არა?მზერო ნახევრად იმალება ზღვაში თითქოს ზღვაში იკარგება...ულამაზესია არა?თქვა და მხარი დაადო
-ულამაზესი შენ მყავხარ თქვა და ხელები წელზე შემოხვია აკოცა და..მის გაბერილ მუცელს მოეფერა

******
ბოდის გიხდით დავიანებისთვის ვინც, კითხულობთ ამ ისტორიას
იმედია მოგეწონებათ



№1  offline აქტიური მკითხველი aanamaria

ვაიმე რამდენი ხანია ველოდები ამას love ვგიჯდები მე შენზე როგორ ველოდიიიი love კიდე მინდოდა არ ინდოდა დამთავრებულიყოო recourse ახალ ისოტრიას ველი love

 


№2  offline წევრი TeddyBear

ძალიან კარგი მოთხრობა იყო მთლიანობაში love უბრალოდ ბოლო მომენტი ცოტა არეულად გეწერა :)

 


№3  offline წევრი gvanciii kereselidze

Ra kargi iyooo ... dzalian magari iyoo yochag shen
--------------------
G.ke

 


№4  offline წევრი nucikela

მიხარია რომ კითხულობთ winked მოგწონთ love

 


№5 სტუმარი A

Rgia yochag

 


№6  offline წევრი heart emoticon

Dzalian gamixarda ro dade dzaan momwons

 


№7  offline წევრი niino

როგორცც იქნააა მეღირსაააა..სული გამძვრა ლოდინშიიი..ყოჩაღ მაგარიაააა...ძაან მოომეეწონააა..

 


№8 სტუმარი vera™

ძალიან ბევრი გრამატიკული შეცდომა გქონდა, მაგრამ აზრი კარგი იყო...
მომეწონა

 


№9  offline აქტიური მკითხველი lalita

კარგი იყო უჰ.

 


№10  offline წევრი nutsa214

გრამატიკულ შეცდომებს რომ თავი დავანებოთ ბოლო მომენტი რა იყო ვენებს რომ იჭრიდა და ხელს რომ იწვავდა))))) კარგით რაა:))))) მთლიანობაში კარგი იყო♥♥♥♥♥

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent