შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

დედას დღიური


1-04-2016, 17:24
ავტორი Ikako145
ნანახია 2 068

ყველაფერი მაგრამ არ გამომდის როდესაც ვიძინებ თვალ წინ დედას სიკვდილი მიდგება წინ. სულ დამავიწყდა მე ლექსო მქვია ჩემ შეყვარებულს კი ანა . და მე ვაპირებ გავათავისუფლო მამა იმიტომ რომ ვიცი რომ დედა მამაჩემს არ მოუკლია და მე ამისთვის ყველაფერს გავაკეთებ ვიცი ჟურნალისტი მინდა გამოვიდე მაგრამ იმ ადამიანდებს ჩამოვართმევ ინტერვიუს ვინც დედას იცნობა ახლაც მე დედას საფლავზე ვარ. და უცბად მესმის ჩემი ძმაკაცის ხმა იგი თავისი მანქანით არის დღეს ჩვენ წვეულებაზე მივდივართ და უცბად როდესაც მე მანქანასთან მივდიოდი ვიღაც კაცი დავინახე და საეჭვო თვალით შემომხედა მანქანაში რომ ჩავჯექი დავინახე რომ ეს კაცი დედაჩემის საფლავზე მიდიოდა არადა რაც თავი მახსოვს დედაჩემის საფლავზე არავინ დადიოდა მაგრამ ჩემა ძმაკაცმა დათომ მითხრა ამ ორი საათით დაივიწყე ყველაფერიო და დღეს ჩვენ უნდა გავერთოთო და შენთვის სურპრიზი გვაქვსო და ვხედავ დათოს სახლთან დგას ანა და მან მე მითხრა თქვენ არსად არყოფილხართ ერთად არასდროსო და მე და ანას ეს დღე ყოველთვის გვემახსოვრება გუშინ გავიგე რომ ჩემთან უნივერსიტეტში კონკურსი იყო გამოცხადებული და ჩვენ უნდა ჩამოგვერთვა ინტერვიუ ხალხისთვის ყველას სხვადასხვა ადამიანი შეგვხვდა და იმდი მქონდა გავიმარჯვებდი გამარჯვებულს 1 თვიანი დასვენება ჰქონდა და ვიფიქრე რომ ამ დროის განმავლობაში მე შევეცდებოდი დედაჩემის მკვლელის ვინაობის გაგებას .
თუ მოგეწონებათ გავაგრძელებ




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent