შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

თურმე სიზმარიც რეალობად იქცევა (თავი 11 )


2-04-2016, 19:55
ავტორი LeLa-LeL
ნანახია 2 755

ქალბატონი ტასო სურამის ცენტრში ცხოვრობდა მარიამს რა შეეძლო ძიერ გარბოდა უკვე ჰაერი არ ყოფნის ძლივს მირბის. ბექა გონს როგორც მოვიდა ჯერ სახლი მოათვალიერა, მარიამი რომ არ დახვდა ქუჩაში წავდა მანქანით საძებნელად. ის მანქანით იყო და ამიტომ მარიამს თავისუფლად დაექეოდა. -ქალბატონო ტასო გთხოვთ დამმალეთ, მე... მე ბექამ ......(მარიამი სულს ვეღარ ითქვამდა)
-მარიამ ჩემო გოგო შემოდი და მომიყევი რახდება? (ტასომ მარიამი შინ შეიყვანა)
-მე ბექამ .. ბექამ მომიტაცაა... ჩემს გაუპატიურებას ცდილობდა.... ნიას და ჩემს შეყვარებულს გავაგებიე მალე მომაკითხავენ ოღონდ აუნდა დამმალოთ. (მარიამი ტირილით თავს ვერ იჩერებდა გული ამოვარდნას ქონდა)
-კარგი ჩემო გოგო ვერავინ ვერაფერს გიზამს მოდი წყალი დალიე (ტასომ ჭიქით სავსე წყალი გაუწოდა) მარიამი ცოტათი დამშვიდდა ნია და ალექსანდრე რატომღაც იგვიანებდნენ. ეზოში მანქანა შევიდა, მარიამს შეეშინდა ცოტა ეგონა ბექააო ან სულაც ნია და ალექსანდრე იყო მაგრამ ქალბატონმა ტასომ თხოვა ოთახიდან ყოველი შემთხვევისთვის არ გამოსულიყო. -გამარჯობა ბექა შვილო რამ შეგაწუხა? ( ტასო ცდილობდა თავი შეეკავებინა და ბექა კარგად არ ეცემა) -კარგად ქალბატონო ტასო თავად როგორ გიკითხოთ? მარიამი ხოარ გინახავთ? (ბექა თან სახლში ცდილობდა შჭვრეტას ) -არა შვილო რამე ხოარ მოხდა? მშვიდობაა? (ტასო)
-კი კი მშვიდობაა (ბექა) -შემოდი შვილო ცაი დალიე და იქნებ აქ მოვიდეს (ტასო ცდილობდა უფრო თავდაჯერებული ყოფილიყო ) ბექა სახლში შეყვა , სავარძელში მოტავსდა .
-ეხლავე მოვალ ბექა (ტასო) ქალბატონი მარიამთა შევიდა . -მარიამ ბექა აქააა, კარგი დროა მის დასაჭერად შენებს დაურეკე და უთხარი ფრთხილად იყონ ბექა აქაა (ტასო) -კარგი მადლობა ქალბატონო ტასო ამ სიკეთეს არასდროს დაგივიწყებთ (მარიამი) მობილუირ მოიმარჯვა მარიამმა და ნიას დაურეკა ყველაფერი გააფრთხილა. -ალექსანდრე მარიამმა თქვა ბექა სახლში შევტყუეთო და ფრთხილად იყავით კარგი დროა მის დასაჭერადო. (ნია)
-კარგი სადაცაა მივალთ პოლიციას გააფრთხილეთ (ალექსადნრე)
* * *

უკვე სურამში შევიდნენ მალე ქალბატონი ტასოს სახლიც გამოჩნდა, პოლიცია ჩუმად მივიდა მანქანები მოშორებით გააცერეს რადგან ბექა არ მიმხვდარიყო და არ გაქცეულიყო.ბექა ცხელ ჩაის მიირთმევდ აქალბატონ ტასოსთან ერთად როცა კარების ხმა გაისმა.
-ეხლავე მოვალ ალბათ მეზობელია (ტასო) ქალბაგტონმა პოლიციის თანამშრომლები სახლში შემოუშვა და მისაღებისკენ მიუთითა იქააო. -ქალბატონო ტასო ვინარის? (ბექა)
-ბატონო ბექა დაკავებული ხართ ადამიანის გატაცებისთვის. (პოლიციის თანამშრომელი )
ბექამ გაქცევა სცად ამაგრამ გარეთაც პოლიციელები დახვდნენ და დაიჭრეს. ალექსანდრე სახლში შვარდა და მარიამი მოძებნა. -მარიამმ ჩემო ლამაზოო. (ალექსანდრე) -ალექსანდრეეე. (მარიამი)
ორივე ერთმანეთს მოეხვივნენ და ტიროდნენ. -მაპატიე მარიამ რომ ვერ დაგიცავე (ალექსანდრე)
-სამაგიეროდ შენ ეხლა ჩემთან ხარ და სულ ესე იქნება (მარიამი)
-მრიამ შვლოოო (ოთახში გაგიჟებული შემოვარდა ნინა და ირაკლი)
-მამა დედაა ყველაფერი რიგზეა არ ინერვიულოთ. (მარიამი) ნია სადაა გარეთაა და ეხლავე მოვა ჯობს წავიდეთ და დაისვენო სახლში. ყველა მანქანებში განაწილდნენ საჭესთან ნიკოლოზი დაჯდა გვერდით ნია დაუჯდა და უკან ალექსანდრე და მარიამი. მარიამს ალექსანდრეს კალთაში ედო ტავი და ცდილობდა კოშმარიდან გამოსულიყო და როგორმე დაეძინა ,სწორედ ამ დროს გაახსენდა მისი სიზმარი როცა ალექსანდრეს სახელს გაიძახოდა, აი თურმე კოშმარიც რეალობად იქცა, თვალები აუცრემლდა დახუჭა და დაძინება სცადა....




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent