შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

"ცხოვრების მწვანე თვალება საჩუქარი" (თავი6) დასასრული


3-04-2016, 21:40
ნანახია 2 715

თამარის ისტერიკული სიცილი აუტყდა და საწოლზე ჩამოჯდა , ამდროს კარი გაიღო და ბექა შემოვიდა ..
-ბექა: ეჰ რა სულელი ცოლი მყავს !! თამარიმ სიცილი შეწყვიტა და სახე დაასერიოზულა ...
-თამარი: ხომ გითხარით რომ წასულიყავით , ხომ გითხარით , რომ ვერ გიტანთ .. ვერ გაიგეთ ? კიდევ ერთხელ გაიგიმეოროთ?
-ბექა: მეც ხომ ვთქვი რომ ძალიან სულელი ცოლი მყავს ? რომ იცოდე ჩემ ცოლში შენ გიგულისხმე !!
-თამარი: მე.. მე..სულელი არ ვარ !!
-ბექა: სულელი ხარ აბა რა ხარ !! როგორ ვერ მიხვდი რომ ტყვილში გამოგიჭერდი ?
-თამარი: საზიზღაროო !! საიდან მიხვდი ?
-ბექა: დავიჯერო არავის უთქვამს , რომ ტყვილის დროს ლოყები გიწითლდება ?
-თამარი: ოხ ეს ლოყები,ისევ ლოყებმა გამთქვეს .. თქვა და თავი მობეზრებულად გადააქნია
-ბექა: სამაგიეროდ მე ვარ კარგი მსახიობი !! თქვა და ჩაიცინა
-თამარი: კი ნამდვილად მაგაში ბადალი არ გყავს !!
ბექა თამარისთან ახლოს მივიდა და ყურში ჩუმად ჩაჩურჩულა ..
-ბექა: მე შემ გადარებ წელიწადიოს ოთხივე დროს ..
-თამარი : მართლა ?
-ბექა: დიახ , მართლა !!
-თამარი: გაზაფხული რატო ?
-ბექა: გაზაფხულს არჩვეულებრივი სურნელი აქ , შენი სურნელიც ბუნებრივია არაჩვეულებრივი , ეს არ არის არცერთი სუნამოს სურნელი !! პირველად ჩვენს მაგიდას რომ მოუახლოვდი , მე შენი სურნელით მოვიხიბლე
-თამარი: ზაფხული რატო ?
-ბექა: ზაფხული იმიტომ, რომ შენი თვალები გამწვანებულ მინდორს მომაგონებს .. შენი სურნელით მოხიბლულმა შენი მწვანე თვალები , რომ დავინახე მას მერე შენი თვალესბის ტყვედ ვიქეცი !!
-თამარი: ზამთარი რატო?
-ბექა: ზამთარი იმიტომ, რომ შენი ხელიბი ზამთრის ყინვასავითაა , შენი კანის ფერი კი თოვლივით ქათქათა და ნაზი !! შენი სურნელით მოხიბლულმა და შენი თვალებით დატყვევებული , რომ ვიყავი შემდეგ პირველად რომ ჩაგეხუტე სხეულის საოცარი სითბო ვიგრძენი , ხოლო როდესაც შენი ცივი ხელები ჩემს სხეულს შეეხნენ , თავგზა ამერია , ცხოვრებაში პირველად ვიგრძენი მსგავსი რაღაც სწორედ ამიტომ გაგიშვი ეგრე ცივად ..
-თამარი: და შემოდგობა ?
-ბექა: შემოდგობა წელიწადის დროებს შორის ყველაზე ლამაზია , გაყვითლებული ფოთლები რომლებიც ხეებს წყდებიან და ძირს ეცემიან .. შენი სურნელით მოხიბლულმა , შენი თვალებით დატყვევებულმა , შენი ხელების სიცივით თავგზა არეულმა და შენი სილამაზით აღფრთოვანებულმა ვიგრძენი შიში , რომ შეიძლებოდა დამეკარგე !! შემეშინდა იმ სიყვარულის , რონელსაც შენს მიმართ ვგრძნობდი ...
-თამარი: რატომ შეგეშინდა ?
-ბექა; იმიტომ, რომ მეგონა შენ მე არ შემიყვარებდი .
-თამარი: და თუ გიყვარდი , ამდენი შეურაწყოფა რატომ მომაყენე ?
-ბექა: იმიტომ , რომ შენი დავიწყება მინდოდა და ის სიტყვები გითხარი რისიც თვითონაც არ მჯეროდა , მაგრამ ვცდილობდი , რომ დამეჯერებინა !!! განა არ ვიცოდი ,რომ იმ დღეს რაც მოხდა შენთვის პირველი იყო ? მაგრამ საკუთარ თავს ვაჯერებდი , რომ შენ ყველა გოგოს მსგავსი იყავი .. სინამდვილეში კი ვიცოდი , რომ შენ არ გავხარ სხვას !!! თქვა და თამარის მუცელს ხელი მიადო ..
-თამარი: ბექა მიყვარხარ !!
-ბექა: მეც თამარ მეც მიყვარხარ !! ვეღარ მოითმინა და თამარის ტუჩებს წაეტანა .. როდესაც მოსწყდა მის ტუჩემს , ძალიან მაგრად მოხვია ხელები და გულში ჩაიკრა !!! ცოტახანში ძალიან თბილად მაგრამ ბრძანებითი ტონით უთხრა ..
-ბექა: თამარ , ეხლა დაწექი უკვე გვიანიაა დაიძინე !!
-თამარი: კარგი .. თქვა და დაამთქნარა .. მართლა ძალიან მომეძინა ..
თამარი დაწვა ბექა კი მის გვერდით საწოლზე მოკალათდა ..ორივეს მალევე ჩაეძინათ ..
დილით თამარი ტელეფონის ზარმა გააღვიძა ..
-თამარი: ხო ბექა გისმენ რა იყო ?
-ბექა: რა არის სიხარულო ამდენხანს ძილი ? საათს შეხედე პირველია .. თქვა და ჩაიცინა
-თამარი: აუ რავი ჩამეძინა .. შენ როდის წახვედი ?
-ბექა: მე დილის ცხრა საათზე გამეღვიძა , აუცილებელი საქმე გამომიჩნდა და წამოვედი
-თამარი: რა საქმე ?
ბექამ თამარის კითხვას თავი აარიდა და საუბარი სხვა თემაზე გადაიტანა ..
-ბექა: თამარ საავადმყოფოდან ოთხისთვის გამოგწერენ , მე მოსვლას ვერ ჩევძლებ მაგრამ არაუშავს ელენე და ალექსანდრე მოვლენ შენს გამოსაყვანად ..
-თამარი: ელენე და ალექსანდრე ? გაოცება შემეპარა ხმაში
-ბექა: ხო ელენიკოს დაბადების დღეზე , მე და შენ რო წამოვედით ალექსანდრეს ჩემი დისთვის ცოლობა უთხოვია , ჩემი დაც დათანხმდა ...
-თამარი: ვაიმე რა მაგარია , ძალიან გამიხარდა !! შენ სად ხარ ?
-ბექა: კაი თამარ ეხლა უნდა გავთიშო , გნახავ მალე !!
-თამარი: კაი მიდი , მიყვარხარ !!!
-ბექა: მეც მიყვარხარ "მწვანე თვალება" !!!
საუბარი როდესაც დაასრულეს თამარი საპირფარეშოში შევიდა , გარეთ გამოსულს მის ოთახში ელენე დახვდა საწოლზე კი თეთრი დიდი ყუთი იდო ..
-ელენე: ვაიმე თამარ , როგორ ხარ ? ბექამყველაფერი მიამბო როგორ ვინერვიულე იცი ?მაგრამ ეხლა დავმშვიდდი რომ ყველაფერი კარგად არის.. თქვა და თამარის გადაეხვია ..
-თამარი: მადლობა ელენიკო კარგად ვარ , შენ როგორ ხარ ? ძალიან გამიხარდა შენი და ალექსანდრეს ამბავი .. ორივე ძალიან მიყვარხართ და ბედნიერებას გისირვებთ !!
-ელენე: ჩვენც ძალიან გვიყვარხარ !!! შენი და ბექას ამბავი ძალიან გამიხარდა , ბექამ რომ მითხრა წადი და საქორწინო კაბა შეარჩი თამარისთვისო სიხარულისაგან მეცხრე ცაზე ვიყავი ისე გამიხარდა , რომ ქორწინდებით !!
თამარი გაოგნებული უყურებდა ელენეს და გაოგნებულმა და ამავდროულად სიხარულისაგან აღსავსებ ელენეს კითხა
-თამარი: საქორწინო კაბა ?
-ელენე: ხო , იმ ყუთში დევს მიდი ჩაიცვი მოიზომე ერთო სული მაქ როდის გნახავ , საქორწინო კაბაში ჩემო ლამაო რძალო !! თქვა და ჩაიცინა ..
მე საწოლთან მივედი და ყუთს თავსახურავი ავხადე , ძალიან ლამაზი კაბა იყო , სიხარულისაგან ცრემლევი წამომცვივდა ..
-ელენე: კაი რა თამარ ნუ ტირი , ვიცი რო სიხარულის ცრემლებია მაგრამ მიდი სწრაფად ჩაიცვი და გავიდეთ ბექა უკვე ეკლესიაშია და გველოდება !!!
-თამარი: კარგი ელენე , ეხლავე ჩავიცმევ და გამოვალ ..
საპატარძლო კაბა ჩავიცვი , წვრილ ქუსლზე წინ პლათფორმით თეთრი ფეხსაცმელი ჩავიცვი , მსუბუქი მაკიაჟი გავიკეთე , ფატა თმებში დავიმაგრე და გარეთ გავედი ... გარეთ გასულს თვალები შუბლზე ამივიდა როდესაც ელენეს ნაცვლად ჩემს წინ ჩაჩოქილი ბექა დავინახე .. მივხვდი , რომ ელენემ იცრუა როდესაც მითხრა ბექა ეკლესიაშიაო ..
-ბექა: "ცხოვრების მწვანე თვალება საჩუქარო" ცოლად გამომყვები ? თქვა და პატარა წითელ კოლოფს თავი ახადა ..
-თამარი: თანხმობის გარდა სხვა არჩევანი მაქვს ?
-ბექა: არანაირი !! თქვა და კმაყოფილს გაეღიმა
-თამარი: უარის თქმას არც ვაპირებ !!! თანახმავარ ... მიყვარხარ ბექა მიყვარხარ ..
ბექა ფეხზე წამოდგა და ბეჭედი ჩემს თითზე მოათავსა ... ბექამ ვეღარ მოითმინა და საყვარელი ქალის და უკვე მისი ცოლის ტუჩებს კიდევ ერთხელ შეახო მისი ტუჩები ..შემდეგ ხელში აიტაცა და დააბზრიალა .. შემდგომ კმაყოფილი სახით შემომხედა და მითხრა რომ ზამთრის ფიფქს ვგავდი , ზფხულის მწვანე თვალებით , გაზაფხულის სურნელით და შემოდგომასავით ლამაზი ვიყავი ... როდესაც საავადმყოფოდან გარეთ გამოვედი კიბეებზე გაფენილი წითელი ხალიჩა , კიბეების დასასრულთან ექიმები დამხვდნენ ხანჯლებით ხელში , ხანჯლები ზემოთ აეწიათ ერთმანეთს ურახუნებდნენ და მღეროდნენ" ვისიაა ვისიაა ქალი ლამაზაი " .. ხალიჩის ბოლოს თეთრი ლიმუზინი იდგა .. ვერ ავღწერ იმ დროს რა ბედნიერი ვიყავი ჩემს გვერდით იდგა მამაკაცი ვინც სიცოცხლეზე მეტად მიყვარდა და ვიცოდი , რომ მასაც ისევე ძლიერად ვუყვარდი როგორც მე მიყვარდა ის ...

ვიცი , რომ დავაგვიანე და ბოდიშს გიხდით <3 იმედი მაქვს მოგეწონება<3 ყველანი ძალიან მიყვარხართ და მიხარია რომ კითხულობთ <3



№1  offline წევრი natia-natia

აიი ძაან მაგრად მომეწონა

 


ვაიმეე რა კარგი იყოო <3 ძალიან ძალიან მომეწონაა ყოჩაღ! <3 ვგიჟდები ამ ისტორიაზე და შენზე! <3

 


natia-natia
აიი ძაან მაგრად მომეწონა

მიხარია , რომ მოგეწონა ძალიან მიყვარხარ <3

გიჟი რომანტიკოსი
ვაიმეე რა კარგი იყოო <3 ძალიან ძალიან მომეწონაა ყოჩაღ! <3 ვგიჟდები ამ ისტორიაზე და შენზე! <3

მადლობა საყვერელო <3 ძალიან მაგრად მიყვარხარ იმენა გიჟი ხარ და თან რომანტიკოსი :დდ

 


№4 სტუმარი Nati

Aiimartla ro dzaan magari motxroba iyo sagol <3 axal motxrobassss veli <3 :-*

 


Nati
Aiimartla ro dzaan magari motxroba iyo sagol <3 axal motxrobassss veli <3 :-*

ძალიან მიხარია რომ მოგეწონა <3 მიყვარხარ <3 ახალსაც დავდებ ალბათ მალე არ ვიცი <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent