შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ცისფერთვალება.. თავი 5


4-04-2016, 17:30
ავტორი Teka
ნანახია 2 029

იტალიაა..მოვდივარ ლამაზო..ახალი თავგადასავლები იწყება,თან ყოველთვის მინდოდა რომის ნახვა..დადააააამ...დამიანე შენ კი ცოტახანი ინერვიულე,ნუუ ცოტათი მაინც თუ გაღელვებ..ტელეფონიდან კარტა ამოიღო და გადატეხა.."ახალს ვიყიდი" თქვა და კმაყოფილმა გაიცინა..

-ჰეი ტასია როგორ ხარ..მონატრებული ჩავეხუტე დაქალს და დივანზე მოვკალათდი..
-კარგათ ჩემო გოგო შენ..რაღაც დაძაბული მეჩვენები მოხდა რამე?
-ნუუ კი..იცი..მე..მივდივარ..არვიცოდი როგორ შემეხედა თვალებში
-რაა?მიდიხარ?შენ ხომ ახლახანს ჩამოხვედი..ხმა ჩამწყდარი ლაპარაკობდა და ცრემლებს ძლივს იკავებდა.
-იცი დიდი ხნით არ მივდივარ..დეიდასთან ვაპირებ წასვლას,ლუიკოს მოვენატრე..
-მალე ჩამოხვალ?
-კი მალე ჩამოვალ..ძველი ნომერი აღარ მაქ..ახალი ვიყიდე..და ხო დამიანემ რაც არუნდა გითხრას არუთხრა სად ვარ..სკაიპით დაგიკავშირდები ხოლმე ისიც ახალი გავაკეთე..
-კაი კაწ..რახან ასე გინდა იყოს ასე..ანუ დამიანეს გაურბიხარ..ეგ არაფერი..იმედია ჰაერის გამოცვლა იმოქმედებს შენზე და შეუშვებ მაგ დებილ ტვინში,რომ დამიანეზე გიჟდები....მოჩვენებითი სიმკაცრით განაცხადა ტასიამ და კატერინას მაგრად მოეხვია..
-არვიცი ტას არვიცი..

ტასიასგან მალევე წამოვედი და ბარგის ჩალაგებას შევუდექი..ჩალაგებას რომ მოვრჩი,საწოლზე მივესვენე და მაქსიმეც მოვიდა...გაოცებული უყურებდა ჯერ ბარგს მერე მე..
-კი მაგრამ რახდება?
-იტალიაში მივდივარ მაქს..სახლს შენ გიტოვებ..მალე ჩამოვალ..მგონი არ აპირებ აქდან წასვლას ასე,რომ იყავი აქ და მეც მალე დავბრუნდები/..
-ნუუუ აქედან წასვლას რომ არ ვაპირებ ეგ მართალია,თან ხვალ ვაპირებდი ბინა მეყიდა მარა შენს ჩამოსვლამდე აქ ვიქნები...რატომ მიდიხარ?
-დეიდამ შემომთავაზა..ჩემი დეიდაშვილიც მომენატრა..ალბათ კარგი იქნება თუ ცოტა ხანი დავისვენებ
-გეთანხმები ლამაზო..ცოტა ხანი გადახარშე ყველაფერი და მერე დაგვიბრუნდი კაი?
-აბა რას ვიზამ..მაქსიმეს მაგრად მოვეხვიე და დაბლა ჩავედი ბარგიანად..


ნახევარ საათში..აეროპორტში ვიყავი..ყველაზე ემოციური დამშვიდობება იყო..მაინც ვერ მოვითმინეთ მე და ტასიამ და ავტირდიტ..როგორც იქნა შევძელით თავის მოთოკვა და ერთმანეთს ჩვეულად წავკბინეთ..საბოლოოდ ერთმანეთს მაგრად მოვეხვიეთ და რეგისტრაციის გასავლელად წავედი..სანამ თვითმფრინავი არ აფრინდა არ წასულან ჩემები...ვიცოდი,ვიცოდი როგორ უმძიმდათ ჩემი გაშვება..მე ხომ მათი ნაწილი ვიყავი..მუდამ ერთად ვიყავით და ყველა განსაცდელს ერთად ვუმკლავდებოდით..მაგრამ ახლა უბრალოდ გაცლა ვარჩიე..არ დავიწყებ იმის მტკიცებას,რომ არვიცი რას ვგრძნობ და დაბნეული ვარ..ნაწილობრივ ვარ მაგრამ არა ისე,რომ სასოწარკვეთილებას მივეცე..ახალი რამ მჭირდებოდა..სიშორე რომელიც გრძნობებში დამარწმუნებდა და სააშკარაოზე გამოივანდა..და ხო..გავექეცი..დამიანეს გავექეცი..უფრო სწორად მის ამაზრზენ ქცევებს გავექეცი რომელიც ასე მირევდა გულს..ყველაფერი უფლის ნებაა..თუ ის ცემი ბედია და მე მისი..ჩვენ აუცილებლად შევხვდებით,კიდევ...დააა კიდევ..

დამღლელი მგზავრობის შემდეგ,რომში ჩავაღწიე და მონატრებულ დეიდას მაგრად ჩავეხუტე.."ქალბატონი" ანათი რომ გული ვიჯერე ლუიკო ლამის კოცნით დავახრჩე..
-როგორ გალამაწებულხარ კატ..წამოდი ახლა სახლში გველოდებიან..გახარებულმა გასასვლელისკენ გამაქანა და ბარგი მძღოლს მისცა..
სახლში მისულს დამხვდნენ მონატრებული ნათესავები..ერთმანეთთან მოსიყვარულების შემდეგ ჩემი ოთახი მაჩვენა ანამ..ტანსაცმელი კარადაში შევაწყვე და შხაპის მისაღებად აბაზანას მივაშურე..გამოსულს,ისე მომერია ძილი,საწოლზე უღონოდ მივესვენე და ეგრევე ჩამეძინა..


-კატ,შვილო ჩამოდი ვახშამი მზადააა..ანამ შემოაღო კარი და თმაზე დამიწყო თამაში..დედაშენს ძალიან გავხარ ჩემო ლამაზე..
-მადლობა ანა..
-რისთვის ჩემო გოგო
-ყველაფრისთვის..
-კაი რაა..შენ ჩემი პატარა გოგო ხარ რომელიც ძალიან მიყვარს..დედაშენისგან სენ დამრჩი რომელიც ყველას და ყველაფერს მირჩევია..ახლა კი ცაიცვი კუდრაჭა და დაბლა ცამოდი..ომახიანად შესძახა ანამ და კარი მიიხურა..
-მეც დადებითად განვეწყვე და ქვევით ჩავედი..

სახლი ულმაზესი იყო..საშუალო ზომის ორსართულიანი სახლი..აუზით და სასწაული ბაღით,რომელიც ედემდ მოგაგონებდათ..
მისაღებში ჩემი დიდი ბიძაშვილი დამხვდა..ჩემზე ორი წლითაა უფროსი..ბავშვობასი სულ ერთად ვიყავით,შემდეგ კი იტალიაში გადმოვიდა საცხოვრებლად..ისე მენატრებოდა..გავექანე და მარად მოვეხვიე ბექას..
-ჩემი ჭინკა როგორ მომენატრე..მომმართა ჩვეული სახელითდა თვალის მომჭრელად გამიღიმა..
-მეც მომენატრე ბოთე..მეც არ დავაკელი და ლოყაზე ხმაურიანად ვაკოცე..
-აბა არგინდა აქაურობა დაგათვალიერებინო?
-კიიიიიი ძალიაააანნ...გავწელე სიტყვები და ახლა ლუიკოს დავუკოცნე ფუმფულა ლოყები...ის კი საყვარლად ამაცუნებდა ტუჩებს და ხმას ვერიღებდა,საჭმლით ქონდა გამოტენილი პირი..ბოლოს გადაყლაპა და ამღვრეული თვალებით გადმომხედა..
-კაატ მეც წამიკვან გალეთ..იჩი ეცენი ალ მაცეილნებენ და ცენ წამიკვან?
-კი აბა რას ვიზამ ჯერ შენ გაგასეირნებთ მერე კი ჩვენ წავალთ კაი?გამეცინა მის დაბუშტულ ტუჩებზე და მოვეხვიე..
-კაი კატტ..მაცინ მალე ცევწამ..თქვა ომახიანად და სწრაფად დაიწყო ჭამა..ამაზე ყველას გაგვეცინა..ვახშამი სიცილ-ხარხარით დავასულეთ და სააძილნებელში გამოსაცვლელად ავედი...ვინააიდან ზაფხული იყო ტოპი მაიკა და მაღალწელიანი შორტი ჩავიცვი..თმა მაღლა ავიწიე და ფეხზე კონვერსები მოვირგე..ტელეფონი ავიღე და მზად ვარ..ქვემოთ ჩავედი,ლუიკოს ხელი ჩავკიდე და ბექასთან გავედით,რომელიც გარეთ გვიცდიდა..

მთელი ქალაქი შემოვატარეთ ლუიკო და მალევე დავაბრუნეთ სახლში..შემდეგ კი მე და ბექა წავედით კაფეში..ყველაფეი მოვუყევით ერთმანეთს და ნაყინიც იმდენი ვჭამეთ ვეღარ ვსუნთქავდით..
-ჩვენ ასეთი ტემპით თუ გავაგრძელეთ ჭამა გავსუქდებით და ჩემს მომაჯადოვებელ სხეულს წარსულს მივაბარებ..თქვა დანანებით ბექუნამ ..
-ოოოჰჰ უყურე ერთი ამას რააააა..შენ კი არა მე დავკარგავ მომაჯადოებელ სხეულს და ჩუ..
-კაი გითმობ..გოგოებს მაინც მოვეწონები..რა დედამ მშობა ასეთი სიმპაწიური რაააა..ხელები მაღლა აღმართა და თეატრალურად წარმოთქვა სიტყვები..ამაზე ორივეს გაგვეცინა..ანგარიში გავასწორეთ და ქუჩას ნელ-ნელა ჩავუყევით..

მართლა კარგი გრძნობააა თავისუფლება..აქ არავინ მიცნობს..არც დამღლელი შეხვედრებია და არც იმედაცრუებები..მხოლოდ ერთი ფაქტორია ტასია მენატრეა და რა თქმა უნდა მაქსიც..
სახლში მივედით და ეგრევე ოთახში ავვარდი სკაიპი ჩავრთე და ტასიას დავურეკე..აბსოლუტურად ყველაფერი მოვუყევი და ლეპტოპი ტუმბოზე დავდე..შემდეგ ტელეფონი ავიღე და გადაღებულ სურათებს ვათვალიერებდი როცა სმს მომივიდა. კიმაგრამ ახალი ნომერი მარტო ტასიამ იცის და ეს ვინაა..მალევე გავხსენი და წავიკითხე..
"შენი მონატრება მკლავს..გულს მიწვავს მოგონებები რომელიც დამიტოვე..მენატრები..მენატრები ცისფერთვალებავ" კიმაგრამ ვინ არის..დამიანე? ჰაააჰჰ არამგონია..ის ხომ ასეთი ხეპრეა,ეს კი აშკარად რომანტიკოსია..ლაშა?(ლაშას კატერინა დიდი ხანია უყვარს..სკოლიდან მოყოლებული)..მაგრამ არამგონია მასთან ხომ ყველანაირი ურთიერთობა გავწყვიტე..სრულ გაუგებრობში ვიყავი,მაგრამ გონება მაშინვე გავწმინდე და უაზრობებზე ფიქრს შევეშვი..
აააქ გასართობად,დასასვენებლად ვარ ჩამოსული ასე,რომასეც იქნება..

მარტო ვერ და ვერ დავიძინე,ამიტომ ბექასთან გადავწყვიტე შესვლა..კარზე ფრთხილად დავაკაკუნე
-შემოდით გასიმა ბექუნას ხმა და მეც კარი მხიარულად შევხსენი..
-შენთან დავიძინებ რაააა...ავბუზღუნდი და საწოლზე ავხტი..
-მოდი ჭინკა..ოღონ წიხლები არ მირტყა არ დამიმახინჯო სხეული..
-ოოო ქაჯი კიარვარ..ერთი შენ მოგარჯულებდეს ვინმე და მერე თუგინდა მომკალიტ..მოხუცი დედაკაცივით ცავილაპარაკე და ექუნას ჩავეხუტე..
-ვნახოთ ვნახოთ..ჩაილაპარაკა თითქოს აღაც აწუხებსო და მომეხუტა..


ყველაფერი კარგად მიდიოდა..დავდიოდით კლუბებში,რესტორნებშ..ხანდახან წამოგვივლიდა და ათასგვარ ატრაქციონზე ვჯდებოდით..დებილებივით დავხტოდით აქეთ-იქით და პატარა ლუიკოს ულ ვაგიჟებდით..ერთ დღეს კი უცნაური გრძნობა გამიჩნდა..რაღაც ისეთი რასაც ვერ ვხსნიდი..ამ ყველაფერს ბექას უხასიათობაც დაემატა..მისი ასეთი ყურება აღარ მინდოდა ამიტომ გადავწყვტე დავხმარებოდი..
-იტყვი რამოხდა თუ ძალით გათქმევინო..ვითომ მკაცრად ვუთხარი და ხელი მხარზე დავადე
-შემიყვარდა კატ შემიყვარდა..
-მერე მაგას მე უნდა მეუბნებოდე? ადექი რას მიზიხარ აქ მიდი და იმ გოგოს უთხარი,თორემ ინანებს..
-რომ არ ვუყვარდეე?
-ვამე გადამრევთ ეს ბიჭები..თუ არ უთხარი როგორ გაიგებ..ახლა ადექი და წადი იმ გოგოსთან და სახლში პასუხით დაბრუნდი..

ბექაზე ჩემმა ნათქვამმა იმოქმედა და მაშინვე გავარდა სახლიდან..მე კი სასეირნოდ ავედი ლუიკოსთან ერთად..ნაყინს ვჭამდით როცა უცნაური გრძნობა დამეუფლ..თითქოს ვიღას მიყურებდა,მათვალიერებდა...მიმოვიხედე მაგრამ საეჭვო არავინ იყო..მალევე დავბრუნდი სახლში და სოციალურ ქსელში შევიწყიტე..ტასიასაც ველაპარაკე და სიახლეების თვალიერება დავიწყე..დამიანესგან არაფერი ისმოდა,არც სიახლეები სოციალურ ქსელში არც სხვაგან..ნუ ნომერი აღარ მაქ და სხვაგან როგორ მომწერდა..ფუჭი აზრები განვდევნე გონებიდან და საწოლში შევწექი...



დამიანესთან...
მთელი სამი დღე ურეკავდა,საახლში აკითხავდა კატერინას მაგრამ ამაოდ..მაქსიმეს,ტასიას ყველას ელაპარაკა მაგრამ არავინ არაფერი იცოდა..უნდოდა ბოდიში მოეხადა მარამ თითქოს მიწამ ჩაყლაპაო..
შემდეგ რამდენიმე ადგილზე გადარეკა და გააიგო მისი ახალი ნომერი..ისევ იმ ტემპით გააგრძელა მესიჯების გზზავნა..აადგილმდებარეობაც გაარკვია მისი ნომრის საშუალებით და რამდენიმე დღით წავიდა თვალი მაინც რომ მოეკრა ..."რახან წავიდა ალბათ ასე ურჩევიაო"ამბობდა და გამოლაპარაკება არც უცდია...ნახა რომ კარგათ იყო..უფრო სწორედ ძალიან კარგად იყო ამიტომაც საქართველოში დაბრუნდა..თავს ვერ პატიობდა რომ გაუშვა..მაგრამ გრძნობდა იცოდა რომ ღმერთი არ გაწირავდა და მათ ისევ შეახვედრებდათ ერთმანეთს..იცოდა იცოდა რომ კატერინა უყვარდა მაგრამ ისიც იცოდა რომ გოგონას სძულდა..თუმცა ამაში დარწმუნებული არ იყო..მათ სორის რაღაც უხილავი ძაფი იყო რომელიც ერთმანეთს აკავშირებდათ,სადაც არ უნდა ყოფილიყვნენ..

კატერინას გაღვიძებულს ბექა დახვდა ყურებამდე გაკრეჭილი და აქუკვე ყველაფერი ნათქვამი იყო..
-ჰაააა ქორწილი როდისსააა..გახარებულმა შემოვკარი ტაში და ბექას ჩავეხუტე..
-მალე ჩემო ლამაზო მალე იქნება..მიდი ეხლა შენ ჩაიცვი და მერე წავიდეთ სასეირნოდ თაან ჩემ გოგოსაც გაგაცნობ..
-იეეეეეესსსს ვიყვირე პატარა ბავშვივით და ოთახიდან გავაგდე..

გრძელი, ტანზე მომდგარი შავი კაბა ჩავიცვი ცალ მხარეს შეხსნილი თმა მაღლა ავიწიე..კედები ჩავიცვი და ქვემოთ ჩავედი..
-აააა ტელეფონი დამრჩა..ახლავ დავბრუნდები..ვუთხარი ბექას რომელიც სიცილით კვდებოდა ჩემს საქციელზე..ერთი სევუბღვირე და ოთახში ავბრუნდი..ტელეფონს ხელი დავავლე და კოდი მოვხსენდი..ოუუ ესემესები ყოფილა..
გავხსენი და სევ ის ნომერი ისევ წელრილით..
"ცისფერთვალება სიგიჟემდე მიგყავარ..მკლავს სენი მონატრება..დამიბრუნდი.."
ამაზე სულ გადავირია..თუმცა პასუხუ არც ახლა დამიბრუნებია..ქვემოთ ჩავედი და ბექასთან ერთად დავტოვე სახლი..
ჩემმა ბიძაშვილმა მანქანა რესტორანთან გააჩერა და გადასვლაში დამეხმარა..რა ეშველება ამ ბიჭს გავიფიქრე და რესტორანში სევედით..როგორც აღმოჩნდა გგონა უკვე გველოდებოდა..
-თათ,დიდხანს გალოდინეთ..უთხრა ქართულად და თვალებიშუბლზე ამივიდა ისეტი მაგარი გოგო იყო..თაან ქართველი ყოფილა..
-გაიცანი ეს ჩეი ბიძაშვილია კატერინა..კატერინა ეს კი ჩემი მომავალი მეუღლე თათია გულედანია..
გოგონა მეუღლის ხსენებაზე გაწითლდა მეკი სიცილი ამიტყდა და მაგიდასთან დავსხედით..
-ვაღიაებ ძალიან მომეწონე თათ..იმედია არ იმორცხვებ და ხშირად მესტუმრები თორე სახლში ისე მოვიწყინე დაქალის გაეშე..
-მეარ გყავარ გიჯო? ბექას ამ გამოხტომაზე მე და თათიას გაგვეცინა იც კი ბავშვივით მოიბუზა და ნაყინის ჭამა განაგრძო..
-შენ კი მყავხარ მაგრამ გოგო მინდა მე..
-კი როგორ არა თუ არ სეუწუხდები ყოველდღე გესტუმრეი თან საქმროსაც ვნახავ ხოლმე..საქმრო გამოკვეთა და თვალი ჩამიკრა..ამის გაგონებაზე თვალები გაუნათდა ბექას და კმაყოფილმა გაიღიმა..
-ჰოო თქვენ შესაძლებლობა არ გაუშვათ ხელიდან..ვთქვი სიცილით..კაი ეს ვიხუმრე..რა თქმა უნდა არ შევწუხდები თუ გინდა დარჩი ხოლმე..


საკმაოდ ბევრი ვისაუბრეთ,ვიცეკვეთ..ტეელეფონზე მესიჯები მოდიოდა მაგრამ არ მინახავს..ამ დღეს უცნობზე ფიქრით არ გავაფუჭებდი..ცეკვა გავაგრძელე..სახლში საკმაოდ დაღლილები დავბრუნდით..ნუ ჯერ თათია მივაცილედ და მერე ჩვენ წამოვედით...შხაპი მივიღე და სარკის წინ დავიწყე პოზიორობა..არა რა როგორ მომწონს ჩმი თავი..აწეული უკანალი..გამოყვანილი წელი,სწორი ფეხები..არა თავს არ ვიქებ მაგრამ რაც სიმართლეა სიმართლე იყოს..დანის კრემი გადავინაწილე სხეულზე და სასიამოვნო სურნელი ხარბად ჩავისუნთქე..ფანჯრის რაფაზე შემოვჯექი და ტელეფონი მოვიმარჯვე..წერილი გავხსენი და კითხვა დავიწყე საკმაოდ მოზრდილი ესემესი იყო..|
"ცისფერთვალებავ..შენი მონატრება უკვე პიკს აღწევს,მენატრები საშინლად მენატრები..მინდა ჩემი იყო..ჩემი გერქვას და არასდროს გაგიშვა..მაგიჟებ..ჩემში ყველა ემოას რთდროულად იწვევ..შენი ზღვასავით თვალები მენატრება..ომელიც ასე მათბობდა და სიცოცხლით მავსებდა..თვალები,რომელშიც ვიკარგები და გამოსასვლელ გზას ვერვპოულობ.."
ოუ ვიღაც აშკარად გაგიჟებულა..პასუხი არც ახლა დავუბრუნე და საწოლსი შევწექი..სასიამოვნოდ დაღლილი მალევე გადაშვი მორფეოსის სამყაროში..



გამარჯობა..დავაგვიანე მაგრამ რა მექნა არ მქონდა დრო...იმედია მოგეწონებათ..მიყვარხართ..




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent