შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

როცა ის გამოჩნდა .. (4)


20-04-2016, 15:47
ავტორი Sandrda123
ნანახია 1 403

აეროპორტის კარები გაიხსნა და გარეთ იმდენი ხალხი მიდი მოდიოდა ამდენი ქართლველი , ქართული გარემო , ქართული სული და ხმა , მიყვარს მე ჩემი ლამაზი ქვეყანა მისი ნაკლოვანებებით რომელიც უკვე ამდენი წელია გამოსწორების გზასადგას მაგრამ ნაბიჯს ვერადა ვერ დგამს ,
- აიიი ისიიც ჩამოვიიიდაა ! (ინა)
ჩეემი გოგოები აქ არიან ყველანი ერთად ელოდებიან მეგობარს რომელიც 5 წელია თვალით არ უნაცხავთ თუ ინტერნეტ სივრცეს არ ჩავთვლით , ისე მენატრებოდა მე მათთან ჩახუტებაა , პატარა ვაჟბატონი გაოცებული სახით უყურებდა დეიდას რომელიც ვერ გაეგო საიდან მოვიდა ან რატომ გამოიწვია მისსმა ჩამოსვლამ ესეთი აჟიოტაჟი გარშშემო !
-ჩანთებს ავიღებბ , გარეთ დამელოდეთ
ჩანთების ასაღებათ გავედი , ჩემს რიგს ველოდებოდი როცა ზურგიდან ნაცნობი ხმა შემომესმა
- შენც დაბრუნდი ??
-მეცც ? :3 შემოვიხედე და ხელში შემრჩა ის ვიცი ნახვაც მაინც მინდოდა ამდენი წლის შემდეგ, მაინც მაფიქრებდა მისი თვალები , ტუჩები და თითონ ყველაზე ცივი ადამიანი მსოფლიოში , რომელმაც ერთი ხელის მოსმით გამიქრო ფიქრები პირველი სიყვარულისგან დატოვებული დარდი გულიდან , ალბათ მართლაც მისი სიყვარულისთვის ვარ გაჩენილი , და ალბათ მისი დანახვისას მუცელში პეპლების ფრენა მანამ გაგრძელდება , სანამ ბოლო ამოსუნთქვისას კვლავ მის ხმას არ გავიგებ ...
- როგორხარრ ??
-მადლობა კარგად შენ ?? საიდან ჩამოფრიდნი??
-მე არა ნიკოლოზი დაბრუნდა საფრანგეთიდან და მის დასახვედრად მოვედით !
- ვაიმე , რამდენი წელია ის აღარ მინახავს
-აი მოდის !
- ნია ??
-ნიკოლოზ?? ვვაიმე როგორ შეიცვალეე - ვუთთხარი და ყველაზე მუდო ბიჭს მაგრად გადავეხვიეე ,ძალიან გამიხარდა რომ შეგხვდით
-ბრუნდები უკანნ ?? (ის )
-არა , მოვრჩი , არსად წასვლას აღარ ვგეგმავ
- გოგო ხოარ გათხოვილხარ ??
-არა ნიკაა , იდეაშიც კი არ მქონია :დ
-თქვენ ??
- არააა მაგრამ ვაპირებ დაოჯახებას მალეე (ნიკა)
-არა და იდეაშიც არ მაქვს ცოლის მოკვანა (ის)
სიმართლე რომ გითხრათ ეს კითხვა რომ დავსვი გული ამიფრიალდა , მეშინოდა პასუხის მოსმენა მისგან , მაგრამ მისმა პასუხსმა გამახარა ასე რომ ვთქვათ “!
-კარგიბიჭებო გავედი ეხლა , გოგოები მელოდებიან გარეთ , ძალიან გამიხარდა თქვენი ნახვა , იმედია არ დამეკარგებით ორივეს მოვეხვიე და ჩანთა ხელში ავიღე
- ნია ნია , (ის)
- ბატონო !
- კვირის ბოლოს , ტუ ბევრი საქმეები არ გაქ , ისევ შეკრევბას და გასვლას ვაპირებთ ქალაქიდან ძველი მეგობრები , ძაალიან გაგვიხარდება გოგოებს თუ ეტყვი და შემოგვიერთდები !
-სიამოვნებით , ინა ალბათ წამოვა და მეგი უკვე 5 წლის ბიჭის დედაა ამიტომ გაუჭირდება !
- ხოხო რამდენჯერმე ვნახე , საბავშვო ბაღში მიყავდა , ჩემს ძმასაც მანდ დაყავს და
- ოხ გილოცავთ, არვიცოდი შენი ძმის ამბავი, გამიხარდა .
-მადლობა , კაი აღარ მოგაცდენთ , შევხმიანდებით ..
-პაკაა

გოგო სად ხარ ამდენ ხანს ?? (ინა)
- ინააა , ნიკოლოზი დაა ის ვნახეე ეხლა , ნიკოლოზი ჩამოვიდა და მას ხვდებოდი
- ერთი წამით (მეგი) ვინ ვნახეო ?????
- ხოხო , და ველაპარაკებოდი ??(თვალებში ჩემდა უნებურად ცრემლები ჩამიდგა , რა გულჩვილი გავმხდარვარ , )
- პეპლები ?
-რა??
- პეპლები პეპლები !
-შინიდან მჭამენ , უკვე ამდენი წელია,
- წავედით წავედით , სახლში გავაგრძელოთ ..

- გუკკკ წაიყვანე რა ბავშვიი და მე ნიასთან დავრჩები გვიან მოვალ!
- კააი მეგგ დამირეკე და მოგაკითხავ ..
და ღამეს გახსნილად ვაცხადებთ , ვიბანავე მდივანზე მოვკლათდი და მგონი 10 ხდებოდა დილის ლაპარაკით ზალიან დაღლილებს რომ ჩაგვეძინა , ჩემი გგოებიც ჩემთან იყო რა თქმა უნდა თინა და სალი , ჩემი მეგზურები მთელი ცხოვრება !!

საღამო იყო როცა კომპიუტერი გავხსენი და მეგობრობის თხოვდა მომიიდა იმ ბიჭისგან ვინც მოსვენებას მაკარგინებდა , დავამატე თუარა სმს იც მოყვა თან ..
- როგორ შეცვლილხარ გოგო !
- ხოხო დიდი დრო გავიდა , არადა შენ ისევ ისეთი ხარ !
- ხო მე ისევ მაწანწალა ვარ !
- დაიპყარი ალპები ? :დ სიცილით ვუთხარიი
- არა იქეთ წელს მივდივართ მე და ჩემი ძმაა }
- მართლა თუ მეღადაცები ??
-არა მართლა , დიდი ხანია ვემზადებით მაგისთვის
- ძაან მაგარია ..
- აბა რას იზავ კვირის ბოლოს ?? :3
- ალბათ წამოვალ !
-სიინ !
ჰმ არ იცვლება ეს დამპალი ბიჭი , ხომ შეუძლია მომწეროს , მელაპარაკოს , რატო წყვეტს ყოველთვის უადგილოდ დიალოგს , რატომ ასრულებს ყველაფერს ესე ?? რატოა ასეთი >? :ხ მღლის , მინდა ამოვიგდო თავიდან , დიდი რისკია მისი სიყვარული , საშიშია , შეილება ისე მიგატოვოს , ვერც მიხვდე რახდება შენს თავს , გული არაფერზე დაწყდება , არაფერზე ინაღვლებს , მას ყავს ის ვინც უნდა , აქ ყოველთვის ის რაც უნდა , და მიდის როცა უნდა .. !!
მოკლედ მე და ინამ წასვლა გადავწყვიტეთ , 2 დღით მივდიოდით მთაში , კარვებით , გიტარით , მოკლედ დაგეგმილი და დაწერილი ყველაფერი ლამაზად ჩანდა , დილით 8ზე შევიკრიბეთ , მედა ინა ერთად ვისხედით ისინი წინ , ანუ ის წინ .. გამოუძინებლები ვიყავით ამიტომ ყველა წყნარად იჯდა თავიდან , მერე უკვე ავყევიოთ სიმღერის ტემბს და გართობაც დავიწყეთ , რომეიც ესე გვენატრეოდა ყველას , დაახლოებით 20 ადამიანი ვიყავით, ბევრჯერ ჩამეძინა გზაში , პირველ მონასტერთან გავჩერდით იქ მარშუტკასთან იდგა ქვევით მეც ჩავედი და ჩასვლის დროს მაგრად მომეხვია , გამაჟრიალა მთელ ტანში გამაჟრიალა , გული ამიჩქარდაა , ისე მინდოდა და მენატრებოდა მასთან ჩახუტება
- ძაან მციოდა ..
- შენც ჩაიცვი , სულ მე ვერ გაგათბობ , ვუთხარი დამის უკან წავედი და მოაჯირზე შემოვჯექი ..
ამის შემდეგ ჩემთან გადმოჯდა , ვგრძნობდი რომ მეტ ინტერესს იჩენდა ვიდრე ოდესმე , ალბათ სხვა არვინ იყო აქ ვისთანაც მივიდოდა, ძველი მეგობრები , ძმმაკაცები და მე !
ვიგრძენი როგორ აიღო ჩემი ხელი და თითებზე ნაზად მეთამაშებოდა , მეც იგივე ავაკეთე , არაფერი მაკავებდა , არაფერი მიშლიდა ხხელს , რატომ უნდა შევჩერებულიყავი , მეც ხომ ესმინდოდა , მინდოდა მასთანა ხლოს ყოფნა , აქაც ამიტომ ვიყავი , მერე თავი ნაზად დამადო და ჩემს მხარზე ჩაიძინა , მეკიდე მას თავი მივადე და გავფრინდი , ინა რომ არა ალბათ ვერასოდეს დავბრუნდებოდი ჩემი რაღაცნაირი სამყაროდან , მომწონს ის ლამაზია , მაგრამ რეალობა , ის კლავს ყველაფერს ლამაზს შენში , და გარშემო ,ა რ გაძლევს ბედნიერების საშუალებას მაშინ როცა ყველაზე მეტად გინდა , როცა ელოდები მაშინ არ მოვა , როცა გინდა მაშინ არ გისრულდება , ეს სამყაროოა , ეს ყველგან ესეა , ჩვენ არაფრის შეცვლა არ შეგვიძლია , ..
მეც ჩამეძინა მის მხარზე თავი ნელა აწია და ეხლა უკვე მემედო მხარი მის თავზე , ალბათ 15 წუთში მეც გამომეღვიძა და ნაზად ავხედე მას რომელიც თვალებს აქეთ -იქეთ აცეცებდა , წვერი ლამაზ სახეს უფარავდა ,მაგრამ მისი ტუჩები მაინც გამოკვეთილად ჩანდა, თმები კი დაყყრიილი ქონდა მხხრებზე ლაამზად , ჩამომხედა და ნაზად შუბლზე მაკოცა , ერთხელ- ორჯერ , მეც კიდე 2 ჯერ დიდი ბედნიერება გულში და ჟრუალტელი ვიგრძენი მთელს ტანში , გეფიცებით იგრძნო , შემაჩნია და ძალიან ალმაცერად ჩაიღიმა , ალბათ მიხვდა რომ მთელი ეს დრო მასზე ვიყავი ჩაციკლლი , მაგრამ არა შეყვარებული , ან იფიქრაკიდეც რომ უზომოდ შეყვარებული , ამის ასხნა და დამტკიცება იმ დროს ყველაზე რთული იყო , იმიტომ რომ მაშინ მისან სორს უნდა წავსუილიყავი მეკიდე კიდევ უფრო მეტად მინდოდა მის სიახლოვეს ყოფნა . ნებისყოფა არ მყოფნის ზურგი შევაქციო , და კარები გავიჯახუნო , არადა მეეს ყველაზე მეტად მჭირდება ეხლა და ყოველთვის ! ეს ნაბიჯები რომ არ გადამედგა ალბათ ძალიან ვინანებდი , ვიცი ვიცი რომ ვინანებდი და გული ორმაგად მეტკინებოდა , მეტკინებოდა ის წუთები , როცა ზურგიდან მაგრად ჩაგეხუტა და ყელში მაგრად გაკოცა , ხელები გაგითბო და მუდამ იმის კითხვაში იყო გინდოდა თუარა რომ ჩახუტებით გაეთბე !! ეს ლამაზი დღეე იყო , რომელიც კიდევ უფრო ლამაზად მთავრდებოდა , დაღამებისკენ მიიისწრაფვოდა , ცდილობდა ცა ვარსკვლავებით გავსებულიყო , მთვარეც ისე ანათებდა როგორც არასდროს , ალბათ უნდოდათ ჩვენი საღამო კიდევ უფრო ლამაზი ყოფლიყო , ყველანი კოცონთან შევიკრიბეთ , ინას ასვლის შემდეგ გვერდით მომიჯდა და წამოწილს თავი მუცელზზე დამადო , ხელები მის ხელებში მოიქცია და შეეცადა სიცივისაგან გაყინული გაეთმო , მსიამოვნებდქ მისი ესეთი სიახლოვე მაგრამ მაშინებდა მვიცოდი რომ ყველაფერი ხვალლ დამთავრდებოდა როცა ყველანი თბილიისს დავუბრუნდებოდით . მე ადრე შევედი კარავში დასაძინებლად , ისინი კიდე დიდხანს ისხდნენ და მღეროოდნენ , საინტერესო ისტორიებს ყვებოდნენ და ერთად ყოფნით ტკბებოდნენ , სიცივე მოსვენებას არ მაძლევდაა , ისე მინნდოდა დამეძინა მაგრამ ყველაფერი მეყინებოდა , მაჟრიალებდა და მაციებდა , რამდენჯერმე ჩამეზინა კიდეც მაგრამ ეხლა უკვე მათი სიცილი და ბედნიერება აღარ მაძინებდა , მეც თვალები გავახილე და ფიქრი დავიწყე , როგორი იქნებოდა ხვალინდელი დღე ?? ან იქნებოდა კი საერთოდ ისეთ როგორიც დღეს ?? ეს იყო აპრილი , ლამაზი გაზაფხულის საღამო ! კიდეც ერთი ლამაზი მოგონება ჩემი ცხოვრების მასთან ერთად !



№1  offline წევრი MegMorgan

გააგრძელეეე მალეე <3 ვგიჟდები შენზე და ამ ისტორიაზეე

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent