შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ერთი უცნაური დღე (1)


27-04-2016, 00:23
ავტორი tatalia
ნანახია 1 778

დილა საშინლად დაიწყო, დედაჩემი მორიგ საყვარელს მობილურში უჩხაოდა რომ მეორედ არ გაებედა და აღარ დაერეკა მისთვის, თავი მისკდებოდა...მერე მააჩემზე გადავიდა მისი ბრალიაო ტიროდა...
- დავიღალეე (ამოვიხავლე საოცარი ნამძინარევი ხმით და გადაბრუნება დავაპირე როცა ვიღაცამ ხელი მკრა, ალექსი მეგონა და კარგად შევაგინე)
- ქალის პატივისცემა იცი კი
(გიჟივით წამოვვარდი და ქალს ყურება დავუწყე, არარსებობს დედაჩემის სახლში ისე არ დავეცემოდი ქალი მომეყვანა)
- ვინ ხარ ტოოო
- ოხ დიმიტრი ნუთუ საერთოდ არ გახსოვს ?(ფრჩხილებს დახედა და მოიკვნიტა, გრძელი ქერა თმა ქონდა ოფროსფერი უფრო, რაღაც რიჯას მსგავსი..ცხვირზე ჭორფლები უბზინავდა, ცისფერ თვალებს ჩემს ტანზე დააცოცებდა და დიდი გაბუშტული, ვარდისფერი ტუჩებით მიყურებდა)
- ვახ ჩემი ისეთი ლამაზი ხარ შესაძლოა მართლა დავეცი და აქ ამოგიყვანე (ხმამაღლა მომივიფა ფიქრი)
- ორსულად ვარ
(ისევ დაწოლას ვაპირებდი გიჟივით რომ წამოვვარდი და თვალები გამიფართოვდა)
- ხომარ გაკლია?არც კი გიცნობ
- აააა ახლა აღარ მიცნობ?
(დაბნეული ვუყურებდი და ტვინს ვიჩ....ტდი როდის ვიწექი ამასთან თან ნუთუ ისე რომ დამცავი საშუალება არ ვიხმარე, არარსობს ალბათ მეკაიფება)
- ახურეებ და მაბოლებ შენთან არ დავწვებოდი
- დავიჯერო ეგეთი მახინჯი ვარ?(გვერდი იცვალა და ტირილი დაიწყო, ახლა რავქნა?ღმერთო არ მჯერა რომ ქალის დამვიდება მიწევს)
- კარგი ჰო კარგი ოღონდ ნუ ტირი ტვინშო მირტყავს (ვეუბნებოდი მკაცრად)
- კაიი რა დედაჩემი შემოვა და სულ შეიშლება ისედაც გონია რომ მაკლია (ამაზე ტირილს მოუმატა, ეჰ სხვა რა გზა მაქვს ბავშვი უნდა ვზარდო...ხელები უღონოდ ჩამოვუშვი და მხრებზე ფერება დავუწყე)
- ხო კაი კაი მითხარი რამდენი თვის ხარ?
- ჯერარ ვიცი (ამოისლუკუნა)
- რაიცი რომ ჩემია ??
- ქუჩის ქალი გგონივააარ ?? (ისევ ტირილი დაიწყოო)
- ჰო კარგი კარგი რააა ოღონდ ნუ ტირიხარ გთხოვ გავზარდოთ ბავშვი ჯანდაბას, ახალგაზრდა მამა მაინც ვიქნები (ამის თქმა და გოგონას სიცილი ერთი იყო იმხელა ხმაზე იცინოდა გამიკვირდა დედა როგორარ შემოვიდა)
- შენ რა დაიჯერე სულელო?რა სასაცილო ხარ
(ვერაფერი გავიგე უნდა გამხარებოდა თუ მეტირა არ ვიცოდი ან რა უნდა მექნა)
- გოგონი მგონი გაკლიათ რა გაცინებს ?
- მოიცა ჯერ სული მოვითქვა მიდი ერთი წყალი შემომაწოდე თუ კაცი ხარ (სიცილს ისევ აგრძელებდა სანამ არ დავუყვირე)
- დავიღალეეეე
- ღმერთო რა უჟმური ხარ (ამრეზად შემომხედა და კიდევ ერთხელ გაეცინა)
- ასეთი სიმპათიური რომარიყო, დაკუნთული ცისფერ თვალება, პატარა ცხვირით და კარგი ტუჩებით და თან რუაი შენზე ხელს ავიღებდი
- სიმპათიური რომ ვარ ისედაც ვიცი ახლა რაჯანდაბა გინდა ეგ მითხარი?
- მოიცა მოიცა მოიცა მართლა დაგავიწყდა გუშინ რომ თავი მოიკალი?
- რა გავაკეთე ?(ახლა მე დავიწყე ბოლო ხმაზე სიცილი) მიდი ერთი თუ ქალი ხარ წყალი მომაწოდე (ვუმეორებდი ირონიულად მის სიტყვებს და თან ვიცინოდ) ჰოოო თავი მოვიკალი და ახლა ცათა სასუფევლიდან გესაუბრები, შენ ღმერთი ხარ და ახლა ან ჯოჯოხეფში უნდა გამიშვა ან სამოთხეში ვითომ ფიქრობ ხო ??(ვკვდებოდი სიცილით)
- რა ცუდი ხარ.. (გაბუტულმა შემომხედა და ტუჩები ისევ გაბუშტა)
მე შენ დასახმარებლად მობედი და შენ უაზროდ დამცინი
- გოგონი კარს თავად გააგნებ თუ გამოგაცილო?
- იცი რა ჯანდაბაშიც წასულხარ შენარხარ არაფრის ღირსი (გაბრუნებას აპირებდა მარა უცბად მობრუნდა და ტკაცანი გამადინა ყბაში)
- არანორმალურო რასშვები ?(მივაძახე მარა გავარდა გარეთ, ვაიმე დედაჩემი სწრაფად გავედევნე უკან)
- დიახ დიახ სვეტა (შევნიშნე რა შინაურულად ესაუბრებოდნენ ერთმანეთს დედაჩემი და ეს არანორმალური და გავშრი დედამ სიგარეტი ამოიღო და გაუწოდა)
- ახლა ხვდები ძვირფასო?მიღალატა
- აი ასე ხდება ქალბატონო სვეტ (სვეტო??) არცერთი კაცი არაა ღირსი დაეხმარო სეართოდ არცერთი მაგათი სინსილა უნდა გაწყდეს
- ახალგაზრდა გოგო რასიწყევლები (კბილებში გამოვცერი და მკვლელი მზერით შევხედე, ნეტა დედაჩემს რა ჯანდაბა უთხრა აქ რა მინდაო?)
- გაიღვიძე ძიმკაა (დედა გადამეხვია)
- მითხარი ლოგინში როგორია?ქალენი აქ არასოდეს მოყავს (კინაღამ დავიხრჩვი ხველით)
- დედა ტოო შენ რაღამ გადაგრია, მე და ეს ქალბატონი (ვაპირებდი თქმას ერთად არ ვწოლილვართ თქო მარა )
- უფ ძაააან მაგარი როგორი არაჩვეულებრივი გარეგნობაც აქვს ისეთივეა საწოლშიც უბრალოდ ხასიათი აქვს უჟმური...(გაბუსხულმა გაიხედა გვერდით, მგონი მეკაიფებიან საშკა მინდა უნდა გავარკვიო გუშინ რამოხდა)
- აწყენინე დეგენერატო ?(დედეჩემმა თავში წამკმარტყა)
- დიახ სვეტ ხომ ვამბობ ყველა კაცი საძაგელია
- არა არა ნამდვილად გამაფრენინებთ მე წავედი
(ჩაცმაც კი არ დამიწყია საცვლის ამარა გამოვაღე კარები და ლიფტს მივაჩირე ხელი ისედაც მთელი უბანი მცმობდა დიმიტრი ჟირინოვსკის, ჩემზე რომ გეკითხათ ვინააო გეტყოდნენ 10 წლის იყო ქუჩაში იარაღით რომ დარბოდა თავის ძმადნაფიცებთან ერთად, 12წლის მანქანის გატაცებისთვის დაიჩირეს, 15 წლის სამხედრო ბანაკში გააგზავნა უბნის პოლიციამ აქ ვინმეს მოკლავსო, სულ დროს ტარებაშია, 2 თვის წინ ყურიც კი გაიხვრიტაო სიმპათიურია, ვარჯიშობს ბოლდება ქალებში გულაობს და მაგრად აკლიაო ახლა 19 წლია ხდება და მაინც ეგეთი ყ..აო დადებითი მითხარით რამეო რომ კითხოთ დედა უყვარს ძალიანო ი ვსო ასეთი მოკლე ჟამის ცხოვრება მაქვს (ისევ გამეცინა) ლიფტის კარიდამ ჩვენი მეზობელი კარინა გადმოვიდა მთელი ცხოვრებაა ვევასები მარა მე მევასება?
- ვაა ძიიიმ? (თმის ბოლო თითებზე გაიხვია და გადამკოცნა, მერე ამათვალიერა ჯერ დაკუნთულ სხეულზე მიყურა მერე რასაც ქვია ყ..ზე დამაკვდა
- კარინ გამიშვებ ?მეჩქარება(აუუუუ დამეხრააა ჩემი გიჟი არსება გამოვარდა სახლიდან და ყელზე ჩამომეკიდა)
- სიყვარულოო გამაცანი რააა (ხტუნაობდა და მემუდარებოდა, დავინახე კარინას სახე როგორ შეეცვალა და მეც თამაში დავიწყე
ქალების გამწარების მეტს რას ვაკეთებდი რო ცხოვრებაში, ხოდა ჩემს "ტურფას" ხელი წელზე შემოვხვიე ტრაკ..ე ჩამოვუცურე და მოვუჩირე
- ხო პატარა ეს კარინაა ჩემი მეზობელი (არც მან დამაკლო ამბავი)
- ჩვენი ძიმ ჩვენი მეზობელი, მეხომ მალე შენკ სული და გული შენი ცხოვრების მეორე ნახევარი და მეუღლე გავხდები (აი აქ უკვე გულის წასვლას ვგრძნობდი, ვსიოო წასულია ჩემი საქმე ამან თუ იცის მე ცოლი მომყავს ანუ მთელმა მოსკოვმა იცის არცერთი ქალი აღარ გამეკარებააა, მოვკლავ ამ გოგოს მოვკლააავ დავახრჩობ)
- ძვირვასო აბა ერთი ლიფტში შედი (რასაც ქვია შევაგდე და პირველ ღილაკს დავაჩირე)
- შენ სულ გამოშტერდიიიი რა ჯანდაბა გინდა ჩემგან?(ვუყვიროდი ბოლო ხმაზე, ჩემს შუაში მოვიქციე და სახე სახესთამ მივუტანე)
- ხმას ამოიღებ ?ამიის დედაც (მუშტი დავარტყი ლიფტის კარს და ფოოპ შუქი ჩაქვრა)
- ნიჩი უნდა ყვეელაფერს ყოჩაღ (ტაშის კვრა დამკწყო და კვლავ იღიმოდა)
- გოგო რაგინდა მოგკლა?ჩემთან ამდენი რამ არავია გასვლია კი არა არც კი გაუბედავთ მსგავსი რაღააააც
- ოდესღაც ვიღაც ხომუნდა იყოს პირველი ? (მითხრა მშვიდად და ღიმილით)
- გოგო ნუ გადამრევ მითხარი ფული გინდა ?თუ ჩემთან ჟიმ...ბა ??
- კრეტინო რა გგონია ყველა ქალი შენი სურვილით კვდება ფიიიff (ცხვირი აიბზუა)
- ლიფტის კარგი გაიღო გაბრძანდი (ღრენით ვკარი ოდნავ ხელი, არადა ისე სულარ მაღიზიანებდა როგორც გამოვხატავდი, უბრალოდ მსიამოვნბევდა რომ ვაწვალებდი თან ვინ იყო და რაუნდოდა ვერ გამეგო)
- ასე მოდიხარ?
- ხომერე შენ რა
- არაფერი (ხელმკლავი გამომდო და კიბეებზე დავეშვით, ახლა მიყუროს ამან როგორია ჩემთან კაიფი, ისევ უკნიდან ავეკარი და მკერძე ხელები მოვუიჭირე წამოიკივლა და ხალხი რომ შენუიშნა უკანიდან ხელი მკრა)
- ხომარ გაგიშტვენიაააა რასაკეთბ?
- მოიცა მოიცა აბა შენი ცოლი ვარო ? (მივანათე ცისფერი თვალები და გაიტრუნა)
- ძიიიმკა ძმაოოო როგორხარ? (გადამეხვივდნენ უბნის ბიჭები და თან ჩემს უკან აწოწილ ქაჯს ათვალიერებდნენ)
- მე ძიმას მომავალი მეუღლე (კიდევ ერთხელ მომინდა მომეკლა ეს ქალი, ასე არა?ეხლა მაცადე, მივვარდი და ტუჩებში ვაკკოცე)
- მდააააჰ ხო ჩვენ მალე დავქორწინდებით ბიჭებო (ყველა გაგიჯდა ცხოვრებაში შეყვარებულიც კი არ მყოლია და რათქმაუნდა იფიქრებდნენ რომ გამოვშტერდი ღმერთო გადმომხედე რა, პირველად მივმართე უფალს თხოვნით და ცოტა გამიტყდა, კითხვები რომარ დაეყარათ მანქანა გამოვიყვანე და სწრაფად გავშორდი იქაურობას)
- ანიია
- რაა? (კარები გამოაღო და შემოსკუპტა)
- ანიია მქვია ანგელა მქვია მარა შენ შეამოკლე ხოლმე არ გეზარება ამხელა სახელის თქმა? (გამიცინა და მეც გამეცინა)
- კარგი მეტყვი რა ხდება ჩვენს თავს?
- გუშინ ბევრი დალიე, მერე დაინახე რომ იმ ქალს შენ რომ მოგწონს სხვა კაცი კოცნიდა ხოდა გადაგეკეტა სცემე, მერე მამაშენთან იყავი იქ მაბები დაატრიალე, მამშენმა გითხრა თავი დამანებე დიდიხანია შვილად აღარ გთვლიო, იარაღი ამოიღე და გაისროლე (არა ეს ყველაფერი ახლა მართლა გამხსენდა მარა)
- დაიცადე დაიცადე (მანქანა გავაჩერე) აბა როგორ ვსუნთქავ
- ოხ ძიმა რა როგორ აგიხსნა, ანგელოზი ვარ
(ახლა სიცილით მართლა მოვკვდებოდი ვიხეოდი ბოლო ხმაზე და მუცელზე ხელებს ვიჭერდი)
- არა არა ყველაფერს მოველოდი მაგრამ კაი რა (ვაგრძელებდი იგივეს)
- მკითხე ნებისმიერი რამ, აი მაგალითად სიგარეტს მოწევ
- კი კი (ვეღარ ვსუნთქვდი, მან კი უცბად ჰაერიდან გააჩინა სიგარარ და მომაწოდა ხოლო მუშტიდანცეცხლი გამოუშვა და მოუკიდა)
- არააააააააააარსებოოობს ტო გამარტყი ჩემი დედა ვატირე
(გაშტერებული ვუყურებდი, სანამ არ გამილაწუნა)
- გოგო შენ ნორმალური ხააარ?
- თავად არ მთხოვე? (ვითომაც არაფერიო ისე მიყურებდა)
- დაიცადეეეე აუ ჩემი კაი გაშტერება შეიძლება, მითხარი იქ როგორია რა ღმერთს ხედავ ხოლმე?რას გეუბნება?ჯოჯოხეთი მართლა არსებობს>?სატანას კუდი მართლა აქვს აუ აუ აუ გთხოვ მითხარი მიქაელ გაბრიელს მართლა მაგხელა ფრთები აქვს?ბაბუაჩემს იცნობ?1 წლის წინ მოკვდა აუ რა მაგარიიია ტოოო აუ აუ გავგიჟდები (ხელებს სახეზ ვისმევდი გაოცებისგან)
- იმის მაგივრად მკითხო, როგორ გადარჩი...როგორ ვარ აქ...ან რატომ რა სისულელეებს მეკითხები?
- შენ რანაირი ანგელოზი ხარ სულ ტვინს მიჭამ ეე (შევბრუნდი გაბუტული, მარა წამით გამახსენდა რომ მანქანაში ანგელოზი მეჯდა და ისევ ბედნიერმა გამოვხედე)
- აუ გთხოვ მითხარი რ არახდება იქქქქ?
- გადაგიარა წყენამ ?
- კაი რა მანქანაში სულ კი არ მიზიან ანგელოზები (სიცილი ამიტყდა)
მოიცა სხვებიც რომ გხედავენნ?რანაირად ეე
- დიმიტრი წამოდი სადმე დავსხდეთ ვჭამოთ დ ამოგიყვები მანამდე გთხოვ რამე ჩაიცვი


-----------
ჟარგონები რომარის, კიდევ არალიტერატურული სიტყვები და მოკლედ არაა ისეთი როგორიც წინა ჩემი ორი ნაწარმოები ვიცი, უბრალოდ გადავწყვიტე სხვა სტილით დამეწერა <3 თუ მოგეწონებათ გავაგრძელებ ადამიანებოო <3



№1  offline წევრი მოლურჯო

ცოტა არ იყოს გაუგებარი ნაწერია
შეცდომებით სავსე
მაგრამ მთავარია შენ მოგწონდეს...
შენ გსიამოვნებდეს ამ ყველაფრის წერა
--------------------
მარიამი

 


№2  offline წევრი Educated

მმ.. ძალიან, ძალიან ბევრი შეცდომაა და რთულად გასაგებიცაა, აგრეთვე. მაგრამ თუ გამოასწორებ, ბევრად უკეთესი იქნება. smile

 


№3  offline წევრი tatalia

შეცდომას რას ეძახი ვერ ვხვდები და რა ვერ გაიგე მაგასაც ვერ ვხვდები?დილით იღვიძებს მამაკაცი და ქალი ხვდება საწოლში რომელიც ეუბნება რომ წინა ღამით თავი მოიკლაა და ის ანგელოზია დანარჩენს გაიგებთ, რაც შეეხება სწარფი წერისგან დაშვებულ შეცდომებს მეც ვხვდები, რომ ბევრია

 


№4  offline წევრი Teka

Ai me magalitad momewonda da bevri vicine kitxvebis dasma rom daiwko dimitrim

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent