შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ახალი ცხოვრება


28-04-2016, 23:00
ავტორი Sofi Mtchedlishvili
ნანახია 4 022

(სოფი) - დავიწყება ?! არცისე ადვლია. დაივიწყო ის წუთები როცა ამქვეყნად ყველაზე ბედნიერი იყავი, მაგრამ ვერ შეინარჩუნე ეს წუთები, თითქოს არც ყოფილა და ყველაფერი სიზმარში ნახე. იქნებ ასე უფრო ადვილი ყოფილიყო? მაგრამ ეს ხომ რეალობაა. ძნელია დავიწყება. სისულელეა როცა აბობენ, რომ დრო ყველაფრის მკურნალიაო და ასეთები. დრო არკურნვს ის უბრალოდ გვაჩვევს.

მე სოფი ვარ 20წლის, მაღალი, მაქვს ცისფერი თვალები, გრძელი შავი თმა.ვცხოვრობ ჩემს მეგობარ თამოსთან ერთად. ჩემი ცხოვრება ერთფეროვანია და მოსაბეზრებელი, მხოლოდ თამოა ერთადერთი ვისაც ჩემი გამხიარულება შეუძლია ცოტა ხნით მაინც. ადამიანი პოზიტივია, შეიძლებელია მასთან მოწყენა. ის რომ არა... არვიცი მან გადამატანინა ყველაფერი რაც იმ დღეს მოხდა..
მე-11კლასში ვიყავი, ახალი კლასელი გადმოვიდა, ლუკა გეგეშიძე. მოკლედ ჩვენ შეგვიყვრდა ერთმანეთი და ბედნიერები ვიყავით სანამ, არგავიგე რომ ის.. ავარიაში დაიღუპა. ჩემს თავს ვადანაშაულებდი. იმდღეს, ვიჩხუბეთდა წავიდა ვერც წარმოვიდგენდი ესთუმოხდებოდა. აღარაფერსქონდა აზრი ჩემთვის. იყო ასეთი ბედნიერი და ესყველფერი ასე უცებ დამთავრდეს საშინელებაა. ვეცადე დავიწყება მაგრამ არგამომივიდა. 4წელი გავიდამასშემდეგ მაგრამ დღესაც მახსოვს.

(თამო) - არ ვიცი ყველაფრის გადმოცემა რითი დავიწყო. სამყარო ბოროტებით არის სავსე და ყველაფრისთვის მზადუნდა იყო. და მაინც რა აარის ცხოვრება? უბრალოდ ერთი დიდი ტკივილი. ცხოვრება მხოლოდ ტკივილია და ერთ დღესაც შეიძლება ამ ყველაფერმა უბრალოდ ჭკუიდან შეგშალოს. თუმცა მოკიდე საყვარელ ადამიანს ხელი და ყველანაირი დაბრკოლების მიუხედავად არსად გაუშვა, როგორც ეს მეგავაკეთე ..
მოკლედ .....მოდით ყველაფერს თავიდან დავიწყებ, მე მქვია თამო, ვარ 19 წლის, ქერა,გამხდარი,მაქვს წელს ქვემოთ თმა და ცისფერი თვალები.სიმართლე რომ გითხრათ მართლაც ძალიან ლამაზივარ და თაყვანისმცელებიც ყველგან მყავს, თუმცა დიდად არმაინტერესებს დაარც ვაქცევ ყურადღებას იმ ბაბნიკ თავში ავარნილ ბიჭებს. მეგობრები? თითქმის მთელ უნივერსიტეტს ვიცნობ თუმცა დიდად კარგი ურთიერთობა ბევრთან არმაქვს. მყავს ერთი საუკეთესო მეგობარი - სოფი, რომელსაც ბავშვობიდან ვიცნობ და ასეთი ურთიერთობა ჯერ არავისთანმქონია. ვარ ძალიან მხიარული, ყოველთვის კარგ ხასიათზე ვარ და ჩემი მოწყენა უბრალოდ თითქმის შეუძლებელია... უფროსწორედ ასე ადრე იყო. ახლაკი ყველაფერი შეიცვალა.



№1  offline წევრი მოლურჯო

გავგიჟდი რა
ეს ისტორიაა?
მოცულობას ვერ ხედავ?
არ შეგეძლო უფრო დიდი თავი დაგედო
არ შეგეძლო კარგი გამოსულიყო?
და არა ასეთი წაკითხულიდან რომ ვერაფერს ვიგებ? ან რა უნდა გამეგო ორ სიტყვაში
--------------------
მარიამი

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent