შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

"სიყვარული" თუ "სიძულვილი"?! (3 თავი)


29-04-2016, 15:34
ავტორი Tiko_Elikashvili
ნანახია 1 840

წვეულების შემდეგ 2 კვირა გავიდა.ყველაფერი თითქოს კარგად მიდიოდა..კომპანიებს შორის ტენდერი იმართებოდა რაშიც "აბაშიძეს" კომპანიამ გაიმარჯვა...სამსახურიდან რამდენიმე დღით მივლინებაში მიდიოდა აჩი "ინდოეთში",მასთან ერთად ბექაც,თუმცა შემდეგ ავად გახვდა,ამიტომ აჩი იძულებული გახდა,რომ ნინა წაეყვანა.
-ძმაო აჩი,ეცადე ნინას თბილად მოექცე,რამდენიმე დღე ერთად მოგიწევთ ყოფნა(თამო)-შეპარვით ეუბნებოდა,რადგან ძმის ხასიათი მშვენივრად იცოდა.
-თამო,იძულებული ვარ,რომ წავიყვანო(აჩი)
-აჩი!მხოლოდ იმას გთხოვ,რომ მკაცრად არ მოექცე.ის კარგი ადამიანია(თამო)
-შენ ყველა კარგი გგონია(აჩი)-ოთახში ავიდა და ჩემოდანი აიღო,შემდეგ კი ნინასთან წავიდა.
-შვილო,რომ ჩახვალ შემატყობინე(ირმა)-შვილს გადაეხვია. ნინა მანქანაში ჩაჯდა და წავიდნენ.როდესაც აეროპორტში მივიდნენ ნინას სახეზე შიში დაეტყო,ეს კი აჩის არ გამოპარვია,თუმცა არაფერი უთქვამს ცივი სახით გააგრძელა გზა.თვითმფრინავში გვერდი-გვერდ ისხდნენ,როდესაც დაიძრა ნინას შეეშინდა და გაუცნობიერებლად აჩის ხელი მოკიდა.ბიჭი გაშეშდა არ იცოდა,როგორი რეაქცია უნდა ჰქონოდა.
-ბოდიში(ნინა)-ხელი ცივად გაუშვა. გზა ძალიან დამღლელი აღმოჩნდა,ნინას დაეძინა,თავი კი მის მხარზე ედო,აჩი უყურებდა და ეღიმებოდა,სიამოვნებდა,ამიტომ ზედმეტად არც კი ინძრეოდა,რომ მისთვის ძილი არ დაეფრთხო.აეროპორტიდან სასტუმროში წავიდნენ.
-დღეს საღამოს ვახშამზე მივდივართ.ტანსაცმელი კარადაშია(აჩი)-მკაცრად და ამავე დროს თბილად უთხრა.
-კარგი(ნინა).
საღამოს 18:00 სთ-ი იყო,ნინა გამოეწყო და ქვევით ჩავიდა,როდესაც აჩიმ დაინახა პირი ღია დარჩა,სიტყვებს ვერ პოულობდა.
-ლამაზი ხარ...(აჩი)-ნინამ ყურებს ვერ დაუჯერა.
-რა?(ნინა)
-წავიდეთ-თქო(აჩი)
-მაგის წინ რაღაც თქვი(ნინა)
-არაფერი მითქვამს,მოგეჩვენა(აჩი).- ვახშამი საქმიანი იყო,ამიტომ აჩი ჩვეულებრივზე უფრო დინჯად იდგა.
-ბატონო აჩი,მოხარული ვარ,რომ ჩამობრძანდით და თან ქალბატონი ნინა ჩამოიყვანეთ("იამანი"-ფირმის დამაარსსებელი,ეროვნებით "ინდოელი")-ნინასკენ შებრუნდა და ხელზე აკოცა.
-პირიქით მადლობთ,რომ გვიმასპინძლეთ(აჩი)-მოკლედ მოუჭრა.
-ხვალ მნიშვნელოვანი დღეა."ჰოლის" დრესასწაულია,ქალაქის მთავარ მოედანზე იმართება.თქვენც მოწვეულები ბრძანდებით(იამანი)-ეს დაპატიჟება ალბად უფრო ნინას ეკუთვნობა,რადგან მისთვის თვალი არ მოუშორებია.
-ვეცდებით მოვიდეთ(აჩი)-ხედავდა,რომ იამანი ზედემეტ ყურადღებას აქცევდა ნინას და ეს რატომღაც არ მოსწონდა.სასტუმროში დაბრუნდნენ,დილით სასადილოში შეხვდნენ ერთმანეთს.
-დღეს დღესასწაულზე მივდივართ?(ნინა)
-არ ვიცი...(აჩი)
-ოოო...კარგით რა.გთხოვთ წავიდეთ?ყოველთვის მინდოდა ამ დღესასწაულზე წასვლა(ნინა)
-შეგიძლია მარტო წახვიდე(აჩი)-წარბებ შეკრულმა უთხრა.
-აუცილებლად(ნინა)-მკაცრად უთხრა და ნომერში ავიდა..აჩი მთელი დღე მოუსვენრად იყო,ბრაზდებოდა,რომ ნინა იქ მარტო მიდიოდა..
შუა დღეს ნინა ქვევით ჩავიდა და მანქანამ გამოუარა,აჩიმ დაინახა,რომ მართლა წავიდა და ამის გამო უფრო ვერ ისვენებდა.
-ოო,ქალბატონო ნია,ძალიან მიხარია თქვენი ნახვა(იამანი)-თავაზიანი ღიმილით შეეგება.ერთობოდნენ,ცეკვავდნენ.ცოტა ხანიც არ იყო გასული,რომ აჩიც მივიდა მასაც იამანი შეეგება და ესაუბრებოდა.
-ნინა...სად არის?(აჩი)-თვალებით ეძებდა,მაგრამ ვერ პოულობდა.
-ქალბატონი იქ არის,ცეკვავს(იამანი)-თითით აჩვენა.როდესაც აჩიმ დაინახა,გაოცდა,ისე ლამაზად და მხიარულად ცეკვავდა,რომ გაშტერდა,თითქოს მასაც უნდოდა ცეკვა,მაგრამ მკაცრი ხასიათი ამის საშუალებას არ აძლევდა.
-თქვენ?ხომ თქვით,რომ არ წამოხვიდოდით?რატომ...(ნინა)
-იმიტომ,რომ გადავიფიქრე.არ შეიძლება?(აჩი)
-როგორ არა,უბრალოდ ისეთი სახე გქონდათ რომ...(ნინა)-საუბარი იამანმა შეაწყვეტინა.
-თქვენ,საღებავი არ გისვიათ,რატომ?(იამანი)-ლანგრით საღებავი მოატანინა და როდესაც ნინასთვის უნდა წაესვა,აჩიმ გააჩერა.
-შეიძლება,მე გავაკეთო?(აჩი)-ნინა გაშეშდა უფრო იმიტომ,რომ იკითხა.აჩის ლანგარი მისცა და გვერდით გადგა.ბიჭი უახლოვდებოდა მის სახეს და ნინას გულის ცემა ორმაგდებოდა.ორივემ შეღება ერთმანეთი და შემდეგ "ხანგი"(ინდური სასმელი)დალიეს.ერთობოდნენ,ცეკვავდნენ მიუხედავად იმის,რომ აჩის ცეკვა არ უყვარდა.
საღამოს შემდეგ სასტუმროში დაბრუნდნენ,მაგრამ ვერ ისვენებდნენ ამიტომ სასტუმროს ბაღში დასხდნენ.
-არ ვიცოდი,რომ ცეკვავდი(აჩი)
-ცეკვა ძალიან მიყვარს.-ვარსკვლავებით მოჭედილ ცას უყურებდა.-არც მე ვიცოდი,რომ ცეკვავდით(ნინა)
-ვითომ რატომ?(აჩი)
-იმიტომ,რომ მკაცრი ადამიანი ხართ...ემოციურად შეზღუდული!(ნინა)-წესით ამაზე აჩი უნდა გაბრაზებულიყო,თუმცა ვინაიდან ხანგი ჰქონდა დალეული გაეცინა.გოგოს მის სიცილზე გული აუჩქარდა.
-პირველი ადამიანი ხარ,ვინც ამის თქმა გამიბედა,ჩემი დის შემდეგ(აჩი)
-გამიმართლა,რომ სასმელი გაქვს დალეული(ნინა)
-ჰოომ,ასეა(აჩი)-ორივე იცინოდა,თუმცა არ იცოდნენ რაზე.აჩის სიცილის დროს ლოყა ეჩხვლიტებოდა რის გამოც უფრო მიმზიდველი იყო..
დილით როდესაც ნინამ გაიღვიზა გაახსენდა წინა საღამოს რაც მოხდა,აჩისთან საუბარი,სიტყვები,გაეცინა..
-გამარჯობა...მინდა რაღაც გკითხო..(აჩი)
-გისმენ(ნინა)
-გუშინდელი საღამოსგან რამე გახსოვს?(აჩი)-გაუბედავად ჰკითხა და განზე გაიხედა.
-და..შენ?(ნინა)
-არა..შენ?(აჩი)-მოატყუა,რადგან არ უნდოდა რაიმე ემოცია დასტყობოდა.
-არც მე(ნინა)
-მშვენიერია(აჩი).-მთელი დღე სასტუმროში იყვნენ,აჩის დამ დაურეკა.
-ძმაო,რა ხდება,როგორ ერთობით?(თამო)-გახარებულმა ჰკითხა იმ იმედით,რომ აჩი კარგ რამეს ეტყოდა.
-აქ საქმეზე ვართ და არა გასართობათ(აჩი)
-ღმერთო,ნუთუ ნინას მთელი დღე მანდ აყურყუტებ?(თამო)
-ის ზრდასრული ადამიანია,ამიტომ თავის თავს ართობს!(აჩი)
-ძმაო,კარგი რაა!!ნუ ხარ ბოთე!(თამო)
-თამო,არ მცალია,საქმე მაქვს(აჩი)-ერთმანეთს დაემშვიდობნენ.
საღამოს წვეულებაზე წავიდნენ,სადაც ყველა ინდურ ტანისამოსში იყო გამოწყობილი.ნინას წითელი სარი ეცვა,თმა დახვეული,იეთი ლამაზი იყო,რომ თითქმის ყველას პირი ღია დარჩა.წვეულებაზე ყველა ერთობოდა,მარტო აჩი იდგა გაშეშებული.
-რატომ არ ცეკვავთ?(ნინა)
-იმიტომ,რომ მეშინია ეს შარვალი არ გამძვრეს!(აჩი)-სასაცილო,მაგრამ ამავე დროს მოწყენილი ხმით უთხრა.ნინამ სიცილი დაიწყო.
-რას ამბობთ..ნუ ღელავთ(ნინა)
-აჩი,წამოდი ვიცეკოთ(იამანი)-მათთან მივიდა და აჩი საცეკვაოდ წაიყვანა.აჩი და ნინა ერთმანეთს თვალს ვერ წყვეტდნენ.
-დღეს ბოლო დღეა,თქვენი აქ ყოფნის(იამანი)-აჩიზე მეტად მისი მზერა ნინასკენ იყო მიმართული,რა თქმა უნდა,ეს აჩის არ გამოპარვია.
-მადლობთ,ასეთი მასპინძლობისთვის(ნინა)
-ჩვენი წასვლის დროა,ნახვამდის.მადლობ იამან(აჩი)-გარეთ გავიდა და მანქანაში დაჯდა.
-ასეთი რატომ ხართ(ნინა)
-როგორი?(აჩი)-გაკვირვებულმა შეხედა.
-არასდროს იტყობთ,რომ რამე გიხარიათ,სულ მოღუშული და დაბღვერილი დადიხართ(ნინა)-აჩიმ მანქანა გააჩერა და გადავიდა.
-რატომ გაინტერესებ?(აჩი)
-უბრალოდ.ამას მიზეზი უნდა ჰქონდეს(ნინა)
-არაფერი,ყოველთვის ასეთი ვიყავი(აჩი)-ნინამ აღაფერი უთხრა,მთვარეს და ვარსკვლავებს უყურებდა.
-მიყვარს მთვარის ყურება(ნინა)
-მეც...(აჩი)-ერთმანეთს შეხედეს.
-ყოველთვის,როდესაც იმ ვარსკვლავს ვუყურებ.-თითით აჩვენა.-მგომია,რომ დედაჩემს ვუყურებ(ნინა)-თვალები ცრემლებით აევსო.
-დედა?(აჩი)-დაღვრემილმა ჰკითხა.
-კი..როდესაც 6 წლის ვიყავი დედა გარდამეცვალა,მე და ჩემი "და" მარია მამასთან დავრჩით.2 წლის შემდეგ კი მამამ სხვა შეირთო-ირმა.ის ძალიან კარგი ქალია,საკუთარი შვილებივით გაგვზარდა(ნინა)-ცრემლები მოსდიოდა.აჩის ამის დანახვაზე გული დაეწვა.
-ვწუხვარ(აჩი)-მიამ ვეღარ მოითმინა და ჩაეხუტა,ტიროდა.აჩი კი გაშეშებული იდგა,ესიამოვნა მისი ჩახუტება და უფრო მაგრად ჩაიკრა გულში,თუმცა რატომ არ იცოდა,უბრაალოდ ესორივეს მოსწონდა.ნინა მასთან დაცულად გრძნობდა თავს,აჩი კი გრძნობდა,რომ ნინას გულისთვის ყველაფერზე წასვლა შეეძლო,ტუმცა ამას ბოლომდე არ აღიარებდა და სახელსაც ვერ არქმევდა....



№1  offline წევრი tatushki1995

dzaian kargia velodebi shemdeg tavs moutmenlad male dade chemo kargo dzalian kargia da saintereso

 


№2  offline წევრი Tiko_Elikashvili

tatushki1995
dzaian kargia velodebi shemdeg tavs moutmenlad male dade chemo kargo dzalian kargia da saintereso

ძალიან მიხარია,რომ მოგწონთ და კითხულობთ დღეს აუცილებლად დავდებ

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent