შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

"სიყვარული" თუ "სიძულვილი"?! (4-5 თავები)


1-05-2016, 01:53
ავტორი Tiko_Elikashvili
ნანახია 1 603

ინდოეთიდან დაბრუნების შემდეგ 2 კვირა გავიდა.აჩი შეეგუა თამოს და ლუკას ამბავს..აჩის და ნინას შორის ნელ-ნელა გრძნობა ჩნდებოდა,თუმცა არც-ერთი ამას არ აღიარებდა!
-გამარჯობათ,ბატონი აჩი ჯერ არ მოსულა.თქვენ?(ნინა)-აჩის კაბინეტში მჯდომ ქალს ჰკითხა.
-მე დედამისი ვარ(ელზა)-ქალი ღიმილით გაეცნო და მოეწონა კიდეც.
-უკაცრავად,მე ახალი ვარ-ნინა(ნინა)-ერთმანეთს ხელი ჩამოართვეს და მხიარულად საუბრობდნენ.
-დედა?-აჩიმ გაკვირვებული სახით შეხედა.-როდის ჩამოხვედი?(აჩი)
-დღეს და მაშინვე აქ მოვედი.ძალიან მომენატრე(ელზა)
-მეც,დედა(აჩი)-ნინა გარეთ იყო,მაგრამ მაინც ხედავდა თუ,როგორ ეხუტებოდა აჩი დედამისს.
-ახალი მდივანი ძალიან ლამაზი და უბრალო გოგო ჩანს(ელზა)
-შეშლილია(აჩი)-დაბღვერილი სახით უთხრა და ნინასკენ გააპარა თვალები.
-თუმცა ლამაზი(ელზა)
-არ ვიცი,დედა,არ დავკვირვებულვარ(აჩი)
საღამოს ნინა სახლში იყო,სამზარეულოში ნამცხვარს აკეთებდა.
-მმმ...რა სასიამოვნო სუნია(მარია)
-ჩვენ საყვარელ ნამცხვარს ვაკეთებ.-დაინახა,რომ მარია ფანჯარასთან ჩაფიქრდა.-მარია,იმ ბიჭთან რა ხდება?(ნინა)
-არაფერი,მეგობრები ვართ(მარია)-დაღონებული ხმით უთხრა.
-ხომ თქვი,რომ ერთმანეთი მოგწონდათ?(ნინა)
-ჰო,მაგრამ არაფერი ხდება(მარია)
-დაიკო,მისმინე.თუ მას უყვარხარ აუცილებლად გამოტყდება.აი ნახავ,გრძნობა თუ ნამდვილია ის აქ გაქრება(ნინა)
-ჰოო შეიძლება...-მარიამ დაინახა,რომ ნინა ჩაფიქრებული იჯდა.-ჰეი დაიკო,რაზე ფიქრობ?(მარია)
-არაფერზე(ნინა).
თამო და ელზა გარეთ ისხდნენ,ბაღში და საუბრობდნენ.
-შვილო,გავიგე,რომ ლუკასთან ხარ,შენი ძმა როგორ დაგთანხმდათ?(ელზა)
-ამისთვის დიდი ძალისხმევა დაგვჭირდა(თამო)
-მაგარია...მითხარი,როგორ დაითანხმეთ?ეს თვითონაც ვერ გავაკეთე(ელზა)-გაოცებულმა ჰკითხა.
-ყველაფერი თავისით მოხდა,უეცრად.სიმართლე გითხრა,ეს ნინას დამსახურებაა(თამო)
-ნინას?აჩის მდივნის?(ელზა)
-კი,დედა.ძალიან დავახლოვდით,ყველაფერი გააკეთა,რომ მე და ლუკა ერთად ვყოფილიყავით(თამო)
-საკვირველია...ნინამ ის მოახერხა,რასაც ჩვენ ამდენი ძალა მოვახმარეთ(ელზა)
-დედა,იცი?ნინა ძალიან მომწონს...გამიხარდებოდა,რომ აჩის ცოლად შეერთო(თამო)
-მეც,შვილო,მაგრამ შენი ძმა ძალიან ფიცხი და მკაცრია!თავს უფლებას არ აძლევს,რომ ვინმე შეუყვარდეს(ელზა)-მოწყენილი ხმით უთხრა.
-ჰომ ასეა.იარა ჯერ კიდევ მოსაშუშებელი აქვს,მაგრამ შეგვიძლია,რომ ჩვენ დავეხმაროთ(თამო)
-როგორ?(ელზა)
-მე და შენ ყველაფერს გავაკეთებთ,რომ ჩემი ძმა ბედნიერი იყვეს(თამო)
-ნინასთან ერთად(ელზა)
-რა თქმა უნდა,ნინა ჩვენი რძალი გახდება(თამო)-ეშმაუკრად დაიწყეს სიცილი.
შემდეგ დღეს ლუკამ თამოს ცოლობა სთხოვა,ისიც დათანხმდა,საღამოს კი დედას და ძმას უთხრა.
-რას ამბობ,დაო?(აჩი)
-მე და ლუკამ დაქორწინება გადავწყვიტეთ(თამო)-გაბედულად უთხრა,თუმცა ოდნავ ნერვიულობითაც.
-გილოცავთ,ჩემო საყვარლებო(ელზა)-შვილს ჩაეხუტა.
დარწმუნებულები ხართ?არ მინდა,რომ..(აჩი)-წინადადება ვერ დაასრულა,მაგრამ თამო და ელზა მიხვდნენ.
-კი,ძმაო.ის გულს არ მატკენს,ჩვენ ბედნიერები ვიქნებით(თამო)
-მაშინ ბედნიერებას გისურვებთ.-დას ჩაეხუტა.-ხვალ დასანიშნად მოვიდეს(აჩი)-მაინც მკაცრად უთხრა და გაიცინა.
-კარგი,ძმაო(თამო).
-შვილო,შენს მეგობარ ნინასაც უთხარი(ელზა)-აჩის საჭმელი გადასცდა.
-ნინას?რატომ?(აჩი)-ძლივს ამოილუღლუღა.
-იმიტომ,რომ ჩემი მეგობარია(თამო)-დედა-შვილი მიხვდნენ,რომ აჩი აღარაფრის თქმას აპირებდა,ამიტომ ისევ ელზამ დაიწყო.
-თამო,ნინა დასაქორწინებელია ხომ?(ელზა)
-კი,დედა.ძალიან კარგი და ჭკვიანი გოგოა(თამო)
-ვიფიქრე და იქნებ,მაქსს გავურიგოთ?(ელზა)-აჩიმ ჭიქა ხმაურიანად დადო,რადგან ეს არ მოეწონა.
-რას ამბობ დედა,ნინა და მაქსი?(აჩი)
-ჰო,რატომაც არა..მაქსი 2 დღეში ჩამოვა..ერთმანეთს მოუხდებიან(ელზა)
-დედა!ნუ ჩაერევი იმ გოგოს საქმეში!ის..(აჩი)
-რატომ,ძმაო?(თამო)
-იმიტომ,რომ ის შეშლილია!(აჩი)-მაგიდიდან ადგა,რომ არაფერი ეთქვა,თუმცა ოთახში ბოლთას სცემდა.
დილით თამომ,ნინას სამსახურში მიაკითხა.
-აქ რა გინდა,დაო?დღეს შენი ნიშნობაა(აჩი)
-ვიცი ძმაო,აქ ამიტომაც ვარ.ნინა მიმყავს,მაღაზიებში უნდა წავიდეთ(თამო)-ნინა ოთახში შემოვიდა.
-მზად ვარ(ნინა)
-რომელ სავაჭრო-ცენტრში მიდიხართ(აჩი)
-მოლში..წამოხვალ?(თამო)
-წაგიყვანთ(აჩი)-ოთახიდან გავიდა,თამომ ჩაიცინა,რადგან აჩიმ ოთახიდან გასვლისას ნინას გააყოლა თვალი.მოლში მივიდნენ,ნინამ ერთი კაბა მოიზომა და,როდესაც გამოვიდა თამო გაღიმებული უყურებდა.
-ძალიან გიხდება.-აჩის შეხედა,რომელიც მობილურზე საუბრობდა.-ძმაო,რას იტყვი ხომ უხდება?(თამო)
-რა?(აჩი)
-კაბა ხომ უხდება-თქო.როგორ გგონია მაქსს მოეწონება?(თამო)-შეამჩნია როგორ უყურებდა აჩი და ამიტომ ჰკითხა,რომ რეაქციას დაკვირვებოდა.
-თამო,წადი კაბა მოიზომე.უკან მალე უნდა დავბრუნდეთ(აჩი)-მკაცრად უთხრა.
-კარგი(თამო)-ბიჭი,ნინას მიუახლოვდა და რომანტიკული სახით უყურებდა,ეღიმებოდა,მოსწონდა.
-ძალიან გიხდება..(აჩი)-ნინამ დაბნეული სახით შეხედა და გული აუჩქარდა.
-მართლა?(ნინა)
-კი,მაგრამ უფრო მოგიხდება,როდესაც გვერდით მამაკაცი გეყოლებს(აჩი)
-მამაკაცი?ჰჰჰ..ნუ ღელავთ,ჯერ ისეთი არავინ გამოჩენილა,მაგრამ თუ გამოჩნდება გაგაგებინებთ(ნინა(-აჩის თვალები აენთო,აღარაფერი უთქვამს,ისე წავიდა.
საღამოს ნინა გაემზადა და,როდესაც ტაქსი გამოიძხა წასასვლელად,აჩი მივიდა.
-მე წაგიყვან(აჩი)
-არ მინდა,თან ტაქსი უკვე მოვიდა(ნინა)-ტაქსისკენ მიდიოდა როდესაც აჩიმ გზა გადაუჭრა.
-უკაცრავად ძმაო,ფული აიღეთ,ამ ქალბატონს კი მე წავიყვან(აჩი)-ტაქსი გაუშვა და ნინა მანქანაში ჩასვა.
-მბრძანებლობა ძალიან გიყვარს(ნინა)
-ასეა!ვერ ვიტან,როდესაც მეწინააღმდეგებიან!(აჩი)
-მე კი ვერ ვიტან,როდესაც მიბრძნებენ!(ნინა)
-შეშლილო!(აჩი)-გაბრაზებულმა მიაძხა.
-ემოციურად შეზღუდულო!კუდაბზიკა!(ნინა)-ბიჭმა მანქანა დაატორმუზა და ნინამ წინ დაატყა თავი,რის გამოც გონება დაკარგა.
-ნინა!ნინა!ხმა ამოიღ!!-მისი სახე ხელებში მოიქცია და ემუდარებოდა,რომ გამოფხიზლებულიყო.გულში ჩაიხუტა,ოღონდ ისე,რომ თვითონაც ვერ მიხვდა.-ნინა,გონს მოდი!(აჩი)-გოგონა ნელ-ნელა გონდა მოდიოდა,თვალებს ახელდა,როდესაც აჩი დაინახა თვალებზე ცრემლ მომდგარი,ხელით მოწმინდა.
-კარგად ვარ,წავიდეთ თორემ თამო და ელზა დეიდა ინერვიულებენ(ნინა)-აჩიც სიტყვის უთქმელად დაჯდა მანქანაში და წავიდნენ. სახლი ძალიან ლამაზად იყო მორთული,სტუმრებიც შეკრებილიყვნენ.
-ნინა,ძმაო.როგორც იქნა(თამო)-მათ შეეგება.
-მგონი აჯობებს ცერემონია დავიწყოთ(აჩი)-თამოს არ გამოპარვია,რომ რაღაც მოხდა.
-რა მოხდა ნინა?აჩიმ..(თამო)
-არა,დაო.ისეთი არაფერი,წამოდი დღეს შენი და ლუკას დღეა(ნინა)-ნიშნობა დაიწყო,თამომ და ლუკამ ბეჭდები გაუკეთეს ერთმანეთს,შემდეგ კი სურათი გადაიღეს.
-ნინა,მოდი აქ.-ელმზამ დაუძახა.-აქეთ დადექი,აჩის გვერძე(ელზა)
-მგონი აქ გდომა...(ნინა)
-მე უფროსი ვარ,ნუ მეწინააღმდეგები(ელზა)-გოგომ არაფეი უთხრა.შემდეგ კი ცეკვები დაიწყო.
-ძმაო,სულ დაბღვერილი დგახარ.მიდი იცეკვე(თამო)
-ხომ იცი,რომ ცეკვა არ მიყვარს(აჩი)-მოღრუბლული სახით უთხრა და ნინასკენ გაიხედა.
-აჩი,ან ახლავე იცეკვებ ან ხმას აღარ გაგცემ!(თამო)
-ნინა,რატომ არ ცეკვავ?(ელზა)
-უბრალოდ...(ნინა)
-ახლა,მუსიკა დაიწყება,მიდი და გაერთე(ელზა)-გოგონამ გაუღიმა.ელზამ და თამომ ერთმანეთს თვალი ჩაუკრეს..აჩი და ნინა საცეკვაოდ გავიდნენ,როდესაც ნელი,საცეკვაო მელოდია ჩაირთო.
-თქვენ?...(ნინა)
-ვიცეკოთ?(აჩი)-მხოლოს ეს უთხრა და ხელი გაუწოდა..წყვილი ერთად ცეკვავდა,ნინას გული ამოვარდნას ჰქონდა,თუმცა მიზეზი ვერ გაეგო.
-შენი ძმა და ნინა?მეჩვენება?(ლუკა)-გაოცებული სახით უთხრა თამოს.
-ერთმანეთს ხომ უხდებიან?(თამო)
-კი,მაგრამ..შენი ძმა,ისეთი გრძნობით ცეკვავს,რომ გაოცებული ვარ(ლუკა).
-ჩემ ძმას გრძნობა უჩნდება,ეს ნინას დამსახურებაა(თამო)
-მათი ამბავი გამიხარდება(ლუკა)-საცოლეს მაგრად ჩაეხუტა.
-მიყვარხარ,უზომოდ ბედნიერი ვარ(თამო)
-ჩემი ერთადერთი ხარ(ლუკა)-ელზაც ორივე წყვილს სურათი გადაუღო,ისიც ბედნიერი იყო...
საღამომ მშვენივრად განვლო,აჩი უფრო ღრმად დარწმუნდა,რომ ნინა ნელ-ნელა უყვარდებოდა,თუმცა არ აღიარებდა...

5 თავი.
ნიშნობიდან 2 კვირა გავიდა.აჩის და ნინას თითქმის გრძნობა უჩნდებოდათ.თამო და ლუკა სახლს აწყობდნენ,სადაც ქორწილის შემდეგ იცხოვრებდნენ.ელზა გეგმებს აწყობდა..
-ნინა,დღს მნიშვნელოვანი საქმეა ოფისში.მე ვერ ვრჩები..გთხოვ...(ნია)
-ნუ ღელავ,დავრჩბი(ნინა)-მოსაღამოვდა,ყველა წავიდა,ნინა დარჩა და მუშაობდა.
-ჰეი,ნინა,სად ხარ?(თამო)-მობილურზე დაურეკა.
-ოფისში რაღაც მნიშვნელოვანი საქმეა და ვაგვარებ(ნინა)
-ჩემმა ძმამ დაგტოვაა?(თამო)
-არა,არა.ნიას ვერ მოუხერხდა დარჩენა(ნინა)
-კარგი მაშინ..ხვალ გნახავ კაბის ასარჩევად უნდა გამომყვე(თამო).
მალე ცუდი ამინდი შეიქმნა,ცა მოიღრუბლა,წვიმა დაიწყო და ელავდა.ნინას ძლიან შეეშინდა,ბავშვობიდან ეშინია ჭექა-ქუხილის..აჩის ჯერ-კიდევ არ ეძინა,ვერ ისვენებდა,ამიტომ პირველ სართულზე იჯდა და ფიქრობდა.
-აჩი,არ გძინავს?(თამო)-გვერდით დაუჯდა.
-ვერ ვისვენებდი და ჩამოვედი(აჩი)
-ცუდი ამინდია,საშინლად ქუხს(თამო)-აჩის დაურეკეს და უთხრეს,რომ ოფისში დენთან დაკავშირებით პრობლემაა,ხელოსანი ვერ მიდიოდა ამიტომ იქნებ თვითონ მისულიყო.
-ძმაო,ოფისში რამე პრობლემაა?(თამო)
-დენთან დაკავშირებით,თურმე ჩამრთველი წვალობს და ხელოსანი ვერ მიდის...(აჩი)
-ღმერთო...-თამოს ხელიდან ჭიქა გაუვარდა.-რას ამბობ,ნინა ოფისშია(თამო)
-რა!იქ რა უნდა?!(აჩი)-ამაზე ანერვიულდა.
-მუშაობს...თუმცა რა მნიშვნელობა აქვს,სასწრაფოდ წადი(თამო)-აჩიმ მასთან რეკვა დაიწყო,მაგრამ მობილური გამორთული იყო,ამიტომ სახლიდან ელდანაცემივით გავარდა.
-ნამდვილი დარტყმულია!ღმერთო!(აჩი)-ბრაზობდა უფრო კი ღელავდა.ოფისში შევიდა და ძებნა დაუწყო,ყველგან ეძებდა.ბოლოს შემთხვევით დაეჯახნენ ერთმანეთს.
-ღმერთო!აქ რა გინდათ?შეხედეთ ხელი დამეწვა(ნინა)-საყვედური დაუწყო და ხელზე იხედებოდა.
-კარგად ხარ?რატომ არ მპასუხობდი!?(აჩი)-ჩხუბი დაუწყო და ხელი ძლივს მოკიდა.
-მობილური დამიჯდა.რა ხდება?(ნინა)
-მეგონა...ღმერთო,არანორმალური ხარ!ამ დროს აქ რა გინდა!(აჩი)
-სამუშაოს ვაკეთებ.რა გეგონათ(ნინა)-აჩიმ აღარაფერი უპასუხა,ჩამრთველთან მივიდა და დენი გამორთო.
-ჩამრთველი გაფუჭდა,ამიტომ ხვალამდე ვერ ჩავრთავთ.წამოდი წაგიყვან(აჩი)
-არა,დასამთავრებელი დამრჩა,თქვენ წადით(ნინა)-ოთახისკენ წავიდა.
-გარეთ წვიმს,ქუხს,მარტო როგორ დაგტვოვო?(აჩი)
-მაშინ რა,დარჩნა გთხოვოთ?(ნინა)-გაკვირვებულმა შეხედა.
-ურიგო არ იქნებოდა(აჩი)-ამაყად უთხრა.
-დროს ტყუილად კარგავთ!თხოვნას არ ვაპირებ!(ნინა)-ბიჭი მიხვდა,რომ ვერაფერს გახდებოდა,ამიტომ თვითონაც ოთახში შევიდა სადაც ნინა დაინახა,სანთლის შუქზე,რომელსაც თავი ხელებში ჰქონდა ჩარგული.
-მაშ,არ გეშინია ხომ?(აჩი)-კმაყოფილი სახით უთხრა.
-მეშინია,ბავშვობიდან(ნინა)
-კარგი.ახლა მოდი ვიმუშაოთ(აჩი)-მაგიდასთან დაჯდა,მუშაობდნენ,მაგრამ ერთმანეთსაც უცქეროდნენ.ნინამ დაამთქნარა,ეძინებოდა.
-ყავა დალიე(აჩი)-თბილი ხმით უთხრა.
-მადლობ(ნინა)-მოსვა,მაგრამ ძალიან მაგარი იყო და ხველა აუტყდა.
-რა მოხდა(აჩი)
-როგორი ხასიათისაც ხართ,ისეთ ყავას აკეთებთ(ნინა)
-არ ვიცოდი,როგორი გიყვარდა(აჩი).
-არაუშავს,დავლევ.-ცოტა ხნით დუმდნენ,შემდეგ კი ისევ ნინამ ჰკითხა.-თქვენ?ბედნიერი ხართ,დის გამო?(ნინა)
-კი,ჩემთვის მთავარია ჩემი ოჯახი იყვეს კარგად.მათი ბედნიერებით მეც ბედნიერი ვარ(აჩი)
-საოცარია...საერთოდ ძალიან ბრაზიანი პიროვნების შთაბეჭდილებას ტოვებთ,მაგრამ სინამდვილეში სულ სხვანაირი ხართ(ნინა)-აჩი თბილად უყურებდა,უღიმოდა.
-პირველი შთაბეჭდილებით არ უნდა იმსჯელოთ(აჩი)-სანთელი იღვრებოდა,როდესაც აჩიმ ხელი შეუშვირა,რომ მაგიდაზე არ დაცემულიყო,შედეგად კი ხელი დაეწვა.
-რა ქენით.ძალიან გტკივათ?(ნინა)-ხელი მოკიდა.
-არაფერია,კარგად ვარ(აჩი)
-მოიცადეთ,მაზს წაგისვამთ(ნინა)-ნაზად წაუსვა,აჩის ესიამოვნა,რომ მასზე იზრუნა.
ოფისიდან გამთენის=ისას გავიდნენ,აჩიმ ის სახლში მიიყვანა და თვითონაც დაბრუნდა.
-შვილო,სად იყავი მთელი ღამე?(ელზა)
-ოფისში(აჩი)-მოკლედ უთხრა და ოთახში ავიდა.ნინაზე ფიქრობდა,ეღიმებოდა,მისი ქცევები მოსწონდა ისიც,რომ ოდნავ შეშლილი იყო.
-დედა,აჩი დაბრუნდა?(თამო)
-კი.მთელი ღამე ოფიში გაუტარებია(ელზა)
-ეს უკვე კარგია.-გახარებულმა წამოიძახა.-ნინასთან ერთად იყო(თამო)
-ოჰჰოო...კარგია(ელზა)
საღამოს მათთან სტუმრად მაქსი ჩამოვიდა,ყველა სიხარულით შეეგება.
-ძვირფასო ბიძაშვილო(თამო)
-მაქსს(ელზა)
-ძალიან მომენატრეთ,თქვენ და ეს სახლი(მაქსი)-დივანზე მოკალათდა.
-მაქს,შენი ოთახი ზევით არის(ელზა)
-აჩი სად არის?(მაქსი)
-ჩემი ძამიკო,როგორც ყოველთვის მუშაობს(თამო)
-მაქს,წადი დაისვენე.ვახშმი,რომ მზად იქნება დაგიძახბ(ელზა)-მაქსი ზემოთ ავიდა..
-დედა,მგონი აჯობებს,დღეს ნინა მოვიწვიოთ ვახშამზე.მაქსს გავაცნობთ,თან ჩმი ძმაც ნახავს(თამო)-ელზა დაეთანხმა,სსაღამოსთვის განსაკუთრებულად ემზადებოდნენ.
-შვილო,მიდი კარი გააღე?(ელზა)
-მე გავაღბ(მაქსი)-კარები გააღო და ნინა დაინახა,მაშინვე მოეწონა,თმა გაისწორა და თავაზიანად შეიპატიჟაა.
-თქვენ ვინ ხართ?(ნინა)
-მე მაქსი ვარ,თამოს და ბუზღუნას(აჩის)ბიძაშვილი(მაქსი)
-ბუზღუნა?(ნინა)-გაკვირვებული სახე მიიღო.
-აჰაჰჰ...ბუზღუნა,ეს ჩემი ძმის მეტ სახელია(თამო)
-მართლაც,რომ შეეფერება(ნინა)-სიცილი დაიწყეს,როდესაც აჩიმ მისი სიცილი დაინახა ადგილზე გაშეშდა,რადგან დაიბნა.
-ნინა,მოდი დავსხდეთ,ვახშამი მალე იქნება(ელზა)..საღამო მალე დასრულდა.
-ნება მომეცით გაგაცილოთ(მაქსი)-აჩიმ წარბები შეკრა.
-მაქს,მოტოს გიჟივით ატარებ(აჩი)
-მოტო გყავს?ვგიჟდები მოტოებზე(ნინა)-აღტაცებით თქვა.
-წამოდი წაგიყვან(მაქსი)
-მაქსს!დაღლილი ხარ,წაადი დაისვენე!(აჩი)-მკაცრად და მტკიცედ უთხრა.
-მაშინ ხვალ გნახავთ(მაქსი)-ხელზე აკოცა,აჩიმ ჩაახველა და ამით აგრძნობინა,რომ წასულიყო. გზაში აჩი ცდილობდა,რომ ლაპარაკი წამოეწყო.
-მოტოციკლეტები მართლა მოგწონს?(აჩი)
-კი,ძალიან.თქვენი ბიძაშვილი,ძალიან მხიარული ბიჭია(ნინა)
-მაქსი,ჰჰჰ....ბავშვობაში ძალიან შეშლილი იყო,ახლაც ისეთია(აჩი)
-ეს კარგი თვისება...(ნინა)
-როდესაც განუწყვეტლივ იცინიხარ,შეშლილი ადამიანის შთაბეჭდილებას ტოვებ(აჩი)
-შეიძლება,მაგრამ სიცილიდ ადამიანი საკუთარი დარდის დამალვას ცდილობს,რომ სხვა არ შეაწუხოს(ნინა)-ორივე საკუთარ აზრებს ამბობდა და ჩხუბშიც გადადიოდნენ.
-ანუ,როდესაც ადამიანი დაბღვერილი დადის,ის...(აჩი)
-ის..კუდაბზიკაა!მისტერ იმპერატორი!(ნინა)-აჩიმ სიცილი დაიწყო,ნინას კი
თვალი გაუშტერდა,რადგან მისი კეთილი და ნამდვილი სიცილი წესივრად არ უნახავს.
-ანუ,მე კუდაბზიკა და იმპერატორი ვარ!?(აჩი)
-მმმ...კი,ბუზღუნასთან ერთად(ნინა)-მანაც სიცილი დაიწყო.ამასობაში სახლშიც მივიდნენ.
-ხვალ,სამსახურში გელოდები(აჩი)
-რა თქმა უნდა,მოვალ(ნინა)
რამდენიმე დღე გავიდა,ნინა სულ ქორწილი საქმეებზე დადიოდა,თამოს კაბა აარჩევინა,თვითონაც ჰქონდა არჩეული უბრალოდ ჯერ არ ჰქონდა ნაყიდი.
-ჰეი ნინა,შენი კაბა როდის უნდა წამოიღო?(თამო)
-დღეს წავალ(ნინა)-მათ საუბარს აჩი ისმენდა.
-გავიგე დღეს კაბა უნდა იყიდო(აჩი)-გოგომ გაკვირვებული სახით შეხედა.
-როდის მერე გაინეტერესებს ასეთი საკითხები(ნინა)
-მე წაგიყვან(აჩი)
მაღააზიში მივიდნენ,თუმცა კაბა გაყიდული დახვდათ,როდესაც ნინა წასვლას აპირებდა,აჩიმ გააჩერა.
-მოცადე,მოდი სხვა მოისინჯე(აჩი)
-ორი ახალი მოდელი გვაქვს,ვფიქრობ მოგიხდებათ(გამყიდველი)
-გვაჩვენეთ(აჩი)
-საჭირო არ არის..მე..(ნინა)
-გითხარი გაისინჯე-თქო!(აჩი)-გოგო აღარ შეკამათებია,კაბა მოიზომა და როდესაც გამოვიდა,აჩი გაოცდა. ლურჯი ფერის,გრძელი კაბა,ტანში გამოყვანილი,უკან ამოღებული.
-მიხდება?(ნინა)-ჩაფიქრებულ აჩის ჰკითხა.
-მშვენიერია(აჩი)
-შესაფერისი ტუფლებიც მოიზომეთ(გამყიდველი)-შავი,ლაკის ტუფლი მოუტანა.აჩი მიუახლოვდა და თმებზე ნაზად შეეხო,შემდეგ წელზე,გოგონას გულის ცემა კი უკვე პიკს აღწევდდა,სუნთქვა გაუხშირდა.
-მართლა მიხდება?(ნინა)-დაბნეულად ჰკითხა და თვალებში უყურებდა.
-კი,მშვენიერი ხარ(აჩი)-ორივეს სახეზე ბედნიერი ღიმილი ჰქონდათ გადაკრული.
-ყიდულობთ?(გამყიდველი)-ხმამ გამოაფხიზლა ორივე.
-კი,ბარათზე გაატარეთ(აჩი)-ბარათი გაუწოდა.როდესაც მაღაზიიდან გამოვიდნენ,ნინას შიმშილმა თავი გაახსენა.
-ღმერთო(ნინა)-აჩის გაეცინა და მანქანა გააჩერა.
-გადმოდი(აჩი)-კარები გაუღო და გადავიდა.გზაზე მდგომ რესტორანში შეიყვანა.
-მგონი მძინავს(ნინა)
-რატომ?(აჩი)
-თქვენ და ასეთი უბრალო რესტორანი?ვერასდროს წარმოვიდგენდი,რომ აქ დადიოდით(ნინა)-გაოცებული სახით იყურებოდა.
-ჯერ კიდევ ბევრი ისეთი რამ არის..(აჩი)-მათთან მიმტანი მივიდა და აჩიმ შეკვეთა მისცა.ერთად ბევრი იცინეს...
საღამოს ნინა ოთახში იყო და ზევით ცას უყურებდა,თან აჩიზე ფიქრობდა.
-შვილო,ასეთი სახით რატომ იყურრები?(გიორგი)
-ვფიქრობდი...მალე დრო იწურება,თანხა უნდა გადავრიცხოთ(ნინა)
-საყვარელო,ამაზე ნუ ფიქრობ...მოვაგვარებ(გიორგი)
-მამა,ეს ჩემი საქმეც არის(ნინა)
-ვიცი,შვილო.აი ნახავ,გამოსავალს ვიპოვით(გიორგი)-შვილს აკოცა და გავიდა.......




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent