შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ჩემი ხარ ბარნოვა ! (თავი 7)


2-05-2016, 19:29
ნანახია 3 428

- რომ მოდიოდით არ უნდა გეთქვათ ტოო?
- გეძინათ და აღარ გაგაღვიძეთ..

----
ნიკუშა შეზლონგზე იწვა.. წყლიდან ამოვედი, ჩუმად მივეპარე და სველი თმა ბეჭებზე დავაწურე..
- ვახ ჩემიი
სწრაფად წამოხტა ზურგზე ხელს ისვამდა.
- რა ცანცარა ხარ ტოო
ჩემსკენ წამოვიდა და გავიქეცი, ისიც გამომეკიდა.. ცხელი კენჭები ფეხის გულებს მწვავდნენ და კენგურუსავით დავხტოდი..
ნიკუშა დამეწია, ხელში ამიყვანა და წყლისკენ წავიდა..
- კაი ნიკა აღარ ვიზამ დამსვი რაა
- ტყუილად ბაზრობ ტოო.. ჩუ !
თვალის დახამხამებაც ვერ მოვასწარი, წყალში, რომ ტყაპანი მოვადინე.. ზემოთ გავცურე, მაგრამ ნიკა არმიშვევდა, რამდენჯერაც ვცადე ზედაპირზე ამოსვლა იმდენჯერ ისევ დაბლა ჯამაგდო.. ერთი სიტყვით მაგრად "მაყურჭავა თუ მაყვინთავა"
იმდენი მარილიანი წყალი მაყლაპვინა მთელი სხეული "დამიმლაშდა" :დდ
- კაი ვსო ცოდოხარ
- ლამის გავიგუდე ნიკა რაიყო
- გოგო მე აქ არ ვარ? არ გაიგუდები დამშვიდდი
- მშვიდადვარ ! წვეთები დაგასხი და ლამის გამგუდე რაგჭირს ეე..
- გამებუტე ტო?
- "გაამებუტე ტოო?"
გამოვაჯავრე და წყლიდან ამოვედი ხველებ ხველებით..
- რაგჭირს ანი !
- გამისკდა გული რამჭირს
- კაი ტოო ვიხუმრე რაიყო
- ვიცი რო იხუმრე ! ცუდი ხუმრობა იცი შენ !
- ეე კაი ტო ვიცი რო ცურვა იცი და არშეგშინებია უბრალოდ ცდილობ ვითომ გაბრაზებული იყო ჩემზე
- რა იდიოტი ხარ
იდაყვი მივარტტყი და შეზლონგზე დავწექი
- სამაგიეროდ გიყვარვარ
- ბლა ბლა ბლააა
- ჩემი ცხოვრებაა
გვერდით მიმაჩოჩა და ჩამოჯდა, ჩემსკენ დაიხარა და შუბლზე მაკოცა..
როგორ მიყვარს შუბლზე რო მკოცნის ეს საზიზღარი.. თვითონ ხო საოცრებაა და კოცნა ხოოო შოკი იცის.. მგონი ვგიჟდები !

***
აბაზანიდან გამოვედი პირსახოც შემოხვეული და ოთახში შევედი
- მაკო რას იცვამ აარჩიე?
- წითელ კაბას ჩავიცვამ.. ჩემ წითელ სხეულს მოუხდება, გაბრაზებული დაიმანჭა და სარკეში საკუთარი თავი შეათვალიერა..
- აუუ მე რა ჩავიცვა..
- ჩემი მწვანე კაბა ჩაიცვი
- დიდი მაქვს ეგ
- აბა მაშინ შავი...
- ე მოვიფიქრე..
- აბაა ?!
- იმ შავ იუბკას ჩავიცვამ მუხლებამდე როა ტანზე მომდგარი.. თეთრ ტოპს და იმ თეთრ ფეხსაცმელს ახლა რომვიყიდე, ოდნავ ქუსლზე რომაა "ბასანოჩკის" სტილში როა თურაღაც..
- ეე ეგ კაია.. მე წითელ კაბას და შავ მაღლებს ჩავიცვამ..
- ჰოდა ქუულლ.. მიდი გავემზადოთ...

20 წუთში მზად ვიყავით, ბოლო შტრიხები იყო დარჩენილი, წითელი პომადა და თვალზე შავი ჩრდილები გავიკეთე.. დასწორებული თმა უკან გადავიყარე და ვსოო !
ქება არ მიყვარს მაგრამ სარკეში საკუთარი თავის ყურებით ვერ "ვძღებოდით"..
ასე ვთქვათ " sexy girls"- ები ვიყავით..
ოთახიდან, რომ გავედით მაკოს დანახვაზე ბაჩიმ მძიმედ გადაყლაპა ნერწყვი..
ნიკუშამ ყელში მაკოცა და მერე მითხრა:
- გითხარი, რომ ლამაზი ხარ?
- კიიი ნიკა
- ის გითხარი, რომ ყველაზე სექსუალური ხარ მთელ მსოფლიოში?!
- არაა
- ხოდა ახლა გითხარი და იცოდე.
როგორც იცის ხოლმე ისევ ისე გაიღიმა და კვლავ მაკოცა
- არის!
- ის თუ გითხარი რომ სიცოცხლეზე მეტად მიყვარხარ?!
- კიი !
- ძალიან კარგი
- მე ის გითხარი რომ ყველაზე სიმპატიური შეყვარებული მყავს დედამიწის ზურგზე?!
- უკვე კი !
- მაშინ წავედით.
ახლა მე ვაკოცე ყელში და მანქანაში ჩავსხედით..
სტრეპტოციტში წავედით.. სანამ მივიდოდით ვთქვით, რომ ბოლომდე გავერთობოდით.. ხოდა გადავწყვიტე ისე დამელია ცხოვრებაში რომ არ დამილევია და არც დავლევ !
ხოდა ასეც მოხდა !
- ანუ შენ გარეთ ვეღარ უნდა გაგიშვა ხო?
- რატო?
- რატო და შეხედე ტოო !
თვალით მანიშნა, უცნოვი ხალხისკენ რომლებიც აშკარად ჩვენი მაგიდისკენ იყურებოდნენ, კერძოდ ჩემსკენ და მაკოსკენ..
- ჯანდაბაში გაუშვი ყველა !
- კაროჩეე მარტო გასვლა, რომ აგიკრძალო გარეთ არაფერი ხეირი არიქნება.. მარტო ხო იგივე მოხდევა და ჩემთან ერთად ხარ და მაინც გიყურებენ ეს დედა აფეთქებულები ტოო !? ჩადრით ხოარ გატარებ? მარა ჩადრით რო გატარო შენი თვალები მოეწონებათ და მაინც დაგიწყებენ ყურებას.. რანაირი გოგონხარ რა
რა პონტიაა ტოო !
- ნიკააა ამ გოგოებს ვერ ხედავ? ვერ შევძლებ ყველასთან ჩხუბს.. ადამიანების ცემა არ ვიცი.. სამწუხაროდ..
- მაგას რაჯობია ტოო ! სამწუხარო? ვაბშე არ არი
- სამწუხაროაა ! ამის მერე მგონია რომ დამჭირდება..
წარბი ავწიე და გოგოებს გავხედე..
- ისე თიკა სადარი ?
იკითხა ბაჩიმ
- თიკამ ვიღაც გაიცნო და იმასთანერთადაა.. მაგრად დაევასა მგონი.. სულ ერთად არიან..
ჩამოაყალიბა მაკომ.
- რა პონტია ტოო ვიღაც გაიცნო დაა იმასთან ერთად წავიდა? ვაფშე რას დადის ეგ გოგოო.. მითხრას მაინც რო მიდის ! არასწორად იქცევა ტოო
სიტყვით გამოვიდა ბატონი ნიკა
- ძაან ნერვიულობ ხო შენ თიკაზე?? ადი ნახე და იმასთან ერთად იყავი ! ჩვენ დაგელიდებით და რო ნახავ ერთად მოდით! მაინც არ გასვენებს მაგაზე ფიქრები და ძაან დარდობ ! თიკაზე !
გაბრაზებულმა მივახალე და გარეთ გამოვედი..
- ეს ყველაფერზე ასე ჭედავს ტო?!
გახედა მაკოს
- სიყვარულმა იცის
უპასუხა მაკომ და მერე ბაჩიმაც წამოჭრა სიტყვა
- შარშიხარ ..

---
- ანა რა პატარა გოგოსავით იქცევი ტო?
- შემეშვი ვაფშე და თიკასთან წადი!
- რაგჭირს ვაფშე რა ყველაფერზე ბრაზდებიი ტოო?!
- ნიკა შემეშვი რა.
- შემომხედე ერთი წამი..
წინ დამიდგა და ჩემი სახე ხელებში მოიქცია..
- მესმის რო თიკაზე ეჭვიანობ, მარა შენ ხო უკეთესად იცი, რომ არაფერი გაქვს საეჭვიანო ! უბრალოდ მიზეზს ეძებ შეენ ტოო ! იმენა ყველაფერზე ჭედავ !
იმიტო მაინტერესებს სად არი, რომ მე წამოვიყვანე თბილისიდან, და პასუხისმგებლობაა გოგო ვერ ხვდები?
ვიცი მაგის ხასიათი, აიკიდებს ან აეკიდება ვინმე დედა მო**ნულს და შარს გადაეყრება !
ეს დედაა აფეთქებული დავიჯერო მართლა ვერ ხვდები ტოო?!
- კაიი.. მართალი ხარ ვიციი.. მართალიხარ ჰოო..
- ხოდა მაშინ წამოდი და ესეთი სახით არ იყო ჩემ თავს გაფიცებ !
- წამო.ჰო..

აი მერე დაიწყო ყველაფერი.. ვიცეკვეთ სანამ ფეხები არ გვეტკინა.. უამრავი კოქტეილი დავლიეთ, მერე არაყები და როგორც მახსოვს ვისკით დავასრულე !
შემიძლია ვთქვა, რომ ჩაფიქრებული ავასრულე ! ზომასაც კი გადავაჭარბე !
გონზე არ ვიყავი! ყველა სიტყვაზე ვიცინოდი და ნიკას ვეტმასნებოდი..თუ არ ვცდები სამი უნდა ყოფილიყოო, საათს რომ შევხედე ორად ვხედავდი მაგრამ.. დიდი ისარი სამთან იყო, პატარა ისარი ხუთთან.. ან პირიქით.. პატარა სამთან, დიდი ხუთთან..
სახლში მივდიოდით, მაგრამ, მაკოს და ბაჩის ვუთხარი წადით და ჩვენც მოვალთ თქო..
მახსოვს, რომ სანაპიროზე ჩავედით და იქ ვსეირნობდით.. ზღვის ხმამ და გრილმა სიომ ცოტა გონზე მომიყვანა.
უცბად გავჩერდი ნიკას ვაკოცე ! ჰო ზუსტად ! აი იქ სადაც თქვენნფიქრობთ !
თვითონაც ამყვა კოცნაში და ეს იმაზე უკეთესი აღმოჩნდა ვიდრე შუბლზე მისი ტუჩების შეხება..
- მიყარხარ !
ვუთხარი და მის ტუჩებს ისევ წავეტანე.
- ჩემი ცხოვრება უგონოდ მთვრალია
- ჩემი სიცოცხლე ფხიზელია !
- ჩემ ცხოვრებას სიყვარულის ბუშტიგაუსკდა !!!
- შენი ცხოვრება უგონოდ მთვრალი და უგონოდ შეყვარებულია !
- ჩემი ცხოვრება ყველაზე მაგარი გოგოაა !!!
- შენ ცხოვრებას ყველაზე მაგარი ბიჭი ჰყავს !
- ხშირად უნდა დაგათვრო ხოლმე! მთვრალი ძაან საყვარელი ხარ ! ფხიზელიც, მაგრამ მთვრალი გამბედავი ხარ !
- ადრე, ბაჩის დაბადებისდღეზეე ! აი ასე ახლოს, რომ იყავი ჩემთან! შენი კოცნა მინდოდა, მაგრამ იმედი გამიცრუვე !
თუმცა ახლა ეს მე გავაკეთეე ! ახლაც მინდოდა და ახლა გავაკეთეე ! მაშინ ვერ გავბედავდი ! ახლა გავბედე !
იმიტო, რომ ჩემი შეყვარებული ხარ და მინდა გაკოცებ მინდა არა! ბოლოსდაბოლოს უცხოს ხომ არ ვკოცნი ხო?
აზრზე არ ვიყავი რას "ვჩრიტინებდი", მაგრამ სიმართლე კი იყო.. იმ სიტყვების მერე სიცილი დავიწყე და ნიკუშას ხელის შეხებამ შემაწყვეტინა..
შეიძლება სულელურად და იდიოტურად ვიქცეოდი, მაგრამ მისი კოცნა მინდოდა, ვერ ვწყდებოდი მის ტუჩებს ! აი ასე მინდოდა, რომ სულ მეკოცნაა ! არ გავჩერებულიყავი ! ჰო ზუსტად !!
მისი ტუჩები მათრობდა ! მატკბობდა და სადღაც სხვა სამყაროში მისვრიდა ! აესე ერთი შეხებით სადღაც ვიკარგებოდი !
მინდოდა დრო გაჩერებულიყო, იმ მომენტში, როცა მე მას ვკოცნიდი ! გავშეშებულიყავით, ქანდაკებად ვქცეულიყავით, რომ სულ მის ტუჩებთან ვყოფილიყავიდა მისი ტუჩების სიახლოვე მეგრძნო !!!!!!!
ისევ ვაკოცე და მერე თვალებში მივაშტერდიი !!!
მიყვარდაა !!! მიყვარდააა !!! ოოო როგორ მიყვარდაა მისი თვალებიც !!!! ტუჩებიც !!!! ველაფერი მიყვარდა მისი !!! და ყველაფერი მიყვარდა მასშიიი !!!
გაგიჟებით მიყვარდაააააააა !!!!! მიყვარდა დაუსრულებლადდ !!!
- მოიცა ტოო ტუჩზე მიკბინე?
სიცილით მითხრა და თვალებში ჩამხედა
- დიახ !
მორცხვად, თან ამავდროულად ამაყად ვუთხარი და "დამასლოკინა"
- მომწონს შენი ტუჩები მე ! და ეგ შრამიი ! ეგ შრამი მაგიჟებს !!!! მასთან შეხება ნეტარეებაა !
თამამად ავლაპარაკდი და თვალს არ ვაშორრებდი..
- მე შენ ტუჩებს გადავყავარ ჭკუიდან ! შენი ტუჩები მუყვარს, შენი დიდი, წითელი, ტკბილი და გემრიელი ტუჩები !
და შენ საერთოდ ანგელოზი ხარ ! ჩემი ანგელოზი !!! ყველაზე ლამაზი დედამიწაზე !!

ნიკა არიყო მთვრალი, არც ნასვამი, მაგრამ არ ჭირდებოდა მას სასმელი, იმის სათქმელად რასაც გრძნობდა.. ჩემგან განსხვავებით !!!
ნახევრად ფხიზელმა ვთხოვე, ცოტახანს სანაპიროზე ვიყოთ თქო..
მერე დამეძინა..
დილით თვალები რომ გავახილე, სანაპიროზე ვიწექი, ნიკუშასთან ჩახუტებული..

***
სახლში, რომ მივედით, ნიკამ ჩემ ოთახში წამოდიო და მეც შევყევი..
საწოლზე ვიწექით, თავი მის გულზე მედო.
- ნიკა ბაჩი სადაა?
- შენ ოთახში!
- რაა??
ინსტიქტურად წამოვჯექი
- ჰოოო ! ალბათ რაც იფიქრე ის !
- არარსებობს !
- უკვე არსებობს !
- მაკოს მოვკლავ !
- ვერაფერსაც ვერ უზავ.. და დაბრუნდი შენ ადგილას.
- იმედია ჩემ საწოლს არ შეხებიან !!!
- ჩემი სულელი გოგო !
- ნეტა თიკა რასშვება ჰა?!
- იმას რასაც ბაჩი და მაკო
- ოო კარგო რა
- ისე ჩვენდავრჩით მარტო.. არადა გუშინ რაკარგი შანსი მქონდა, რომ..
- რას ლაპარაკობ შენ !
- არა ქორწილამდე დავიცდი მე ! შემიძლია ! არ გაძალებ !
სიცილით თქვა და ყელში მაკოცა
- ნიკაა !
თვალები დავუბრიალე და ამდროს ბაჩიც შემოვიდა.
- წავედიმე
ვაკოცე და კარებისკენ წავედი
- მოგკლავთ ორივეს !
კარებთან მდგარ ბაჩის მკაცრად ვუთხარი, თუმცა სიცილი გამეპარა..
სწრაფად შევვარდი ოთახში
- ჯერ პირველი ის მითხარი სად კოხდა?
- რა?
- რომელ საწოლზე "იქნაურეთ"?
- რა ძაან დებილი ხარ გოგო რეებს მეკითხები !
სერიოზულად მითხრა, თუმცა ცოტახანის დუმილის შემდეგ თქვა
- ჩემ საწოლზე სხვაგან სად ?!
ორივეს სიცილი აგვიტყდა, მის ნათქვამზე და მერე ჩაბჟირებამდე ვიცინეთ..


***
ქრისტე აღსდგა ! მრავალს დაესწარით.. <3333..
ეს რაღაცნაირი თბილი თავი თქვენ.. ისევ იმედი მაქვს, რომ მოგეწონებათ
:დ <3



№1  offline წევრი cancara

ჭეშმარიტად აღსდგა კაი მალე დადე

 


№2  offline წევრი natia-natia

Cheshmaritad kargia veli shemdegs

 


№3 სტუმარი Uhuu

Malee dadee gtxoooov <3

 


№4  offline წევრი Peoplefallformysmile

ჭეშმარიტად . აუ გთხოვ ეს ნიკიშა ამ ტოს ასე ხშირად ნუ ამბობს,საშინელებაა.

 


№5 სტუმარი Uhuu

Peoplefallformysmile
ჭეშმარიტად . აუ გთხოვ ეს ნიკიშა ამ ტოს ასე ხშირად ნუ ამბობს,საშინელებაა.

Auu xo eg da kide dedas ro igineba ogond tavisas eg vafshee tvinshi mirtkaams

 


№6  offline წევრი nutsa214

Uhuu
Peoplefallformysmile
ჭეშმარიტად . აუ გთხოვ ეს ნიკიშა ამ ტოს ასე ხშირად ნუ ამბობს,საშინელებაა.

Auu xo eg da kide dedas ro igineba ogond tavisas eg vafshee tvinshi mirtkaams

მართალია:)) ლაპარაკში "ტო" შეუმჩნეველია თუმცა როცა წერ ამდენი არაა საჭირო.

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent