შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ურთიერთობა გრძნობების გარეშე. ( 3 თავი )


4-05-2016, 01:17
ავტორი ninaa --
ნანახია 2 484

....ოთახში ნახევრადშიშველი ალექსი შემოვიდა..თვალები იმ დონეზე გამიფართოვდა მეგონა გადმომცვიდებოდა...ვიცოდი რომ გუშინ ვიღაცასთან ერთად ვიყავი,მაგრამ ნამდვილად ვერ წარმოვიდგენდი რომ ეს ვიღაც ალექსი იქნებოდა.... ვაჟბატონი ჩემს სახეზე ძალიან გახალისდა და ბოლო ხმაზე მორთო ხარხარი.სწორედ ამ ცხოველურმა ხმამ გამიფანტა ფიქრები და დედამიწაზე დამაბრუნდა..ჩემი მდგომარეობა რომ გავიაზრე ძალიან გავბრაზდი,თუმცა თავში მშვენიერი იდეა მომივიდა,რაშიც ჩემი უკომპლექსობაც ხელს მიწყობდა...სახე დავამშვიდე და საწოლიდან ყველაფრის გარეშე,ნელა ავდექი..ალექსი ჩემს დანახვაზე დასერიოზულდა და ჩაწიტლებული თვალებით დამიწყო თვალიერება...რა თქმა უნდა მის ნერვებზე თამაშს არ ვწყვეტდი და ნელი მიხვრა-მოხვრით ვაგროვებდი ჩემს ტანსაცმელს,შემდეგ კი აბაზანაში შევედი თავის მოსაწესრიგებლად,თუმცა გადავწყვიტქ რომ ცხელი, სასიამოვნო შხაპი მიმეღო და არც დავფიქრებულვარ ისე მივაშურე საშხაპისაკენ და ცხელი წყლის ქვეშ მშვიდად დავდექი ..

დილით გაღვიძებულს თავი საშინლად მტკიოდა,ქუთუთოები დამძიმებული მქონდა და თვალებს ძლივს ვახელდი..წუხანდელი საღამოდან არაფერი მახსოვდა...გვერდზე წყალი მედო.. ცოტა წამოვდექი,მაგრამ თავის საშინელმა ტკივილმა მაიძულა საწყის პოზიციას დავბრუნებოდი...ამ დროს ოთახში ნახევრადშიშველი ალექსი შემოვიდა..თვალები იმ დონეზე გამიფართოვდა მეგონა გადმომცვიდებოდა...ვიცოდი რომ გუშინ ვიღაცასთან ერთად ვიყავი,მაგრამ ნამდვილად ვერ წარმოვიდგენდი რომ ეს ვიღაც ალექსი იქნებოდა.... ვაჟბატონი ჩემს სახეზე ძალიან გახალისდა და ბოლო ხმაზე მორთო ხარხარი.სწორედ ამ ცხოველურმა ხმამ გამიფანტა ფიქრები და დედამიწაზე დამაბრუნდა..ჩემი მდგომარეობა რომ გავიაზრე ძალიან გავბრაზდი,თუმცა თავში მშვენიერი იდეა მომივიდა,რაშიც ჩემი უკომპლექსობაც ხელს მიწყობდა...სახე დავამშვიდე და საწოლიდან ყველაფრის გარეშე,ნელა ავდექი..ალექსი ჩემს დანახვაზე დასერიოზულდა და ჩაწიტლებული თვალებით დამიწყო თვალიერება...რა თქმა უნდა მის ნერვებზე თამაშს არ ვწყვეტდი და ნელი მიხვრა-მოხვრით ვაგროვებდი ჩემს ტანსაცმელს,შემდეგ კი აბაზანაში შევედი თავის მოსაწესრიგებლად,თუმცა გადავწყვიტქ რომ ცხელი, სასიამოვნო შხაპი მიმეღო და არც დავფიქრებულვარ ისე მივაშურე საშხაპისაკენ და ცხელი წყლის ქვეშ მშვიდად დავდექი ...უეცრად ვიგრძენი რო აბაზანაში ვიგაც შემოვიდა .ვინ იქნებოდა თუ არა "საყვარელი"ალექსი..მეც არაფერი შევიმჩნიე და უდარდელად დავიწყე სხეულზე საპნის წასმა ან მის მოქმედებას დაველოდე,მაგრამ როდესაც საშხაპეში ჩემს გვერდზე დადგა და მოფერება დამიწყო ყველანაირ ზღვარს გაცდა..ბოლო ხმაზე დავიწყე წივილი,რასაც მისი გაკვირვებული სახე მოყვა მეც დრო ვიხელთე აბაზანიდან გამოვედი,კარი გარედან ჩავკეტე ,ჩავიცვი და სახლის გზას დავადექი...გზაში ჩემი საქციელი რომ მახსენდებოდა გიჟივით ხმამაღლა ვიცინოდი..ამ მხიარულებაში კი ისე გადავედი შუა ტრასაზე რომ ვერც კი გავიგე,ბოლოს კი რაც მახსოვს მანქანის დამუხრუჭების ხმა გავიგე..





როდესაც გონზე მოვედი საზიზღარი წამლების სუნი ვიგრძენი,ვიღაცას კი ჩემი ხელი ეჭირა..ქუთუთოები ძლივს დავაშორე ერთმანეთს და პირველი რაც დავინახე, უფრო სწორად ვინც დავინახე ალექსი იყო...თავი ჩემს საწოლზე ედო და ჩემი ხელიც მას ეჭირა..სიმართლე გითხრათ გამიკვირდა მისი ასეთი საქციელი,მითუმეტეს ჩემს მიმართ მას მერე რაც სააბაზანოში ჩავკეტე..თან საშინლად მესიამოვნა მისი მზრუნველობა,თუმცა სხვაც რომ ყოფილიყო მაშინაც მესიამოვნებოდა ,რადგან დიდიხანია ჩემზე ასე არავის უზრუნვია..ყოველთვის მე ვიყავი ჩემი თავის პატრონი ..არასდროს არ მიგრძვნია ვინმეს მხრიდან მხარში დგობა და ასე შემდეგ..ალბათ სწორედ ამიტომ გავიზარდე ასეთი,თუმცა ამაში ერთ ადამიანსაც დიდი წვლილი მიუძღვის-ჩემს პირველ სიყვარულს,რომელმაც გაურკვეველი მიზეზის გამო დამშორდა...მართლა ვერ ვხვდები რატომ მიიღო ასეთი გადაწყვეტილება,რადგან ერთად ძალიან კარგად ვუყავით..მთელ დღეებს ერთად ვატარებდით ..მაშინ ასეთი გულქვა ნამდვილად არ ვიყავი,თუმცა ვარდისფერი სათვალე არც მაშინ მქონდა მორგებული და ცხოვრებას რეალური თვალით ვუყურებდი...მაგრამ მისმა დაკარგვამ ჩემს ცხოვრებას დაღი დაასვა...





წარსულის მოგონებებიდან რეალობაში ალექსის ხმამ დამაბრუნა ,რომელიც ექიმს ელაპარაკებოდა...როდესაც მას შევხედე ენა ჩამივარდა..თვალები ჩაწითლებული და სველი ქონდა..ვერ ვიჯერებდი რომ ვიღაც ჩემზე ღელავდა,ჩემი ჯანმრთელობა ან თუნდაც მდგომარეობა აინტერესებდა...ბოლოს თავს ასე დაცულად როდის ვგრძნობდი არც კი მახსოვს...ამდენ ფიქრში შემამჩნიეს რომ გამოვფხიზლდი..ალექსი მაშინვე ჩემს საწოლთან მდგარ სკამზე ჩამოჯდა..ექიმმა კი მითხრა რომ რამდენიმე საათში გამწერდნენ,რაც საშინლად არ მესიამოვნა,რადგან ბავშვობიდან ვერ ვიტან საავადმყოფოებს და წამლების სუნს...




გამარჯობააა..ვიცი ძაააალიიიან დავაგვიანე მაგრამ ამ გამოცდების გადამკიდე დრო სულ არ მაქვს ვეცდები დღეგამოშვებით მაინც დავდო თავები..ძალიან გთხოვთ თუ ვინმე ისევ კითხულობთ ამ ისტორიას თქვენი აზრი დააფიქსირეთ :* :* :*



№1 სტუმარი tass

Dgess wavikitxee da momewoonaa veli shemdeg tavs. Cotas wavuegoisteb tavebi gazardee plizz

 


№2  offline წევრი ninaa --

Madlobaa :* vecdebi shemdegi tavi shedarebit didi iyos ‹3
tass
Dgess wavikitxee da momewoonaa veli shemdeg tavs. Cotas wavuegoisteb tavebi gazardee plizz

 


№3  offline წევრი mariam_mari

ვაიმე აღარც კი მახსოვდა იმდენი ხანი ველოდი... ცუდი გოგო ხარ შენ ამდენხანს რომ მალოდინე >_< იმედია დანაშაულს გამოისყიდი უფრო მალე დადებ და ცოტა დიდ თავს!!! :დდ თორემ ვერ გადამირჩები !!! რაც შეეხება ისტორიას :დ მომწონს ძალიან და გააგრძელე *-*

 


№4  offline წევრი ninaa --

mariam_mari
ვაიმე აღარც კი მახსოვდა იმდენი ხანი ველოდი... ცუდი გოგო ხარ შენ ამდენხანს რომ მალოდინე >_< იმედია დანაშაულს გამოისყიდი უფრო მალე დადებ და ცოტა დიდ თავს!!! :დდ თორემ ვერ გადამირჩები !!! რაც შეეხება ისტორიას :დ მომწონს ძალიან და გააგრძელე *-*


დღეს დავდებ აუცილებლად შედარებით დიდ თაავსს <3 მადლობა რომ ისევ კითხულობ :* :*

 


№5  offline წევრი Peoplefallformysmile

დღეს წავიკითხე ყველა და რავი მომეწონა ^^

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent