შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სექსუალური ფეხბურთელი (9)


6-05-2016, 17:41
ავტორი LeLa-LeL
ნანახია 3 170

საბოლოოდ მაინც დამითანხმეს გეგმაზე რომელიც გიორგის დაბადების დღეზე უდნა განხორციელებულიყო, უკვე გვიანდებოდა რაღაცნაირად დაღლილი ვიყავი და ადრე დავიძნე გოგონებმაც ადრე დაიძნეს. ღამე ტკბილად მეძინა და თან სიზმრები ლუკას უკავშირდებოდა მის ბალიშს ვეხუტებოდი რომელზე თავი ედო ის ხომ ჩემთან იწვა გუშინ.
დილით ტკბილად მეძნა ვიდრე ვიღაცის მზერამ არ ამწვა ლოყა და თვალები ნელა გავახილე.
-ფრთხილად თორე შენმა ლურჯმა თვალებმა სახე ამწვა (მე) ფრთხილად წამოვდექი და ლუკას ვუყურებდი რომელიც მზერას არ მაშპრებდა,აშკარად რაღაცაზე იყო ჩაფიქრებული
-ლუკაა აქვართ. (მე) როგორც იქნა გამოფხიზლდა და თბილად გამიღიმა..
-დაბლა ჩამოდი ყველა შენ გელოდება ფილმს უნდა ვუყუროთ და ბევრი დავლიოთ რომ ხვალ მივდივართ.(ლუკა)ტანხმობის ნიშნად გავუღიმე, ოთახიდან გავიდა, წამოვდექი ჩავიცვი მოვემზადე და დაბლა ჩავედი .
-მოდი მძინარე მზეთუნახავო ჭამე და ფილმს ვუყუროთ და მერე მაგრა გამოვთვრეთ. (ლანა)
გემრიელად მივირთვი, ბიჭებმა ფილმს ჩვენ ავარჩევთ თქვენ პოპკორნი მოამზადეთ და სასმელი მოიტანეტო.
კარგი ფილმი აარჩიეს ყველას მოგვეწონა ფილმის ყურებისას ბევრი დავლიეთ მე ჩამეძინა იქვე ლუკას მხარზე მედო თავი.არც კი ვიცი რა დროში ამიყვანა საძნებელში და დამაწვინა.
როა გავიღვიძე უკვე გვიანი იყო მაგრამ გარედან სიცილის და მუსიკების ხმა ისმოდა, თავი მმოვიწესრიგე და დაბლა ჩავედი,მაგიდაზე ეძინათ გიჟებს , ძალიან ბევრი დაულევიათ, მაგრამ ლანა არსად ჩანდა ,კიბეებზე ჩავედი და მილაგება დავიწყე მარიამი გავაღვიძე და ვუთხარი გიორგი აეყვანა საძინებელში და დაეძინა,მე კი ვფიქრობდი ლუკა გამეღვიძებინა თუ არა ,საბოლოოდ მაინც შემეცოდა და გავაღვიძე.
-ლუკა, გაიღვიძე,უკვე გვიანია. (მე) ლუკამ როგორც იქნა გაახილა თვალები და პატივი დამდო.
-რახდება ბარბარე? (ლუკა)
-არაფერი ლუკა წადი სახლში და დაიძინე უკვე გვიანია (მე)
-ბარბიი გთხოვ რა ასე ვერსად წავალ დღეს აქ დავრები.(ლუკა) ისეთი თვალებით მიყურებდა შემეცოდა.
-კარგი მაღლა ადი და დაიძინე მე მივალაგებ აქაურობას (მე) ლუკა ძივს ავიდა მაღლა მეშინოდა არ დაუცურდეს ფეხი და არ გადმოვარდს თქო. მე კი დალაგება დავიწყე. ჭურჭელს ვრეცხავდი რომ კარების ხმა გავიგე და ოტა შემეშინდა.
-უხ ლანა შენხარ? სადიყაი გოგო მე მეგონა გეძინა(მე)
-ნუ მკითხავ რა (ლანა) სახეზე ბედნიერების ღიმილი დასთამაშებდა.
-რას არგკითხავ გოგო რახდება (მე) -რახდება დაააა, ბედი გამეხსნა(ლანა)
-როგოე ეგ მოდი აბა დაჯექი და ყველაფერი მმიყევი (მე)
-როგორ და მობილურზე მოივიდა ესემესი ქუჩის გადასახვევთან გელოდებიო, მეც დამაინტერესა და წავედი ხოიცი არა რა გიჟი ვარ, ხოდა მივედი და არაფერი დამხვდა ძირში ვარდი იდო და წერილი. „გამოყევი ამ გზას და მოხვალ ჩემამდეო“ მეც გავყევი გზას და შემხვდა კიდევ ვარდი და წერილი „ მარჯვნივ გამოყევი და მოხვალო „ მარჯვნივ წავედი და უკვე ვარდის ფურცლები მიკვალავდა გზას და წერილიც იდო. „ ამ გზას გამოევი ჩემო პრინცესაო „ და გავყევი მეც ბოლოს რაღაც ხესთან მივედი ირგვლივ ჰელიუმის ბუშტები იყო ხეზე იცი საღამოს რალამაზათ ანათებდა? თავი ზღაპარში მეგონა ხეს მივუახლოვდი და ვაკვირდებოდი ვინმე თუიყო იქ მაგრამ არავინ ჩანდა ბოლოს თვალებზე ხელი ამაფარეს და სადღაც გამიყვანეს თვალები რომ გავახილე ჩემს წინ დიდი ვარდების თაიგული იყიო ასე ორასამდე ბუშტი იქნებოდა ირგვლივ წრეში ვიდექი და ცოტა არიყოს რაღაცნაირად შემეშინდა ბოლოს კი ჩემთან მოვიდა იი არმჯეროდა რომ ისიქნებოდა მოვიდა და მითხრა ერთი უბრალო მაგრამ ძვირფასი სიტყვა „მიყვარხარო“ რა მატირებდა არვიცი მოკლედ ბევრი ვისაუბრეთ ერთმანეთს ვეხუტეთ ვეფერეთ და სახლში რომ მაცილებდა დიდი დათუნია გადმოიღო მანქნიდან და მაჩუქა. (ლანა)
-აუუუ რასაყვარელია გგოგოოო ვაიმე ლანნ მიხარია ჩემო სიხარულო მაგრამ ვინაა ეგ სასწაული ბიჭი? (მე)
-გაგეინება და მიშო(ლანა) ლოყები აუწითლდა და თავი მორცხვად ახარა დაბლა -მიშო? არაა არარსებობს ,აუუ გამაგიჟებთ გოგო. მოიცა და დათუნია ბუშტები და ვარდები სადა??? (მე)
-მაგათ დავტოვებდი სადმე? მიშომ მომეხმარა და სახლის უკან გადავიტანე იფიქრე ჯერ ვნახავ თუ ძინავთ მეთქი და ჩუმად შევიტან სახლში თქო. (ლანა)
-კიდევ კარგი არ მეძინა თორე არც მეტყოდი (მე)
-კარგი რა ბარბუსიი. წამო ეხლა შემომატანინე რა ისინი (ლანა) წავედით და ეს რა იხილა ჩემმა თვალებმა მართლაც რასილამაზე იყოო, წითელი ვარდები დიდი წითელი დათუნია და წითელი ჰელიუმის ბიშტები ვაიმე საოცრება იიყო უცებ მე კი მომინდა შეყვარებული და ასეთი ბიჭი.. მოკლედ ყველაფერი სახლში შემოვიტანეთ ლანას ოთახში ავიტანეთ დავემშვიდობე ლანას და ოტახში აგვედი დასაძინებლად მაგრამ ვაი, ლუკას რაუნდა ჩემსოთახშო?
-ლუკა აქ რაგინდა? გიორგისთან შესულიყავი. (მე)
-აუ კიდე ენახარ ტო? ძლი არ შემარგო რაა, ვიყავი გიორგისთან მაგრამ მარიამი იქ იყო და შუაში ხოარ ჩავუწვებოდი ჩვილი ბავშვივით? ლნასთან არშევედი რავიოდი როგორ იწვებოდა მეც ეს ოტახი დამხდა და აქ დავწექი თან ვიცოდი პატრონი არ იყო და არ შემაწუხებდა მაგრამ რადმინდა დამადგა ყაჩაღივით და არ მაძინებს...

ვიცი ბავშვებო რო გვიან დავდე მაგრამ ინტერნეტი არმქონდა და ვეცდები მალე დავდო სემდეგიცც



№1 სტუმარი tamuna

Kargia velodebodiiiiii<3

 


№2 სტუმარი )))

kargiia velodeebi shemdegs da gazarde tavebiii

 


№3  offline წევრი shakala

ცოტა დიიიდიი თავებიიი დადეეე !

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent