შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სექსუალური ფეხბურთელი (8)


3-05-2016, 15:17
ავტორი LeLa-LeL
ნანახია 3 258

დილით როა გავიღვიძე საწოლში ვიწექი, მაგრამ გუშინ ჰამაკიდან ვინ ამომიყვანა? ალბათ გიორგიმ. ლოგინზე წამოვჯექი და გვერდით ვიღაც მეწვა და ვიკივლე..
-აუ ბარბარე გეყოფა ნუკივი დამაძნე რა. (ლუკა) ლოგინში ლუკა იწვა და ტკბილად ეძნა ვიდრე მე არ ვიკივლე.
-დაგაძინო?ხოარ გაგიჟდი აქ რაგინდა დროზე გადი ჩემი ოთახიდან. (მე)
-აუუუ ეს რა ჯიუტია ტოო. (ლუკა) უცებ გადმობრუნდა და ზემოდან მომექცა.
-ნუ ნერვიულობ არაფერს დაგიშავებ და დამაძნე ეხლა გუშინ რო დაიძნე ჩემო პატარავ, ყველა გიორგის და მარიამის ამბავს ავღნიშნავდით ასე რომ თავი ძალიან მისკდება და დამაძინე ,ესე მაშინ გეყვირა სახლში რო ამომყავდი და ისე მეხუტებოდი მაიკა ლამის შემომახიე. (ლუკა)
-მარიამი და გიორგი? და ლანა სადიყო? (მე)
-ხო .ლანამ აბაზანაში ვიყავიო ამიტომ ეხლა დამაძინე.(ლუკა) ისევ ჩემს ბაგეებს შეეხო და მსუბუქად მაკოცა.
-მმ როგორ მიყვარს ეს.. (ლუკა) ტუჩები გაილოკა და ძილი გააგრძელა.
-თავხედი,ვითო თავი რაღაც გონია რააა. ოხ ლანა მოიცა შენ რაგიქნაა. ლოგინიდან უცებ წამოვდექი და კარადასთან მივედი პირსახოცი ავიღე და აბაზანაში შევედი. ცხელი აბაზანა ძალიან მესიამოვნა, ერთადერთი ადგილია სადაც სულიერად ვისვენებ და ფიზიკურ სიამოვნებას ვღებულობ. აბაზანიდან პირსახოც მოვეული გამოვედი ლუკას ეძინა და ამიტომ თავისუფლად დავდიოდი ოთახში და ტანსაცმელს ვარჩევდი.
-აქვარ მეც ეგრე ღრმადაც არმძინავს რომ შენი დანამული სხეული გამომეპაროს მხედველობიდან. (ლუკა)
-თავხედო. მე მეგონა გეძინა. (მე)
უცებ გაჩნდა ჩემთან ლუკა და ტუჩემზე დამაცხრა.
-შემომეჭმება (ლუკა) ყურში ჩამჩურჩულა და ოთახიდან გავიდა.მე კი გაკვირვებული ვიდექი და ვერ ვხდებოდი ამით რის მიღწევას ცდილობდა? ტანსაცმელი ჩავიცვი და დაბლა ჩავედი. ყველა სამზარეულოში იყვენენ გოგონები საუზმეს ამზადებდნენ .
-ოჰოოოოო მძინარე მზეთუნახავი ადგაა (გიორგი)
-გაჩუმდით რა არცერთს არ გელაპარაკებით.რატო არ გამაღვიძეთ მეც ხო მოგილოცავდით და მე ხო ავღნიშნავდი ტქვენს ერთად ყოფნას? (მე)
- სხვათაშორის ლუკა გაღვიძებდა და როცა ვერ გაგაღვიძა საძინებელში აგიყვანა ,მადლობა უთხარი თორე გაიყინებოდი იქვე. (მარიამი) -ხო მერჩივნა გავყინულიყავი (მე) ჩუმად ჩავიბუტბუტე და მაგიდას მივუჯექი. გემრიელად მივირთმევდით ხმას არავინ იღებდა. ბოლოს ლანა ადგა და ყავის მომზადება დაიწყო.
-ლან მე მოგეხმარები ბიჭები კი გავლენ გარეთ. (მარიამი)
-ხო მეც დაგეხმარებით. (მე)
გაბრაზებული ვიყურებდი ლანას.ბიჭები მისაღებში გავიდნენ და ტელევიზორს უყურებდნენ.
-აბა ქალბატონო ლანა არ აპირებ სიმართლე მითხრა სადიყავი? (მე)
-ხო მეც ეგ მაინტერესებდა აბაზანაში როგორ იყავი როცა მე ოთახში ვიყავი და იქ არ შემოსულხარ. (მარიამი)
-ბარბარეს ოთაში ვიყავი (ლანა)
-ლანა ოიცი რო მე ვერაფერს მომატყუებ? (მე)
-კარგი ხო . გიორგის ნათლული ვნახე გუშინ ამოსულა მიშო ხოგახსოვს? გიოსთან დადიოდა შენი მეზობელი როცა იყო. (ლანა)
-მიშო? კიკი მახსოვს (მე)
-ხოდა მიშო ვნახე გიორგისთანაა მთხოვა არაფერი უთხრა სახლში რო მოვა სურპრიზს მოვუწყობო , უკანა ეზოში ვიყავი ჰამაკში და დავინახე . მერე ვსეირნობდით და ბავშვობა გავიხსენეთ. (ლანა)
-მთავარ გვითხარი რამოხდა. (მარიამი)
-რაგითხრათ რავიცი აბა გალამაზებულხარო, გაზრდილხარო და რავიი მგნი მოვეწონე რა უბრალოდ ესე ერთი ნახვით როგორ შეიძლება მოვწონებოდი მაგრამ ისე მიყურებდა რო... (ლანა)
-მგონი ბედი გაგეხსნაა. (მე) სიცილით ვითხარი და ლანას ვეხუტებოდი.
-ვნახოთ. (ლანა) სამივე ერთმანეთს ვეხუტებოდით და ვიცინოდით მაგრამ ვაი ყავა სულ დაგვავიწყდა.
-გოგონებოო დიდი ხანი იდგებით მანდ თუ ყავას მოგვიტანთ? თავი გვისკდება. (ლუკა)კარებში იდგა ლუკა და გვიყურებდა.
-მოგვაქვს. (მე) მკაცრი ტონით მივუგე და გარეთ გავედი სამზარეულოდან.
ბიჭები მალე წავიდნენ და ძლივს დავისვენე , გოგონებმა სახლი მივალაგეთ და გარეთ ბაღში გავედით. შოკოლადები გავიტანეთ და დავსხედით ხის ძირში უფრო სწორედ დავწექით.
-ბარბარე ლუკასთან რახდება? (ლანა)
-არაფერი რამე უნდა ხდებოდეს? მაგარი აუტანელი ტიპია. (მე)
-კარგი რა გუშინ საყვარელიაო სხვებს არგავსო და ეხლა აუტანელი გახდა? (მარიამი)
-იყო მაგრამ.. (მე)
-მაგრამ რა? (ლანა)
-აუ რაა რატო გიყვართ ყველაფრის გაგება? (მე)
-დროზე ეხლავე მოყევი ყველაფერი (ლანა)
ორივე ყურებდაცქვეტლი მიყურებდა და ელოდებოდნენ როის დავიწყებდი.
-გუშინ სამზარეულოში გავედი შენ რო არ გამოჩნდი წვენი უნდა დამელია, ლუკა შემოვიდა და მეცმინდა ოღონდ ბალის წვენიო,მევუთხარი ბალის არაა და ანანასის ბაშლის და ყურძნისაა თქო. არა გვაქვსო დაიწყო მან და მაკოცა.. (მე) დამთავრება არ მაცალეს რო ორივემ წამოიკივლა.
-რააა? ..(ლანა და მარიამი)
-ხო და ასე მითხრა ხომ გითხარი გვაქვსო მანამდე მარტო რო დაგვტოვე ცეცხლთან მითხრა რომ მომწონხარო მაგრამ არვიცი მიყვარხარ თუ არაო და ამიტომ იმედებს ვერ დაგიტოვებო. მერე დღეს დილას ჩემს საწოლში იწვა ვაჟბატონი და სულ გამაგიჟა ოტახიდან ძლივს გავაგდე (მე)
-აუუუ რასაყვარელიაა(ლანა)
-რაა გოგო საყვარელი ნუ გამაგჟებთ. (მე)
-და შენ? შნ რასგრძნობ მის მიმართ? (მარიამი)
-მე? ჰმ....... მგონი მე მომწონს , ან როგორ არ უნდა მომწონდეს ის ისეთი საყვარელია, საოცარი ლურჯი თვალები, ღიმილი გასაგიჟებელი და თვითონაც სასწაულია. (მე)
ისე გადმოვცემდი ჩემს გრძნობებს რომ სადღაც უსასრულობაში წავედი.
-და აუტანელი ტიპიაო ამას უყურე რაა, გოგო გაგიჟებულა ბიჭზე და აუტანელიაო. (ლანა)
-კარგ გვეყოფა ეხლა ჩემს გრძნობებზე საუბარი რაა. გოგო როდის მივდივართ? გირგის დაბადებისდღისთვის მოსამზადებელი ვარ. (მე)
-ორ დღეში წავალთ რა და ერთი დღე გვეყოფა გიორგის დაბადებიდღისთვის მოსამზადებლად. (ლანა)
-ხო ისე მარიამს რო დავუგეგმეთ, გიორგი გამოვტეხოთ სიყვარულშიო და რაღაცეები ეს გეგმა აღარ გვჭირდება უკვე ყველაფერი კარგადაა. (მე)
-არგვჭირდება? ჰმმმ და რასიტყვი ბარბი ეგრე ლუკა რო გამოვტეხოთ სიყვარულში? (ლანა)
-არაა არმიდნა. (მე)
-კი კი მაგრა გავერთობით,ბევრს ვიხალისებთ (მარიამი)
-გოგომ აიწყო ცხოვრება და ეხლა ჩემს ცხოვრებაზე გადმოვიდა. (მე)
-ბარბუსიიი გთხოვ რა ვიხალისოთ. (ლანა)
-ხოხო კარგი ... (მე)
-ურაა. ესეც ასეე გიორგის დაბადებისდღეზე ვერთობით მაგრააა. (ლანა)



№1  offline წევრი shakala

ძალიან კარგიააა! მალე გაააგრძელეე

 


№2  offline მოდერი niako crazy

გააგრძელე, ძალიან კარგია

 


№3 სტუმარი tamuna

Magaria dzalian mainteresebs ra gegma aqvt:)

 


№4 სტუმარი )))

auu ra kargia kvela tavi wavikitxe da dzaankaia gaagrdzele damale dade da gazarde ra tavebi patarebia dzaan <3

 


№5  offline წევრი მოლურჯო

სიტყვები დააშორე ერთმანეთს
ძალიან ბევრი სიტყვა რომელიც ორია ერთად არის
--------------------
მარიამი

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent