შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მიყვარხარ ძლიერ.


6-05-2016, 22:42
ავტორი Icandy girl
ნანახია 1 677

თავი პირველი
***
ელენე მაჭარაშვილი:
ასაკი:24 წლის
სიმაღლე: 170
სამსახური: ახლახანს წამოვიდა ,რადგან უფროსი ზედმეტად უთათუნებდა ხელებს .
______________________________________________________

მაღვიძარამ დარეკა, გაბრაზებულმა წამოყო თავი ბალიშიდან და საათს დახედა. ღამის 3 იყო.
_მარიამ ბარნოვა , იმდენად მიყვარხარ რომ შენ გამო ღამე ვიღვიძებ ხედავ?- ჩაიბუზღუნა უმისამართოდ და საწოლიდან წამოიზლაზნა.
-ოხ შენი-ფეხის ცერა თითი საწოლის კიდე მიარტყა და სულ ასკინკილით შევარდა აბაზანაში.
ნახევარ საათში გამზადებული იდგა კარებთან და ცდილობდა გაეხსენებინა რა რჩებოდა.
-ოოო იმედია არაფერი-ჩაიბურტყუნა და გარეთ გავიდა.
ცივი ქარი უბერავდა,
-ოხ , მარიამ რა -კიდევ ერთხელ სიყვარულით მიალანძღა ბავშვობის მეგობარი და მანქანაში ჩაჯდა.
____________________
როგორ კარგად ახსოვს, მარიამი ლიფტში გაიცნო. 10 წლის იყო მაშინ. ლიფტი გაიჭედა ორი გოგონა კი მარტო იყო ლიფტში. ახსოვს როგორი შეშინებულები უყურებდნენ ერთმანეთს. მერე კი გაუსაძლისი ყვირილი მორთეს.
______________________
გაეღიმა ბავშვობის მოგონებებზე. მანქანა აეროპორტთან დააყენა და მოსაცდელში შევიდა.
-მარიამ სად ხარ ??-გონებაში ეკითხებოდა და აწურული იდგა. სასტიკად ეძინებოდა. რატომღაც ყველა მას უყურებდა . ცოტა ხანში კი ერთმა ბავშვმა წამოიძახა.
-დედაა, მეც მინდა ასეთი ჩუსტები.
ძირს დაიხედა და სირცხვილისგან აიწურა, როცა მისი პანდა ფაჩუჩები მოხვდა თვალში.
-პანდიკოოო-ყვირილი მოესმა , მარიამი ბედნიერი მოექანებოდა და სადაც იყო შეახტებოდა.
-ნუ დამცინი, დამავიწყდა-ჩახუტებულს ჩასჩურჩულა და კიდევ უფრო მოეხვია.
-ისეთი სახით მიყურებ უეჭველი მაგრა გეძინება და წამოსვლამდე ერთი 500-სჯერ გეყოლები გულში გალანძღული ასე რომ წამოდი, წავიდეთ-სიცილით დაკრა ხელი მარიამმა და ჩანთას დაეპოტინა.
-ჭკვიანი მყავხარ-გაეცინა ელენეს და მარიამს უკან მიჰყვა.
-აბა როგორი იყო ლოს ანჯელისი-სიცილით გადახედა მეგობარს და მანქანა დაქოქა.
-შესანიშნავი, აი იცი რა მაგარი იყო ??-აღფრთოვანებული მარიამი ენას არ ჩარებდა.
-კაი ხო ნუ დაიქოქე,-ჩაეცინა ელენეს. სიყვარულით გადახედა მონატრებულ მეგობარს და ისევ გზას გახედა.
-რა სახით მიყურებ? შენ აქ ჩემს არ ყოფნაში გადახრებმა ხო არ შეგაწუხა ? -კისკისით კითხა მარიამმა და ელენეს მიუტრიალდა.
-მარიამ ბარნოვა გამასწარი აქედან.-ელენემ მანქანა გააჩერა და მარიამიც სიცილით გადახტა.
-არა როდის უნდა დაჭკვიანდეს ეს ბავშვი?- სიცილით ჩაიბუტბუტა და ბარგით ხელში კიბეებს აუყვა.
-აუფ ისე ლაპარაკობ ახლა შენც დალაგებული იყო რა-შეუღრინა მეორე მემ
-შენ გეძინებოდა მგონი-არც ელენემ დააკლო
-ბარნოვამ გამომაფხიზლა
-ცუდად მოქმედებს შენზე ეგ ბავშვი
-არაფერიც რას ერჩი
-მორჩი ახლა-ელენემ მეორე მესთან საუბარი დაასრულა და სახლში შევიდა.

მარიამი შიშველი დარბოდა და ღიღინებდა.
-გოგოო, არ გეძინება შენ? კითხა ელენემ და გაკვირვებული შეათვალიერა დაქალი.
-რა იყო ფისო არ მოგეწონე?-სიცილით კითხა და ორი ზომით დიდი მაისური გადაიცვა.
-მე კი არა შენ გაქ მგონი გადახრები.
-ოოოოო წამო წამო დავიძინოთ.
მარიამი ოთახში შევარდა და საწოლზე გაითხლაშა.
-იცოდე მთლიანი საწოლი არ დაიკავო შენ რო იცი ხოლმე.
-ვერ დაგპირდები თუმცა ვეცდები.-ჩაიბუტბუტა ნახევრადმძინარე მარიამმა და მორფეოსის სამყაროში გადაეშვა.
***
დილას ხელების თათუნმა გამოაღვიძა.
-ელენიკოოო,ელენიკო ადე რა
-მარიამ გამშორდი
-აუ მშია
-წადი და ჭამე
-აუუუ ელე, გთხოოვ ადეე-მაინცარ ჩერდებოდა მარიამი
-მეზიზღები ბარნოვა.
-ვგიჟდები შენზე მაჭარაშვილის ასულო.-გადაიკისკისა მარიამმა და საწოლიდან წამოხტა.
ელენეც წამოდგა, ფეხები პანდების ჩუსტებში გაუყარა და სარკეში შეათვალიერა საკუთარი თავი.
-დედიკო-ამოიგმინა როდესაც ჩაშავებული თვალები და გაბურძგნული თავი დაინახა.

სამზარეულოდან ბრახუნი მოესმა
-მარიამ რას აკეთებ? -სიცილით გავიდა სამზარეულოში და ძირს გათხლაშული მარიამის დანხვაზე ხარხარი აუტყდა.
-არა მეგობარი გქვია ახლა შენ? მადგახარ თავზე და დამცინი. გაგებეუტე, ვსო -წუწუნით წამოდგა მარიამი და მაცივარი გამოაღო.
-ვახ ეს რძე უეჭველი ჩემთვის იყიდე ხო?-სიცილით მოუტრიალდა ელენეს რომელიც ამთქნარებდა და თვალებს ისრესდა.
-ხო აბა მაგას მე არ ვსვამ და.
-ხოდა ახლა მოგიწევს. კარადაში ნესკუიკი ვიპოვე. -გაეკრიჭა მარიამი და საუზმის გამზადება დაიწყო.
ელენემ კი ყავის მომზადება დაიწყო. ორივე ჩუმად იყო. მონატრებას სიჩუმით ივსებდნენ.
***
-ელენე, ელენე ჩავაბარეეთ-ყვირილით გამოვარდა სკოლიდან მარიამი ელენესთან ერთად და კისკისებდა.
-12წლიანო ტანჯვავ ნახვამდის-თავი დაუკრა სკოლას ელენემ და გამოტრიალდა.
-ერთი ის ადამიანი მანახა სკოლა რომ მოენატრება რა -ტუჩებ აბზუებულმა ბოლოჯერ შეათვალიერა სკოლა მარიამმა, მერე ელენეს ბეჭებზე ხელი გადახვია და ბილიკს დაუყვა.
-არ მჯერა
-არც მე.
მეგობრების კისკისით აივსო ქუჩა
_______________________________________

-რა გაცინებს?-მარიამმა ჭამა შეწყვიტა და ელენეს ახედა
-სკოლა რომ დავამთავრეთ ის პერიოდი გამახსენდა.
-ხო , ცოტაც მაკლდა და გადავწვავდი იმ უბედურ სკოლას -ჩაიცინა მარიამმა.
-არა რა, გიჟი იყავი დაბადებიდანვე.
-შენც მყავხარ რა დალაგებული
-არა რა გავაკეთე ეგეთი?
-ლუკას რო მთვრალი მიადექი სახლში არ გახსოვს?
-ხო ლუკა ლუკა.-გაეცინა
_________________________________________
-ელე სად მიდიხარ?
-ლუკასთან, უნდა ჩავეხუტო-წამოიძახა ელენემ
-მთვრალი ხარ
-კაიიი?! არ გადამრიო
-მაიცა მეც წამოვალ
-ლუკიჩოოოოო, ლუკიჩოოოო
-რა გაბღავლებთ კაცო-თმაგაჩეჩილმა ლუკამ კარები გააღო და ორი მთვრალი ბატი რო შერჩა ხელში გაეცინა.
-რაო 18 წლისები ვართ და ვსვამთო?-სიცილით იკითხა ლუკამ
-აბა რაა. გადაიკისკისა ელენემ და ლუკას ჩაეხუტა.
-ანუ მე არ გიყვარვარ? სიცილით კითხა მარიამმა
-ბიოლოგიურო დაო მაცალე მოვისიყვარულო არაბიოლოგიური და და ჩაგეხუტები მერე შენც.
_______________________________________-

-ისე რაო ლუკამ როდის ჩამოვალო?-მოიკითხა ელენემ არაბიოლოგიური ძმა
-არ ვიცი მუშაობს და ვერ მოდის
-აუ მომენატრა
-მეც
-ახლა იცი რა ვქნათ?-აღტკინებული წამოვარდა მარიამი
-რა აბა?
-ჯერ ვიშოპინგოთ და მერე კლუბში წავიდეთ
-მარიამ!
-ხო ვიცი ვერ იტან კლუბს მარა ცოტა დავლიოთ რა
-კაი ვილოთოთ
-ჯიგარი ხარ-კისკისით წამოვარდა მარიამი და ჩასაცმელად გავარდა
-ოხ მარიამო, მარიამ-ჩაიცინა ელეენემ და ჭურჭლის რეცხვა დაიწყო.



მთელი ისთ ფოინტი ამოატყავეს, სად აღარ იყვნენ . ელენეს ისედაც არ უყვარდა შოპინგი , ახლაც შიოდა და ეძინებოდა. მარიამი კი ბედნიერი დაბოდიალობდა პარკებით ხელში და ახალ ახალ მაღაზიებს ეძებდა.
-მარიამ დავიღალე
-კაი რა მარტო 3 საათია რაც აქ ვართ
-შენ სუ გააფრინე ხო ?? რათ გინდა მეტი
-კაი რა , ერთიც ი ვსიო-სასაცილოდ გაეკრიჭა და მაღაზიაში შეაჭრა.
****

-შეხედე რა ლამაზი კაბაა, ძაან გიხდება და ეგ ჩაიცვი
-საერთოდაც არაა ლამაზი, თან ამას ტანი უნდა და შენ ჩაიცვი
-არა რას უწუნებ შენს ტანს??-თვალები მოჭუტა მარიამმა.
-ფიცარია!-გამოუტანა თავის თავს განაჩენი.
-კაი რა
-აი შენც აღიარე
-მერე რა , მაგის გამო არ დაიგრუზო.
-შენ ჩაიცვი უფრო მოგიხდება-კაბა მაინც გაიხადა და კომფორტული ჯინსები ჩაიცვა
-სერიოზულად?-დაიჭყანა მარიამი
-ქუსლებს ჩავიცვამ -გაიცინა ელენემ. იცოდდა როგორ არ უყვარდა მის მეგობარს დახეული ჯინსები.
-კაი ხო-დათანხმდა მარიამი და გამზადება დაიწყო.



-მარიამ რატო დაგთანხმდი?-როგორც კი კლუბში შევიდნენ დაიჭყანა ელენე
-იმიტო რო გიყვარვარ-გაეკრიჭა მარიამი და სასმელი მოუტანა
-მაქსიმუმ 2 საათი.
-ჯიგარი ხარ .

ნახევარ საათში სრულიად გაქრა თვალთახედვის არედან მარიამი, ელენე კი ბართან იდგა და კოქტეილს წრუპავდა.
-ლამაზო რა მადისაღმძვრელი ტუჩები გაქვს-ელენეს გვერდით ახალგაზრდა ბიჭი ამოუდგა ვისკის ჭიქით ხელში.
-ვცემო? მარა არც მთვრალს გავს -გაიფიქრა ელენემ
-არც გაბედო-გაეპასუხო მეორე მე.
-კი მაგრამ გაიგონე რა თქვა?
-შეყვარებული არ გინდა? 23 წლის ხარ ბოლოს და ბოლოს
-მერე შენ რა? ძალიანაც კარგად ვარ მარტო-ელენემ საუბარი გაუბა მეორე მეს.
-რატო დადუმდი ლამაზო? ძალიანაც კარგად გავერთობოდით -ბიჭმა მოახლოება დაიწყო. ბოლოს კი სახე ძალიან ახლოს მიუტანა
-აბა წარმატებები-დაუჩურჩულა ელენემ ზედ ტუჩებთან და ფეხებს შორის ძლიერად ამოარტყა.
-ოხ ელენე -საიდანღაც მარიამი გამოჩნდა და ბიჭთან ჩაიმუხლა-შენ ნორმალური ხარ გოგო?-გაბრაზებულმა ამოხედა და ბიჭს წყალი მიაწოდა
-ოუოუ გოგონი, მოდი ძმისშვილების გარეშე ნუ დამტოვებ კარგი?-სიბნელიდან ბიჭი გამოვიდა სიცილით.
-არა გეუბნებოდით მე თქვენ სულელები ხართ თქო -უკან 3-4 თვის ორსული გოგო გამოჰყვა
-კარგი რა ნინი,ჩვენ რა ვიცოდით ჩვენ დემიკოს რა მოუვიდოდა- სიცილით გამოვარდა ბიჭი რომელიც ან უბერავდა ან ძალიან მთვრალი იყო.
-ჭანკვეტაძე მოგაჭრი ენას -ძლივს ამოილაპარაკა დემეტრემ და გასწორება სცადა მაგრამ ისევ მოიკუნტა.
ელენე დაბნეული აცეცებდა თვალებს და ვერაფერს ვერ ხვდებოდა. ბოლოს კინინიმ შეამჩნია მისი დაბნეულობა.
-დემეტრე დაენიძლავა ამათ რომ ნებისმიერ გოგოს დაკერავდა და ჩემმა სულელმა ქმარმა შენ ამოგირჩია-განმარტა ნინომ და დემეტრეს ძმაზე.
-საბა , საბა მქვია მე-გაეცნო ბიჭი
-მე ელენე -ამოილუღლუღა
-მიშო ჭანკვეტაძე -რევერანსით გაეცნო ცანცარა და ძლივს წამომდგარ დემეტრეს კისერზე ჩამოეკონწიალა.
-ელენე ხო გითხარი ცემას გადაეჩვიეთქო.-ღრენით ამოუდგა გვერდით მარიამი და ელენეს უჩქმიტა
-ნერვები მომიშალა
-მერე რა
-ღირსი იყო.
-მოდი წავიდეთ რა ცუდად ვარ აქ. -დაიწუწუნა ნინომ და ბიჭებს გადახედა.
-კი მაგრამ ყველა კარგად შეზახორშებულები რომ ვართ?-თქვა დემეტრემ და ბიჭებს გადახედა
-მე... მე წაგიყვანთ, დანაშაულს გამოვასწორებ- წამოიძახა ელენემ და გაოცებულებს გადახედა.
-მომწონს მე ეს ბავშვი. -სიცილით წამოიძახა მიშომ და დემეტრეს კისრიდან ელენეს კისერზე გადაინაცვლა.
-ბავშვი არ ვარ ჯერ-ერთი-გადახედა ელენემ
-ნუ უყურებ ეგეთი სახით. ეგრე ცანცარებს სულ-გაიცინა ნინიმ და მარიამს დაეყრდნო.
-კარგი წავედით რაღას ვდგავართ აქ. -გაიღიმა მარიამმა და კლუბიდან პირველი გავიდა.


-მარი გავედი მე და მალე მოვალ-გასძახა ელენემ მარიამს და სახლიდან გავიდა.
მშვენიერი ამინდი იყო, ცხელოდა და ქალაქს ბუღი ასდიოდა. უყვარდა ელენეს ასეთი ამინდები. უყვარდა ის გრძნობა სიცხე რომ მოაწვებოდა და ორგანიზმი გაუთბებოდა. კლუბის ინციდენტიდან 1 კვირა იყო გასული, თითქმის დავიწყებული ჰქონდა ელენეს მაგრამ...
-ელე, ელე დამიცადე ერთი წუთი გოგო-უკნიდან ვიღაც მოსდევდა. ელენემ მოიხედა და მიშო იცნო.
-ჭანკვეტა ვარ გოგო რას მირბიხარ- გააჩერა ბიჭმა და გაუცინა. ორი წუთი მოხრილი იდგა და ქოშინებდა. მერე გასწორდა და ხარხარი აუტყდა. ელენე სულ დაიბნა.
-რა ხდება?-ელენემ თვალების ცეცება დაიწყო.
-გაფიცებ ეგეთი ამორტყმა სად ისწავლე?-ძლივს ამოისუნთქა მიშომ
-რა?
-რამეზე დადიოდი? ჩხუბი იცი?
-კარატეზე ორი წელი
-ღმერთო-მიშოს ისევ სიცილი აუტყდა
-იტყვი ბოლოსდაბოლოს?-მოთმინება ამოეწურა ელენეს
-დემეტრეს გიფსი დაადეს, 2 კვირით-ამოისუნთქა მიშომ და ისევ სიცილი დაიწყო.
-რა? მერე რა გაცინებს ნორმალური ხარ?? სად არის ? წამიყვანე უნდა მოვუბოდიშო. -ელენე ანერვიულდა
-კაი ხო, არაფერი ისეთი არ ჭირს. უბრალოდ ექიმმა ყოველი შემთხვევისთვისო რა
-წამიყვანე თქო.-ელენემ თვალები დაუბრიალა.
-კაი ხო წამო წამო-მიშომ სული მოითქვა და ელენე მანქანისკენ წაიყვანა.



№1  offline წევრი Imagination

უმეტესი სულ დიალოგებია აი თავიდან შენც რომ გადაიკითხო მიხვდები. დიალოგების მაგივრად თხრობა რო იყოს უფრო კაი იქნება და პერსონაჟები ცოტა დაასერიოზულე უფრო კარგი იქნება...იმედია მიხვდი როგრც გითხარი და გაითვალისწინებ. <3

 


№2  offline წევრი kiko

ცოტა სერიოზულობა სჭირდება ისტორიას,ასე ცანცარაც არ უნდა იყოს, თორე ისე ძაან კაია, ვაიმე გიფსი ვაი ცყდად ვარ :დ

 


№3  offline წევრი MariLerman

მოთხრობის დასაწყისში სიმაღლეებს და სახელ გვარს რატო წერთ ხალხნო?
რაში გვაინტერესებს? სიუჟეტის განვითარებასთან ერთად რომ ჩართო სადმე არა?
ეს დასაწყისშივე წამოჭენება რა ჯანდაბაა, თითქოს ანკეტა ან რამე ეგეთი იყოს :დ
დასახვეწია და რომელი :დ

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent