შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

True Love ( თავი 1 )


10-05-2016, 16:24
ავტორი Emma1994
ნანახია 2 273

გამარჯობა, მე ვარ სალომე, 18 წლის. ვცხოვრობ საქართველოში, მაგრამ დღეს საღამოს ლონდონში მივფრინავ, სასწავლებლად. მშობლებმა ლონდონში სახლი მიყიდეს. ძალიან ბედნიერი ვარ, რადგან ბავშვობიდან ვოცნებობდი ლონდონში წასვლაზე და როგორც იქნა ეს ოცნება ამიხდა. ბარგი უკვე ჩალაგებული მქონდა, ფრენა 8-ზე იყო, ახლა კი 7-ის ნახევარია. აეროპორტში რომ მივედი 7 საათი იყო, რეგისტრაცია გავიარე, მშობლებს დავემშვიდეობე და თვითმფრინავში ავედი. ჩემი ადგილი მალევე ვიპოვე და კომფორტულად მოვკალათდი, ყურსასმენები გავიკეთე და მუსიკიების მოსმენა დავიწყე. მთელი ღამე არ დამძინებია, დილას კი ახლგაზრდა გოგოს ხმა მომესმა, რომელიც აცხადებდა, რომ უკე ვეშვებოდით. თვითმფრინავიდან რომ ჩავედი, ყოველი მხრიდან ბრიტანული აქცენტი ისმოდა. აეროპორტიდან რომ გამოვედი, მივხვდი, რომ წინ ჯერ კიდევ ბევრი რამ მელოდა. ტაქსი გავაჩერე, ჩავჯექი და ცემი ახალი სახლისკენ გავეშურე, მალევე მივედით, მძღოლს ფული გადავუხადე, ბარგი ავიღე და მანქანიდან გადმოვედი. სახლში რომ შევედი, გავვოცდი, სახლი ძალიან კომფორტულად და მყუდროდ იყო მოწყობილი, ჩემს ოთახში ავედი და დაძინება გადავწყვიტე. რომ გავიღვიძე აღმოჩნდა, რომ სულ რაღაც 2 საათი მეძინა. ავდექი, წყალი გადავივლე და ბარგის ამოლაება დავიწყე. ბარგის ამოლაგებას რომ მოვრჩი, მომშივდა, მაგრამ გამახსენდა რომ სახლში არაფერი მქონდა. გამოვიცვალე და მაღაზიაში წავედი, პროდუქტები ვიყიდე და სახლში დავბრუნდი, ვისაუზმე, ჭამას რომ მოვრჩი, ოთახში ავედი და დედას დავურეკე.
დედა: სალი, როგორ ხარ? როგორ მოეწყვე?
მე: კარგად, ძალიან კარგი სახლია, მადლობა რომ აქ გამომიშვით
დედა: მე და მამაშენს ძალიან მოგვენატრე
მე: მეც ძალიან მომენატრეთ, დე დღეს ძალიან დავიღალე, დავისვენებ და მერე ისევ დაგირეკავ
დედა: კარგი შვილო, ნახვამდის და ჭკვიანად იყავი
მე: კაი დე, ნახვამდის
დილას რომ გავიღვიძე პირველი იყო, გამიკვირდა, ამდენი ხანი არასდროს მძინებია. ავდექი, წყალი გადავივლე, სამზარეულოში ჩავედი, ვისაუზმე, მრე კი კოლეჯის არჩევა დავიწყე. ბოლოს არჩევანი ერთ-ერთ კოლეჯზე შევაჩერე, პირობები მომეწონა. ხვალ პარასკევი იყო, საბუთებს ჩავაბარებდი და ორშაბათიდან წავიდოდი. დღეს კი საშოპინგოდ წავალ. შაბათ-კვირას კი ქალაქის დასათვალიერებლად წავალ. ახლა კი ნაცისფერი ტოპი, დახეული ჯინსები, კონვერსები ჩავიცვი და საშოპინგოდ წავედი. ძალიან ბევრი ტანისამოსი ვიყიდე. სახლში რომ დავბრუნდი, კარგები ძლივს გავღე, რადგან ხელებში ძალიან ბევრი პარკი მეჭირა. სახლში რომ შევედი პარკები იქვე დავყარე და სამზარეულოსკენ გავეშურე. სალათი შევჭამე, შემდეგ კი პარკები ჩემს ოთახში ავიტანე, უფროსწორედ ავათრიე. შაბათ კვირას შეიძლება ითქვას, მთელი ლონდონი დავათვალიერე. კვირა საღამოს ადრე დავიძინე რომ დილას ადრე ადგომა შემძლებოდა. მაღვიძარა დავაყენე და დასაძინებლად მოვემზადე. დილას ექვსის ნახევარზე გავიღვიძე, საბაზანოში შევედი, წყალი გადავივლე შემდეგ კი ვისაუზმე. მერე ოთახში ავედი და ტანისამოსის არჩევა დავიწყე. ბოლოს არჩევანი პრიალა, შავ ქვედააბოლოზე, ზოლიან ტოპზე და კონვერსებზე შევაჩერე. ჩანთა ავიღე და სკოლის ავტობუსის გაჩერებისკენ წავედი. ავტობუსი მალევე მოვიდა, ჩავჯექი. არ მიყვარს როცა სკოლაში ახალი ხარ, ყველა შენ გიყურებს და ყველა შენზე საუბრობს, მაგრამ მგონი გამიმართლა, არავის შემოუხედავს ჩემთვის. ცხრილში ჩავიხედე, იტორია მქონია, ამიტომ ისტორიის კაბინეტის ძებნა დავიწყე, ყოველშემთხვევაში ზარის დარეკვამდე ვიპოვე.



№1 სტუმარი ana

საინტერესოა და მალე დადე რა გთხოოვ <3

 


№2  offline წევრი Emma1994

მადლობა <3

 


№3 სტუმარი Uhuu

Pirvel tavsgi raime ufro damainteresebeli rom momxdariko kargi ikneba
Jer verafers getkvi magram gaagrdzele

 


№4  offline წევრი isterichka123

Gagrdzele kaia

 


№5  offline წევრი eki_eka_ake

Dzaan kaia magram movlenebi cota daachqare ^^

 


№6  offline წევრი Emma1994

ana
საინტერესოა და მალე დადე რა გთხოოვ <3


მადლობა <3

მადლობა ყველას დიდი <3 <3 <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent