შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

კოქტეილი 2


11-05-2016, 19:35
ავტორი teddy))
ნანახია 2 596

***
თითქოს დედა-ბუნებას უბედურება გადახდა და ტირისო. წვიმის წვეთები ხმაურიანად ეცემა ასფალტს. ხალხი სანაპიროდან გარბის და თავშესაფარს ეძებენ. მე კი უკვე დასებული, ბარისკენ მივდივარ, სადაც სამუშაო მელოდება. ხეებს იქით ჩანს ბარი, რომელსაც თეთრი წარწერა ამშვენებს. შავ-თეთრი ინტერიერი, ფანჯრიდან კარგად ჩანს ზღვა, ხალხიც შეკრებილა ბარში და აქედან უცქერენ წვიმას. ისინი ჩემგან განსხვავებით მშრალები არიან და დროზე ადრე დააღწიეს თავი წვიმის წვეთებს.
-თქვენ ბატონი თემო, ხართ ხომ?-ვეკითხები კუთხეში მჯდომ კაცს, რომელიც ფურცლებში ჩაერგო თავი.
-დიახ! შენ ის ხარ ხომ, ინტერნეტით რომ ეძებდი სამსახურს?-მცნობს უფროსმა.
-დიახ!-ვუღიმი მას.
-კარგი!-თავს მიქნევს ის.-მარიტა!-ეძახის ხმამაღლა.
-დიახ!-მოდის ახალგაზრდა გოგონა, რომელსაც ხელში ლანგარი უჭირავს.
-თათუ ხომ?-მომიბრუნდა უფროსი.
-დიახ, თათუ!-ვეთანხმები მას.
-ეს მარიტაა, შენთან ერთად იმუშავებს მიმტანად და ეს მოგხედავ!-გვამცნობს სიტუაციას და ხელით გვანიშნებს, რომ წავიდეთ.
-სასიამოვნოა!-მეუბნება მარიტა.
-ჩემთვისაც!-ვიძახი და უნიფორმას ვართმევ.
-მიდი გამოიცვალე და გაგაცნობ აქაურობას!-გასახდელისკენ იშვერს ხელს. თავს ვუქნევ და გასახდელში შევდივარ. შავ ბოლოკაბას და თეთრ მაისურს ვიცვამ და გარეთ გამოვდივარ.
-მზად ვარ!-ვეძახი მარიტას.
-როგორც იცი, ჩვენ ერთად ვიმუშავებთ! აქ, კიდევ ბარმენია, ჯერ არ მოსულა, მაგრამ ალბათ მალე მოვა! ხო, კიდევ საღამოობით ბენდი უკრავს და შენც თანდათან გაეცნობი აქაურობას!-მიხსნის ის.
-წვიმს, წვიმს და როგორ ცივაა...-კარი იღება და ღიღინით შემოდის მაღალი, შაგვრემანი ბიჭი.
-აი, ისიც! ეს ჩვენი ბარმენი დემე!-იცინის და ერთ-ერთ მაგიდასთან მიდის.
-ახალი ხარ ხო?-ჩემს წინ დგება დემე.-უფროსი უკვე გაგიბრაზდა ხო? ძალიან საშიში კაცია!-იძახის ფრთხილად.
-ნუ აშინებ მაგ გოგოს!-ჩვენკენ მოდის ბატონი თემო.
-კარგი ეს მოგატყუე! მე დემე, შენ?-ხელს მიწოდებს ის.
-თათუ!-ვიცინი მე.
-თათუ, მაისური უკუღმა გაცვია!-იცინის და თავის ადგილას მიდის.
-დიდი მადლობა რომ შეამჩნიე!-უკმაყოფილოდ ვამბობ მე და გასახდელში ვბრუნდები. იქიდან გამოსულს, დემე მანიშნებს, რომ მასთან მივიდე.
-რა იყო?-ვეკითხები მე.
-ეს იმ მაგიდასთან მიიტანე!-მავალებს და კოქტეილს მაწვდის. მეც ფანჯარასთან მდგარ მაგიდისკენ მივემართები:
-გემრიელად მიირთვით!-ვეუბნები სათვალებიან გოგონას.
-გმადლობ!-მიღიმის და უკან ვბრუნდები.
-ორი წუთით!-სხვა მაგიდიდან მიხმობენ.
-დიახ!-ვიძახი და ჩემ კლასელს ვხედავ.
-კახა, როგორ ხარ?-ვეხუტები მას.
-შენ როგორ ხარ? აქ რა გინდა, თბილისში არ მუშაობდი?-მეკითხება ჩემი კლასელი.
-ძველ სამსახურში შემცირებაში მოვყევი და ვიფიქრე ზაფხულში აქ ვიმუშავებდი! მარტო ხარ?-ვეუბნები მას.
-ჩემი მეუღელაც აქ არის! აი, ისიც!-იძახის ღიმილით.
-თათუ ეს გაიცანი, ლიკაა, ეს კი ჩემი კლასელია!-ხელს ხვევს თავის ცოლს.
-სასიამოვნოა!-ვიძახით ორივე ერთდროულად და ღიმილით ვაჯილდოვებთ ერთმანეთს.
-მე წავალ საქმეებს მივხედავ, თორემ პირველივე დღეს არ მინდა საყვედური მივიღო!-ვიცინი მე.
-ხო, არ ვიცოდი შენ რომ იყავი და რისთვის დაგიძახე სულ დამავწიყდა!-იძახის კახა.-ორი შოკოლადის ნაყინი მოგვიტანე თუ შეიძლება!-მიკვეთავს და დახლისკენ მივდივარ.
-ორ წამ გაიწიე, ნაყინი მინდა!-ვეუბნები დემეს.
-ახლავე ქალბატონო!-იღიმის და თაროებიდან სასმელს იღებს. შუშის ჭიქაში შოკოლადის ნაყინს ვდებ და კახასთან და თავის ცოლთან მიმაქვს ნაყინი.

***
საღამოს ბენდი მოდის და მარიტა ერთ-ერთი ბიჭისკენ გარბის და ეხუტება.
-დემე, ორი ვისკი!-ვეუბნები შეკვეთას. ისიც ჭიქებში ასხავს ვისკს და ლანგარზე ვდებ.
-თათუ მოდი!-მეძახის მარიტა.
-შეკვეთას მივიტან და ახლავე!-ვეუბნება მას და მაგიდაზე ორ ჭიქა ვისკს ვდებ.
-გაიცანი ეს ჩემი შეყვარებულია გიორგი, ეს კი ახალია, დღეს დაიწყო მუშაობა, თათუ!-გვაცნობს ერთმანეთს.
-სასიამოვნოა!-იძახის გიორგი.-წავალ მე დავუკრავ და ჩვენს სამუშაო საათებს რომ დავამტავრებთ, გარეთ დაგელოდები!-ეუბნება მარიტას და სცენისკენ მიდის. რამდენიმე წუთში, ბარს ,,მუსიკის ჰანგები“ აცოცხლებს და ხალხიც იმატებს.

***
-თათუ, რაღაც უნდა გთხოვო!-იწყებს მარიტა მორიდებით.
-მთხოვე!-ვუღიმი მას.
-გიორგიმ სადღაც დამპატიჟა და შეგიძლია დღეს შენ დაკეტო ბარი? თან დემეც აქ იქნება!-მთხოვს ის.
-ნუ ნერვიულობ, კარგად გაერთე!-მხარზე ხელს ვუვამ და ვანიშნებ, რომ წავიდეს.
-ნახვამდის!-გვეძახის დაცარიელებულ ბარში მარიტას. ბატონი თემოც, მარიტაც და მზარეულებიც წავიდნენ, მხოლოდ დემე შემორჩა.
-მივხედავ საქმეებს და ბარს დავკეტავ!-ვეუბნები დემეს.
-კარგი, მეც მანამდე ამას მოვაწესრიგებ!-თაროზე აადგილებს სასმელებს. ლანგარს ვინახავ და გასახდელში შევდივარ. ფორმას ვიცვლი და ფირუზისფერ კაბას ვიცვამ. კარი იღება და დემე შემოდის.
-ბოდიში!-იცინის დემე.
-შეგიძლია შემოხვიდე!-ვამბობ დამორცხვებული და გარეთ გავდივარ. წყალს ვსვამ და ბარის გასაღებს ვიღებ.
-წავედით?-გასახდელიდან გამოდის დემე.
-კი!-კარებს ვაღებ და გარეთ გავდივართ. დემე გასაღებს მართმევს და თვითონ კეტავს კარებს. გაჩერებამდე ერთად გავდივართ და ორივე უხმოდ მივაბიჯებთ.
-ვაიმე!-წამოვიყვირე მე.
-მეტეორი გვეცემა?-ამბობს სიცილით. აშკარად ჩაფიქრებული იყო და შევაშინე.
-ჩანთა დამრჩა!-ვაცნობ უკმაყოფილოდ.-მე წავალ ბარში, ჩანთას ავიღებ!-ვემშვიდობები დემეს.
-დაიცადე, მეც წამოვალ, თორემ უკვე შუაღამეა და რამე რომ მოგივიდეს მერე მე დამაბრალებენ ამხელა ბიჭი სად იყოვო?!-იძახის მსახიობურად და შავ თმებზე ხელს ისვამს.
-კარგი!-ვთანხმდები სიცილით.
რამდენიმე ხანში ბარს ვუახლოვდებით და კარს ვაღებ. შიგნით შევდივარ და ჩანთას ვიღებ.
-დღეს ჩემი დაცვა გამოხვედი!-ვეუბნები სიცილით.
-კარგი დაცვა ვიყავი!-ამატებს ისიც სიცილით.
გასაღებს ჩანთაში ვიდებ და წინ მივდივართ.
კოქტეილი 2

-----------------------------------------------------------
ასეც ასე! უღრმესი მადლობა, ჩემო კარგებო!



№1  offline წევრი kora

უკვე შეყვარებული ვარ ამ ისტორიაზე, ნუ შენზე ხო ზწდმეტია სიტყვები მაგარი გოგო ხარ ❤️ ჰოოო, აი არ ვიცი რა გეგმები მაქვს, მაგრამ ისე შემაყვარე უკვე დემე რო ჭკუა მეკეტება მის უშუალობაზე და აი ძალიან ძააალიან ძალიან მინდა სწორედ დემე იყოს მთავარი პერონაჟი, ვერც კი წარმოიდგენ როგორ ❤️ იმედი მაქვს ჩემი და შენი გეგმები დაემთხვევა ერთმანეთს ❤️ ისე მოუთმენლად ვუცდი ახალ თავს როგორც არასდროს ❤️
--------------------
kira.G

 


№2  offline წევრი isterichka123

კარგია გაგრდზელე

 


№3  offline წევრი teddy))

kora
უკვე შეყვარებული ვარ ამ ისტორიაზე, ნუ შენზე ხო ზწდმეტია სიტყვები მაგარი გოგო ხარ ❤️ ჰოოო, აი არ ვიცი რა გეგმები მაქვს, მაგრამ ისე შემაყვარე უკვე დემე რო ჭკუა მეკეტება მის უშუალობაზე და აი ძალიან ძააალიან ძალიან მინდა სწორედ დემე იყოს მთავარი პერონაჟი, ვერც კი წარმოიდგენ როგორ ❤️ იმედი მაქვს ჩემი და შენი გეგმები დაემთხვევა ერთმანეთს ❤️ ისე მოუთმენლად ვუცდი ახალ თავს როგორც არასდროს ❤️

rogor gamaxaree! Yoveltvis shegidzliat tqven, yvelas rom ganagimot mat shoris shen sayvarelo! Dzalian didi madloba! Tbilo gogoo me ki shen miyvarxar! :*

isterichka123
კარგია გაგრდზელე

didi madloba! :*

 


№4 სტუმარი მიკა

მე პირადად ერთი თხოვნა მექნება,ახლანდელ დროში ნუ წერ,წარსულის მოვლენების გადმოსაცემად წარსული დრო არსებობს.

 


№5  offline წევრი teddy))

nene gelovani
გოგო კი არა შოკია wink

Nu itkvi :dddd

მიკა
მე პირადად ერთი თხოვნა მექნება,ახლანდელ დროში ნუ წერ,წარსულის მოვლენების გადმოსაცემად წარსული დრო არსებობს.

Sheileba ramdenjerme mak shecdoma mosuli torem ise axlandelshi vwer <3

 


№6 სტუმარი Black

Momitevet,gamomrchenia es mshvenialuri istoria:|tuumca axla wavikitxeee vot!mw!.. :Pda xo rogor damaviwyda,uuyvarxar noe'ko's:D..

 


№7  offline წევრი teddy))

Black
Momitevet,gamomrchenia es mshvenialuri istoria:|tuumca axla wavikitxeee vot!mw!.. :Pda xo rogor damaviwyda,uuyvarxar noe'ko's:D..

metqi ar moewona... :* gamixarda rom mogewona! Teddyikosac uyvarxar :D :D :D

 


№8 სტუმარი Black

teddy))
Black
Momitevet,gamomrchenia es mshvenialuri istoria:|tuumca axla wavikitxeee vot!mw!.. :Pda xo rogor damaviwyda,uuyvarxar noe'ko's:D..

metqi ar moewona... :* gamixarda rom mogewona! Teddyikosac uyvarxar :D :D :D
sheni dawerili wertilic momewoneba :D:D

 


№9  offline წევრი teddy))

Black
teddy))
Black
Momitevet,gamomrchenia es mshvenialuri istoria:|tuumca axla wavikitxeee vot!mw!.. :Pda xo rogor damaviwyda,uuyvarxar noe'ko's:D..

metqi ar moewona... :* gamixarda rom mogewona! Teddyikosac uyvarxar :D :D :D
sheni dawerili wertilic momewoneba :D:D

ნუ გამაწითლე wink love

 


№10 სტუმარი Black

teddy))
Black
teddy))
Black
Momitevet,gamomrchenia es mshvenialuri istoria:|tuumca axla wavikitxeee vot!mw!.. :Pda xo rogor damaviwyda,uuyvarxar noe'ko's:D..

metqi ar moewona... :* gamixarda rom mogewona! Teddyikosac uyvarxar :D :D :D
sheni dawerili wertilic momewoneba :D:D

ნუ გამაწითლე wink love

mwau egeti tvalebit nu miyureb mcxveniaa smilewinklovemagari xar teddunia<3

teddy))
Black
teddy))
Black
Momitevet,gamomrchenia es mshvenialuri istoria:|tuumca axla wavikitxeee vot!mw!.. :Pda xo rogor damaviwyda,uuyvarxar noe'ko's:D..

metqi ar moewona... :* gamixarda rom mogewona! Teddyikosac uyvarxar :D :D :D
sheni dawerili wertilic momewoneba :D:D

ნუ გამაწითლე wink love

mwau egeti tvalebit nu miyureb mcxveniaa smilewinklovemagari xar teddunia<3

 


№11  offline აქტიური მკითხველი terooo

Isaaa daaa xom ar fiqrob rom pataraaa

 


№12  offline წევრი teddy))

terooo
Isaaa daaa xom ar fiqrob rom pataraaa

კი ვფიქრობ wink დიდებს ვერ ვდებ, ჩემს ისტორიებს საერთოდ პატარა თავები ახასიათებს, ამიტომ ყველას დიდი ბოდიში! love

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent