შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ლამაზი გრძნობა (თავი 4)


14-05-2016, 12:12
ავტორი unijo mwerali
ნანახია 1 589

კიდევ ერთი თავი


გათენებული არ იყო როცა ბელა ისევ ნანგრევებში დაბრუნდა და ტირილი დაიწყო.თან ფიქრობდა:"ღმერთო რა დაგიშავე,ამ სიყვარულს დითხანს ვმალავდი,მან კი ჩემი გრძნობებით ითამაშა,მეგონა მასაც ვუყვარდი მაგრამ ასე არ ყოფილა..."იცოდა ნერვიულობით ბავშვს რომ ვნებდა მაგრამ ემოციებს ვერ აკონტროლებდა.

***************************************************

ამ დროს ერიკიც ჩამოვიდა და მეზობელს მიაკითხა სახლში.დააკაკუნა.კარი ქალბატონმა დანამ გაუღო.
- გამარჯობათ ქალბატონო დანა როგორ ბრძანდებით?
- კარგად შვილო შენ როგორ ხარ?
- მადლობთ მეც კარგად.იცით იმის გამო გაწუხებ რაც დილით მითხარით.
- დიახ მოდი დაჯექი,გრძელი ამბავია.
- კარგით.
- მე ჭორიკანა არ ვარ მაგრამ ყველაფერი გავიგე.შენმა მეგობარმა და მამიდაშენმა ილაპარაკეს.
- რაზე ისაუბრეს?
- ბელამ კითხა სად და როგორ იყავი მან კი უპასუხა რომ,ნიუ-იორკში იყავი მშობლებთან და საცოლესთან ერთად.ამის შემდეგ ბელა არავის ენახა,საღამოს ვოლტერმა და ევამ დაინახეს ნანგრევებთან,ტიროდა.იცით მდიდრები არ ვართ და როდესაც მამიდათქვენმა ვოლტერს გაჩუმების სანაცვლოდ ფული გადაუხადა.თუმცა მან მხოლოდ დილამდე მოითმინა მერე კი მე მომიყვა,მე პირობა არავისთვის მიმიცია და ამიტომაც შემიძლია ნებისმიერს ვუთხრა._ღიმილით დაასრულა.
- კარგით მადლობა რომ მითხარით._აღელვებული წამოდგა ფეხზე.
- არაფრის შვილო._კარამდე მიაცილა.ერიკი პირდაპირ ნანგრევებისკენ გაემარტა,თუმცა იქ არავინ დახვდა.

*************************************
ბელა ტირილისაგან რომ დაიღალა ცრემლები შეიმშრალა დაგადაწყვიტა თავისი ერთადერთი ბიძაშვილი მაიკლი მოენახულებინა.
- გამარჯობა ლამაზო როგორ ხარ?_სასიამოვნოდ გახარებული იყო ბიჭი.
- ვარ რა._გაუხარდა ბიძაშვილის ნახვა თუმცა ერიკს მაინც ვერ ივიწყებდა._რას საქმიანობ?
- არაფერს ისეთს,ხმაძე რა გჭირს ან ახალ ნატირებს რატომ გავხარ?_უცებ შეშფოთთა ბიჭი.
- ერიკის ამბავია.კარგი არ გვინდა რა გტხოვ ცუდად ვარ ისედაც..._საწყალი თვალებით შეხედა გოგომ.
- კარგი გავმხიარულდათ.მოგიხდა პარიზი უფრო გალამაზებულხარ მოდი ერთი შეგხედო._დაატრიალა გოგო,შემდეგ ხელში აიყვანა და ისე დაატრიალა.ბელას ჯერ შეეშინდა შემდეგ აკისკისდა და თან ეჩხუბებოდა.მერე დასვა და ისე მაგრად ჩაეხუტა კინაღამ გაიგუდა.
- გავიგუდე შე არანორმანულო._სიცილით ჩამოსცილდა.
- სად დაიკარგე ეს ერთი წელი?
- ჩამოვდიოდი ხოლმე მაგრამ ერიკს ვნახულობდი და ის უკვე აღარსად მიშვებდა._ისევ დასევდიანდა გოგო.
- ახლა სად ბრძანდება?
- არ ვიცი,მითხრეს ნიუ-იორკშია.თუმცა არ ვიცი ბოლო დროს ვეღარ ვახერხებდი დარეკვას და მერე გაუჩინარდა.
- კარგი არ იდარდო.არ გინდა ვისადილოდ?_ხასიათზე მოსაყვანად შესთავაძა.
- სიამოვნებით._კაფეში დასხდნენ.ბელამ შეუკვეთა სტეიკი ნაღების წვენთან ერთად,დესერტად კი ნაყინი შეუკვეთა.მაიკმაც იგივე ოღონდ ღვინოსთან ერთად.მალე მოიტანეს.
- ისევ ჯანსაღი ცხოვრების წესი?
- რას გულისხმობ?
- წვენს.
- არა უბრალოდ..._კალმით სალფეტკზე დაწერა "ორსულად ვარ" და ბიჭს გაუწოდა,მანაც მაშინვე წაიკითხა სიხარულისგან არ იცოდა რა ექნა.უცებ დასერიოზულდა.
- რას აპირებ?
- ჯერ არ ვიცი ჩემს მერე შენ პირველი ხარ ვინც ეს ამბავი იცის._ბოლოს სიხარულით დაამატა.
- გოგოა თუ ბიჭი?
- ჯერ არ ვიცი,სამი თვის როცა გავხდები მერე გაირკვევა.
- რამდენის ხარ?
- თერთმეტი კვირის.ბედნიერებაა როცა მას გრძნობ სხეულში,მამამისს რომც არ უნდოდეს მე მარტო გავზრდი.
- კარგია._ღიმილით უთხრა.-როცა ვისადილებთ მერე ერთ ადგილას გავიაროთ.
- როგორც გინდა.
- იცი აქ ყველას ისევ გონია რომ შენი შეყვარებული ვიყავი._ღიმილით თქვა ბიჭმა.
- უხერხულ სიტუაციას გიქმნიდა?მაპატიე ძალიან ვწუხვარ.
- არაფერია.შენს სილამაზესთან რა მოსატანია სხვა გოგო სიამოვნებით ვიყავი შენი შეყვარებული თან სახალისოც იყო ვერთობოდი._გამხიარულდნენ უკვე.
- კარგი რა.შეგიძლია სიმართლე თქვა.
- ალბათ ეგ დღე ოდესმე იქნება მაგრამ ახლა არამგონია.
- შეყვარებული არ გაიჩინე?
- არა მხოლოდ პატარ-პატარა იყო,მე ხომ მიცნობ არა?!ძალიან გემრიელად ჭამ.
- მადლობა ამ ბოლო დროს ძალიან ბევრის ჭამა დავიწყე.სულ მშია მეტი აღარ შემიძლია.
- ახლა ორის მაგივრად უნდა იკვებო და ალბათ მაგიტომ.
- შეიძლება.სხვა რას შვები?
- ლონდონში ვაპირებ სწავლას.
- რაზე?
- იურისტი მინდა გავხდე.
- წარმატებას გისურვებ._სადილს მორჩნენ.მაიკმა თავისი მანქანა გამოიყვანა bmw კაბრიოლეტი ყავდა შავი ფერის.ჯერ კარი ბელას გაუღო მერე თვითონაც ჩაჯდა მანქანაში და წავიდნენ.ხალხი მათ გაკვირვებული უყურებდა და თან ლაპარაკობდნენ:
- ჯერ არ ჩამოსულა ქალბატონი და უკვე დაიბრუნა თავისი ძველი შეყვარებული.
- ეს გოგო ნამდვილი ბო**ა ჯერ კიდევ ერიკის შეყვარებულად ითვლება,ის კი ნახეთ რა დღეშია._ბელა ღიმილით ისმენდა კომენტარებს.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent