შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სექსუალური ფეხბურთელი (16)


18-05-2016, 17:28
ავტორი LeLa-LeL
ნანახია 2 359

მთელი საღამო ვალს ვცეკვავდით,ერთმანეთს არ ვშორდებოდით, ან ვცეკვავდით ან ვიჯექით ერთმანეთზე ჩახუტებულები,ჩემებმა როგორც ჩანს ყველაფერი იცოდნენ და ამიტომ თავისუფლად ვიყავი თანაც მამაჩემი ლუკას იცნობდა. მარიამი და გიორგიც ასევე იყვნენ აი მიშო და ლანა კი გამოთვრნენ და ძალიან ბევრს სვავდნენ.
ყველა ეკვავდა და ერთობოდა,ძალიან ლამაზი და მაგარი ქორწილი იყო ბოლოს კი მამაჩემი და ლუკას მამა გამოვიდნენ სიტყვით.
-ჩვენ გვსურდა რომ წყვილი დასასვენებლად გაგვეშვა დუბაიში,მაგრამ როცა ვხედავთ რომ უკვე სამი წყვილი შეიკრიბა და დანარჩენ ორსაც მომავალი უჩანს გვსურს გაგიშვათ ჰავაის კუნძულებზე 1 თვით და იქ გაერთოთ ეს ჩვენი საერთო გადაწყვეტილებაა. (ლუკას მამა) სიხარულისაგან ყველა ერთმანეთს ვეხუტებოდით,უკვე წასვლა გვინდოდა მაგრამ დღეს საღამოს წყვილი სასტუმროში მიდიოდნენ ამიტომ ხვალ საღამოს გავფრინდებოდით.ქორწილი ძალიან გვიან დამთავრდა,ყველა სახლებში წავიდა ემები უფრო ადრე წავიდნენ,მხოლოდ ჩვენ 6 დავრით, ყველა სვავდა,უკვე ძალიან მთვრალები ვიყავით.
-აუუ ლანუუ მოდი გავიპაროთ და ჯვარი დავიწეროთ (მიშო )
-აუუ მე რო ქორწილი მინდა მიშშშშ (ლანა)
-მერე რაა ჯვარს რო დავიწერთ ერთად ვიცხოვრებთ და ცოლ ქმარი ვიქნებით ხელიც მოვაწეროთ ქორწილი ემრე გადავიხადოთ. (მიშო )
-აუუუ ტოო მაგარი ააზრია მიდით რა და მერე ერთად გადავიხადოთ ქორწილი (ლუკა)
-კი რა ლანუ მერე ორი პატარძალი ვიქნებით (მე)
-ბეჭდებს სად ხედავ? (ლანა)
-მაგაზე არინერვიულო 5 წუთში გავჩითავ ნაცნობი მყავს და მაღაზიას გავაღებინებ (გიორგი)
-აბა თანახმახარ ცემო დედოფალო გახდე ჩემი ცოლი? (მიშო )
-კი თანახმა ვარ. ჩემები გააფრენენ (ლანა)
-მაშ წავედით (ლუკა)
ყველა ერთ მანქანაში ჩავსხედით და წვედით გიორგი ცოტა ფხიზლად იყო ამიტომ საჭესთან დაჯდა მანქანა სწრაფად არ მიყავდა რადგან იცოდა დალეული ქონდა,მალე მივედით მაღაზიაში გიორგიმ დაურეკა თავის ანცნობს და გააღებინა მაღაზია,ბეჭედებიც ვიყიდეთ და ხელის მოსაწერად წავედით,შენდეგ ჯვრის მონასტერში ავედით მამაო გავაღვიძეთ და ჯვარიც დაწერა,ყველაფერმა კარგად ჩაიარა სასტუმრომდე მივიყვანეთ ახალ შეუღლებულები და დავტოვეთ ჩვენ კი წავედით ლანა მიშოსთან წავიდა ჩვენ კი სახლებს დავუბრუნდით არ გვინდოდა ჩვენს შორის რამე მომხდარიიყო ვიდრე არ დავქორწინდებოდით თანაც მე სწავლა უნდა დამემთავრებინა.

დილა ბედნიერად გათენდა,ლუკას შეტყობინება ვნახე მობილურში. „სიხარულო მალე მოგაკითხავ და გიორგის და მარიამს დავადგეთ სასტუმროში“ უცებ წამოვხდი ლოგინიდან, აბაზანაში შევედი თავი მოვიწესრიგე და ტანსაცმელი ჩავივი არც კი მისაუზმია პირდაპირ ეზოში ჩავედი ლუკა უკვე მოსული დამხვდა და მელოდებოდა.
-დიდი ხანი მელოდები სიხარულო ? (მე)ჩავეხუტე და ნაზად ვაკოცე მის ბაგეებს.
-კი უკვე ნახევარი საათია (ლუკა)
-მაპატიე სიხარულო უბრალოდ გუშინ გვიან დავიძნე და გამიჭირდა გაღვიძება (მე)
-კარგი წავედით ეხლა მიშოს და ლანას გავუაროთ და წავიდეთ (ლუკა)
მანქანაში ავჯექით და წვედით გზაში რამ მომიარა არ ვიცი სელფები ვიღე და ლუკასაც ვიღებდი სურათებს და ვიცინოდით,მალე ლანას და მიშოს მივაკითხეთ ორივე გაბედნიერებულები იყვნენ .
-ლან შენებს გააგებინე? (მე)
-არაა საჭირო მამაშენმა მოაგვარა ყველაფერი ცოტა გაგიჟდნენ მაგრამ გუახარდათ თან და დეს წასვლამდე მიშო უნდა გავაცნო (ლანა)
-კარგია (მე) სასტუმროსთან მივედით ადმინისტრატორი ძლივს დავითანხმეთ რომ მეორე გასაღები მოეცა, მეოთხე სართულზე ავედით და კარები გავაღეთ მაგრამ რავქნათ გვრიტებს უკვე ეღვიძათ და ნომერში საუზმობდნენ.
- ოპააა ამათ უყურე რააა,ბიჭო მე ეგ დგარიგე შენ,საჭმელი ჭამეთ თქო? (ლუკა)
-აუ თქვენ აქ რაგინდათ ტო... და რაიცი რო მთელიღამე საჭმელს ვჭამდით? (გიორგი) მარიამს მაშინვე ლოყები აუწითლდა.
-ანუ მსახდენი მოხდა ეგ კარგია მთავარია ისეთ მომენტში არ შემოვედით თორე გოგოებს გაასულელებდი (ლუკა)
-კარგი წავიდეთ ეხლა სადმე გავიდეთ მერე ჩემოდნები ჩავალაგოთ და დავეშვათ ჰავაიზე (გიორგი)
ყველამ გარეთ გავედით, მანქანაში ჩავსხედით ბევრი ვიცინეთ მარიამი ჩუმად იყო ხმას არ იღებდ ამხოლოდ ლოყები უწითლდებოდა.
-კარგი რა მარიამ ხმა ამოიღე ეგ სამარცხვინო კიარაა ტო (ლუკა)
-დანებე ჩემს ცოლს თავი ვნახავთ ბარბარეს რარეაქცია ექნება (გიორგი)
გაკვირვებულმა შევხედე გიორგის რაზე ყველა იცინოდა.
-ერთმანეთი არ გეყოთ და შეტევაზე ჩემთან გადმოხვედით? (მე)
-კაი ხო ჩემო პატარავ დაიკიდე რა (ლუკა) ჩემს მხარეს გადმოიხარა და ლოყაზე რბილად მაკოცა.
-აუ წავიდეთ რა ბავშვებო დილით საუზმობა ვერმოვასწარი და ვჭამოთ რა სადმე (მე)
-მაკდონალდში წავიდეთ (მარიამი)
-წეღან არ ჭამე შენ გოგო? (გიორგი)
-დაანებე ძივს დაილაპარაკა და მაგას ჩივი? (მიშო) ყველას გაგვეცინა .მაკდონალდში მალევე მივედით,გემრიელად მივირთვით .მიშო და ლანა ლანას მშობლებთან მივიყვანეთ ჩვენ კი სახლებში დავბრუნდით ჩემოდნების ჩასალაგებლად დღეს ხომ ჰავაიზე მივფრინავთ 1 თვე ლუკას გვერდით საოცრება იქნება....



№1  offline წევრი gvanciii kereselidze

Dzaliann kargii iyooo
--------------------
G.ke

 


№2  offline წევრი isterichka123

ვაუ მაგარია გაგრდზელე

 


№3  offline წევრი nini :)

მალე დადე შემდეგი ველოდები მოუთმენლად ეხლა წავიკითხე ყველა თავი ძაააან მაგარიი იყოოოოოოოო

 


№4 სტუმარი elene

dzaaan magariiyo yochagh

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent