შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სექსუალური ფეხბურთელი (13)


13-05-2016, 23:18
ავტორი LeLa-LeL
ნანახია 2 693

უკვე 4 საათი ხდებოდა როცა გავიღვიძე ძალიან დაღლილი დავბრუნდი გუშინ,რამოდენიმე ხანი საწოლში ვიწექი და ვფიქრობდი გუშინდელ დღეზე,როგორ ამიხსნა სიყვარული ლუკამ. ბოლოს საწოლიდან ნელა წამოვდექი ცოტა თავის ტკივილი მაწუხებდა,მერე ნელა შევედი სააბაზანოში და ცხელმა წყალმა დაღლილობა სულ გადამავიწყა სააბაზანოდან რო გამოვედი პირსახოც შემოხვეული დავდიოდი ვიცოდი მამა სახლში არ იყო და დედინავალი რომელსაც დედას ვეძახდი სამზარეულოში იყო და საჭმელს აკეთებდა.
-დილამშვიდობისა დე(მე)
-უკვე შუადღე მშვიდობისა მაგრამ მალე დაღამდება (ნანა)
-ხო გუშინ საშინლად დავიღალე არადა ერთ კვირაში გამოცდები მაქვს და უნა ჩავაბარო თორე გავგიჟდები.(მე)
- ხო დღეს მასწავლებელთან მიდიხარ ემცდინეობაზე? (ნანა)
-ჰმმმ მათემატიკა გავაცდინე ეხლა წავალ ქართულზე, მერე ისტორიაზე გავალ და ინგლისურიც დილას მქონდა (მე)
-კარგი ბარბი საჭმელი ჭამე და ისე წადი. მე დედაჩემთან უნდა გავიდე და მალე დავბრუნდები (ნანა)
-კარგი დე დროებით მაშინ შენ წადი შევჭამ და მე ავალაგებ ყველაფერს (მე)
-კარგი ამდლობა სიხარულო (ნანა) ნანა გავუშვი და გემრიელად შევექცეოდი შემწვარ კართოფილს და კოტლეტებს. მოკლედ გემრიელად მივირთვი სამზარეულოდან გამოვედი და ოთახში ვაპირებდი შესვლას რომ კარებზე ზარის ხმა გაისმა, ალბათ ნანას დარჩა რამე თქო და კარები გავაღე მაგრამ ხელში გაშტერებული ლუკა შემრჩა მხოლოდ ეხლა მივხვდი რომ პირსახოც შემოხვეული ვიდექი კარებში.
-ეხლა გამოვედი აბაზანიდან გეყოფა ყურება და შემოდი თუ შემოდიხარ. (მე)
ლუკა შემოვიდა და მაშინვე ჩემს ტუჩებს დაეწაფა.
-მმ როგორ მენატრებოდააა.(ლუკა)
-მეც მომენატრე (მე)
-ხო მართლა სად ბრძანდები გოგო შენ დილის მერე გირეკავ და არ მპასუხობ ტელეფონს დახედე მაინც? რამდენი ნარეკია? (ლუკა)
- კარგი სიხარულო რახდება დამშვიდდი, ეხლახანს გავიღვიძე და ვიბანავე რამოხდა არ დამიხედავს(მე)
-კარგი ხო მიდი მოემზადე და გარეთ გავიდეთ (ლუკა)
-აუ სიხ..... მეცადინეობაზე მივდივარ ერთ კვირაში გამოცები მაქვს და რო ვერ ჩავაბარო გავგიჟდები. (მე)
-უი შენ ხომ ჯერ პატარა გოგო ხარ (ლუკა) გაეღიმა და თვალი ჩამიკრა.
-კარგი რა ლუკა რა პატარა სკოლას ვამთავრებ დავბერდი ქალი. (მე)
-კარგი პრინცესავ მაშინ მოემზადე ემცადინეობაზე წაგიყვან და როცა მორჩები მომწერე და მოგაკითხავ მანამდე მარიამს და გიორგის ვნახავ (ლუკა)
-10 საათზე დავამთავრებ ბოლო მეცადინეობას (მე)
-გაგიჟდენ ეგენი სულ? ჩემ გოგოს ეგრე გვიან რაუნდა ქუჩაში? არა რა უნდა დავებაზრო მაგათ რო ცოტა ადრე გაგიშვან (ლუკა)
-არინერვიულო შენ გოგოს არაფერი მოუვა ერთი კვირაც და მერე თავისუფალი ვიქნები (მე)
-კარგი მაშინ პატარავ წავედი მე და ჭკუით იყავი როცა დაამთავრებ მომწერე მაშინვე შენთან ვარ და იქედან სადმე გავიდეთ. (ლუკა) ლუკას დავემშვიდობე და მასწავლებელთან ავედი სახლში,დრო ნელა გადიოდა უკვე ეს მეცადინეობებიც მეზარებოდა მაგრამ როცა მახსედებოდა გამოცდები მაშივე მთელ გულს ვდებდი.
როგორც იქნა დავასრულე ბოლო მეცადინეობდა და ლუკას მივწერე მობილურზე, ისიც მალევე მოვიდა.მარიამი,ლანა,მიშო და გიორგიც თან ეხლა.
-გამარჯობა ბიჭებს,გოგონებს სულ ვხედავ და (მე)
-გაგიმარჯოს რძალო. (გიორგი)
-თქვენი რძალი არვარ (მე)
-დამიჯერე ეგ ასიანია რო ეგრე იქნება აი ნახე(მიშო)
-ლუკაააა... სადმივდივართ? (მე)
-კლუბში ჩემო პატარავ ცოტა გავერთოთ ბოლოსდაბოლოს ორ თვეში მარიამის და გიორგის ქორწილია მერე ამათ სადეცლებათ გართობისთვის.(ლუკა)
-რაააა.(მე)უცებ გიჟივით ვიკივლე და უკან მივიხედე.
-ურაა მაგარია ძაან გოგო ეხლა უნდა ვგებულობდე ამას მე? (მე)
-ვაპირებდი თქმას მაგრამ რაც ამოდი ხმა არ გაგიჩერებიათ შენ და გიორგის(მარიამი)
-აი ძაან მაგარი ამბავია,გართობად ღისრ (მე) კლუბში მალე მივედით არცერთი გოგო არ ვსვამდით უკვე ბიჭების კონტროლის ქვეშ ვიყავით. ლანა და მიშო ერთმანეთს არ ცილდებოდნენ, ყველას გაგვეხსნა ბედი მაგრამ იმედია ყველაფერი კარგად იქნება და ყველა ასე ბედნიერები ვიქნებოდით.



№1 სტუმარი )))

kargiiaaa ^^ gaagrdzle da gazarde tavebira

 


№2 სტუმარი matata

ნუ ხარვეზები არის რათქმაუნდა მაგრამ პატარა თავებს დებ ძალიან და ხოკიდევ ეს 12 თავია

 


№3  offline წევრი isterichka123

კაია ასე გაგრძელე

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent