შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიყვარული და ტკივილი(3თავი)


27-05-2016, 14:35
ავტორი ♥love love♥
ნანახია 2 815

-სასწრაფოდ საკაცეები მოიტანეთ. დაშავებულთა შორის პატარა ბავშვიცაა.
-ჩემი ქმა..რი და ბავშვი როგორ არიან?
-დაწყნარდით ქალბატონო ნუ ნერვიულობთ არ შეიძლება.
-როგორ არიან გთხოვთ მითხარით.ბავშვი კარგადაა მაგრამ მამაკაცი ვერ გადარჩება ალბათ.
-არა, არა ღმერთო ჩემო ალეკოოოო
-ქალბატონო რას აკეთებთ თქვენ აპარატზე უნდა იყოთ მიერთებული ეხლავე წამობრძანდით.
-მაია, მაიას დაურეკ..
-სასწრაფოდ მოძებნეთ მის მობილურში მაია და დაურეკეთ. (ექიმი)
-გამარჯობა მაია თქვენ ბრძანდებით?
-დიახ მე ვარ. თქვენ ვინ ბრძანდებით რა ხდება?
-საავადმყოფოდან გირეკავთ. თამთა და მისი ოჯახი ავარიაში მოხვდნენ და თქვენს სახელს ახსენებს და თუ შეიძლება მობრძანდით.
-ვაიმე. სანდრო, დათო ეხლავე ადექით და ჩაიცვით საავადმყოფოში მივდივართ.
-რა მოხდა ძვირფასო?
-თამთა ალეკო და თიკო ავარიაში მოხვდნენ და შენს სახელს ახსენებს და მოდიო საავადმყოფოდან დამირეკეს.
-ოო ღმერთო ჩემო ოღონდ ეგ არა.
-თამთა როგორ ხარ? მოვედი.
-მაია რა კარგ..ია რომ მოხვედი. რაღაც მინდა რომ გითხრა. ალეკო მკვდარია. ვიცი მეც არ დამრჩენია დიდი ხნის სიც..ოცხლე და გთხოვ დამპირდი, რომ თუ მოვკვდი თიკოს მიხედავ.
-კარგი თამთა ნუ ნერვიულობ კარგად იქნები.
-არა მაია მე ვხვდები რომ დიდხანს ვერ ვიცოცხლებ თიკოს კი დედა ძალიან დასჭირდება. ვიცი ის ძალიან ინერვიულებს, მაგრამ მინდა რომ... შენ და დათომ გაზარდოთ. გთხოვ ისე მოექეცი როგორც საკუთარ შვილს, ზედმეტად ხმამაღლა ან ტყუილად არ უვირო. ყველაფერში გაუგე. თუ ფული არ გეყოფა ჩემი სახლი გაყიდე, ოღონდ ყველა ნატვრა შეუსრულე თიკოს. თუ რაიმე იქნება საჭირო აი ბარა..თები აქედანაც აიღე ფული. მაია ვიცი რომ შენ ამას შეძლებ. გთხოვ შემპირდი რომ თიკოს მიხ...
-თამთა თამთა ხმა გამეცი გთხოვ. არა ღმერთო არა, მიყვარხარ. გთხოვ ხმა გამეცი. მე.. მე შენ გპირდები რომ თიკოს გავზრდი როგორც საკუთარ შვილს და მას არაფერს მოვაკლებ. მე შენ გპირდები ამას. ყველაფერს გავაკეთებ მისის ბედნიერებისთვის, რომ მან დედისა და მამის დანაკლისი არ იგრძნოს. მე ვიზრუნებ მასზე.
-მაია, არ იტირო. ნუ ღელავ ყველაფერი კარგად იქნება. მე შენთან ვარ. ჩვენ ერთად შევძლებთ ამ ყველაფერს. ეხლა კი სახლში წავიდეთ.



№1 სტუმარი სტუმარი ნესტანი

მომეწონა მაგრამ ძაან ცუდი დასაწყისია ეს რაუბეხურ დღეში ჩავარდა ეს პატარა გოგო

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent