შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მაინც მოგარჯულებ(10)


27-05-2016, 18:27
ნანახია 2 850

ნინას და ბექას ქორწილიდან ერთი თვე გავიდა ოქტომბრის დასაწყისი იყო რათქმაუნდა მე ნინასთან და ბექასთან ვცხოვრობ და ყველაფერი იდიალურადაა...
დილით ადრე ბექას და ნინას ხმაურმა გამაღვიძა და სწრაფად წამოვხტი მაინტერესებდა რა ხდებოდა და ოთახიდან გავვარდი და ბექა აბაზანასთან იდგა და ნინას უყვიროდა რა მოგივიდაო.
ნინაც როგორც იქნა გამოვიდა და სახეზე ფერი არ ედო არა მე კი მივხვდი რაც სჭირდა მაგრამ ბოლომდე დარწმუნებული არ ვიყავი...
-ნინა კარგად ხარ რამე ხომ არ გჭირდებაძ
-დაწყნარდი ბექუნა არაფერი ისეთი არ სჭირს.
-შენ რა იცი?
-ნინაა იცი რა მინდა რომ გიყიდო?
-რა?
-ბექა ყურები დახუჭე შენ... ყურში ჩუმად ჩავჩურჩულე... ორსულობის ტესტი ძვირფასო.
-ჯერ ადრეა სამაგისოდ ტასო..
-ხო მაგრამ ფაქტი სახეზეა ნინა შენც კარგად უნდა იცოდე ექიმი ხარ ჩემსავით.შენი რა მიდის გააკეთე იქნებ ხარ და არ იცი?
-რაზე საუბრობთ გამაგებინებთ?
-ნწუ ჯერ საჭირო არაა.... ზუსტად რომ გავიგებთ პასუხს მერე გეტყვით.
ბექა მაკე სამსახურში წავიდა და მე აფთიაქში ჩავედი ორსულობის ტესტის საყიდლად მალევე დავბრუნდი სახლში.. ტესტი ნინას მივაჩეჩე და აბაზანაში შევაგდე. მალე გამივარდა და რასაცქვია შემომახტა და წიოკი დაიწყო ფეხმძიმედ ვარო. მერე ჩამოხტა და დაიწყო გამოზნექილი მუცლით სიარული გეგონება უკვე ცხრა რვა თვისააო და ამიტყდა მაგაზე სიცილი.
-რა გაცინებს ქალო.
-კაი რა ნინა ჯერ რადროს გამოზნექილი მუცლით სიარულია მაინც არ გეტყობა ფეხმძიმიბა ჯერ და რატო დაბაჯბაჯებ კაი ორსული ქალივით
-ოო ბედნიერებაც არ მაცადოო რაა. აუ რა დავარქვა?
-გოგოს ტასო და ბიჭს დემეტრე.
-მმმ დემეტრე მონწონს ეს სახელი და აი ტასო არ მომწონს მე თუ გოგო იქნება მარიამს დავარქმევ მიზიდავს ეს სახელი.
-მშვენიერია ეხა მთავარია საავადმყოფოში წაბრძანდე და გაიგო ბავშვის ჯანმრთელობა როგორია და რამდენი კვირის ხარ ეგ გაიგო კიდევ...
-ხოო ჩემთან საავადმყოფოში წავალ..
-არავითარ შემთხვევაში იმედია კლინიკაში გირჩევნია იქ იმენა ფეხმძიმე ქალებს კარგად და გულდასმით იკვლევენ ყველაფერზე იქ ნაცნობი მყავს და მოგივლის.
-კაი ჰო მიდი დაურეკე და შეუთანხმდო შეხვედრაზე
-კარგი რძალო.
ჩემი ნაცნობი ჩემი ლექტორი იყი რომელიც მასწავლიდა ყველაფერს ჩემს პროფესიაზე და მას დავურეკე შეხვედრა დავთქვით დღეს ორსაათზე და დავემშვიდობე.. ნინამ დაიწყო ორსულივით მბრძანებლობა რამის გავისროლე მეხუთე სართულიდან...
-აუუ ტასოოო მშია.
-რას მიირთმევს ჩემი რძალუკა და ძმისშვილიო?
-ალუჩას მარწყვს ნაყინს და კიტრი პომიდვრის სალათას.
-საიდან მოგიტანკ ეგ ყველაფერი?
-აუუ გუდვილში ან სმარტში ექნებათ.
-აუ აქედან იცი რამხელა გზაა გასავლელი?
-რისთვის გყავს შეყვარებული დაურეკე და გაგიყვანს
-შენ რისთვის გყავს ქმარი?
-ოო ბექას სიურპრიზი უნდა გავუკეთო და ამაში შენ დამეხმარები საყვარელო.
-აჰა ხარაშოო.
ალექსანდრეს დავურეკე და გუდვილში გაყვანა ვთხოვე ძალიან დაჯავებული კი იყო მაგრამ ცოტახნით მოიცალა.
რომ მკვიდა კუსკუსით ჩავედი გარეთ გემრიელად ჩავეხუტე და მანქანაში ჩავჯექით.
-და მაჯნც გუდვილში რა გვინდა ?
-რაღაცეები მაქვს საყიდელი ნინასთვის და ხო საღამოს ბექა დაგირეკავს და გეტყვის რაღაცას და მოსვლაც შეიძლება მოგიწიოს.
-აჰა და რას მეტყვის ხომ არ იცი?
-ვიცი მაგრამ მე ვერ გეტყვი ბექამ უნდა გითხრას იმჯტო რო ბექას ეხება.
-კაიიი აუუ ცოლი მინდა.
-მერე მე მასე შვილი მჯნდა მაგრამ სადაა აბა არც არავინ ჩანს კაი რომ გავყვე და ...
-რას ქვია არავინ ჩანს კაი მე აქ რისთვის ვარ მოვიდეს გაზაფხული მერე ვნახოთ რაღას მოიმჯზეზებ.
-კაი პაწკუუ.
ვუთხარჯ და ტუჩები დავუგემოვნე მერე მანქანჯდან გადავედი და ნინას დაბარებული საჭმელი ვიყიდე.
-ესენი რათ გინდა? იცი როგორი საჭმელებია?
-ეოგორი?
-აი კაი ორსულს რო მოუნდება ისეთი.
-ხოო მე და ნინას მოგვინდა და რა გვექნა?
-ტასო რას მიმალავ ფეხმძიმედ ხარ და არ ვიცი?
-ოო რეებს ბოდიალობ ცოლად რო გამოგყვები მერე ვიფიქრებ ფეხმძიმობაზე.
-კაი.
-კაი . მე მეტროსთან დამტოვე რაა საქმე მაქვს
მაკოცა
-კარგი. და წავიდა მე სავჭრო ცენტრში შევედი და პატარა საყვარელი თეთრი ბავშვის ფაჩუჩები ვიყიდე მერე თეთრი სასაჩუქრე ყუთი შევაფუთინე იქვე და პატარა ბარათიც ვიყიდე წამოსვლისას ბავშვის ტანის ფკრმა ჰქონდა მისალოც ბარათს. სახლში დაღლილი მივედი უკვე ორი იყო და მალე უნდა გავსულუყავით ნინამ მომზადება დაიწყო თან მარწყს ჭამდა და იცვამდა.. მერე მარწყვს ალუჩით ანაცვლებდა და ასე ხან პირს იტკბობდა, ხან იმჟავებდა. მალევე წავედით იმედის კლინიკაში და ექოსკოპიაზე შეიყვანეს ბავშვის გულისცემა მოასმენინეს და ტირილი დაიწყო მეც ვეთარ შევიკავე თავი და ავტირდი. ექიმაა აგვიხსნა რა უნდა ეკეთებინა ნინას და რა არ უნდა ეკეთებინა და გამოგვიშვა.
-აუუ ერთჯ სული მაქ სახლში როდის მივალ და ვჭამმ ძალიან მშია .
-ვაიმე გამიღორმუცელა რძალი ამ ოატარა ბაიამ რაა. დაწვრილებული ხმით ვუთხარი და ლოყაზე გემრიელად ვაკოცე. სახლში მივედით თუ არა ეგრევე სამზარეულოში შევიდა და ნაყინჯ ჭამა კი შესცივდა და მერე ჩემხელა ადიელით დარბოდა სახლში. მალევე წამოწვა. რთული ფეხმძიმობა არ ქონდა ეს ყველაზე მთავარია და ამიტომ წოლითი რეჟიმი არ დასჭირდა მაგრამ ცოტახნით წამოწოლა არცერთ აწყენსო ექიმმა და აი ხან იწვა, ხან იჯდა და ხან კიდევ სამზარეულოში იყო და ჭამდა. მალე მოვიდა ბექაც და ნინა სიხარულით შეეგება და წელზე შემოეხვია ბექა ვერ მიხვდა რა ხდებოდა.
-ასე თუ მოგენატრები ხოლმე აღარ წაბალ არსად.
-ოოხხხ კარგი ერთი, ნახე შენთვის რაღაც მაქვს საჩუქარი მისცა და ბექამაც გახსნა ჯერ მისალოცი ბარათი გახსნა და წაიკითხა მომავალ მამაიკოსო და ყუში 7ადებული პატარა ფეხსაცმელჯ ამოიღო. ცხოვრებაში პირველად ვნახე ბექას რომ ეტიროს კაცი სიხარულისგან ტიროდა თან ნინას ეხვეოდა და ეუბნებიდა ჩემი გოგო როგორ მიყვარსო და ეგეთებს. მერე დასვა და მუცელში აკოდა და ნუცელს ებუტრყუნებოდა.
-მამი იცოდე დედიკო არ შეაწუხო ხოლმე რამე რო მოგინდეს მე მითხარი ჩემი პატარა ვაჟკაცი ხარ შენ.
-სქესი არ გაგვიგია ჯერ.
-მერე რა მამას ვაჟკაცი იქნება მაინც!
-იქნებ გოგა.
-მაშინ მამას პრინცესა იქნება.
-ჩემი პრინცესა იქნება ან დედიკოს ვაჟკაცი იქნება.
-ატაა მამიკოსი იქნება.
-დედიკო
-დედიკოც მამიკოსიააა.
-აუუ რა საყვარლები ხართ რაა ვსი ალექსანდრეს ვურწკავ ვთხოვდები
-ტასოო ეხააა ეგეთებს არ ვართ მე რკ სახში არ ვიქნები ნინას ვინ მიხედავს?
-ნახე რა განა იმას მეტყვის რომ არა მომენატრებიო ნინას ვინ მიხედავსი ნინას რა მიხედვა უნდა პატრა ბავშვი ხომ არააა.
-რამე რკმ დასჭირდეს მერე.
-კაი ხოო გადავიფიქრე გათხოვება.
-ხოდა ეგრე.
-ეეე მამიკოო ნუ მებლატავებიი თორე ძმიშვილს შენ წინააღმდეგ განვაწყობ ხო იცი ბავშვებით მანიპულირება მაგრად გამომდის.
-ვაიმეე ნინა ეს რომ აქ მოვა ხოლმე ბავშვს გაგვიგიჟებს ხოლმე
-აბა მა რას ვიზამ სიწყნარე არ გეღირსებათ. მე და ჩემი ძმისშვილი რომ ერთად ვიქნებით.
-რა პრობლემაა არ შემოვუშვათ ხოლმე ეს ქალბატონი ბექა და ჩვენც წყნარად ვიქნები და ესეც წყნარად იქნება.
-ოო საერთოდ არ მოვალ ხოლმე.
-არაააა პატარაა უნდა მოხვიდე ხოლმეე აბა მა რა უნდა ქნა ხოლმე.
მოვიდა ბექა და მეც ჩამეხუტა მერე ნინა აბუზღუნდა ფორთოხალი და მანდარინი მინდაოო ნექაც გავიდა სახლიდან მანდარინის და ფორთოხლის საყიდლად და სამ საათსი დაბრუნდა ბუზარუნით.
-რა იყოთ თქვენ ორს რა ძნელად საშოვნელი ხილეული მოგინდათ ეხა ვერ გავიგე.
-დაიცადე ძამიკო მერე ნახე საზამთროს რო მოგთხოვს.
-აუუუ ჩემიი მამიი ეგეთები არ გვინდა რაა.
-ბექა ბიჭებს არ უნდა ახარო ახალი ამბავი?
-აუუ ეგენი სულ დამავიწყდნენ.
ხუთ წუთში ყველას დაურეკა და სახლში დაიბარა. ორ წუთში გაჩნდნენ აქ ნიკა.ნია.ლექსო, მარიამი და ალექსანდრე. ყველას ახარა მე მამიკო გავხდებიო და დაიწყეს მილოცვები ნინამ ბუზღუნჯ დაიწყო წვერებიანებო ნუ მკიცნითო და აღარავინ ეკარებოდა სამაგიეროდ ნიკა დასცინოდა ბექას.
-დაიცადე გაეზარდოა მუცელი მერე ნახე შენ ამა რამდენი პრეტენზია ექნება და რამდენი რამე მოუნდება.
მეც ავყევი ნიკას..
-ებ ჩემო ნიკა სიყვარული მსხვერპლს მოითხოვს.
-ოხხ ნინა ამათ არ უსმინო მე სულ მუდამ მეყვარები რა არუნდა უჟმური გახდე.
-ნია ეს რა ბეჭედია რა ლამაზია.
-ხოო ტასო მეც მომწონს და ნიკას არ უთქვამს არაფერი?
-ნიკა რა ჰნდა გეთქვა.
თავზე დავადექი წარბ აწეული.
-უიი დამავიწყდა მეთქვა მე და ნია ვქორწინდებით ამ თვეში სანამ ნინა უფრო პრეტენზიული გახდება.
-აუუ რა მაგარიააააა.
შევკჯვლე ბოლოხმაზე და ალექსანდრეს გვერდით მივუჯექი და ავეკარი სხეულზე.
-ლექსო შენც ხომ არაპირებ ცოლის მოყვანას.
-ჯერ არა მარიამის მშობლების ჩამოსვლას ველოდებით და მერე ვნახოთ.
-აჰაააა ესენჯ ნახე რააა დაწყვილდნენ წამებში.
-კაი ტასო ნუ გშურს ახლა შენც გათხოვდები ოდესმე თუ გაგიძლო ამექსანდრემ და უკან არ გამიგათხოვა.
-აუუ ნიააა ნიკას უთხარი რამე თორე ვცემმ.
-მე ჩემ ცოლს უკან არ გამოვათხოვებ ეგეთი საქციელები მე არ შემეფერება!
-ოხხ მასე შენ იმასაც იძახდი ეს უაზრო ცანცარობებჯ და ასეთი სისულელები არ შემეფერებაკ და აი შემოვარდა შენ ცოხვრებაში ეს მაკაკა და კი ხარ ეხლა მხიარული.
-ჰაჰაა ხედავ ხო მაინც მოგარჯულეე.
-მომარჯულე რაა ცხენი ვარ თუ ძაღლი.
-ეგ რა შუაშია ალექსანდრე ხო მიხვდი რაც ვიგულისხმე არაა.
-ვაიმეეე ამას ჩავყლაპავ. აკისკისდა ნინა და ლოყები დამაგლიჯა.
-ეეეე ნინააა ამ ორსულიბამ სულ გადაგრია შენ ხო იცი, მაცადე მე და შენი შვილი ჭაღარას გაგიჩენთ ნახეე შენნ რას გიზამთ.
-ვაიმეე დედააა ალექსანდრე წინასწარ გაფრთხილებ ჩემი გოჭი რო დაიბადება ეს არ უნდა მიეკაროს.
-ვეცდები არ მივაკარო .
-უჰჰ კარგი წავედი მე დავწვები დავისვენებ ამიკრძალა ექიმმა ბევრი მოძრაობა.
-კაი მიდი იცოდე ჩემი შვილია არ გააბრაზო.
-კაი მამიკოო.
ნინა წავიდა და ჩვენ დავრჩით მარტოები ნიას მოვაყოლეთ როგორ სთხოვა ხელი და ბევრი ვიხალისე სხვათაშორის ნიამ არც იცოდა ჯერ მის მშობლებს რკმ სთხოვა ნიას ხელი და მერე ნიას უთხრა ცოლად გამომყევიო.
-აუუ რააა მარიამ წამო ჩვენც გავთხოვდეთ.
-წამკ ვინმე კაი ბიჭები ავაგდოთ და ეგაა რაა აბა ამ უჟმჯრს ხო არ გავყვები.
-არც ჩემია ნაკელები.
-ეეე არ გვესმოდეს მაინც.
-ჰუიი ალექსანდრე აქ ხართ მარიამ ჩვენ ნიასთან ერთად გასვლას ვაპირებდით ნინასთან ხო.
-ხოო წამო თორე კაი დღე არ დაგვადგება.
ნინასთან შევედით და არ ეძინა ბავშვს ელაპარაკებოდა და რეებს ეუბნებოდაა მოვკვდი იმდენი ვიცინე.
-იცოდე დედიკო არ მაწვალკ ხოლმე ?შირად ნჰ გამაქცუნებ ხოლმე სააბაზანოში და მშობიარობისას მუცელს ძალიან ნუბამატკიებ...
-ვაიმეეე მამიდას გოჭო დედიკო არ გამიბრაზო თორე რო გაჩნდები ლოყებს დაგიჩქმიტავ. მალევე დაიშალნენ სახში მე ნინა ბექა და ალექსანდრეღა ვიყავით.მე და ალექსანდრე აივანზე ვიყავით საძინებელში ნინა და ბექა ბავშვს უფრო სქორედ ჯერ არ დაბადებულ ბავშვს ჭკუას არიგებდნენ.
-აუუ ალექსანდრე ბავშვი მჯნდა პატარა საყვარელი და ბუნჩულა.
-გვეყოლება თან ბევრი.
-კაიიი აუუ ხვალე ნიას უნდა წავყვეთ მე და მარიამი საყიდლებზე და ვერ დაგეკონტაქტებჯ მანამ სანამ სახლში არ მივაკ და არ ინერვიულო იცოდე.
-კაი პატარავ და რომ არ მომენატრკ ხვალე დღეს აქ დავრჩები.
-კაიი.
გემრიეელად მაკოცა კისერში და მთელ ტანში ჟრუაბტელმა დამიარაა... მალე დავწექით და ვერ ვიძინებდი თვალ წინ მედგა ჩემი მომავალი ჯერ არ დაწყებული საქორწინო სამზადისი მერე ქორწილი და მერე ბეევრიი ბავშვიი. დილით ადრე ავდექი ალექსანდრემ დამიფრთხო ძილის ანგელოზები ბექას რაც ცოლი ჰყავს აღარ გავუღვიძებივარ და გადავეჩვიე ვინმე რომ მაღვიძებს სულ ბუზღუნით ავდექი ვაჭამე და გავაგდე სამსახურში დაძინებას აზრი არ ქონდა ბექაც მე გამაღვიძებდა და მეტყოდა ნინა ფეხმძიმეთაა და ცოდოა ეძინოსო ხოდა კარტოფილის თლა დავიწყე ბექაც მალე ადგა და ლოყაზე მაკოცა რა იცოდი კარტოშკარ ო მინდოდაო და აბაზანაში შეიპარა თორე ოდნავ ხმაურზე ნინა გამოდიოდა და გვიბრაზდებოდა. მოკლედ ნინას გადამკიდე მე და ბექა სახლში ჩუმად დავიპარებოდით..ნოემბრის ბოლომდე სახლში ნორმალურად არ დამისვენია სულ აქეთ-იქით დავრბოდი ხან ნინას გამო ხან ნიას დავყვებოდი შოპინკზე და ალექსანდრეს მხოლოდ ტელეფონით ვესაუბრებოდი ხოლმე. ნოემბრის ბოლოს ნია და ნიკას ქორწილში ვიგულავეთ ყველაფერი არაჩვეულებრივად იყო ნინაც გახარებული იყო ნიიკას და ნიას ბედნიერებით.. ნიას და ნიკამ ქორწილმა არაჩვეულებრივად ჩაიარა მე და ალექსანდრესაც მოგვინდა ფაქორქინება მაგრამ ჩვენ ყველაფერი დაგეგმილი გვქონდა გაზაფხულისათვის.ოქტემბერიც დაიწყო ნინა უფრო კაპასი გახდა მუცელს ყოველდღე აკვირდებოდა და გვეკითხებოდა.
-აუუ კიდევ არ გამეზარდა?
-არა ჯერრ ჯერ ერთი თვის ხარ ორის გახდები 12 ოქტომბერს და არ დაიღალე ყოველდღე მუცლის თვალიერებით?
-დაიცადე იქნები ორსულად და მერე ვნახავთ შენ რას იზამ.
-ოო კაიი ვნახავთ მიდი ჭამე და ექიმთან წავიდეთ.
-კაიი ოღონდ მითხარი რა გვაქვს საჭმელი.
-მაიონეზი ბადრიჯანი ტოლმა და ხილიი.
-აუუ მე ნაყინი მინდააა.
-აუუუუ ბექაააა წადი მაღაზიაშიიი რააააა და ნაყინი მოუტანე თორებიტირებს მგონიი.
-მივდივარრრ.
თხუთმეტ წუთში დაბრუნდა დიდი ნაყინით ხელში ნინას მისცა შუბლზე აკოცა და მერე მუცელზე მოეფერე და ტელევიზორს მიუჯდა. ნინამ ნაყინი მიირთვა გაემზადა და ექიმთან ბექამ წაგვიყვანა. ექიმმა გასინჯა და გულისცემა მოასმენინა. ბექა უსმენდა და ცრემლებინმოსდიოდა და ნინას შუბლზე ეფერებოდა. ექიმმა ახალიბმითითებები მისცა და გამოგვიშვა. სახლში წასვლამდე სავაჭრო ცენტრში შევედით და პატარასთვის ტანსაცმელები ვიყიდეთ და სახლში დავბრუნდით. სახლში რომ მივედით ალექსანდრეს დავურეკე და შეხვედრა დავთქვით მე მზადება დავიწყე... მალევე მოვწესრიგდი და სახლიდან გავედი ალექსანდრე გარეთ მელოდებოდა მანქანაზე მიყრდნობილი საშინლად ბედნიერი ვიყავი ალექსანდრეს ნახვამ ძალიან გამახარა.. გავექანე და მაგრად ჩავეხუტე.
-მომენატრე.
-მეცც პატარავ.
-წავიდეთ.
-წავედით და სად მივდივართ?.
-არ გეტყვი სიურპრიზია პატარავ.
-აუუ მითხარი რაა.
-ნწუ.
-კაიი ხოო არ მითხრა.
მანქანაში ჩავსხედით და წავედით სადღაც ჩემთვის გაურკვეველ ადგილას.



№1 სტუმარი ani

აეეე რაამბავია ამდენი შეცდომები წინადადება ძლივს დავალაგე belay

 


№2 სტუმარი ბუბუკა

რომ დახვეწო უფრო თხრობის სტილი ბევრად უკეთესი იქნება,დავიტანჯე კითხვის დროს,იმედია არ მიწყენ,წარმატებები:)

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent