შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

საიდუმლო [8]


1-06-2016, 14:46
ავტორი N7
ნანახია 2 765

8
სახლში ჩუმად შეიპარა, არ უნდოდა მშობლების გაღვიძება, თანაც ემოციებისგან ჯერაც უთრთოდა სხეული და თუ ნინო შეამჩნევდა, უეჭველად არ დაადგებოდა კარგი დღე, მისი ინტერესიანობიდან გამომდინარე. თიკას კი არ ახასიათებდა მშობლებთან დაჯდომა და განვლილი დღის განხილვა... კარი დაკეტა და იქვე, შემოსასვლელში გაიხადა კლასიკური სტილის ფეხსაცმელი, დაბალ პლატფორმაზე. ნელა გადაჭრა დიდი დერეფანი და ის იყო, ოთახში უნდა შესულიყო, ნინო გამოვიდა, თავისი ოთახიდან. თიკა დერეფანში შედგა, რამდენჯერმე ღრმად ჩაისუნთქა და დედას გაუღიმა. დერეფნის ბოლოში მთვარის სინათლე იღვრებოდა და დერეფანსაც ანათებდა. ნინომაც გაუღიმა, ძლივს შენიშნა გოგომ. მაგრამ მის სახეზე დაღლა იკითხებოდა, მის ღიმილზე კი – სიყალბე.
– დე, მელოდებოდი? – თბილად დაიჩურჩულა თიკამ და წინ წავიდა, ნინოს მიუახლოვდა.
– შენც და გამოსავალსაც, – გაეცინა ქალს, მტკივნეულად.
– რა მოხდა? – სითბო და ბედნიერება ერთდროულადა წაუშალა დედის ტკივილით სავსე ხმამ. – მამა როგორაა? – ამოიკვესა.
– კარგად... არაჩვეულებრივად! – წამოიძახა, ზურგი აქცია და დერეფანს გაუყვა.
რამდენიმე ხანს მის ზურგსა და მოძრაობას აკვირდებოდა. ქალის სილუეტი ფანჯარასთან შედგა, ერთი მოძრაობით სიგარეტის კოლოფი ამოიღო და მოუკიდა. ფეხისწვერებზე აწეული წავიდა ნინოსკენ. ერთდროულად იყო ემოციებისგან ძალაგამოცლილი და ეგონა, მალე წაიქცეოდა.
– დე, რა მოხდა? – ჩახლეჩილი ხმით ჰკითხა ნინოს, რომელსაც ადამიანური მხოლოდ გარეგნობა შერჩენოდა იმ მომენტში.
– ოთარს ვშორდები! – განაცხადა სრული პასუხისმგებლობით.
ჯერ უსიამოვნო ჟრუანტელმა დაუარა ტანში, შემდეგ კი აინთო.
– რატო? – წამოიყვირა შეშფოთებულმა.
– რატო?! – ირონიულად ჩაეღიმა ქალს, – არაკაცი მოღალატეა და იმიტომ! – ბოლო სიტყვები კბილებში გამოსცრა.
სახეზე ტკივილმა გადაურბინა თიკას. უნებურად აკანკალდა და კედელს მიეყრდნო, ძალაგამოცლილი იატაკზე რომ არ დაცემულიყო. ამდენი ღალატი მის გარშემო, რატომ სტკენდნენ ერთმანეთს? თვალებში წყალი ჩაუდგა და მოუნდა ძალიან ხმამაღლა ეტირა, მაგრამ ახლა ამის დრო არ იყო, რადგან უფრო ატკენდა ნინოს, რომელსაც ზიზღისა და ტკივილისგან ეკრუნჩხებოდა სახე. რამე უნდა ეთქვა, როგორმე უნდა დაემშვიდებინა... ის ხომ მუდამ ასე იქცეოდა – მუდმივად ამშვიდებდა შვილს, ეხმარებოდა, როცა სჭირდებოდა.
– დე, რამე ხომ არ გეშლება? – შეპარვით ჰკითხა. ხმა უთრთოდა, ისევე, როგორც მთელი სხეული. – იქნებ... – წამოიწყო კვლავ, მაგრამ ქალმა არ აცადა.
– იქნებ? საკუთარი თვალით დავინახე, როგორ ელაპარაკებოდა იმ კა*პას... მე ვიცნობ მამაშენს და ვიცი, როდის და რატომ ენთება თვალები! – სიგარეტის ნამწვი გარეთ მოისროლა და ფანჯრისკენ ზურგით შეტრიალდა, მის რაფას მიეყრდნო და შვილს მტკივნეულად გაუღიმა. – როგორი დაღლილი ხარ... მაპატიე! – ანაზდად მისი ხმა გატყდა, თითქოს ახლაღა შენიშნა, რა სისულელეს აკეთებდა. დანაშაულმა სხეულის ყველა კუთხე აუწვა, თვალები წყლით აუვსო და ყელში ზიზღს მოაჭერინა. – რას ვაკეთებ.... – ამოიკვნესა და აქვითინდა.
ერთიანად დაბნეული და შეშფოთებული გოგო უარესმა დეპრესიამ მოიცვა. პირველად ხედავდა დედას გატეხილს და თითქოს მასში ცხოვრებისგან დაჩაქრულ დედაკაცს ხედავდა, რომელიც უკვე შეეგუა ცხოვრების ეკლიან გზას, მაგრამ ვერ ეგუება, რომ ეს ყველაფერი ასე სრულდება...
ნინო ჩაიკეცა, სახე ხელებში ჩამალა და აქვითინდა.
თიკას ფეხები უფრო აუკანკალდა, სასმლის ზემოქმედება უნებურად გაედინა სხეულიდან და სრულიად საღი, თუმც მოულოდნელობისგან აფექტში მყოფი, დედის გვერდით დაეშვა და მისი თავი ხელებში მოიქცია, შემდეგ კი კალთაში მოათავსა... ისე, როგორც თვითონ აკეთებდა ხოლმე, როცა შვილს ეს სჭირდებოდა. ვეღარ მოთოკა ემოციები და თიკაც მასთან ერთად ატირდა. თითქოს ახლა იწყებდა ცხოვრებას, თითქოს ის ოცდაორი წელი, რაც უცხოვრია ორწამიანი სიზმარი ყოფილა... ტკბილი სიზმარი.
– ყველაფერი კარგად იქნება, დე... გპირდები! – დაიჩურჩულა და მტკივნეულად მომღიმარ ქალს თვითონაც გაუღიმა. ეს პირველი ნაღველით გაჟღენთილი ღიმილი იყო, მის ცხოვრებაში...

კარზე გაბმულად დარეკა ზარი. დაელოდა და მანამ, სანამ კარი გაიღებოდა, ბრაზის ჩასახრჩობას, ძლიერად მომუშტა ორივე ხელი. ბრაზისგან მთელი სხეული უხურდა და თვალებიც ცეცხლისფრად უელავდა.
კარი გაიღო და არანაკლებ სახეწაშლილი ოთარი ჩამოდგა ზღურბლთან. არანორმალურად შეშფოთებული სახე ჰქონდა, თვალები ჩაცვენილი და ჩაწითლებული.
– შემომიშვებ? – სიმკაცრე და სიბრაზე უმალ გაუქრა, როგორც მამა დაინაღა – მსგავს დღეში ჩავარდნილი. წინა გათეთრებული ღამის, სიგარეტისა და ალკოჰოლის შემდეგ მისი ხმა აჭრილიყო.
უხმოდ გაიწია კაცი და შვილს გზა დაუთმო.
ძლივს მოძრაობდა თიკა, ძალაგამოცლილი და თითქმის ცოცხლადმკვდარი. ოთახში შევიდა. დიდ ოთახში, რომლის ბოლოშიც დიდი ფანჯარა გაეღოთ. მასთან მივიდა, რადგან ეგონა, ოთახში დაგუბებული ბინძური ჰაერი დაახრჩობდა. ღრმად ჩაისუნთქა და სათქმელად მოემზადა, ოღონდ არ იცოდა, რას იტყოდა. არადა, ეგონა ყველაფერი მზად ჰქონდა. ასეც უნდა ყოფილიყო... უნდა ეჩხუბა, ეყვირა, დაელეწა ყველაფერი. მაგრამ ოთარის სახე, მისი თვალები... არასდროს ენახა მამა ასეთი განადგურებული. და პირველად, ისიც სხვებთან ერთად მოკვდა. გაზომბდა.
– მამა, რატომ გააკეთე ეს? – პირველ სიტყვას მეორე ანაზდად მოყვა, ხმა ათრთოლდა და ტკივილით სავსე წინადადებაც აეწყო.
ოთარს ჩაეღიმა. არასდროს ენახა ეს ღიმილი მის ნათელ სახეზე. დივანზე დაეშვა, პატარა მაგიდაზე დადგმული ნახევრადსავსე ვისკის ბოთლიდან ჭიქა გაავსო და დალია. რომ არ დაელია, არ გამოდიოდა. არ ეყოფოდა გამბედაობა შვილთან ამ თემაზე სასაუბროდ.
– არაფერი გამიკეთებია, შენ თავს ვფიცავარ, თიკულა... – მისი ბგერები ისეთ დაბალ ნოტზე წარმოითქვა, ძლივს გაიგო გოგომ. და ტკივილი? – ტკივილი განუზომელი იყო. იმდენად დიდი, რომ დანის ბასრი წვერით უკაწრავდა მთელს სულს თიკას.
– აბა, მოელანდა დედას? – ამოიკვნესა საწყლად.
– მე მას ველაპარაკებოდი... – წამოიწყო კვლავჩურჩულით, – დეკოლტე ეცვა, გამომწვევი მაკიაჟი ჰქონდა და ღვინოს ჭიქას დიდი, სავსე ტუჩებით ეთამაშებოდა... – ყვებოდა ისე, თითქოს წიგნს წერდა, სათითაო სიტყვას ზომავდა და სათუთად აცვამდა ძაფზე, – ოთახი ცარიელი იყო, მყუდრო გარემო და ბევრი წიგნი. წარმოუდგენელიც კია, კაცს მისი ტუჩებისთვის შეეხედა, მისი სავსე მკერდისთვის და სხვა რამეზე ეფიქრა... თიკუ, არასოდეს, არასოდეს გამივლია გონებაში ნინოს ღალატი! ჩემთვის არ არსებობს ქალი, რომელიც უფრო მიმზიდველია, ვიდრე ნინო... ის იდეალურია! ხატია ჩემთვის... – ნინოს ხსენებაზე მის ბაგეებს დარდით სავსე ღიმილი მოეფინა. – მე რომ ნინოს შევხვდი და შენ გვყავხარ, ამაზე დიდი ბედნიერება არ არსებობს... და მართლა გგონია, რომ მე დაშას ტუჩები ან სავსე მკერდი გამაბედნიერებდა? – ღიმილი სიცილში გადაეზარდა. ასე არასდროს გაეცინა, თითქოს ეშმაკი მასში ჩასახლებულიყო და ანგელოზს ებრძოდაო. – ჩვენ ვსაუბრობდით. ჰო, ვსაუბრობდით. გრეი... მისი ლამაზი ნიღაბი და მახინჯი სული. ჩემკენ გადმოიხარა, ტუჩები ყურთან მომიტანა და რაღაც მიჩურჩულა. მისმა სურნელმა გამაბრუა... მეგონა გული წამივიდოდა. მაგრამ განსაცდელი დაშას ტროპიკული არომატი კი არა, ნინოს საოცრად ცივი ხმა იყო, პირველად რომ მოხვდა ჩემს ყურთასმენას. მან უბრალოდ იფიქრა ის, რასაც ყველა ქალი იფიქრებდა იმ მომენტში. მე მესმის დედაშენის, მაგრამ ის ვერასდროს გამიგებს... ალბათ. მისი გული ნამსხვრევებად ვაქციე... ეს კაცი ვარ, მამაშენია ეს კაცი! – ბრაზითა და სინანულით საუბრობდა.
თავზე ხელები შემოიჭირა, ძალიან ძლიერად და ცრემლებმა გზა მონახეს მის სახეზე.
თიკა უკვე ტიროდა. სხვანაირად ვერ შეეძლო. რის გამო ხდებოდა ეს ყველაფერი? ნუთუ ამხელა ცოდვა ჰქონდათ ოთარს და ნინოს უფლის წინაშე, ამხელა განსაცდელს რომ უვლენდა? თუ უბრალოდ გამოცდა იყო? ჰო, ალბათ, გამოცდა, რომელიც მალე დასრულდებოდა... გატეხვის დრო აღარ იყო, წარმატებით უნდა ჩაებარებინა სამივეს ეს გამოცდა. გამოცდა, რომელზე უფრო მტკივნეულად რთული არ არსებობს მთელს პლანეტაზე. ყოველშემთხვევაში, უნდოდა ასე ყოფილიყო.
– უნდა უთხრა, დედას უნდა აუხსნა ყველაფერი! – წარმოსთქვა, რამდენიმე წუთიანი პაუზის შემდეგ. – თუ არადა, თვითმკვლელობაა ეს ორივესთვის. ან ყველაზე ცივსისხლიანი ოჯახური მკვლელობა...

ძალიან, ძალიან უხერხულად ვგრძნობ თავს იმის გამო, რომ ამდენი ხანი გალოდინეთ. მოვლენები აიკინძა და ვერ მოვახერხე დაწერა.
ერთადერთი თხოვნაც მექნება თქვენთან... ნუ მთხოვთ, რომ თავები გავზარდო რა... ჩემს მაქსიმუმს ვდებ იმაში, რომ ესეც დავწერო, რასაც ვწერ. ვცდილობ თითო თავი თითო მოვლენას დავუთმო და როცა აღარაფერია სათქმელი, რა აზრი აქვს სიტყვების ტყუილ თამაშს? გამიგეთ, მეც ძალიან მინდა, რომ დიდი თავები დავწერო და, როცა შემეძლო, ვწერდი კიდეც...
მიყვარხართ და მაპატიეთ ამხელა დაგვიანება.



№1  offline წევრი ketia

ცოტა ვრცელი დადაე და ძაან გაუგებარი იკო იმ უცნობთან და ემოციების დრემ და იკნებ მალე გაგვარკვიო? კველას ისტორია ვრლადაა ვიდრე მტAVAღI GMIღIშ

 


№2  offline წევრი N7

ketia
ცოტა ვრცელი დადაე და ძაან გაუგებარი იკო იმ უცნობთან და ემოციების დრემ და იკნებ მალე გაგვარკვიო? კველას ისტორია ვრლადაა ვიდრე მტAVAღI GMIღIშ

ამ ისტორიაში ვცდილობ არ იყოს მთავარი და მეორეხარისხოვანი გმირი. უბრალოდ, თიკას ცხოვრების გარშემო რომ იწერება, ამიტომ ითვლეა თიკა მთავარ გმირად, მაგრამ მივალ სათქმელამდე და მიხვდებით, რატომ გავწელე ასე ეს ისტორია... უბრალოდ, სხვაგვარად სათქმელს ისტორიის ბოლომდე ვერ ვიტყოდი. მომიტევეთ თუ უინტერესო გახდა...
--------------------
ქოქოსის გოგო.

 


№3 სტუმარი Mariami

Me dzalian momwons es istoria da sulac ar vtvli rom ramit uintereso gaxda.

 


№4  offline წევრი N7

Mariami
Me dzalian momwons es istoria da sulac ar vtvli rom ramit uintereso gaxda.

ძალიან, ძალიან მიხარია.
გმადლობ love
--------------------
ქოქოსის გოგო.

 


№5  offline წევრი Pepper

ის რომ თავი პატარა იყო არ გამკვირვებია და შევეჩვიე კიდეც მაგას.
მიუხედავად იმისა რომ თიკას და სანდროს წყვილის მომენტებს ველოდები ხოლმე ყველაზე მეტად მაინც საინტერესოა სხვა გმირების ცხოვრება. მითუმეტეს აქ თიკას მშობლებზე საუბარი. გული დამწყდა მის მშობლებზე. იმედია მორიგდებიან მშობლები. ცუდ დღეშია თიკა :( შემდეგ თავში ველი სანდროს ^^ მშვენიერი თავი იყო მე პირადად არ ვარ უკმაყოფილო
აღარ გვალოდინო უბრალოდ ^^
ვყვარობ ისტორიას და ვყვარობ შენც !
მუზას უთხარი სულ შენთან იყოოს და არ მოგშორდეს რომ ჩვენ შენი ნაწერებით სიამოვნება მივიღოთ
ველი შემდეგ თავს მეტი სანდროს და თიკას მომენტებით ^^

 


№6  offline მოდერი sameone crazy girl

იმდენი ღალატია მართლა ამ გოგოს ირგვლივ იმედია ისე არ ეტკინება გული რომ თავადაც უღალატონ .ისტორია მომწონს ძალიან და კარგია მხოლოდ მისი ლავსთორი რომ არაა და ემოციები რასაც საყვარელ ადამიანთან ურტიერთობისას იღებს. კარგია რომ ჩანს დამოკიდებულება სხვების მიმართ და გრძნობები რაც თავს ატყდება,ტკივილი და პრობლემები რაც აქვს ცხოვრებაში . ეს მე მაკლია მაგალიტად სხვა ისტორიებში რადგან ძირითადად ვწერთ იმაზე თუ რა ხდება წყვილს შორის .
ველი მომდევნო ტავს მოუთმენლად

 


№7  offline წევრი N7

Pepper
ის რომ თავი პატარა იყო არ გამკვირვებია და შევეჩვიე კიდეც მაგას.
მიუხედავად იმისა რომ თიკას და სანდროს წყვილის მომენტებს ველოდები ხოლმე ყველაზე მეტად მაინც საინტერესოა სხვა გმირების ცხოვრება. მითუმეტეს აქ თიკას მშობლებზე საუბარი. გული დამწყდა მის მშობლებზე. იმედია მორიგდებიან მშობლები. ცუდ დღეშია თიკა :( შემდეგ თავში ველი სანდროს ^^ მშვენიერი თავი იყო მე პირადად არ ვარ უკმაყოფილო
აღარ გვალოდინო უბრალოდ ^^
ვყვარობ ისტორიას და ვყვარობ შენც !
მუზას უთხარი სულ შენთან იყოოს და არ მოგშორდეს რომ ჩვენ შენი ნაწერებით სიამოვნება მივიღოთ
ველი შემდეგ თავს მეტი სანდროს და თიკას მომენტებით ^^

მიხარია, რომ მოგწონს და ეს თავიც მოგეწონა love
ვეცდები მეტ სანდროს და თიკას შემდეგ თავში love
მუზასაც გადავცემ wink
მეც გყვარობ შენ love

sameone crazy girl
იმდენი ღალატია მართლა ამ გოგოს ირგვლივ იმედია ისე არ ეტკინება გული რომ თავადაც უღალატონ .ისტორია მომწონს ძალიან და კარგია მხოლოდ მისი ლავსთორი რომ არაა და ემოციები რასაც საყვარელ ადამიანთან ურტიერთობისას იღებს. კარგია რომ ჩანს დამოკიდებულება სხვების მიმართ და გრძნობები რაც თავს ატყდება,ტკივილი და პრობლემები რაც აქვს ცხოვრებაში . ეს მე მაკლია მაგალიტად სხვა ისტორიებში რადგან ძირითადად ვწერთ იმაზე თუ რა ხდება წყვილს შორის .
ველი მომდევნო ტავს მოუთმენლად

ეს ჩემი წინგადადგმული წარმატებული ნაბიჯია. აქამდე არგამომდიოდა ერთი პერსონაჟის იქით წერა, ახლა კი გამომდის და მახარებს ეს ძალიან... ისიც მიხარია, რომ მოგწონთ, ამით უფრო მეტი დადებიტთი ემოციებით ვივსები ისტორიის მეტად, რაც არ მახასიათებს, როგორც წესი..
მიხარია, რომ მოგწონს love
--------------------
ქოქოსის გოგო.

 


№8  offline წევრი ketia

აუ აგარ დებ ახალ თავს

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent