შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გოგონა რომელმაც სამყარო გააფერადა.


15-06-2016, 00:24
ავტორი kusu
ნანახია 2 221

ეს ჩემი პირველი ისტორიაა. დამწყები ვარ და იმედი მაქვს თავიდანვე კრიტიკით არ არ დავიწყებ. მოკლედ მინდა ერთი ისტორია მოგიყვეთ გოგონაზე რომელიც შავ სამყაროში ცდილობს ისე იცხოვროს რომ სამყაროს გაფერადება შეძლოს . პირველ თავში მოგიყვებით მოკლე ბიოგრაფიას ამ გოგონას შესახებ. ანასტასია, 14 წლის, არც თუ ისე დალაგებული სიტუაცია აქვს ოჯახში. ბავშვობიდან უყურებს ისეთ მომენტებს როგორიცა მამის ძალადობა დედისადმი, თავისი ძმის დაუსრულებელ პრობლემებს და თავის დის უიღბლო ცხოვრების გზას. თვითონ ანასტასია უბადლობ ნიჭიერი გოგონაა, ცდილობს ყველა სფეროში იპოვოს საკუთარი თავი და თავისი შესაძლებობები ყველასთვის თვალსაჩინო გახადოს. თუმცა ხშირ შემთხვევაში მისთვის ერთადერთი ხელის შემშლელი ფაქტორი ისაა რომ, ოჯახისგან არანაირი ხელშეწყობა არაქვს. პატარა, გულჩვილი გოგონა ყველას ადვილად ენდობა და როგორც ხდება ხოლმე ასეთ მომენტებში გულნატკენი რჩება ხოლმე. თითქოს რაც უფრო მეტ კარგს აკეთებს მით უფრო მეტი ცუდი უბრუნდება, მით უფრო განსაცდელი. ამხრივაც კი განსხვავებულია ტასო, ამ ფაქტსაც კი კარგი მხრიდან უყურებს, ფიქრობს რომ ყოველი ეს განსაცდელი ღმერთისგანაა და ოდესღაც ყველაფერი კარგად იქნება. გოგონას ცხოვრებაში მეგობრებიც კი არ არიან სტაბილურები, ხშირად ტოვებენ ტასოს განსაცდელში და ხშირად რჩება გოგონა უფსკრულის წინაშე რომელიც, ერთი შეხედვით დაუსრულებელი და შიშისმომღვრელი სიბნელითაა მოცული. როგორ ფიქრობთ ნუთუ ადვილია 14 წლის გამოუცდელი, ალალი და კეთილი გოგოსთვის ეს ყველაფერი ადვილი გადასატანია?! ან ყოველივე ეს ასეთ უმწიკლო გოგონასათვის გირსეული "სასჯელია" ?! ჩვენი განსხვავებული აზრების მიუხედავად ანასტასია ყველაპერს ნათელი ფერებით უყურებს, ყველა ადამიანში კარგ მხარეს ეძებს, ცდილობ ადამიანების შეცვლას და მათ გაღიმებას. თუმცა ცხოვრება არც თუ ისე უსამართლო აღმოჩნდა.......
თუ გაინტერესებთ ანასტასიას ამბავი დაელოდეთ შემდეგ თავს და აუცილებლად გაიგებთ რა გადახდა მას თავს.



№1  offline წევრი mimimimo

დასაწყისი არ მომეწონა.
არც დასასრული.

სერიალივით გამოგივიდა.

სათაური : "გოგონა, რომელმაც სამყარო გააფერადა." - მძიმეც საჭიროა. smile

დამწყები, რომ ხარ იმას არ ნიშნავს, რომ არ შეგვიძლია გაგაკრიტიკოთ(ანუ თავიდანვე კრიტიკით არ დავიწყოთ).

პირიქით სასიხარულოც უნდა იყოს, რომ ვიღაც კითხულობს შენს ნაწერს და ცდილობს 'დაგახვეწინოს' და რჩევას გაძლევს.

კავშირების (ვინც, რაც, რომელიც, როგორიც, სადაც, როდესაც და ა.შ.) წინ საჭიროა მძიმე.

ველი მეორე თავს.

წარმატებები! smile

 


№2  offline წევრი isterichka123

მაინტერესებს ველოდები მალე დადე

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent