შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სახლი


18-06-2016, 14:26
ავტორი მარე:)
ნანახია 1 457

ჩემი ოჯახი თავიდანვე განსხვავებული იყო. ბავშვობიდან მკცრად ვიზრდებოდი. ხშირად ვიცვლიდით საცხოვრებელ ადგილს . მოკლედ თავი რომ არ მოგაბეზროთ იმ ამბავზე გადავალ რომელიც ერთ-ერთ ახალ სახლში გადასვლისას დაიწყო თუმცა აღმოჩნდა რომ მამა სამუდამომ აქ აპირებდა ცხოვრებას.
ამ სახლის დანახვაზე ჩემი პირველი რეაქცია შიში იყო რადგან სახლი იმ სახლებს გავდა რომლებიც საშინელაბათა ფილმებში მინახავს. საშინელი შესახედი იყო კუთხური ოთახებით სადაც მტვერი უფრო ჭარბობდა ვიდრე ჰაერი ძველი დამტვრეული ავეჯი ელაგა მისაღებ ოთახში, ხოლო მეორე სართულის ასასვლელი კიბე რატომღაც წითლად შეეღებათ, ოთახებში არაფერი იყო გარდა ჩამოხეული შპალიერის და დამტვრეული საწოლების. როგორც ჩანს ეს სახლი ძალიან დიდი ხნის წინ იყო მიტოვებული და შესაბამისად არავის უცდია მისი მოწესრიგება. სახლთნ ახლო-მახლოს არაფერი იყო არც ტყე არც მდინარე არც სავაჭრო მაღაზიები, მაგრმ რადგან ვიცოდი რომ აქ დიდი ხნით არ გავჩერდებოდით არ მინერვიულია...
რამოდენიმე დღის შემდეგ როცა უკვე სახლი მოვაწესრიგეთ და ყველაფერი ჩვეული რიტმით გაგრძელდა ვიფიქრე და დამაინტერესა რატომ აირჩია მამამ ეს სახლი როცა ქალაქში მის სამუშაო ადგილთან ახლოს უამრავი სახლი ქირავდებოდა? ეს კითხვა მოსვენებას არ მაძლევდა. ვიჯექი ჩემს ოთხში რომლიც სხვადასხვა რეპერის პლაკატებით მქონდა მორთული და ვფიქრობდი რა შემეძლო გამერკვია მამაჩემის შესახებ.
ერთ საღამოს არ დამეძინა და სანზარეულოში გავედი. სამზარეულოდან კიბე სარდაფში ჩადიოდა დიდი გრძელი შავი კიბე იყო და სარდაფის კარიც რატომღაც ჩაეკეტათ. ყურადეღება არ მიმიქცევია, მაგერამ როდესაც მაცივარი გამოვაღე სასმელის ასაღებად სარდაფიდან ხმა მომესმა, ის არც რომელიმე ცხოველის ხმს გავდა და არც მითუმეტეს ადამიანისას. შემეშინდა მაგრამ უნდა ჩავსულიყავი და მენახა რა ხდებოდა დაბლა, ეს იმსითვის უნდა გამეკეთებინა რომ მუდამ მშვიდად მეცხოვრა აქ ამ სახლში. ასეც მოვიქეცი.
სარდაფის კარის გაება ვცადე მაგრამ უშედეგოდ. ამასობაში კი ხმაური შეწყდა რამაც ჩემში შიშის გრძნობა გააქრო. ვფიქრე რომ ეს უბრალოდ ხმაური იყო, ან რააც ჩამოვარდა ან კიდევ ფანჯარა გაიღო. დავბრუნდი ოთახში და მთელი ღამე როგორც ყოველთვის ამ სახლში გადმოსვლის დღიდან ფიქრი დავიწყე. და უცებ..



№1  offline მოდერი Amalthea

ზოგან გამოტოვებული ასო.
გამოტოვებული მძიმეები.
ნუ როგორც ყოველთვის სარდაფი...
ისტორიის შესაფასებლად მეტისმეტად პატარაა ეს თავი.
საცხოვრებელი ადგილის ხშირ ცვლაზე "ზებუნებრივი" გამახსენდა ;დდდდდდდდდდ
--------------------
I want to sleep with you. Doesn't mean to have sex. I mean sleep together under my blankets in my bed. With my hand on your chest. And your arm around me. No talking. Just sleep, blissfully happy, silence.

 


№2  offline წევრი მარე:)

Yvavi.
ზოგან გამოტოვებული ასო.
გამოტოვებული მძიმეები.
ნუ როგორც ყოველთვის სარდაფი...
ისტორიის შესაფასებლად მეტისმეტად პატარაა ეს თავი.
საცხოვრებელი ადგილის ხშირ ცვლაზე "ზებუნებრივი" გამახსენდა ;დდდდდდდდდდ

დამწყებებს ეპატიებათ აუცილებლად გავითცალისწინებ

 


№3 სტუმარი wilson

გაავრძელე გთხოოვ მიყვარს მისტიკა მაგრად თან...ველი ახალ თავს მალ ოღონდ მოცულობით გაზრდილს

 


№4  offline წევრი მარე:)

wilson
გაავრძელე გთხოოვ მიყვარს მისტიკა მაგრად თან...ველი ახალ თავს მალ ოღონდ მოცულობით გაზრდილს

დიდი მადლობა ასეთი სტიმულისათვის აუცილებლად დავდებ ახალ თავს თანაც დიდს =D

 


№5 სტუმარი Nino

Zalian kargia da momecona

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent