STANDOUT/გამორჩეული (მეოთხე ნაწილი)
-რაა?!- მკაცრად მითხრა იმ უცნობმა ბიჭმა. -რა და აიღე შენი ფეხები ჩემი მაგიდიდან !-ასევე მკაცრად მივუგე მეც -შენ იცი საერთოდ მე ვინ ვარ? -არ ვიცი და არც მაინტერესებს! - მე არავის არაფერს არ ვუთმობ , გასაგებია! - ეს უთხარი შენნაირ ღლაპებს .-ეს ვთქვი თუ არა ბავშვებმა და მათ შორის მასწავლებელმაც კინაღამ კანკალი დაიწყო. დარწმუნებული ვარ იმ ბიჭს კიდევ რაღაცის თქმა უნდოდა თუმცა ზარი დაირეკა და ყველა ბავშვი მე მომვარდა. - შენ ხომ არ გაგიჟდი?-მკითხა გოგონამ რომელსაც როგორც შემდეგშჳ დავასკვენი ნინა ერქვა . - რატომ რა მოხდა?-კითხვითვე ვუპასუხე მე. - იცი ეგ ვინაა...?-მითხრა მან და ცალკე გამიყვანა.-ეგ არის მთელი სკოლის რისხვა . ვინმე თუ გადაეკიდება აღარ ”აცოცხლებს”. -მაინც ვინაა? -დეიმონი...... ბევრი ამბობს საშინელი ადამიანიაო . ამბობენ ხალხს კლავსო,მაგრამ ეჭვი მეპარება . ის უბრალოდ სადისტია ხალხის მიმართ . გირჩევ მოერიდო. -მე არ მეშინია . - გამბედავად ვთქვი მე , თუმცა რამდენად სიმართლე იყო არ ვიცოდი . - ჰმმმ.... მე გაგაფრთხილე და შენ როგორც გინდა ისე მოიქეცი. -კარგი , მე გაგაფრთხილე -ეს თქვა თუ არა წავიდა . ტრრრრ...... დაირეკა ზარი . მე კი ბუნება მქონდა (ასე ეწერა ცხრილში , გამეცინა რადგანაც ბუნება მეექვსე კლასში მოვრჩი , ფორკსში კი .....).ბუნების კაბინეტში შევედი და ჩემიი ადგილი დავიკავე . ვერა და ვერ მოვუსმინე მასწავლებელს , სულ იმ ვიღც დეიმონზე ვფიქრობდი . ნერვები მეშლებოდა . ვინ იყო ისეთი ყველას შიშის ზარს რომ სცცემდა ? ან საერთოდ ესეთი იდიოტი და უზრდელი რატომ იყო? ბევრი კითხვა მქონდა . არ მეგონა სკოლის პირველ დღეს თუ ასეთი უსიამოვნება შემემთხვეოდა , მაგრამ რას ვიზამ? -აბაა! მისის ვილსტონ, რას მეტყვით ნარკოტიკზე და ნარკომანიაზე?-დავიბენი , ხელები ამიცახცახდა . -ამმ.... -დაბნეული ვიყავი თუმცა მაინც ამოვილუღლუღე.-ნარკოტიკის მოხმარება ძალიან საზიანოა ჩვენი ორგანიზმისთვის , რადგანაც იგი შეიცავს საშიშ ნივთიერებას ჰელიუმს ის ქრონიკული დაავადების ბოლო სტადიაა, რომელიც კონკრეტული ნივთიერებების მოხმარებითაა გამოწვეული. იგი ხასიათდება ფაზური მიმდინარეობით და თავის სტრუქტურაში რამდენიმე ეტაპოპრივად ფორმირებადი სინდრომის არსებობით: 1. შეცვლილი რეაქციის სინდრომი; 2. ფსიქიკური დამოკიდებულების სინდრომი; 3. ფიზიკური დამოკიდებულების სინდრომი; ქრონიკული ნარკოტიზაციის შედეგების სინდრომი. -ყოჩაღ , 10იანი . კარგად მისმენდი პირველივე დღეს . შენ ნამდვილად გამორჩეული მოსწავლე ხარ . -ამის გაგონებაზე თავი გავაქნიე . ეს ხომ მეექვსე კლასის მასალა იყო , ცოტა ჩმეღიმა კიდევაც , თავი დაბლა დავხარე და სკამზე დავჯექი. აი ზარიც ზუსტ დროს დაირეკა . მადლობა ღმერთს ამ უაზრო გაკვეთილისგან გავთავისუფლდი.გარეთ გავედი და სკამზე დავჯექი:გაზაფხულის ცივი სიო კვლავ უბერავდა , ტოტებს კი აქეთ-იქით აქანავებდა , ყვავილები მინდორში ლაღად , აქეთი-იქით ამოსულიყო...ეჰჰ! მიყვარს გაზაფხული , თუმცა ეს ღიმილი სახეზე შემახმა როცა ის იდიოტი დეიმონი დავინახე თავისი პორშეთი . |
ტესტები
აქტიური მწერლები
აქტიური მწერლები
.:დღის აქტიური მკითხველი:.
თქვენი აზრით, ქალებისთვის, რა ასაკშია მიზანშეწონილი დაოჯახება?
ყველა გამოკ
.:შემოგვიერთდით FACEBOOK-ზე:.