შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ჩემი ბომბორა დაგარქვი


30-06-2016, 18:27
ავტორი მელისა
ნანახია 1 253

მოკლედ ლანი 18 წლის გახდა და მე კიდევ მაგ დროს სოფელში ვიყავი და ამიტ მას გული ძალიან ვატკინე.. ბევრი რაღაც გავიგე მასზე მაგ პერიოდში და უბრალოდ არ შემეძლო მასთან ურთიერთობის გაგრძელება, მაგრამ როგორც კი ზაფხული დასრულდა მომიწია ქალაქში დაბრუნება და მისი ნახვა.. როგორც კი დავინახე მივხვდი, რომ ის მართლა ძალიან მიყვრადა.. მაგრამ ეს არ იყო ჩემი შიშის მიზეზიი ცოტახანში მოვიდა წერილი ბაქოდან, ლანი ჯარში გაიწვიეს, ვერ წარმოიდგენთ მაშინ რა ვიგრძენი მეგონა ის აღარასოდეს დამიბრუნდებოდა. ამას ისიც დაემატა, რომ ლანმა მითხრა ცოცხალი შეიძლება ვერ დავბრუნდეო რადგან ბევრი იღუპება ჩვენს ჯარშიო... :( სხვა გზა არ გვქონდა უნდა წასულიყო და დადგა დამშვიდობების დღეც, დი9დხანს ვილაპარაკეთ და წასვლისას მან მითხრა: არასოდეს თავი არ დახარო და ყველას თვალებში უყურე, რადგან შენ ცხოვრებაში ისეთი არაფერი დაგიშავებია რომ თავდახრილმა იარო.. თუ შეძლებ დამელოდე თუ არა და მაშინ იპოვე ისეთი ადამიანი ვისთანაც ბედნიერი იქნები.. ეს მითხრა და წავიდა. მეგონა მოვკვდებოდი არ ვიცი რას ვგრძნობდი მაშინ უბრალოდ ვიდექი და ვუყურებდი როგორ მიდიოდა.. გავიდა რამოდენიმე დღე და მერე გავიაზრე მისი დაკარგვა ამ დღიდან დაიწყო ჩემი დეპრესიები, სწორებ მაშინ მყავდა გვერდით სალო ის რომ არა ვერ გადავიტანდი ლანის წასვლას.. ღამეებს ვათევდი და ვტიროდი ვერ ვსუნთქავდი გული მიჩერდებოდა.. მაგრაამ ესეც დამთავრდა როგორც იქნა დავმშვიდდი და დავიწყე ცხოვრებაა მშვიდი და წყნარი.. მაგრამ ლანს მაინც ველოდებოდი არავითარი ბიჭი არ მაინტერესებდა.. ერთ დღესაც ვიღაც პატარა ბიჭმა მომიტანა წერილი სადაც ეწერა რომ ლანი მოკლეს. sad რაღაც გაურკვეველი ვიგრძერნი და ამ ამბის შემდეგ გავფუჭდი აღარავინ მაინტერესებდა. 3 თვეში გავიცანი ბიჭი და მან ჩემი ცხოვრება შეცვალა მის გამო დავიწყე ძველი მეგის დაბრუნება მეგონა ისევ შემიყვარდა მაგრამ მან მხოლოდ გამომიყენა და ვსოო დაამთავრა ყველაფერიი... ისევ დამტოვეს ისევ გამანადგურეს... .................................................................



№1  offline წევრი Imagination

საინტერესო კი არის მაგრამ..ძალიან უბრალოდ წერ ცოტა გამართე.საერთოდ რაღაცას რომ წერ თუნდაც თემას რამდენჯერმე უნდა გადაიკითხო რომ ლარგი გამოვიდეს და შეცდომები არ იყოს...აუცილებელი არ არის სიტყვების გაგრძელება მაგ:მიზანიი და ა.შ ასევე :) :* ასეთი სტიკერები...რამოდენიმე არა რამდენიმეა სწორი. იმედი მაქვს გაითვალისწინებ წარმატებებს გისურვებ..

 


№2  offline წევრი მელისა

გავითვალისწინებ.. მაგრაამ ერთი პრობლემაა ყველაფერს დაწვრილებით და გამართულად ვერ ვწერ რადგან ბავშვი არ მაცდის..

 


№3  offline წევრი Imagination

მელისა
გავითვალისწინებ.. მაგრაამ ერთი პრობლემაა ყველაფერს დაწვრილებით და გამართულად ვერ ვწერ რადგან ბავშვი არ მაცდის..

მე გირჩევ რომ ჯერ ისე დაწერო ხოლმე და შემდეგ როდესაც საიტზე ატვირთვას დააპირებ მაშინ გადახედო...ასე უფრო ადვილია.

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent