შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ბაბნიკს ერთხელ და სამუდამოდ უყვარდება (სრულად)


30-06-2016, 20:33
ავტორი sameone crazy girl
ნანახია 57 420

მე მარიამი ვარ 17 წლის. ვარ მეთორმეტე კლასში . ერთი შეხედვით ძალიან მხიარული უდარდელა გოგო ვარ ისე არავინ იცის სინამდვილეში როგორი ვარ მხოლოდ ნინიმ იმიტომ რომ მთელი ცხოვრებაა მიცნობს იმდენად კარგად რომ სიტყვებიც არაა საჭირო ჩემი ისე ესმის და ყოველთვის ხვდება ჩემს ჩანაფიქრს. მე და ნინი ძალიან ვგავართ ერთმანეთს , მამაჩვენები მეგობრები არიან ამიტომ ერთად გავიზარდეთ ყოველთვის ერთად ვართ და არასდროს ვშორდებით ერთმანეთს. ისე გარაგნულად არ ვართ ერთნაირები მე 1.75 გამხდარი მარა არა ძაან, შავი თმებით და თვალებით, სწორი ცხვირით, საშუალო ზომის წითელი ტუჩებით ერთიანობაში მშვენიერი გოგო ვარ. ნინი ჩემი სიმაღლის ქერა ცისფერთვალება ოდნავ აპრეხილი ცხვირით და ძალიან თეთრია დედამისს გავს. მე კი მამას ძალიან ვგავარ. ორივე განებივრებული ბავშვები ვართ მაგრამ თავში არ გვაქ ავარდნილი მე დედისერთა ვარ ნინის კი ძმა ყავს ნიკა . ძალიან გვიყვარს ერთმანეთი ჩემი უფროსი ძმასავითაა და ორივეს გვიწევს ძმობას ჩვენზე სამი წლითაა უფროსი. ხო მართლა მე და ნინი ერთ დღეს დავიბადეთ, დედაჩემს ადრე დაეწყო მშობიარობა, ნანატრი შვილი ვარ ხუთი წელი არ ყავდათ ჩემს მშბლებს შვილი შემდეგ კი მე დავიბადე. ძალიან მინდა რომ ჩემს მშობლებს იმედები არასდროს გავუცრუო ამიტომ ვცდილობ ჩემით იამაყონ. ძალიან ბევრ რამეს ვაკეთებ კარგად ვსწავლობ მართალია ძალიან მეზარება მაგრამ ერთ-ერთი საუკეთესო მოსწავლე ვარ, დავდივარ სავარჯიშოდ კლუბში რომლის წილი მამაჩვენებსაც ეკუთვნით ვცურავ მიყვარს ძალიან ბევრი სპორტის სახეობა მაგალითად ჩოგბურთი კალათბურთი ფეხბურთი და ვთამაშობ კიდეც , ასევე დავდიოდი ქართულ ცეკვებზე მერე ტანგოს ცეკვაც ვისწავლე ვგიჟდები ამ ცეკვაზე თითქოს მთელს ცხოვრებას აღწეს ვუკრავ გიტარაზე და შეძლებისდაგვარად ვმღერი მაგრამ მხოლოდ მეგობრებთან , ვუკრავ როიალზეც მარა არ მომწონს გიტარა მირჩევნია. ნინის ჩემგან განსხვავებით ძალიან უყვარს როიალზე დაკვრა და ჩემთან მოსვლისას ხშირად უყვარს ჩემს მშობლებს მინი კონცერტს უწყობს. ძალიან მიყვარს ლილე დეიდა და ლაშა ბიძია საკუთარი მშობლებივით მოკლედ ეს ორი ოჯახი ერთ დიდი ოჯახია ერთად იმდენად ხშრად ვართ ერთად, დასასვენებლათაც სახლებიც ერთ უბანში გვაქ მოკლედ რაღა გავაგრძელო სულ ამ წრეშ ვარ.
დილით ჩემით გავიღვიძე ვიბანავე მოვწესრიგდი და ქვემოთ ჩავედი ჩემს მოსამსახურეს უკვე მზად ქონდა ყველაფერი ყველას მივესალმე ლალიკოც გადავკოცნე ჩემი მოსამსახურე და ძიძა. და ერთად მივუსხედით სუფრას უკვე ცხრას ათი აკლდა ამიტო ნინის დავურეკე იმას სულ ძინავ და ვფიქრე ცოტა გამოვაფხიზლებთქო თან მან უნდა გამომიაროს მანქანით მე არ მყიდულობენ ჯერ მგონი ძალიან ჩქარა გიყვარს ტარება და გვაშინიაო.
-ნინი გამოფხიძლდი და გამომიარე არ დაგვაგვიანდეს
-მღვიძავს გოგო და მოვდივარ ორ წუთში მანდ ვარ
-კაი პკ
-პკ
მალე ჩემი გიჟი გოგო შემოვარდა და ჩემები გადაკოცნა
-გამარჯობაათ
-ჩვენი გოგო მოსულა როგორ ხარ ნინუციკო
-კარგად ნოდო ბიძია , ნანუ როგორ ხარ?
დედაჩემს ნანუს ეძახის სულ მხოლოდ ეს ეძახის ასე
მოკლედ როგორც იქნა მოვწყვიტე ამათ და წავედით სკოლაში . კლასში შევედით და ჩვენს ადგილებს მივაშურეთ . გოგოებს მივესალმეთ და როგორც ყოველთვის ლაპარაკი გავმართეთ ჩენი ადგილიდან ,ჩვენს მერხთან სულ „ბირჟაა“ ჩვენ კი სულ ერთ ადგილზე ვართ ადგომა არ გვჭირდება სიმართლე გითხრათ ყველასთან კარგი ურთიერთობა გვაქ და ძალიან ვერთობი მთელი დღე ისე დიდი სიწყნარით არ გამოვრჩევი ძალიან მიყვარს ლაპარაკი სიცილი და თითქმის სულ რაღაცაზე ვიცინი. მაშინაც კი როცა რამეზე ვღელავ არ მიყვარს როცა სუსტი ვჩანვარ და სულ ძლიერად ვაჩვენებ თავს ყველას. უკან არასდროს ვიხევ თუ რათქმაუნდა დამნაშავე არ ვარ. და საკმაოდ მწარე ენა მაქ.
მოკლედ ზარის დარეკვამდე ორი წუთი იყო. უცებ კარისკენ გავიხედე ავტომატურად, ჯანდაბა სულ ასე მემართება რა ოხრობაა ნეტა გული მიგრძნობს? ანდრეა შემოვიდა როგორც ყოველთვის ღიმილი აქ სახეზე და მოიჯგიმება ბიჭი ფუ ჯანდაბა ამას რო ვხედავ სულ გული მიჩქარდება მაგრამ ლაპარაკს ისევ ვაგრძელებ მას მხოლოდ წამით ვუყურებ. ალბათ დაგაინტერესათ რატო გავამახვილე მასზე ყურადღება ის- ის არის ჩემი ნერვების მომშლელი ერთადერთი ვინც ჩემს გამწარებას და გულის ტკენას ახერხებს ისე რო რიგ შემთხვევებშ თავსაც ვერ ვიკავებ მარტო ის მიგებს კამათში ხანდახან ისეთ რაღაცას იტყვის ენას ვერც ვაბრუნებ . ოხ როგორ მიშლის ნერვებ მაგრამ სიგიჟემდე მიყვარს იდიოტი ვარ რა ეს როგორ შემიყვარდა რამოდენიმე წლის წინ ვინმეს რო ეთქვა შემიყვარდებოდა თან ეს იდიოტი ალბათ მოვკლავდი ახლა კი ჩემს თავს ვეჩხუბები ამის გამო არც მე მჯერა მაგრამ ისე მიყვარს არც კი ვიცი რა მეშველება რო ვხედავ გული მივარდება რო მელაპარაკება საერთოდ ვიბნევი ბრინჯივით შეიძლება სხვა ვერც ამჩნევს მაგრამ მე ხ ვგრძნობ ჩემს სიშტერეს სულ ამ შტერზე ვფიქრობ მისი სახელის გაგონებაზე ცუდად ვხდები მოკლედ როგორც ამბობენ „ყურებამდე ვარ შეყვარებული“ არა რო ამბობენ სიყვარული ბრამ და ყრუაო მართალი ყოფილა ადრე არ მჯეროდა მაგრამ ახლა ვხვდები აბა ეს იდიოტი როგორ შემიყვარდებოდა დებილი რო იქნები . მართალია ნინის გარდა არავინ იცის მარა მე რო ვიცი ესეც საკმარისია. მოკლედ შევეშვათ ახლა ამას ისე როგორ და რატო შემიყვარდა დღესაც ვერ გეტყვით .
მოკლედ გაკვეთილები დაიწყო ერთ დროულად ლაპარაკს სიცილს და გაკვეთილებზე აქტიურობას ვახერხებ მართალია ის შტერი არ არსებობს რო არ გამომეპასუხოს ყოველ მეორე წინადადებაზე მარა ვატარებ სად მაქ მაგასთან კამათის ნერვები ისე ხანდახან მეც ვახერხებ ნერვები რო მოვუშალო ის ღლაბუცის მეტს არაფერს აკეთებს სულ ვიღაცას წერს და ტელეფონს არ აგდებს ხელიდან მარა საშუალო მოსწრება კი აქ მაინც ვერ ვხვდები საერთოდ არ უსმენს გაკვეთილს და რანაირად წერს კარგად. ისე ადრე საერთოდ არ მელაპარაკებოდა ადამიანურად მარტო მეჩხუბებოდა ახლა კი თითქმის სულ ჩემს წინ ზის მის ძმაკაცთან და ხშირად გველაპარაკება მე და ნინის ათას სისულელეზე ისე უნდა ვაღიარო იუმორის გრძნობა აქ ხანდახან ისეთს იტყვის მე ვერასდროს მოვიფიქრებდი. მოკლედ ასეა თუ ისე როცა გველაპარაკება ძალიან ვხალისობ ხან ვის ბაძავს ხან ვის მე და ნინიც ავყვებით და კუჭიი ტკენამდე ვიცინივართ. მერე რაღაცას მეც მიკბენს მომშხამავს მაშინ რო უკვე ირეკება ზარი და თან გადის ოთახიდან ისე დიდი ყურადღებას თითქოს არ ვაქცევ და ჩვეულებრივად ვაგრძელებ ჩემს საქმეს.
-აუ თქვენ მე გადამრევთ
- ვინ ჩვენ
-შენ და ანდრო
-ჩვენ არა და ნუ მიშლი ნერვებს შენ მაიც რა არ მინდა მაგაზე ლაპარაკი
-კაი ერთი წეხან ძაან ეჭუკჭუკებოდი კაი ძმაკაცივით კინაღამ დაგტოვეთ მე და ლუკამ
-ნინი გაჩუმდები ეხლა თუ გაგიხსენო შენი დებილი ყოფილები
ნინის სულ ვიღაც შტერები ეკიდებიან ისე არც მე მაკლია და მერე ვახელებთ ერთმანეთს მარა არასდროს ვჩხუბობთ და სულ გვეცინება ერთმანეთის ხუმრობებზე.
მოკლედ გაკვეთილები დასრულდა ისე უკვე გამოცდებიც გვიახლოვდება ორ კვირაშია და ისე ვმეცადინეობთ როგორც არასდროს . მოკლედ მაგარ დღეში ვართ შევიკეტებით ოთახში და ვმეცადინეობთ ხან ჩემთან ხან ნინისთან მერე დედაჩვენები მოგვაწოდებენ საჭმელს ყავას და გადიან.
დრო მალე გავიდა და დადგა გამოცდების დღეც ძალიან ვღელავ არ მინდა ცუდი ქულების მიღება ნინი მაინცადამაინც თავს არ იკლავს მარა ესეც ნერვიულობს და აი დადგა ჩემი შესვლის დრო პირჯვარი გადავიწერე ნინიმ გამიცინა იმის ნიშნად არ ინერვიულო დაიკიდეო და შევედი გამოცდაზე. მერე როცა დავინახე რო 10 მივიღე წამოვფრინდი დამკვირვებელს ხუთჯერ ვკითხე მართლა ათია ხოთქო და მერე გავვარდი გარეთ
-ნინუ ათი მივიღე მე მას გადავეხვიე და კაი ხანი მკოცნიდა ცოტა ხანში ისიც შევიდა და მანაც ათი მიიღო აი უკვე კია დროა დავრეკოთ ჩვენებთან ერთად აიღეს ჩვენმა დედებმა და ჩვენც ერთად შევყვირეთ
-ათი მივიღეთ ორივემ
მოკლედ ყველა გამოცდაზე ერთნაირი ნიშნები მივიღეთ ხო ვამბობ ტყუპებივთ ვართთქო საკონტროლოზეც ერთნაირ შეცდომებს ვუშვებდით მოკლედ ასე ესეც მოვიშორეთ საღამოს ბარში წავედით აღსაღნიშნად ყველამ ჩავაბარეთ მთელმა კლასმა ამიტო ერთად ვიყავით ჩვენს საყვარელ გასართობ ადგილას . დღეს დავაღვიე წესი და კარგა ბლომად დავლიე საკმაოდ ბევრი ვიცეკვე ჩემს კლასელებთან . მუხლს ოდნავ აცდენილი შავი კაბა მეცვა ძალიან მოტმასნილი არ იყო მაგრამ დეკოლტე იყო . აი იყავი ფიცარივით არ შეგაწუხებს კაციშვილი მარტო ვიდექი ბართან და ვსვამდი როცა ვიღაც მთვრალი ბიჭი მომიახლოვდა
-ლამაზო მარტო რატო ხარ?
-საჭიროა და იმიტო ვუთხარი სახე დავასერიოზულე და ისე გავხედე მკვლელის თვალებით მეგონა ერთ გრამ ტვინს გაანძრევდა და წავიდოდა მაა არა პირიქით მომიახლოვდა და ხელი მომკიდა
-წამოდი ვიცეკვოთ პატარა
-შენი პატარა არ ვარ და მომშორდით თუ შეიძლება. უკვე ნერვები მომეშალა ის კი წასვლაც არ აპირებდა და საკმაოდ ახლოს მოვიდა ჩემთან ისე რომ მისი გახშირებული სუნთქვა მესმოდა სასმლის სუნი ქონდა და სახე დავმანჭე
-გამეცალე სანამ განანებ
-შენ მანანებ? აბა ცადე
რა უბედურებაა ვინაა ეს ს.. ხელი ვკარი და წასვლა მინდოდა როცა ხელი მაგრად ჩამჭიდა
-გამიშვი
-მოდი ლამაზო დაგაწყნარებ არ გინდა არ ინანებ შენნაირებს ვიცნობ
-მომშორდი
უცებ ეს შტერი ვიღაცამ მომაშორა და გვერდძე გადააგდო ჩემს მშველელს შევხედე და ყველა ჩემს ძმაკაცს ველოდი ამის გარდა ანდრეა იყო გაცეცხლებული მიყურებდა თითქოს რამე ჩემი ბრალი იყო
-ვინაა ეს ს,,,
-აზრზე არ ვარ იდიოტია ვიღაცა
ვუთხარი და არ მივაქციე ყურადღება მადლობაც არ მითქვია ისე წამოვედი მერე ხმაური გავიგონე და უკან შევტრიალდი ანდრეა იმ ბიჭს გამალებით ურტყამდა , ასეთი გადარეული არასდროს მინახია
-რო გეუბნებიან თავი დამანებეო შე ყ.. უნდა გაიგონო და შეეშვა
მერე ბიჭებმა გააშველეს თორე მოკლავდა იმათ ძვლივს შეიკავეს თავი რო არ დაერტყათ მარა რო შეხედეს რას გავდა გარეთ გაათრიეს მე გაშტერებული ვუყურებდი ამ ყველაფერს და ძალიან მიკვირდა ჩემს გამო რო ცემა ამან ვიღაცა მაგიდასთან დავჯექი და ერთი ჭიქა ბოლომდე დავლიე ამ დროს ნინი მოვიდა ჩემთან მანამდე ლუკას ეცეკვებოდა და საკმაოდ შორს იყვნენ ჩემგან
-რა მოხდა გოგო ვინ ცემა ანდრეამ
მე ყველაფერი მოვუყევი ნინიმ კი როგორც იცის ისე გაიცინა
-რა გაცინებს გოგო
-მე არაფერი კაცო კაი წავიდეთ თუ დავრჩეთ
-შენ დარჩი მე ცოტას დავლევ კიდე და მერე წავალ მძღოლს დავურეკავ
-კაი წავედი. ბევრი არ დალიო ისედაც ფერი არ გადევს
-კაი ნუ ღელავ შენ გაერთე გიცდის ლუი ისედაც
-ინტონაცია შეარჩიე რა მარუ
-მე ? ისეთი სახე მივიღე თითქოს არაფერი არ გამიფიქრებია ისეთი ნინი რო გამეღიზიანებია
იმან გაიცინა და წავიდა. მე კი კიდე დავლიე და ვიღაცის ჩრდილმა დამფარა ზემოთ ავიხედე და ანდრეა იყო გაცოფებული მიყურებდა კიდე. მე თითქოს არაფერი არ მომხდარა ისე ცინიკურად დავიწყე
-რა ხდება ანდრო ვინმეში გეშლები? თუ რატო მიყურებ ეგრე
-გოგო გეყოფა ჩემი გადარევა ვინ იყო ის ს..
-ხო გითხარი არ ვიცითქო ვიდექი ჩემთვის და ამეკიდა და საერთოდ შენ რა გაწუხებს
-მაწუხებს ესეიგი ისე რა გასაკვირია გადარევდი კაცს ისე ცეკვევდი და საერთოდ რანაირი კაბა გაცვია ჩახსენი ბარემ ბოლომდე
-შენ მგონი გაგიჟდი ვინ გგონია თავი რა უფლებით მისწორებ რა ჩავიცვა და როგორ მოვიქცე
-მარიამ მომისმინე არ გაბედო მეორეთ ასე მოქცევა
-შენ არ გაბედო რამის შესწორება ვინ ხარ საერთოდ რო რამეს მისწორებ ან რას მოდი საერთოდ იქნებ საქმე მქონდა რო სტაცე ხელი და მოკალი ბიჭი რტყმევით
-ესეიგი საქმე გქონდა ხო
-ეგეც არაა შენი საქმე ანდრეა
მე ავდექი და ბართან წავედი კიდე დავლიე და ცეკვა დავიწყე ამჯერად უფრო გამომწვევად მაგრამ ჩემს კლასელს ვეცეკვებოდი და არაა პრობლემა . მერე ფიქრებში ჩავიძირე მე მეგონა საერთოდ არ მაქცევდა ყურადღებას ვიღაც გოგს კერავდა და თურმე მიყურებდა არა რა ვერ გავხედე ? ეს როგორ გამომეპარა. მაინც ვერ ვხვდები რატო აღელვდა ჩემს გამო. ფიქრებიდან გამოვედი და ბავშვებს დავემშვიდობე უკვე პირველი საათი იყო და სახლში წასვლა გადავწყვიტე მაგრამ მანამდე საპირფარეშოსკენ წავედი კარი ისე შევაღე ტელეფონში ვიხედებოდი და გამოტოვებულ ზარებს ვნახულობდი უცებ კვნესის ხმა მომესმა თავი ავწიე ხმა ერთ-ერთი განყოფილებიდან გამოდიოდა მეც გამოსვლა დავაპირე როცა ქალის ხმა მომესმა
-ანდრეა მაგიჟებ ასეთი..
ქალი ისე ლაპარაკობდა მეგონა გული ამერეოდა და სასწრაფოდ გამოვედი ფუ როგორ მეზიზღება ბ... მოკლედ სახლში წავედი მძღოლმა მომაკითხა. ჩემებს დავემშვიდობე და ჩემს ოთახში ავედი. ცხელ აბაზანაში ჩავწექი ყველაფერი დამავიწყდა მერე ასე დამშვიდებული დავწექი და დავიძინე. ღამით ანდრეა დამესიზმრა თითქოს ჩხუბის დროს დაჭრეს და საშინლად ვტიროდი როცა გავიღვიძე სახეზე ცრემლები მქონდა და მთლიანად ოფლში ვიყავი სველი. ჯანდაბა ეს ბიჭი სიზმრებსაც მიბნევს. საწოლიდან ავდექი და სააბაზანოში შევედი პირზე ცივი წყალი შევისხი გამოსაფხიზლებლად სარკეში ჩავიხედე
-რას აკეთებ მარიამ რას გავხარ სულ გადაგრია იმ იდიოტმა მოკლედ ჩემი თავი გავამხნევე თუ რა ვიცი და ისევ საწოლში დავწექი.
უკვე სკოლა დავასრულე ამიტო ადრე ადგომა არ მჭირდებოდა. ძილი ძალიან მიყვარს მაგრამ არასდროს არსად არ ვიგვიანებ ამის გამო როცა ვიცი რომ ადრეა ადგომა საჭირო ზუსტად იმ დროს ვიღვიძებ. მოკლედ კარგად გამოვიძინე მერე რო მივხვდი ვეღარ დავიძინებდი საათს შევხედე უკვე ორი საათი იყო დედა და მამა სამსახურში ინებოდნენ მე და ლალიკო ვიქნებით მარტო სახლში და ეზოშ დაცვა ამიტო ჩაცმა შემეზარა და ისე ჩავედი . კიბეებიდან დავიწყე ძახება
-ლალიკოოო მშიააააა
-მზად მაქ ყველაფერი მარი შეგიძლია დაჯდე .
-აუ რა ჯიგარი ხარ ლალი რო იცოდე
-ვიცი ვიცი ხო მიდი ჭამე
მოკლედ ვისაუზმე და ეგრევე ნინის დავურეკე
-ალო
-რა ხმა გაქ კიდე გეძინა
-აუ თან ხო თან არა
-გასაგებია . რას აპირებ დღეს
-რავი შენ
-არაფერს. მოდი ჩემთან და ვილაპარაკოთ
-კაი ვისადილებ და მოვალ
-გიცდი ჭუკლი
-ეს სად გაგახსენდა ახლა გიჟი ხარ რა
ასე მისი ერთ ერთი სატრფო წერდა ადრე და მე ვეღადავებოდი ახლა რატომღაც გამახსენდა და კარგადაც ვიცინე რო წარმოვიდგინე ნინი სახე.
მე შხაპს ვიღებდი როცა ნინი შემომივარდა ოთახში ქარიშხალივით
-აოიეეე მარიამ
ისეთი ბოხი ხმით თქვა ვერ ვიცანი ვიფიქრე ვიღაც შემოვარდა სახლშითქო და რო ვაპირებ დამალვას უცებ შემოვარდა სააბაზანოში
-აააეეე
-შენ გადაგრია ჯანდაბამ რას შემაშინე გოგო კინაღამ ბავშვობა გავიხსენე
-აეე დაგიფრთხე ხო ფიქრები მარიკუნა აბა რასი ჭუკლი
-ოხ შენ უნდა მამკლა შენ
-კაი სესტრა პრასწი
-გადი მიდი მოდი გადი
-კაი მივდივარ მალე ჩაიცვი ვინმე ბიჭი არ შემოგივარდეს გაუხეთქავ ვინმეს გულს
-გახვალ თუ გაგაგდო
ნინი სიცილით გავიდა გარეთ მე კი ჩავიცვი შორტი მაისური და თეთრი კეტები . თმა გავიშრე უცებ და გარეთ გავედი ნინი საწოლზე იყო წამოგორებული სიგანეზე და სახე გაბადრული ქონდა ვიღაცას წერდა მე მეტი რა მინდოდა ჩუმათ მივეპარე და ზევიდან დავახტი და იმდენი „ვუხაჭუნე „ სანამ ორივე არ ჩავბჟირდით
-კაი რა მარიამ რამ გადაგრია
-რა იყო ბიჭი ხო არ გაგექცა რო არ მიწერე
-არა არ გაიქცევა ნუ გეშინია შენ
-აჰა ესეიგი არის ვიღაც
ნინიმ რო შემხედა აღარ ვუწვალებივარ ეგრევე დაიწყო
-მოკლედ წუხელ სიყვარული ამიხსნა სახელის თქმას აპირებდა ნინი მაგრამ დავასწარი
-ლუკამ და გავიცინე
-შენ რა იცოდი წასული არ იყავი?
-მე გოგო ხო იცი ყველაფერი ვიცი თითქმის არ გეუბნებოდი თქვენს შორის ბოლობოლო მაფია დატრიალდებათქო და აი ასეც მოხდა .
-მოკლედ გუშინ მთელი საღამო ერთად ვიყავით ცოტა დალია და გამიკვირდა მეთქი რა ხდება თან ანდროსთანაც დიდი ხანი არ ყოფილა და ისე მიყურებდა მივხვდი რარაცის თქმა უნდათქო და როცა წამოვედით გზაში ის უკან მოდიოდა მანქანით უცებ ჩემს გვერდით დადგა მანქანით და გამიცინა ხო იცი სულ ვიშოკები მაგის სიცილზე მერე წინ გავიხედე და მთელ ტრასაზე დიდი გული ენთო . წარმოიდგინე რა შოკი მივიღე
-მერე
-მერე გადმოვიდა ხელში ერთი ვარდი ეჭირა ხო იცი როგორ მევასება მეც გადმოვედი წინ დამიდგა და მითხრა მიყვარხარ და მინდა სულ ჩემთან იყოო მე კიდე არ ვიცოდი რა მექნა
-რა არ იცოდი ვითომ არ ვიცი რო გიყვარს შენც მაგარი ხარ რა
-მოკეტე რა ნუ მაწყვეტიებ
-მე ბოდიში
-მერე გადავეხვიე , მეგონა მეცხრე ცაზე ვიყავი მერე მითხრა ხო იცი რა ტიპია ყველაფერს ხვდება
-ვიცი რო შენც მოგწონვარ და ეს ამიტო გავბედე ხო იცი ვერ ვიტან ძალით შეტენვებს და ხვერწნებს
-არც ვაპირებ უარყოფას მაგრამ მაგრა გამიკვირდა რო შენც გიყვარვარ
-მერე ლუკამ მაკოცა ლამის ხელში ჩვადნი ისე მაკოცა მეგონა გონებას დავკარგავდი
-აუ რომელ ქუჩაზე იყავით კამერები უნდა ვნახო
-რას ბოდავ
-აბა არ უნდა შემოუნახო ეს კადრები შტამომავლობას? რა ქალი ხარ მაშინ დავიწყე ჩემებურები ისე ვიცოდი რო ბოლო ბოლო ესენი ერტად იქნებოდნენ რაღაც ძაან შეეფერებიან ერთმანეთს თან სულ კარგად ვართ ერთმანეთთან.
მერე ნინი გამექცა მე კი არსად წასვლა არ მინდოდა ან სად წავსულიყავი ამიტო ჩემს ლამაზ ეზოში ჩავედი და ჰამაკში ჩავჯექი ასე ვიყავი საღამომდე.

საღამომ ჩვეულებრივად ჩაიარა მე ეზოში ვიყავი სუბთა ჰაერზე მაგრად ცხელოდა მაგრამ მე ჩრდლში ვიწექი თან ფეისბუქში შევედი სურათები დავათვალიერე ჩემი კლასელების ფოტოები წუხელ გადაღებული მერე ანდრეას ახლანდელი შეყვარებულის და მისი სურათი ვნახე შემთხვევით ამ გოგოს ვიცნობ და წუხელ აშკარად არ იყო ის გოგო. ამით უფრო მიწუხდება გული ეს საზიზღარი რო მიყვარს თან შეყვარებული ყავს თან ვიღაცეებს საპირფარეშოში მალულად ხვდება ხვდება რა სახელიც არ იცის ალბათ. ფუ გული მერევა რა მის საქციელზე . ამ ფიქრიდან ზარმა გამომიყვანა ნინი იყო
-ოხ ქალბატონო ნინო რამე სასწაული ხდება ამ საათში?
-რას ამბობ ვერ გავიგე რა სასწაული
-რა ვიცი მთელი დღეა არ გაგხსენებივარ ლუკას არ შორდები და ახლა დამირეკე სასწაული არაა?
-კაი რა გეყოფა ღლაბუცი
ნინის ვიღაცამ გამოართვა ტელეფონი
-კაი რა მარუსი რატო ეჭვიანობ?
-ვინ მეე? შენზე არავითარ შემთხვევაში როგორც იქნა აუხსენი სიყვარული და ხელს როგორ შეგიშლით ისე ყოჩაღ შენ მაგრად მოიფიქრებია
-აბა რა .რა გეგონა ხო იცი ჩემი რომანტიკოსობის ამბავი
-კაი კაი გაჩერდი ერთი.
-ოხ შენთან ლაპარაკი არ ღირს
-რას მირეკავთ მერე გამოგელიათ საქმე? დავიჯერო ფანტაზია არ გაქვთ?
-მე რო მაქ ისე უნდა მაგრამ ვინ მომყვება ასასრულებლად
მე მივხვდი რო ნინი ამ დროს ნათურასავით წითელი იქნებოდა
-ნინიკო წყალი შეისხი სახეზე თორე ვინმე რო მოგედოს დაწვავ მე და ლუკა ვიცინოდით
-კაი წავედი აღარ შეგიშლით გვრიტებო ხელს გკოცნიით ბოლოს ხმა გავინაზე
-მოიცადე გოგო სულ დამავიწყდა ამ ლაპარაკში რატო დაგირეკე
-აა დაჟე საქმე გაქ? რა ხდება ბავშვს მანათლიებთ? არ ვჩერდები მოკლედ აწი კი მაქ სასაცილო მიზეზი
-აუ მარიამ გაჩერდი თორე სახანძროს გამოძახება მომიწევს ისეთი ფერი აქ ნინუცის
-ოჰ ნინუცი
-მარიკუნა გაჩუმდები?
-ა ვსიო ვდუმდები
-ბარში ვართ და მოდი დროზე
-კაი რა ხელს შეგიშლით მურმანის ეკალის როლი არ მინდა
-არ შეგვიშლი ნუ ღელავ მოდი მალე ახლა გათენდა
-კაი მოვდივარ
მე ტელეფონი გავთიშე ოთახში შევედი და ჩავიცვი წითელი წელიდან გაშვებული სადა კაბა მაღალქუსლიანი ფეხსაცმელი, სადა მაკიაჟი გავიკეთე ,თმა მაღლა ავიწიე , ჩანთა ავიღე და ბარში წავედი . როცა შევედი იქაურობა მოვათვალიერე და ნინისკენ წავედი
-საღამომშვიდობის გუგულებო. იმედია ჭუკჭუკში ხელი არ შეგიშალეთ მე ნინის ვუყურებდი გადავკოცნე მერე ლუკას ვაკოცე და ახლა შევხედე მათ გვერდით მჯდომ ანდრეას რომელიც თავისთვის სვამდა წითელ ღვინოს და არც კი შემოუხედია ჩემთვის მეც დავიკიდე და მათთან დავჯექი
-ლუკიტო მომიტანე რა ვისკი თუ არ შეგაწუხებ
-ახლავე ქალბატონო მარი
-აბა ნინუცი ძაან დამაგვიანდა?
-არა სულ რაღაც ორი საათით მაგრამ ერთი საათი ლაპარაკობდი ჩაერთო ანდრეა იდიოტი
-ოჰ ბატონო ანდრეა თქვენ აქ ხართ დედა როგორ შეგაქციეთ ზურგი მაპატიებთ ალბათ მაგრამ არა თქვენ ხომ არ პატიობთ
-ერთი ვუთხარი ასი მითხრა კარგ ხასიათზე ხარ როგორც ჩანს
-შენ რო დაგინახე აღარ ვარ ვიცი მაინც მეტყვი რაღაცას ისეთს გადამრევ
-რა პრობემაა მაგაზე გეტყვი უარს?
-კაი გეყოთ ახლა დღეს მაინც გაჩუმდით ლუკამ ვისკი მომიტანა მე გამოვართვი
-მადლობა ლუკიტო. უი მართლა ბატონო ანდრეა ისე რატო ხართ ისე მარტო რო ჩემი ნერვების მოშლის გარდა გასართობი არ გაქვთ
-მარტო არ ვარ და არც არასდროს ვიქნები უბრალოდ ვისვენებ ცოტახნით შენ კი არ გგავარ სულ ბებერი ყვავივით რო ხარ მარტო
-ვაიმე რა ვქნათ ყველა შენი ნაშებივით ვერ აწევს ფეხებს ანდრუშ
აშკარად არ ევასა ძაან კაი იდიოტო შენ როგორ ვერ მოგაკეტიებ
-კი გინდა მარა სადაა შენ ფეხსაც არ გაგაწევიებს არავინ
ამან კინაღამ გადამრია ნამდვილი დამპალია ისეთი ცინიკური სახით შემომხედა მინდოდა მომეკლა
-კაი გეყოფათ წამო მარიამ ვიცეკვოთ განმუხტა სიტუაცია ლუკამ
მეც ჭიქა დავცალე და ლუკას საცეკვაოდ გავყევი
-აბა ლუი რამ გადაგაწყვეტია ბოლო-ბოლო ნინისთვის სიყვარულის ახსნა
-ანდრეამ მირჩია ხო იცი რა ტიპია ნუ ბოდიალობ ტყუილად იმასაც უყვარხარ დამიჯერეო და მეც ძალა მოვიკრიბე
-ოჰ უთქვია რაღაც ჭკვიანური
მუსიკა გათავდა ამიტო ცეკვა დავასრულეთ მე კიდევ ავიღე ვისკი იმდენად ვიყავი გაბრაზებული შიგნიდან ვიწვოდი მაგიდისკენ რო გავიხედე ანდრეა აღარ იჯდა ეტყობა სადღაც მიიმალა ვინმე გოგოსთან ერთად მართალი ვიყავი მალე გამოვიდა უკან ვიღაც ქერა გოგო მოდიოდა ნამდვილი ბ.. აი ისეთი სახეზე რო აწერია მ... ფუ გული მერევა კიდე დავლიე ერტი ჭიქა და მაგიდისკენ წავედი დალევა გავაგრძელე მერე ვიღაცა მიყურებდა მე არ მივაქციე ყურადღება მაგრამ მოვიდა და ცეკვა მთხოვა ძალიან დიდი მოწიწებით მე არ მინდოდა მაგრამ ამ შტერის სიტყვები გამახსენდა თან იმ ბიჭს რო უყურებდა ძარღვები ქონდა დაბერილი აშკარად ღიზიანდებოდა
-ვიცეკვოთ
მე ბიჭს ხელი ჩავკიდე და საცეკვაოდ წავყევი კისერზე ხელები მოვხვიე იმან წელზე მომკიდა ხელები თან საკმაოდ მაგრად ეს არ მომეწონა მაგრამ ანდრეას რო ვხედავდი გაბრაზებულს დავიკიდე
-მე ნიკა ვარ
-მარიამი
-სასიამოვნოა მარიამ ძაიან ლამაზი ხართ
-მადლობთ კომპლიმენტისთვის
-ფაქტი ავღნიშნე უბრალოდ
ვაიმე ეს მკერავს თავისი ჭკუით ცოტა ხანი და დავჯდები თორე ვეღარ ვძლებ . სიმღერა დასრულდა მაგრამ ახლა ისეთი საცეკვაო სიმღერა ჩაირთო ნაღდად ვერ ვეცეკვებოდი ამ ბიშჭს ისედაც მჭამს თვალებით
-ვიცეკვოთ რა და მეტს აღარ შეგაწუხებთ
-კაი ეს ერთი და მორჩა თორე დავიღალე
ცეკვა დავიწყე საკმაოდ მოქნილად და გამომწვევად ვმოძრაობდი ის უცებ მომიახლოვდა და წელზე ხელიები მომხვია მერე ცოტა ქვევით ჩააცოცა იდიოტი მე უკან გავიწიე
-ჯობია ერთმანეთს დავემშვიდობოთ ნიკა
შემობრუნებას ვაპირებდი როცა ანდრეა დავინახე უკვე თვალები დაწითლებული ქონდა კუნთები დაჭიმული ისე მიყურებდა მეგონა მცემდა
-მარიამ ცეკვას ასრულებ
-უკაცრავად თქვენ ვინ ხართ და რა უფლებით ბრძანებლობთ
-ანდრეამ ყურადღება არ მიაქცია ხელი მომკიდა ჯერ უბრალოდ ჩამკიდა
-ანდრეა თუ შეიძლება დაგვტოვე ვცეკვავთ მგონი
-მოდიხართქო გითხარი ხელი უფრო მომიჭირა და ახლოს მიმწია
-წამოდი თორე ამ ს.. გავხევ შუაზე რომ შევხედე თვალებში მივხვდი რო რაღაც საშინელებას გააკეთებდა და შევწყვიტე თამაში
-კარგი ნიკა ჯობია წავიდე ნახვამდის
ნიკას გავუღიმე იმანაც გამიღიმა და გადასაკოცნად გამოიწია როცა ანდრეამ გამწია
-მივდიოდით ჩვენ მემგონი
ანდრეას გავყევი ხელს ისევ მიჭერდა კინაღამ მომტეხა მაჯა
-სად მიგყავარ იდიოტო სულ გააფრინე ხო, რა გინდა რას გადამეკიდე ჯერ ცეკვა არ მაცადე ახლა ისე მკიდებ ხელს ლამის მომტეხო რა გინდა შენი ძალის აფიშირებას ახდენ თუ რა უბედურებაა წადი შენს გოგოს მიხედე საქმე არ გაქ?
-გაჩუმდი და ნუ ყვირიხარ რანაირადაც იქცევი ისე გექცევი
-რანაირად ვიქცევი გამიშვი ხელი მტკივა
როცა დამინახა რომ მართლა მტკიოდა გამიშვა
-ისე იქცევი როგორიც არ ხარ და რა უბედურებაა ვიღაც ყ.. ეკიდები ის კიდე ლამის გაგხადა ტანზე ისე გეტმასნებოდა
-სიტყვები შეარჩიე არ ვარ მოხიბლული მსგავსი სიტყვების მოსმენით და შენთან იმის გარჩევას არ ვაპირებ როგორი ვარ და ვიქცევი თუ არა შესაფერისად
-რატო იქცევი ასე
-როგორ ასე შენ არ იყავი ათასი საშინელი სიტყვით რო მამკობდი? ახლა რა შეიცვალა
-მარიამ გეყოფა ნუ მრევ მე არასდროს არ მომიყენებია შენთვს შეურაწყოფა და მსგავსი არაფერი მითქვია
-შემაწუხა უკვე შენმა სულელურმა გამოხტომებმა შენი აზრით ამ ქცევით არ მაყენებ შეურაწყოფას?
მეტი არაფერი მითქვია იქვე რო არ ავტირებულიყავი სასწრაფოდ წამოვედი იქედან და გზაში ვიტირე ეს სიტუაცია არ იყო სატირალი მაგრამ ყველაფერი ერთად მომაწვა . კიდე კარგი მალე შევწყვიტე ტირილი და განწყობის გამოსაკეთებლად სამზარეულოში ჩავედი
-ლალი
-ხო ჩემო გოგო
-ნამცხვარს ვაკეთებ და მომეხმარე რა
-რა ხდება კარგად ხარ?
-კი რატო მეუბნები
-შენ ძაან თუ არ ხარ ნანერვიულები ისე არ აკეთებ არაფერს და როგორც ჩანს რაღაც მოხდა
-არაფერი არ მომხდარა უბრალოდ გავიხსენებ რა
მოკლედ ნამცხვარი უცებ გავაკეთე პეროგი ერთ საათში მზად იყო მერე წვენი გავხსენი და გემრიელად მივირთვი ცოტა გამოვკეთდი მერე ერთი შოკოლადი ვჭამე და დასაძინებლად წავედი. ოთახსი რომ შევედი დიდი ვარდების თაიგული დამხვდა წერილი არ იდო ამიტო ქვევით ჩავედი ჩემები სახლში არ არიან გვიან მოვლენ შეხვედრაზე ვართო
-ლალიიი
-რა ხდება
-ეს ვარდები შენ იყიდე?
-არა
-აბა რა უნდა ჩემს ოთახში ვინმეს ხო არ გამოუგზავნია
-არა არაფერი არ გამოუგზავნიათ
რა უბედურებაა ნეტა ისე ძაან ლამაზი თაიგულია მე რო მიყვარს ისეთი. მე დაცვის უფროსს დაველაპარაკე მაგრამ არავინ შემგვიშვია ჭიშკარშიო მერე კარგად გამოვლანძღე ვიღც შემოვიდა ოთხში და რისი დაცვა ხართქო და უკან დავბრუნდი . ამდენი ემოციის შემდეგ აბაზანამაც არ მიშველა და ძვლივს მოვისვენე მერე აივანზე გავედი და სკამზე დავჯექი ამ დროს ნინიმ მომწერა ეს სულ ხვდება ცუდად რო ვარ
-„რატო წამოდი ასე მალე ვერ მივხვდი სად იყავი“
-„არაფერი მერე მოგიყვები“
„ანდრეამ გაგაბრაზა ხო“
-“საიდან მიხვდი“
-„საშინლად გაბრაზებული დაბრუნდა რამოდენიმე ჭიქა ზედიზედ დალია და მალევე წავიდა შენი წასვლიდან“
-„კაი არ მაინტერესებს ხვალ დაგელაპარაკები „
-„კაი მარა არ ინერვიულო თუ გინდა ჩემთან მოდი“
-„არა კარგად ვარ რაზე ვინერვიულებ ძილინებისა“
-‘რატო მატყუებ ან რას მატყუებ გოგო’
-‘კაი წავედი მე და დაიძინე შენც ნუ ღელავ ჩემს გამო’
ნინის დავემშვიდობე მაგრამ სახლში არ შევსულვარ აივნის „კაჩალკაზე „ წამოვწექი და არც ვიცი როდის ჩამეძინა დილით სიგრილემ გამომაღვიძა თვალები რო გავახილე თენდებოდა და სახლში შევედი საწოლში შემცივნული დავწექი ძვლივს გავთბი . როცა გავიღვიძე სამი საათი იყო ამიტო ავდექი და ჩავიცვი ტელეფონზე ნინიკოს ზარები იყო როცა დარეკვა დავაპირე კარი შემოგლიჯა გული ამოვარდნაზე ქონდა
-კარგად ხარ გოგო?
-კი რა იყო რამ გადაგრია რამე დაგესიზმრა .გავუცინე
-გოგო რატო არ მპასუხობდი გადავირიე კინაღამ მიკრო ინფაქტი დამემართა
-კაი რა რა ფეთიანი ხარ წამო ვისადილოთ მაგრა მშია ახლა გავიღვიძე
-წამო ხო მეც მომშივდა
მე და ნინიმ ერთად ვისადილეთ მერე დედიკომ დამირეკა რარაც საქმე ქონდათ და სარამოს ლონდონში მიდიან ამიტო მეც შოპინგი მომინდა და დავითანხმე წაყოლაზე .
-აუ ნინუცი მოემზადე მივდივართ
-სად
-ლონდონში. დაურეკე ლილეს და წავედით სარამოს მიდივართ
-აუ რა მაგარია მოიცა დავრეკავ და ფულსაც ცავარიცხიებ ბარატზე
ნინიმ მამამისს დაურეკა ისიც დატანხმდა მოკლედ ბარგი შევკარით ერთი ჩანთა ისედაც საყიდლებზე მივდივართ თან ორი დღით ამიტო არაა ბევრი ნივთების ჩაწყობა საჭირო . მერე ნინის დავურეკე უკვე ჩემებიც მზად იყვნენ
-ნინი მოდიხარ თუ გამოგიაროთ
-აუ მარიამ ვერ მოვდივარ ბიძაჩემი ჩამოვიდა ორი დღით ხო იცი რამდენი ხანია არ მინახია ამიტო ვერ მოვდივარ
-აუ რა ცუდია კაი მომიკითხე ლევანი აკოცე ჩემს მაგივრად
-კაი მარუ ბედნიერი მგზავრობა რო ჩახვალ სკაიპით დამელაპარაკე
-კაი გკოცნი ნინუ
ჩვენ მალე გავემგზავრეთ ძაან მაგრა მიყვარს ლონდონი
-დეე
-ხო რა იყო
-თქვენ როდის მოდიხართ?
-არ ვიცი მაქსიმუმ სამ დღეში
- მოასწრებ ნუ გეშინია შოპინგს მამიკო
-აუ კაია
ჩვენ სასტუმროში დავბინავდით მაგარი ოთახი იყო ლამაზი ხედით . დილით როცა ავდექი ვისაუზმე ოთახში მერე კი ჩემებს დავემშვიდობე და მაღაზიებისკენ გავეშურე ერთ ერთ მაღაზიაში ძალიან ლამაზი კაბა ვნახე რო შევხედე მივხვდი რო ის ის იყო და ვიყიდე მისი შესაფერისი სამკაული ჩანთა ფეხსაცმელი შევიძინე და ახლა სხვა ნივთები ვიყიდე მაგრამ ძაან ბევრი რარაცეები არა ძაან რაც მომეწონა ის ვერ ვიტან უაზროდ ფულის ყრას და ისეთი რაღაცეების ყიდვას რასაც ვერსად ჩავიცმევ. მოკლდ ბევრი ვისეირნე და სასტუმროში გვიან დავბრუნდი.
-დედიკო მამიკო
-აქ ვართ
-აუ ნახე რა მაგარი კაბა ვიყიდე იმენა დაცემა
ჩემებს კაბა ვაჩვენე ძაან მოეწონათ
-მარამ ეგ კი დაგჭირდება ხვალ
-რატო რა ხდება
-საქველმოქმედო საღამო ეწყობა ყველა ვართ დაპატიჟებული რადგან შენც აქ ხარ წამოდი თუ გინდა
-აუ რავიცი თუ არ იქნება მოწყენილობა და ძაან სწერვა გოგოები წამოვალ
-რავიცი მამა მე ვინ იქნება ისე წამოდი ხო უნდა ნახონ ჩემი ლამაზი და ერთადერთი გოგო
-კაი რა ისედაც ყველას ვიცნობ . ხვალ ვნახოთ ახლა ფეხეი მტკივა ამდენი ნასიარულები და დავიძინებ
-ძილინებისა ჩემო გოგო
-ძილინებისა
მამა და დედა გადავკოცნე და დავწექი,მალე დამეძინა .

დილით სასეირნოდ წავედით ყველანი ერთად. დედამ და მამამ საღამოსთვის სამოსი შეარჩიეს . მთელი დღე ლამაზად გავატარე ჩემს მშობლებთან ერთად , მათ რო ვხედავ კიდევ უფრო მჯერა რო ნამდვილი, უკვდავი სიყვარული არსებობს . მოკლედ საღამოც მოახლოვდა და სასტუმროში დავბრუნდით
-აბა მარიამ მოდიხარ?
-არვიცი ,მეზარება არა
-კაი როგორც შენ გინდა
მე ნინიკოს ყველაფერს ვუყვებოდი ისიც თბილისის ამბებს მიყვებოდა . ჩემები მოემზადნენ
-ვაუუ რა ლამაზები ხართ დედაა? მამა მაგრად მოკიდე ხელი არ მოგტაცონ
-ნუ ღელავ მარიამ ვერ მომტაცებენ. მამამ დედიკს თვალი ჩაუკრა, გაუცინა და ოთახიდან გავიდნენ. მანამდე მისამართი დამიტოვეს ,თუ გადაიფიქრო მოსაწვევი აქაა და წამოდიო. ნახევარი საათი გავიდა, მე მოვიწყინე ამიტომ ჩემი ახალი სამოსი ჩავიცვი, თმა მაღლა ავიწიე, მაკიაჟი გავიკეთე და სარკეში ჩავიხედე
-მარიამ ნუთუ შენ ხარ
მაგრად გამოვიყურებოდი უნდა ვაღიარო, წარმოიდგინეთ მოკლე, წითელი ,წელიდან გაშვებული კაბა, დეკოლტე უკან უზურგო ,ფეხზე შავი მაღალქუსლიანი ფეხსაცმელი,ბრილიანტის საყურეები, ყელსაბამი და სამაჯური. მოკლედ ძაან მაგარ ვიდზე ვიყავი, შავი ჩანთა ავიღე და მითითებულ მისამართზე მივედი. ძალიან ლამაზი რესტორანი ‘იყო, მგონი სასტუმროს რესტორანი . მოკლედ შიგნით შევედი ძალიან ბევრი ხალხი იყო. რო შევედი ყველამ გამომხედა მე არ შევიმჩნიე და ჩემი მშობლების მაგიდასთან მივედი
-მარიამ რა ლამაზი ხარ
-მადლობა მამა
-ვის გავხარ?
-მამიკოს?
მერე ვირაცეები გავიცანი ინგლისელები ყველა შვილებთან ერთად იყვნენ ეს ბიჭები მაოცებენ ,ქალის შებმა იციან ნუ იტყვი, რა ეგონათ ნეტა რო დამკერავდნენ? მერე ერთ- ერთს ვეცეკვებოდი უცებ ინგლისურად ვიღაცამ ჩემს მეწყვილეს უთხრა მეწყვილეს წაგართმევთო ამ ხმის გაგონებაზე გული ამიჩქარდა ასე მხოლოდ ..
უკან შევბრუნდი ჩემს წინ ანდრეა იდგა ხმა არ გაუცია უბრალოდ შიშველ ზურგზე თავისი დიდი და ძლიერი ხელიები მომხვია და ცეკვა დაიწყო . ახლა მივხვდი ,უფრო სწორედ დავრწმუნდი რო მასზე ვგიჟდები, მისი შეხებისას ხო საერთოდ დავდნი, მისი შავი თვალები მაჯადოვებს მიუხედავად იმისა რო ვიცი რა საზიზღარია . მის გვერდით თავი ძალიან მაგრად ვიგრძენი მერე უფრო მომიახლოვდა ,მე მის მხრებზე მედო ხელები მერე კი ისე მომიახლოვდა რომ ტუჩები ჩემს ყურთან ქონდა . მთლიანად გავიყინე მეგონა დავეცემოდი მაგრამ არა მისი ძლიერი ხელები მიჭერდნენ მისი გულის ცემა მესმოდა რომელიც თანდათან უფრო ხშირდებოდა ბოლოს სიჩუმე დაარღვია და თავისი ბოხი მაგრამ ამავედროს თბილი ხმით ისეთი თბილით რო უფრო გავგიჟდი მითხრა
-ძალიან ლამაზი ხარ მარიამ
-მადლობა .
ვაიმე სიტყვას ვერ ვამბობ. აუ სად დამერხა?
როგორც იქნა სიმღერა დასრულდა ანდრეა ხელს არ მიშვებდა ბოლოს გამოვფხიზლდი მისი თვალებიდან მზერა გადავიტანე და მოვშხამე
-ხელს არ გამიშვებ თუ ვიდგე ასე ქანდაკებასავით ,უშნო ქანდაკებასავით. ის დებილი სულ მეუბნება
-გეყოფა რა
-მე მეყოფა? შენ არ ამბობ სულ რო უშნო ვარ? როგორ მითხარი ბოლოს? ა ხო ისეთი ხარ ფეხებსაც არავინ გაგაწევიებსო გადი ახლა მომშორდი მეჩქარება
-კაი რა რასაც ცხელ გულზე გეტყვი ყველაფერი გულთან უნდა მიიტანო
-გულთან? კაი რა არ გამაცნო შენ რაც გეხება ის ჩემს გულს არასდროს შეეხება უბრალოდ შენი სიტყვები გავიმეორე მეტი არაფერი . ანდრეას მოვშორდი და წასვლა დავაპირე როცა ტანგოს მელოდია გაისმა ძალიან მომეწონა მელოდია, ჩემი საყვარელი სიმღერაა, ამ სიმღერის გაგონებაზე გული ისევ ამიძგერდა, მაგრამ გზის გაგრძელება მინდოდა ერთი ნაბიჯი გადავდგი როცა ანდრეამ ხელი მომკიდა, თითქოს დენმა დამარტყა და აი დაიწყო ცეცხლოვანი ტანგო არ ვიცოდი ისიც თუ ცეკვავდა თან ასე პროფესიონალურად. ამ ცეკვამ ყველაფერი დამავიწყა მხოლოდ მელოდიაზე და მოძრაობაზე ვფიქრობდი და იმ შავ უძირო თვალებზე რომელიც ანათებდა ისე თითქოს ცეცხლს მიკიდებდა. როცა სიმღერა დასრულდა ანდრეამ ხელზე ნაზად გადამიწვინა მეგონა ცეკვის მოძრაობას ასრულებდა მაგრამ უცებ მზერა ტუჩებზე გადაიტანა და ჩემსკენ დაიხარა, მაგრამ თავი უცებ გვერძე გავწიე. ეგღა მაკლია მაგის რიგითი ნაშა გავხდე ან რა ეტაკა. მოკლედ გავსწორდი და ახლაღა მივხვდი რო ყველა ჩვენ გვიყურებდა ,ტაშს გვიკრავდა ,ფოტოგრაფები სურათებს გვიღებდნენ . ეგღა მაკლდა რა ,ამ იდიოტს მოვშორდი თან უფრო გამაღიზიანა მისმა ირონიულმა ღიმილმა ისე თითქოს ჯეკპოტი მოიგო. მე ჩემი მშბლებისკენ წავედი და თავი ისე დავიჭირე თითქოს არაფერი ისეთი არ მომხდარა . ჩემებთან ანდრეას მშობლები იდგნენ ესენი ერთმანეთს იცნობენ?
-საღამომშვიდობის როგორ ბრძანდებით?
-კარგად მარიამ შენ ?
-მადლობთ კარგად
მე ისინი გადავკოცნე და მათ წინ დაბვდექი მერე მამას გავხედე მაგრამ გახარებული იყო
-ძალიან ლამაზად იცეკვეთ
-მადლობთ
-აი ანდრეაც მოდის
ჯანდაბა ესღა მაკლდა . ანდრეა ჩემთან დადგა და ისე მიყურებდა საერთოდ დამაბნია რა თამაშს მეთამაშება რა ჯანდაბა უნდა ვერ ვხვდები, მაგრამ არაუშავს მალე გავიგებ .
-ყოჩაღ შვილო ძალიან კარგად იცეკვე
-მადლობთ ბატონო ნოდარ
ახლა გავგიჟდები მამაჩემს ეს არსად უნახია და საიდან იცნობს სულ დავიბენი.
-მაპატიეთ მე უნდა დაგტოვოთ კარგად ბრძანდებოდეთ
-მარიამ ტაქსით წახვალ?
-ხო. მამა თქვენ მოგვიანებით მოხვალთ ალბათ
-კი თორე უხერხულია თან საქმე გვაქვს
-მარიამ ანდრეაც მიდის და წაგიყვანს რატო უნდა იარო ტაქსით. მითხრა ანდრეას დედამ
მოკლედ დღეს ცუდ ფეხზე ვარ ამდგარი რას წამვედი საერთოდ რა მნდოდა . ამ იდიოტმა ტუჩის კუთხეში ჩაიღიმა და წელზე ხელი მომხვია
-კარგით წავედით ჩვენ კარგად ბრძანდებოდეთ. ანდრეა დაემშვიდობა ყველას ისე ხელი არც გაუშვია წელზე თავის გრძელ და ლამაზ თითებს ათამაშებდა. როცა ვეღარ გვხედავდნენ უკვე ვერ მოვითმინე
-გაწიე ხელი
-რატო გაწუხებს?
-როგორ მიხვდი გასაოცარია
-რავიცი რო შეგეხე ისე დაგბურძგლა მეგონა მოგეწონა
-რაღაც მე მსგავსი არ მიგრძვნია არაფერი და თუ მოხდა ალბათ უსიამოვნების გამო იყო და არა პირიქით
-როგორც გინდა. ისე გცხელა თუ რატო გაწითლდი
ოხ როგორ ვერ ვიტან რატო ხვდება ყველაფერს არა რა ეს მე გამაგიჟებს. ხელი გავაშვებიე და გარეთ გავედი საკმაოდ გრილოდა მაგრამ გზა გავაგრძელე ისე რო მისკენ არც გამიხედია.
-სად მიდიხარ ჩემი მანქანა აქეთაა
-შენ არ მოგყვები ტაქსს გავაჩერებ
-მე უნდა წამომყვე
-რატო ვითომ სასტუმროს ვერ მივაგნებ?
-ეგ არ მითქვია შენი თავი მე ჩამაბარეს სასტუმროში მშვიდობით მიგიყვან და მერე თუ გინდა მოკვდი
-მადლობთ ასე ღელავ ჩემზე მაგრამ არ შეგაწუხებ . ცინიკა არ დავაკელი. ეს კიდე სულ ტუჩის კუთხეში იღიმის თან ნერვებს მიშლის თან ვგიჟდები ისე უხდება
-აუ სულ რატო მეწინააღმდეგები რა . ტყუილად რატო ხარჯავ ენერგიას
-შენ ნუ ხარჯავ ენერგიას უი ენერგიის დახარჯვაზე გამახსენდა დავიჯერო არ გყავს აქ ვინმე ნაშა? აი ისევ მაგრამ არა რეაქცია ნული გავგიჟდები რა რატო ვერასდროს ვუშლი ნერვებს
-ხოდა ზუსტად მაგას გეუბნები მეჩქარება და დროზე წამოდი
-დედა ჩემი სიკვდილი . გელოდებიან და მე გაცდენ? ვაიმე დროზე წადი თორე გადახურდება ის გოგო და უცებ სხვა ვინმემ არ დაუკაოს ფეხები.
-შენ არ ინერვიულო მაგაზე წამო რა თორე შევწუხდი
-წადი ადამიანო არ გესმის? მე ტაქსს ხელი დავუქნიე ისიც გაჩერდა მაგრამ ჩაჯდომა ვინ გაცადა მსტაცა ხელი იმ იდიოტმა და თავისი რენჯროვერ სპორტისკენ წამიყვანა . კარი გამოაღო და შიგნით ჩამსვა.მეც შემეზარა ახლა გადახტომა და ერთი ამბავი ამიტო რო დაჯდა და მანქანა დაქოქა მერე მეც „დავიქოქე“
-ნამდვილი ნადირი ხარ არაფერი ადამიანური არაა შენში ჩემთან მიმართებაში სულ რაღაცას როგორ უნდა მიშავებდე კინაღამ მომტყდა ხელი
-არაფერი გიჭირს ქორწილამდე დაგავიწყდება
-იქნებ დღეს ვიპარები
-აუ მაგას ვერ დავიჯერებ და მომკალი
-რას ვერ დაიჯერებ. აა ხო შენ ალბათ იმას იტყვი შენ ცოლად ვინ მოგიყვანსო
-ხო ეგეცაა და კიდე ის რო შენ არასდროს გაიპარები
ისე გაარტყა მართალია გაპარვას არ გავთხოვდე მირჩევნია ხანდახან ვხუმრობ გაპარვა თუ დამჭირდა და ისეთი ბიჭი თუ იქნა დამალვა მომიწიოს ხო არ გავყები საერთოდთქო. ნუ მოკლედ
-ვაიმე ისე საუბრობ რო ვინმე უცხოს ეგონება ისე კარგად იცნობს ამ გოგოს ყველაფერი იცის მის შესახებო
-არაა ეგ მთლად ტყუილი.
-კი ერთი შენ მიცნობ და მეორე მე ვიცნობ ობამას
-შენი იუმორი მაოცებს
-ნუ შენ მარტო გრძელი ფეხები დიდი მკერდი და საჯდომი გაოცებს აი ისეთი ხელს რო დაარტყამ და იფუშება
-არა რა შენთან ლაპარაკი არ ღირს
-ხო მართლა რო მიგყავარ იცი მისამართი?
-კი ვიცი
ამან სულ გამაკვირვა
-რანაირად იცი საერთოდ მამაჩემს საიდან იცნობ
-მამაჩემმა გამაცნო ხშირად არიან ერთად
-გასაგებია.აი მოვედით მადლობთ დროზე ახლა თორე მოეკიდა იმ გოგოს ცეცხლი
-რას მემშვიდობები მეც მოვდივარ
-სად მოდიხარ ნომერში უნდა მიმაცილო თუ რა უბედურებაა
-ხო ოთახის კარამდე უნდა მიგყვე და იქ დაგტოვო არ მოგიტაცოს ვინმემ
-კაი ერთი შენ მოგცლია
მე წინ წავედი მეგონა ის აღარ მომყვებოდა იმიტო რო გაჩერდა მერე ნაბიჯების ხმა გავიგე
-რა მომცლია რო შეგხედე ისეთ ვიდზე ხარ უკნიდან ვიღაცას მაგარი გოგო ეგონები და მართლა არ მოგიტაცონ
-აუ შენ დააბი ეგ შუტკა არ გაგექცეს
-კაი მარა თოკით თუ ჯაჭვით
-ქამრით
-მოვედით თავისუფალი ხარ
-სად მოვედით შენ 10 სართულზე არ ხარ?
-ეგ საიდანღა იცი FBI-ში ხო არ მუშაობ
-შედი რა დროზე მეჩქარება
ჩვენ ლიფტში შევედით ის დებილი ჩემს უკან იდგა და ვგრძნობდი რო მიყურებდა მაგრამ არ მივაქციე ყურადღება ვერც ავაღწიეთ მერე შევბრუნდი ის კი კიდე არ მაშორებდა თვალს რა უტეხია აუ როგორ მიშლის ნერვებს მოკლედ არ აცილებს ჩემს მკერდს თვალს აუ შტერია რა
-ანდრეა აქეთ მაქ სახე აქეთ და თუ გინდა რამე ესენი არ ლაპარაკობენ მივუთითე ხელით დეკოლტეზე
ცოტა დაიბნა არ ელოდა თუ რა ვიცი მე მერე თვალი მომაცილა და სახეზე შემხედა
-არა ისევ ის ჯობდა და ისევ ქვევით ჩაიხედა ეს მე გადამრევს
-შენ ჯობია სახეზე შემხედო თორე შეგეშლები ვიღაცაში და არ მაქ შარის თავი ვუთხარი და უკან შევბრუნდი როგორც იქნა ავედით მე ეგრევე გავედი და ჩანთიდან ოთახის გასაღები ამოვიღე ის დებილიც გამომყვა მაგრამ მე არა ჩვენს გვერდითა ოთახში შევიდა გასარებით გააღო აი თურმე რატო იცოდა მისამართი აქ ყოფილა ესეც დაბინავებული. მერე ოთახში შევედი გამოვიცვალე შხაპი მივიღე მოკლე გამჭვირვალე პერანგი ჩავიცვი და საწოლზე წამოვწექი თან ტელევიზორი ჩავრთე და რაღაც რომანტიკული ფილმი იყო ბოლოში ცუდად დამთავრდა ბიწი მოკვდა და ამდენი ნერვიულობა მომაწვა ასე ვიცი ერთად მაფრქვევს როცა მარტო ვარ და ავტირდი მერე თვალები მოვიწმინდე და დავიძინე. მართალია ადრე იყო მაგრამ დამეძინა. ვინ გაცლის კარზე ვიღაცა აკაკუნებდა უფრო სწორედ აბრახუნებდა ისე მომეშალა ნერვები წამოვხტი და კარები უცებ გამოვაღე მეგონა ვიღაც მოსამსახურე იყო და ხო ვაპირებდი ლანძღვა დამეწყო კარებში კედელზე მიყრდნობილი ანდრეა დავინახე რომელსაც ისე შეეცვალა მზერა რო შემომხედა კინაღამ მოვკვდი. რო ამათვალიერა მერე მივხვდი რო პერანგში ნახევრად შიშველი ვიყავი ფაქტიურად მარტო ქვედასაცვლით აი ახლა მინდოდა ეს სასტუმრო თავზე დამმხობოდა და შიგ ჩავეტანე უცებ შევედი ოთახში და ხალათი მოვიცვი ის იდიოტი შემომყვა და მდივანზე ჩამოჯდა
-რა უბედურება სულ გადაირიე შეენ? რა გინდა ღამის პირველ საათზე რო მაღვიძებ და თან მოკალათდდი კიდეც კარგად რაღაც გეშლება მემგონი
-არა არაფერი მეშლება
-რა არ გეშლება წადი შენს ოთახში ვიღაც ხო გელოდებოდა თუ გაგექცა
-არაა ეგ შენი საქმე მელოდა თუ არა
-წადი რა მეძინება და რაც გინდა ის ქენი
-დაიძინე მერე მე არ შეგიშლი ხელს
-შენ ვერ ხარ ხო რა ხელს არ შემიშლი გადი ეხლავე მოვლიან მალე ჩემები და არ მინდა აქ რო დახვდე
-იციან აქ რო ვიქნები
-რა იციან ნუ გადამრევ რა
-ხო მათ დამირეკეს იცოდნენ ამ სასტუმროში რო ვიყავი
-რა დაგირეკეს ამოღერღე
-მოკლედ ვერ დაგირეკეს შენ და მე მითხრეს მარტო არ დატოვოო
-აუ სადაა ჩემი ტელეფონი დავურეკავ იმათ სენ ჩემი მტერი გენდო
-თუ არ გჯერა კი ბატონო
ანდრეა მდივანზე გადაწვა მე კი ტელეფონის ძებნა დავიწყე მაგრამ ვერ მიაგენი
-აუ დარეკე რა ჩემ ტელეფონზე ვერ ვნახე
-კაი ეხლავე
-ნომერს გეტყვი 59
-ვიცი არ გინდა
ეს გადამრევს ან ჩემი ნომერი რა იცის არა რა გავგიჟდები რა რამდენი კითხვა მაქ და ვერ ვპასუხობ
მოკლედ დარეკა მეც ხმა გავიგე და სააბაზანოში იყო მერე გამოვიტანე ამ აურზაურში ხალათის ქამარიც გაიხსნა თან ისედაც არ ფარავდა ბევრს ეს შტერი კიდე ისე მიყურებს შტერივით მეც უცებ შევიბნიე ქამარი და ცეცხლი მეკიდა ალბათ სახეზე
-რა იყო რას მომშტერებიხარ მაცხია რამე?
-არა უბრალოდ ძალიან სექ
-არ მაინტერესებს და წადი მადლობ რომ შეწუხდი გადადე შენი საქმე და ჩემი მშობლების თხოვნა შეასრულე
-არ მაქ საქმე და აქ დავრჩები
-სად აქ
-აქ ამ ლუქსში
-ღმერთო გადამარჩინე
მე დედაჩემს დავურეკე მან მითხრა რო ვერ მოვიდოდნენ...

-ამაღამ აუცილებლად უნდ წავიდეთ სხვა ქალაქში მამამ კი ანდრეას თხოვა ამაღამ მანდ დარჩეს მარტო ხო არ იქნები
-რაა არ არსებობს მე და ეეეს
-ხო რა იყო მამაშენს ძალიან მოეწონა კარგი აღზრდილი ჭკვიანი ბიჭია და მარიამს მიხედავსო
-არა რა ხო არ გინდათ რო გამაგიჟოთ
მართალია სააბაზანოში ვიყავი მაგრამ იმხელა ხმაზე ვყვიროდი ალბათ ესმოდა ანდრეასაც
-კაი რა მარიამ რა გადაირიე ხო არ შეგჭამს ამ ერთ რამეში ჩვენ ლოგინზე დააწვინე
-კაი ხო დამანებეთ თავი ღმერთო რა შეგცოდე რა
ტელეფონი გავთიშე და ოთახში გავედი ანდრეა ისევ იქ იჯდა და იცინოდა არა ხმამაღლა როგორც ჩვევია ისე მოკლედ გადავირიე რა ვერ ვიტან ამ დებილს ასეთი სახე რო აქ. წავედი ხალათი გავიძვრე და საწოლში დავწექი იმ იდიოტს არც კი გავხედე ბალიში კომფორტულად მოვირგე, სანათი ჩავაქვრე და თვალები დავხუჭე მაგრამ რა დამაძინებდა
-რას აკეთებ
-ვიძინებ
-მე სად დავიძნო
-სადაც გნებავს ოღონდ მაცადე დაძინება რა
-კაი . აუ სააბაზანოთი შეიძლება ვისარგებლო?
-კი
ანდრეა სააბაზანოში შევიდა მე დაძინებას შევეცადე მაგრამ რა დამაძნებდა რო ვიცი ერთ ოთახში უნდა დავიძინოთ. მაგრამ თვალები არ გამიხელია ვითომ მეძინა. ანდრეა მალე გამოვიდა ახლა მოვკვდი ნახევრად შიშველი იყო არც შარვალი ეცვა არც მაისური მოკლედ ეს დაკუნთული სხეული ისე გამოიყურებოდა თვალები უფრო დავხუჭე . მერე საერთოდ გავგიჟდი აშკარად იდგა და მიყურებდა ლამის გული გამიჩერდა მერე საწოლს მოუარა და ჩემს გვერდით დაწვა ვაიმეე მიშველეთ ვიღაცამ რა . მოიცა მარიამ არ აყვე ნერვებს რას იზამს არაფერს ჩემთან რა უნდა საერთოდ არ მოვწონვარ . მოკლედ დავმშვიდდი თან არც მომკარებია და ცოტა მოვეშვი . მაგრამ აი ჩამოკრა უბედურების ზარმა დაიწყო კოკისპირული წვიმა ისეთი მეგონა ცა ძირს ჩმოვიდოდა თან აცივდა და ყველაფერმა ერთად იმოქმედა ისე შემცივდა მაკანკალებდა საბანი არ მშველოდა თან ძალიან თხელი იყო. ამ ფიქრში და ვაივაგლახში ვიყავი როცა ცხელი ხელის შეხება ვიგრძენი წელზე რომელმაც თავისკენ მიმიზიდა ამ ერთმა შეხებამ ლამის ცეცხლი წამიკიდა როცა მის შიშველ სხეულზე მიმიკრა ლამის სახანძროს გამოვაძახებიე .
-რა ჯანდაბას აკეთებ და რა გინდა საერთოდ აქ გამაგებიებ? უცებ მოვშორდი ანდრეას და საწოლზე წამოვჯექი ძალიან შემცივდა მაგრამ ლაპარაკი განვაგრძე
-რა მინდა და ხო მითხარი ოღონდ დამაძინე და სადაც გინდა დაწექიო ხოდა დავწექი
-მერე სხვა ადგილი არ იყო ამხელა ლუქსში?
-კი მაგრამ მე აქ მინდოდა დაწოლა და დავწექი კიდეც
-შენ ვერ ხარ ხო კარგად დამანებე თავი არ შეიძლება?
-დანებებული არ მაქ? ვიძინებდი ჩემთვის
-შენთვს რას იძინებდი ლამის ამიკარი ტანზე შპალერივით შენ მემგონი ვერ ხარ კარგად ჰორმონების პონტში და ჯობია გამშორდე სანამ გაგალამაზებ
-რას ბოდავ რა ჰორმონები მაწუხებს მასე მიცნობ?
-არ ვიცი საერთოდ რანაირად გიცნობ ადექი და სხვაგან დაწექი რა
-არ მინდა აქ მინდა დავწვე
-კაი როგორც გნებავს
ავდექი და მეორე საწოლში დავწექი . ისიც გადაბრუნდა მეგონა დაიძინა მეც დავხუჭე თვალები მაგრამ ძალიან შემცივდა კანკალმა ამიტანა ჯანდაბა შენს იღბალს მარიამ რა ახლა უნდა გაწვიმებულიყო მაინცადამაინც? ჯანდაბა ჩემს თავს
-რატო ხარ ასე ჯიუტი
-რა გინდა ძილი მაინც მაცადე
-ვიცი რო არ გეძინა იყინები მანდ აქ მესმის შენი კბილების ხმა
-მერე შენ რა
-ხმა მაწუხებს
-მაპატიეთ რა ბატონო ანდრეა აღარ ვიზამ მეტს
-გეყოფა გოგო გაიყინე ხო ხედავ
-მერე შენ უნდა მიყიდო წამლები და გამისინჯო სიცხე თუ რა
- ერთხელ მთხოვე და წამში გაგათბობ
-ვერ ხარ შენ კარგად მაგას ჯობია გავიყინო
-როგორც გინდა
ადრეა საწოლიდან ადგა და სააბაზანოში შევიდა ნეტა საერთოდ არ ცივა? მე კიდე ვიყინები რა ჯანდაბა ვქნა არა ვერ ვეტყვი რო გადმოწვეს მოიცა მოვიფიქრე არ ვთხოვ მაგრამ ავდექი და ჩემს საწოლში დავწექი აქ ხო უნდა დაწვეს. ის გამოვიდა შემხედა რო საწოლში ვიწექი ისეთი დამპალია მიხვდა ჩანაფიქრს გაიცინა და მეორე საწოლში დაწვა ვირბინოთ ახლა ასე. სამის ნახევარია უკვე ვაიმე მიშველეთ გავიყინე
-კაი ჯანდაბას
-რაა რამე მითხარი?
-გეყოფა გავიყინე
-კაი მითხარი რო გადმოვიდე და მოვდივარ
-გადმოდი ამ საწოლში მცივა
- ტონი არ იყო კარგი მაგრამ ჯანდაბას ცოდო ხარ
ანდრეა ჩემთან დაწვა და ეგრევე ჩამეხუტა ფეხები ჩემს გაყინულ ფეხებზე დააწყო ხელი მუცელზე მომადო მეორე ჩემი თავის ქვეშ ედო თავი კი ჩემს კისერში ჩადო ცხვირი კისერზე მომადო
-აუ რა ცივი ხარ გოგო არ გაცივდე
-ვაიმე მაკანკალებს
-კაი ნუ გეშინია გათბები მალე .ანდრეა უფრო მაგრად ჩამეხუტა მეც მალე გავთბი და გავიტრუნე იმდენად მსიამოვნებდა მის გვერდით ყოფნა მისი ცხელი სუნთქვა ჩემს მხარზე იფრქვეოდა მისი გულის რიტმულად ძგერდა მერე თმაზე მისმევდა ხელს მეც მალე ჩამეძინა . დილით როცა გავიღვიძე უკვე მზე იყო ამოსული მეც თვალები გავახილე და როცა დავინახე როგორ მეძინა შემრცხვა ანდრეა გულარმა იწვა მე მის შიშველ დაკუნთულ მკერდზე მედო თავი, ჩემი ფეხები მის ფეხებში იყო ახლართული , მისი ერთი ხელი ჩემს თეძოზე იყო ლამის საჯდომზე მეორე კი ჩემზე ქონდა შემოხვეული ისე ვყავდი დაჭერილი ძვლივს გავინძერი . თავი ნელა ავწიე ერთი ხელი მოვიშორე მაგრამ მეორეს რა ვუყო რამხელაა რა უბედურებაა . ბოლობოლო გავნთავისუფლდი, ფეხები საწოლიდან გადავწიე მაგრამ ვინ გაგიშვა წელზე ხელი შემომხვია და ერთი ხელის მოსმით დამაწვინა საწოლში თვითონ თავი მკერდზე დამადო და ძილი გააგრძელა თან მაგრად მომეხვია.
-გაიღვიძე ანდრეა
-მმმმმ
-გაიღვიძე დროზე
-აუ ნუ ყვირიხარ მეძინება
-კი ბატონო მაგრამ ბალიში არაა
-აუ მე ასე მინდა მაცადე რა
-შენ ვიღაც ბ.. გგონია მემგონი აიღე თავი და შემომხედე ვინ ვარ და სად ხარ გაგახსენდეს იქნებ
-მახსოვს ისედაც მარიამ და ნუ წიკვინებ რა არასდროს ვივიწყებ სად და ვისთან ერთად ვიძინებ თორე ამ დილას ჩაცმული არ იქნებოდი. უკვე თავლები გაახილა ვაჟბატონმა და „ბალიშიდან „ თავი აიღო.
მე საწოლიდან ავდექი და სააბაზანოში შევედი, შხაპი მივიღე. როცა გადმოვედი კარის ხმა მომესმა ვიფიქრე წავიდა ის იდიოტითქო ამიტო პირსახოცი მოვიხვიე ტანი არც გამიმშრალებია თმას პირსახოცით ვიმშრაებდი ამ პროცესში გავედი გარეთ და საწოლისკენ წავედი . უცებ ჩახველების ხმა გავიგე ლამის ინფაქტი მომივიდა უცებ შევხტი თავი მაღლა ავწიე და ანდრეა დავინახე რომელიც თავლს არ მაშორებდა
-შენ ხო წადი აქ რა გინდა
-არ წავსულვარ ვერ ხედავ?
-ხო მაგრამ კარის ხმა რო იყო
-საუზმე შევუკვეთე და ის მოიტანეს .
-რატო მიყურებ იდიოტის სიფათით
-აბა რანაირად შემოგხედო ნახევრად შიშველი სველი სხეულით დგეხარ ჩემს წინ . ჩაიცვი რა დროზე
-ღმერთო მიშველე ამას ვის გადავეყარე
ტანსაცმელები ავიღე სახეზე მთლიანად ცეცხლი მეკიდა სირცხვილისგან კინაღამ მოვკვდი. კარადიდან ჯინსი და მაისური გამოვიღე საცვლებიც და სასწრაფოდ სააბაზანოში შევედი. როცა გამოვედი ანდრეა მაგიდასტან იჯდა და მელოდა
-რა მალე იცმევ მაგარი შუსტრი ხარ ხო იცი
-რა შეუკვეთე მშია
-ყავა შოკოლადის ნამცხვარი ბუტერბროდი
-კაი ვჭამოთ მაშინ
მე და ანდრეამ ვისაუზმეთ მერე დედაჩემს დავურეკე
-ალო დე სად ხართ როდის მოხვალთ
-ორ საათში და თან გავფრინდებით მალევე და მოემზადე
-კაი გკოცნით
მე ავდექი და ბარგი უცებ ჩავალაგე ანდრეა კიდე არ მიდიოდა
-შენ კიდე არ მიდიხარ?
-არა
-გამოიცვალე მაინც
-შენ რა გაწუხებს
-არაფერი რაც გინდა ის ქენი
ანდრეამ ტელევიზორი ჩართო და დაწოლილი უყურებდა ფილმს თან ვიღაცას წერდა და იცინოდა მე ბარგი ჩავალაგე უკვე მზად ვიყავი საათს დავხედე და უკვე მალე წავალთ კაია ძაან. ამ იდიოტს მოვშორდები. მალე კარი გაიღო ანდრეა წამოდგა მე ჩემებს მოვეხვიე ანდრეაც მიესალმა მამამ მადლობა გადაუხადა და მერე ამომიცხადა საშინელება
-ხო მართლა მარიამ ანდრეა ჩვენთან ერთად იმგზავრებ მისი მშობლები წუხელ დაბრუნდნენ ანდრეა დარჩა და სხვა თვითმფრინავით ხო არ გავუშვებთ ამიტომ ჩვენტან ერთად წამოვა
-კიდევ ერთხელ მადლობას გიხდთ ამ შემოთავაზებისთვის მაგრამ ვერ შეგაწუხებთ თქვა და მე შემომხედა ისეთი სახე მქონდა
-არა რა შეწუხება შენ ჩვენი თხოვნა დააკმაყოფილე და საქმე გადადე მარიამის გამო და ხო უნდა გადაგიხადოთ სამაგიერო
-არაა საჭირო არ მინდა შეგ
-არავითარი შეპასუხება ბარგი მოამზადე და წავიდეთ
-კარგით რახან არ იშლით
საქმე გადადო დიდი ამბავი ახლა მთელი ღამე თუ ვერ დატკბა საყვარლით მე ხო მიშალა ნერვები. ახლა გზაშიც უნდა ავიტანო ღმერთო რა დაგიშავე. დედამ ყველაფერი შეაგროვა ოთახიდან გავედით და ჰოლში გავჩერდით, ანგარიში გაასწორეს ამ დროს ანდრეა გამოჩნდა ერთი პატარა ჩემოდნით და ჩემთან დადგა ცინიკოსი
-კაი რა იყო რა გახარებული სახე გაქ ვიცი რო გიხარია შენთან ერთად რო მოვდივარ
-მეტყობა ხო
-კი და ძალიან მიხარია
იდიოტი ისეთი სახე მაქ კაცის მკვლელი მეგონა თავი სარკეში რო გავიხედე.
აეროპორტში ჩვენი მანქანით წავედით ანდრეა ჩემს გვერდით იჯდა მაგრამ კიდე კაი არაფერი უთქვია. მერე თვითმფრინავსი ჩავჯექით მე ჩემს საყვარელ ადგილზე დავჯექი განცალკევებით ფანჯარასთან. კომფორტულად მოვკალათდდი და დამეძინა კიდეც როცა გავიღვიძე აშკარად ვიღაცის მხარზე მედო თავი თავიდან ვერ მივხვდი ვინ იყო თვალები დახუჭული მქონდა მაგრამ სურნელმა გამომაფხიზლა და თავი უცებ ავწიე ის კი იღიმოდა ჩემსს საქციელზე
-რა იყო რამე დაგესიზმრა?
-დასიზმრება რათ მინდა კოშმარი არ ხარ მოსიარულე?
-რა ვიცი წეხან ძაან კომფორტულად გეძინა ჩემს მხარზე წუხანდელზე არაფერს ვამბობ
-საერთოდ რატო ზიხარ ჩემს გვერდით ადგილი არაა სხვაგან თუ რა ხდება
-ისე ცუდად გედო თავი ვიფიქრე შევეშველები კისერი არ გაუშეშდეს ისედაც.
-რა ისედაც
-ისედაც რას გევხარ და კისერი რო მოგეღრიცოს ხო საერთოდ
-რავიცი ასეთი უშნო თუ ვარ რას მომშტერებიხარ
-თვალი მექცევა უბრალოდ
-კაი არ გადამრიო მერე სხვა ვინმეს გახედე კაი ვიდზე ვინცაა და ვინც გევასება
-ყოველთვის იმას ვუყ
-კაი შემეშვი აღარ მაქ შენი ნერვები თავი ფანჯრისკენ შევაბრუნე და ხედის ცქერით დავტკბი. ვგრძნობდი რო მიყურებდა მაგრამ არ მქონდა რამის თქმის თავი არასდროს იხევს უკან და მაინც მე მომიწევს გაჩუმება იმდენად უტეხია. მოკლედ მალე ჩავფრინდით ჩვენ მძღოლი დაგვხვდა ანდრეასაც მანქანა დახვდა . მოკლედ ჩვენ ჩენ სახლებში წავედით. ახლა გამოვიცვალე უკვე დილა იყო ამიტო პირდაპირ ნინისთან გავიქეცი ისე რო არ იცოდა ჩასული თუ ვიყავი. სახლში რო შევედი ლილე და ლაშა ვნახე საუზმობდნენ
-როგორ ხარ მარუსი
-კარგად თქვენ
-მაგრად
მათ მაკოცეს მაგრად ძაან მიყვარს ეს ხალხი
-ნინუცის ძინავს ხო
-აბა რა ეგ ადრე როგორ ადგება თან ახლა სკოლაშიც არაა წასასვლელი
-კაი აბა დავარბევ მე
-აბა შენ იცი კარგად მარუ
-ნახვამდიის
მე ნინის ოთახისკენ წავედი კარი ნელა შევაღე და ეგრევე თავზე დავახტი და ვყვიროდი
-მიწისძვრაა გაიქეცით გაიქეცით დროზეეე
ნინის მართალი ეგონა უფრო სწორედ ვერც მიხვდა რა ხდებოდა უცებ წამოხტა და კარებისკენ გარბოდა მე კი იმხელა ხმაზე ვიცინოდი ლამის ფანჯრები დაიფშვნა მერე რო გაიგო ჩემი ხმა ნელა შემობრუნდა ისეთი სახე ქონდა უფრო გამეცინა . საწოლზე ვბრუნავდი ის ჩემსკენ გამოექანა
-შე საზიზღარო რატო არ მითხარი თუ მოდიოდი
-სურპრიზიიიიი
-აუ რა მაგარი ქაჯი ხარ
-აბა რა
მოკლედ ერთმანეთს ვაკოცეთ და ორივე ლოგინზე ვიწექით ამ დროს ნიკუშა შემოვიდა და ჩვენსკენ გამოექანა და საწოლზე დახტა ესეც გიჟია იმდენი „გვიხაჭუნა“ ორივეს კინაღამ დავიგუდეთ სიცილით მერე ჩვენ გავაკეთეთ იგივე ბოლოს დავიღალეთ როცა ბალიშები ვესროლეთ ერთმანეთს პიკი იყო სულ ამომივარდა გული ბოლოს ჩვენს შორის დაწვა და ორივეს ჩაგვეხუტა შუბლზე გვაკოცა
-აუ როგორ ,მიყვარხართ ჩემო ბავშვებო
-ჩვენც გვიყარხარ გიუშ ძმა ხარ ნაღდი ვუთხარი და მაგრად ვაკოცე ლოყაზე
მაგრა მიყვარს ეს და ძმა
-აბა მარუსი იშოპინგე მაგრად?
-აუ კი მაგარი იყო
-აუ თქვენთან ყოფნა კაი მარა მაგრა მშია არ ვჭამოთ?
-აუ მეც მშია
-მე მითუმეტეს როგორც ჩამოვფრინდი ეგრევე აქეთ გამოვექანე
-აბა მარშით სამზარეულოსენ
ყველა ერთად ჩავედით ვისადილეთ ვიცინეთ ვიმაიმუნეთ მერე ნინიმაც ჩაიცვა ნიკამაც მე ქვევით ვუცდიდი როგორც იქნა ჩამოვიდნენ
-აბა გოგოებო რა გეგმა გაქვთ დღეს
-რავი შენ რას აკეთებ არ მიდიხარ სამუშაოთ
-აუ არა დღეს მეზარება ხვალ წავალ მერე ისედაც დასასვენებლად მინდა წასვლა თქვენ გამოცდა როდის გაქვთ
-სამ დღეში
-ხოდა მერე ერთად წავიდეთ
-აუ კაია წავიდეთ
-დღეს მე ძმაკაცებს ვხვდები მოდით თქვენც საღამოს მანამდე საჭორაო გექნებათ ვიცი მე თქვენი ამბავი
-ხო კი იცი და ყველაფერი
-კაი წავედი აბა მე
ნიკამ ორივეს გვაკოცა გასაღები აიღო და წავიდა ნინი ეგრევე შემომიბრუნდა ერთი სული ქონდა გუშინდელ საღამოზე როდის მოვუყვებოდი ამიტო მხოლოდ შემოხედვა და ეგრევე მოვუყევი ყველაფერი როცა დავასრულე ხმა მერე ამოიღო
-აუ მოკლედ ეგ ბიჭი შენი ბედია
-ნუ ბოდავ რა
-რაც ვიფიქრე იმას გეუბნები
-კაი არ ვიცი არც მინდა მაგაზე ფიქრი წამო ახლა ჩაიცვი ექვსია უკვე ამდენ ლაპარაკში არ წავიდეთ ბარში? მომენატრა ბავშვები
-კი აბა რა
-წავედი მაშინ მე სახლში მოვწესრიგდები და საათ ნახევარში გამომიარე
-ოქეი
ნინის ვაკოცე და სახლში წავედი . დედა და მამა სახლში იყვნენ ცოტა ხანი მათთან გავჩერდი ვიბანავე, ახალი კაბა ცავიცვი მუქი მწვანე სადა მუხლამდე წელიდან გაშვებული საყურე გავიკეთე ფეხზე დაბლები ჩავიცვი კომფორტულად ვგრძნობ ასე თავს ჩანთა ავიღე ტელეფონი და საფულე ჩავდე და ნინის დაველოდე ისიც მალე მოვიდა ლამაზად იყო
-ვაუ რა გოგო ხარ ეე
-შენც მაგარ ვიდზე ხარ
შენ ვაფშე გააგიჟებ ლუკიტოს აუ მომენატრა ეგ გიჟი არ მოვა?
-აუ მგონი კი
-კაი წავედით აბა ჰერი ჰერი
ჩვენ მალე მივედით ბარში იქაურობა მოვათვალიერეთ და ნიკასკენ წავედით
-პრივეტ ბიჭებო როგორ ხართ.
-რავი მარუ შენ როგორ ხარ რო მოგვანატრე თავი
-მეც მომენატრეთ
ბიჭები გადავკოცნე მაგარი ბიჭები არიან ძმები რა მათ შუაში ჩავჯექი გოგოები მივწი მოვწიე ისინიც კაი ტიპები არიან მოკლედ ამათ სულ სხვადასხვა გოგოები ყვათ ყველას ვიცნობ
-აუ გოგოებო პრასწი მარა უნდა ჩავჯდე შუაში მომენატრა ეს გიჟები ძაან
-ჩემი გიჟი გოგო
ამათგან მიყვარს ხუმრობა და ყველაფერი ვაფშე რა ნიკას კურსელები და ძმაკაცები არიან სამი ბიჭი დათო , ზუკა, ლეო სამივე ჩემსავით გიჟები არიან . ბევრი ვილაპარაკეთ ვიცინეთ ცოტა დავლიეთ იმათ მიატოვეს ნაშები და სათითაოდ მეცეკვეს ხან რომელმა ხან რომელმა მერე ნიკა მიემატათ
-ჰე ახლა მე არ უნდა მეცეკვო დაია?
-მაგაზე გეტყვი ვაარს?
ეს იმერული კილო მაგრად მევასება . მოკლედ იმათ ვეცეკვე მაგრა გავერთე გოგები წავდნენ უყურედღებობის გამო ამიტო დავრჩით მარტო ბრატები
-ბიჭო გაგექცათ ნაშები?
-ერთი მაგათი მთავარია შენ გნახეთ
-ისე სად იყავით ერთი კვირაა არ მინახიხართ არც ერთი
-რავი ხან თქვენ გქონდათ გამოცდები ხან ჩვენ არ გვეცალა
-კაი ახლა ხო ვართ ერთად მთავარია
-გოგო შენ კიდე არ გყავს ლოვე?(დათო)
-არა ვისვენებ ჯერ კიდე
-გოგო დაბერდი უკვე უნივერსიტეტში აბარებ ცოტა ხანში( ლეო)
-ოჰ დაიწყეს ახლა თქვენ თქვენსას
-კაი ხო არ გვინდა მაგაზე ლაპარაკი(ზუკა)
-აი ჩემი მშველელი
-ხო აბა რათ უნდა ლაპარაკი შენ ვისაც დაელაპარაკები გაიქცევა ყველა ისე მწარე ხარ
-შეენც ბრუტუს
ყველამ ერთად გავიცინეთ ბიჭები კაი შეზარხოშებულები იყვნენ როცა ნიკას ვიღაცამ დაურეკა როგორც ჩანს ძმაკაცია უთხრა ჩვენთან მოდიო როგორც ჩანს ვიღაც შემოგვემატება
-ვინ იყო ნიკუშ?
-ძმაკაცია იცნობ შენც დაკავებული იყო აქამდე გოგოს ვერ მოშორდა მაგარი ბაბნიკია
-თქვენზე უარესი ვერ იქნება ვუკბინე ყველას ერტად
-ნუ ეგ მართალია მარა არ ჩამოგვრჩება
-რატო არ მიკვირს ეგეთი ძმაკაცი რო გყავთ ნორმალური ვინ იქნება ახლა თქვენთან
-კაი გეყფა ნუ იკბინები წამო მეცეკვე მარუსი
-რა პრბლემაა ზუკიტო
-ნუ მეძახი ზუკიტოს გოგო
-კაი ზუკიტო
-გოგო
-რა იყო
-მეცეკვე და გაჩუმდი
ჩვენ ვიცეკვეთ სამ სიმრერაზე გადაბმულად მაგრა დავიღალეთ
-აუ წამო თორე დავიღალე
-კაი ჩემო ბაბუ
ზუკას არაფერი უთქვია გაიცინა უბრალოდ ხელი მომკიდა და ერთად წავედით მაგიდისკენ სიცილ კისკისით და აი ერთი დღე ხო ვერ მოვისვენებ სულ ეს უნდა ვნახო
-ამას რა უნდა აქ
-ესაა ჩვენი ძმადნაფიცი(ნიკა)
-გასაგებია ყველაფერი .
-რა ქენი ბიჭო მოწყდი ნაშებს და აქეთ წამოდი?(დათო)
-აბა შენსავით პიდარასტი კი არ ვარ შე ჩემა
დათო გაცეცხლდა ეს ამათი შუტკა სულელები ერთმანეთს ეცინიან
-კაი სიცოცხლე ხო არ იეჭვიანე ააფახულა თვალები დათუჩამ და ხელი ჩამოუსვა ანდრეას
-გადი ბიჭო მომშორდი შემიწუხდა გული
-რატო სიცოცხლე(ზუკა)
ჩაერთო ესეც ძაან კაი თქვენ მაინც მოშალეთ ეს იდიოტი
-კაი გეყოფათ ახლა არ გვინდა სიტყვების რახარუხი ჩემ დებთან(ნიკა)
-აუ პრასწი ძევოჩკი(დათო)
ზუკამ ხელები აწია და მანიშნა ბოდიშიო მეც გავუცინე ნიკას ხელი ჩავკიდე და საცეკვაოდ წავიყვანე ისიც წამომყვა მოკლედ მაგარი საღამო გამოვიდა მაგრა გავერთე იმ იდიოტის მიუხედავად. მერე სახლებში წავედით ბიჭები მაგარი ნასვამები იყვნენ ანდრეაც გამოტყვრა . მე ნინუციმ მიმიყვანა და წავიდა.
მოვიდა გამოცდებიც წარმატებით ჩავასრულეთ ასუხები მალე იქნება. ამაღამ ბანეტი გვაქ და ძაან მაგრა გამოვეწყვე გრძელი ლურჯი კაბა ბოლომდე ჩახსნილი წელიდან გაშლილი დეკოლტე უზურგო ძაან ლამაზია გავიკეთე სამკაული თმები ჩავიცვი ფეხსაცმელი ავიღე ჩანთა და წავედი რესტორანში მამიკოს მძღოლმა წამიყვანა. ყველაფერი მაგარი იყო ყველა ლამაზად ვიყავით , ბიჭები მაგრა გამოიყურებოდნენ მასწავლებლებიც მოკლედ ძაან მაგარი იყო ბევრი ვიცეკვეთ დავლიე კიდეც ბევრი არა . ანდრეა ძალიან სიმპატიურად იყო . ბიჭებმა საკმაოდ ბევრი დალიეს გოგოებმაც ვინ ვის ეცეკვებოდა კაცმა არ იცის მაგრა ვიხალისე მათ სისულეეებზე ბოლოს ვალსის მელოდია გაისმა მე ლუკას ვეცეკვებოდი ანდრეამ შემომხედა ის ნინის ეცეკვებოდა უცებ გამიჩალიცა ლუკამ აუ ეს მინდოდა?
-მაცეკვე ახლა ჩემს სიცოცხლესთან
-კი ბატონო
ნინიმ ლუკასთან დაიწყო ცეკვა მე დაჯდომა მინდოდა და წავედი მაგრამ ანდრეამ წელზე ხელი მომხვია და თავისკენ მიმწია ლამის მომეკრა თვალებში მიყურებდა მთვრალი იყო მაგრამ თვალები ისევ ისეთი აქ ვგიჟდები მათი შეხედვისას კიდე კაი არაფერი უთქვია სიმღერა დასრულდა ანდრეამ ჩამჩურჩულა ეგ კაბა ძალიან გიხდებაო და წავიდა მეც დავჯექი და ერთი ჭიქა დავლიე. მერე კიდე გაგრძელდა მოლხენა მე ვიჯექი როცა დავინახე ანდრეა დირექტორთან მივიდა და რაღაც უთხრა იმანაც თავი დაუქნია მიკროფონი აიღო და თქვა
-ჩვენი გამორჩეული მოსწავლეები მარიამი და ანდრეა გვიცეკვებენ ტანგოს და მოგვიძღვნიან ჩვენ მასწავლებლებს
მათ ტაში დაგვიკრეს განათება შეცვალეს ვაიმე რა ჯანდაბა ვქნა რო არ ვიცეკვო უხერხული მასწავლებლებთან ანდრეამ ხელი გამომიწოდა და ცეკვა დავიწყეთ მასთან რო ვცეკვავ ყველაფერი მავიწყდება ამ მოძრაობის დროს ეს ჩემი ჩახსნილი კაბა გამოადგა ამ ჩერჩეტს ლამის მთლიანად მიჩანდა ფეხები ისიც დაასრიალებდა ხელებს მონდომებით რა ვქნა ვერ ვეჩხუბები ცეკვის მოძრაობას ასრულებს როგორც იქნა დასრულდა და ამოვისუნთქე. ყველა ტაშს გვიკრავდა დირექტორმა მადლობა მოგვიხადა ძალიან ლამაზები ხართო მეც დავჯექი და ისევ განვაგრძე მოგვიანებით მოლხენა სახლში სამ საათზე მივედი მაგრა დავირალე გავიხადე და ეგრევე დავწექი.
ორ დღეში დასასვენებლად წავედით სასტავი მე, ნინი, ნიკა, ლუკა, ზუკა, დათო და ლეო. ზურას აგარაკზე ზღვაზე ძაან მაგარი ადგილი იყო დიდი სახლი ლამაზი ხედი ზღვაზე ახლოში ტყე მოკლედ ძაან მაგარი დასვენება გველის წინ. ყველა ცვენ საძინებლებში შევედით მე და ნინი ერთ ოთახში დავბინავდით ბიჭები ცალ ცალკე ოთახებში მოკლედ ძაან მაგარი იყო ჯერ გზაში ისე გავერთე .
-აბა მარუსი გამოვიცვალოთ და წავედით ზღვაზე
-ეხლავე ჩავიცმევ საცურაო კოსტუმს
მოკლედ ჩავიცვი ზედ გამჭვირვალე შიფონის ჯაბა გადავიცვი ზღვის ჩანთა ავიღე გასარუჯი კრემი და სათვალე ჩავდე ტელეფონი ქუდი დავიფარე ორივე მზად ვიყავით ამიტო გარეთ გავედით ბიჭები გველოდნენ
-ვაუუ რა გოგოები(ლეო)
-ვაუუ კი არა ამათ ერთი მაინც უნდა გაყვეს ყველგან თორე მოგვტაცებენ(ზურა)
-მარიამმა იკითხოს თორე ნინის არავის მოვატაცებიებ(ლუკა)
-მე ჩემს თავს მივხედავ არ ინერვიულოთ თქვენ
-კაი აბა წავედით
მალე მივედით სანაპიროზე ათ წუთში ფეხით წავედით სანაპიროზე უამრავი ხალხი იყო ეგრევე გავდავიძვრე კაბა და ზღვაში შევედი ვგიჟდები ცურვაზე ისინიც შემომყვნენ ათას სისულელეს ვაკეთებდით ერთმანეთს შევეჯიბრეთ ვაყვინავეთ ერთმანეთი მერე სანაპიროზე ვირბინეთ კატერებით ვისეირნეთ მერე სკუტერებით მოკლედ მაგრა გავერთე აი მოსაღამოვდა კიდეც
-აუ მაგრა მშია წავიდეთ რა რესტორანში(ნიკა)
-ჩვენც გვშია(ყველა)
სახლში მივედით გამოვიცვალეთ და ქალაქში წავედით. ყველაფერი განათებული იყო ძაან მაგარია ბათუმი . ერთ ერთ რესტორანში შევედით ვივახშმეთ მერე ქალაქში ვიბოდიალეთ და გვიან დავბრუნდით სახლში ეგრევე დაგვეძნა მე და ნინის.
დილით საჭმელი გავაკეთეთ მე და ნინიკომ ნუ მე და ის მეხმარებოდა ბიჭბმა სუფრა გაგვიწყვეს ვისაუზმეთ მერე გამოვიცვალეთ და ზღვაზე წავედით
მე მზეს ვეცხუნებოდი ჩემს გვერდით ნინი იწვა მე გულდაღმა ვიწექი და თავი ხელებზე მქონდა დადებული
-აუ ნინუ წამისვი რა კრემი? ნინოს კრემი გავუწოდე ისე რო არც გამიხედია მანაც უხმოდ გამომართვა არაფერი უთქვია აი მერე კი გული გამიცერდა როცა ხელის შეხება ვიგრძენი ზურგზე ნინი არ იყო აშკარად ბიჭი იყო უკან შევბრუნდი და ვინ დამხვდა მოსიარულე კოშმარი
-ანდრეა?
-ხო მე ვარ რა გიკვირს არ გითხრა ნიკამ მეც რო მოვდიოდი?
-არა არ უთქვია მომე მაზი აღარ მინდა წასმა
-არ დამიმთავრებია მითხრა და ტუჩის კუთხეში გაიღიმა იდიოტი
-აღარ მინდა ზღვაში ჩავალ ნინი სადაა?
-მე რო მოვედი ზღვაში ჩავიდა ლუკამ დაუძახა
-კაი წავედი მე მარტო ხარ თუ ვინმესთან ერთად
-მარტო რატო მეკითხები
-ისე მერე ვინმე უცხო რო არ დამხვდეს სახლში
-აა კაი ისევ ჩაიცინა მიხვდა ქალს რო ვგულისხმობდი დიდი მაიმუნია
მე ზღვაში შევდი და ეგრევე ნინის მივაჭერი
-სად გაქრი
-რა იყო არ წაგისვა იმან მაზი?
-განგებ წადი ხო
-მეე არა უბრალოდ იმან გამოგართვა მაზი და ხო არ ვეჩხუბებოდი
-მადლობთ
-კაი რა რატო ბრაზობ
-რატო არ მითხარით თუ მოდიოდა ვიფიქრე აქ მაინც დავისვენებთქო
-დაისვენე მერე მე გიშლი ხელს? სად იყო ახლა ასე უცებ ზევით არ დავტოვე?
-მიშლი ალბათ ვუთხარი დავუბღვირე და შორს გავცურე უცებ როცა გავიხედე მივხვდი რო შორს ვიყავი ამიტო უკან გამოვბრუნდი უცებ როცა ამოვყვინთე წინ ანდრეა დამხვდა ერთმანეთს თვალებში ვუყურებდით მისი სუნთქვა მესმოდა მე არაფერი მითქვია უბრალოდ ჩავყვინე და ისე გავცურე ისიც უკან გამომყვა და მერე როცა თავი ამოვყავი ვერ დავინახე ისევ ჩსვყვინე მაგრამ არა არ ჩანს ლამის გული გამისკდა
-ანდრეაა ანდრეაა ლამის ხმა დამეკარგა ისევ გავხედე გარემოს დავიძახე არ ჩანდა ირგვლივ არც არავინ იყო
-უცებ ამოყვინთა ეგრევე დავარტყი
-სად ეგდე შე დებილო გული გამისკდა ვიფიქრე დაიხჩოთქო რო გითხარი რატო არ ამოყვინთე კინარამ მოვკვდი ნერვიულობით ათასი სისულელე ვიფიქრე. თავი ძლივს შევიკავე რო არ მეტირა ის კი მიყურებდა და ტუჩის კუთხეში იცინოდა
-რა გაცინებს მითხარი სულ გაგიჟდი ხო
-კაი რა იყო ასე ინერვიულე?
-მეტი საქმე არ მაქ ვიფიქრე დავაზუსტებ მართლა თუ მეღირსა შენგან გათავისუფლებათქო მაგრამ მე ხო ვერასდროს მოვისვენებ
-ეგ მართალია არასდროს მოგცემ მოსვენების საშუალებას
-იდიოტი
ისევ შევბრუნდი და გავცურე უცებ დამეწი ხელი ჩამკიდა და ზედ ამიკრა თვალებში მიყურებდა და იღიმოდა
-რატო იტყუები ვიცი რო ინერვიულე თან ძაან ვიცი რო ვერ გაძლებ უჩემოდ
-რა დებილი შეყვარებულივით ამბობ ნეტა რატო ვერ გავძლებ ძაან საინტერესოა დიდი წარმოდგენა გაქ საკუთარ თავზე ანდრუშ
ხელის გაშვება ვცადე მაგრმ უფრო მომიჭირა სახე მომიახლოვა და ცხვირი ცხვირზე მომადო ისე ჩუმთ და ტკბილად თქვა დამბურძგლა
-ვიცი რო მოგენატრები მარიამ
-გამიშვი იდიოტო ხელი მეტკინა
-მაპატიე უნებურად მომივიდა
მე ისევ გავცურე ცოტა იყო ნაპირამდე ამიტო გავჩერდი დავინახე რო ანდრეა დაღლილი იყო ამიტო შეჯიბრში გამოვიწვიე
-ანდრეა არ გინდა შევეჯიბროთ ვინ უფრო სწრაფად მივა ნაპირთან
-კაი რა პრობლემაა გაგანადგურებ პატარა
გეგონოს იდიოტო გავუცინე ერთად დავდექით დავითვალეთ სამამდე და ცურვა დავიწყეთ თავი არ დავზოგე მარტო მოგებაზე ვფიქრობდი ეგ იდიოტი მინდა რო დავამარცხო და აი მოვიგე კიდეც
-მოგიგეეეეე ანდრეას გაცოფებული სახე ქონდა ძვლივს სუნთქავდა ეგრევე ქვისაზე გაწვა მეც დავწექი ძაან დავიღალე
-მოიცა ჩამოგირეცხავ მაგ გახარებულ სახეს
-რატო ხარ ეგეთი ბოღმა რატო ვერ იტან როცა რამე მიხარია გამაგებიე არ შეიძლება?
-არა
-საზიზღარი ხარ
-მადლობთ
ამ ლაპარაკში ვიყავით როცა ბიჭები დაგვადგნენ ზუკა და ლეო
-სად იყავი ამდენი ხანი ვიფიქრე გაიპარნენ სადღაც მიტოვებულ ადგილასთქო(ზურა) თან ორივე იცინოდნენ
-ამასთან ერთად სად გავიპარებოდი მირჩევნია მოვკვდე ერტად ვთქვით ორივემ ერთნარი ტონალობით ამაზე უფრო გაიცინეს
-მგონი ჯობია შენ და ლეო წახვიდეთ სადმე მიტოვებულ კუნძულზე და მოიწყოთ თაფლობის თვე ააფახულა თვალები ანდრეამ და ბიჭების შუაში ჩადგა ორივეს ხელი გადახვია ახლა თვითონ ეცინოდა ორივემ საშინელი სახე მიიღეს
-შენნაირი პიდარასტი კი არ ვარ
-ვინ მეე ზუკიტო ? არ გახსოვს რეკორდი რო მოგიხსენი სიცოცხლე დააწყნარე რა შენი გოგო ახლა ლეოს მიმართა გაიცინა და რო მიხვდა ცუდად იყო მისი საქმე და ბიჭები ცემდნენ ეგრევე გაიქცა ისინიც გაეკიდნენ გიჟები მე მათ ვუყურებდი და ვიცინოდი მერე სხვებთან მივედი პლიაჟზე იწვნენ და მათთან წამოვწექი
-მოდით? სადაა ანდრო
-ბიჭებს გაურბის
-მოგაგნო ხო?(ნიკა)
-რა მოგნება მინდოდა
-მეც ეგ ვუთხარი მარა შორს რო მიდიოდი უკან გამოგყვა რამე გითხრა ალბათ რო წამოვიდა რაღაც ძაან ირონიული ღიმილი ეკერა უეჭველი ჩაიფიქრა რაღაც(ნინი)
-ხო ჩაყვინა და ვერ დავინახე ერთი საათი ვვიროდი და არ გამაგონა კინაღამ გამოვიტირე ყველაფერი ვუთხარი ნინის იმანაც სიცილი დაიწყო
-მაგარი უჩალიჩებია რა გინდა
-შენც კაი სულელი ხარ რა
-მაგიტო დაქალობ ჩემთან მაურსი
მერე სახლში წავედით ვახშამის მომზადება იყო საჭირო მაგრამ ამჯერად მარტო მეზარებოდა
-აბა ბიჭებო რომელი ხართ კულინარი მომეხმარეთ ვნახოთ ერთი რა ბიჭები ხართ
-ჩვეენ ერთად შესძახა სუყველამ ანდრეა არ იყო
-ხო თქვენ აბა მარტო ხო არ გავაკეთებ ამდენი კაცის საჭმელს ცოტას მაინც ჭამდეთ
-აუ მარუ მე არ ვიცი კეთება(ზურა)
-არც მე დედას ვფიცავარ(ლეო)
-მე მითუმეტეს დაჭრაც კი არ ვიცი(დათო)
-არც მკითხო(ნიკა)
-აბა რა ვქნა არ გეცოდებით მარტო?
ამ დროს ოთახში ანდრეა შემოვიდა
-კი მარა მარტო ბიჭები რო მოდიხართ ვინ აკეთებს საჭელს ან რითი იყორავთ მაგ კუჭებს უკვე გავბრაზდი და ხმამაღლა ვლაპარაკობდი ყველამ ჩემს უკან გაიხედა თითით იქეთ მანიშნეს მეც უკან შევბრუნდი და დამხვდა ანდრეა რომელიც ტელეფონში რარაცას ეძებდა და არც გვაქცებვდა ყურადღებას
-რას მიყურებთ
-ჩვეენ არაფერს. გვშია
-მერე მე საჭმელი ვარ?
-არა მაგრამ მარიამს მომზადებაში უნდა მიეხმარო რა
-კაი ერთი მაგან კეთება რა იცის
-თუ არ ვიცი არ ჭამო მერე ჩემი გაკეთებული იყავი მშიერი მთელი ღამე. მადლობთ მეგობრებო მე თვითონ გავაკეთებ მარტო ჩემთვის თუ არ მეხმარებით გავიცინე და სამზარეულოსკენ გავეშურე
-აუუ ეს მართლა მშიერს დაგვტოვებს წადი რა ანდრეა მიეხმარე
-კაი ხო თორე ჯერ ერთი მშია და მერე მეორე ეგ მოგვწამლავ და ჯერ სიკვდილი არ მინდა ბევრი უნდა ვიგულავო ყველამ გაიცინა ანდრეა კი გამომყვა და სამზარეულოში შემოვიდა
-შენ რა მართლა იცი მომზადება?
-ალბათ ვიცი რადგან ვარ აქ
-კაი ხო რას მებუსები სულ. გკითხე ისე არ მეგონა მზარეულობა თუ გეხერხებოდა
-შენ საერთოდ ერთი პრუნწკი თავნება საზიზღარი გოგო გგონივარ და თუ მეხმარები მომეხმარე მარა ცურვასავით თუ იცი კეთებაც არ გვეშველება დღეს
-კაი ახლა გეყოფა
-რა მეყოფა კარგად რო ვერ ცურავ ის?
-ძაან კარგად ვცურავ
-კაი ერთი აბა დღეს მე ვის ვაჯობე
-უბრალოდ შენ ცურავ ძაან კარგად ან იმდენად გინდოდა მოგეგო მაგიტოგაიმარჯვე მე კიდე ისედაც ყველაფერში ვიგებ და დიდი სურვილი არ მქონდა
-ყეყეჩი და უაზრო ხარ
-შენ ენამწარე და საზიზღარი
-მადლობთ რა ჯენლტმენი ხართ
-რას ვაკეთებთ
-ოსტრს
-აუ კაია მეგონა რამეს შემაწვევიებდი ან სალათს გააკეთებდი
-ხო ვამბობ სვეცკი პრუნწკი გგონივართქო
-კაი შევცდი რა გავაკეთო მარიამ მითხარი რა თორე მაგრა მომშივდა
მე მითითებები მივეცი და ასე ერთად გავაკეთეთ ვახშამი მანამდე ვიცინეთ ხან რაზე ხან რაზე მაგალითად ხახვს რო ჭრიდა ატირდა მე რარაცეები ვუთხარი ცრემლებზე მოკლედ კაი იყო ამ დროს დათო სემოვიდა
-აბა გვრიტებო რა ხდება გავაწყოთ სუფრა?
-ფრთხილად იყავი მაგგ გვრიტმა არ მოგასკინტოს ისე ვუთხარი არც შევბრუნებულვარ კარისკენ პურს ვჭრიდი მე და ანდრეამ სიცილი დავიწყეთ დათოს არაფერი უთქვია გავიდა თან საინები გაიტანა. გაზი გამოვრთე . ჭიქები და ხელსახოცი წავიღე მარილი და ჩანგლები ანდრეამ წამოიღო ნინიმ მაგიდა გააწყო და ასე ერთობით ვივახშმეთ გასკდნენ რასაც ქვია
-აუ მარუსი მიყვარხარ შენძმობას ვფიცავარ რა გოგო ხარ რა
-შეეშვი აფირისტობას ზუკიტო
-ნუ მეძახი ზუკიტოს
-კაი მე დაგიძახებ მაშინ მარტო(ანდრეა)
-აუ თქვენ ერთნაირად მიშლით ნერვებს ორივე
-ვინ მეე ერთად ვთქვით ორივემ არა რაღაც გეშლება
-ნუ ლაპარაკობ ჩემსავით(მე)
-რასაც მინდა იმას ვიტყვი(ანდრეა)
-აუ ნუ ჩხუბობთ რა სულ შევწუხდი(ნიკა)
-კაი ვჩუმდები მაგრამ ეგ მაბრაზებს(მე)
მერე დავიძინეთ საინები ბიჭებს დავარეცხიე მე ნინი ანდრეა დავწექით ჩვენს ოთახებში ანდრეა ცალკე დაწვა ოთახი იყო ცარიელი კიდე ერთი და იქ გაუშალა ნინიმ საწოლი. მოკლედ შხაპი მივიღეთ და დავიძინეთ მე და ნინუციმ.
დილით ვიღაცა მანჯღევდა ვიფიქრე რო ნინი იყო ბალიში თავზე დავიმხე და გულდაღმა დავწექი ის ისევ არ მანებებდა თავს საბანი გადამაძრო მე გადმოვბრუნდი მარა თვალები არ გამიხელია მეძინა კიდე
-აუ ნინი მომშორდი მეძინება არ მოვდივარ არსად ძაან ცუდად ვარ თვის ბოლოა და ვკვდები ძვლივს ამოვილუღლუღე და ისევ ძილი განვაგრძე რო მეგონა წავიდა და დაძინების საშუალება მაქთქო ცივი წყალი გადამავლეს მთლიანად დავსველდი . ფეხზე წამოვვარდი მგონია ნინიმ დამასველა და უნდა ვცემო როცა ანდრეა დავინახე ჩემს წინ თვალები გაფართოებული ქონდა მათვალიერებდა და ნერწყვს მძიმედ ყლაპავდა მე კი ვყვიროდი
-შე დებილო ვერ ხედავ რო მეძინა? და საერთოდ რა ჯანდაბა გინდა ჩემს ოთახში ამ დროს საერთოდ გააფრინე ხო ან ნინი სადაა მოვკლავ მაგის ნაჩალიჩარი თუა
ის ხმას არ იღებდა და თვალეს არ მაშორებდა მერე დავიხედე ტანზე და სირცხვილით მოვკვდი ისე გავწითლდი ცეცხლი მეკიდა ისედაც გამჭირვალე პერანგი წყალმა ტანზე მომაკრა და ჩემი მკერდი ნათად ჩანდა ამ შავ გიპიურებიან პერანგში. სასწრაფოდ მოვიცვი ხალათი ღმერთს ესეც არ უქნია მარა მკერდს მაინც დამიფარავს
-რას მომშტერებიხარ გადი დროზე და მეორედ არ დაგინახო ამ ოთახში შემოსული თორე მოგკლავ იცოდე
-კაი ხო რამ გადაგრია ვიფიქრე გავაღვიძებ საუზმეს მოამზადებსთქო
-სხვები ვერ გააკეთებენ?
-არაა არავინ სახლში სადღაც წავიდნენ მეც ახლა ავდექი
-გადი ამ წელიწადში გავიყინე უნდა გამოვიცვალო
-მივდივარ ხო . ანდრეა გაღიმებული სახით კარისკენ წავიდა როცა გააღო გაჩერდა შემობრუნდა ირონიულად გამიღიმა და მითხრა
-ისე მარიამ ეგ პერანგი სველი უფრო გიხდება როგორ გითხრა (საჩვენებელი თითი ნიკაპზე მიიდო თითქოს ფიქრობდა) შენი სხეულის ზოგიერთ ნაწილს კარგად გამოკვეთავს
მე ბალიშს ვწვდი და გავუქანე მაგრამ მოასწო კარის მიხურვა და სიცილით დაეშვა კიბეებზე მაცადე განანებ ამ სისულელეს . გამოვიცვალე მოკლე შორტი მაისური და კეტები ჩავიცვი თმა მაღლა ავიწიე ტელეფონი ავიღე და ქვემოთ ჩავედი პირდაპირ სამზარეულოში შევედი და ტოსტი გავიკეთე ჩემთვის ყავაც მოვადუღე და იქვე მაგიდასთან დავჯექი ამ დროს თავზე ანდრეა დამადგა
-მე არ მშია ნეტა მარტო რო ჭამ თუ რა გგონია
-უი საერთოდ დამავიწყდა შენც თუ სახლში იყავი
-ახლა ხო ხედავ
-მერე ჩემი გაკეთებული რათ გინდა არ მოგწამლო შენით ვერ გააკეთებ? მოხერხებული ბიჭი ხარ სადაც ასე ეფექტურად გამაღვიძე ყავასაც გაამზადებ როგორმე
ფინჯანი ხელში ავიღე და აივანზე დავჯექი ხედი მართლა ძალიან ლამაზია ამ დროს დედამ დამირეკა
- გისმენ დე
-მარუ როგორ ხარ კარგ დროს ატარებ?
-კი ძაან კაია აქ თქვენ რას აკეთებთ აღარ მიდიხართ დასასვენებლად?
-აუ რავიცი დედა მამაშენი არ ჩქარობს საქმეები გვაქ ჯერ შენ როდის ჩამოდიხარ
-ერთ კვირაში ვბრუნდებით მგონი მანამდე თუ არ წამოვედი
-რატო რამე ხდება?
-არა არაფერი მამიკო მანდაა?
-კი ახლავე დაგალაპარაკებ
-ალო მარუსი როგორ ხარ
-კარგად მა შენ?
-მეც კარგად
-რას შვები არ მიდიხართ სადმე შენ და დედა?
-კი ხვალ
-აუ მართლა დედამ აბა არაო
-არ იცის სიურპრიზს ვუკეთებ
-აუ რა მაგარი ხარ ეე და სად მიგყავს?
-ბაჰამიზე რაც დავქორწინდით მას შემდეგ არ ვყოფილვართ თან 25 წელია რაც ერთად ვართ და ისევ იქ წავიყვან
-აუ მამა ვგიჟდები შენზე .
-მეც ჩემო ლამაზო
-კაი წავედი აბა მე და გადაიღეთ ვიდეოები და ბევრი სურათები
-აუცილებლად
-ისე რამდენი ხნით რჩებით?
-არც იფიქრო ჩამოსვლა
-კაი ხო რა იყო
ორივემ გავიცინეთ და ყურმილიც გავთიშე ყავა დავლიე და ფინჯანი სამზარეულოში შევიტანე ანდრეა იჯდა და ჭამდა კვერცხი შეუწვია ვაჟბატონს და იმას მიირთმევს საწებელთან ერთად. მე ფინჯანი და ჩემი თეფში გავრეცხე და როცა ვასრულებდი ანდრეამაც ჩადო ნიჟარაში თეფში და ჭიქა
-იმედია ამას მაინც გარეცხავ
-კაი ჯანდაბას ასე ხო არ დავტოვებ
მე ისინიც გავრეცხე და სააბაზანოში შევედი ხელები დავიბანე და გამოვედი
-შენ მთელი დღე სახლში უნდა იყო?
-მეც იგივე კითხვა მქონდა
-მე რას მიყურებ წადი და გაერთე რამით
-ნუ ღელავ , შენ არ წამოხვალ?
-არა სახლში მინდა დავრჩე
-რატო ცუდად ხარ?
-ხო
-რა გჭირს
-არაფერი მნიშვნელოვანი
-კაი თუ რამე დაგჭირდა ქვევით ვიქნები
-რა ხდება ხო კარგად ხარ
- კი კარგად ვარ ,რატო მეკითხები
-რავიცი ამდენი ყურადღება 12 წელია გიცნობ და არასდროს გამოგიჩენია სიცხე გაქ ხო? და იმიტო ხელი შუბლზე მივადე და მალევე გამოვწიე არა სიცხე არ გაქ
-რა გითხარი ასეთი თუ მოკვდე მუცლის ტკივილით დამიძახე წყალს შეგასხამ მაინც მოსასულიერებლად
-ეგ კი გამოგდის კარგად
მე ჩემს ოთახში ავედი და დავწექი მუცელი მტკიოდა თავზე და წელზე აღარაფერს ვამბობ როგორც ბებიაჩემი ამბობდა ‘ქალის გაჩენა დეიწვა ცეცხლში’ გამაყუჩებელი დავლიე და მალე ჩამეძინა როცა გავიღვიძე პლედი მეფარა და ანდრეა ოთახიდან ნეა გადიოდა მეც არაფერი მითქვია და უბრალოდ ძილი განვაგრძე. საღამოს უკეთ ვიყავი ბავშვებს დავურეკე და ქალაქში წავედი ანდრეასთან ერთად ისინი ატრაქციონებთან იყვნენ გიჟები ბავშვობას იხსენებენ მეც მათ შევუერთდდი და პირველად ეშმაკისბორბალზე დავჯექი
-ანდრეა რა ფერი გაქ ბიჭო ხო არ გეშინია
-მეე არა რისი უნდა მეშინოდეს არადა ფერი არ ედო მთლად ზემოთ რო ავედით ისე იყო ჩაფრენილი ხელის დასადებს მეგი=ონა მოტეხავდა მე მეტი რა მინდოდა დავცინოდი სანამ ქვემოთ არ ჩავედით
-ნუ გეშინია ანდრეა არმოკვდები მე ხო არ გამახარებ არა
-ხო რა მომკლავს არც ისე მაღლაა რა მერე ან რა ჩამოაგდებს ან აქ ხო არ დავჩებით ჩამოკიდებული
-აუ შენ რა მშიშარა ყოფილხარ ბიჭო მე კიდე გმირი მეგონე ესაა შენი კაცობა?
-მაცადე ჩავიდეთ და განახებ რაც შემიძლია
-აუ შემეშინდა რა დაგემართა ისე შენ რო გეშინია იმაზე მეტად რა შემაშინებს
ასე ხუმრობა ხუმრობაში ვიყავით როცა ზურას მივწერე კიდე მეორეთ დაატრიალოს ბორბალითქო მანაც კაიო და რო ეგონა ანდრეას მეშველაო ძირს ეგრევე გადმოვხტი ანდრეა კი ჰაერში დარჩა და იმხელა ხმაზე მიყვიროდა მეგონა გადმოხტებოდა და მომკლავდა მე და ბავშვები კი სიცილით ვკვდებოდით
-მარიამ მოგკლავ აქედან ცცხალი თუ ჩამოვედი
-თუ ჩამოდი თუ
-მარიააამ
-რა იყო დედი ხო არ შეგეშინდა პამპერსს ვიყიდი გინდაა?
-მოგკლავ გეფიცები
-კაი ბიჭო რა იყო რამ შეგაშინა დიდი დიდი მანდ გაჩერდეს ბორბალი და მერე ჩამოვარდე არაფერი ისეთი უბრაოდ კისერი მოგტყდება(ნიკა)
მოკლედ მაგარი იყო მაიინც ხო გადაგიხადე იმ დასველებისთვის ჩემო ანდრეა
როცა ჩამოვიდა ფერი არ ედო ცოტა შემეშინდა რამე არ დაემართოსთქო მაგრამ ყურადღება არ მივაქციე და სხვა ატრაქციონისკენ წავედი არ მახსოვს რა ქვია შუაში ჩერდება და მერე უცებ ვარდება მაგრად გამოვყოფ ადრენალინს მოკლედ ყველა იმაზე დავჯექით ანდრეას გარდა, ის სკამეიკაზე იჯდა და კოლას სვამდა. როცა ჩემოვედით ბიჭბი მივიდნენ მე ხმა მესმოდა
-აუ ცუდად ვარ შე ჩემა რა გაცინებთ
-კაი წამოდი სახლშ წავიდეთ
ანდრეა წამოდგა ორი ნაბიჯი გადადგა და გონება დაკარგა აი მაშინ გავიფიქრე რა გასულელებდა მარიამთქო
-ვაიმეე მარიამ გვიშველე შეწუხდა ეს ჩემისა მოაბრუნე როგორმე შენ არ გაიარე კურსები პირველადი დახმარების უცებ მომაყარა დათომ
მე ეგრევე მივვარდი ანდრეა იწვა ესენი თავზე ადგნენ მე ჯერ ხელოვნური სუნთქის გაკეთება ვიფიქრე პულსი ქონდა სუსტი მარა მერე გავიფიქრე უეჭველი მიჩალიჩებსთქო ამიტო იმპროვიზაცია მოვახდინე ჟერ გული ავუმუშავე მერე ტუჩებისკენ დავიხარე და რო უნდა შევეხო ბაგეებით მანაც აამოძრავა სახეზე ნაკვთი აი გამოგიჭირე ანდრეა მე ყურთან მივწიე თავი ტუჩი მივადე და ტკბილი გამომწვევი ვნებიანი ხმით ჩავჩურჩულე
-ანდრეა ზურა გიკეთებს ხელოვნურ სუნთქვას და სანამ გაკოცებს გაახილე თვალები ოქეი? და ყურთან ვაკოცე იმ იდიოტს გააჟრჟოლა მე მოვცილდი და წავედი
-სად მიდიხარ გოგო ასე გვიტოვებ ამას?
-ნუ ღელავთ აკოცეთ რომელიმემ და გამოფხიზლდება მაგას ელოდება ზურამ მაკოცოსოოო?
მე ჩავიცინე ბიჭებმა იცოდნენ რაც მოხდა ნინი კი მე გამომყვა სიცილით ანდრეა ეგრევე წამოდგა ზურამ აკოცოსთქო რო ვთქვი
ასე სიცილ კისკისით ვიყიდეთ მე და ნინიმ ნაყინი და ბაღში დავჯექით
-როგორ მიხვდი რო იგონებდა
-ვიცი რა საზიზღარია და მაგით თან ბიჭებმაც არ გააქანეს სახლში ან საავადმყოფოში
-მოკლედ მაგარი ხარ რა
-ამ დილით რო დამტოვეთ მაგ დებილთან სად გამოიქეცით
-რა დაგტოვე გეძინათ და ხო არ წამოგაგდებდით ორივეს
-კაი ხო შევეშვათ მაგას რომელი საათია
-თერთმეტი
-აუ წავიდეთ რა სადმე მოვიწინე
-აა ბიჭებიც მოვიდნენ
-აუ რა მაიმუნი ხარ გოგო შენ(ლეო)
-ვაიმეე ანდრეა კარგად ხარ ხო გაკოცა ზუკიტომ? ხო ვთქვი უშველისთქო
-გაჩუმდი გოგო რა ვაკოცე მაგასავით პიდარასტი კი არ ვარ(ზურა)
-პიდარასტის ხმა მესმის(ანდრეა)
-კაი რა ბიჭებო ასე ჩხუბი როგორ შეიძლება (დავიტკბილე ხმა) ორი მოსიყვარულე გული ხო არ უნდა გაცივდეს რა ხდება ანადრეა ვინმე ბესოსთან ან სხვასთან ხო არ გიღალატებია ზუკასთვის
ეს ვთქვი და ისეთი სახე დაკერა ორივემ ეგრევე მოვწყდი ადგილს და პარკში შევვარდი ანდრეა გამომეკიდა მაგრამ მე ხო სულ რაღაცა უნდა დამემართოს ვერ ვირგებ გართობას ფეხი ქვას წამოვკარი და მოვადინე ზღართანი მუხლი გადავიტყავე სისიხლი მომდიოდა თან ძაან მტკიოდა მაგრამ ხო არ ვიტირებდი პატარა ბავშვივით ამიტო უბრალოდ ვუბერავდი ამ დროს ანდრეაც მოვიდა მეგონა დამაკლავდა მაგრამ შევცდი

რო დაინახა რა დღეში ვიყავი სახე შეეცვალა გაბრაზებამ გადაუარა. ახლა უკვე შეწუხებული სახე ქონდა მოკლედ ეს ბიჭი სულ ახერხებს ჩემს გაოცებას
-რა გჭირს გოგო
-ვერ ხედავ? დავეცი
-ძაან გტკივა?
-არა
-რატო მატყუებ მთელი ფეხი სისხლით გაქ დასვრილი აუ რა სულელი ხარ რა სანამ არ მოიწიე რამე არ გაჩერდი
-დამანებე თავი რა თუ შეიძლება ჩემი გამჭირვებია ფეხზე ძვლივს წამოვდექი ერთი ფეხი დავდგი მაგრამ მეორე ვერა ძალიან მეტკინა ამიტო წონასწორობა დავკარგე ანდრეამ ხელი მომკიდა და დამიჭირა
-არ გაინძრე თორე უარესად გეტკინება
-არაუშავს გავუძლებ
-რა ჯიუტი ხარ ერთხელ მაინც აღიარე რო ცუდად ხარ
მე ისევ ბეტონზე დავჯექი ანდრეა დაიხარა ერთი ხელი მუხლების ქვეშ ამომდო მეორე წელზე შემომხვია და თვალის დახამხამებაში ამიყვანა ხელში
-რას აკეთებ გაგიჟდი? არ დაგივარდე თორე კისერს მომტეხავ და დავისვენებთ ორივე
-ნუ ხვანცალებ და არ დამივარდები ბუმბულივით ხარ
რა მექნა მართლა ვერ წავიდოდი ჩემით თან ისე კომფორტულად ვიყავი მის ხელებში გავირინდე და ხელები კისერზე შემოვაწყვე უფრო კარგად რო დავეჭირე ამ ჟესტზე ვიგრძენი რო გაეღიმა . მალე ბავშვებთან მივედით ისინი რაღაცაზე იცინოდნენ რო დაგვინახეს გაუკვირდათ ალბათ იფიქრეს რა სიყვარულის ბუშტი გაუსკდათო მაგრამ ჩემს ფეხს რო შეხედეს გაგიჟდნენ
-რა გჭირს მარი(ნიკა)
-დაეცა(ანდრეა)
-ვერ დგები?(ნინი)
-ვერა წავიდეთ რა სახლში მოვიწმენდ სისხლს თორე შემახმა ზედ და მერე მეტკინება
-კაი წავიდეთ(დათო)
-აუ წამიყვანეთ რა რომელიმემ თუ არ გეზარებათ
-რა პრობლემაა ოღონდ შენ იყავი კარგად და თბილისში ჩაგიყვანთ ხელით (ზურა)
-აბა რომელმა წაგიყვანოთ ქალბატონო მარიამ(ლეო) ბიჭები სიმაღლის მიხედვით დაეწყვნენ მე კი ამაზე მეღიმებოდა ამ დროს ვიგრძენი როგორ დაეჭიმა კუნთები ანდრეას
-მე ვერ მომყავს თუ რა ამბავია
-არ მინდა შენ რო შეგაწუხო ანდრეა. სახე მოვმანჭე
-გამატარეთ თორე დაიცალა სისხლისგან თემა გადაიტანა ბიჭებიც გაიწიენ და ისე იხედებოდა ანდრეა არავის არაფერი უთქვია მაგრამ ყველა იღიმებოდა ჩუმ ჩუმად.
-თქვენ ვერ გავიგე ამას უჯერებთ თუ მე
-არაო და რა გავაკეთოთ? გაიცინა ზურამ
-ვერ გავიგე მე ვარ დაშავებული თუ ეს ვის უჯერებთ
-გაჩერდი თორე დაგაგდებ
-დამსვი დროზე
-გაჩერდითქო ვთქვი მემგონი . იმხელა ხმაზე დამიყვირა შიშისგან შევხტი
-ანდრეა გეყოფა ნუ ყვირიხარ(ნიკა)
-ნერვებს მიშლის ხო ხედავ
-მომეცი მე წავიყვან და დაისვენეთ ორივემ (ნიკა)
ნიკამ წელზე ფრთხილად მომხვია ხელი მერე მუხელბზე გადავიდა მეც მის კისერზე გადავიტანე ხელები და ასე აღმოვჩნდი ნიკას ხელში. მის მხარზე თავი დავდე და ხმა არ ამომიღია ფეხი ძალიან მტკიოდა ამიტომ ცრემლი თავისით გადმომიგორდა და ნიკას მხარზე დაეცა მან ლოყაზე მაკოცა და ჩამჩურჩულა
-მალე მივალთ და გადაგივლის ჩემო ლამაზო
ნიკამ მანქანაში ჩამსვა ისინიც ჩაჯდნენ ზოგი ანდრეასთან დაჯდა სახლში მალე მივედით ამჯერად ზურამ გადმომიყვანა მანქანიდან ჩემი გამხიარულება და სიტუაციის განმუხტვა უნდოდათ
-დედა რავა დამძიმებულა ნოდარის ქალიშვილი? თქვა სიცილით ზურამ და სახლში შემიყვანა
-თუ ვერ წიკულობ მომეცი მე ავიყვან კიბეებზე (ლეო)
-ნუ ღელავ სიცოცხლე მოვერევი(ზურა) თან თვალი ჩაუკრა და ტუჩები წინ გამოუწია
-აუ რა პიდარასტი ხარ შე ჩემა(ლეო)
-კაი ბიჭო მოკეტეთ(დათო)
ზურამ ლოგინზე ფრთხილად დამაწვინა ყველა ჩემს ოთახში იყო ანდრეას გარდა რა უცებ დავავიწყდი ისე რა გამიკვირდა ისიც ზედმეტი იყო რაც გააკეთა ფეხებზე ვკიდივარ და რას დაეძებს რა მომივა
- ბამბა, ბინტი სპირტი და წყალბადის ზეჟანგი მინდა და იყიდეთ რა თუ არ გაქვთ
-ყველაფერი ცელოფანშია და კიდე მალამო (ანდრეა)
სწორედ იმ დროს შემოვიდა ცელოფნით ხელში ჩემს საწოლთან მოვიდა და წამლები გამომიწოდა
-აბა რომელი მიხედათ(ნიკა)
-მე ვერა ვატკენ რაღაცას(ზურა)
ყველას ისეთი სახე ქონდა ვიფიქრე უარესად მომკლავენთქო ნინის ეშინია სისხლის და ეგეთი რაღაცეების
-არ მინდა თქვნი მიხედვა მივხედავ მე თვითონ
ცელოფანი ლოგინზე დავდე ბამბა და პერეკისი ამოვიღე და ჭრილობას დავხედე ცოტა სახე დავმანჭე
-გადით რა თორე ასე მგონია ვკვდები ისეთი სახით მიყყურებთ ლუკა წაიყვანე რა ნინი თორე წაუვიდა გული მგონი
-მართალი ხარ (ლუკა)
-კაი ჩვენც გავალთ და დაგვიძახე თუ რამე ქვევიტ ვართ ჩემო პატარა(ნიკა)
-კაი დაგიძახებთ
მე ისევ ჭრილობას დავხედე ასე როგორ ვიტკინე რა მოუხერხებელი ვარ რა
-მომეცი ბამბა მე მოგეხმარები
-არ მინდა შენ ისე ვერ მიტან ამაძრობ კანს
-ნუ სულელობ სადისტი კი არ ვარ
-ჩემთან მიმართებაში ხარ და სხვა არ მაინტერესებს
ანდრეას არაფერი უთქვია საწოლზე დაჯდა ჩემი ნატკენი ფეხი ფრთხილად დაიდო მუხლებზე მის შეხებაზე გამაკანკალა მერე ფრთხილად მომწმინდა სისხლი ბამბები ცელოფანზე დაყარა მერე პერეკისი დაასხა ჭრილობას ისევ მომწმინდა და ამჯერად სპირტიანი ბამბის მოსმას აპირებდა როცა უცებ გავაჩერე
-არ გინდა სპირტი
-ნუ გეშინია არ გეტკინება
-მომეცი მე ვიზამ
ანდრეამ ყურადღება არ მომაქცია სპირტიანი ბამბა ჭრილობაზე დამადო მე სახე დავმანჭე ხელები ბალიშს მოვუჭირე ტკივილის გადასატანად ანდრეამ გამომხედა და რო მიხვდა მეწვოდა ფრთხილად შემიბერა ჭრილობაზე ეს მესიამოვნა ისე აღარ მეწვოდა მერე მალამო წამისვა და ბინტით შემიხვია ფეხს დახედა და ისევ თავის ადგილზე დააბრუნა თვითონ კი ადგა .
-მადლობა
-არაფრის. ვაიმე როგორ იღიმება ცუდად ვარ
-რამე ხო არ გინდა მოგიტან
-არა არაფერი იმათ უთხარი არ ინერვიულონ ჩემზე მეტი არაფერი
-კაი წავედი სისხლიანი ბამბები აიღო და ოთახიდან გავიდა .
მე ეს ნივთები იქვე მდგომ ტუმბოს უჯრაში ჩავდე და საწოლზე მოხერხებულად მოვეწყვე . ბავშვები მალე სემოვიდნენ
-აბა მარუსი როგორ ხარ?(ლუკა)
-კარგად ლუი მადლობა
-ისეთი ექიმი დაგიტოვეთ ეს ვის ვერ მოარჩენს მალამოა მალამო(დათო)
-დადუმდი(ანდრეა)
-მე ბოდიში(დათო)
-დაჯექით მაინც ასე რო დგეხართ ალვის ხეებივით
-პუფებს შემოვიტან და მოვალ ეხლავე (ლეო)
ჩემს ოთახში ორი იდო მასზე ზურა და ლუკა დაჯდნენ ნინი კალტაში უჯდებოდა მარა ისე დაუქაჩა თვალები ნიკამ ლუკამ აღარ დააჯინა
-საწოლზე დაჯდე ჯობია(ლუკა)
-აუ რა დაუშინებიხარ ბიჭო ცოლისძმას?(ზურა)
-გაჩუმდი შენ მანდ(ლუკა)
-ა ვსიო ჩუმად ვარ(ზურა) ტუჩებზე ხელი მიიდო იმის ნიშნად რო მოკეტავდა
ამასობაში ლეო შემოვიდა ანდრეა და ლეოც დაჯდნენ
-აბა რა ვქნათ(დათო)
-რავიცი მე ნოვატორი შენ ხარ
-მე კი არა ლუკაა ისეთი გული აგვაგიზგიზებია(დათო)
-მოიცა ის გული თქვენ აანთეთ ვიკითხე ნინის თქმამდე
-ხო აბა ეს გზაში იყო ნინისთან ერთად და ვინ დაანთებდა თუ არა ჩვენ ანდრეც რაღაცაზე იყო გაგიჟებული კინაღამ გაგლიჯა ვიღაც ნ.
-გაჩუმდი ბევრს ნუ ყბედობ (ანდრეა) ისეთი სახე ქონდა მეგონა მოკვდებოდა
-ხო მოკლედ მე ლეომ და ზურიკომ ავაგიზგიზეთ ის გული ჩემო ნინიკო ისე ჩვენც გვიყვარხარ ძმურად კანეშნა(დათო)
-იმიტო იყო ასე ლამაზი თორე ლუკა მაგას ვერ გააკეთებდა ეს ხელოვნებაში არაა ძლიერი (მე)
-შენ რა იცი რანაირი იყო(ლუკა)
-ეჰ გეპარება ჩემს შესაძლებლობებსი ეჭვი მე ყველაფერი ვიცი თითქმის
-კი მოგრჩება შენ რო იცი(ანდრეა)
-უკაცრავად რამე მითხარი სიმაღლის მოშიშო ბიჭუნა?
-შენ კიდე აგრძელებ ხუმრობას? არ გეყო რაც დაგემართა?
-არ მეყო
-უნდა დამეტოვებიე რას წამოგიყვანე
-ვინ გთხოვა მეტაკე და ამიტაცე ხელში კიდე კაი სახლამდე არ მოგიყვანივარ თორე მთელი ცხოვრება დამამადლიდი
-არ გამადლი და ნუ ლაპარაკობ ათას სისულელეს
-ისე რო არ წამოგეყვანე არ მგონია რომელიმე ამათგანს იქ დავეტოვებიე
ჩემი და ანდრეას კინკლავს უსმენდნენ და ფხუკუნობდნენ ჩუმად მსმენელები მეც ვეღარ მოვითმინე და მათაც გადავწვდი
-თქვენ რა გაცინებთ ვწევარ აქ ფეხმტკივანი ვერ ვდგები და თქვენ მაწუხებთ კიდე
-უკაცრავად მარუსი მაგრამ თქვენს ჭუკჭუკს რო ვუსმენ მეცინება(ლუკა)
-შენ შენს გვრიტს ეჭუკჭუკო ჯობია
-გადმომწვდა მეც
-კაი წავედით თორე ამ დებილის მაგივრად ჩვენ გვცემს(ზუკა) თან იგუდებოდა სიცილით ჩემს სახეს რო ხედავდა
-კაი თორმეტია უკვე წავალთ ჩვენ (დათო)
ყველამ მაკოცა შუბლზე დამემშვიდობა და წავიდა ანდრეას არ უკოცნია რა თქმა უნდა პირველი ეგ წავიდა
-ნინუ მე რო ვერ დაგიწვენ ამაღამ გვერდით? მტკივა ფეხი და შენც შეგაწუხებ
-მივხვდი ხო რას მეუბნები ტყუილად
-აუ რა ჯიგარი ხარ რა უსიტყვოდ რო ხვდები ჩემს ტკივილს
-გავალ მე ოთახებს გადავახარისხებ ვინ სად დაწვება ნინო კართან იდგა
-ლუკას არ მიუწვე ახლა გვერდით კვნესის ხმა შმაწუხებს
ნინომ ისეთი თვალებით შემომხედა ცუდად რო არ ვყოფილიყავი მომგუდავდა ამიტო უცებ გავიდა გარეთ. მალე მობრუნდა
-აბა რა ქენი ვინ სად წვება
-მე და ნიკუშა ერთად , ბიჭები ცალ ცალკე ყველა მარტო დათო დაწვება ლეოსთან მდივანი იშლება იქ და მაგ პონტში
-კაი გასაგებია
-ტანსაცმელს მოგიტან და გამოიცვალე
-აუ ჩემს გულში ზიხარ რა
ნინიმ პიჟამოები მომიტანა მეც გამოვიცვალე და ისე დავწექი საწოლში . მაგრამ როგორც ვთქვი ვერ დავიძინე ნინი ორ საათზე გავიდა ეძინებოდა . დავრჩი მარტო და ვფიქრობდი დღევანდელ დღეზე უცებ პირი გამიშრა და წყალი მაგრა მომინდა ამიტო წამოვდექი და ძვლივძლივობით მივედი კართან მერე ფეხი ძაან მეტკინა და მგონი სისხლიც ისევ წამომივიდა კარი გამოვაღე და გარეთ როგორც გავედი იმწუთას ანდრეა დამიხვდა წინ
-რატო ადექი გოგო გააფრინე?
-შენ რა გაწუხებს გამატარე
-სად მიდიხარ
-მწყურია და წყლის დასალევად
-მერე ვერ თქვი მოგიტანდა ვინმე
-იცი მინც რომელი საათია? ხო არ გავაღვიძებდი
-არ ძინავთ ისედაც წეხან შევიდნენ ოთახებში
-აა გასაგებია ესეიგი არ ბრძანდებოდით სახლში ნაშობა და რამე? გავიცინე და გზის გაგრძელება ვცადე მარა ეს ხო არ გაცლის არაფერს, უცებ ამიყვანა ხელში და ოთახში შევიდა მე ქალის სუნამოს სუნი ვიგრძენი და რაღაც საშინელება იყო ამიტო სახე დავმანჭე
-ვაიმე რა სუნია გული მერევა .
-რა სუნია რა გინდა
-რაღაც საზიზღარი სუნამოს
-აა ხო მეც არ მომეწონა მარა რას ვიზამ გოგო კაი იყო და სუნამო სულ მეკიდა
-აუ რა გულახდილი ხარ.
ანდრეამ საწოლზე ფრთხილად დამაწვინა
-რა გინდა ადამიანო რა პატარა ბავშვივით მექცევი
-არ ხარ თუ?
-რატო ვითომ
-ფეხზე ვერ დგები და ეცემი , მე ხო არ ვიქნები პატარა ბავშვი
-ვაიმე ღმერთო მომეცი საშველი
ანდრეა ოთახდან გავიდა და მალე დაბრუნდა წყლის გრაფინით და ჭიქით ხელში წყალი დამისხა და მომაწოდა
-რამე ხო არ ჩამიყარე მაგალითად დარიშხანი
-აზრი არააქ ვერ მოგკლავს შენ
-კაი დავლევ რაც იქნება ის იქნება ანდრეას გაეცინა მერე ფეხზე დამხედა და მთლიანად გაწითლებული იყო ბინტი
-აუ რა სულელი ხარ რა ნახე ისევ წამოგსვლია სისხლი
-არაუშავს მორჩება
-ხო ძაღლი კოჭლობით არ მოკვდება
-მადლობთ შექებსთვის ძაღლიც ვყოფილვარ
-აუ რა უნაირო ხარ ისე რო იცინიხარ არ გტკივა?
-კი
-მერე რანაირად იცინიხარ სხვა რო იყოს გაგჯებოდა ნამტირელები
-მე სხვა არ ვარ
-ხო ეგეც მართალია ჩაიწიე ცოტა რა
-სად ჩავიწიო
- რას გეუბნებოდი მეც ვითომ დამიჯერებ ანდრეა დაიხარა და ფრთხილად მიმწია გვერძე ისე რო თვითონ დამჯდარიყო საწოლზე მერე ფეხი მუხლებზე დაიდო ბინტი ფრთხილად მომხსნა
-სადაა ბამბა და სხვა რაღაცეები
-ისევ უნდა შემიხვო?
-ხო და არ გინდა ახლა ჯინაობა
-კაი რახან არ იშლი მიარე და იყავი
მე უჯრიდან ამოვალაგე ყველაფერი მანაც ისევ შემიხვია ფეხი საბანი გამისწორა შუბლზე მაკოცა ცხელი ტუჩების კვალი დამიტოვა და ტკბილი ძილი მისურვა. მეც როგორც იქნა ჩამეძინა მაგრამ ღამით ანდრეა დამესიზმრა არ მახსოვს როგორ მაგრამ ვიცი რო ის ‘დამესიზმრა.
მეორე დღეს საწოლში ვიწექი ბავშვები შემოვიდნენ მომინახულეს ყველამ ერთად
-აუ მარიამ დროზე ადექი დღეს ანდრეა და ნინი აკეთებენ საჭმელს და მოგვკლავენ მეშინია წინასწარ(ზურა)
-აიტ შე მაიმუნო მარტო მაგიტო გინდა რო გამოვკეთდე? ხელი წამოვარტყი ზურიკოს იმანაც გაიცინა და გაატარა ჩემი ნათქვამი
-აუ მართალს ამბობს გული მიგრძნობს მოგვწამლავენ (ნიკა)
-ვაიმე დედიკო არ მინდა სიკვდილი ჯერ კიდე ბევრი გოგო უნდა დავკეროო ასლუკუნდა ლეო თან თითქოს ცრემლს იმშრალებდა მის დანახვაზე სიცილი დავიწყეთ მოკლედ დილა მაგრა დაიწყო თუ არ ჩავთვლით რო ვწევარ. ბიჭები სიცილით გავიდნენ და სასაუზმოდ ჩავიდნენ მალე ნინი შემოვიდა ყავა, და შემწვარი ლორი მომიტანა საწებლითურთ ასევე ერბოკვერცხი. მეც მშიოდა და გემრიელად მივირთვი
-აუ კაი იყო
-წავედი მე ამათ გავარეცხიებ ლუკას მისი ჯერია ამ დილას
ნინი გავიდა მაგრამ ბიჭები შემოვიდნენ დაჯდნენ და ლაპარაკი დავიწყეთ
-აბა გადავრჩით ხო რას ერჩი ნინისაც უსწავლა საჭმლის გაკეთება ნუ არ მოკლავს ლუკას შიმშილით
-ნინიმ კი არა ანდრეამ გააკეთა ეგ საუზმე
-რაა ვაიმე მიშველეთ მგონი ცუდად ვარ ვაიმე ჰაერი დედა ვკვდები მუცელი გული მერევა დავიწყე ქლანჯვა და მსახიობობა ბიჭებმა სიცილი დაიწყეს მარტო ანდრეა მიყურებდა მამის მკვლელივით მერე გავჩერდი და ჩემს გვერდით მწოლიარე ნიკას მივუბრუნდი თვალებ მილულილი
-ნიკა ძმაო ცოცხალი ვარ? თუ მელანდები
-ვაიმეე რა გოგო წაგვექცა?(დათა)
-ვავა ვავა ვავააა(ზუკა)
-დიდიუუ რაღა ვქნა მიშვეეთ რაცხაა(ლეო)
ზუკა და ნიკა ხმას ვერ იღებდნენ ყველა ერთმანეთს ვასკდებოდით რასაც ქვია იმდენი ვიცინე გული ხელში მეკავა
-აუ რა მაგრა ტირით თქვე ჩემისებო მართლა გამოდგებით პანაშვიდზე ქალების მაგივრად მარიამს რო მოვკლავ სრული სერიოზულობით თქვა
-ვის მოკლავ მეე?
-აბა სხვას მარიამს ვეძახი ვინმეს? ისე ხო სხვას მოფერებით სახელებს ეძახის ვისაც მარი ქვია მარტო მე მეძახის მარიამს ყოველთვის
-კაი ერთი თუ კაცი ხარ რაის მომკვლელი ხარ შენ მასე ამბობ რაც თავი მახსოვს მარა სანამ ჩემით არ დავეცი მანამ ყველაფერი რიგზე მქონდა ესეც მალე მორჩება და ქე ვარ ჩიტივით ვთქვი გამორჩეული კილოთი და ბიჭებმაც სიცილი განაგრძეს
-ვაიმე მარიამ ერთხელ მართლა მომაკლევიებ თავს
-ახლა ბოლობოლო ყველა მოვკვდებით და მაგას თუ დაიბრალებ ეგ სხვა საქმეა თვარა ისე არ ხარ შენ ჩემი მომკვლელი . ეს“თვარა“ მაგარია
-ისე მართალს ამბობს მარიკუნა(ნიკა)
-ვაიმე თქვენ ერთად გამაგიჟებთ მე ამ სამ დღეში
-რას ჩამოდი მერე გეგონა მარიამ მოვუშლი ნერვებს და თან დავისვენებ რა ჯობია გარუჯულ გოგოებს და ზღვასო მარა რა ვქნათ სხვანაირად წავიდა საქმე
-აუ რა უნაირო ხარ გოგო?(ანდრეა)
-ვაიმე ღმერთო სასწაული ხდება ანდრეას ნერვები მოვუშალე ხააააალხოოოოოოო
ამაზე საერთოდ ჩავბჟირდი ანდრეა კი ოთახიდან გავარდა
-ეს ისე გაიქცა ახლაც ვუყურებ მემგონი აა ახლა მთლად გაქრა(ზურა)
-ვაიმე დედა კუჭი
-აუ რამდენი ვიცინე (ნიკა)
-მაცადეთ ავდგე და მაგას საერთოდგავაქცევ აქედან
-კაი გოგო რას გააქცევ ხო არ გაგიჟდი ძმაა ეგეც ჩვენი როგორც შენ(ზურა)
-კაი ზურა არ გვინდა მაგაზე წყალი დამისხი რა ძმურათ
-ახლავე ჩემო მბრძანებელო რა ერქვა იმ ქალს ჰიურემი
-აუ რა დებილი ხარ შე ჩემა სერიალებსაც უყურებ?(დათო)
-კაი არ გინდათ ახლა მეცით პატივი ისე თქვა მე ვუთხარი რარაცაზე და მაგიტო იცის თორე ეს უფრო ბრაზილიური სერიალების მოყვარულია . ისეთი სერიოზული სახით ვთქვი თავი ვერ შევიკავე და სიცილი დავიწყე ზურას სახეზე ბიჭებიც ჩუმად ფხუკურობდნენ უკვე საღამო იყო ამდენ ლაპარაკში ათი საათი კი იყო უკვე.
-აუ შენ არ გტკიოდეს ფეხი რას გიზამდი?
-კაი რა რა შეჭამეთ ყველამ ტვინი ავდგები და რას მიზამ ვნახოთ ერთი
მეც წამოვდექი და მის წინ დავდექი ისინიც მიყურებდნენ ისე მყარად ვიდექი თვალსაც არ ვახამხამებდი მართალია მაგრა მტკიოდა მარა იხტიბარს ხო არ გავიტეხავდი ამ დროს ანდრეა შემოვიდა და რო დამინახა ოთახში დავდიოდი და ბიჭები მიყურებდნენ და იცინოდნენ ჩემს მოდელების მიბაძვაზე გადაირია
-რა გაცინებთ ბიჭო და რატო ააყენეთ ეს ფეხზე სისხლი მოდის ვერ ხედავთ ამის დედას შ.. რა ს... ხართ ვერ ხედავთ რო ტკივა? უბრალოდ ისეთი გიჟია არ იტეხავს იხტიბარს
ბიჭბს ხმას არ იღებდნენ მიხვდნენ რო არ უნდა დაენებებიათ ადგომა
-რას ყვირიხარ ვერ გავიგე (მე)
-მინდა და ვყვირივარ და დაწექი დროზე სანამ მე თვითონ დაგაწვენ
-არ მინდა და არ დავწვები რას მბრძანებლობ ვერ გავიგე
-ასე ხო კაი როგორც ჩანს აქ ვერ ხარ კარგად ამიტო სხვა ოთახში დაგაბინავებ. ანდრეა გადარეული მომვარდა ხელში სწრაფად ამიყვანა და ოთახიდან გამიყვანა
-რას აკეთებ იდიოტო, ნადირო, მხეცო, საზიზღარო, დამსვი დროზე ნიკააააა
-არ გაბედოთ გამოყოლა დააბრილა თვალები ანდრეამ როცა ბიჭები უკან გამოგვყვნენ ისინიც გაჩერდნენ ამის შეეშინდათ თუ რა უბედურებაა ანდრეამ თავისი ოთახის კარი გააღო და თავის საწოლში ჩამაწვინა ბიჭები კარიდან იყურებოდნენ და იცინოდნენ
-რა გაცინებთ გამიყვანეთ აქედან არ დამტოვოთ
-გვაპატიე რა (დათო)
ყველანი წავიდნენ ნინი მერე ამოვარდა ჩემს ყვირილზე მაგრამ ბიჭებმა არ შემოუშვეს და ერთად ჩავიდნენ ქვევით . ანდრეამ კარი ისე დაკეტა ლამის ბეჭზე გაიდო მერე ზედა გადაიძრო და შარვლის გახდაც დაიწყო ვაიმეე მიშველეთ ენა ჩამივარდა ჯერ მისი დაკუნთული სხეულის დანახვისას და მერე რო იხდიდა იმიტო შიშისგან კანკალი დავიწყე როცა საწოლსკენ წამოვიდა ანთებული თვალებით თან იცინოდა აშკარად ჩემს რეაქციაზე
-ანდრეა რას აკეთებ ძვლივს ამოვილუღლუღე
-გსჯი მითხრა და გაიცინა უკვე საწოლში იწვა და შუქი ჩააქრო
-დედას გეფიცები არ ავდგები სანამ ფეხი არ მომირჩება ოღონდ ახლა დამაბრუნე ჩემს ოთახში ხმაში მუდარა იმჩნეოდა ლამის შიშისგან ავტირდი, მთლად გავიყინე ვკანკალებდი და კიდისკენ ვიწევდი ღამის შუქზე ანდრეას სახე ჩანდა ჯერ მაკვირდებოდა და იღიმოდა მაგრამ რო დაინახა ფერი დავკარგე სახე დაასერიოზულა ჩემსკენ გამოიწია ცალი ხელი წელზე მომხვია და თავისკენ მიმწია კიდეზე ვიწექი ლამის ვვარდებოდი უფრო ცუდად გავხდი მის უძირო შავ თვალებს რო შევხედე მეგონა გული გამიჩერდებოდა ალბათ თვალებშიც შიში მეტყობოდა ანდრეა კარგახანს მიყურებდა თვალებში მერე კი მოულოდნელი კითხვა დამისვა
-ასე რატო გეშინია ჩემი , ნუთუ ისეთი საზიზღარი გგონივარ რო რამეს დაგიშავებ
-მე .. შენ.. პირი ისე გამიშრა სიტყვებს ვერ ვამბობდი ან რა უნდა მეთქვა
-მარიამ მიპასუხე ხმა ისევ ისეთი მკაცრი ქონდა მაგრამ სახე აღარ ქონდა ისეთი გაბრაზებული
-მე არ მეშინია მაგრამ ისე ვერ მიტან და ისე მიყურებ არ ვიცოდი რას გააკეთებდი და ავნერვიულდი
-კაი მაპატიე დამნაშავე ვარ ძაან შეგაშინე ზედმეტი მომივიდა
ანდრეამ ქვემოთ ჩამწია და ჩამეხუტა თავი მის მკერდზე მედო მისი გამალებული სუნთქვა მესმოდა მაგრამ ისევ მაკანკალებდა მთლიიანად გავიყინე მგონი სისხლიც გამეყინა
-მარიამ მთლიანად გაყინული ხარ რა გჭირს გოგო ნუ გეშინია არ შეგჭამ მარიამ. ანდრეა დამშვიდებისკენ მიმითითებდა მერე მეც თავი ხელში ავიყვანე და მშვიდად დავწექი ის ჩამეხუტა და ჩემი გათბობა ცადა მალე გავთბი და აღარ ვკანკალებდი ის კი თავზე მეფერებუდა ეს ბიჭი გადამრევს როგორ შეუძლია ერთ წუთში ვძულდე და მეორე წუთში ასე თბილად მექცეოდეს
-ანდრეა წამიყვანე რა ჩემს ოთახში
-არა
-ხო მითხარი
-მე გითხარი ნუ გეშინიათქო გაგიშვებთქო არა
-აბა აქ დავიძინო?
-ხო სანამ არ მოგირჩება ეგ ფეხი მანამ აქ იწვები ეგენი ვერ გივლიან და შენ კიდე თავს ვერ ხედავ
-კი მაგრამ
-ხო მეც აქ ვწვები მარა არ დაიწყო ახა კანკალი და ყვირილი უბრალოდ დავწვები და დავიძინებ და კიდე ჩაცმა არ მომთხოვო ვერ ვიძინებ ტანსაცმლით დაწექი შენ შეგიძლია ;დაიძინო
-მე რადგან არაფრის უფლება მაქ და ეს საზიზღრებიც შენს მხარეს არიან რა გზაა იცოდე არ მომეკარო
-რატო გიყვარს ზედმეტი ლაპარაკი მარიამ?
-კაი გავიგე ვიძინებ არ მინდა დასჯა
ანდრეამ ჩემს მიამიტურ სიტყვებზე გაიცინა და საწოლიდან ადგა მე ბალიშის ქვეშ ხელი შევყავი აშკარად სურათი იდო გამოვიღე მაგრამ მხოლოდ ნაწილს შევხედე ფონი და შუბლი ჩანდა და ძაან მეცნო ანდრეამ უცებ გამომტაცა ხელიდან სურათი თან ძაან აფორიაქებული სახე ქონდა არაფერი უთქვია შარვალი და მაისური ჩაიცვა სურათი ჯიბეში ჩაიდო და გარეთ გავიდა . მე კიდე სურათზე ფიქრობდი ხედი ძალიან გავდა ჩემს სურათს და თმა და შუბლიც მაგრამ რას ვსულელობ ჩემი სურათი ამას რათ უნდა ან ბალიშის ქვეშ რატო დადებდა მოკლედ მალე დამეძინა მაგრამ მანამდე ბიჭების ხმა მესმოდა ისიც იმიტო რო კარებთან ლაპარაკობდნენ
- რა უქენი მარიამს ხო არ გააფრინე(ნიკა)
-არაფერი არ მიქნია რას ბოდავ ხო იცი არაფერს რო არ დავუშავებ
-ეგ იასნია მარა ძაან შეეშინდა თავიდან კი გაცადეთ მარა მერე მეც ვინერვიულე
-ჩვენც(ზუკა)
-ხო ჩვენც ვინერვიულეთ რო არ გამოდი (ლეო)
-ხო ისე ძაან შეეშინდა არ მეგონა ასე თუ იმოქმედებდა მარა ახლა კარგადაა ძინავს
-სად ძინავს შენს ოთახში?(დათო)
-ხო
-კაი შევალ და გამოვიყვან(ნიკა)
-რას გამოიყვან
-აბა იქ დავტოვო?(ნიკა)
-ხო სანამ არ გამოკეთდება ანუ ხვალ და ვსიო
-შენ შ.. ხო არ გაქ არ არსებობს(ნიკა)
-რატო ჭედავ ვერ გავიგე
-რას რატო ვჭედავ ბიჭო არ გიცნობდე მაინც მარი როგორ დავტოვო შენთან ერთად
-შენ ვერ ხარ ხო
-მე ვერ ვარ კიდე? გამიშვი დავაწვენ თავის ოთახში
-ბიჭო რანაირად ლაპარაკობ მართალია გამოუსწორებელი მექალთანე კი ვარ მარა მარიამი რო სხვაა არ იცი მე უნდა გეუბნებოდე რა გიხსნა ახლა რო არ მივეკარები? არაა მემგონი ს;აჭირო ჯობია ჩავიდეთ ქვემოთ საჭმელს ამოვუტან მოშივდებოდა თან ადრეა ჯერ .მალე გამოიღვიძებს
-კაი შე ჩემა დაანებე თავი ხო იცი რა არაა პრობლემა(ზურა)
-კაი ხო მარა იცოდე მოგკლავ(ნიკა)
-ეგ თუ გავაკეთე ოდესმე მისი ნებართვის გარეშე თავს მე თვითონ მოვიკლავ ხო იცი
ეს გავიგე მეტი არაფერი უკვე კიბეებზე ჩავიდნენ და ხმა აღარ მესმოდა ამ სიტყვებმა ისე დამამშვიდა ტკბილად დამეძინა. მაგრამ მალევე გამეღვიძა ანდრეამ სინათლე აანთო მე საათზე დავიხედე უკვე თორმეტი საათი იყო ხელში საჭმელი ეჭირა
-გამომართვი და ჭამე ვიცი რო გშია არ გიჭამია საღამოს
-ამ შუა ღამეზე რა მაჭმევს
-არ გასუქდები ნუ გეშინია
-მაგის არ მეშინია ისე ვერ შევჭამ
-მიდი ახლა რას მალაპარაკებ ამდენს
-არ მინდა რა ვერ გაიგე, სულ შენი როგორ უნდა გაიტანო
-როგორ და ასე საწოლზე ჩამოჯდა და თავისი ხელით მაჭამა
-აუ კაი რა გავსკდები ამდენი არასდროს მიჭამია
-მერე რაღაც ხო უნდა გააკეთო პირველად
-არ მინდა მართლა
-კაი წავიღებ
ანდრეამ თეფში გაიტანა მაგრამ მალე დაბრუნდა და გვერდით დამიწვა
-რაღაც მინდა გკითხო და მიპასუხებ?
-თუ შევძლებ კი
-ის ფოტო ვისი იყო
ანდრეა აშკარად დაიბნა მეგონა გაბრაზდებოდა სახე შეეცვალა
-არ გაბრაზდე რა თუ არ მეტყვი არ გინდა ბოდიში არ უნდა მეკითხა
-არაუშავს გიპასუხებ ის სურათი იმ გოგოსია რომელიც ამქვეყნად ყველაზე და ყველაფერზე მეტად მიყვარს მთელი ცხოვრებაა მიყვარს ეს მითხრა და თვალი არ მოუშორებია ჩემი თვალებისთვის ისეთი სიყვერულით თქვა აშკარად უყვარდა მაგრამ მე რატო არ ვიცი სულ სხვადასხვა გოგოსთანაა ნასკს არ ვიცვლი ისე ხშირად ეგ რო გოგოებს იცვლის.
-გასაგებია . ძილინებისა
-ძილინებისა
უკვე მართლა მეძინებოდა ამიტო კომფორტულად მოვეწყვე და დავიძინე მანამდე კი იმ გოგოზე ვიქრობდი და ვერ მოვიფიქრე ვინ იყო ისე კი რაღაც ჩამწყდა გულში რო გავიგე ვიღაც უყვარდა , მაგრამ მეც კაი სულელი ვარ სულ ვიღაცასთან არაა? რაღა ახლა ვნერვიულობ. მოკლედ დავიძინე და ფიქრს თავი დავანებე პირობა არ დაურღვევია არ მომკარებია ჩახუტებითაც არ ჩამხუტებია.
დილით რო გავიღვიძე ანდრეას გადაბრუნებულს ეძინა ლამის ვარდებოდა საბანიც არ ეფარა და იბუზებოდა ექვსი საათი იყო დილის და ციოდა მე ფრთხილად დავაფარე საბანი მაგრამ ისეთი ფრთხილი ძილი ქონია უცებ ჩამავლო ხელი მაჯაში მე თავი ვერ შევიკავე და ტკივილისგან დავიკვნესე ანდრეა გადმობრუნდა და ხელი უცებ გამიშვა
-მაპატიე უცებ დამავიწყდა რო შენ იყავი იმედია არ გეტკინა ძაან
-არაუშავს ,
-რას აკეთებდი
-უბრალოდ საბანი არ გეფარა და ვიფიქრე დავაფარებთქო მაგრამ ეგრევე გამომგეღვიძა
-ხო ფხიზელი ძილი ვიცი
-არ მინდოდა გამეღვიძებიე
-კაი არაუშავს დაიძიენე ადრეა ჯერ
ანდრეა ისევ გადაბრუნდა მაგრამ არამგონია დაეძინებიოს მეც თვალები დავხუჭე მაგრამ აღარ მეძინებოდა ადგომით ვერ ვდგებოდი ამიტო უბრალოდ ვიწექი და ასე ვთქვათ თავლებს ვასვენებდი უცებ საწოლის შერხევა ვიგრძენი ანდრეა გადმობრუნდა ჩემსკენ და ჩემს თმას ფრთხილად შეეხო რას აკეთებს ვერ ვხვდები მერე ლოყაზე თითი ნაზად ჩამომისვა და ისევ გადაბრუნდა მე კი ვიწექი გაშეშებული ამ ბოლო დროს ეს ბიჭი ვერაა თავის ჭკუაზე ნეტა ხო კარგადაა . ათასი რამე ვიფიქრე ამასობაში კი გავიდა ორი საათი ალბათ უცებ კარები გაიღო ოთახში გიჟები შემოვიდნენ ყველა უკლებლივ მე ეგრევე გავახილე თვალები და ბიჭებს მივესალმე ისინიც მომესალმენ და მერე ანდრეას გადახედეს რომელიც საწოლის კიდეში იწვა გადაბრუნებული, ბალიში ხელებში ქონდა მოქცეული და ტკბილად ეძინა თავისთვის
ბიჭებმა გაიცინეს
-მძინარე მზეთუნახავია ნამდვილი(დათო)
-აკოცე მერე შე ჩემა პრინცი არ ხარ თუ რაში არ გყავს (ზურა)
ყველამ სიცილი დავიწყეთ ბიჭები გაიქცნენ და ალბათ ცემეს ერთმანეთი ამ დროს ანდრეამაც შეიფხიზლა ხმაურზე
-აუ გადით მეძინება
-კაი ერთი არ გადამრიო თერთმეტი საათია უკვე რა გაძინებს(ნიკა)
-წუხელ ვერ დავიძინე
-რატო შე ჩემა (ლეო)
-შეხედე ამას და გაიგებ მიუთითა ახალგაღვიძებულმა ანდრეამ ჩემზე მე ამ სიტყვებზე ავწითლდი ბიჭება სიცილი დაიწყეს ნინოც აყვა მეტი რა საქმე აქ რო?
-რას ბოდავ მე რა შუაში ვარ
-მთელი ღამე ისე ხვანცალებდი კინაღამ იატაკზე მოვადინე ზღართანი
ძვლივს არ ამოვისუნთქე მეთქი რას ამბობსთქო
-მერე ვინ გთხოვა გვერდით მომიწექიო არ მეძინა ჩემთვის?
-ვაიმე ხო არ აცლით კაცს ძილს ანდრეა წამოდგა შარვალი ჩაიცვა და აბაზანაში შევიდა
-აუ გაასწორე რა ლოგინის მხარე ნინუც და დაჯექი თორე მოვიწყინე დღესაც უნდა ვიწვე და საღამოს შემოგიერთდებით თუ ანდრეა მამიკო დამრთავს ნებას
-მესმის მარიამ
-მერე რას იტყვი მომცემ ნებას ავდგე?
-ამ საღამოს კი მანამდე არა
-კიდე კაი მეშველა მემგონი ხააააალხოოოოო
-გასკდა გოგო თავი რამხელა ხმაზე ყვირიხარ დამიღრიალა იქედან
-ეს დათვის გაკეთებულია მემგონი ისე იბღავლა(ლეო)
-გამოვალ აქედან და არ დამხვდე იცოდეეე
-თაფლს მოვიტან და მოვაააალ გაიქცა ლეო მე და ლუკამ კი სიცილი დავიწყეთ ნიკაც გავიდა გადავხედე და მარტო მე ლუკა და ნინი ვიყავით
-აუ ვდგებოდე მაინც მურმანის ეკალივით ვარ შუაში თან რა რბილი ლოგინია არ ჭრიჭინობს და არაფერი
ნინიმ ისეთი სახე მიიღო ცეცხლი ეკიდა მემგონი ლუკა კი იცინოდა ჩუმად. ჩემმა დაქალმა მე რო ვერ მითხრა ვერაფერი ლუკას მიუბრუნდა და ბალიში გაუქანა თავში
-რა გაცინებს შენ გამაგებიე ერთი
-მე? არაფერი უბრალოდ ხო იცი მაგარი იდეები მაქ და ლოგინზე რაღაც გამახსენდა. ესეც კაი გველია
-იდეას მოგცემ მე კაის ცინკის კუბო ზალა პანაშვიდი და შენ შიგ ზალის შუაში
-კაი გოგო რა ჩადევი მიწაში ეს ახლაგაზრდა ბიჭი აწი უნდა აასრულოს ამან იდეები . ისე ხო იცი ჩემი ნოვატორი თავის ამბავიო რა იგულისხმა ნინიკო? რა იცუღლუტე გოგო მე რო ვერ მოგაქციე ყურადღება ამაზე ორივე მოვკალი ერთი ტყვიით ამ დროს ანდრეა გამოვიდა ჯინსი და მაისური ეცვა ისე უხდებოდა. ახლა კი ნინის გველობის დროა
-ისე მეც მაქ ერთი კითხვა ანდრეას რო შევხედე გამახსენდა( თან ფეხზე ადგა და ისე გააგრძელა ლაპარაკი უეჭველი საშინელ რაღაცას მეტყვს)
-რა გაგახსენდა გისმენ
-საიდან იცი რო საწოლი არ ჭრიჭინებს მძიმე დატვირთვის დროს. მარიამ იქნებ ანდრეასაც აწუხებს იდეები და გამოცადე რბილი საწოლი
-მოგკლავ შე საცოდავო საბანი გადავაგდე და ადგომა და გაკიდება მინდოდა ამ ორ სულელზე ასე რო ამაწითლენ სახეზე სად დავმალულიყავი არ ვიცოდი მაგრამ ანდრეამ გამაჩერა
-არ გაინძრე თორე წასვლამდე დაწვები ჩემს გვერდით
ეგრევე გავყინე ფეხები საწოლში საერთოდ არ გავნძრეულვარ
-ანდრეა ძაან მხიარული მიყურებდა ვიგრძენი რო რაღაცას ესეც მეტყოდა სასიკვდილო ღიმილი მესროლა როგორც იცის საშინელს რო მეუბნება რაღაცას
-ისე მარიამ მე რო მაქ იდეები ისე უნდა. ლუკა მიმიქარავს და თან საწოლიც არ ჭრიჭინობს , რბილია , წევხარ , გასახდელიც ბევრი არ გაქ რამე და
-შენი იდეები სხვა ვინმესთან გამოცადე რა თუ შეიძლება არაა პრობლემა მე წავალ თუ ადგომა არ შეიძლება გამიყვანენ და თუ გინდა მთლად ჩაამტვრიე ეს საწოლი, ისე მეეჭვება ხო იცი
ოო პასუხი მიიღო დაველოდოთ რას იტყვის
-ოხ შემეძლოს ასე მოგექცე განახებდი ჩავამტვერევ თუ არა მაგ ლოგინს მარა რა ვქნა ახლა
-რამე მითხარი?
-კი ქვევით ჩავდივარ მე ვისაუზმებთ და შენც ამოგიტანთ რომელიმე საუზმეს
-კარგად ბრძანდებოდეთ
ანდრეა ოთახიდან გავიდა მე კი ისევ დავწექი ბალიშზე თავის დადებისას მის სუნს ვგრძნობ და ვბრუვდები . აუ მარიამ რა გამოშტერდი მთლად? რა გეშველება შე საცოდავო ვავა
მოკლედ ანდრეა დაახლოებით ნახევარ საათში შემოვიდა ტოსტი და ჩაი შემომიტანა მეც მივირთვი და ლანგარი გავუწოდე იმანაც წაიღო
-ხო მართლა ჩვენ მივდივართ და იცოდე ადგომა არ გაბედო ეზოში ვიქნები მე და დამიძახე ეგრევე ამოვალ ხო იცი როგორ დაგსჯი
-კაი ხო არ ავდგები . აუ მანამდე ნინის დაუძახე რა დახმარება მინდა
-წავიდა უკვე რა გინდა
-ჯანდაბა რა მინდა და
-მოიცა შეგიყვან
ვაიმე შენ გაიხარე მიხვდა ასე ამის მიხვედრილობა არასდროს გამომდგომია. ანდრეამ ხელში ამიყვანა სააბაზანოს კარი გაარო ოთახში დამსვა და თვითონ გავიდა
-დამიძახე მზად რო იქნები და გაგიყვან
-კაი დაგიძახებ
მეც თავი მოვიწესრიგე რაც მინდოდა გავაკეთე და ანდრეას დავუძახე
-ანდრეა შემოდი
-რა გაყვირებს აქ ვარ
-უი მეგონა ქვევით იყავი
-კაი არაუშავს. ანდრეამ უცებ ამიყვანა ხელში მგონი შეეჩვია ჩემს ტარებას არ იღლება ნეტა? ასე მჩატე როგორ ვარ
კაი წავედი მე თუ რამე და დამიძახე
-ისე წადი შენც ჩემს მოსავლელად ხარ თუ დასასვენებლად
-ვისვენებ ნუ ღელავ შენ არ ადგე იცოდე
ისე კატეგორიული იყო რაღაც დავეჭვდი მეთქი რა ხდება ეს ისეთია ორი დღე ჩემს გამო სახლში არ გამოიკეტება არადა როგორ ავდგე ისე სისხლი წამომივა ვაიმე რა გავაკეთო ცოტა დრო გავიდა დაახლოებით ათი წუთი თუ ვინმეა სახლში მაგალითად ვინც მე მგონია ასე უცებ ხო ვერ მორჩება ამიტო დააგვიანდება და უეჭველი შევატყობ მერე დამნაშავედ არ ვიგრძნობ თავს ჩემს გამო რო სახლში ზის.
-ანდრეააააა
ეგრევე არ გამაგონა აი მართლდება ჩემი იმედები ორი წუთი გავიდა
-ანდრეაააააააა ორჯერ ისევ დავუძახე
მერე გამაგონა თან ისეთი ხმით უეჭველი გადარეულია ახლა რო დავუძახე
-მოვდივარ არ ადგე დაიღრიალა მართლა დათვია მემგონი
-კიდე ხუთი წუთი გავიდა როგორც იქნა შემოვიდა და აი ჩემი აზრი გამართლდა უეჭველი ქალთან ერთად იყო მაგრამ როგორ მივახვედრო რო ვიცი მერე წამომაძახებს რო მივლიდა ხო ვიცი ამიტო უნდა იცოდეს
-რა იყო რა გინდა
-ხელი შეგიშალე მემგონი რას აკეთებდი
-რა მნიშვნელობა აქ რა გინდა
-რატო მიყვირიხარ ვერ გავიგე შენ არ მითხარი არ ადგე და დამიძახე რამე რო მოგინდესო? სულ როგორ უნდა მეჩხუბო არ გიჯერებ მიყვირიხარ გიჯერებ მაინც მიყვირიხარ ვინ გგონია თავი? ძალიან მსვიდად ვესაუბრე ისე რო ხმა არ ამიწევია
-კაი მართალი ხარ რა გინდა წყალი გაქ საწმელი ჭამე ტელეფონი მანდაა პირი დაიბანე
-სააბაზანოში შესვლა მინდა დროზე ოღონდ
დაიჯერა ესეც კაი დებილია
ხელში ამიყვანა და სააბაზანოში დამსვა მე დავიგვიანე ისიც ვიცი რო მელოდებოდა ვიცოდი დაუძახებდა ის გოგო და აი ხმა გავიგე . ცოტა ვაცადე პასუხი ჩუმად გასცა ვითომ მე ვერ გავიგებდი ხო ვამბობ იდიოტიათქო
-ანდრეა შეგიძლია გამიყვანო?
-აქ ვარ იმწამსვე შემოვიდა აშკარად ღელავდა თან იაფფასიანი სუნამოს სუნი ასდიოდა კისერზე წითელი პომადის კვალი ემჩნეოდა მოკლედ მაგარი ვარ რა. ანდრეამ დამაწვინა და კარში გადიოდა როცა გავაჩერე ძალიან საყვარელი ხმით დავიწყე საუბარი
-ანდრეა მადლობა რო შეწუხდი და ბოდიში რო იმ გოგონამ ამდენი იცადა იმედია არ წასულა თუ გინდა ჩამიყვანე და ვეტყვი რო არც ცოლი ვარ და არც საცოლე
ანდრეა გაშეშდა არ ელოდა თუ მივხვდებოდი ცოტა ხანი მიყურებდა მერე გაიღიმა იმის ნიშნად შენ იმაზე ეშმაკი ყოფილხარ ვიდრე მე მეგონეო და გავიდა მე კი ტელეფონი ავიღე და ფეისში გადაღებული ფოტოები ავტვირთე . ასე გავიდა დრო მერე დედას დავურეკე არ მითქვია დავეცი და ვწევართქო საგანგაშო არაფერია რატო უნდა შევაშინო. მოკლედ დრო გავიდა უკვე საღამო იყო ნინიმ მომწერა ვსეირნობთო მოკლედ მეც უნდა მოვმზადებულიყავი და ანდრეას დავუძახე
-ანდრეააა თუ არ გაწუხებ და ხელს არ გიშლი შემოდიიიიი
-ისიც მალე შემოვიდა უკვე მოწესრიგებული იყო და ეშმაკურად იღიმოდა
-გისმენ
-უკვე საღამოა და მინდა გითხრა ხო არ დაგავიწყდა რო უნდა ავდგე
-არა არ დამვიწყებია შეგიძლია ადგე მაგრამ მანამდე შევამოწმოთ თუ შეგიძლია სიარული იცოდე თუ გეტკინა მივხვდები და ტყუილად არ თქვა კარგად ვარო
-ოქეი მეც საბანი გადავიძვრე თავისუფლება ვიგრძენი და დავდექი მაგრამ ვერ დავდექი და ისევ ანდრეას ხელებმა გადამარჩინა აი რატო იღიმოდა იცოდა რო მეტკინებოდა
-არ არსებობს ისევ არ დავწვები თან აქ
-ხო მაგრამ რო გტკივა ?
-არ მაინტერესებს აქ დასასვენებლად ვარ შენ რა გენაღვლება მოაწყვე აქ ბ... ფართი მე რა ვქნა გამოვყრუვდი ოთხ კედელში
-კაი როგორც გინდა
-მოიცადე დამეხმარე ჩემს ოთახში შევიდე
ანდრეას მხარზე დავეყრდენი და ჩემს ოთახში შევედი
-მადლობა
-არაფრის ჩემს ოთახში ვიქნები და დამიძახე მზად რო იქნები მეც წამოვალ
-კაი
მე შხაპი მივიღე გრძელი ჯინსის შარვალი და მაისური ცავიცვი ფეხზე კედები თმა გავიშალე და გარეთ გავედი ანდრეას კარზე დავაკაკუნე მაგრამ არ გამაგონა ვიფიქრე არ ესმისთქო ამიტო ეგრევე შევაჭერი და შემრცა ხელში პირსახოც შემოხვეული სველი ანდრეა
-უკაცრავად არ მეგონა მზად თუ არ იყავი ქვევით ვიქნები მე და მალე ჩამოდი შენ ხარ ქალი თუ მე ვერ გავიგე
-კაი ხო რას მეჩხუბები
მე გარეთ გავედი და ეზოში დაველოდე ფეხი უფრო გამიმაგრდა რო დავიწყე სიარული და აღარ ვეცემოდი მოკლედ ეზოში ვიჯექი და ტელეფონს ხელში ვატრიალებდი როცა ანდრეა დამადგა თავზე რა სიმპატიური იყო კეტებში ლურჯ ოდნავ მოტმასნილ ჯინსში და მაისურში რომელშიც მისი კუნთები კარგად იყო გამოკვეთილი არ გეგონოთ დიდი ხანი ვაკვირდებოდი ერთი ავხედე უბარალოდ მაგასავით კი არ ვიცი მიშტერება.
-წავედით
-მობრძანდით გთხოვთ
მე მის მანქანაში ჩავჯექი კარი არ გაუღია და არაფერი ჯელტმენობა ნული . ხო მართლა ფერარი ყავს ლურჯი ძალიან მინდა ეს მანქანა და იმედია მიყიდიან ოდესმე. მოკლედ ძალიან მალე მივედით ბარში და ბავსვებს შევუერთდით მართალია ბევრი ვერ ვიცეკვე მაგრამ სამაგიეროდ ვიხალისე იმათ ცეკვას ვუყურე და მაგრა ვიცინე ანდრეამ საკმაოდ ბევრი დალია მერე ვიღაც ქერა გოგოს დაადგა თვალი რომელიც მოშტერებოდა ამასაც მეტი რა უნდოდა ეგრევე წამოდგა
-მოკვდები შენ დღეს
-ორი ქალი ვერ მომკლავს ნუ გიხარია ტყუილად
-ხო არ გაახარებ ადამიანს
მე სასმელი მოვსვი ის კი იმ გოგოსთან მივიდა ზუსტად ხუთი წუთი არ იყო გასული რო გაქრნენ ეს ქალები მაგიჟებენ პირდაპირ ან თავმოყვარეოა არ გაქ ან რავიცი რამის არ გრცხვენია? ნუ მოკლედ ამასობაში კიდე ერთი ჭიქა დავლიე ნელნელა და ვიღაც იდიოტი დამადგა თავზე მოკლედ სულ ვირაც როგორ უნდა გადამეკიდოს რა
-გამარჯობა ლამაზო მარტო რატო ხარ
-საიდან დაასკვენით რო მარტო ვარ
-ნახევარი საათია მარტო ზიხართ და სვამთ ჯობია სემომიერთდეთ
-უბრალოდ ჩემი შეყვარებული გასულია და წუთიწუთზე მოვა თუ არ წახვალთ მერე მე ვერ გიშველით
-კაცი მიხვდა რო მარტალს ვეუბნებოდი გატრიალებას აპირებდა ნიკა რო დაადგა თავზე
-ვინაა ეს
-არ ვიცი
-გაწუხებს?
-შენ ვინ ხარ საქმრო თუ ვიღაცა?
-მე განაახებ ვინც ვარ ახლავე ნიკა ეტაკა და ისეთი დაარტყა მერე ბიჭებმაც დაარტყეს ყველამ არა რათქმაუნდა ერთი ხუთზე რა უბედურებაა მაგრამ რო წამოდგა და ბრიშტვა დაიწყო ზუკამაც გლიჯა მერე ძმაკაცებმა გაათრიეს და ბოდიში მოგვიხადეს მე კიდე ავდექი და სააბაზანოსკენ წავედი დალევამ თავისი ქნა და კართან ანდრეას შევეჯახე
-შენ სულ ქალების ტუალეტში როგორ ხარ , ცოცხალია ის გოგო თუ არ შევიდე
-შედი ცოცხალია
-კიდე კაი
ანდრეას გავუცინე და კარი შევაღე ისიც დააწვა დარბაზისკენ. მე ჩემი საქმე მოვილიე და გამოვდიოდი ის გოგო რო დამიხვდა წინ
-გამარჯობა
-გამარჯობა ირონიულად შევხედე
-შენ ანდრეასი ვინ ხარ
-შენ არა თქვენ და მეორეც არავინ არ ვარ და საერთოდ რა უფლებით კითხულობთ გიცნობთ და არ მახსოვხართ? ცინიზმი შევინარჩუნე
-მის გვერდით იჯექი და ერთად სვამდით ის ჩემია და არავინ არ უნდა მიეკაროს გასაგებად გითხარი?
-კაი არ გადამრიო უეჭველი შენია? არა მე არ გართმევ არ მინდა უბრალოდ
-ვიცი რო გევასება არ არსებობს
-რა არ არსებობს რო არ მევასებოდეს? იგივენაირად ვუთხარი როგორც იმან
-მოკლედ თავი შორს დაიჭირე მისგან
-ვაიმე გენაცვალე ძაან დიდი წარმოდგენა გაქ საკუთარ თავზე რა რა უფლებით მიკრძალავ რამეს ვერ გავიგე შენნაირებმა ვის რა უნდა აუკრძალონ სამ წუთში წევ ფეხებს და ვის უწევ ისიც არ იცი
ოთახიდან გამოვედი მაგრამ ახლა მომეშალა ნერვები ანდრეა სვამდა მე გვერდით დავუჯექი და ეგრევე ჩხუბზე გადავედი ისიც მიხვდა რო ნერვებზე ვიყავი მოშლილი სულ ხვდება
-რა გჭირს შენ ამდენიხანი ვინმეს ხო არ გვიმალავ
-ცინიკოსობას მოეშვი და ჯობია შენი ნაშები წესიერად დააწყნარო რო მიწყებენ კაჩავს
-რა კაჩავს ვინ ნაშები
-ვინ და ის სააბაზანოში რო განაღმე დამიდგა წინ და ჩემს ანდრეას არ მიეკაროო ისე მითხრა ვითომ ბ.. ის კიარა მე ვიყავი და საერთოდ აღარ განმეორდეს მეორედ შენი ნაშები გამეჩითონ ვაფშე რა შუაში ვარ შენი საყვარლებმა უნდა მირჩიონ კიდე საქმე? ეგღა დარჩა რა ჩემი საქმე არ მყოფნის
ანდრეა გაბრაზებული გავარდა არაფერი არ უთქვია არც დავინტერესებულვარ სად წავიდა ერთი ჭიქა ბოლომდე დავლიე და გარეთ გავედი მინდოდა სუბთა ჰაერზე ვყოფილიყავი ბავსვებს ვუთხარი რო გარეთ ვიქნებოდი და მალე დავბრუნდებოდი საკმაოდ გრილოდა მაგრამ გრილი სიოს შეხება მსიამოვნებდა ხედს გავყურებდი და არაფერზე ვფიქრობდი სიჩუმე ვიღაცის ხელის სეხებამ დაარღვია შემეშინდა ისევ ვინმე ხო არ გადამკიდათქო მაგრამ რო შევბრუნდი და ანდრეა დამხვდა ამოვისუნთქე
-კიდე კაი შენ ხარ
-აბა ვინ იქნებოდა
-არავინ არ მომაქციო ყურადღება ისევ უკან შევბრუნდი მაგრამ ანდრეამ შემომაბრუნა
-რახდება ანდრეა?
-ბოდიში იმ გაუგებრობის გამო საერთოდ არც ვიცი ვინაა
-არ მაინტერესებს რა იცი რამდენჯერ იყავი მაგასტან და არაფერი უბრალოდ სისულელეა რო შენს გამო ვიღაცა ქუჩის ქალმა საქმე მირჩიოს ვითომ შენ არ მყოფნი ნერვების მომშლელად
-გავიგე და მეტჯერ არარ განმეორდება გავეცი პასუხი იმ დედა მ...
-კაი გავიგე მარტო მინდა ყოფნა და წადი რა თუ შეიძლება .
ანდრეა წავიდა მეც ცოტახანი ვიდექი და მალე შევედი უკან
-მარუ როგორ ხარ?(ნინი)
-კარგად შენ რას შვები სადაა ლუკაჩო
-გარეთ გავიდა ანდრეას აჩერებდა ვიღაცას ეჩხუბა მემგონი არ ვიცი ზუსტად
-ოჰ მართალი უთქვია მოგიყვები მერე არაფერი ისეთი
-კაი ხო წამო ვიცეკვოთ ბიჭებიც მოდიან
-აუ არ მინდა შენ წადი დავლევ ერთ ჭიქას და მალე წავალ.
დღეს შაბათია ჩვენ ორშაბათს ვბრუნდებით თბილისში დედა და მამა ჰავაიზე არიან და არ ვურეკავ ხშირად ხელს არ ვუშლი. მოკლედ დილით ადრე ავდექი და სამზარეულოში ჩავედი წვენი მინდოდა დამელია ჯერ ექვსი არ იყო ამიტო მეგონა ყველას ეძინა მაგრამ შევცდი ეზოში როცა დავჯექი ანდრეა მომიახლოვდა მე თხელი პერანგით ვიჯექი და ცოტა მციოდა მაგრამ შესვლა არ მინდოდა მზის ამოსვლით ვტკბებოდი
-დილამშვიდობის
-დილამშვიდობის
-ძალიან ლამაზი ხედია
-აჰა , ცოტა დამბურძგლა ანდრეამ შემხედა მაგრამ იმასაც მარტო მაისური ეცვა ისე არც მოიკლავდა ტავს მოსაცმელი რო ცმოდა
-შედი სახლში სიცივეა
-არ მინდა ასე მირჩევნია
-გაცივდები
-თითქოს ძაან გადარდებს ისე ჩუმად ვთქვი მეც ძვლივს გავიგე მაგრამ ამას ხო ვერ გამოაპარებ ვერაფერს
-მადარდებს იმიტორო შეიძლება ჩვენც გადმოგვდო
-რა მზრუნველი ხარ ირონიულად გავუცინე როგორც თვითონ იცის
-როგორც გინდა მე შევალ თორე მეძინება
-მიბრძანდით
-მე ჰამაკში დავწექი და მზის ამოსვლის ყურებაში ისევ ჩამეძინა . რო გავიღვიძე პლედი მეფარა და საკმაოდ თბილად ვიყავი. ყურადღება არ მივაქციე ალბათ ნინიმ დამაფარა.
სახლში შევედი შხაპი მივიღე და ჩავიცვი
-დილამშვიდობის ძმებო
-დილამშვიდობის დაია(ზურა)
-ზდაროვა მარუსი(ლეო)
-აბა მშია და ვინ აკეთებს საუზმეს?(მე)
-ნინი და ლუკა(დათო)
-იმიტო არ ჩანან? ნიკას გავხედე და ჩაიცინა მიხვდა კანეშნა ჩემს გველობას
-აბა დღეს რა გვაქ გეგმაში თუ არაფერი ჯერ
-რავი მარუსი არაფერი ჯერ(ნიკა)
-აუ ზღვაზე წავიდეთ რა თორე რამდენი ხანია არ მიცურავია გეგონება მთაში ვართ
-კაი რა პრობლემაა ჩვენც წამოვალთ ისე მოვაწყოთ შეჯიბრი ვნახოთ ერთი ვინაა ჭეშმარიტი მცურავი(დათო)
-კაი აზრია მომწონს
-ხო მეც მომწონს მოკლედ გადაწყდა ვჭამოთ და დავაწვეტ
ნინი და ლუკა მალე გამოვიდნენ ნინიკო გადავკოცნე სუფრა დათოს გავაწყობიე დღე ჭურჭელსაც ის რეცხავს მოკლედ მივირთვით და ყველანი გამოსაცვლელად წავედით მეც ჩავიცვი ჩემი საცურაო კოსტუმი ამჯეად მუქი მწვანე მაგრა მევასება შორტი და მაისური გადავიცვი და მოკლედ როცა მოვემზადე ქვემოთ ჩავედი ისინი ცოტა მოგვიანებით ცამოვიდნენ მე და ნინიკო ერთად მივდიოდით ბიჭები წინ ვიწორავეთ გზაში და ზღვასთანაც მივედით
-მოკლედ ვიწყებთ შეჯიბრს (ლუკა)
-ხო მაგრამ ერთი შემოთავაზება მაქ პირველზე ვინც გავა რაღაცით ხო უნდა გაიხაროს ჰოდა დაწეროს სურვილები და წაგებულები აასრულებენ რა ტქმა უნდა რომელიც შეხვდებათ აზარტნია რა(ზურა0
-კაი მე თანახმა ვარ
-ჩვენც
ზურამ გაიმარჯვა ასე რომ ყუთში ფურცლები ჩაყარა ჩვენც ა ამოვიღეთ მე პირველად იმიტორო მეორე მოვედი ფინიშთან
ავიღე ფურცელი და რას ვკითხულობ „ამაღამ ანდრეასთან დაწვები საცვლების ამარა“ ვაიმე სად დამერხა
-ეს რამ დაგაწერია შე სულელო
-აუ მე რაც მგონია ისაა უეჭველი ხო გაიცინა ზურამ და ფურცელი გამომართვა
-მე მაგის გამკეთებელი არ ვარ მითუმეტეს მაგ ფორმაში
-აი ამოიღო ფურცელი ნინიმ“იმას ეწერა ლუკასთან უნდა დაწოლილიყო ,ანდრეას რომელირაც ვისკი უნდა ეყიდა, დათოს ტანგო უნდა ეცეკვა, ლეოს მთელი დღე საჭმელი უნდა ეკეთებია, ნიკას კიდე ზურას ოთახი უნდა დაელაგებია . ყველა გაგიჟებული იყო თითქმის მარტო ზურა ხალისობდა და ელოდა როდის შევასრულებდით მითითებულ საქმეს.
-არ სეიძლება მე ლუკასთან დავწვე და ნინი ანდრეასთან?
-მართალის ამბობს მარი(ნიკა) ისე გაბრაზდა ცოფებს ყრიდა
-არავითარ შემთხვევაში ერთი ერთთან დაწვება მეორე მეორესთან
-არ არსებოს მე ანდრეასთან მასეთ ფორმასი ვერ დავწვები თვითონ ისედაც ნახევრად შიშველი წვება სანსი არაა რა გინდა დანარჩენს ყველაფერს გავაკეთებ ამ ერთის გარადა . ანდრეაც არ დაწება ჩემთან
-რატო მე არ მაქ პრობლემა გაიცინა იდიოტმა ზურასთან ერთად რა ენაღვლება ვისკს მეც კი ვიყიდდი
-შენ ხო არ გაგიჟდი მარიამი და ნინი არ დაწვებიან ამათთან მითუმეტეს ნინი(ნიკა) თან თვალებ ანთებული იხედებოდა ნინისკენ და ლუკასკენ
-კაი რა იყო არ შევჭამ(ლუკა)
-ვიცი მე რასაც შეჭამ და გაჩუმდი ახლა ხმა არ ამოიღო(ნიკა) შენც სუ ნინის მიმართა
-კაი რა მაგათ რა ენაღვლება დღეს ერთად დაიძინებენ ხვალ თუ ზეგ არ დაიძინებენ ისე დაწვებიან (მე)
ნიკა და ნინი ერთად მიბღვერდნენ
-შენ ხო ხარ ღირსი ახლა მთლად შიშველი დაგაწვინოს კაცმა ანდრეასთან(ნინი)
-აპაპ მთლად შიშველი არა ის. მკლავთ თუ რა გინდათ(ანდრეა)
-დადუმდი შენ რა ნერვებს მიშლი ისედაც
-გავჩუმდე ხო? კი ბატონო ამაღამ ჩემი ხელით რო გაგხდი ტანსაცმელს მთხოვ ვილაპარაკოთ უბრალოდო(ანდრეა) ისეთი კმაყოფილი სახე ქონდა ბოთლი გავუქანე თავში და მოვარტყი ისე გაბრაზდა გაქცევაც ვერ მოვახერხე ისე გამიდო მხარზე და წამიყვანა წყლისკენ
-მიშველეთ ჩემი დახჩობა უნდა ვყვიროდი ბოლო ხმაზე ისინი კი იცინოდნენ
-გაჩუმდი გამოცრა კბილებში ანდრეამ და ჩემს წელზე თითები აათამაშა ზღვაში საკმაოდ ღრმად შევიდა და ტანსაცმელებიანა ჩამაგდო შიგნით ესეც არ იკმარა იმდენი ხანი მაყვინავა კინაღამ გავიგუდე მეც შენ განახებ სეირსთქო და რო ამომწია წყლიდან თვალები არ გავახილე ჯერ ეგონა ღადაობსო
-მარიამ გეყოფა რა ვიცი რო გონზე ხარ თან იცინოდა
ხმა რო არ გავეცი ცტა ხმაში დაძაბულობა შეეტყო -მარიაამ, მარიამ ნუ მაშინებ გოგო გეყოფა უკვე სახეზე დამიწყო ხელების სმევა ცოტა წამარტყა გამოსაფხიზებლად მაგრამ მე რისი მსახიობი ვარ არცერთი ნაკვთი არ შევატოკე
ანდრეამ უცებ ამომიყვანა და პლიაჟზე დამაწვნა ჯერ გულის მასაჟი გამიკეთა მერე ცხვირზე ხელი მომიჭირა და დააპირა ხელოვნური სუნთქვა გაეკეთებია ბავშვების მოსვლა ვიგრძენი მაგრამ არაფერს აკეთებდენ შოკში იყვნენ როგორც იციან მე თავი ფრთხილად წამოვწიე სანამ ტუჩებთან მოვიდოთა ისე რო მხრებზე ხელები ნაზად დავადე გააჟრჟოლა ჩემს შეხებაზე არ ეოდა თვითონაც გაშეშდა აუ რა შტერია ტუჩები ყურთან მივუტანე და ისეთ ხმაზე ჩავჩურჩულე საერთოდ გაითიშა მემგონი
-აღიარე რო შეგეშინდა პატარა( იგივე გავუმეორე რაც მე მითხრა ზღვაში რო შემაშნა) მერე ზემოდან მოვექეცი და საერთოდ გააშტერა თვალები მე ცხვირზე თითი წავარტყი და სიცილით მოვშორდი
ბავშვები იგუდებოდნენ სიცილით მეც მათთან ერთად წავედი კაფისკენ ნაყინის საყიდლად ანდრეა კი კიდე გაშეშებული იყო ბოლოს ჩვენთან მოვიდა ჩვენთან რა ბართან და ლუდი იყიდა
-აბა გამოფხიზლდი ანდრუშ თუ კიდე ცუდად ხარ?(ლეო)
ანდრეას არაფერი არ უთქვია უბრალოდ დაუბღვირა თვალები და ლუდი მოსვა. მე და ნინი კი ვიცინოდით ერთად ვიჯექით და ნაყინს ვჭამდით მერე სახლისკენ წავედით ამდენ ლაპარაკში კი იყო ხუთი საათი . მე უკან მივდიოდი და თან სურათებს ვათველიერებდი და ვიცინოდი უცებ წინ ვიღაც დამიდგა და ტელეფონი დამიჩრდილა მე ზემოთ ავიხედე ანდრეა იდგა ჩემს წინ ცოტა თვალები ქონდა სასმელისგან ჩაწითლებული ცოტა შემეშინდა მაგრამ არ შევიმჩნიე მერე ყურთან ტუჩები მომიახლოვა ლოყა ჩემს საფეთქელს სეახო
-ამაღამ გადაგიხდი მარიამ
მითხრა და წავიდა მეც გზა განვაგრძე სახლშ რო მივედით ჩემს ოთახში შევედი და წამოვწექი უცებ კაკუნის ხმა გავიგონე
-მარუს შეიძლება შემოვიდე?
-შემო ნიკუ
მანაც კარი შემოაღო და საწოლზე ჩამოჯდა
-აბა მითხარი რა ხდება ნიკუშ?
-აუ მარუ მომეხმარე რა ოთახის დალაგებაში
-ზურას ოტახის ხო?
-ხო იცი რა არეულია?
-მაგაზე უარს ხო არგეტყვი ძმის გულო წამო წავიდეთ
-აუ რა ჯიგარი ხარ მარუსი ნიკამ ხელშ ამიტაცა და ისე წამიყვანა ზურას ოთახისკენ პირველ სართულზე მე კიდე ვიცინოდი და ნუ მიხაჭუნებ მეცინებათქო ვიძახდი ნიკა უცებ შეტოკდა მეთქი რა ხდება გავიხედე და ანდრეა სასმელით ხელში იდგა და სე გვიყურებდა მეგონა მომკლავდა
-რა გჩირს ბიჭო რა სახე გაქ(ნიკა)
-არაფერი სად მიდიხართ ასე სიცილ კისკისით
-უიმე ამას ხო გულზე ხვდება ჩემი სიცილი წამო ნიკუ წავიდეთ იმ საქმეზე ნიკამ დამსვა
-წადი შენ და მოვალ მეც
-კაი წავედი
ნიკა ანდრეასთან მივიდა და რაღაც უთხრა იმანაც უპასუხა აშკარად რაღაც დაიძაბა და გარეთ გავარდა ბოთლით ხელში ნიკამ კი ჩემსკენ წამოსვლა გადაწყვიტა
-ნიკუ ტილო და წყალი მომიტანე დაგვჭირდება გული მიგრძნობს
-კაი მარუ ახლავე
მე ზურას ოთახში შევედი მანამდე დავაკაკუნე
-შეიძლება ზურიკო?
-შემოდი მარუსი
მეც კარები შევაღე ზურა იწვა
-რა იყო ბიჭო რა ფორმაში მხვდები სექს მუშაკი ხო არ ხარ? თან სიცილი დავიწყე და ტუმბოზე დავჯექი
-შენ რა გინდა ნიკამ არ უნდა მიალაგის ოთახი?
-კი აქ ვარ და დავალაგებ არ გავტეხავ სიტყვას . ნიკამ ოთახი მოათვალიერა და ზურას გახედა რომელიც იწვა და ტელეფონს არ აშორებდა თვალს
-რაა ეს ბიჭო ღორი ხარ? რას გავს აქაურობა
-შენ ხო გაქ გაწკრიალებული ნუ იტყვი შენი ოთახი რო ვიცი
-ჩემ ოთახთან რა გინდა ნეტა
- ქალივით ყველგან უყრია პრე
-ჩაიგდე ენა შე სულელო
-აუ ბოდიში დაია რა
-კაი ახლა გახვალ თუ შენს ირგვლივ შემოვწმინდოთ ნაგავი გავუცინე მე და ისიც სიცილით გავიდა ოთახიდან როგორც ცანს ანდრეა მდივანზე იჯდა
-ამას რა ჭირს შე ჩემა
-ზოგადად რა ჭირს ხოლმე
-აა გასაგებია თქვა ზურამ და მე გამომხედა მეთქი ჩემთან რა უნდათქო
-აბა დავიწყეთ
-აუ მითხარი რა ვქნა და ეგრევე აგისრულებ მარუსი დღეს შენ განკარგულებაში ვიქნები ამ სიკეთისთვის
-კაი დამჭირდები რამეში
მოკლედ ფანჯარა გამოვაღე სიგარეტის სუნი იყო მერე ნიკას ცელოფანი მოვატანიე ნაგვის ჩასაყრელად და მეორე გასარეცხების ასაყრელად იმან ხელთათმანიც მომიტანა რეზინის
-ისეთი საღორეა ვირუსი არ აიკიდო(ნიკა)
-მართალი ხარ აუ ეს ტანსაცმელები შენ აიღე რა
-ხო აბა ამის ჩამურთხულ ტანსაცმელს შენ ხო არ აგაღებიებ მე ავკრიბე შოკოლადის და სხვადასხვა რარაცეების ქაღალდები მოკლედ ყველაფერი ცელოფანში ჩავაწყვე მერე გამოვგავი მოვწმინდე ნიკამ მტვერი გადაწმინდა და ოთახს გამოხედა
-არ ყოფილა ცუდი ოთახი ხო იცი მარუსი
-ხოო, კაი წავედით
-მარიამ ფეხით ვერ გაგიშვებ დაიღლები მე გადაგაადგილებთ დღეს ჩემო ქალბატონო
-თანახმა ვარ
ნიკუშამ ხელში ამიყვანა და ჩემი ოთახისკენ წავედით ანდრეა და ზურა ერტად იჯდნენ და რარაცაზე დაძაბულები ლაპარაკობდნენ
-იცოდე ნუ სვამ მაგდენს თორე მე თვითონ წავიღებ სიტყვას უკან და მასე არ მოგიწვენ მარ ამ დროს ჩვენც შევედით და გაჩუმდა
-აბა ჩემო ნიკუშა დაალაგე ოთახი?
-კი შეგიძლია მიბრრძანდე
-აუ რა ჯიგრები ხართ ეე
-მარიამია ყველაზე მაგარი თქვა ნიკამ და შუბლზე მაკოცა
-აუ ნიკუ ნინი სადაა?
-დანარჩენები პრდუქტებზე არიან წასული და მალე მოვლენ
-აა გასაგებია წავედით აბა ეზოსკენ არ მინდა ოთახში
-როგორც მიბრძანებთ ქალბატონო
ნიკამ დიდ დაწნულ სკამთან დამტოვა თვითონ კი წავიდა მე დრო ვიხელთე და ჩემი ნიშნები ვნახე გამოცდების დღეს უნდა დადებულიყო ვნახე და ყველაზე მაღალი ქულები მქონდა მთლად ასიი არა მაგრამ ოთხმოცდაათი კი მქონდა ყველაში ასე რო 100% დაფინანსებით მოვეწყვე ძაან გამიხარდა ამ დროს ფეხის ხმა გავიგე ტელეფონი სკამში ჩავაგდე და ჩემს უკან მდგომს გადავეხვიე გახარებული მერე შევხედე რო ანდრეა იყო თან ნასვამი უცებ მოვშორდი
-და სახლისკენ გავიქეცი
-ნიკუუუუ ჩავაბარეეე
ბიჭებს გადავეხვიე ყველას გაუხარდა მომილოცეს ამ დროს სხვებიც მოვიდნენ ნინიკო გადაირია იმანაც ნახა ნიშნები და სექტემბრიდან ერთად ვისწავლით უნივერსიტეტშიც მანაც მაღალი ქულები მიიღო და ჩააბარა კიდეც აუ მოკლედ მაგრა გახარებულები ვიყავით რესტორანში წავედით ავღნიშნეთ ვიცეკვეთ დავლიეთ მოკლედ მაგრა გავერთეთ ანდრეა სულ მიყურებდა და ცეცხლს აფრქვევდა მაგრამ ყურადღება არ მივაქციე და ცეკვა გავაგრძელე მერე ვიღაც მოვიდა მეორე მაგიდიდან და ცეკვა მთხოვა თავიდან უარზე ვიყავი მაგრამ ძაან მთხოვა და მეთქი ერთ ცეკვას რა უჭირსთქო ძაან იხერხულად ვგრძნობდი თავს ხელს ხან ზურგზე აფათუურებდა და ხან სად ვინ იცის მაგრამ კიდე კაი ნიკამ გადამარჩინა
-მოცეკვავეს წაგართმევთ
მეც ეგრევე მოვშორდი იმ ბიჭს და ნიკას დავადე თავი მხარზე
-აუ შენ გაიხარე რა სად იყავი აქამდე
-გოგო შენ სულ გაგიჟდი ხო
-რატო რა ვქენი ეგეთი მეცეკვეო და ვეცეკვე მარა ძაან უნაიროდ ცეკვავდა
-უნაიროდ კი არა რო გამოვედი ანდრეა ისე გიყურებდა მეგონა ორივეს მოგკლავდათ და ეგრევე წამოვედი სულ ხო არ ვიჩხუბებ გიჟივით
-მაგანაც გაა..კა საქმე რა უნდა ვერ გავიგე ნახოს ვინმე გოგო და დაიწყნაროს ნერვები
-აუ მარიამ შენ იმაზე მეტი გიჟი ხარ შენ თავს ვფიცავარ
-კაი მეცეკვე და შეეშვი ანდრეას მაგარი გახარებული ვარ ჩემებიც გაგიჟდნენ და ანდრეას ვერ გავაფუჭებიებ ხასიათს
-ნეტა ოდესმე თუ დაანებებთ ჩხუბს თავს
-კი როცა თვითონ შეესვება უაზრობებს
-შეეშვება ბოლობოლო დამჯერე ნიკამ გაიცინა და ანდრეას გახედა რომელიც კიდე სვამდა. მოკლედ სახლში გვიან დავბრუნდით ყველამ თავის ოტახს მიაშურა მეც ჩემსაში მივდიოდი მაგრამ ანდრეამ შემაჩერა პირდაპრ თვალებში მიყურებდა მთლიანად ჩაწითლებული ქონდა ისე მიყურებდა შიშისგან ამაკანკალა
-რა გინდა
-მგონი დაგავიწყდა დღეს ჩემტან რო უნდა დაწვე
-დღეეეს არავითარ სემთხვევაში ხვალ სეიძლება
-არა ნინი და ლუა დღეს ასრულებენ სიტყვას და შენც დღეს უნდა დაწვე ჩემთან ძვლივს ამოილუღლუღა ანდრეამ თან ხელს უფრო მიჭერდა
-გამიშვი ხელი შედი ოთახში და მოვალ
-კაი მარა იცოდე მე თვითონ მოგიწვები გვერდით
-მოვალ ხო ნუ შეაწუხე გული
მე პირდაპირ შევაჭერი ზურას ოთახში და გავაღვიძე
-რა იყო გოგო მიწისძვრაა ვინმე მოკვდა თუ რაა ამბავია
-აუცილებლად დღეს უნდა დავწვე ანდრეას გვერდით?
-ხო ნინი და ლუკა წვანან უკვე
-კი მაგრამ ნიკა რო არ აწვენდა
-დააწვინდა ენდობა ორივეს და იმიტო
-კაი ერთი მე რო არ ვენდობი ანდრეას მთვრალს თან გაგლეჯილ მთვრალს
-ნუ გესინია არ შეგჭამს წადი ახლა და შეასრულე სიტყვა იცოდე ხვალ შეგამოწმებთ
-აუ ვერ გიტან რა
-მეც მიყვარხარ მარუსი
ზურამ თავი ბალიშში ჩარგო და დაიძინა მე კი ახლა ნიკასთან წავედი და ეგრევე შევუხტი ოთახში მაგრამ ვერ გავაღვიძე მერე საბანი გადავაძვრე და მოვუხაჭუნე მუხცელზე ისიც წამოვარდა
-რა იყო გოგო რა დღეში ხარ
-ნიკა ანდრეასთან მიშველე რა რამე ვერ დავვები ნახევრად შიშველი გაგლეჯილ მთვრალ ანდრეასთან
-კაი მაცადე თხუთმეტი წუთი აქ დამელოდე და მოვალ
-კაი ძმა ხარ
ნიკა გაბანდალდა ანდრეას ოთახისკენ მაგრამ ხუთ წუთში მოვიდა
-რა ქენი დავწვე ჩემს ოთახში?
-არა ანდრეასთან დაწვები
-კაი რა ესაა საქმის მოგვარება?
-ნუ გეშინია გოგო არაფერს არ გიზამს დედას გეფიცები ხო იცი რო არ მჯეროდეს არ გაგაკეთებიებდი ამას
-აუ კაი რა მე მოვაგვარებ ისევ
ოთახიდან გავედი და ანდრეასთან შევედი .მეგონა ვერ გაძლებდა და დაეძინებოდა, მაგრამ არა აბაზანიდან გამოვიდა პირსახოც შემოხვეული
-მობრძანდით მარიამ?
-ხო ვერ მხედავ?
-მერე მიხურე კარები ასე ხო არ დავწვებით. მეც დავკეტე კარები ბრაზისგან ცეცხლს ვაფრქვევდი ,რო შემოვბრუნდი ანდრეა დამხვა წინ ასვეტილი, მარტო პირსახოცი ქონდა შემოხვეული და თვალებში მიყურებდა, მერე ქვევით გადაიტანა მზერა. უცებ უფრო ახლოს მოვიდა და ზედ კარებზე ამაკრა, ხელები წელზე შემიცურა და ელვაშესაკრავი გახსნა.ძარღვები დაჭიმული ქონდა და უფრო დაეჭიმა როცა ჩემს შიშველ სხეულს ხელი შეახო ,მერე უცებ გაიწია თითქოს გამოფხიზლდა და პირსახოცის მოხსნა დაიწყო მე თვალები უცებ დავხუჭე და შევბრუნდი
-რა ჯანდაბას აკეთებ სულ გაგიჟდი ხო. ისე ფხიზელი რა ხარ და მთვრალი რა იქნები
-რატო გეშინია მარიამ ?
-შენ ვერ ხარ ხო. ისედაც შიშველი იყავი და ახლა პირსახოციც მოიძვრე დროზე ჩაიცვი თორე მოგკლავ გეფიცები
-ააა, ახლა გასაგებია მაცვია ნუ ღელავ შეგიძლია მობრუნდე
-იცოდე დედას გეფიცები მოგკლავ შიშველი რო დამხვდე. ნელა შევბრუნდი და ტრუსი რო ეცვა ცოტა ამოვისუნთქე. ანდრეა კი იცინოდა და თან თვალს არ აშორებდა ჩემს სხეულს
-მემგონი უნდა დავიძინო და არა მთელი ღამე ვიდგე შენს წინ და ვუცადო როდის დამათვალიერებ კარგად . პასუხს არ დაველოდე ეგრევე ლოგინში დავწექი .ანდრეამაც არ დააყოვნა და დაწვა . მე თვალები დავხუჭე, გვერძე გადავბრუნდი და თითქოს დავიძინე. ანდრეა არ განძრეულა ,მივხვდი რო მიყურებდა, მერე გადმოტრიალდა და ხელი შიშველ მუცელზე შემახო , მერე წელისკენ წავიდა. მე თვალები არ გამიხელია ვიგრძენი რო ანდრეას კუნთები დაეჭიმა ჩემი შეხებისას. მერე ჩუმად თქვა
-რას აკეთებ ანდრეა სულ გინდა რო გადარიო?
ხელი ჩემი წელიდან აიღო და გადაბრუნდა, მაგრამ დარწმუნებული ვარ არც იმას არ ეძინა . ღამე თეთრად გავათენე მეგონა თუ დავიძინებდი საშინელება მოხდებოდა , როგორც იქნა ხუთ საათზე ჩამეძინა, მაგრამ ზურა შემოვიდა დაახლოებით 7 საათზე. შემოგვხედა რო ნახა მშვიდობა იყო გავიდა ,როგორც ჩანს ნინის ოთახისკენ, მერე კი ქვევით ჩავიდა. მე კი ვეღარ ვიძინებდი ამიტო წამოვდექი და კაბა ჩავიცვი ანდრეა გადმობრუნდა ,ეგონა მე თუ ვიწექი, მაგრამ ცარიელი საწოლი რო დახვდა უცებ გაახილა თვალები , არაფერი უთქვია ჩემი ბალიში ჩაიხუტა და ძილი განაგრძო. მე კი ჩემს ოთახში შევედი, შხაპი მივიღე. დავიკიდე ყველაფერი როგორც მჩვევია და ბოლო დღე ზღვაზე მაგრა გავატარე .
სახლში ნიკუშამ მიმიყვანა ბავშვებს დავემშვიდობე და სახლში შევვარდი.როგორ მომენატრა სახლი, აუ რა მაგარია საჭმლის გაკეტება და ანდრეასთან ერთად ერთ ჭერ ქვეშ ყფნა აღარ მომიწევს
-ლალიკოო
-მოხვედი მარუ ?როგორ დაისვენე
-კარგად. მშიააა
-მოდი და ეხლავე გაჭმევ ქაბაბი, საწებელი
-აუ რა მაგარია
მე გემრიელად მივირთვი და დავწექი . დედიკოს გამოღვიძების მერე დავურეკე ვუთხარი რო სახლში ვიყავი ამბები გამოვკითხე და ვთხოვე ზეგ დაბრუნებულიყვნენ . რატო? იმიტო რო ჩემი და ნინიკოს დაბადების დღეა და ერთად გადავიხდით მემგონი . მერე ნინიკოს დავურეკე
-ალო ნინუცი რას შვები?
-რავი შენთან მოვდიოდი ეხლა
-ხოდა გელოდები დროზეე
ნინიკო ოც წუთში ჩემთან იყო და დაბადების დღე დავგეგმეთ . მოკლედ საქმე მოვაგვარეტ ყველა დავპატიჟეტ რესტორანშიც დავარეკიე მამაჩემის მდივანს და იქაც მოვაგვარე საქმე .
-კაი აბა ხვალ გამოგივლი და დავმუსროთ მაღაზიები
-ხვალამდეეე.
მეორე დღეს მაღაზიებში წავედით კაბები შევარჩიეთ მოკლედ რაც საჭირო იყო და დაღლილები კაფეში დავჯექით ამ დროს ლუკა და ზუკიტო შემოვიდნენ
-ვაა ესენი ვინ ყოფილან ააქ?(ზურა)
-ვა ზურა როგორ ხარ? დაუბრუნდი თბილისის ცხოვრებას ხო
-აბა რა მარუსი.აუ ესენი ხო ვერ მოვაშორე ერთმანეთს. ჩვენს წინ მჯდომ ნინის და ლუკას გახედა.
-რა ამბავია გოგო რა იყიდეთ ამდენი მარაზია გამოტანეთ მთლად?
-კაი რა სამ სამი ცელოფანია სულ
-კაი ხო .აბა ესეიგი ხვალ ვგუგუნობთ ხო
-აჰა. იცოდე ყველა მოდით თორე დაგბრიდავთ ბიჯოოო
-აბა რას ვიზამთ მოვალთ ყველა
მოკლედ კიდე ვისაუბრეთ და სახლში დავბრუნდით დედა და მამა მოსულები დამხვდნენ მათკენ გავიქეცი და ორივე მაგრა ჩავკოცნე. მერე დასაძინებლად წავედი არ მინდა ხვალ ცუდად გამოვიყურებოდე.
და აი დადგა ჩემი დაბადების დღეც. ჩემმა მშობლებმა მომილოცეს მარა საჩუქარს მერე მოგცემთო, მეც შევეშვი სიურპრიზები მევასება. მე ნინიკოს მივულოცე ,იმდენმა ვინმემ მომილოცა ტელეფონზე, ფეისში, პირადად რო სათვალავი ამერია. მოკლედ მამამ მითხრა ყველაფერი შევამოწმე და ისეა როგორც თქვენ გინდოდათო. მოკლედ გამოვეწყვე და კიბეებზე ჩავედი. ერთად წავედით რესტორანში მომილოცეს ტორტები და ერთი ამბავი ყველა რაღაცეებს გვჩუქნიდა მე და ნინის. ნინის ყელსაბამი ვაჩუქე რომელიც სპეციალურად დავამზადებიე და შიგნიდან ჩემი სახელი ამოვატვიფრიე, არ დაიჯერებთ ნინიმ სამაჯური მაჩუქა ლურჯი ფირუზის თვლებით მის შიგნითა მხარეს მისი სახელი იყო ამოტვიფრული. ორივემ ვიცინეთ იდეებიც ერთნაირი გვაქთქო. ბიჭები მოვიდნენ საჩუქრები მოგვცეს, ყველას ხო ვერ გავხსნიდით . მერე დაიწყო გრიალი“ტუსოვკა ნაჩინაეტსიააა“ მოკლედ ბევრი ვიცეკვეთ, ვიცინეთ, გავერთეთ. ხო მართლა არა მარტო ახალგაზრდები მამაჩვენების ბიზნესპარტნიორებიც იყვნენ მათ შორის ანდრეას მშობლები ,ძალიან მაგარი ხალხია: თბილი და გულღია, რაც შეეხება თავად ბატონ ანდრეას არ მობრძანებულა, ეტყობა არ გვიკადრა . ნინის ტელეფონით მიულოცა . ჩემთვის მილოცვაც დაენანა. კი მეწყინა მარა სიმართლე გითხრათ გართობა არ შემიწყვეტია. უკვე დიდი ხნის დაწყებული იყო ქეიფი როცა ჩვენმა მშობლებმა გარეთ გაგვიყვანეს თვალახვეულები, როცა გამოვიხედე დამხვდა ჩემი საოცნებო შავი ფერარი და ორი მოტოციკლი. სიხარულისგან ვყვიროდით ორივე. ნინის მშობლებმა შარშან აჩუქეს მანქანა ახლა კი ორივეს მოტოები გვაჩუქეს. ჩემებმა კი მანქანა . ისე მიხაროდა რო მივაფრინდი ჩემს მშბლებს იმდენი ვაკოცე მაკიაჟი მომშორდა ,მერე ნინის მშობლებს გადავეხვიე ძაან მიყვარს ექსტრიმი და ადრენალინის გამოყოფა მოტოს ტარება ორივემ ვიცით ამიტო გაგვიხარდა საჩუქარი . ისევ განვაგრძეთ მოლხენა და ღამის სამ საათზე დაიწყეს სტუმრებმა წასვლა წამოსვლა ბოლოს ძაან ბრატები დავრჩით ალბათ ხვდებით ვინც. უკვე ჩვენც მივდიოდით როცა ბიჭებმა გაიცინეს რაღაცნაირად
-მოვიდა მაინც ეს ჩემისა(ზურა)
მეც შევბრუნდი და ანდრეა დავინახე მე მიყურებდა მერე თითქოს გამოფხიზლდა, მომიახლოვდა და საჩუქარი გამომიწოდა. მერე ნინის მიცა საჩუქარი ორივემ გავხსენით თავისივე თხოვნით და ერთნაირი ყელსაბამი და საყურეები დაგვხვდა . იმ განსხვავებით რომ ჩემსას ფირუზის ხოლო ნინისას ზურმუხტის თვლები ქონდა .მადლობა გადავუხადეთ და უკვე ყველანი ერთად გამოვედით რესტორნიდან, ჩემი მშობლები უკვე სახლში იყვნენ. ყველამ ჩვენ ჩვენს მანქანებს მივაშურეთ, მე ჩემს ახალთ-ახალ მანქანაში ჩავსკუპდი ბიჭებიც იჯდნენ უკვე დავუსიგნალე და ადგილს მოვწყდი. ვერც კი წარმოიდგენთ რა მაგარი იყო ისე ჩქარა მივქროდი სახლში ხუთ წუთში ვიყავი. დაღლილი და აჟიტირებული ვიყავი, ოთახი სავსე იყო საჩუქრებით ეგრევე გავიხადე და საწოლში დავწექი ,როცა ტელეფონზე შეტყობინება მომივიდა უცხო ნომერი იყო „იმედია სახლში საღ-სალამათი მიდი“არაფერი მიმიწერია ტელეფონი გადავდე და დავიძინე.
ერთი კვირის შემდეგ ჩემი მშობლები ამერიკაში გადავიდნენ საცხოვრებლად, აუცილებელი საქმეების გამო, ასე იყო საჭირო მაგრამ მე ვერ დამითანხმეს წასვლაზე, არ მინდოდა საქართველოს და რაც მთავარია ჩემი მეგობრების მიტოვება. მოკლედ დედას და მამას წასვლის წინა დღეს ყველამ ერთად ვიქეიფეთ, დავემშვიდობეთ მათ და მეორე დღეს გაფრინდნენ . ნინი და ბიჭები ჩემთან ერთად იყვნენ მაგრამ მაინც ვერ ვიტანდი მარტო ამხელა სახლში ყოფნას.
უკვე სწავლაც დაიწყო, მე და ნინი სტუდენტები ვართ. ბევრი ვიფიქრე და გადავწყვიტე ბინა მეყიდა მამაც დამთანმხდა . მე და ნინიმ ბინა შევარჩიეთ ,ახალ აშენებულ კორპუსში ,ძაან მაგარ ადგილზე, თავისი ეზოთი, დაცვით ,სათვალთვალო კამერებით დერეფნებში. მოკლედ ძაან მაგარი კორპუსი იყო. საკმაოდ დიდი ბინა ვიყიდე . მერე რემონტი დაიწყო ყველაფერი ჩემი გემოვნებით გავაკეთე, ავეჯის შესარჩევად ჩემი გიჟი ძმებიც დამყვებოდნენ. მოკლედ ბინაში ორ თვეში გადავედი . ყველაფერი კარგად მიდიოდა: ვსწავლობდი, ვერთობოდი მეგობრებთან ერთად ,ამერიკაშიც ორჯერ ვიყავი მშობლების სანახავად. ნინის და ლუკას უფრო უყვართ ერთმანეთი და მოკლედ სიამტკბილობენ.
ერთ საღამოს ბარში ვიყავით, პარასკევი იყო ამიტო შემეძლო დამელია კიდეც. ყველა ერთად ვიჯექით დათო მეხუმრებოდა იმაზე რო მარტო ვიყავი
-ისე მარიამ ასე გაუთხოვარი რამდენი ხანი უნდა იყო ბერდები უკვე
-ეჰ რას ვიზამთ ცოლობას არავინ მთხოვს და რანაირად გავთხოვდე
-შენ ვინ გთხოვს ცოლობას თავი თუ არ მოძულებია(ანდრეა) ეს კიდე არ მეშვება
ბიჭებმა მის ნათქვამზე გველურად გაიცინეს და ანდრეას რაღაცნაირად შეხედეს თითქოს რაღაცა ანიშნეს იმანაც დაუბღვირა და ვისკი მოსვა
-ისე მარიამ მეც არ მყავს საცოლედა ააა ? ხო არ გვეფიქრა სიცოცხლე. ამითამაშა მუდამ მოუსვენარმა ზურამ წარბები მეც სერიოზულად მივუგე
-ისე მაგარი აზრია ზური მარა ერთი პატარა პრობლემაა ჩემი გული დიდი ხანია დაკავებულია. ეს რო ვთქვი ანდრეას ვისკი გადაცდა, კინაღამ დაიხჩო
-რა გჭირს შე ჩემა იგუდები? გვერდებში ურტყამდა ხელს ლეო და თან იცინოდა სხვები კი ფხუკუნობდნენ როგორც იციან
-რაა? ვინმე გყავს და ჩვენ არ ვიცით?
-შენ რატო უნდა იცოდე მე ვინ მყავს და ვინ არა, ვინც საჭიროა იმან იცის. ნინი გვიყურებდა და ისიც იცინოდა
-მართალს ამბობს რა გინდა(დათო)
ანდრეამ თვალები დაუბრიალა
-შენ სულ რატო ყოფ ჩემს საქმეში ცხვირს ვერ ვხვდები და მომკალი, დაილია ხალხი ქვეყანაზე სხვანაირად რო მიიღო სიამოვნება ჩეს საქმეში ცხვირის ჩაყოფის და უაზრო საქციელის გარდა?
-ოო ახლა მაგარი ამბავი დატრიალდება? წავედით ნინიკო თორე ჩვენც მოგვხვდება მუშტი(ლუკა)
-სულაც არ ვაპირებ კამათს
-ასე ჯობია შე ქალო წამო ვიცეკვოთ (ნიკა)
ჩვენ ცეკვა დავიწყეთ საკმაოდ გამომწვევად გამოვიყურებოდი და ვიქცეოდი იმ საღამოს, როცა დავჯექით ვიღაც ბიჭმა ცეკვა მთხოვა მეც ეგრევე წავყევი რატო მეც არ ვიცი . ისიც როგორც ყველა ,კაი შტერი იყო დამიწყო „ტყლარჭვა“ ანდრეა ისე უყურებდა მეგონა მოკლავდა. ეს მაგრა მომეწონა და მეც ცეკვა განვაგრძე. ისიც ადგა და ვიღაც გოგოს გაყვა სააბაზანოში, იდიოტი მოიკლავს ჟინს. ფუ ნამდვილი ცხოველი, ნადირი. მალე დავასრულე ცეკვა და სუბთა ჰაერზე გავედი .მალე ანდრეა მომიახლოვდა თან თვალებს მიბრიალებდა როგორც ყოველთვის. ისე ვძულვარ როგორც მე მიყვარს ბედის ირონიაა არა?
-რა ხდება ანდრეა ?
ანდრეამ სახეზე ხელები მომადო და ეგრევე მითხრა-ვინ გიყვარს?
-გაწიე ეს ბინძური ხელები იმ ბ.. მონაკიდებ ხელს საერთოდ როგორ მახებ გული მერევა. ჩემი სატირა შაემჩნია ანდრეამ და ხო ვამბობ ესეც კაი გველიათქო, ისეთი რაღაც მითხრა სიცილი ვერ შევიკავე
-რაიყო გოგო სანამ გამოვიდოდი ხელები ორჯერ დავიბანე. თან იცინოდა მეც ისე მითხრა ვეღარ შევიკავე სიცილლი და ბარში დავბრუნდი . ის ბიჭი ისევ ამეკიდა ვიცეკვოთო მარა მოვიშორე მაგის ნერვები არ მქონდა.
-მოაშორე ეხლა ეს სანამ ამტყდარა ერთი ამბავი(ლუკა)
-მიდის ვერ ხედავ ? რა ამბავი უნდა ატყდეს
-ოხ შენ ვერასდროს .. ანდრეა მოვიდა და გაჩერდა
სახლში მალე წავედი საკმაოდ გვიანი იყო უკვე ბიჭები დარჩნენ ნინი კი წამოვიდა საკმაოდ ნასვამები იყვნენ ისინიც.
სახლში დაღლილი მივედი საკმაოდ დამღლელი დღე იყო ,შხაპი მივიღე ჩემი ლამაზი პერენგი ჩავიცვი, ატლასის ძალიან მოკლე და მოხდენილი . საწოლში დავწექი და ეგრევე ჩამეძინა. კარზე ბრახუნის ხმამ გამომაფხიზლა ჯერ ადგომა დამეზარა მერე უფრო მოუმატა. ისე მომეშალა ნერვები წამოვვარდი და კარები გამოვგლიჯე წინ დამხვდა „გლახათ დასობილი ხარდანივით მოქანავე“ ანდრეა კარების ჩარჩოს ხელი მიადო და კარგახანს მიყურებდა ჩემს შიშველ ფეხებზე სადარბაზოდან შემოსული სიო ეხეთქებოდა და ფეხები ლამის გამეყინა ანდრეამ სიჩუმე დაარღვია და ამოილუღლუღა, ისე სიტყვები მაინც არ ეშლება
-შედი სახლში გაცივდები
თვითონ კარში შემოვიდა და ჩემს წინ დადგა, თვალს არ მაშორებდა. რას მომაშრებდა შიშველი ვიყავი ნახევრად
-აქ რა გინდა ანდრეა? მთვარალი ხარ, თან შუა ღამეა
-არც მე ვიცი უბრალოდ მომინდა რო მოვსულიყავი და მენახე
უცებ ანდრეას ხელი ლოყაზე შემეხო გაყინული ქონდა რაღაც უცნაურად ვიგრძენი თავი ხელზე დავხედე და სისხლში ქონდა დასვრილი, მეორე ხელიც. ახლაღა დავაკვირდი რომ პერანგი გახეული ქონდა და სისხლი მოდიოდა . ძალიან შემეშინდა
-ანდრეა რა გჭირს კარგად ხარ?
-მე ,კი კარგად ვარ
-წამოდი მისაღებში შევიდეთ
ანდრეა უკან გამომყვა აი თურმე რატო ბანცალებდა არც მაგდენად მთვრალია ასე სულ კი სვამს . მდივანზე დაჯდა და თავი საზურგეს მიადო
-ანდრეა რა გჭირს გამაგებიე მთლიანად სისხლში ხარ მოსვრილი
-არაფერია მნიშვნელოვანი
-იჩხუბე?
-არა ვცემე უბრალოდ ერთი ს..
-აუ რა თავქარიანი ხარ ეხლავე მივხედავ მაგ ჭრილობებს
მე ხალათი მოვიცვი, საჭირო ნივთები ავიღე და ანდრეასთან გავედი .მას მდივანზე ეძინა ისე საყვარელი იყო პატარა ბავშვივით ეძინა
მე მას მივუახლოვდი და ხელი ლოყაზე ჩამოვუსვი მაშინვე გაიღვიძა და წამოჯდა
-სისხლს მოგწმენდ და თუ აგეწვას მითხარი
ანდრეას მუცელზე შევხედე სისხლი კიდე მოდიოდა ამიტომ მაისური ფრთხილად გადავაძვრე და შემეშინდა ძალიან შემეშინდა დანით მიყენებული ჭრილობა იყო მართალია ღრმა არ იყო მაგრამ სისხლი მაინც მოდიოდა
-ანდრეა რა გააკეთე გამაგებიე რა დღეში ხარ
-არაფერია სერიოზული ნუ ნერიულობ
ანდრეას ჭრილობა დავუმუშავე ჩემი ხელის შეხებისას ვგრძნობდი რო ჟრუანტელი უვიდა მთელს სხეულში. მერე ხელებიც გავუწმინდე შევუხვიე და ახლა დავიწყე ნოტაციები.
- გამაგებიე სად იყავი, რა გააკეთე, ბიჭები სად არიან, და აქ რატო ან როგორ მოდი,
-ვიჩხუბე ბიჭებმა გაგვაზავეს ისინი სახლში არიან
-ალბათ გაგლეჯილი მთვრალები
-აჰა, აქ ფეხით მოვედი
-ფეხით? შენ სულ გაგიჟდი ამხელა გზაზე ფეხით რანაირად მოდი თან ამ მდგომარეობაში . ახლავე დავურეკავ ბიჭებს და სახლში წაგიყვანენ
ანდრეამ ჩემი ხელი ხელებში მოიქცია და ნაზად მაკოცა თითქოც ჩემი კანის სურნელს იგრძნობდა, მე არაფერი მითქვია. ლოყა ჩემს ხელზე ედო და ისე მელაპარაკებოდა
-არ დაურეკო რა არ მინდა წასვლა, შენთან მინდა
-რა ჩემთან გინდა ანდრეა, არ გადამრიო სულ რაღაცაზე მეჩხუბები, ვერ მიტან და ჩემთან რა გინდა
-მე არ მძულხარ და რო გეჩხუბები დებილი ვარ, ნამდვილი იდიოტი როგორც შენ მეუბნები,შტერი ,კრეტინი . სულელი ვარ შენ რომ გტკენ გულს, მაპატიე გთხოვ აღარასდროს გეჩხუბები და არასდროს დაგიწყებ მწარე სიტყვების თქმას
-ანდრეა მე
-ვიცი რო ვერ მიტან და გგონია რო ასე იმიტო ვიქცევი რო მძულხარ მაგრამ შენთავს ვფიცავარ არაა ეგრე არ მძულხარ ნამდვილი გამ...ბული ვარ ასე ცუდად რო გექცევი. გეფიცები გულს არ გატკენ, ვიცი რო ვერ მაპატიებ მარა შევეცდები რო აღარ გძულდე და ჩემი არ გეშინოდეს , მენდობოდე და ისეთი გამიცნო როგორიც ვარ და არა საშინელი ცუდი ბიჭი რომელიც სულ გულს გტკენს.
ანდრეა მთელი გულწრფელობით მელაპარაკებოდა იმდენად მოახდინა ამან ჩემზე გავლენა სიტყვა ვერ ვუთხარი უბრალოდ ვუსმენდი და არ მჯეროდა რო ამას მეუბნებოდა.
-მაპატიებ? ოდესმე ხო მაპატიებ. მითხარი რო არ გეზიზღები. გთხოვ მითხარი რო არ გძულვარ
-ანდრეა მე ვერეაფერს ვერ გეტყვი ხვალ დავილაპარაკოთ , ახლა მთვრალი ხარ და თან დაჭრილი დასვენება გჭირდება და გთხოვ დამარეკიე ბიჭებთან.
-არ გამიშვა გთხოვ არ მინდა რო წავიდე, სხვაგან არ მინდა შენს გვერდით მინდა ბიჭები ვერ მოვლენ
მეც მივხვდი რო ისინი ამაზე უარეს დღეში იქნებოდნენ. ასე მარტო ვერ გავუშვებდი ამიტო დავმორჩილდი. ისე მიყვარს ვერც სიამყის და ვერც ვერაფრის გამო გავაგდებ გარეთ.
-კაი დარჩი საწოლს გაგიმზადებ და დაიძინე გვიანია უკვე და დასვენება გჭირდება. სისიხლი ისევ წამოგივა არ ადგე ჩემს მოსვლამდე.
ოთახში მალე დავბრუნდი საწოლი უკვე მზად იყო სტუმრის მისაღებად .
-ანდრეა წამოდი და დაწექი
-მე არ მინდა დაძინება
-გინდა
-ხო მაგრამ
-ჩემს სახლში ჩემი კანონები მოქმედებს და თუ არ მოგწონს კარი ღიაა . შევუბღვირე ანდრეას იმანაც ჩაიცინა და ადგა
-ფრთხილად არ გეტკინოს
ისევ გაიღიმა, ვაიმე მთვრალიც საყვარელია. რას ბოდავ გოგო სულ გაგიჟდი?
-აქ უნდა დავწვე?
-ხო
-მარტო?
-არა ნაშებს აგიყრი ახლავე. რამდენი და როგორი, ქერა თუ შავგვრემანი
-კაი რა რეებს მელაპარაკები გოგო არ გრცხვენია?
-მიდი რა თუ შედიხარ შედი
-შენ სად წვები
-ჩემს ოთახში, თუ რამე დაგჭირდეს დამიძახე კაი?
-კაი
ანდრეა ოთახში შევიდა მე კი ჩემს საძინებელში შევედი. დავწექი მაგრამ რა დამაძინებდა სულ ანდრეას სიტყვები მიტრიალებდა თავში იმედის ნაპერწკალი გამიჩნდა ,რომ მართლა ნანობდა თავის სულელურ ქცევებს, მაგრამ რა სულელი ვარ მთვრალია ხვალ ალბათ არც არაფერი ემახსოვრება .
ამ ფიქრებში ვიყავი, თავზე უზარმაზარი ჩრდილი რო დამენათა. ანდრეა თავზე მედგა
-ანდრეა აქ რას აკეთებ ჭრილობიდან სისხლი წამოგივა
-ვერ დავიძინე
-დაბრუნდი რა ოთახში და თუ გინდა გამაყუჩებელს მოგცემ
-არ მინდა
-აბა რა გავაკეთო გამაგებიე
-შენთან დავწვები რა
ისეთი საყვარელი თვალებით შემომხედა გული გამიჩერდა ასეთი არასდროს არ მინახია მის თვალებში ისეთი წრფელი სხივი იკვეთებოდა
-ანდრეა რა გინდა მითხარი მე იავნანას გიმეღებ თუ როგორ დაგაძინებ
-გთხოვ მარიამ გეფიცები არც შევტოკდები უბრალოდ შენთან მინდა
მე პასუხის ნიშნად გავიწიე ანდრეას თვალები გაუნათდდა ისე გაუხარდა როგორც პატარა ბავშვს სათამაშოს ჩუქება უხარია.
მე საწოლში ვიყავი წამომჯდარი თავი საწოლის თავზე მქონდა მიდებული ანდრეა ჩემს გვერდით დაწვა და თავი მუცელზე დამადო
-არ მიყვირო რა გთხოვ ნუ გააფუჭებ ყველაფერს
-ანდრეა შენ მომკლავ ამდენი გაუგებრობით
ანდრეა ჩემთან ასე ახლოს იყო ვერ მოვითმინე და თმაზე წავეთამაშე მართალია გრძელი თმა არააქ მაგრამ იმდენად რბილი და ნაზი თმები აქვს მსიამოვნებს მათი შეხება. ვიგრძენი რო გაიღიმა , არაფერი უთქვია უბრალოდ გაჩუმდა და მალევე დაეძინა. მე ფრთხილად დავადებიე თავი ბალიშზე , ცოტა შეიშმუშნა მაგრამ ძილი განაგრძო . მე ქვემოთ ჩავიწიე ძალიან მციოდა ამიტო ანდრეას ხელზე დავადე თავი და მეც ჩამეძინა. დილით როცა გავიღვიძე ანდრეას ეძინა, მაგრამ საბანი არ ეფარა ჭრილობა უჩანდა ბინტი გაწითლებული იყო, მაგრამ ვერ გავაღვიძე, უბრალოდ ავდექი და სამზარეულოში გავედი. ცომი გამოვიღე და ხაჭაპური გავაკეთე. ვგიჟდები ამ საჭმელზე. მერე ჩაისთვის წყალიც დავდე. ოთახში გასვლას ვაპირებდი ანდრეა რო შემოვიდა. მარტო შარვალი ეცვა
-დილამშვიდობის
-დილამშვიდობის, კარგია რო გაიღვიძე ჭრილობა გაქ შესახვევი გტკივა თუ არა
-არ მტკივა
კაი წავალ და სახვევს მოვიტან. ანდრეა სკამზე დაჯდა მე კი ოთახში გავედი ბინტის ასაღებად. ამ დროს კარზე ვიღაცამ ზარი დარეკა .მეც გავაღე და გავშეშდი კარებში ნიკა ზურა და დათო იდგნენ ჩემი რეაქცია გაუკვირდათ
-რაიყო მარიამ არ შეგვიპატიჟებ?
-კი შემოდით
ბიჭები შემოვიდნენ
-აუ რა სუნია მარუ ხაჭაპურია? აუ რა ჯობია შენს ნახელავს. ნიკა პირდაპირ სამზარეულოსკენ წავიდა ბიჭებიც სიცილით მას გაყვნენ უკან და მე რო მივედი სახვევით გაშტერებული უყურებდნენ ანდრეას
-ამას რა უნდა აქ მარიამ?(ნიკა)
-კითხე და გეტყვის
-შე ჩემა უთხარი რო გი(ზურა)
ანდრეამ თვალები დაუბრიალა და ისიც გაჩუმდა
-რა უნდა ეთქვა?
-არაფერი იმას ამბობდა ზუკიტო რო წუხელ ვურეკეთ ამ ვაჟბატონს ამ დილასაც ეძებენ ლუკა და ლეო და ეს თურმე აქაა
-კაი შემეშვით რა და თუ რჩებით დაჯექით თავზე რო მადგეხართ მისკდება თავი
-ოჰ რო გასცემ ბრძანებებს ვინ მოგცა უფლება(ზურა)
-დადუმდი შენ ბევრს ლაქლაქობ ძაან (ანდრეა)
-გეყოფათ ეხლა ამ ჩემს სახლში კინკლავი დაურეკეთ იმათ და ერთად ვისაუზმოთ
-კაი მარიკუნა სპასიბა
-სკამი მომაწოდე რა
დათომ სკამი გამომიწოდა მე ანდრეას წინ დავჯექი და ნივთები მაგიდაზე დავაწყვე
-ჩვენ მისაღებში გავალთ ოქეი გვრიტებო?(დათო)
-გაა.სი(ანდრეა) თან ფეხი მოუქნია ისინიც გავარდნენ მისაღებისკენ
მე კი ხმა არ ამომიღია ანდრეას სახვევი ფრთხილად მოვხსენი, ბამბით მოვწმინდე, მალამო წავუსვი და ისევ შევუხვიე . თავი მაღლა რო ავწიე ანდრეა მიყურებდა
-რა ხდება რატო მიყურებ ეგრე
-არაფერი, მადლობა რო არ გამაგდე ,ის ადამიანი სახლიდან რომელსაც ვერ იტან
-ანდრეა არაა ეგრე მართალია ნერვებს მიშლი სულ მარა ნამდვილად ვერ ვიტყვი რო ვერ გიტან. გადი ახლა ბიჭებთან და მეც მალე მოვალ
ანდრეა ძალიან გაახარა ჩემმა ნათქვამმა, ეს მის თვალებში ამოვიკითხე მაგრამ არაფერი უთქვია უსიტყვოდ გავიდა მისაღებისკენ. მე კი ჩემი ხაჭაპურები დავჭერი თეფშები და ჭიქები გავიტანე და მისაღების მაგიდაზე დავაწყვე
-ვა მარუ რა მაგარი სუნია აუ ვგიჟდები შენზე .ზურა მოვიდა და ხმაურით მაკოცა ლოყაზე მე კი ხელი წამოვარტყი
-გადი შე აფერისტო
-კაი რა არ გრცხვენია მარუსი? შენზე ვგიჟდები ხო იცი
-ხელს ხო არ გიშლით (ანდრეა)
-არა ხო არ გაგიჟდი
-კაი გავალ მე ჩაი გინდათ თუ ყავა
ბიჭებმა მითხრეს რომელიც უნდოდათ მეც მოვადუღე ლანგარზე დავაწყვე და მივიტანე მერე კარაქი პური და პავიდლო წავიღე და ყველანი შემოვუსხედით სუფრას ხო სხვებიც მოვიდნენ.
-აუ მარიამ რა ხელები გაქ (ლეო)
-ოქრო(დათო)
ზურამ ხელზე მაკოცა მე კიდე გავუცინე და ჭამა განვაგრძე . ის კი გადამავიწყდა რო ხალათით ვიჯექი.
-შენ ჩაცმას არ აპირებ?(ნიკა)
-აუ ხო, თქვენ ხელში კიდე კაი შიშველი არ დავდივარ
-შენ ხო არ გაგიჟდი ჩაცმულს ძვლივს გაცილებთ ბიჭებს მოვკვდით მაგათი ნაცემი და რო გაიხადო ვაფშე მოკლავს ამ საცოდავს ვიღაცა(ზურა)
-რაა? ეს ამ დღეში იმიტოა რო ჩემ გამო ცემა ვიღაცა?
-დებილია დაანებე რა თავი(ანდრეა)
-კითხვა დავსვი მემგონი და მიპასუხე სანამ გავაფრენ
-რა გინდა მარიამ რა მნიშვნელობა აქ ვის და რის გამო ვეჩხუბე
-შენ ვერ ხარ ხო კარგად დანით ხარ დაჭრილი და კიდე არ უნდა გკითხო რატო იჩხუბე? რო გაგიყარონ ეგ დანა ერთ დღეს და მიგაკლან იჩხუბე მერე მაგრად.
ვუყვირე და ჩემს ოთახში გავვარდი . შარვალი და ზედა ჩავიცვი როცა ანდრეამ დააკაკუნა
-შეიძლება?
-გამოვდივარ დამელოდე
ოთახიდან გავედი და კართან აყუდებული ანდრეა დავინახე ბიჭების ლაპარაკი კი მისაღებიდან ისმოდა
-რა გინდა
-კაი რა რატო მიჭედავ ვერ გავიგე ,არ მინდა რო ისევ გეკამათო ხო შეიძლება ხელი შემიწყო რო გამოვსწორდე
-კაია რადგან გახსოვს წუხელ რაც ილაპარაკე
-რათქმაუნდა მახსოვს იმედი მაქ რო შანს მომცემ ყველაფერი ახალი გვერდიდან დავიწყოთ
-რაღაც არ მესმის რატო გადაწყვიტე ასე უცებ რო ცუდად მექცეოდი
-აუცილებლად გაიგებ პირობას გაძლევ ახლა მითხარი რო მეორე შანსს მაძლევ მარიამ
-რანაირად მიყურებ რა, შრეკის კატა მგონიხარ. ამაზე ორივემ გავიღიმეთ მაგრამ აშკარად თემა ვერ გადავიტანე ისევ ისე მომლოდინე მზერით მიყურებდა
-მარიამ
-ხო კაი
-რა კაი თანახმა ხარ?
-ხო თანახმა ვარ მეორე შანსი მოგცე და დავივიწყო შენი სისულელეები
ანდრეა უცებ გადამეხვია და ლოყაზე მაგრად მაკოცა
-კაი გადი ახლა დავიხჩვი
-მაპატიე უბრალოდ ძალიან გამიხარდა
-რანაირი ადამიანი ხარ ვერ გავიგე ხან ვერ მიტან ხან კარგად მექცევი ახლა მეორე შანსიო ერთადერთი ხარ ვინც ყოველთვის მაბნევს
-ვგიჟდები ასე პირდაპირ რო მეუბნები რასაც ფიქრობ
-რომც არ ვთქვა ისეთი მაიმუნი ხარ მაინც ხვდები და რა აზრი აქ ლაპარაკს
-ნუ ეგეც მართალია
ასე შევედით მისაღებში
-ვაიმე ღმერთო მემგონი უთხრა
-რას ბოდავს ეს მთელი დღე ვერ მეტყვით?
-დაანებე თავი რა წუხელ ერთი ორი ამასაც მოხვდა და ვერ არის კარგად. თქვა ანდრეამ და თვალებით ანიშნა მოკეტეო
-ბიჭებო იმედი მაქ სამსახურს გამიწევთ
-რა სამსახურს(ნიკა)
-არ მომწონს ნახევრად შიშველი ყმაწვილის ჩემს სახლში ხეტიალი და უყიდეთ რა მაისური
-მაგაზე გეტყვით უარს? ამის ყურება მართლა შემაწუხებელია ქონია ცარიელი(ლეო)
ყველანი ვიცინოდით ანდრეამ კი მასზე გადევნება სცადა მაგრამ ხელი მივადე ერთ ერთ კუბიკზე რომელიც ნავარჯიშები სხეულის მანიშნებელია და ეგრევე გაშეშდა ადგილზე
-ვაა საღოლ მარიამ ათი წუთია ზავი დადეთ და აჩერებ უკვე და აწი ხო ვაფშე დააჩმორებ(ზურა)
-თქვენ ყველა რაღაც უცნაურად ჭუკჭუკებთ და გუშინ ერთად გცემეს ყველა და გამოქლიავდით თუ რა მაფიაა(მე)
-აუ რა იშხამები გოგო წავედი მე მაიკას მოვუტან ტიტლიკანა ბიჭს(დათო) დათო გავიდა და ლუკაც გაყვა საქმე მაქო სხვები დარჩნენ და ვილაპარაკეთ თან ტელევიზორს ვუყურებდით. მაისური მალე მოვიდა და ანდრეაც შეიმოსა ამდენ ლაპარაკში კი იყო უკვე ოთხი საათი
-კაი წავედით ახლა ჩვენ თორე დაგღალეთ ამდენი ლაპარაკით(ზურა)
-როგორც გინდათ მარა მე ლაპარაკით რა დამღლის
-თვითონ ამბობს და მე რაღა ვუთხრა(ანდრეა)
-კაი წავედით ახლა
ბიჭები გავაცილე და ნინის დავურეკე ყველაფერი მოვუყევი და გადაირია .
მას შემდეგ ყველაფერი კარგად მიდიოდა ერთი კვირა ისე გავიდა ძალიან მშვიდად და წყნარად ვიყავით ყველა .ანდრეაც არ მკბენდა, მოკლედ ჩვეულებრივი ურთიერთობა გვქონდა. ერთ საღამოს მეგობარი წვეულებას მართავდა თავსი ძმის ჩამოსვლის აღსაღნიშნავად მეც მოვემზადე ძალიან ლამაზი ყვითელი კაბა ჩავიცვი ისეთი კაშკაშა, ძაან მაგარი იყო ფეხზე შავი ფეხსაცმელი ჩავიცვი თმა გავიშალე და შავი მანტო მოვიცვი, რადგან უკვე ზამთარი იყო და გარეთ ციოდა. მოკლედ გასაღები ავიღე და ხუთ წუთში რესტორანში ვიყავი. ნინი მოგვიანებით მოვიდა ნიკასთან ერთად. მალე ბიჭებიც მოვიდნენ ერთად როგორც ყოველთვის და ჩვენსკენ წამოვიდნენ
-ვაუუ მარუსი რავა ხარ გოგო(ზურა)
-ლამაზო შეიძლება შენი გაცნობა?(დათო)
-აუ კრასავიცა ვის დაეკარგე(ლეო)
მე სიცილით ვიგუდებოდი მათ სახეებზე და წარბების თამაშზე
-ვაუუ ბიჭებო რა სიმპოები ხართ?
-მარიამ შენთან ვინ მოვა სიცოცხე(ნიკა)
-თქვენ კარგად ხართ?
-აუ უმაგრესად მარიამ უბრალოდ შოკია შენი დანახვა რა(ზურა)
-არ დამიმალოთ რა მოწიეთ მითხარით რა, თუ რამე მეც მიჩალიჩეთ
-მოწევა რათ მინდა შე კაი ქალო არ იცი რითი ვკაიფობთ?
-ვაიმე არ ვიცი და არც მაინტერესებს .
-აუ ბიჭო რა დამუნჯდი რა სულ(ზურა)
-რა გინდა შე ჩემა რა ვთქვა შენსავით ხო არ ვიბოდიალებ(ანდრეა)
-ეგ რაც მე აღარ მეჩხუბება ვერაფერს ვეღარ ამბობს სასაცილოს კი არა საერთოდ დამუნჯდა(მე)
-შენ მემგონი მოგენატრა ჩემთან ჩხუბი. არ ვამბობდი ვერ გაძლებთქო? ერთი კვირაა მარტო გასული (ანდრეა)
-კაი რა იყო რას მაშინებ 10 წელია გიძლებ მეტი თუ არა და ახლა მაშინებ შე კაცო?
-კაი გეყოფათ არ დაიწყოთ რა (ლუკა)
-აუ ლუკიტო მოწყდი შენ ნინის თვალებს? აუ კიდე სასწაული
-მარიამ
-რა იყო ნინი რა ვთქვი ტყუილია რამე? სულ გაშტერებული დადიხართ ორივე. მეც ვარ შეყვარებული მარა მეტყობა რამე გამოშტერების?
-ერთი შენ ვინ გიყვარს ის გამაგებია და მოკლა მერე ანდრეა თუ გინდა(ზურა)
-ეგ სახვანაირად უნდა გეთქვა „მომკლა მერე თუ გინდა“ და არა ანდრეა მოკლას
-აუ მე რატო მოვიკლა თავი ეს ისედაც ცოცხალ მკვდარია
-შენ იქნები ახლა მკვდარი თუ მოგხვდა მუჭი(ანდრეა)
-კაი შე ჩემა რა მისერიოზულე
მოკლედ ასე კინკლაობდნენ ბიჭები ანდრეა მაინც ვერ ჩერდებოდა და ზოგჯერ მკბენდა. მერე დავიწყეთ ცეკვა მე საკმაოდ ბევრი დავლიე ბიჭებს ეჩქარებოდათ და წავიდნენ. მარტო ანდრეა დარჩა, ნინი ხვალ სადღაც მიდიოდა და ისიც წავიდა .მერე ცეკვა გავაგრძელეთ. მე და ანდრეამ ტანგო ვიცეკვეთ ,უკვე მივეჩვიე მოკლედ რა ამასთან ცეკვას და მერე ტაშს და ოვაციებს. დავჯექი და ისევ დავლიე მერე ვიღაც ბიჭი მოვიდა საკმაოდ ზრდილი ჩანდა
-გთხოვთ რა მარიამ ვიცეკვოთ
-იცით არ შემიძლია
-კარგით რა იმას ვერ მეტყვთ რო ვერ ცეკვავთ და დაღლილიც არ ჩანხარტ
-კარგით ვიცეკვოთ
მე საბას გავყევი საცეკვაო სცენისკენ ანდრეას რაც ყველაზე მეტად დარჩა საშინელი ის იყო რო ვერ იტანს ვინმეს რო ვეცეკვები რა უბედურებაა ეს რა . მოკლედ დამთავრდა ცეკვა და აივანზე გავედი ,ანდრეაც უკან გამომყვა ძაან გაბრაზებული იყო მაგრამ არ ვაქცევდი ყურადღებას
-რა მოხდა ანდრეა
-რატო მაგიჟებ მარიამ
-რას ქვია გაგიჟებ
-ვითომ ვერ ხვდები რო ვერ ვიტან როცა ვიღაც დებილები გეხებიან და გიფათურებენ ხელებს მაინცადამაინც ყველას უნდა დავამტვრიო ხელები?
-ანდრეა გაგიჟდი ხო რა სცენებს მიმართავ კი უფრო უკეთესი ურთიერთობა გვაქ მარა ზედმეტია ძაან შენი საქციელი
-რაა ზედმეტი მითხარი რას ეძახი ზედმეტს რო არ მინდა ვიღაც ახვარს ეცეკვო?
-ანდრეა არ გაქ უფლება არავინ არ ხარ ჩემი არც ძმა არც მამა არავინ
- რას მეუბნები ხვდები საერთოდ, იმ ღამის შემდეგ არ მეგონა კიდე თუ რამის ლაპარაკი და ახსნა დამჭირდებოდა
-რა ღამის შემდეგ ანდრეა
-შენი აზრით ყველა გოგოსთან მივდივარ სახლში ღამით ვეუბნები რო მასთან მინდა ყოფნა რო სხვაგან არ მინდა და უბრალოდ ვწვები მასთან ერთად ? მითხარი შენი აზრით ყველას ვუბოდიშებ და პატიებას ვთხოვ ან მეორე შანსს ? მითხარი
ისე მიყვიროდა ანდრეა სისხლმა ამასხა თავში და მეც ყველაფერი ვუთხარი რასაც ვფიქრობდი თან იმხელა ხმაზე ვყვიროდი ხმა ლამის ჩამივარდა
-შენ მემგონი გინდა გადამრიო, რას მოითხოვ ჩემგან, ან რა ნამიოკებით მელაპარაკები. რაც მახსოვხარ სულ მეჩხუბები, მლანძღავ რა აღარ გითქვია ჩემთვის სულელიდან დაწყებული იმით რო ისეთი მახინჯი ვარ ფეხებსაც არ ამაწევიებს ვინმე შეყვარება ზედმეტიაო. მერე უცებ მოდიხარ ნასვამი, გალეშილი, თან დაჭრილი, რჩები ჩემთან მეუბნები შენთან მინდაო მერე პატიებას მთხოვ. საერთოდ ვერ ვხვდები ჩემგან რას მოითხოვ არასდროს არავსთვის არ მიმიცია რამის მითითების უფლება მამაჩემმაც კი არ იცის შენიშვნის მოცემა იცის რო არაფერს არ გავაკეთებ ისეთს რაც არ იქნება ჩემთვის შესაფერისი და შენ რა უფლება გაქ როგორც ქარაფშუტა ქალს ისე მელპარაკო.
ვუთხარი და მაშინვე დავტოვე იქაურობა , სახლში წავედი ნივთები პატარა ჩანთაში ჩავყარე რაც მჭირდებოდა მარტო ის ნივთები გასაღები ავიღე და ქალაქიდან გავედი ,აგარაკზე წავედი ისე მივქროდი ქუჩაში მდგომი კამერაც ძვლივს მოკრავდა მანქანას თვალს. ჩემი ტელეფონი არ ჩერდებოდა ჯერ ანდრეა მირეკავდა მერე ნინი, ბჭები. მაგრამ არავის დანახვა არ მინდოდა ასე არეული გონება არასდროს მქონია ამიტო მარტო ყოფნა მინდოდა, ჩემი ბავშვობის საყვარელ ადგილზე. წყნეთში ძალიან ლამაზი მყუდრო სახლი გვაქ დიდი ეზოთი ხეებით საქანელებით, ჰამაკით. მოკლედ ძაან სიმყუდროვეა. სახლში შევედი უკვე სამი საათი იყო ფეხზე ძვლივს ვიდექი არაფრის თავი არ მქონდა ჩემს საყვარელ საძინებელში ავედი და იმწამსვე დავიძინე ,როგორც კი თავი დავდე ბალიშზე.
დილით გვიან გავიღვიძე ტელეფონი ვიბრაციაზე მქონდა დაყენებული მარა მაინც ისე ზუზუნებდა გული შემიწუხდა დავხედე და 60 გამოტოვებული ზარი იყო გულში გამეცინა რანაირად ვყვარებივარ ამ გიჟებსთქო შეტყობინებებზე არაფერს ვიტყვი ტელეფონი ოთახში დავტოვე შხაპი მივიღე გამოვიცვალე და სუბთა ჰაერზე გავედი. ისედაც ზამთარი იყო მაგრამ აქ საერთოდ სხვანაირი ჰაერია სუბთა და აი რო გეწმინდება ფილტვები ჩასუნთქვისას სკამზე დავჯექი და გარემოს გავყურებდი. მერე მარაზიაში წავედი პროდუქტები ვიყიდე და უკან დავბრუნდი. სახლი მივალაგე უცებ მტვერი გადავწმინდე ჭურჭელს წყალი გავავლე ჩაი გავაკეთე , ბუტერბროდი და მაგრა ვისაუზმე აუ რა მაგარი ყოფილა მარტო ყოფნა ხმაურისგან ქაოსისგან შორს. ბევრი ვიფიქრე ჩემზე და ანდრეაზე მაგრამ მაინც ვერ გამოვიტანე დასკვნა და გონებას ვუბრძანე ამ თემაზე აღარ მეფიქრა. საღამომდე გარეთ ვისეირნე მერე კი სახლში დავბრუნდი და ნინის მივწერე კარგად ვართქო და ტელეფონი ისევ გავთიშე . საღამოს ვივახშმე ბუხარი დავანთე და გვიანამდე იქ ვიჯექი. მერე კი დასაწოლად წავედი უკვე გვიან იყო და მალევე დამეძინა. შუაღამისას ფანჯარაზე რაღაც ეცემოდა და ავდექი მგონი ქვა იყო აივანზე გავედი და რას ვხედავ ჩემს წინ დგანან ბავშვები და აქვთ გული გაკეთებული ის გიჟი ანდრეა იდგა მათთან დიდი ვარდეის თაიგულით ხელში და ბოლო ხმაზე ღრიალებდა- „მარიამ მიყვარხარ.“
ისეთი გრძნობა მქონდა ლამის გული გამიჩერდა თვალებს ვახამხამებდი მაგრამ კადრები იგივე იყო აივნის კიდეს დავეყრდენი და თითქოს ემოციები ცივ რკინას გავუზიარე. გონს თბილი ხელების შეხებამ გამომიყვანა ანდრეამ ყურში ჩამჩურჩულა
-მიყვარხარ, მარიამ სიგიჟემდე მიყვარხარ ამ ქვეყნად ყველაზე მეტად მიყვარხარ.
არ ვიცოდი რა მეთქვა ის რო მეც სიგიემდე მიყვარდა თუ ჯერ მის სიყვარულში დავრწმუნებულიყავი. გონებამ მიკარნახა რო მომეთმინა და მერე ყველაფერს ვეტყოდი ცოტა რო მოითმინოს რა დაუშავდება.
-მარიამ
-ანდრეა მე, იცი გაოცებული ვარ ამას არ ველოდი
-ვიცი და მაპატიე რო ასეთი დებილი ვიყავი და აქამდე არაფერი გითხარი ახლა უბრალოდ შანსი მინდა და გეფიცები ყველაფერს გავაკეთებ რო შენც ისე შემიყვარო როგორც მე
ვაიმე შენ რო იცოდე მე როგორ მიყვარხარ მაგას არ მეტყოდი
-ანდრეა მე არც კი ვიცი რა გითხრა კიდე გაოგნებული ვარ
ანდრეამ ჩემი გაყინული სახე ხელებში მოიქცია შუბლზე მაკოცა თან ისე ტკბილად ლამის ვუყვირე მეც მიყვარხარ და სად იყავი ამდენი რო მაწამეთქო
-ახლავე არაფერს გთხოვ უბრალოდ მინდა იცოდე რო მიყვარხარ
ამ დროს ყველანი ერთად შემოცვივდნენ ნაღდი გიჟები
-აბა რა ხდება შეიქმნა კიდე ერთი წყვილი?(დათო)
-კაი მაცადეთ რა შოკში ვარ
-შენ მოგივლი მე რო გამოიქეცი სად წამოდი კინაღამ ინფაქტი მოგვივიდა სუყველას (ნინი)
-კაი რა ხო მოგწერე კარგად ვართქო
-აუ რა სულელი მყავხარ გოგო(ნიკა)
მერე ყველამ ჩამკოცნა მებუზღუნეს და დავაწვინე ოთახებში ნინი ჩემთან და ბიჭები გადავანაწილე ამდენი საძინებელი არ იყო. მოკლედ ნინიმ მომიყვა რო
-ანდრეა გადარეული გეძებდა ყველა ვნერვიულობდით მარა ეს ლამის გიჟს გავდა გონება დავძაბე და მივხვდი აქ რო იქნებოდი. ამათ იცოდნენ რო უყვარდი და ეგრევე აქეთ დავაწექით რა . ეს მაგან მოიფიქრა სანთლები ძაან ბანალურიაო ჰოდა მერე სენც კი იცი
-ნეტა მართლა ვუყვარვარ თუ სხვა რამე უნდა
-მემგონი გიჟდება შენზე
-აუ ვნახოთ ხვალ ვეტყვი რო შანსს მივცემ და თუ სეეშვება ნასენში გულავს დამივხვდები რო ვუყვარვარ მეც ვეტყვი სიმართლეს.
-აუ რა მაგარია გოგო ხო გეუბნებოდი შენი ბედია ეგ გიჟი ბიჭითქო.
დილით ერთად ვისაუზმეთ ანდრეა თვალს არ მაშორებდა მემგონი მართლა ვუყვარვარ.
ყველანი მიმოიფანტნენ ადგილით ტკბებოდნენ გადავწყვიტეთ ბარემ შაბათ-კვირა აქ გაგვეტარებია. მე და ანდრეა ერთად ვიყავით
-ანდრეა მე გადავწყვიტე შანსი მოგცე მოიცადე ადამიანო ნუ ირევი ასე უცებ იცოდე გამოსაცდელ პერიოდს გაძლევ და თუ დავრწმუნდები შენს გრძნობებში მერე ვნახავთ რა მოხდება წინასწარ ვერ დავგეგმავ ვერაფერს.
-გასაგებია . მარიამ მადლობა უფრო მეტად მიყვარხარ ასე მაგარი რო ხარ. ანდრეა გადამეხვია და შუბლზე მაკოცა
-რა იყო ადამიანო რა ყოველ წუთას მკოცნი
-აუ რაიყო გოგო ძვლივს გითხარი ამდენი წლის მერე მიყვარხართქო და ახლაც ვერ გაკოცო?
მთელი შაბათკვირა მაგრა გავატარეთ ეს ბიჭი საერთოდ შეიცვალა სად იყო ამდენი ხანი ვერ მითხრა თუ ვუყვარდი? ხან ბუშტებით მხვდებოდა ხან ვარდებით ან სხვა ყვევილებით მოკლედ მანებივრებს რა საჩუქრებით მე კიდე ასეთ რაღაცეებზე სულ მეცინება და იმასაც ვეცინოდი მაგრამ ჯერ მიძლებს. აი ბიჭებმა კი შეიკლეს ხელში აღადავებდნენ ასე რო დამყვებოდა კუდში“არ გაიქცევა ნუ გეშინია“ „ამდენი ხანი გეთქვა რო გიყვარდა ხო ამოვისუნთქავდით შენი მოწყენილი სახის ყურებით“ და მოკლედ ასეთი რაღაცეები რა.
მერე თბილისში ჩავედით და ყველაფერი მწყობრში ჩადგა ლექციები, გართობა ოღონდ იმ განსხვავებით რო ანდრეა სულ ლანდივით ყველგან იყო და თვალებგაფართოებული უყურებდა ყველას ვინც გამომხედავდა მე კიდე ვიცინოდი ამაზე და ასე გავიდა ერთი კვირა. ამ ერთ კვირაში როგორც ვიცი არც ერთ გოგოს არ გაკარებია მაგრამ მაინც არ ვარ დარწმუნებული რო მერე არ მიღალატებს და ყურადღებით ვიყავი. ერთ საღამოს სახლში ვიყავი არ მქონდა სადმე წასვლის თავი და ვიწექი . ნინიც სახლში იყო მე კიდე მოვიწყინე და ბარში წავედი ვიფიქრე ბიჭები იქ იქნებიანთქო. მოკლედ ჩავიცვი და ბარში წავედი კარი შევაღე ზურა და დათა დავინახე მათკენ წავედი
-ზდაროვა ბრატებს
რო დამინახეს დაიბნენ მე შევატყვე მაგრამ არ შევიმჩნიე
-რას მებღვირებით ბიჯო
-არა საიდან მოიტანე (დათა) ცოტა ძალა მოიკიბა ვითომ მარა ღელავდნენ . რაღაც გული ცუდს მიგრძნობდა უცებ გავშორდი იმათ და ბართან მივედი მაგრამ სააბაზანოში წავედი აი იქ კი მოვკვდი ანდრეა ვიღაც გოგოს აკივლებდა რასაც ქვია . ახლა მივხვდი რამდენი ძალა მქონდა ვიდექი და ცრემლიც კი არ მომდიოდა იმათ ვერ შემამჩნიეს და სანამ მთლად გაიხდიდნენ ხმის მობილიზება მოვახდინე
-ბრავო ანდრეა ბრავო მართლაც დავრწმუნდი შენი სიყვარულის სიწრფელეში რო გიყურებ თან ისეთი მონდომებულად და სიძლიერით მიმტკიცებ მე სიყვარულს ვიცი რო ნამდვილად „სიგიჟემდე“ გიყვარვარ.
ალბათ მიხვდით როგორი უდარდელი ფეხებზე ტონით ველაპარაკე .ანდრეა გაშეშებული მიყურებდა არ მელოდა ვაჟბატონი ისე მემგონი „საქმე“ რო შევაწყვეტიე ის უფრო ეწყინა მარა ეს ისეთი მაგარია დაიწყებს თავიდან როგორმე
-ვაიმე დიდი ბოდიში შეგაწყვეტიეთ (.გოგოს მივუბრუნდი რომელიც ზედის ღილებს იბნევდა)მარა გული არ გაიტეხოთ თავიდან დაიწყებს ხმა დააყენეთ თქვენ მაინც რა იცი რას იზამს გაბრაზებულზე
ოთახიდან გამოვვარდი ანდრეა უკან გამომყვა და ხელი დამიჭირა მაგრამ ისე გავხედე ხმა როგორ ამოიღო მიკვირს
-მარიამ მოიცადე გთხოვ
-ხელი გამიშვი ეხლავე და არ გაბედო ჩემთან მოკარება თორე ჩემს თავზე პასუხს არ ვაგებ .
ხელი გავაშვებიე და გზა გავაგრძელე ბიჭებთან მივედი და ჩანთას ხელი დავავლე ისინი გაშტერებული მიყურებდნენ სახეზე უკვე გაცხარება მეტყობოდა ასეთი არასდროს ვყოფილვარ
-მარიამ რა გჭირს(ზურა)
-არ გაბედოთ და ხმა არ გამცეთ არცერთმა
იმათაც შევუბღვირე და მანქანით გამოვვარდი 200 მოვდიოდი და კიდე ვუმატებდი თითქოს ამით ძალას ვიმატებდი. სახლში შევვარდი და ტირილი დავიწყე მთელი სახლი გადმოვატრიალე და ჩემი თავი მძულდა მერე შავი ღვინო გავხსენი და მთელი ბოთლი დავლიე საერთოდ დავკარგე აზროვნების უნარი . ტელეფონი გაუჩერებლად მირეკავდა და ისე მომეშალა ნერვები კედელს მივანარცხე და მთლიანად დავფშვენი აიფონ 5. მერე იატაკზე დავჯექი, თვალებიდან ცრემლები თავისთავად ჩემდაუნებურად მომდიოდა როგორ მინდოდა ანდრეა არ არსებულიყო საერთოდ არ გამეცნო.
კარზე ზარის ხმამ გამომაფხიზლა და ფიქრები დამირღვია მერე კაკუნში გადაიზარდა, ბოლოს ლამის ძირს ჩამოიღეს . მეც ავდექი და კარი გამოვაღე ჩემზე უარესად მთვრალი და განადგურებული ანდრეა დამხვდა
-ვაიმე ბატონო ანდრეა თქვეენ? აქ საიდან რაო ის ქალი მოგბეზრდა? უნდა გითხრა რო მე ვერ გამოგადგები გასართობად .
ისე გავაძლიერე ტონი საერთოდ არ მეტყობოდა რო ნამტირალები ვიყავი ,თუ არ ჩავთვლით ნამტირალებ დაწითლებულ თვალებს
-მარიამ საყვარელო გთხოვ მომისმინე ვიცი რო საზიზღარი ვარ მიყვარხარ შენ თავს ვფიცავარ გთხოვ მაპატიე
ანდრეამ სახეზე ხელები მომკიდა, მაგრამ მე გავწიე
-არ მომეკარო ,ნაძირალა ხარ ნამდვილი ნაძირალა ,მაგრამ ჩემი თავი რო მეზიზღება ისე მაინც ვერ შეგიძულებ, ხო ჩემი თავი მეზიზღება იმიტო რო რაც თავი მახსოვს მიყვარხარ , და მას შემდეგ მძულს ჩემი თავი რო გავაცნობიერე შენს გარდა სხვაზე რო ვერ ვფიქრობ , მესიზმრები, მელანდები, გხედავ და გული მიჩერდება . შენ კი არა მე ვარ იდიოტი შენ რო მიყვარხარ , საერთოდ რო გელაპარაკები მაგაზეც ცუდად ვხდები.
ხელში ჭიქა მეჭირა და სახლში კედელზე აყუდებულ ანდრეას ვუყვიროდი რომელიც ხმას არ იღებდა ბოლოს ჭიქა მივახეთქე კედელზე და თვალებიდან ისევ წამომივიდა ცრემლები რომლებიც არ ჩერდებოდნენ და ლოყებს მთლიანად მისველებდნენ. ანდრეა მაშინვე ჩემს წინ დადგა როგორც კი ყვირილი დავასრულე. ჩემს წინ იდგა და თვალებანთებული მიყურებდა მერე ცრემლები ცერა თითით მომწმინდა,ჩემს ბაგეებს დაეწაფა და ისე მკოცნიდა წნააღმდეგობა ძვლივს გავუწიე მოვიშორე და სახეში ისე დავარტყი ხელი მომტყდა მემგონი მაგრამ რეაქცია არ ქონია თითქოს არც ტკენია.
-მაპატიე გთხოვ ნამდვილი ს.. ვარ . ასე გტკენდი გულს და ისევ ვაგრძელებდი საშინელი ვარ, ღირსი ვარ ყველაფრის ღირსი ვარ, რაც გინდა ის გააკეთე ოღონდ არ დამშორდე გთხოვ.მოვკვდები, გემუდარები მარიამ მაპატიე. საზიზღარი ვარ თავი ვერ შევიკავე და გავწირე ჩვენი სიყვარული
ანდრეა ჩემს წინ იდგა და ცრემლები მოდიოდა ნამდვილად ტიროდა ბიჭი, რომელიც გულაჩუყებულიც არასდროს მინახია იდგა და ტიროდა. მე კი ისევ მიყვარს, არ შემიძლია შევიძულო როცა ვუყურებ მინდება მოვეხვიო და ვუთხრა რო არასდროს დავშორდები
-გეყოფა რა უფრო ცუდად მხდის შენი ქცევა
-არ შემიძლია ვერ წავალ გესმის ვერ მოგშორდები ვკვდები შენს გარეშე როცა ვიცი რო გაბრაზებული ხარ არ შემიძლია ჩემო ლამაზო მაპატიე გთხოვ არც კი გავხედავ სხვა ქალს გეფიცები
-გეყოფა წადი
ანდრეა ისეთი ვნებამორეული თვალებით მიყურებდა კედელს ავეკარი . ის მომიახლოვდა ხელები წელზე მომხვია და ჩემს ბაგეებს დაეწაფა .ისეთი გაცხარებული მკოცნიდა თავი ვეღარ შევიკავე და ავყევი თითები მის თმაში შევაცურე მაგრად მოვქაჩე მან უფრო გაამძაფრა მისი კოცნა ტუჩებიდან კისერზე გადავიდა .ისე მკოცნიდა მისი ტუჩების შეხებისას კანი მეწვოდა თითქოს ცეცხლი მეკიდებოდა
-ანდრეა გაჩერდი. ძვლივს ამოვილუღლუღე მაგრამ ყურადღება არ მიუქცევია მფეთქავ არტერიაზე მაკოცა მერე ისევ ტუჩებზე გადავიდა
-ანდრ.. ტუჩები არც მოუშორებია ისე წარმოვთქვი
-მიყვარხარ მთელი არსებით მიყვარხარ ჩემი ქალღმერთი ხარ
ანდრეა ჩემს დაბრუშებულ დაწითლებულ ტუჩებს მოწყდა მაგრამ წელიდან ხელები არ მოუშორებია ისევ ისე ახლოს იდგა და ჩუმად მელაპარაკებოდა
-რატო აკეთებ ამას მითხარი ,რა დაგიშავე, რა გინდა ჩემგან არ შეიძლება ისე დამანებო თავი რო არ დაწვე ჩემთან? ვიცი რო მარტო ეს გინდა ,რა ადამიანი ხარ იცი რო ვგიჟდები შენზე , თავს ვერ შევიკავებ და ამით სარგებლობ. წყნარად ვუთხარი ჩემს წინ მდგომს რასაც ვგრძნობდი იმ წუთში
-არაა ეგრე მართლა მიყვარხარ მეორე კლასიდან მიყვარხარ რამოდენიმე წლის წინ გავაცნობიერე რო მიყვარდი მაგრამ აღიარება არ მინდოდა . სულ სხვადასხვა გოგოსთან ვერთობოდი მაგრამ შენ სხვა ხარ მინდა რო მარტო ჩემი იყო და სულ შენთან ვიყო , ვგიჟდები როცა გიყურებ ვერც კი წარმოიდგენ რას ვგრძნობდი ზღვაზე ან ჭრილობას რო მიმუშავებდი შენი შეხებისას გული მიჩერდება ამქვეყნად ყველა ქალზე მეტად მიყვარხარ დამიჯერე გთხოვ ისე მენატრებოდი შენი სურათი დამქონდა თან მასინ რო ნახე შენ იყავი იმ სურათზე ისე შემეშინდა რო გენახა უცებ გამოგგლიჯე ხელიდან
ანდრეა თვალებში მიყურებდა და ვგრძნობდი რო მართალს მეუბნებოდა, სულელი ვარ ხო? აუ რა დღეში ვარ რას წარმოვიდგენდი რაზეც ვიცინოდი ის თუ დამემართებოდა „ნუ დასცინებ სხვასაო გადაგხდება თავსაო“
-რატო მიყვარხარ ასე სულელივით მითხარი არ შეიძლება?
-მეც არ ვიცი, რა გიპასუხო
ანდრეა ჩემსკენ უფრო მოვწიე მაგრად ვაკოცე მთელი გრძნობა ჩავაქსოვე ამ კოცნაში მერე რო გათამამდა გავწიე და ვუთხარი
-გეფიცები სხვას რო მიეკარო , გახედო ან იოცნებო მოგკლავ შენ თავს ვფიცავარ
ანდრეამ გამიცინა და ნაზად მაკოცა
-არასდოს გიღალატებ ფიქრებშიც კი
-ვაიმე როგორ მინდა მჯეროდეს
-დაგაჯერებ გეფიცები
-აღარ აპირებ გაწევას?
-არამგონია გაწუხებდეს ჩემი შეხება, თუ ვცდები
-რაც არ მაწუხებს ყველაფერი კი არ უნდა გავაკეთო
-კაი ვიწევი
ანდრეამ უკან დაიხია მაგრამ ისევ მიღიმოდა და თვალს არ მაშორებდა
-ნუ იცინიხარ ეგრე რა ისედაც მთვრალი ვარ და უფრო მაბრუებ
-კაი როგორც გინდა
-ვაიმე რა დღეში ხარ მარიამ? ჩემს თავს შევძახე.- რამდენი ხანი უნდა იდგე დოყლაპიას გამომეტყველებით აღარ აპირებ წასვლას?
-სად წასვლას
-ბებიაჩემთან ამერიკაში. სად უნდა წახვიდე ღამის სამ საათზე თუ არა სახლში
-კაი რა ასეთ მთვრალს სახლში გამიშვებ? ამითამაშა წარბები ანდრეამ
-ანუ აქ გინდა დარჩენა. ჯერ დაგაწვენ სასტუმრო ოთახში, მერე გადმოწვები ჩემთან და დამიწყებ ფათურს გამოვიცანი ხო
- მერე პირდაპირ ოთახში დავიძინებ და მორჩა
-რა საშინელი ადამიანი ხარ
-ხო და შენ ზუსტად ამ საშინელ ადამიანს უყვარხარ
ანდრეამ ხელი მომკიდა და საძინებლისკენ წამიყვანა მაგრამ მისაღებს რო შეიხედა გაიცინა
-აუ რა ქარიშხალი დაგიტრიალებია პატარა
-გაითვალისწინე ,მომავალში შენც არ დაგაცხრეს ეს ნივთები ან უფრო მძიმე პირდაპირ თავში
-კაი პატარა დამშვიდდი და დავწვეთ ჯობია თორე მეშინია უკვე არ მცემო. გაიცინა ანდრეამ და ჩემი საძინებლის კარი შეაღო.
მეც შიგნით შევედი და პირდაპირ სააბაზანოს მივაშურე შხაპი მივიღე პიჟამა ჩავიცვი და ოთახში გავედი
-შეგიძლია შეხვდე
ანდრეამ ამათვალიერა და შხაპის მისაღებად შევიდა. მე კი საწოლში დავწექი და ანდრეას გამოსვლას დაველოდე ისიც მალე გამოვიდა როგორც ყოველთვის საცვლის ამარა
-შენ ოდესმე შარვლით ან მაისურით დაგიძინებია?
-არა არასოდეს ან ასე მძინავს ან საერთოდ ამის გარშე
-შენს უზრდელობასაც არააქ საზღვარი. ხო თუ აქ აპირებ დაძინებას აუცილებლად ჩაიცმევ შარვალს და მაისურს
-ეს ღამე მაპატიე და სხვა დროს დარჩენა რო მომიწევს გავითვალისწინებ
-ყოველთვის როგორ იძვრენ თავს
ანდრეა გვერდით მომიწვა და ლოყაზე მაკოცა
-აბა დავიძინოთ ახლა თორე შემომეჭმები თან ისეთი ტკბილი ტუჩები გქონია ცდუნებას ვერ გავუძლებ
-ვიძინებ უკვე . ნუ იცინიხარ ეგრე
მე ანდრეას მკერდზე თავი დავადე მან შუბლზე მაკოცა და დავიძინეთ. ასე მშვიდად და ტკბილად არასდროს მიძინია .
დილით როცა გავიღვიძე ნაბახუსევზე თავი მტკიოდა , ჩემს გვერდით მძინარე ანდრეას გავხედე და საწოლიდან ფრთხილად ავდექი ატლასის მუხლამდე ხალათი ჩავიცვი და სამზარეულოში გავედი. ყავისთვის წყალი დავდგი და მისაღებში გავედი. იქაურობა უცებ მივალაგე დამტვრეული ნივთები ნაგავში გადავყარე და ყავა გავამზადე ანდრეას ისევ ეძინა ამიტო მარტო მე დავლიე . ტელეფონზე შეტყობინებები ვნახე ანდრეასი და ბიჭების . ეტყობა იმათაც ინერვიულეს . ამ ფიქრებში ვიყავი საათს დავხედე და ცხრა იყო დღეს ლექციები მაქ ისედაც გავაცდინე წინა ლექცია. ამიტო სააბაზანოში შევედი შხაპი მივიღე ჩავიცვი და გარეთ რო გავედი ანდრეა არ დამხვდა . დერეფანში გავედი და გაშტერებული ბიჭები დავინახე ანდრეა ტრუსით იდგა და როგორც ჩანს კარი ამ მდგომაარეობაში გააღო. რო ამოვიკითხე ზურას სიცილში და მზერაში რასაც ფიქრობდა ეგრევე ვატაკე
-ფიქრიც არ გაბედოთ იცოდე. შენ კიდე კი შეგირიგდი მარა არ გაქ უფლება შიშველმა იარო ჩემს სახლში . ისე გაბრაზებულმა შევხედე ბიჭებმა სიცილი ატეხეს და ანდრეას ბეჭებზე ხელი წამოკრეს
-გაძლებას გისურვებ ძმა
-გაჩუმდით ახლა ნუ სულელობთ ისედაც ნაბახუსევზე ვარ . არც თქვენ იქნებით კარგად წყალი მოდუღებულია ყავა ცით სადაა შეგიძლია დალიოთ მე მეჩქარება ლექცია მაქ აქ წუთში და ვერ დავიგვიანებ. ამ დროს ნინიმაც დამირეკა
-ხო ნი
-....
-კი მშვიდობააა მოგიყვები მერე მოვდივარ ეხლა ლექციაზე შენ სად ხარ
-..
-კაი ხუთ წუთში მანდ ვარ.
-წავედი მე და არ იცელქოთ
-მოიცა მე წაგიყვან
-არ მომიტაცებენ
თვალი ჩავუკარი და კარებში გავედი.
ლექციებმა კარგად ჩაიარა ნინის ყველაფერი მოვუყევი თან იცინა თან ლანძღა ანდრეა. მერე სახლში წავედი. უნივერსიტეტის ეზოსთან ანდრეა დამხვდა თავის მანქანაზე იყო მიყრდნობილი და სიგარეტს ეწეოდა. მეც გავაჩერე მანქანა და გადავედი
-რა ხდება ანდრეა?
-მომენატრე
-მერე საქმე არ გაქ? ასე უნდა დაეყუდო ჩემს გამოსვლამდე?
ჩემს წუნკლობაზე რეაქცია ნული. მალკოცა ლოყაზე და ლაპარაკი განაგრძო
-მარუ წავიდეთ რა სადმე ვისადილოთ
-კაი მშია მაგრა
-კაფეში წავიდეთ
-ოქეი
მე მანქანისკენ წავედი ანდრეაც ჩაჯდა და მალე კაეში ვიყავით. შევუკვეთეთ და ვწამდით მარა ეს ისე მიყურებს ლამის ვიხრჩვები
-ანდრეა რო მომაცილო თვალი ცოტა ხნით არ შეიძლება
-ნწ
-კაი მარა არ გადაგცდეს შენზე ვღელავ ისევ
-მიყვარხარ
-ვიცი
-შენ? ოხ რა საზიზღარია ხშირათ უნდა რო გავუმეორო ალბათ რწმუნდება რო წუხელ მართლა ვუთხარ
-რა მე ?
-შენ არ გიყვარვარ?
-გითხარი მემგონი წუხელ
-მერე მითხარი კიდე არ შეიძლება?
-ნწ . ახლა მაცადე უნდა გაწამო შე საზიზღარო
-კაი რა მარიამ?
-რა იყო რა მაცადე ჭამა . ოფიციანტს დავუძახე და დესერტად შოკოლადის ტორტი შევუკვეთე . ისისც მივირთვი მარა ცოტა ვერ ვიტან რამეს ბევრს რო ვჭამ.
ამ დროს ლუკამ დამირეკა
-ხო საყვარელო გისმენ
-მარუ როგორ ხარ . მომენატრე გოგო თან საქმე მაქ
-მეც მომენატრე . რა საქმე
-მარუ სად ხარ?
-კაფეში
-მალე მიხვალ სახლში? ტელეფონში ვერ გეტყვი
-კი მალე მივალ ათ წუთში მოდი შენც
-კაი ჯიგარი ხარ
-შეხვედრამდე
ტელეფონი გავთიშე მარა ანდრეას სახე რო დავინახე ისე იყო გაბრაზებული ცეცხლს აფრქვევდა და ეგრევე სიცილი დავიწყე
-ვის ელაპარაკებოდი ასე სიყვარულით
-საყვარელს
-მარიამ
-რა იყო
-გეკითხები და მიპასუხე
მე ისევ ვიცინოდი
-ძაან საყვარელი ხარ რო ეჭვიანობ
-რატო გადაგაქ თემა ?
-რა გინდა არ გიპასუხე?
ანდრეამ ტელეფონი აიღო და ბოლო ნომერზე დარეკა ლუკა კი ეწერა არა ვერ იფიქრა ეტყობა ჩვენი ლუკიტო რო იყო
-ალო(ანდრეა)
-გისმენთ?(ლუკა)
-ოხ ლუკა შენ ხარ?
-ხო ანდრეა რა გჭირს რა ხმა გაქ ან მარის ტელეფონით რატო მირეკავ ხო მშვიდობაა
-კი კი არაფერი ისეთი
-კაი
ანდრეამ ტელეფონი გათიშა და რო დაინახა ვიცინოდი უფრო გადაირია
-აუ ანდრუშ თუ არ დაივიწყებ ეჭვიანობას ვიღაც ტყუილად შემოგაკვდება არ შეიძლება ეგრე ჩემო ბიჭო
-მარიამ შენ მე მომინელებ
-წავედი ახლა მე ალბათ ანგარიშს შენ გადაიხდი
-ხო აბა რა . მოიცა მეც წამოვალ
ანდრეაც ჩემტან წამოვიდა ლუკა ეგრევე მოვიდა როგორც კი სახლში შევედი
-პრივეტ ლუკიტო რავა ხარ ბიჭო
-რავიცი მერუ სენ როგორ ხარ
-რავი ვარ რა . რა საქმე გაქ ბიჭო ხო მშვიდობაა
-კი კი . ბიჭებიც მოვლიან მალე და გეტყვი ყველაფერს
-ოქეი. ყავა თუ წვენი
-ყავა
-შენ
-ყავა
მე ყავა გავამზადე და კარზე ზარის ხმაც გავიგე
-გააღეთ რა რომელიმემ
მე ჭიქები გავიტანე და მისაღებში შევედი ბიჭებიც მალე შემოვიდნენ უკლებლივ ყველა . მომესალმენ სიცილით და ლაზრანდარობით
-ჩემო ლამაზო როგორ ხარ? (ზურა)
-კარგად სცოცხლე შენ
-შენ რო გიყურებ მაგრა ტო
-რას ეფლირტავები შე ჩემა ხო არ გაგხიო მუცელზე(ანდრეა)
ამაზე ორივემ სიცილი დავიწყეთ
-რა გჭირს შენ ხო არ გააფრინე(ზურა)
-დაანებე თავი ეჭვიანობის საათები აქ .
-იმიტო დამირეკა?(ლუკა)
-ხო. მეგონა ტელეფონში გადმოძვრებოდა
-არ შეიძლება მასე შე ჩემა დაგემართება ნერვოზი ვიღაცა დაურეკავ და შეხედავს აბა რას იზამს(ნიკა)
-აუ დააყენეთ რა ტ...(ანდრეა)
-კაი გვეყო ახლა რა საქმე მაქთქო ხო ვთქვი(ლუკა)
-კაი ლუკაჩო გვითხარი
ყველამ ლუკას გავხედეთ იმანაც დაიწყო ტან ძაან ნერვიულობდა
-მე .. ისა ნიკას გახედა ის ლუდს სვამდა
-ამოღერღე შე ჩემა
-მე ნინის მინდა ცოლობა ვთხოვო თქვა უცებ და დაელოდა ჩვენ და მითუმეტეს ნიკას .
ნიკას ლუდი გადაცდა თვალები გადმოუცვივდა ჩემს გვერდით იჯდა ყველას გაგვიხარდა და თან გაგვიკვირდა. ნიკამ ბოთლი მაგიდაზე დადო და მემგონი ადგომას და ლუკას ცემას აპირებდა მარა ხელი მოვკიდე და გაჩერდა
-შენ შ.. ხო არ გაქ რა ცოლობას სთხოვ
-ხო იცი რო მიყვარს შენი და იმასაც ვუყვარვარ და მინდა მთელი ცხოვრება ჩემთან იყოს პირველად შენ მაგიტო გითხარი რო მაგრა დიდ პატივს გცემ და გაპარვობია და მოტაცებები არ დამიწყიდა . ძვლივს მოაბა სათქმელს თავი ლუკამ თან მაგრა ნერვიულობდა
-ვაიმე რა ვქნა (ნიკა)
-რა უნდა ქნა ბიჭო . გეუბნება შენი და ცოლად უნდა მოვიყვანოო იცნობ იცი რა კაცია მოკლედ დამშვიდდი და ჩამოართვი ხელი(დათო)
-ვეთანხმებით
-ნიკა კაი რა რატო მიყურებ ეგრე დამნასავესავით არ მოვიქეცი კარგად? შენთვის და თქვენთვის არ უნდა მეთქვა?
-არა ისასნია ჯიგარი ხარ მარა არ გესმით ჩემი . რა ძნელია იცი რო წარმოვიდგინე ჩემი საყვარელი და რო გაიზარდა და მალე წავა ჩემი სახლიდან. აღარ იქნება ჩემი პატარა და საყვარელი გოგო.
-კაი რა ნიკუშ მაგაზე გწყდება გული? შორს კი არ მიმყავს . აბა მე მკითხე ახლა რო ვერ ვეკარები და მარტო დაქალივით რო ვხვდები(ლუკა)
-გაჩუმდი ახლა სანამ გაგლახა(ლეო)
-ხო კაი . თანახმა ვარ გილოცავ და იმას არარ ვამბობ ახლა რო ჩემი და არ დაგთანხმდება ვიცი რო უყვარხარ(ნიკა)
ლუკას გადაეხვია იმასაც მოეშვა მერე ჩვენ მივულოცეთ მოკლედ მაგრა გაგვიხარდა და ლუდით ავღნიშნეთ თითო ბაკალი მარტო. მე არ მევასება და არ დამილევია.
-აუ და მითხოვდება ტო(ნიკა) ძაან მოიწყინა
-კაი რა იყო ბიჭო მე აქ არ ვარ? გადმოვალ თუ გინდა ნინის მაგივრად თან ლაშა ბიძია კი მთხოვდა ჩემები რო წავიდნენ . ვუცინოდი ნიუშას და მხარზე ხელს ვურტყამდი
-აუ მარუსი შენ სულ ჩემი პატარა გოგო ხარ როგორც ნინუცი
-აბა რა ბიჭო თხოვდება თუ არა ჭკუა კი არ მოემატება. გავიცინე და ნიკუშას მაგრა ჩავეხუტე ისიც ჩამეხუტა და შუბლზე მაკოცა
-აუ ვიტირებ ახლაააა (ზურა)
-კაი რა იყო ბიჭო რა ქალოია ხარ(მე)
-რო ვამბობ პიდარასტიათქო არ გჯერათ(ანდრეა)
-კაი სიხო რა იყო ვაიმე -ისე გაანაზა ხმა ძვლივს მოვსულიერდი იმდენი ვიცინე
-შენ რა გაცინებს ერთი ამათ კი იციან რა ბიჭი ვარ და თუ გინდა მალე დგიმტკიცო შენც, რა ბიჭი ვარ
ანდრეას ნათქვამზე ყველამ ფხუკური დაიწყო ხმამაღლა გაცინება ვერ გაბედენ ჩემს სახეს რო შეხედეს მეც არ დავიბენი ავდექი და ვესროლე მდივნის ბალიში და პირდაპირ თავში გავარტყი
-ჯობია დადუმდე საერთოდ თუ არა მე კი არა ქალი მოგელანდება მალე დასანახად.
-ამათ ჩხუბზე ვგიჟდები პოპკორნი არ გაქვთ?(ლეო)
-შენ გაჩუმდი მაგარი ტონით ვუთხარი და მერე ამაზე ვცინეთ.
მერე ისევ დაიწყო ლუკამ და მე მიყურებდა
-მარიამ რარაც უნდა გთხოვო როგორც ნინის დას შენზე უკეთ არავინ არ იცნობს
-გისმენ სიძე
-ხელი ხო უნდა ვთხოვო ჰოდა ასე ხო არ ვახალებ პიტ..სავით მომაფიქრებიე რა რამე მაგარი
-არაა პრობლემა მაგას ჩემზე უკეთ ვერავინ მოიფიქრებს
-აუ ჯიგარი ხარ მარუ
-გეკადრება ბიჭო რაც თქვენ გაგახარებთ ის მეც მიხარია
-აუ მართლა დიდი მადლობა რა გოგო ჩაგიგდო ამ დებილმა. გაიხედა ანდრეასკენ
-მთავარია მაგ ლამაზმანს მე ვუყვარვარ და შენ რას ფიქრობ ვის აინტერესებს
-ვაი მე რა დღეში ვარ პატარა ბავშვი მყავს გასაზრდელი
-მარიამ რატო მიწვევ დაგიმტკიცო რა ბიჭი ვარ?
-აა ხო ვამბობ მეტი რაფერი არ იცის და მემუქრება. ვაი შენს პატრონს. აუ ეს მაგრა ვუთხარ ყველა ვიცინოდით . ბიჭები მალე წავიდნენ ანდრეაც მივაყოლე იმათ. ვიმეცადინე და დავიძინე.
ღამით იდეა მომივიდა და ლექციების მერე გახარებულმა ბიჭები ჩემთან დავიბარე ნინი გიჟდებოდა რატო არ მხვდება საღამოსო მარა მე ვეუბნებოდი ანდრეა არ მაცლის სულ ჩემტან უნდა იყოო.
-აბა გისმენთ
-მოვიფიქრე ლუკიტო
-რა მოიფიქრე
-ცოლობა როგორ უნდა თხოვო ნინუცის
-აუ მართლაა გისმენთ სულგანბული
-ესეიგი წარმოიდგინეთ ნინუცი დგას მასთან მიდიან სათიტაოდ მიაქვთ ვარდების თაიგულები ყველაში დევს თითო ბარათი რომლებსაც აწერია თითო სიტყვა და იქმნება წინადადება „ნინი ლუკას უყვარხარ“ ბოლოს შენ შეხვალ ძაან დიდი ვარდებით ან ერთი ვარდით და იღებს ბარათს წერია“ ცოლად გამომყვები?“ ისიც დაგთანხმდება მერე ბეჭედს დააძრობ
-აუ ხო ვამბობ მაგარია თქო(ლუკა) ბიწებიც დაეთანხმნენ ანდრეა რარაც გველურად იცინოდა მარა არ მივაქციე ყურადღება.
-ხო ოღონდ გარკვეული დეტალები უნდა განვიხილოთ მაგალითად ვარდები უნდა იყოს გაშლილი და ვარდისფერი წითელი არ უყვარს მე მიყვარს , და ბეჭედი არ უყვარს ვარდში რო დევს
-კაი მაშინ ჯიბიდან ამოვიღებ
-ხო დაჩოქება არ უნდა არ ევასება . ისე ამგენით განსხვავდება ჩემგან მე პირიქით მევასება წითელი ვარდები და არა გაშლილი ნუ რა მნიშვნელობა აქ.
-აუ მიყვარხარ ცოლისდა ლუკა მომვარდა და ხელში ამიყვანა
-კაი ახლა დამსვი თორე გცემა ამ გიჟმა
-ბოდიში ძმა
მოკლე ერთი კვირა გავიდა. შაბათს ნინო სავაჭრო ცენტრში წავიყვანე და იქ უნდა მომხდარიყო ყველაფერი . მესამე სართულის ჰოლში ვიყავით როცა სიმღერა ჩაირთო ნინი დაიბნა ჩვენი საყვარელი სიმღერა რო გაიგონა მერე კი საერთდ გადაირია მის წინ მიიტანეს ვარდები ამოიღო ბარათი ნინი ეწერა მერე მეორე შემოვიდა მარა წითელი იყო გულში გავიფიქრე ხო ვუთხარი წითელი არა და ეს რა უბედურებაათქო მაგრამ მე რო მომაწოდეს და ბარათი გავხსენი გავგიჟდი სრული შოკი იყო მარიამი ეწერა მერე ზუსტად ისე იყო როგორც ნინისთან დავგეგმე. ბლოს ბიჭები შემოვიდნენ ლუკა ვარდისფერი გაშლილი ვარდების თაიგულით ,ანდრეა კი წითელი ვარდების თაიგულით ისეთი გახარებული ვიყავი საერთოდ ვერ ვაზროვნებდი ანდრეამ თაიგული გამომიწოდა ეწერა“ ცოლად გამომყვები?“დაიჩოქა ყვავილიდან ბეჭედი ამოიღო და ცოლობა მთხოვა .მე და ნინიმ ერთად ვიყვირეთ „თანახმა ვარ“ . მერე იყო ხვევნა კოცნა, მილოცვები ხალხი გვიყურებდა ტაშს გვიკრავდა, ზურა ვიდეოს იღებდა. მოკლედ ეს დღე უბედნიერესი იყო ჩემს ცხოვრებაში.
ნინიმ და ლუკამ ქორწილი ამ ამბიდან ერთ კვირაში გადაიხადეს მეტს ვერ მოვითმენთო . მე კი ასე მალე არ მინდოდა გათხოვება თან ჩემები ჩამოდიან ორ თვეში და მერე ვიქორწინებთ . ანდრეა გვერდიდან საერთოდ აღარ მშორდებოდა , ბიჭებიც სულ ჩვენთან იყვნენ ქორწილის სამზადისში ერთად ვიღებდით მონაწილეობას სულ ლუკას ან ნინის სახლში ვიყავით ის ერთი კვირა უკვე საახალწლო არდადეგები იყო უნივერსიტეტში და თავისუფლად მიგვისაკუთრა ნინიმ. ჩვენც სად ვათენებდით და სად ვაღამებდით კაცმა არ იცის. ლილე გაგიჟებული იყო ლაშაზე აღარაფერს ვამბობ ასე უცებ რატო ქორწინდებით ორი კვირა მაინც მოგეცადათო. ნუ მოკლედ საყიდლებზე ბიჭები მე წავიყვანე. ისეთი ლაზღანდარები არიან ჭკუიდან გადაიყვანეს სავაჭრო ცენტრის თანამშრომელი გოგოები
-მარუსი შენ იმედზე ვართ ყველა ხო იცი(ზურა)
-კაი აბა ჯერ სიძე გამოვაწყოთ
მე შევარჩიე რამოდენიმე პერანგი პიჯაკი და შარვალი რომელიც ერთმანეთს შეეფერებოდა და ლუკა გასახდელში შევაგდეთ ჩვენ კი ველოდით მდივანზე ჩამოსკუპულები მის გამოსვლას
-აუ ეს არ მომწონს პიჯაკი არ გიხდება ნინის არ მოეწონება
-არც ჩვენ მოგვწონს
-კაი სხვას ჩავიცმევ
ლუკა მალე გამობრუნდა ასე ერთი საათი იცვლიდა ბოლოს როცა გამოვიდა
-ვაუუ აი ეს მომწონს საერთოდ მე რო გამოგყვე არ გინდა ლუი?(მე)
-არა . ანდრეა მომკლავს
-კაი მოიცადე ფეხსაცმელი შევარჩიოთ და ეგაა მზად ხარ
მოკედ ფეხსაცმელიც შევარჩიე შავი სპორტულ-კლასიკური ისიც ჩაიცვა და ნამდვილ პრინცს გავდა
-სიძე შე ძველო? აუ რა მაგარი ხარ ეე?
-მაგარი ეს კი არა შენ ხარ ასე რო გაალამაზე ეს მახინჯი იხვის ჭუკი(ლეო)
-მადლობთ კომომპლიმენტებისთვის. ახლა დანარჩენ იხვებს მოგხედავთ. ბიჭებმა გაიცინეს ლუკა გავანთავისუფლე ჰალსტუხი არ მინდაო ამიტო უკვე სხვა საქმეების მოსაგვარებლად წავიდა.
-აბა ბიჭებო მე ვიცი რაც გვინდა უკვე ლუკა რო იცმევდა ასე რო დამელოდეთ და ხუთ წუთში აქ ვიქნები . ასე გადავწყვიტე რო ნიკას განსხვავებული ცისფერი პერანგი შევურჩიე თვალების ფერი ნუ პიჯაკი ფეხსაცმელი და შარვალი შავი. ისიც მზადაა რაც შეეხება სხვებს იმათ გადავწყვიტე ერთმანეთს დამემგვანებია და უყელო ნახევარ ყელიანი პერანგი თეთრი და დანარჩენი პიჯაკები თვითონ აარჩიეს ბოლოს ერთად დავაყენე ყველა წინ ვიდექი და მსახიობობა დავიწყე ისე იმდენად სიმპატიურები იყვნენ ყველა დამხმარე გოგო თუ გამვლელი მათ უყურებდა მე კიდე ანდრეას ვუბღვერდი ის კი იცინოდა და მე მიყურებდა
-ვაიმეე მომესწრო ბიჭებიიი თვალიდან ვითომდა ცრემლი მოვიშორე და ანდრეას თვალი ჩავუკარი -შენ ყველაზე სიმპო ხარ -ჰე გაიხადეთ ეხლა თორე მოგიტაცებენ და ჩემი ბიჭიც არ გააყოლონ ხელს იქნებ შეეშალოთ და ესეც ლამაზი ეგონოთ. ბიჭებმა სიცილი დაიწყეს ანდრეა გაბრაზდა მაგრამ არ შეიმჩნია და ჩემი გამოწვევა სცადა ჯიბეებში ხელი ჩაიყო და დამხმარე გოგონასკენ წავიდა რომელიც თვალს არ აშორებდა მთელი ამ ხნის განმავლობაში , თან სახეზე ისეთი ღიმილი ქონდა აკრული კინაღამ მოვკვდი. მაგრამ მე რისი მარიამი ვარ მაგას გავახარებ? ანდრეა გოგოს რაღაცაზე ელაპარაკებოდა ისიც იცინოდა ბ... მე ბიჭების სიცილს არ მივაქვიე ყურადღება და ანდრეასთან მშვიდი სახით წავედი მის უკან დავდექი , ყურთან ტუჩი მივუტანე და რაც შემეძლო ვნებიანად ვუთხარი - თუ ახლავე არ წამომყვები მერე ვერასდროს შემეხები პატარა. ეს ვუთხარი და ყურთან ტკბილად ვაკოცე , უკან ბიჭებთან მივედი და კედელს ავეყუდე თითქოს არც არაფერი მომხდარა
-ბიჭებო რას იცვლით ამდენი ხანი თუ ვინმე გყავთ მანდ?
-მალე გამოვალთ
სიტყვა არც მქონდა დასრულებული წელზე ხელების შემოხვია, ვიგრძენი ანდრეას თბლი გრძელი თითები როგორ თამაშობდა ჩემს მუცელზე
-საბუ შენ ხარ? ისე დაეჭიმა ხელები მეგონა გამაბრტყელებდა . სიცილი ძვლივს შევიკავე ანდრეას ბოხი ხმა რო გავიგონე
-ვინაა გოგო საბა
-ბაბუაჩემი
-ბაბუაშენი ასე გეხვევა როგორც მეე?
-რავი ბებიაჩემი ისე ელაარაკებოდა როგორც შენ იმ გოგოს და მაგითაც რო გავდე რა
-ნუ ხარ შენ მწარე ენის პატრონი და არც არაფერი მოხდება პატარა. ანდრეამ კისერში მაკოცა და ჟრუანტელმა დამიარა
-ვგიჟდები შენი კანის სურნელზე
-გეყოფა თუ შეიძლება ცუდად მიხდება გული ასე რო მელაპარაკები
-მერე მეც მაგიტო გეუბნები მომწონს ჩემს შეხებაზე რომ თრთი
ბიჭები გასახდელიდან ნელნელა გამოვიდნენ პარკებით ხელში
-წავიდეთ რა თუ მზად ხართ დავიღალე უკვე
-წავედით მარა შენ არ ყიდულობ ტანსაცმელს ქორწილისთვის?(ნიკა)
-მე ხვალ წამოვალ დღეს არ მაქ მაგის თავი
-კაი მაშინ წავედით
ბიიჭებს დავემშვიდობე და მანქანით სახლში გავქანდი . უკვე 5 საათი იყო და მაგარი დაღლილობის გამო დავწექი , ეგრევე დამეძინა. საღამოს ისევ ნინისთან ვიყავი და რაღაც დარჩენილ საქმეებს ვაგვარებთ ხო ლუკას მეჯვარე არ ვიცი ვინაა ვიღაც ძაან ბავშვობის ძმა ადრე ყოფილან შეთანხმებულები და ლონდონიდან ქორწილის წინა საღამოს ჩამოდის . მე კი ნინის მეჯვარე ვარ .
მოკლედ მეორე დღეს კაბის შესარჩევად წავედი . ბევრი არ მივლია როგორც კი კაბა დავინახე ეგრევე მივხვდი ის რო უნდა მეყიდა. მერე ფეხსაცმელები და შესაფერისი ჩანთა ვიყიდე და სახლში დავბრუნდი. იმ სარამოს ადრე დავიძინე ხვალ დილით ნინისთან მივდივარ ჩემი ტანსაცმელებითურთ იქ მოვწესრიგდებით ბიჭები კი ლუკიტოსთან და მერე მოვლიან ნინისთან.
დადგა დღე ჩემი ნინუცის გათხოვებისა დილით გავვარდი მასთან სტილისტი უკვე მოსული იყო მაკიაჟი და თმა ორივეს გაგვიკეთეს და ასევე ლილეკოს . მერე ჩავიცვით
-ვაუუ ნინუ რა მაგარი ხარ ეე?
-მადლობა
-ისე არც ბიჭი გამოიყურება ცუდად დამერწმუნეიმენა ჩაყლაპავ ამაღამ სანამ სასტუმროში მიხვალთ
-კაი რა გეყოფა ვწითლდები ხო იცი მაცადე ორ თვეში მე დაგიწყებ სიცილს
-კაი ბატონო ჩუმათ ვარ
აი უკვე ბიჭებიც მოვიდნენ კიბეებზე მე და ლიზი ერთად ჩავედი და დავინახეთ ჩვენი ბიჭების გაოცებული სახეები ნიკამ ლამის იტირა ანდრეა ისე მიყურებდა დარწმუნებულივარ ფიქრებში მჭამდა ეს ბაბნიკი ბიჭი. ისე მართლა მაგრად ვიყავი გრძელი ლურჯი კაბა მეცვა ბოლომდე ჩახსნილი ჩემი სხეულს კარგად გამოკვეთავდა ზურგი ამოღებული ქონდა ბოლომდე და ასევე დეკოლტე იყო . გულს ანდრეას ნაჩუქარი ყელსაბამი და საყურეები მიმშვენებდა ხოლო ხელს ნინის ნაჩუქარი სამაჯური სამივე ფირუზის თვლებით. ნუ ეხლა იყო ტაშს კვრები ნინის და ლუკას ხვევნა ბიჭებს გადავხედე და დავინახე საკმაოდ და უფრო მეტად სიმპატიური მაღალი ქერა ცისფერთვალება ბიჭი როგორც ჩანს ესაა ნიკას მეჯვარე, თვალში მომხვდა მისი მზერა დაჟინებული , თითქოს თვალებით მჭამდა აშკარად მათვალიერებდა თავიდან ფეხებამდე. მე ანდრეასთან მივედი და ჩემს გაშტერებულ ბიჭს გადავეხვიე
-ანდრუშ გამოფხიზლდი ხო იცი ვერ ვიტან დოყო ბიჭებს
-მარიამ გითხარი რო შენ მაგიჟებ?
-კიი თან ბევრჯერ კაი ახლა გამიშვი ხელი სირცხვილია
ანდრეა ძვლივს მოვიშორე მერე კი სიძე დედოფლის მანქანით წავედით ჯვრის დაწერის ცერემონიალზე მე იმ ბიჭის გვერდით ვიჯექი წინ ნინი და ლუკა კი უკან ისხდნენ იმხელა კაბა აცვია მე ვეღარ ჩავეტიე უკან თორე ამ ბიჭს წინ არ დავუჯდებოდი, ისე მიყურებს მინდა მაგრად ვცემო. მაგრამ დღეს ჩხუბს ხო არ დავიწყებ. ნიშნობის ბეჭედს მაინც ვერ ხედავს ნეტა ჩემს ხელზე?
ნუ მოკლედ შევეშვათ ამ ყბედობას ჯვარი დაიწრეს მერე ხელიც მოაწრეს და ახლა წავედით საქეიფოდ. ჩემი მშობლები ქორწილისთვის ჩამოფრინდნენ მაგრამ ჯვრისწერაზე არ წამოსულან. და აი მივედით რესტორანში. დაისის ცეკვის დრო იყო მეჯვარემ გამოიცეკვა ნინი საკმაოდ კარგად ცეკვავს ნუ არაუშავს მერე კი სიძემ დაიწყო ცეკვა აა ლუკიტო კი მაგრად ცეკვავს ბიჭები ყველა ერთად დადიოდნენ ცეკვაზე ასე რომ ფრინავენ . თავიდან ტრადიციული ქართული ცეკვები ვიცეკვეთ მე და ნინიმ დავგლიჯეთ ყველაფერი ბიჭებმა ერთად იცეკვეს ხევსურულ ბალადაზე და საერთოდ დარბაზი დაიმხეს თავზე . უკვე მესამე ცეკვის ჯერი იყო ნინი და ლუკა აჭარულს ცეკვავდნენ როცა მეჯვარე გამომელაპარაკა
-თქვენ მარიამი ხართ ხო? მე საბა
-სასიამოვნოა როგორც ვიცი ლუკას ბავშვობის მეგობარი ხართ
-დიახ მე სამწუხარო საცხოვრებლად ლუნდონში გადავედი და დიდი ხანია არ მინახია.
-ვიცი მითხრა ლუკამ. ჩვენ ძალიან კარგი მეგობრები ვართ ალბათ გაიცანით ბიჭები
-კი ზოგს ვიცნობდი კიდეც
სიმღერა დასრულდა და მეორე დაიწყო ისევ აჭარული როგორც წესია მეჯვარეები ცეკვავენ ერთად ამიტომ მასთან ცეკვა მომიწია მაგრამ ანდრეას დიდი ხანი არ უცდია ეგრევე ჩამიჭრა და ძაან მესიამოვნა ის აშკარად გაბრაზდა მარა სულ რას იზამს მე და ანდრეამ მაგრად ვიცეკვეთ ერთმანეთს ვუღიმოდით . მოკლედ მერე არ დავმჯდარვარ სულ ვცეკვავდი არა მარტო ანდრეასთან ბიჭებსაც ვეცეკვე ნინისაც ეცეკეს მარა მერე დაიწუწუნეს ჩვენ არ გვყავს შეყვარებული და მარიამი გვეცეკვოსო მართალია ანდრეას უნდოდა სულ მასთან მეცეკვა მაგრამ მე ბიჭებს ვეცეკვე. მერე დაიწყო კლუბისთვის დამახასიათებელი ცეკვები უკვე ყველა მთვრალი იყო მაგრამ ანდრეას არაფერი ეტყობოდა
-რატო სვამ შენ ამდენს?
-რაიცი მეტყობა რამე?
-კი თვალები გაქ ამღვრეული სასმელისგან ისე არ გეტყობა
-კაი სიმთვრალე მაქ ხო იცი
-ვიცი კი ხან ვის ურტყამ ხან ვის
-თუ არიან ღირსი მარტო მაშინ ვურტყამ
-ესეიგი დღეს არავის ცემ
-არც მასეა საქმე
-ანუ?
-იმ ს.. ვცემ მთელი დღე თვალს რო არ გაშორებს მომინდომა ბიჭმა ცეკვა?
მე არც კი გამიხედია ვის უყურებდა ანდრეა იმწამსვე მივხვდი
-მეჯვარეს ხო არ გაულახავ ლუკას სირცხვილია თან ნინი გაბრაზდება ქორწილი აირევა და მოკლედ არ გინდა გთხოვ
-ესეიგი იცი შენც და არაფერი მითხარი
-რა უნდა მეთქვა მიყურებდა უბრალოდ . დაიკიდე რა ტყუილად რატო ნერვიულობ ხო იცი რო მე მარტო შენ მიყვარხარ და მარტო შენი მზერა მიხარია . ანდრეას უფრო მეტად ჩავეხუტე და კისერში ისე ვაკოცე როგორც თვითონ ჩვევია ხოლმე
-ყველანაირად ვგიჟდები შენზე რატო ხარ ისეთი როგორიც მე მიყვარს ყოველთვის იმას მეუბნები რისი მოსმენაც გამიხარდება ხო შეიძლება რაღაც ცუდი გქონდეს
-მიყვარხარ და იმიტო . შენ რო გიყვარვარ მაგიტო ვერ ხედავ ვერაფერს ცუდს მეცეკვე ეხლა გადამძვრა ენაზე ტყავი
ანდრეამ გაიცინა და წელზე თითები აათამაშა როგორც ჩვევია როცა რაღაც უხარია.
მერე თმადამ გამოაცხადა მეჯვაეებმა გვიცეკვონო და მეც რა მექნა ვეცეკვე. აი ახლა დავრწმუნდი რო ნამდვილი ს.. ეს საბა . ხელებს ისე მიფათურებდა წელზე ნერვები დამაწყვიტა თან რო ვიცი ანდრეა რა დღეშია ახლა თავს რო იკავებს ამის სახის გაერთიანებისგან ნერვები უფრო მომეშალა.
-კარგი ქორწილია არა?
-კი ძაან მაგარია დიდი ხანია ქართულ ქორწილში არ ვყოფილვარ მომენატრა ძაან
-ხოო? მერე რაა მაგაზე ადვილი ჩემი და ანდრეას ქორწილში ჩამოდი თუ მოისურვებ თან ნათესავები ვართ უკვე
-ვის ქორწილში?
-ჩემი და ანდრეას ქორწილში არ უთქვია? ბავშვობიდან ერთმანეთი გვიყვარს და მეც მაშინ მთხოვა ცოლობა როცა ნინის ლუკამ.
-აა გასაგებია ყველაფერი
ეს იდიოტი მიხვდა რაც ვუნამიოკე
-ეხლა მაპატიე მაგრამ ჩემს ბიჭს უნდა ვეცეკვო არ მომტაცოს ვინმემ
საბას ოდნავ გავუღიმე ზრდილობისთვის და ანდრეასკენ ჩუმად წავედი რომელიც უკვე ზედიზედ მესამე ჭიქას სვამს და ისეთი დაძაბულია უფრო მიმზიდველია
-ანდრუშ წამოდი ვიცეკვოთ თორე იმდენი გოგო გჭამს თვალებით მეშინია არ მომტაცონ ჩემი შავთვალება ბიჭი
-მარიამ? შენ იმასთან არ ცეკვავდი?
-ხო მარა მე შენთან მინდა ცეკვა მარა თუ არ მეცეკვები წავალ. გაბუტული სახე მივიღე
ანდრეას თვალები უნათებს ფეხზე წამოდგა და ცეკვა დავიწყეთ ისეთი თვალებით მიყურებდა ვეღარ გავუძელი და სააბაზანოში გავიქეცი. ცოტა სული მოვითქვი და გარეთ გასვლა დავაპირე ანდრეა რო ამესვეტა წინ .
-ანდრეა ქალების ტუალეტში რა გინდა?
-შენ მინდიხარ
-კი მაგრამ მე ..
წინადადება გამაწყვეტია ანდრეამ და ისე დამაცხრა ტუჩეზე სული ვერ მოვითქვი რათქმაუნდა წინააღმდეგობის გაწევის არც თავი და არც სურვილი არ მქონდა ამიტო ავყევი . მერე კისერზე გადავიდა ხელებს კი ჩემს შიშველ ზურგზე დაასრიალებდა მიკვირს ასეთ ძლიერ ხელებს ასე ნაზად როგორ მახებს.
-ანდრეა გეყოფა რა დავბრუნდეთ
-არ მეყოფა შენი კოცნა არასდროს მეყოფა ისეთი ტკბილი ტუჩები გაქ ვერ გწყდები თავს ძვლივს ვიკავებ მთელი დღეა ახლა რო არ მეკოცნა მოვკვდებოდი
თან ყელზე მკოცნიდა და თან ლუღლუღებდა ანდრეა ხმა ისე შეეცვალა ვნება მოერია მაგრამ მერე თავი გააკონთროლა კიდე ერთხელ დაეწაფა ჩემს ბაგეებს და მომშორდა
-როგორ არ მინდა რამე დაგიშავო მაგრამ ისეთი ვნების აღმძვრელი ხარ ერთხელაც ვერ გავუძლებ და შეგჭამ ანდრეამ ამოიხვნეშა გაიღიმა ჩემი აწითლებული სახის დანახვისას და ოთახიდან გავიდა. მე კი კარგა ხნის მერე მოვითქვი სული ტუჩები დაწითლებული მქონდა სახეზე წყალი შევისხი გავიმშრალე ტუჩსაცხი ისევ წავისვი და გარეთ გავედი. ანდრეა მთელი საღამო გვერდიდან არ მომცილებია და ჩემი ყურებით ტკბებოდა
-მეტი აღარ დალიო რა თორე ხვალ ვერ ადგები
-ნუ ნერვიულობ ამაზე მეტიც დამილევია და არ მოვმკვდარვარ
-როგორც გინდა
მეც დავლიე და ისევ განვაგრძეთ მოლხენა . სახლში დილის ოთხ საათზე დავბრუნდი ბოლოს მხოლოდ სასტავი დავრჩით და საბა . მთელი საღამო უბღვერდა ანდრეა მაგრამ არ უჩხუბიათ. სახლში მივედი გავიხადე და შხაპიც არ მიმიღია ისე შევძვერი ცივ საწოლში. ხო მართლა თქმა დამავიწყდა ნინის და ლუკას საჩუქარი ჩემგან იყო ერთკვირიანი საგზური ბაჰამიზე. ძაან გაუხარდათ. მართალია თაფლობისთვეს იტალიაში ატარებენ რომი ვენეცია და რომანტიკა მაგრამ ბაჰამიზე უარს ვინ იტყვის.
მეორე დღეს კარზე კაკუნმა გამომაღვიძა ხალათი მოვიცვი და გარეთ ლასლასით გავედი კარი გავაღე თვალებს ვიფშვნეტდდი.
-აუ მარიამ გაგაღვიძე?
-ხო შემოდი მღვიძავს უკვე რა აზრი აქ ბოდიშებს
-აუ კაი რა ნუ მებუსები
-მერე შემომირიგე როგორმე შენც გავხალისდი უკვე ანდრეა ჩანაფიქრს მიმიხვდა როგორც ყოველთვის
-მიწვევ ხო ლამაზო კი ბატონო ანდრეამ წელზე ხელები მომხვია და ჩემს ბაგეებს როგორც ყოველთვის დიდი ჟინით დაეწაფა კარს არც მოვშორებივართ ზედ ამაკრა და კოცნა გააგრძელა მერე მომშორდა და ცალყბად გამიღიმა
-იმედია შემოგირიგე
-აჰა გაპატიე უკვე . ამოვილუღლუღე და ანდრეას ტუჩების დანახვისას ისე ვნებიანი იყო ვეღარ შევიკავე თავი და ამჯერად მე თვითონ ვაკოცე ამ საქციელზე ანდრეამ გაიღიმა მაგრამ ტუჩებიდან არ მომშორებია მერე კი სამზარეულოში შევედით
-რანაირად ხარ ასე კარგად იმდენი დალიე წუხელ
-არც შენ გამოიყურები ძაან ცუდად
-ხო მარა მე ერთი მინუსი მაქ არაფერი მაწუხებს ნაბახუსევზე უბრალოდ ძაილი მინდა ძაან
-ისე კაია ორივე ლოთები შევხვდით ერთმანეთს ასე გავუგებთ ერთმანეთს უფრო ხო იცი
-კაი ერთი ლოთი არ ვარ მე მარტო ძაან მაგარ ხასიათზე რო ვარ მაშინ ვსვამ
-იმედია ჩვენი ქორწილის ღამეს არ გაილეშები და არ ჩამიშლი გეგმებს
-ოხ შენ მეტი არაფერი არ გახსოვს რა
-მეჩითები აქ ამ გამომწვევი ხალათით და რაზე ვიფიქრო ნეტა
-სახეზე მიყურე მერე ფეხებზე კი არა და სხვა რამე მოგაფიქრდება ვაჟბატონო
-აუ რა მაგარი ფეხები გაქ გოგო
-კაი რა შენი ჭირიმე ტყუილად რატო მელაპარაკები? შენი წილი მიიღე დღეს და ნუ იღლი თავს
-რო არ ჩამიშალო ოცნებები არ შეგიძლია ყავა მაინც დამისხი დროზე
მე გავიცინე ყავა მივაწოდე ნამცხვარიც მოვჭერი და ვისაუზმეთ.
-არ შემიძლია გეხვერწები ჩაიცვი რა
-არასანდო ხარ რა მარტო პენუარი რო მეცვეს მეცემოდი ალბათ
მე ოთახში შევედი და ჩავიცვი . ცოტა ვილაპარაკეთ და როგორც ყოველთვის ბიჭები გვესტუმრნენ უკვე ერთით ნაკლები
-აუ დავრჩით მარტო 5 სექსიბოი თბილისში უცოლო(ზურა)
-რამე არ შეგეშალოს შენ ოთხი და არა ხუთი ეს ყველასთვის მკვდარია ჩემს გარდა(მე)
-მერე მაგაზე ვინ თქვა საბაზე ვთქვით ლუკიტოს მეჯვარეზე.(ლეო) ანდრეას მის ხსენებაზე ძარღვები დაეჭიმა მაგრამ არაფერი უთქვია
-ოუ ეგ არ დაგეკარგოთ სადმე(მე) ისე თქვენ ნაშობაში კი იქნება ცვეჩი ეგენი ხო ხამები არიან
-ეგ არ წასულა? მეგონა მიდიოდა(ანდრეა)
-ხო ჩვენც გვეგონა მარა ამ დილით დაგვირეკა და ვრჩებიო ასე გვითხრა
-რატო რა საქმე მაქ ასეთიო(ანდეა)
-რა და ეგ ჩვენზე ბაბნიკია ხო იცი ასე გვითხრა გოგო დამევასა და სანამ არ დავკერავ აქედან ფეხის გამდგმელი არ ვარო(დათო)
ანდრეა კინაღამ გაგიჟდა ცეცხლს აფრქვევდა და მე მიყურებდა . მეც დავიბენი და სიტუაციის განმუხტვა ვცადე
-თქვენზე მეტი ხამი და მექალთანე თუ ვინმე იქნებოდა მაგას წარმოვიდგენდი? შევეშვათ ერთი მაგას და თქვენ რა გეშველებათ დაბერდით და ერთი გოგო ვერ ნახეთ ნორმალური ცოლად რო გამოგადგეთ
-რა ვქნათ ახლა ანდრეასავით არ გვიმართლებს ერთი გოგო რო უყვარს მთელი ცხოვრებაა თან ისე ქნა ამ გოგოს კაცი შვილი ვერ ეკარებოდა(ნიკა)
-რაა ბოლოს რა თქვი? ანდრეამ თვალები უბრდღვიალა ნიკას
-არაა არაფერი დაიკიდე
-ამოღერღეთ დროზე რომელიმემ. ზურა დაფრქვი მიდი შენ კაი მოყოლა იცი . ზურას გავუცინე და იმანაც დაიწყო იუხედავად ანდრეას გამოხედვისა
-რა იყო ბიჭო რანაირი დასაკოდი ხარივით მიყურებ . მომიყევიო და მოვუყვები
-ანდრეა არ გაიძრე , სანამ არ მოყვება მერე მე მოგკლა იქნებ .
-მოკლედ ეს ვაჟბატონი რო წამოიზარდა და ცოტა აზრზე მოვიდა ასე მეხუთე მეექვსე კლასში მაშინაც მუსუსი იყო კი იძახოდა მარიამი არ მოიყვარსო მარა რო დაინახავდა ვინმე გელაპარაკებოდა ძვლივს ვაკავებდით. ესეც ვინც გაბედავდა ეტქვა მარიამი მომწონსო ყველას ეჩხუბებოდა ესეიგი ჩვენც ვეჩხუბებოდით და გაგვიმწარა ცხოვრება ერთხელ გახსოვს ჩემ კლასელ თემოს რო მოწონდი გითხრა კიდეც მომწონხარო მერე რო იცინოდი აღარ მომკარებია იმ დღის მერე და ხოა ნეტა კარგადო. ისე ცემა ამან ერთი კვირა ვერ დგებოდა ძვლივს გავაშველეთ მერე ყველამ იცოდა რო არ უნდა მოგკარებოდენ და ჩვენც ამოვისუნთქეთ. თან იძახდა არ მიყვარსო მარა მეთერთმეტე კლასში აღიარა რო შენზე აფრენდა , რათ გინდა მაშინაც ვერ ამოვისუნთქეთ ისევ გააგრძელა შენთან ჩხუბი . ასე ამბობდა რამე სიყვარულება ვერ ვეტყვი რო მიყვარს ერთ ქალთან რა გამაჩერებსო. (ამაზე ისე დავუბრიალე თვალები ანდრეას მგონი კინაღამ შეწუხდა) მარა კი ხედავ ახლა რო ვეღარ გაუძლო გულმა და კი დაგყვება უკან მორჩილი ბავშვივით . ზურა თან ყვებოდა და თან იცინოდა ყველა იცინოდა მეც კი ხანდახან ანდრეა კი ემუქრებოდა აქედან როგორ არ გამოხვალ ტრუპი ხარ იცოდეო. ანდრეა მთელი ამ ხნის განმავლობაში ჩუმად მიყურებდა და პატარა ბავშვივით წითლდებოდა მისი მაიმუნობის ამბავი რო გავიგე.
ზურა ეგრევე გავარდა როგორც ამბავის მოყოლა დაამთავრა და მე ამომეფარა
-მარიამ მიშველე მომკლავს ეს სულელი
მე საერთოდ არ მიმიქცევია ყურადღება არავისთვის მარტო ანდრეას ვუყურებდი რომელიც თავის შავ თვალებს დაბნეული აცეცებდა და ელოდა რას მოვიმოქმედებდი მე კი ეგრევე ვაკოცე ისიც გახარებული ამყვა
-კაი ახლა რა იყოთ ჩვენც ვართ აქ? (დათო)
-ყურება არ მოგვწონს რა კეთება ჯობია (ლეო)
-აუ თქვენ ხო არ მოასვენებთ ადამიანს ისე დამყვებით კუდში მემგონი პირველ ღამესას შემომიხტებით(ანდრეა)
-გაჩუმდით ახლა და ისე ამაზე მერე დაგელაპარაკები(მე)
-აუ ეს რა დღეში ხარ ანდრუშ? ერთია და ასს ჯობია(ზურა)
-შენ გაჩუმდი საერთოდ და ჯობია მოინანიო ცოდვები სანამ დრო გაქ და სუნთქავ(ანდრეა)
-მარიამ უთხარი რა რამე ხო მითხარი მომიყევიო?
-ანდრეა გეყოფა ახლა თორე თუ გავბრაზდი ხო იცი რაც გელის და აღარ მალაპარაკო ახლა(მე) ანდრეამ რადგან იცოდა რო არც კი ვაკოცნიებდ თუ გავბრაზდი გაჩერდა ერთხელ გავუკეთე ეგრე მთელი დღე რამდენი ეცდებოდა კოცნას იმდენი ხახამშრალი დარჩა.
-მითხარი რა გეხვერწები რას აკეთებ ასეთს რო გიჯერებს დასჯის შიშით იქნებ ჩვენც გამოგვადგეს თორე მარტო შენ გიჯერებს ჩვენ გვეჩხუბება (ლეო)
მე და ანდრეას ამაზე გაგვეცინა
-არამგონია გამოგადგეთ
-გვითხარი რა მართლა(დათო) გთხოოვთ ააფახურა თვალები
-კაი გეტყვით რა პრობლემაა მარა ანდრეას არამგონია თქვენი ვნებიანი კოცნა მოუნდეს და გაჩერდეს
-რაა? ვაიმე დედა მიშველეთ სულ მეჩხუბოს თუ უნდა ოღონდ მაგან არ მაკოცოს(ზურა ) თან ისე მანჭავს სახეს სიცილს ვერ ვიკავებ
-წადი შე პიდარასტო შენ ვინ გაკოცებს(ანდრეა)
-მართალია ანდრეა ეს ისეთ გოგოებს შეეშვა მარიკუნას გამო შენ ნული გაქ შანსი ბრატ ჯობია ვინმე სხვა მოძებნო(ნიკა) ახლა ამაზე ვიციეთ ზურა გაბრაზდა
-აუ რა გიჟები ხართ ყველა რა ასე ერთად სად შევიკრიბეთ. აუ ისე რომელი საათია ნინი და ლუკა ამ საღამოს არ მიდიან? (მე)
-ხო მარა დარეკვას არ გირჩევ მაინც არ გიპასუხებენ უფროსწორედ ვერ გიპასუხებს ნინი ძაან დაკავებული იქნება(დათო)
-დადუმდი შენ რა (ნიკა)
ისეთი სახით გახედა დათომ ხმა ვერ ამოიღო მარტო ხელებით ანიშნა ვხურავ პირსო
-კაი რა რა უბედურებაა ხუთი საათია და კიდე არ იქნებიან თავისუფლები? ვიწუწუნე მე რაზეც ზურამ უცებ მომიგო პასუხი
-ეგ რაა მარიკუნა შენ ალბათ ერთი კვირა ტაკ მინიმუმ ერთი კვირა არ გამოგიშვებს ეს საძინებლიდან
ამ სიტყვებზე უცებ ავწითლდი შემრცხვა მაგრამ არ დავიბენი
-ანდრეა იცი ? გადავიფიქრე შეგიძლია მოკლა ეს ენაჭარტალა
როცა მიხვდა ზურა რო დაერხა ეგრევე მოხია ანდრეასაც რა უნდოდა ძაან გაბრაზებული იყო და გაეკიდა მერე ისევ შმოვარდნენ და მაგიდას ურტყამდნენ წრეს ჩვენ კი ზურას კივილზე ვიცინოდით
-მარიკუნა მიშველე გააჩერე გეხვერწები ამაღამ იმ გოგოსთან რო ვერ დავწვე საფლავში ვერ მოვისვენებ გოგოოოო ზლუქუნებდა ზურიკო და თან გარბოდა ანდრეა კი სიცილით კვდებოდა და უძახდა
-მიქელა მოვიდააა
ბიჭები საღამოს წავიდნენ . ნინი მაგრა მომენატრა მარა ხო არ ჩავუშლე თაფლობის თვეს. მეორე დღეს სკაიპში დავურეკე და კიდე კაი მიპასუხა
-მარუ როგორ ხარ?
-მე კარგად ვარ შენ როგორ ხარ გაწამებს ეგ ხო? სიცილი დავიწყე
-თან მერე როგორ
-ესეიგი მართლები იყვნენ არ დაურეკო დრეს არ ააყენებს მაგას ლუკაო
-კაი ახლა გეყოფა რა ხდება სხვა მანდ
-რავი არაფერი ნარმალნადაა ყველაფერი ანდრეამ თუ საბა არ ცემა მშვიდობაა
-რაა რატო
მეც მოვუყევი ის გადაირია
-აუ გოგო ეგ მაგარი უნაირო ტიპია მემგონი ძაან ქალების მუსუსია და ფეხებზე კიდია ყველაფერიო ასე თქვა ლუკამ მარა ისე ძმაკაცობაში ჯიგარიაო
-კაი ერთი დამანებე თავი იქნებ სხვა ვინმე მოეწონა
-ვაა მარუსი? როგორ ხარ გოგო? ამ დროს გამოჩნდა წელს ზევით შიშველი ლუკა
-მე კი ვარ კარგად მარა შენ აღარ გკითხავ განცხრომაში ხარ . ისე რა იყო ბიჭო ჩემს თვალწინ მაინც ჩაიცვი მერე მუღამი ექნება ნინი რო გაგხდის
მე და ლუკა ერთად ვიცინოდით ნინიმ კი ცოტა დაიმორცხვა
-კაი ახლა წადი თუ არა ვერარ ვძლებ
-აუ დამანებეთ თავი ვთიშავ უკვე ჩემს თვალწინ არ დაიწყოთ ჩემი ნათლულის ჩასახვა
ნინის არაფერი უთქვია ლუკამ აიტაცა ხელშ და მეც გავთიშე სკაიპი. მერე ფეისში შევიხედე და ვიღაცამ მეგობრობა გამომიგზავნა ვნახე და საბა იყო. მარა არ დამიმატებია მაგაზე გადავრევ ეხლა ანდრეას. შარი მინდა ეხლა ძვლივს ვართ წყნარად.
მეორე დღეს უნივერსიტეტის მერე კლუბში წავედით მე და ანდრეა დავლიეთ ბიწებიც მოვიდნენ მარა ნაშობა ფართი მოაწყვეს და ჩვენთან დიდი ხანი არ დარჩენილან. მე და ანდრეა გავერთეთ ვიცეკვეთ მერე ჩვენს მაგიდასთან საბა მოვიდა ვერ ვიტან ამ ტიპს ანდრეასაც არ ევასება მარა ხო არ გააგდებდა ამიტო ჩვენს მაგიდასთან დაჯდა რა უტეხია თვალს არ მაშორებდა მიუხედავად იმისა რო ვუთხარი დანიშნულივართქო. რარაცეებზე გველაპარაკა მარა ინტერესით არ ვუსმენდი ფეხებზე რას იტყვის ანდრეას ვიყავი ჩახუტებული და მის ფეხზე ხელი მედო მერე სიტუაცია არ დამევასა ძაან საზიზღარი მზერა ქონდა იმ ტიპს ამიტო ანდრეას ყურში ჩავჩურჩულე წავიდეთ დავიღალეთქო და ისიც ადგა. იმ საღამოს სახლში რო მივედი დავფიქრდი საბაზე და ძაან არ მომწონდა რაც მასზე გავიგე დარჩენის მიზეზი მისი დაჟინებული მზერა. მართალია ანდრეას ჩემი ჯერა მარა არ მინდა ჩვენს ურთიერთობას რამემ შეუშალოს ხელი. საბა ხშირად გვხვდებოდა ბარებში მაგრამ მე ყურადღებას არ ვაქცევდი მარტო ანდრეაზე ვფიქრობდი. ერთ საღამოს ბარში ვიყავით მე სააბაზანოში გავედი და ვიგრძენი რო უკან ვიღაცა მომყვებოდა ანდრეა იმ საღამოს იგვიანებდა და ცოტა შემესინდა ვინაათქო შევბრუნდი და გალეშილი საბა დავინახე მათვალიერებდა და მიუხედავად იმისა რო არაფერი გამომწვევი არ მეცვა ძაან შემძრა მისმა მზერამ.
-რა ხდება საბა უკან მომყვები?
-ხო უკან მოგყვები მარუსი
-მერე რატო და მე შენი მარუსი არ ვარ
-იმიტო რო პირველივე დღიდან მომეწონე და მინდა რო ჩემი გახდე შენი სურვილი მკლავს და ფეხებზე ვისი საცოლე ხარ თან მე პრობლემას არ შეგიქმნი შგიძლია გათხოვდე უბრალოდ გამოცდილებას აიმაღლებ გათხოვებამდე
მისმა სიტყვებმა შემძრა ის ჩემთან ახლოს იდგა და ერთ ადგილზე ქანაობდა მეც ისე გავბრაზდი ისე რო მოვკლავდი ცოტა ხანში. ხელი მოვუქნუე და სახეში ისეთი ძლიერი მუშტი დავარტყი ცხვირიდან სისხლი წამოუვიდა მერე საყელოში ხელი მოვკიდე კიდე კაი კედები მეცვა და მაღლებზე კაბით არ ვიდექი
-ახლა კარგად მომისმინე შე არც იოცნებო რო ხელს დამაკარებ ვერ ეღირსები სიზმარშიც არ მოგცემ ჩემთან მოკარების უფლებას გაიგე იმიტორო შენნაირ გამო... თან საქმეს არ ვიჭერ . არ გაბედო და თვალით არ დამენახო გესმის? ხვალვე იყიდი ბილეთებს და აორთქლდები ისე რო აღარასდროს გაჩნდები ჩემს სიახლოვეს და ამას თუ არ იზამ ბო...შვილი ვიყო დედას..... არც გაბედო აქ გაჩერება რო მივბრუნდები ორ წამში გაქრები თორე ანდრეამ თუ გნახა დე...მ... ჩათვალე რო ტრუპი ხარ შე ახ... მერე გადავაფურთხე და სააბაზანოსკენ გზა გავაგრძელე როცა ხმაური გავიგონე და მაშინვე უკან შევბრუნდი გაგიჟებული ანდრეა საბას ურტყამდა და აგინებდა
ხო გითხარი შე ყ... არ მიეკარო მარიამსთქო თორე დ.... არ გითხარი?
საბამ ხელის დარტყმა სცადა მაგრამ ანდრეამ აიცდინა და ისეთი დაარტყა ძვლივს წამომდგარი საბა ეგრევე დავარდა მე არაფერი მითქვია სანამ მაგრად არ დაასისხლიანა ეს ს.. ანდრეამ მარა გაჩერებას არარ აპირებდა ასეთი გაგიჟებული არასდროს არ ყოფილა მეშინია არ მოკლასთქო
-ანდრეა შეეშვი ეყოფა არ ღირს მაგისთვის ხელის გასვრა შენი მუშტის ღირსიც არაა ანდრეაა შეეშვითქო
ის მეც არ მაქცევდა ყურადღებას ამიტო ბიჭებს დავუძახე იმათ ძვლივს გააჩერეს გაგიჟებული ანდრეა მეც ძაან შემეშინდა მეგონა მოკლავდა ამიტო მართალია სიმხნევე შევინარჩუნე მაგრამ მაინც მეტყობოდა შიში მთლიანად გავიყინე . ბიჭებმა საბა გაათრიეს გონზე არ იყო თორე ალბათ ესენი უფრო მეტს უზამდნენ . ანდრეა ჩემსკენ მობრუნდა და მთლიანად გალურჯებული აცახცახებული რო დამინახა სახე დაუმშვიდდა ერთ ნაბიჯში ჩვენს შორის მანძილი შეამცირა და ჩამეხუტა
-ნუ გეშინია ჩემო სიცოცხლე ყველაფერი კარგადაა პირველად ვიჩხუბე თუ უკანასკნელად ხო იცი რა ტიპი ვარ . ანდრეა ჩემს გამხნევებას ხუმრობდა და გაიცინა კიდეც მე კი ისევ შოკში ვიყავი
-შემეშინდა რო მოკლავდი და დაგიჭერდნენ
-ნუ გეშინია მე შენთან ვარ ახლა წავალთ სახლში და მშვიდად დავიძინებთ
ანდრეამ ორი თითი ნიკაპზე ამომდო თავი ამაწევია თავისი მხრიდან და შუბლზე მაკოცა
მეც დავმშვიდდი ყველაფერი დავიკიდე და ანდრეასთან ერთად მანქანაში ჩავჯექი . ჩემი მანქანა ბიჭებს მივანდე .
-ანდრეა მიყვარხარ
-მე უფრო მიყვარხარ ყოველდღე უფრო მიყვარდები და დღეს საერთოდ თუ კიდე არსებობდა უფრო მეტი სიყვარული იქამდე მიყვარხარ
ანდრეამ მანქანა ჩემს კორპუსთან გააჩერა და მანქანიდან გადმომიყვანა ხელში აყვანილი.
-ანდრეა რას აკეთებ ფეხით ვერ ავალ?
-მინდა რო მე აგიყვანო არამგონია პრობლემა გქონდეს
-მეე არავითარი ანდრეას ჩავეხუტე და მფეთქავ არტერიაზე ვაკოცე მას კი როგორც ყოველთვის ჟრუანტელმა დაუარა მე კი გავიღიმე
-ნუ ხარ შენ ცუღლუტი
კარი გააღო და ძირს დამსვა.
-წინასწარ გეუბნები ამაღამ აქ ვრცები
-კაი არ ვარ წინააღმდეგი შედი წყალს დავლევ და მოვალ.
ანდრეა ჩემს ოთახში შევიდა მე წყალი მოვსვი და საძინებელში შევედი
-ანდრეა მე სააბაზანოში შევალ მარა თუ გინდა სისხლი გაცხია ყველგან და ჯერ შენ დაიბანე
-არ მინდა ჯერ შენ შედი
მეც შევედი ვიბანავე, ჩავიცი პიჟამო და ოთახში გავედი.
-შეგიძლია შეხვიდე აი პირსახოცი
ანდრეამ მაკოცა და სააბაზანოში შევიდა . მე საწოლშ დავწექი , ის როგორც ყოველთვის ტრუსით გამოვიდა მარა რა იცის მე რა მოვუმზადე ერთი კვირის წინ გავიფიქრე ეს ჩემთან რო დარჩეს თავს ვერ შევიკავებ შიშველი რო მომიწვეს გვერდითთქო და საწოლშ ჩასაცმელი მაისური და სპორტული სარვალი ვიყიდე ისე ისეთი საკაიფო იყო იმასიც მომეწონება ხო ვიცი
-ანდრეა კარადა გამოაღე რა საჩუქარი მიდევს შენთვის
-რა საჩუქარი რატო იცინიხარ ეგრე რას მიჩალიცებ გოგო
-გაარე და ნახავ ანდრეამ კარადა გამოაღო და რო დაინახა გაბრაზებული შემომიბრუნდა
-რას მიჩალიჩებ გოგო გაგიჟდი ხო ამას არ ჩავიცმევ ვერ დავიძინებ
-დაიძინებ საცვლების ამარა გეწექი გვერდით და მაშინ დაგეძინა და ეგ არ შეგიშლის ხელსნუ გეშინია
-აუ რა მაიმუნი ხარ რა
-შეგახსენებ რო ეს მაიმუნი სიგიჟემდე გიყვარს და დროზე ეხლა მეძინება მცივა და გიცდი
-ჯანდაბას შენი თავი ჩავიცმევ
ანდრეამ ჩაიცვა და საწოლში შემოწვა
-მართლა გაყინულხარ გოგო
-ჩამეხუტე მერე მიყურე ახლა
იმანაც გამიღიმა და გაყინულ ზურგზე ამეკრა . მის მკლავებში მოვეწყვე და მალევე დავიძინე.
დილით მის შიშველ მხარზე მედო თავი უკვე 11 საათი იყო და ვაჟბატონი გავაღვიძე დაკუნთულ მუცელზე თითი ავუსვი და იმანაც ეგრევე დაჭყიტა თვალები და ზემოდან მომექცა
-რატო მიწვევ მარიამ?
-არ გიწვევ გაღვიძებ რატო გაიხადე ზედა?
-ვერ მოვისვენე რა და მაგიტო ჩუ ეხლა უნდა დაგსაჯო
-კი ბატონო ჩუმად ვარ. ისე საყვარლად ვთქვი ანდრეას გაეღიმა და ტუჩებზე მერე დამაცხრა
-კაი ახლა გეყოფა მაგისთვის კი არ გამიღვიძებიხარ. წამო ვისაუზმოთ მშია ძაან
-აუ მეც მშია და ვძღებოდი მარა არ მაცლი
-კუჭი გაიძღე ტუჩი კი არა
ანდრეა გადავწიე და საწოლიდან წამოვდექი თბილი ხალათი მოვიცვი გათბობას ავუწიე და სამზარეულოში გავედი .
-ანდრუშ შენ რო იცი ისე შეწვი რა კვერცხი?
-შენ რას გააკეთებ სანაცვლოდ? თვალები ამითამაშა ჩემმა მსუნაგმა ბიჭმა
-მე რას გაგიკეთებ და ხაჭაპურს
მართლაც ორივემ მოვამზადეთ საჭმელი ჩაიც გავაკეთე სახლიც გათბა და ვისაუზმეთ . როცა დავასრულეთ ანდრეა მიყურებდა და იცინოდა
-რა გაცინებს ნორმალური ხაარ?
-რა მაცინებს და შენი ლაპარაკი გამახსენდა . შენ რა ტუტუცი გოგო ყოფილხარ გოგო ისეთი სიტყვები უთხარი მეც კინაღამ შემრცხვა ეს რო მესმოდა
-გესმოდა? მოიცა ყველაფერი გაიგონე? იდექი და მისმენდი ის რასაც მეუბნებოდა და გაჩერდი?
-არა მე რო მოვედი ბიჭებმა მითხრეს საპირფარეშოშიაო მეც ვიფიქრე დავადგები თავზე და ერთი გემრიელად ვაკოცებთქო . დერეფანთან რო მოვედი მაშინ ლეწე იმ ს.. და მერე გავიგონე ყველაფერი ისე ლანძრავდი ვერ შეგაწყვეტიებდი. ისე მუჭიც რა მაგარი გქონია? ამ ლამაზი ნაზი თითებით როგორ გაუტეხე ცხვირი
-ასეა გენაცვალე ხო ხედავ რაა მოსალოდნელი თუ გამაბრაზებენ.
-მე 10 წელი გიშლიდი ნერვებს და ერთხელ არ დაგირტყია ჩემთვის გინებაზე ზედმეტია ლაპარაკი
-შენ მიყვარდი და ხო არ გაგლახავდი თან მისი ნათქვამი და შენი განსხვავდებოდა შენც რო გეთქვა მსგავსი რამ მერწმუნე არ დაგინდობდი
-ახლა არ გადამრიო რა გითხრა ასეთი
-არაა საჭირო თქმა მიიღო საკადრისი და დავხუროთ ეგ თემა . ისე დაიმახსოვრე რა მოგელის თუ მიღალატებ სხვას ავიტან ნუ მარტო დაგარტყამ
წამოვდექი და ანდრეას ვაკოცე
-ძალიან მიყვარხარ ჩემო შავთვალება
ანდრეამ კოცნა განაგრძო ფეხზე არ ამდგარა მე დამისვა ფეხებზე ხელი ჩემს თმებში ახლართა და ძალიან ნაზად დამიწყო კოცნა ,მთელი სახე დამიკოცნა .
- ვგიჟდები შენზე
-აბა მე მკითხე?
მერე ბიჭები მოვიდნენ ორ დღეში ახალი წელია და ერთად შევხვდეთო . დათომ სახლში მიგვიპატიჟა ჩვენც დავთანხმდით მოკლედ ორ დღეში ახალი წელი დაიწყება და მას ანდრეასთან ერთად საცოლის სტატუსით პირველად ვხვდები. ნინის დაველაპარაკე და ახალ წელს აქ იქნებიან ძაან გამიხარდა მერე ყველაფერი მოვუყევი და გაგიჟდა საბა ლანძღა ლუკამ ბოდიში მომიხადა მოკლედ ეს დღეც დასრულდა.
მეორე დღეს მარაზიები შემოვიარე ყველას ვუყიდე საჩუქრები ჩემთვის კაბა ვიყიდე და მანტო და საღამოს დავბრუნდი. ძაან მიხარია რო ნინი ბრუნდება მომენატრა მართალია ყოველდღე ველაპარაკები მაგრამ მაინც. საღამოს ანდრეა მოვიდა.
-მშვიდობაა? მთვრალი არ ხარ და საღამოს ჩემთან მოდი სასწაული თუ გინდა ჩემთან დაძინება მარტო მაშინ გახსენდება
-რა იყო მარიამ? არ შეიძლება საცოლე მომენატროს და მივიდე მასთან?
-კი შეიძლება და შემოდი ისე მეწუნკლა უბრალოდ რა იყო ბიჭო.
-აუ მაგრა მომენატრე
-მეც მომენატრე კაროჩეე
მე და ანდრეა მისარებში შევედით ტელევიზორს ვუყურებდი და ყურება განვაგრძეთ. მე ანდრეას მუხლებზე მედო თავი და ის კი როგორც ჩვევია იცის რო მევასება და თმაზე მეფერება ჩემს თმას ისე ოსტატურად ათამაშებს ვმშვიდდები. უცებ წამომაჯინა და პირდაპირ მის მუხლებზე შემომსვა ისე შემომხედა ჟრუანტელმა დამიარა
-ანდრე..
არაფრის თქმა დამაცადა მაშინვე ტუჩებზე დამაცხრა ჩვეული ჟინით და სიძლიერით მიკოცნიდა ბაგეებს მეც აღარ ვიწუნკლე თმაში ხელი შევუცურე და კოცნაში ავყევი. ისიც ტუჩიდან ყელზე გადავიდა მერე ჩემს პერანგში შეაცურა ხელები აი აქ უკვე ავღელდი მისი ხელების შეხებამ ამაფორიაქა მერე წელზე ოდნავ მომიჭირა ხელები და ყელიდან ტუჩები ქვემოთ გადაიტანა მერე გაჩერდა და ისევ ტუჩებზე დამაცხრა
-მაგიჟებ... ვერ ვჩერდები შენი კანის შეხებისას ... ისეთი მადისაღმ.ძვრელი.ხარ
აფორიაქებული ხმით მელაპარაკებოდა და თან ჩემს სხეულს ტუჩებს არ აშორებდა მერე ჰაერში აღმოვჩნდი და ჩემს ოთახში შეემიყვანა
-ანდრეა არ გინდა რა. ძვლივს წარმოვთქვი ვნებამორეულმა ხმა მიკანკალებდა და გონებას მის ალერსში ძვლივს ვიკავებდი
-მინდა და თან როგორ ვერც წარმოიდგენ ანდრეამ საწოლზე დამაწვინა და ზემოდან მომექცა ისევ მკოცნიდა მაგრამ ჩემი პერანგის ღილების შეხსნა რო დაიწყო ხელი მოვკიდე
-ანდრეა გთხოვ გაჩერდი მერე ვეღარ..
ისევ მაკოცა ამჯერად უფრო ძლიერად ხელები ჩემს ფეხებს ააყოლა მართალია ჯინსი მეცვა მაგრამ მისი ძლიერი შეხება ვიგრძენი . ანდრეამ კოცნას თავი დაანება და მომშორდა. მეც შვებისგან ამოვისუნთქე მთლიანად მოდუნებული და გათიშული ვიყავი ის კი თავის შავ თვალებს მანათებდა და ცდილობდა დამშვიდებულიყო
-გავალ მე მეორე ოთახში დავიძინებ თორე არ დამთავრდება ეს ღამე კარგად . ისევ მაკოცა აწითლებულ ტუჩებზე ხელი გადამისვა და ოთახიდან გავიდა
-ტკბილად დაიძინე. და გაიცინა მეც ხმა ამოვიღე და მივაძახე
-შენც ასევე საყვარელოოო
ისე არა ჩემი მტერი ანდრეამ ტკბილად დაიძნოს. კარგა ხანი ვიქრიალე საწოლში ხან ერთ მხარეს ვიწექი ხან მეორე მხარეს ვერაფრით ვერ დავიძინე ამიტო ავდექი და მეორე ოთახში ჩუმად შევედი სადაც ჩემ ლამაზ ბიჭს ეძნა საბანი ფრთხილად გადავწიე ანდრეასაც წესიერად დავაფარე და მის გულმკერდს ზურგით ავეკარი. მეგონა ეძინა მაგრამ არა ხელები მუცელზე მომხვია და ვგრძნობდი როგორ გამალებით უცემდა გული მისი აჩქარებული სუნტქვა კისერში მეფრქვეოდ და სასიამოვნო ჟრუანტელს მგვრიდა. მის ხელებს ჩემი შემოვხვიე და დავიძნე მან კი ჩემს თმაში ჩარგო თავი და ნელ-ნელა დამშვიდდა.
დილით როცა გავიღვიძე ანდრეას უკვე ეღვიძა და მიყურებდა მეც წამოვიწიე გავუღიმე და ლოყაზე ვაკოცე
-დილამშვიდობის
-დილამშვიდობის
-მაპატიე წუხანდელის გამო ზედმეტი მომივიდა . რო გეხები ცუდად ვარ თავი გამოუცდელი ვაჟიშვილი მგონია რომელსაც პირველად კოცნის გოგო
-რა ლაპარაკია ეხლა ეს?
-რაგინდა რასაც ვგრძნობ იმას გეუბნები ასე როგორ დამაკარგიე გოგო ჭკუა საერთოდ ვეღარაფერზე ვფიქრობ შენს გარდა
-არაუშავს მეც შენს დღეში ვარ ორივეს ერთად გვეშველება რამე. ანდროს გავუცინე და საწოლიდან წამოვდექი . მე ჩემს ოთახში გავედი და ვიბანავე , მოვწესრიგდი და საუზმე მოვამზადე ანდრეა ამ დროს ტელევიზორს უყურებდა
-მარიამ დრეს ჩემები გეპატიჟებიან
-რა ხდება?
- ჩემთან სახლში ჩემი და ჩამოდის ამერიკიდან დაასრულა სწავლა და ოჯახურ ვახშამს აწყობენ
-კაი წამოვალ რომელ საათზე
-რავი საღამოს ისე რა მნიშვნელობა აქ როცა გინდა მაშინ მოდი შენი სახლი არაა? თან ხო იცი ჩემებს როგორ უყვარხარ.
-მეც მაგრა მიყვარს შენი დედიკო და მამკიკო
-მოკლედ ჩვენ ტენდეციებს ვარღვევთ დაქორწინებამდე გევასებათ რძალ დედამთილს ერთმანეთი
-ხო რას იზამ ორივე ვგიჟდებით შენზე და ვუგებთ ერთმანეთს
-აუ მე უნდა წავიდე საქმე მაქ დღეს რაღაც მამაჩემთან უნდა მივიდე კომპანიაში
-კაი მაშინ საღამომდე
-მიყვარხარ ჩემო ლამაზო ანდრეამ ერთი მაგრად მაკოცა და წავიდა.
მე მაგიდა ავალაგე გარდერობს გადავხედე და შემდეგ სახლი მოვაწესრიგე ნაძვისხე გავაწყვე ნუ მოკლედ საახალწლო ელფერი შევძინე სახლს. შუადღეს საჭმლების მომზადებაც დავიწყე მართალია 31 სახლში არ ვიქნები მაგრამ მერე ხო უნდა ვიყო მზად სტუმრებისთვის. სარამოს მოვათავე მზადება ყველაფერი მივალაგე ვიბანავე და ჩავიცვი
-ანდო სახლშ ხარ ხო?
-კი სახლში ვერთ მალე მოხვალ?
-კი გამოვდივარ უკვე
-მომენატრე ციცქნა
-მეც ჩემო შავთვალება
ტელეფონი გავთიშე და ანდრეას სახლის წავედი. ჩემგან მოშორებით ცხოვრობს ძალიან დიდი და ლამაზი სახლი აქვთ ჩემს ძველ სახლზე დიდი , ასევე ლამაზი ეზოთი . ძაან მომწონს მათი სახლი. მანქანა ეზოში დავაყენე მასპინძლები კართან შემეგებნენ მე საჩუქარი მქონდა ნუცასთვის ნაყიდი ანდრეას დისთვის ადავეცი და გადავკოცნე. მერე სასტუმრო ოთახსი შევედით ძაან მომწონს ჩემი სადედამთილო და სამამთილო ნუცას ადრე ვიცნობი სანამ წავიდოდა და მშვენიერი ურთიერთობა გვქონდა ბევრი ვისაუბრეთ ძველი დრო გავიხსენეთ
-ძაან გამიხარდა ჩემმა ძმამ ცოლობა რო გხთხოვა როგორც იქნა დააყენა საშველი ამდენი წლის მერე
-მოიცა შენც იცოდი რო ვუყვარდი?
-აბა არ ვიცოდი? საკუთარი ხუთი თითივით ვიცნობ ამ გიჟ ბიჭს
-მოკლედ ჩემს გარდა ყველა ყველაფერს ხვდებოდა
-ახლა ხო გითხარი და რაღა გინდა? ანდრეამ ხელი გადამხვია და ლოყაზე მაკოცა. ჩვენთან ელენე მოვიდა ანდრეას დედა და სუფრასთან მიგვიპატიჟა. ანდრეა ჩემს გვერდით იჯდა ძალიან სასიამოვნო ატმოსფერო იყო ყველა ძალიან თბილი და მოსიყვარულე ადამიანია. გახარებულები იყვნენ მათ ვაჟს დაჭკვიანება რო ეღირსა.სახლში თორმეტ საათზე დავბრუნდი ნინის ველაპარაკე და მითხრა აქ ვრჩებით კიდე ხუთი დღეო და ძაან მეწყინა მათი ნახვა მინდოდა. ასე მოწყენილი დავწექი საწოლში და ხვალინდელი დღის მოლოდინში ჩამეძინა.
მეორე დღეს გვიან ავდექი კიდე მოვამზადე რაღაცეები ისინიც შევინახე და მომზადება დავიწყე დათოსთან წასასვლელად ამ დროს კარზე ზარია გამოვაღე და ვის ვხედავ ჩემი მონატრებული და საყვარელი დეიდაშვილები თათა და თამუნა
-ვაიმეეეე გოგოებოოოო
-მარუსიიი ერთად ვიკივლეთ და გადავეხვიეთ ერთმანეთს გოგოები რუსეთში გაიზარდნენ მაგრამ მშობლები ქართველები ყავთ და მაგრად ლაპარაკობენ ქართულად. მერე ერთმანეთი მოვიკითხეთ ვკოცნეთ ვეხუტეთ და ის კი გადამავიწყდა წასასვლელი რო ვიყავი ანდრეამ დამრეკა მეც ვუპასუხე
-მარიამ კარგად ხარ? რატო იგიანებ თერთმეტის ნახევარია უკვე
-აუუ ანდრუ საერთოდ გადამავიწყდა ჩემი დეიდაშვილები ჩამოვიდნენ და იმათ ვეჭორავებოდი
-რომელი დეოდაშვილები
-არ იცნობ შენ
-აუ მოკიდე მაგათ ხელი და წამოდით დათოსთან ყველა გიცდით ჩემო ცხოვრება
-კაი ოც წუთში მანდ ვართ
-გოგოებო ახლა ჩემს ბრატთან მივდივართ ყველა იქ უნდა შევხვდე ახალ წელს და ჩემს სიცოცხლეს და ძმებსაც გაგაცნობ
-კაი არაა პრობლემა თან მაინტერესებს ერთი შენ ვინ გიყვარს
-ხოდა მოემზადეთ უცებ
გოგოებს ოთახები ვაჩვენე ბარგი შეიტანეს და მალე გამოვიდნენ ორი შხვართი ორივე შვაგვრემანი საშუალო სილაღლის ძაან მაგარი გოგო
-აუ რა ვიდზე ხართ ეე ბიჭებს გამიგიჟებთ
-აბა რა ავჭრით სამივე ყველას
-მე მეტი არ მინდა ერთი მყოფნის. ხო მართლა ჩემი ბიჭები ძაან ბაბნიკები არიან და იცოდეთ მაინც
-ოქეი
..
დათოსთან ჩემი მანქანით წავედით. ყველას გავაცანი გოგოები. ძაან მოეწონათ ბიჭებს, თათა ლეოს, თამუნა დათოს. ამათაც მოეწონათ მაგრამ ხო არ დაეფეთებოდნენ მართალია სხვა ქვეყანაში გაიზარდნენ მაგრამ არ არიან ისეთი გოგოები ეგრევე რო ჩაუხტნენ ბიჭებს საწოლში. მე ჩემს ანდრეასთან ერთად ვიჯექი და ვჭუკჭუკებდით ყველა ერთად ძაან მხიარული ამბები დატრიალდა უკვე თორმეტი შესრულდა წავდა მიოცვები ფეიერვერკები მოკლედ მაგარი ამბავი და ამ დროს სახლში ნინი და ლუკა შემოვარდნენ
-აი ჩვენც მოვედიიით გულაობთ ხო უჩვენოდ აიტ თქვე მეიმუნებო
-ყველა ერთად მივვარდით ახალდაქორწინებულ წყვილს ჩემს გოგოებს იცნობს ნინი სულ დამყვებოდა მათთან მოკლედ სასტავი ვართ რა.
-აუუ ყველაზე ჯიგარი ახალი წელია დღეს რა(ლეო)
-აბა ყველანი მივუსხდეთ სუფრას(დათო)
-ხო თორე მაგინებს კუჭი უკვე(ზურა)
-მოიცათ რა ცოტახანი ვიღაც უნდა მოვიდეს კიდე და ბარემ ერთად დავჯდეთ (ანდრეა)
-ვინ? უცხოა ვინმე?
-არა ყველა იცნობთ თითქმის ჩემი დეიდაშვილების გარდა(მე)
-კაი დაველოდოთ ბაზარი არაა(დათო)
ამ დროს კარზე ზარია დათომ გააღო და ეგრევე გადაეხვია ნუციკოს ბავშვობიდან ერთად იყვნენ და აბა რა იქნებოდა როცა შეეშვნენ ხვევნა კოცნას ყველამ დაინახა ნუცა ძაან მაგარი მოკლე წითელი კაბა და მაღლები ეცვა ისედაც ლამაზი იყო და ვაფშე ყველა გაგიჟდა ბიჭები გადაეხვივნენ
-შე დაკარგულო აქ საიდან გაჩნდიო ყვიროდნენ ბიჭები . მარტო ზურა მოვიდა გვიან გონს ცოტა არ იყო ჭიკჭიკის ხასიათზე ნუცას უყურებდა და რაღაც უცნაურად უნათებდა თვალები. მერე ისიც მივიდა და გადაეხვია აქ რარაც მაფიააააა.
-ნუცა? აქ იყო და არ გვითხარი?(დათო)
-ხო რა გუშინ ჩამოვიდა და თვითონ მთხოვა არ უთხრა ბიჭებს ჩუმად დავადგები სიურპრიზის პონტშიო
-აუ რა ჯიგარი ხარ რა მაგრა მომენატრე ჩემო გადარეულო გოგო(ლეო)
-მეც ძაან მომენატრეთ ერთი სული მქონდა როდის ვიქნებოდი თქვენთან ერთად
-ჩვენც. რაღაც უცნაური ტონით ჩაილაპარაკა ზურამ
-ოხ გამოყო ახლა ამან თავი ეს რას შვება ისევ იმდენს ტლიკინობს თუ დაუმოკლდა ენა?(ნუცა)
-ამას რა შეცვლიდა გოგო ხო არ გადაირიე ისევ ისეთი პიდარასტია(დათო)
-არც შენ დაგტკბობია ენა არ გიშველა ამერიკამ როგორც ჩანს(ზურა)
-რა ჭირთ ამათ? ანდრეას ჩუმად ჩავჩურჩულე
-ეგრე არიან ეგენი თითქმის სულ ნუცას აბრაზებდა ზურა იმას ამის ბაბნიკობა არ ევასება სულ უწუნებდნენ ერთმანეთს გემოვნებას და მერე დაიწყეს კინკლავი ისე ძაან უყვართ ერთმანეთი მე და შენ რო ვჩხუბობდით ისე არ ჩხუბობენ ესენი უფრო იუმორით უდგებიან მაგ საკითხს
-ახლა გასაგებია?
ყველა სუფრას მივუჯექით მე ანდრეასთან დავჯექი, ნინი ლუკასთან ნუცასთან ნიკა დაჯდა თათა და თამუნა ერთად იჯდნენ და გვერდიდან ლეო და დათო მიუჯდნენ
-გახედე იქმნება წყვილები უკვე . მგონი წელს ჩვენი ქორწილი გახსნის და ჩვენი ბიჭებიც დამშვიდდებიან(მე)
-მეც ეგრე მგონია მაგრამ ამ ზურიკოს არაფერი ეშველება დათოს და ლეოს კი ეშველათ მემგონი .ისე შენი დეიდაშვილები ხო არიან კაი ტიპები ხო ხვდები რას გეუბნები
-კი გამოდგებიან ცოლებად მზარეულობაში ცოტა მოისუსტებენ მარა ეშველება
გავუცინე ანდრეას და ჭამა განვაგრძე . საღამომ მაგრად ჩაიარა ბევრი ვიცეკვეთ დათო და ლეო გოგოებს არ ცილდებოდნენ რო მიხვდნენ ესენი ასე უცებ არ დაგვნებდებიანო უფრო აქტიურობდნენ ნორმის ფარგლებში. ნინი და ლუკა ერთმანეთს ეჭუკჭუკებოდნენ მე და ანდრეაც მარა ესენი ნულ გამოშტერებული უყურებენ ერთმანეთს . ძაან მაგრა იყო ყველაფერი მაგარი საღამო გამოვიდა ასე ბედნიერი არცერთ ახალწელს არ ვყოფილვარ ჩემებს გვიან დავურეკე მაგათთან პირქითაა და დღე იქნებოდა მაშინ . ყველამ მულოცა ჩემებს სკაიპით ველაპარაკებოდი იმათაც ძაან უყვართ ბავშვები და ასე ვიჭუკჭუკეთ მაგრამ ცოტახნით.
-მარიამ ძაან დავიღალეთ და წავალთ ხო ჩვენ ჯერ გზაში ახლა აქ (თათა
-კაი წადით არაა პრობლემა
-გასაღები ბინის(თამუნა)
-ისა ქვევით კითხეთ მიმღებში და დუბლს მოგცემენ დაბარებული მაქ და იციან . მანქანის გასარები გამომართვით და მაით წადით
-კაი მარა შენ?(თათა)
-მე მომიყვანს რომელიმე არ ინერვიულოთ
გოგოები დაემშვიდობნენ სხვებს და წავიდნენ მერე ჩემთან ლეო და დათო მოვიდნენ
-მარიამ . ააა? შემომხედეს საწყალი თვალებით და მეც მივხვდი რისი თქმა უნდოდათ
-მოკლედ ესენი არიან ჩემი დეიდაშვილები რუსეთში დაიბადენ და გაიზარდნენ მაგრამ მამაც ქართველი ყავთ არ არიან ისეთი გოგოები თქვენ რო ერთობით ხოლმე საკმაოდ მკაცრია ბიძაჩემი და იცოდეთ ზედმეტები არ გაბედოთ თორე ჩემთან გექნებათ საქმე ბიჭებმა გამიცინეს
-აუ გეკადრება მარუსი?(ლეო)
-მერე გააგრძელე(დათო)
-ესეიგი თათ 20 წლისაა თამუნა 21-ის. უნივერსიტეტი დაასრულეს წელს და ახლა არც მე ვიცი რას საქმიანობენ მერე ბიჭები ვერ დავაკმაყოფილე და ეგრევე მივუხვდი რა აწუხებდათ
შეყვარებული არ ყავთ არც ერთს
-აუ რა ჯიგარი ხარ გოგო . ისცი მაგრა დამევასა შენ ძმობას ვფიცავარ რაღაც სხვანაირია ჯერ ვერ გეტყვი რო ვგიჟდები მაგრამ საკმაოდ მომწონს
-მეც იგივეს გეტყვი
-აა ბიჭებო მოგივიდათ სიყვარულის მუზა? ახლა მაინც არ გამცინებთ რო შევეშვი ქალებს ერთის გარდა(ანდრეა)
-კაი რა ცოლად კი არ მომყავს უბრალოდ მომწონს ჯერ ახალგაზრდა ვარ შენსავით ერთ ქალს ვერ შევწირავ თავს თავი გაიმხნევა ლეომ
-მე მითუმეტეს არ არსებობს ახლა მარიამ არ გეგონოს რო ერთი ღამის ამბავში ვეჩალიჩებოდი მარა ასე მთლად ვერ გავხდები პატიოსანი ბიჭი (დათა)
მე მათ ლაპარაკზე ვიცინოდი ამ დროს ზუკიტოც მოვიდა
-რაზე ლაპარაკობთ ძმებო?
-მგონი ჩვენი ბიჭები შეყვარებულები არიან ჩემს დეიდაშვილებზე და არ ტყდებიან სიცილით ვუთხარი ჩემთან მდგომ ზურას
-რაა გაგიჟდით თქვეენ ჯერ ლუკა მერე ანდრეა მარტო მტოვებთ ნაშობა ფართიზე?
-შენ გაგიჟდი მემგონი რა სიყვარული რის სიყვარული გართობისთვის ვარ გაჩენილი
-მეც მაგას ვამბობდი მარა კი ვუყურებ ერთ ქალს აგერ რო დავუბღვირე ანდრეას რა სახე გაქთქო გამოასწორა- მაგრამ დამერწმუნეთ საერთოდ არ ვნანობ პირიქით
-აუ არ გადამრიოთ თქვენ სიყვარული არ მიხსენოთ მე ზუსტად ვიცი რო ცოლს არ მოვიყვან სანამ გავქაჩავ უნდა ვიგრიალო(ზურა) ამ დროს ნუცაც მოვიდა
-ოხ შენ ისეთი გულთამპყრობელი ხარ თან გემოვნებაც თუ არ შეგცვლია კი იგულავებ რა გადატყლარწულ გოგოებში
-ეგრე გადატყლარწული შენც კი ხარ მარა გკერავ თუ რა
-აუფ ოცნებობს ბიჭი. ჩემნაირი გოგო არც გამოგხედავს შე საცოდაო
-ვის ხედავენ და ვის არა კი გეტყობა ერთი მე მძინავს მარტო საცოდავად და მეორე შენ
ამათ კიდე ასე გააგრძელეს ჩვენ კი ვუსმენდით და ვიცინოდით
-ახლა ვხვდები მე და შენ რო ვჩხუბობდით ესენი რატო იგუდებოდნენ სიცილით(მე)
-ხო ისე შენს სახეზე მეც კი ვიცინოდი
ანდრეას ვუჩქმიტე მაგრამ არ სეიმჩნია და ხელები წელზე შემიცურა და თითების თამაშს მოყვა
მერე კიდე ვიცეკვეთ იმდენი დავლიეთ ფეხზე ძვლივს ვდგებოდით ბოლოს დაშლა დავიწყეთ ცოტა ფხიზელი ლუკა იყო ამიტომ იმან გაიყვანა ყველა სახლებში ბოლოს მე და ანდრეა დავრჩით ლუკამ გადმომხედა ანდრეას ჩემს ბეჭზე ედო თავი და თმებზე მეთამასებოდა
-აბა რომელი მიგიყვანოთ ჯერ?
-ანდრეა თორე ამას თუ დაეძინა მერე მტრისას
-კაი როგორც მიბრძანებთ.
ლუკამ ანდრეას სახლთან გააჩერა მეც გადავედი ანდრეა გადავიყვანე მაგრამ კარი დაკეტილი დამხვდა
-ლუკა გააღე რას აკეთებ
-მარიამ მანდ უნდა დარჩე ნუცამ მომწერა ამაღამ სახლში ვერცერთი ვერ მოვალთ გუდაურში ვართ ყველაო და შეხედე რა დღეშია ამას მიხედვა ხო უნდა შენზე უკეთ ვინ მიხედავს
-ლუკა მოგკლავ იცოდე არ წახვიდე
მან მანქანა დაძრა და ელვის სისწრაფით მოშორდა ადგილს მე კი ერთ ადგილზე მდგარ ანდრეას გავხედე რომელიც თვალებს რარაცნაირად მიჟუჟუნებდა
-რა იყო მარიამ არ გინდა რო მომხედო? იქნებ გავიგუდო და ხო დარჩები მარტო მე თუ არ გეყოლე ისეთი საცოდავი ხმით თქვა პატარა მიუსაფარი ლეკვი მეგონა რომელსაც მზრუნველობა ჭირდება
-აუ რა სულელი ხარ ანდრეა რა
-ვიცი და შენ გამაგიჟე
ანდრეა მომიახლოვდა და სიცივისგან გაყინულ ტუჩებზე დამეწაფა მერე მომშორდა და მითხრა
-წამოდი ახლა შევიდეთ თორე ჩემი მცივანა გოგო გაიყინა უკვე
ანდრეამ ხელი გადამხვია და ჩახუტებული წამიყვანა მართლა ძაან სიცივე იყო მგონი თოვასაც დაიწყებდა მალე . მთლიანად გავიყინე სახლში შესვლამდე. მართალია ანდრეასთან პირველად არ ვრჩები მაგრამ არა მის სახლში , უცნაურად ვგრძნობდი თავს
-გაიხადე მანტო სველია არ გაცივდე
-კაი სად დავკიდო
-მომე და მე დავკიდებ
ანდრეამ მანტო გამომართვა თვითონაც გაიხადა და დერეფანში გარდერობში დაკიდა . მე გოგოებს მივწერე რო ამაღამ ვერ დავბრუნდებოდი და თავი ისე ეგრძნოთ როგორც საკუთარ სახლში.
-თავი ისე იგრძენი როგორც საკუთარ სახლში , ანდრეა მობრუნდა და წინ დამიდგა
-დაჯექი რას ელოდები ასე ხო არ იდგები ფეხზე
-დავჯდები მარა გვიანია უკვე თან რო გკითხოს კაცმა ცუდად ხარ და მოვლა გინდა , დავიჯერო არ გეძინება?
-არა საერთოდ არ მეძინება რარაც ისე აათამაშა წარბები ვიცი რაც გაიფიქრა თან ისე ათვალიერებდა ჩემს ტანს
-ხო მაგრამ მე მეძინება და თუ მანახებ ჩემს ოთახს კარგი იქნება
-კაი რა მარიამ ქათამი ხო არ ხარ რადროს ძილია ახალი წელია აქლა უნდა იყო ფეხზე
ანდრეამ კარადიდან წითელი ღვინო გადმოიღო და ჭიქები მე კი მდივანზე დავჯექი და ანდრეას უკვე შევსებული სასმისი გამოვართვი ისეიც გვერდით მომიჯდა
-ამ ჭიქით ჩვენ პირველ ერთობლივ ახალ წელს გაუმარჯოს
-გაუმარჯოს
ღვინო დავლიე ძაან მაგარი იყო ამიტო ბოლომდე დავლიე ისედაც საკმაოდ მქონდა დალეული მაგრამ ფეხზე ვერ ვდგებოდითქო რო გითხრა მოგატყუებთ. არც ჩემ ლოთ ბიჭს ეტყობა რომ არც ერთი სადღეგრძელო არ გამოუტოვებია და მთელი საღამო სვამდა. ანდრეამ ჭიქები მადიდაზე გადადო და მე მომიბრუნდა ისეთი ვნებინი თვალებით მიყურებდა როგორც არასდროს მის თვალებში ცეცხლს ვხედავდი რომელიც ნელ ნელა მწვავდა ანდრეამ მზერა ჩემს ტუჩებზე გადაიტანა და ისე დამაცხრა ამოსუნთქვაც ვერ მოვახერხე ცხოველივით მუსრავდა ჩემს ბაგეებს თავისი მწველი ტუჩებით , მეც ავყევი ხელები თმაში შევუცურე და მაგრად მოვუჭირე ამან უფრო გაახელა ხელები ჩემს წელზე შემოაჭდო და ცოტა მომიჭირა მაგრამ მისი შეხება ძალიან მსიამოვნებდა შემდეგ ყელზე გადავიდა შიშველ მხარზე ისევ ყელზე მერე ამომხედა და ჩემი დაბინდული ვნებამორეულ თვალებს რომ შეხედა ტუჩის კუთხეში გაიცინა და ისევ დააცხრა ჩემს ტუჩებს. ხელებით კი ჯერ ზურგს სწავლობდა შემდეგ კი ჩემს ფეხებზე ჩააცურა ოდნავ ამწია და მის კალთაში აღმოვჩნდი ხელებს ჩემს სხეულზე დაასრიალებდა და ოდნავ მიჭერდა მაგრამ ვგრძნობდი რო თავს იკავებდა ამით ვერ კმაყოფილდებოდა , სუნთქვა და გულისცემემა გაგვიხშირდა, გული ლამის ამოხტომას ლამობდა , მე ხელები ანდრეას მხრებზე გადავიტანე, მან კი უეცრად ჩემი ფეხები წელზე შემოიწყო შუაში მომექცა და ჰაერში აღმოვჩნდი ერთი ხელი ჩემს საჯდომზე ქონდა რომ არ დავვარდნილიყავი მეორეთი კისერზე ჩამოშლილ თმაში ხლართავდა რათა ეკოცნა . კაბა მთლიანად ზემოთ აიწია ამ მდგომარეობის გამო კიდე კაი გაშლილი იყო თორე ტანზე შემომაგჯებოდა. ანდრეამ კიბეები თვალისდახამხამებაში აიარა მგონი აფრინდა ისე მივყავდი თითქოს ხელში ბუმბული ეჭირა . ისე შეაღო ერთ ერთი საძინებლის კარი ჩემს სხეულს წამითაც არ მოშორებია . შესვლისთანავე ფეხით მიხურა კარი და მასზე ამაკრა. თვითონ კი უფრო მომეტმასნა ხელები ბაყვებიდან ჩემს წელზე გადაიტანა შემდეგ ზემოთ აყვა ისე მიჭერდა მინდოდა მეკივლა მაგრამ ტუჩს კბილებს ვაჭერდი და ხმას ვთოკავდი . მანამდე ჩუმად ვიყავი მაგრამ მოახლოებული საფრთხე რომ ვიგრძენი როცა კაბის ელვაშესაკრავი ჩახსნა და ჩემს შიშველ წელზე ხელები მომიჭირა ვნებამორეული გამწყდარი ხმით ვუთხარი
-ანდრეა გაჩ..ერდი მან კი ისევ განაგრძო ჩემი კოცნა მაგრამ თავი აწია და მისი ვნებისგან სურვილისგან გაბრწყინებული თვალები მომავლო და არეულმა მითხრა
-მინდიხარ მარიამ მთელი არსებით მინდიხარ ძვლივს მითხრა ჩამწყდარი ხმით და ისევ ჩემს სხეულს დაეწაფა ხელები ჩემს ზურგს ააყოლა , კაბის სახელო მხრიდან გადაწია და კისრიდან მხარს გაყოლა ტუჩები. კაბა ნელნელა ჩაწია ძირს მას თვითონაც მიყვაბოდა და შიშველ სხეულს მიკოცნიდა უკვე ვერაფერზე ვფიქრობდი ვერც ვსუნთქავდი
-ანდრეა გთხოვ მთვრალები ვართ
-ვიცი მაგრამ ეს არაფერს ცვლის მაგიჟებს შენი კანი, სურნელი ,სხეული
ანდრეა ისევ ტუჩებზე დამეწაფა მეტის გაძლება აღარ შემიძლია ჩემი მოთმინების უნარი თავდაჭერილობა დაიფერფლა მის პერანგის ღილებს დავწვდი და წამში გავხსენი , ხელი შიშველ მხრებზე შევუცურე და პერანგი ხელის ნელი მოძრაობით გავხადე ამან უფრო გაახელა თუ აქამდე ცდილობდა ნაზად მომპყრობოდა ეხლა თავს ვერ იკავებდა ჩემი შეხებისას აკანკალებდა მე კი მის დაცვარულ ზურგზე ვასრიალებდი ჩემს თხელ თითებს . ანდრეა ცოტა გაიწია და ჩემს მკერდს დაეწაფა რომელიც ზედა საცვლიდან ვნებიანად იმზირებოდა მისი შეხებისას თავი ვერ შევიკავე და ფრჩხილები მაგრად ჩავაჭირე წელზე , მან კი ამოიხვნეშა ტკივილისგან და ხელებით ჩემი მკერდი დაფარა სიამოვნებისგან და ტკივილისგან კვნესა ამომხდა . მას ამ რეაქციამ ღიმილი მოგვარა ხელები ისევ წელზე შემომხვია მუცელზე შემომისვა და საწოლზე დამაწვინა თვითონ ზემოდან მომექცა კაბა მთლიანად გამხადა ერთი შეათვალიერა ჩემი მკვრივი ხორბლისფერი სხეული და ისევ დაეწაფა ჩემს სხეულს რომელიც ამდენი სიამოვნებისგან მისი შეხებისგან მთლიანად მომიდუნდა , ვეღარაფერს ვგრძნობდი გარდა ანდრეას მხურვალე ტუჩებისა და ხელების რომელიც ერთდროულად ტკივილს და სიამოვნებას მაყენებდა . ანდრეამ ზედა საცვალი მოხერხებულად მომაცილა იქვე მოისროლა და ჩემს მკერდს დაეწავა ლამის ჭკუიდან გადამიყვენა მისმა მწველმა ტუჩებმა რომელიც ცეცხლს მიკიდებდა და კვალს მიტოვებდა ხელით მთელი სხეული შეისწავლა მისი შეხებისას თავს ვერ ვიკავებდი და სიამოვნებისგან ათასგვარ ხმას გამოვცემდი ისიც უფრო მოწოდებით მკოცნიდა
-ანდრეა რასსს ვშსს.ვებით ეს ხო არ. ჯერ არა
-შეიძლება და მერე როგორ ჩემო ქალღმერთო
ანდრეა ისევ აგრძელებდა ჩემს ალერსს მეც მის მოქმედებებს ვყვებოდი მისით მთლიანად ვიყავი მოცული როდესაც ხელი შარვლისკენ წიღო უნებლიედ ამაკანკალა ლამის გული გამიჩერდა ანდრეას ეს არ გამოპარვია ამიტო ჩემს სხეულს მოშორდა ჩემი სახე მისმა ცხელმა ხელებმა მოიცვა ის თვალებში მიყურებდა მართალია მე მთელი სხეულით მინდოდა მისი შეხება მაგრამ ის მის თვალებში იმხელა სურვილი ჩანდა იმხელა ჟინი, ლამის გონება დავკარგე ამდენი ემოციისგან
-მეე.. თუ გინდა .. შენ თუ არ .. შენ თუ.. არ შეგიძლია .. მითხარი და....გავჩერდები შევეცდები გავჩერდე მიყვარხარ და ვერ დავუშვებ რამე გატკინო მარიამ
აი მერე რაც გავაკეთე ამას თუ ოდესმე ვიზამდი არ ვიცოდი ანდრეას სიტყვა შევაწყვეტიე მის თმაში ხელი შევაცურე და ისე მაგრად მოვუჭირე მგონი მასზე გადავიტანე ემოცია ის ჩემსკენ მოვზიდე ყურსი ჩავჩურჩულე
-არ ვიცი შენ რამდენად შეძლებ გაჩერდე მაგრამ მე ნამდვილად მოვკვდები ახლა რო გავჩერდე. მის ტუჩებს ამჯერად მე დავეწაფე ისე როგორც უდაბნოში მოხეტიალე წყალს. ანდრეა ამას არ ელოდა მაგრამ ჩემმა ფრჩხილებმა რომელმაც მთელი ზურგი დაუკაწრა გამოაფხიზლა და აი მერე კი ვიგრძენი რომ ამ ქვეყნად უბედნიერესი ვიყავი არც ყრუ ტკივილს ვაქცევდი ყურადღებას რომელსაც ვგრძნობდი მთელი სხეული მითრთოდა თითქოს ცეცხლი მეკიდა სხეულში ერთდროულად ვგრძნობდი პეპლების ფრენას ჭიანჭველების სირბილს , თავი ღრუბლებში მეგონა სადაც ანდრეა მაკავებდა რომ არ ჩამოვვარდნილიყავი. არც კი ვიცი ვნება როდის ჩაცხრა აღარაფერი მაფიქრებდა მხოლოდ ანდრეას თვალები რომელიც ისე ციმციმებდა როგორც არასდროს . ბოლოს რაც მახსოვს ის იყო რომ ანდრეას მკერდზე მედო თავი და მის გაორმაგებულ გულისცემას ვუსმენდი რომელიც ერთვოდა გარეთ დატრიალებულ ქარიშხალს. ამ დროს ისე თოვდა როგორც დიდი ხანია არ უთოვია. მე კი მარიამს გოგოს რომელიც ამბობდა რომ ვნებას არასდროს მისცემდა გასაქანს, რმლისთვისაც მისი პრინციპები პირველ ადგილზე იყო ამ ქმედებით ყველა პრინციპი დაარღვია , წამში გააცამტვერა თავისი ფასეულობები მაგრამ ეს საერთოდ არ ანაღვლებდა, უდარდელად ეძინა საყვარელი ბიჭის მკლავებში.

...დილით ანდრეას კოცნამ გამაღვიძა, თვალები ძვლივს დავაშორე ერთმანეთს .
-დილამშვიდობის ჩემო ლამაზო . ანდრეა თვალებგაბრწყინებული მიყურებდა.
უკეთ რომ შეგექმნათ წარმოდგენა რა მდგომარეობაში ვიყავით უკეთ აღგიწერთ სიტუაციას მე მუცელზე ვიწექი თავი ანდრეასკენ მქონდა შებრუნებული ისიც ასე იწვა ხელი ჩემს წელზე ქონდა მოხვეული და თითებს ჩემს შიშველ სხეულზე ათამაშებდა , მერე სახიდან თმები გადამიწია ჯერ მხარზე მაკოცა მერე კისერში ბოლოს ლოყაზე და ამ დროს გამომეღვიძა. მერე კი საბანი მივიფარე და გადავბრუნდი მაგრამ ვაი ისეთ მოძრაობას თავის აწევისას ყველაფერის ტკივილი ვიგრძენი მთელი სხეული დაბრუშებული მქონდა ძალა მთლიანად გამომცლოდა და ტკივილს ვგრძნობდი მჩხვლეტავ ტკივილს მთელს სხეულზე.
-მიყვარხარ ჩემო სასწაულო
-მეც მიყვარხარ
ანდრეა ჩემსკენ გადმოიწია და ნაზად მაკოცა მაგრამ მერე ისე გააჟრჟოლა ჩემს შეხებაზე უფრო ვნებიანად მაკოცა მის ქცევაზე გამეღიმა და თითები მის მხარზე ავათამაშე ანდრეა კისერზე გადავიდა
-ანდრეა გაჩერდი რა ერთი წუთი . ისეთი ხმა მქონდა დაღლილი, ოდნავ ტკივილიანი ანდრეა მაშინვე მომშორდა გაიწია ხელი ჩემს კისერსა და ლოყაზე ქონდა მოკიდებული და შეშინებული მიყურებდა
-რახდება მარიამ კარგად ხარ? მითხარი რო კარგად ხარ და არაფერი გატკინე? მარიამ ძაან გატკინე? მაპატიე რა თავი ვერ შევიკავე შენ ისეთი მადისაღმძვრელი ხარ თავი ვეღარ მოვთოკე ანდრეა სულმოუთქმელად ლაპარაკობდა და ჩემგან პასუხს ელოდა მეც გავუღიმე რაც შემეძლო და დავამშვიდე
-კაი დამშვიდდი კარგად ვარ, ნუ უკედესადაც ვყოფილვარ ცალყბად გავიღიმე და საწოლიდან წამოვიწიე
-კიდე კაი თორე გული კინაღამ გამისკდა
-შხაპის მიღება მინდა
-ხო ეხლავე პირსახოცს მოგცემ. ანდრეამ პირსახოცი მომცა მე ის შემოვიხვიე სხეულზე და საწოლიდან ფრთხილად წამოვდექი იატაკზე ფეხები დავდე და ავდექი, წონასწოროა დამერღვა მაგრამ ანდრეა ისე მიყურებდა სანამ სასწრაფო დახმარებას გამოუძახებდა შეძლებისდაგვარად მყარი ნაბიჯებით წავედი სააბაზანოს კარისკენ. ცხელი შხაპის ქვეშ ვიდექი და ვგრძნობდი ტკივილი ნელნელა მიცხრებოდა მაგრამ როცა ჩემს თავს სარკეში შევხედე ისეთი მარიამი დამხვდა როგორიც არასდროს: ტუჩები დაწითლებული და დაბუჟებული მქონდა ყელი დაწითლებული მკერდზე აღარაფერს ვამბობ მქონდა დაკბენილი და ალაგ ალაგ დალურჯებები დავინახე ეს მდგომარეობა ანდრეას მაისურით დავფარე რომელიც თვითონ მომაწოდა ისე მქონდა კაბა არ მეცვა წუხელ იმსიგრძე.
ოთახში ლასლასით გავედი და ოთახში მოსიარულე ანდრეა რო დავინახე რომელიც ისე მოუსვენრად დადიოდა ერთი ბოლოდან მეორეში თავდახრილი და ანერვიულებლი სიცილი ვერ შევიკავე და საკმაოდ ხმამაღლა გამომივიდა , ჩემს წინ მოსიარულე მაშინვე გაჩერდა და შემომხედა
-არა რა შენ ნამდვილი გადარეული ხარ , წუხელ კინაღამ შემომაკვდი ფეხზე ძვლივს დგეხარ , ფერი არ გადევს სახეზე ამ ყველაფრის მიუხედავად დგეხარ და იცინიხარ.
-ისე ლაპარაკობ თითქოს წუხელ ქალიშვილობა მე კი არა შენ დაკარგე რა დღეში ხარ ბიჭო, ისე ვაჟიშვილი ხო არ ყოფილხარ ისევ გავაგრძელე სიცილი მგრამ დგომის თავი არ მქონდა და პუფში ჩავჯექი
-მე ვიყავი ხო ვაჟიშვილი კაი მიწვევ ესეიგი ეგრე იყოს? ანდრეა სიცილში ამყვა მუცელზე შემომიჯინა და საწოლზე დამაგდო
-ანდრეა გაჩერდი დავიგუდე ისე მიხაჭუებდა სუნქვა შემეკრა გიჟები არ ვართ ეხლა იმის მაგივრად მკოცნიდეს მიხაჭუნებს .-გაჩერდი ისედაც მტკივა ყველაფერი რო მომკლა მერე რას იზამ ძაან საინტერესოა . ამდრეამ მაისური გადამაძრო და დალურჯებულ ადგილებზე მაკოცა
-აქ გტკივა?
-აჰა
-აქ აქ აქ აქ კიდე აქ ტუჩებზე მივიდე ხელი ანდრეა კი ჩემს ბაგეებს დაეწაფა და ისე ნაზად მაკოცა მემგონი მართლა დამავიწყდა ყველაფრის ტკივილი. ნამდვილი გადარეული ვარ ასეთი ტკივილის შემდეგ ისევ თუ რამის თავი მექნებოდა რა მეგონა . ახლა როცა ისევ გადავეშვი ვნების მორევში საერთოდ არაფრის ტკივილი არ მახსოვდა მხოლოდ ანდრეას ნაზი შეხება და მისი მზერა რომელიც სასურველის მიღწევით იყო გაცისკროვნებული. როცა ყველაფერი დასრულდა ღონემიხდილები დავენარცხეთ ბალიშებზე მე ანდრეას მხარზე მედო თავი ის კი ჩემს თმას ეთამაშებოდა თითზე იქვევდა.
-ვაა მოვკვდი კაცი შენ ვინ ყოფილხარ გოგო მთლად გადამრიე რო არ ვიცოდე მარტო ჩემი ხარ კაი გამოცდილი ქალი მეგონებოდი
-კაი რა მოგწონს რო ვწითლდები?
-მე მთლიანად შემ მიყვარხარ მთელი არსებით ხასიათით მოძრაობით ფიქრებით ყელაფერი მიყვარს ეს თმები თვალები რომელშიც ვიძირები ყველაფერი მაგიჟებს შენში . ამ სიტყვების სიწრფელემ ისე გამახარა ანდრეას მხურვალე კოცნა ვაჩუქე და თითი მის დაკუნთულ პრესზე ავაყოლე. ანდრეას ჩემს შეხებაზე როგორც ყოველთვის დაბურძგლა მე კი მის საქციელზე გამეცინა . მან თავის ძლიერ ხელებში მოიქცია ჯერ ჩემი სახე დამიკოცნა ხოლო შემდეგ საწოლზე დამაწვინა და თვითონ ზემოდან მომექცა ჩემ ხელებზე ხელი აასრიალა ბალიშზე გამაშლევია მტევნები და თვითონ მოიქცია თავის ძლიერ თითებში თან იღიმოდა
-რატო მიწვევ ჩემო პატარა ალქაჯო?
-მეე არა საიდან მოიტანე უბრალოდ მომწონს ჩემს შეხებაზე რასაც გრძნობ
-ხოოო?
-ხო
-კაი ახლა დავაკვირდეთ შენს რეაქციას ის ჩემსკენ ნელა დაიხარა და ჯერ ზედა ხოლო მერე ქვედა ტუჩზე მაკოცა ისე ნაზად და ტკბილად ლამის გული წამივიდა მთელს სხეულში დენდარტყმულივით დამიარა ჭიანჭველებმა, და სიამოვნებისგან თვალები მივლულე ამ დროს ანდრეა გაღიმება ვიგრძენი როგორც ჩანს ჩემს რეაქციაზე მეც გამოწვევაზე ვუპასუხე და ისეთი ვნებით ვაკოცე ლამის ზედ დამადნა თოვლის ფიფქივით. ანდრეას ტუჩებს მოვწყდი და ყურში ჩავჩურჩულე
-ჩემი წასვლის დროა რაღაც ვერ დამიყოლიე
-მარიაამ რატო მაგიჟებ? არ გეცოდება შენითავი?
-გაიწიე რა ჩემი ბიჭი სახლში მინდა წასვლა
-მართლა წახვალ?
-ჰო წავალ თუ გაიწევი რა თქმა უნდა თორე მე ვერ მოგერევი
-იცი ქრთამს ვიღებ?
-თანახმა ვარ ანდრეას ჯერ ყურთან ვაკოცე შემდეგ , კისერში და ბოლოს ქვედა ტუჩზე
-იმედია გავსწორდით
-მგონი ხო .
-მგონი? ნუ მაცინებ რა ანდრეა რა ვეღარ დაკმაყოფილდი?
-დაიმახსოვრე პატარა მე შენი ალერსით ვერასდროს დავკმაყოფილდები
-ანდრეა მგონი მთლიანად გადამიყვანე ჭკუიდან შუადღის სამი საათია უკვე და კიდე შენთან ერთად ვარ
-ჭკუიდან შენ გადამიყვანე ამ დილით ფეხზე ვერ ადექი და ცოტა ხნის წინ ძვლივს დაგღალე
-ვაიმე ანდრეა გეყოს რა მაცადე წავიდე
-წადი მერე ხო არ გაკავებ
-აუ რა მაღვალაკი ხარ რა
საწოლიდან წამოვდექი ჩავიცვი და ოთახიდან გავედი . კიდეკაი კაბაში არ ჩანდა ჩემი სილურჯეები თორე ვიღაცას მაგარი ნაცემი ვეგონებოდი. ქვემოთ რო ჩავედი ანდრეაც დამეწია მანტო ჩავიცვი და ანდრეამ სახლში წამიყვანა. ბინაში ასვლამდე იმდენჯერ მაკოცა ჭკუიდან გადამიყვანა.
კარი გასაღებით გავაღე და სახლშ შევედი გოგოებს კიდე ეძინათ.
-ანდრეა გეყოს ეხლა და წადი დასვენება მჭირდება
-კაი პატარა მივდივარ . ანდრეამ მაკოცა და „ზადნით“ გავიდა იმიტორო თვალს არ მაშორებდა. მეც გოგოებს მივბაძე გამოვიცვალე და სპორტულებით საწოლში დავწექი. ძილმა ძალები აღმიდგინა ექვს საათზე გავიღვიძე ჩავიცვი ჯინსი ზედა თმა ავიწიე და გარეთ გავედი გოგოებს ვეჭირავე მათ ძალიან მოეწონათ ლეო და დათა სხვები კი როგორც მეგობრები მე ძაან მიხაროდა . მერე ზურამ დამირეკა
-ალო ზუკიტო როგორ ხარ?
-კარგად მარუსი სახლში ხარ ხო?
-კი მეც და გოგოებიც
-ოხ რა მაიმუნი ხარ? მიხვდი ხო ბიჭებმა რო დამარეკიეს
-აჰა . შეიკრიბეთ ეხლა და ამოდით ჩემთან
-ოქეი
ისინი მალე მოვიდნენ ყველა ერთად . გოგოები სუფრის გაშლაში მომეხმარნენ და მაგიდას მივუსხედით მთელი დღის მშიერი ვიყავი და გოჭის ხორციდან დაწყებული ნამცხვრით დასრულებული ცოტ ცოტა ყველაფერი გავსინჯე როგორც მჩვევია აი ბიჭებს კი პირი ქონდათ სავსე
-აუ მარიამ ესენი ვისი გაკეთებულია? ცოლად უნდა მოვიყვანო(ზურა)
-ვერ მოიყვან
-რატო ბებერია?
-არა შეყვარებულია ანდრეაზე
-შენი გაკეთებულია ყველაფერი?(ანდრეა)
-ხო რა გაგიკვირდა არ იცი მაგარი საცოლე რო გყავს ისეთი ნაკლს რო ვერ უნახავ ანდრეას თვალი ჩავუკარი და წარები ავუთამაშე. ის კი ისე გამობლენცდა უეწველი ვიცი რაც გაახსენდა და მოუნდა. მეც გავუცინე და ისევ ბიჭებს მივუბრუნდი
-მოკლედ ძმებო იმდენი ვიკრიბებით უკვე ძველ სახლში უნდა დავბრუნდე თორე ვმრავლდებით და საძინებლები არ მყოფნის
-ეგ კი მოგიწევს ისედაც ოღონდ ანდროს სახლში გადასვლა(ნიკა)
-ისე მარიამ ამ ბიჭს რა უქენი წუხელ ასეთი მთელი დღეა თვალები უბრწყინავს გაგვინდე ჩვენც(დათო)
-ასე მარტო საყვარელ ქალს შეუძლია რო გაგაბედნიეროს დათუჩიკ , რო გიყვარს იმას და არა უბრალოდ მაგარ ნაშას , ეს ვთქვი და თამუნას გავუცინე. ცოტა შერცხვა მაგრამ არაუშავს ესენი თუ არ გამოვაცოცხლე ჩამსა და ანდრეასავით დაემართებათ. მერე ვილაპარაკეთ ვიცინეთ ნუცა არ იყო კიდე მშობლებთანაა ერთ კვირაში ჩამოვა , ჩვენი ახალი წყვილები ერთმანეთს ელაპარაკებიან და მგონი ნაკვერჩხალი ღვივდება ნინი და ლუკა დიდი ხანი არ ჩერდებიან სულ ერთმანეთს უპაჭუნებენ თვალს და „ითესებიან“
-ლუკა სადაა?(ანდრეა)
-სად იქნება ახლა გაიპარნენ ეგ და ნინუცი რა ენაღვლება ტკბებეა ცოლით (ზურა)
-მერე დავიჯერო შენ არ გინდა ერთი გოგო რო გიყვარდეს? ვუჩურჩულე ეშმაკურად ჩემს გვერდით მჯდომ ზუკას რომელიც სვამდა და რაღაც ისე გაიღიმა ტუჩის კუთხეში მგონი რაღაც წარმოიდგინა მაგრამ უცებ დაბრუნდა ოცნებიდან
-მე არ მინდა ერთი მე მინდა ბევრი გრძელფეხება გოგო ოთხი დიდი მღით
-აუ რა მაგარი რაღაც გდომია? ისე კი გაგიადვილდება კონკურენტების სიმცირეს ვატყობ ჩემს წინ მოჭუკწუკე დათოზე და ლეოზე მივუთითე
-ხო მართალია მე და ნიკა დავრჩით მარტო
-ხო ბრატ მე ბოლომდე შენთან ერთად მოვაწყობ ნაშობა ტუსოვკას
-ნაშობა ფართის შე ჩემა
-ხო ნაშობა ფართის შეასწორა მოცინარმა ნიკუშამ.
საღამომ კარგად ჩაიარა . გოგოები მაგიდის ალაგებაშ მომეხმარნენ მერე მე ვრეცხე იმათ ამშრალეს ჭურჭელი და ასე მივალაგეთ სახლი.
ჩემმა მშობლებმა სიურპრიზი მომწყვეს და სამში ჩამოვიდნენ. ამიტომ გუდანაბადი ავიყარე და ისევ ჩემს დიდ სახლშ გადავედი . გოგოები ორი თვით ჩამოვიდნენ თუ რათქმაუნდა რამე მიზეზი არ ექნათ დარჩენისთვის მაგალითად გათხოვება. მოკლედ ანდრეას ჩემზე მეტად გაუხარდა და მეორე დღესვე მოვიდნენ ხელის სათხოვნელად რათქმაუნდა ყველა ვიყავით შეკრებილი მეგობრები ჩემი და ანდრეას მშობლები და ნინის მშობლები. ძაან ბედნიერები ვიყავით ქორწილი ორ კვირაში გვაქ ანდრეასთვის რო გეკითხათ ხვალვე მომიყვანდა ცოლად ეს სამი დღე რო ვერ გამეკარა გადარეული იყო ერთხელ მითხრა
-თუ ასე უნდა გეწამებიე ქორწილამდე რას გადამრიე იმ ღამეს
-ეს ორი კვირა მშვიდად რო ვყოფილიყავი მაგიტო. ახლა ზუსტად ვიცი რო ჩემი სურვილის გამო ვერავის ვერ გაეკარები ფიქრშიც კი. გავუცინე და სახლიდან გავაგდე.
ორი კვირა სამზადისი გაგრძელდა ყველა ერთად ვფუსფუსებდით ძაან ვღელავდი ჩემი ქორწილი მინდოდა რო ყოველთვის გრანდიოზული შესანიშნავი ყოფილიყო. ყველა წვრილმანი მოვაგვარე დიზაინი მოკლედ ყველაფერი სადედოფლო კაბიდან დაწყებული მოსაწვევი ბარათებით დასრულებული. ანდრეას მეჯვარე ნიკაა ჩემი კი ლონდონშია და მალე ჩამოვა მამიკოს ბიძაშვილია ანი.
ქორწილისთვის ყველაფერი დაგეგმილი გვაქ მარტო საყიდელი და გასამზადებელია. ორი დღეა ქორწილამდე . და განტვირთვისთვის ბარში წავედით ხო მართლა ჩემი დეიდაშვილები დაკერეს ბიჭებმა ნუ ჯერ სერიოზული არაფერი მაგრამ მალე იქნება ყველაფერი ხო იცით რა მაიმუნი ვარ მაგათ ვერ შევამჩნევ? ხო და კიდე ერთი რაღაც შევამჩნიე მომკალით თუ გინდათ და ზურას ნუცა მოწონს იმას ზურა მე არ ვიყო მარიამი ჩემი მული თუ არ გავათხოვო ამ წელში. მოკლედ ყველაფერი ავიღეთ იმდენი ვიცეკვეთ ხან ვის ვეცეკვე ხან ვის ბიჭები გავმუსრე ანდრეა დათო მოკლედ ყველას ვეცეკე ანდრეა საპირფარეშოში წავიდა მე კიდე ვიცეკვე და მეც მომინდა წასვლა და აი რას შევესწარი მივდივარ დერეფანში და კაცების ტუალეტის კარები ღიაა და მესმის ანდრეას გაბრაზებული ხმა
-დედ..მ.. შე ნაბ.. თუ კიდე გაჩნდები ჩემს სიახლოვეს მითუმეტეს მარიამთან იცოდე დავივიწყებ ქალი რო ხარ და ისე გცემ პატრონი ვერ გიცნობს
-კაი რა ანდრეა იმ ბ.. მარიამს აღარ ვჯობივარ? რამდენი ვნებიანი ღამე გვაქ გატარებული ერთად ის იდიოტი რას იზამს ისეთს შენ რო დაგაკმაყოფილოს
აა რო ვიფიქრე ახლა ვითრევ ამას თმებითთქო ანდრეას პასუხმა გამაჩერა და ახლა თუ ოდნავ მაინც მეპარებოდა ანდრეას სიყვარულშ ეჭვი ისიც გაქრა
ანდრეამ ხელი მოუჭირა კისერში იმ კ.. და გაცეცხლებული უყურებდა
-თუ კიდე ახსენებ მარიამს ბო...შ.. ვიყო მოგკლავ შე ჩ... მარიამის თმის ღერადაც არ ღირხარ შენ დ... შ... ხო გითხარი ოთხი თვის წინ მომშორდი საერთოდ გულს მირევ რამდენი ხანია გიშორებ და შენ კიდე ისევ მეკიდები კისერზე ბ.. რო ხარ იცის ყველამ მარა ასეთი ჩ... როგორ ხარ მე შენი ჯიში.... გასაგებიაააა
-გამიშვი გთხოვ ვიხრჩვები
-იხრჩვებიი? მარიამს თუ მიეკარები და რამეს ეტყვი სისულელეს რაც წეხან მებოდიალე მე შენ განახებ მოტყუება და შანტაჟი როგორ უნდა მე შენი დედ....
ანდრეამ ხელი გაუშვა იმ კ.. და რას ვხედავ ეს უსინდისო ქუჩის ქა.. ეტაკა და აკოცა ამ დროს ვიფიქრე ცოტას ვეკაიფები ანდრეასთქო და შევედი
-უკაცრავად ანდრეა ხელს ხო არ გიშლით ისე უცებ შევედი მოშორებას ვერ მოასწრებდა ამიტო ახლა კრა ხელი და გაწია ის ქალი რო შემომხედა ჩემს გაცოფებულ სახეს შეაწყდა და ისე შეეშინდა ჩემი გაბრაზების მეგონა მოკვდებოდა
-ყოჩაღ ანდრეა ქორწილამდე ორი დღით ადრე ამ სილოკონის გროვას კოცნი ბრავო პირდაპირ გასაოცარია მეც კი ვერ გამოგიკეთე გემოვნება მაინც შენსას აგრძელებ
ანდრეა გაშეშებლი იდგა იმდენად კარგად ვთამაშობდი და იმხელა ხმაზე ვყვიროდი მოკარება და რამის თქმა ვერ გაბედა ის კ.. კი აეკრა და რა განმიცხადა არ იკითხავთ?
-ადნრეას შენ ფეხებზე კიდიხარ მე ვევასები შენთან მარტო ჟინისთვის იყო
ეს ვეღარ მოვითმინე და ეგრევე ვწვდი თმაში და ჩემს ფეხებთან მოიკეცა
-ანდრეა გადი ეხლავე და არ ჩაერიო . შე ნა.. ვის ეუბნები მაგას მე მიღალატებს შენნაირ უკანასკნელ ბ... შენ ამრტო მიხრწნილი ბებერი თუ გ...კაცი არ შემოგხედავს ახლა კარგად მომისმინე არ გაბედო და ახლოს არ გაეკარო ანდრეას თორე ჩემს საკუთრებას ვინც ეხება იმას კარგი არაფერი ემართება ისე მოგაქცევ ახლა ვინც გიყურებს ისისც არ შემოგხედავს და მაგ გადაპრანჭულ სახეს ისე დაგისერავ სარკეში ჩახედვის შეგეშინდება
-მტკივა გამიშვი
-გაგიშვებ რა პრობლემაა ოღონდ იატაკზე ერთი ვატაკე და ცხვირი გავუტეხე იმან სისხლს რო შეხედა გული წაუვიდა მე კინაღამ სიცილი დავიწყე მაგრამ ანდრეა უნდა შემეშინებია ის კიდე გაშეშებული იდგა ალბათ ფიქრობდა როგორ შემოვერიგებიე ჩემი ბიჭი ახლა სახე დავკერე და ანდრეას შევუბრუნდი
-შენ კიდე აქ ხარ შე დამპალო მატყუარა? ესააა შენზე ვგიჟდები და სხვას არ გავხედავო? მიპასუხე თუ შენც ამასავით მოგსპო ანდრეასთან ერთად დერეფანში გავედი უფროსწორედ მე თან ვლანძღავდი ტან გარეთ გავდიოდი ის კი უკან მომყვებოდა
-მარიამ მომისმინე გთხოვ ისე არაა შენ რო გგონია
-რა არაა ისე ყველაფერი ვნახე
-შენ თავს ვფიცავარ ჩვენ სიყვარულს გეფიცები ცდები მომისმინე გთხოვ
-არაფრის გაგონება არ მინდა შენი ტყუილების გამო ისედაც შემიოკლდა სიცოცხლე და ამ დაფიცებებით ნუ მიმოკლებ დარჩენილ დღეებს
-მარიამ გეყოფა გთხოვ რა ვკვდები რო მიბრაზდები თან საერთოდ ტყუილად გეფიცები ფიქრშიც არ მიღალატია შენთვის იმიტორო შენს ფონზე ყველა უფერულდება ყველა ქალი მარტო შენ მიყვარხარ
აუ ისე საცოდავი იყო მაგრა შემეცოდა და აღარ გავაგრძელე
-ზუსტად იმას ვფიქრობ რაც იყო და ის ვიცი რაც დავინახე მართალია და ბრმა არ ვარ ანდრეას საყელოში ხელი ჩავავლე და კედელზე მივანარცხე ამხელა ბიჭი ისე იყო გათიშული მე მოვერიე ანდრეას თვალებში ჩავხედე
-ახლა კარგად მმისმინე და დაიმახსოვრე ჩემო სიცოცხლე შენზე ვგიჟდები,ვაფრენ ,მარტო ჩემი ხარ, სულ ჩემი და მეტი არავისი . ორ დღეში შენი ცოლი გავხდები და სამუდამოდ შენი ვიქნები ისედაც შენი ვარ მთელი არსებით მაგრამ იურიდიულად ორ დღეში შენი ყურმოჭრილი მონა გავხდები ჩვენი სიყვარულის მონა გახდები. მის ყურთან მივიწიე -ჩემი ხარ ანდრეა . ანდრეას ტუჩებს დავეწაფე მაგრამ ეს ისეთი გაბლებცებული იყო ამანაც არ უშველა მთლად რა თქმა უნდა ამყვე მაგრამ მაინც რო მოვშორდი ისევ ისე გაკვირვებული მიყურებდა
-რა იყო ანდრეა რა ვერ გაიგე?
-გამაგებიე მარიამ რა მოხდა თორე მოვკვდები ახლავე
-კაი რა ნუ გაქ ეგეთი ჩერჩეტი სახე ვერ ვიტან ხო იცი
-გოგო არ გადამრიო რა სახეზე მელაპარაკეი
-კაი ნუ ბრაზდები მოკლედ საპირფარეშოში მოვდიოდი და ყველაფერი გავიგონე რაც უთხარი რაც გითხრა ყვეაფერი უბრალოდ დავძაბე რა ხო იცი რა სადისტი ვარ
ანდრეა გაგიჟდა
-მოგკლავ კაცობას გეფიცები ეს როგორ გამიჩალიცე გოგო ინფაქტი კინაღამ მივიღე რა არ ვიფიქრე ამდენი ხანი ვეჩალიჩე და ქორწილამდე ორი დღით ადრე რო მიმატოვოს მოვკვდებითქო შენ კიდე იცინიხარ
-კაი რა ბუტია როდიდან გახდი
-მარიამ რა გაცინებს გოგო გგონია მეცინება?
-კაი რა იყო რას მისერიოზულებ . ანდრეას ისევ ვაკოცე ამჯერად კისერში მის მაისურში ხელი შევაცურე და კუბიკები შემოვხაზე მის პრესზე იმასაც მეტი რა უნდოდა ეგრევე დავკერე მერე რო შემომხვია წელზე ხელები აცახცახებულმა მოვშორდი
-კაი ეხლა გეყოს შესარიგებლად არ გინდა მეტი დანარჩენი ხვალ მოიცადე და ზეგიდან იწყება
-მარიამ
-არ მოდიხარ?
მოკლედ იმ ღამეს ყველაფერი კარგად იყო მე ანდრეა უფრო შემიყვარდა კიდე უფრო და კიდე უფრო ახლა ზუსტად ვიცი რომ არასდროს მიღალატებს და მთელი ცხოვრება ვეყვარები.
.....
დადგა ჩვენი ქორწილის დღე უბედნიერესი ვარ სიხარულს ვასხივებ . ძაან ლამაზი ვერ მე და ანდრეა სეთი სიმპოები ვართ სკდება ბოღმიანი ხალშ გულზე ჩვენები კი ძაან ბედნერები არიან. ყველანი დაწყვილდნენ : მე და ანდრეა, ნინი და ლუკა, დათა და თამუნა, ლეო და თათა, და მომავალი წყვილები ზურა და ნუციკო , ნიკა და ანი. მაგათ მერე მივხედავ. ჯერ ჯვარი დავიწერეთ სამებაში მერე ხელი მოვაწერეთ და დაიწყო ქეიფი. რასაც ქვია არ დავმჯდარვარ ყველა ვცეკვავდით ეს ქორწილი იყო წლის ქორწილი ნეფე დედოფლით დაწყებული ცეკვებით დამთავრებული. არარ მინდა ამდენი ლაპარაკი რო დავიწყო ვერც აღგიწერთ ისეთი მაგარი იყო მთელი თვე წერდნენ ინტერნეტში და გაზეთებშ ჩვენს ქორწილზე სტატიები ასეთი სათაურებით იყო:“წლის ქორწილი“ „წლის წყვილი“ „სასურველი სასიძო და საპატარძლო დაქორწინდნენ“ „დღეიდან ერთით ნაკლებია თბილისში სასურველი სასიძოების რიცხვი და კიდე ათასი სისულელე ზოგზე მაგრა ვიკაიფე. რაც შეეხება თაფლობის თვეს ამ შუა ზამთარშ დაგვეზარა წასვლა და სახლშ მოვიწყვეთ თაფლობისთვე და ძვლივს ვცილდებოდი საწოლს . არც ბეზრდებოდა არც იღლებოდა ან მე ვისზე ვლაპარაკობ . მეტი რაღა გითხრათ მოკლედ ორი დღის შემდეგ რო გავუძელი ცდუნებას და ავდექი საჭმელი მოვამზადე სახლი მივალაგე ხო ჩვენი სახლი იმხელა სახლია აზრზე არ ვარ რატო იყიდა ამხელა ჩვენი გემოვნებით მოვაწყვეთ ყველაფერი და რო ვკითხე რათ გინდოდა ამხელა სახლიო ასე მითხრა ბევრი შვილი უნდა გვეყოლოს და მათთან ერთად უნდა ვიცხოვროთ ბედნიერადო. მოკლედ ასე აგიხსნით რა ხდება ვზივართ სამზარეულოშ მე და ანდრეა მაგიდასთან მე ვზივარ და ვჭამ არც კი ვიცი რამდენ რამეს: ხორცი ქათმის , მწვადი, ქაბაბი , პერაშკი ესენი ხორცეული ახლა გამომცხვარი ხაჭაპური ერთი დიდი ხაჭაპური , მერე გადავედი სოსისზე, ახლა ტკბილეული მომინდა და დავიწყე ნამცხვარი , ქადა, შოკოლადი 1 2 3 4 მერე გადამინდა და იოგურტიც ვჭამე ანდრეამ თავიდან ჭამა მერე მიყურებდა და ჯერ იცინოდა მერე გადაირია
-მარიააამ?
-ხოო ძვლივს ვუთხარი და თან ვაშლს ვჭამდი
-რა გჭირს შენ რამდენს ჭამ გოგო გასუქდები
-აუ მაგრად მომშივდა
-რამ მოგაშია გოგო ასე არ გადამრიო
-რა რამ მომაშია ორი დღე მარტო ტოსტის ჭამას მაცდიდი ახლაც ძვლივს გამოგეცალე
-ნუ ეხლა ორი დღეე რაა
-ვაიმე მაცადე რა არ გადამრიო მოვკვდები
-კაი ხო რა გვეჩქარება მაგრამ შენ ამდენი თუ ჭამე ისე გასუქდები მე ვეღარ დავეტევი საწოლზე
-ანდრეა მაგ ღიმილს შეგაშრობ სახეზე ამაღამ რო დავდებ თავს ბალიშზე და ტკბილად დავიძინებ 10 საათზე
-აუ რას მემუქრები რა შენ ვერ გაძლებ უჩემოდ
-გეგონოს ვნახოთ ვინ ვერ გაძლებს.
ასე ვიკამათეთ სიცილ კისკისში მერე ანდრეა შხაპის მისაღებად წავიდა მე უნებურად დავხედე ტელეფონზე გამოსახულ რიცხვს და ეგრევე წამოვხტი
-ანდრეა მე გავალ და მალე მოვაალ
-კაი დროზე
ალბათ გაინტერესებთ სად მივდივარ მოითმინეთ და გეტყვით. ვინაიდან კალენდრის მიხედვით უკვე დიდი ხანია გადამიცდა ციკლი და თან გავაცნობიერე რო უზომოდ ბევრს ვჭამ თან თავბრუს ხვევაც მაწუხებდა მაგრამ ამდენი გადატვირთული დღის შემდეგ არ მივაქციე ყურადღება ახლა ამომიტივტივდა ყველაფერი.სააბაზანოში შევვარდი ახალი ნაყიდი ფეხმძიმობის ტესტი ამოვიღე და ტესტი ჩავიტარე. სულმოუთქმელი ველოდები პასუხს და დადებითია მალე დედა გავხდები დედააააა ანდრეა მამა მინდოდა მეყვირა მაგრამ პირზე ხელი ავიფარე , ანდრეას სიურპრიზს მოვუწყობ და გულს გავუხეთქავ ვიცი რო შვილი ძალიან უნდა თან ერტი კი არა ბევრი. მოკლედ ვახშამი მოვამზადე მანამდე ნახევარი შევჭამე კეთებაში ანდრეა ტელევიზორს უყურებდა და იცინოდა რამდენს ჭამო. სუფრა გავშალე და ვისხედით მე ვჭამდი გაუჩერებლად
-მარიამ ნუ ჭამ მაგდენს კუჭი გეტკინება
-არ მეტკინებაა
-რატო გშია ასე გამაგებიე რა დაგემართა გოგო მეც არ შემჭამო
მეც ისე რომ არც გამომიღია პირიდან პიცის ნაჭერი უდარდელად ვუთხარი
-მე კი არა ჩვენ პატარას უნდა ძაან ბევრს ჭამს ეტყობა შენ გემგვანება. ჭამა გავაგრრძელე სიჩუმემ დაისადგურა ანდრეა გაშეშებული აცეცებდა თვალებს ბოლოს ამოღერღა ბლუკუნით
-ვინ პატარა? ჩ.ჩჩვეეენი პატარა?
-ხო რა გჭირს აქაა პატარა ბავშვი ჩვენი ატარა მუცელზე ხელი მივიდევი
აა ახლა მთლად გააფრინა ამ გადარეულმა აქამდე თუ გაშტერებული იყო ახლა წამოფრინდა და ხელშ ამიტაცა არც ვცი რამდენი ხანი მატრიალებდა ხელში და ყვიროდა
-მამა ვხდეეებიიიი , შვილი მეყოლება , ბიწი ან გოგო , პატარა ლამაზი შენნაირი ლამაზი და პატარა, ვაიმეეე რა მაგარიააა
-დამსვი ანდრეაა დამსვი თავბრუდამეხვა
-ახლავე მარიამ ახლავე ჩემო ლამაზე ჩემო ერთადერთო ცხოვრეაბ ვაიმე რა მაგარია. ფრთხილად არ დაიღალო დაწექი არ დადგე
ანდრეამ მდივანზე დამაწვინა და თვითონ მდივანთან ჩაიმუხლა
-ვერც კი წარმოიდგენ როგორ გამახარე , უბედნიერესი ვარ შენგან ჩემი საყვარელი ქალისგან შვილი მეოლება
-მეც ძააან ძაან მიხარია დედა გავხდები ცხრა თვე აქ იქნება ჩემს მუცელში მერე გაიზრდება დედას დამიძახებს
მოკლედ ასე ვილაპარაკეთ რამოდენიმე წუთი მერე ანდრეამ ბიჭებს დაურეკა ისინი იქედანყვიროდნენ ეს აქედან ათ წუთში ჩვენთან შემოცვივდნენ ხან ვის ვყავდი ხელში ხან ვის ანდრეა ეხუტებოდნენ ნინიც მოვიდა ხო არ მითქვია ისც ფეხმძიმედაა თაფლობის თვის დროს დაფეხმძიმდა ერთი თვისაა უკვე. ძაან მაგრა ვიქეიფეთ ვიქეიფეთ რა იქეიფეს მე და ნინი ვერც ვსვამდით ლუკა ანდრეაზე ნაკლები გიჟი კი არაა ცეკვითაც არ გვაცეეკვეს არცერთმა. გვიან დაიშალნენ . ანდრეამ ხელში ამიყვანა
-მაცადე ადამიანო მაგიდა უნდა ავალაგო ასე ხო არ დავტოვებ
-რაა არ არსებობს
-რა არ არსებობს დამსვი
-არ შეიძლება დაღლა
-კაი რა პოპერაცია კი არ გამიკეთებია ფეხმძიმედ ვარ
-კაი ხო მარა მოგეხმარები
-კაი
მე ჭურჭელი დავაწყვე იმან გაიტანა მძიმე არ აწიოო მე ვრეცხავდი ის ატილოებდა . იმდენი ვიცინე ჰაერი არ მყოფნიდა. მერე თვითნ გამოგავა ნახევარი დატოვა და ვეცინოდი.
-ახლა ვიძნებთ ანდრეამ ხელშ ფრთხილად ამიყვანა თვითონ გამხადა და ჩამაცვა პერანგი და საწოლში შემოწვა. ხელი მუცელზე ფრთხილად დამადო და მოეფერა მერე მაკოცა თითქოს რამეს გაიგებდა
-ისე რა ხნისაა ჩვენი პატარა
-იმას თუ გავითვალისწინებთ რომ ორი დღის წინ დავქორწნდით და ასე მალე ვერ გავიგებდი ორი კვირისაა უფრო სწორედ 18 დღის
-აუ რა მაგარია ახალ წელს ჩაისახე მამა? მუცელთან თქვა თითქოს რამეს ეტყოდა იქედან ჯერ განუვითარებელი ბავშვი.
მეორე დღეს ექიმთან წამიყვანა დღეიდან ის იქნება ჩემი ექიმი. ექიმმა ექოსკოპია გადამიღო ანალიზები გამიკეთა
-ანდრეა გაჩერდი რა რას გადი-გამოდიხარ დავიღალე
-მარიამ მაცადე რა ხო ხედავ ვნერვიულობ
-რას ნერვიულობ
-იქნებ რამე პრობლემა გაქვთ შენ და ბავშვს
ექიმიც მოვიდა და დაფეთებული რო დაინახა ჩაიცინა
-ექიმო როგორ არიან? ხო ყველაფერი როგზეა
-კი ყველაფერი კარგადაა ნაყოფი ჯერ ძალიან პატარაა მაგრამ დედაც და ბავშვიც კარგად არიან ძლიერი ცოლი გყავთ ყველაფერი წესრიგში აქვს რაიმე ვიტამინის დანიშვნაც არაა საჭირო.
-ძალიან კარგი მადლობთ ექიმო
-შეგიძლიათ წახვიდეთ და კონსულტაციაზე მობრძანდეთ თვეში ერთხელ. რიცხვს ჩემი თანაშემწე დაგიდგენთ.
სახლში წამოვედით და ანდრეამ ისევ ანაგძო ჩემი განებივრება კაია ასეთი ყურადღებიანი როა მაგრამ მომბეზრდა ფეხზეც არ მაყენებს
-ანდრეა გეყოფა ახლა თ უ არ ვიარე ცუდია ორგანიზმისთვის უნდა ვისეირნო სუფთა ჰაერზე
-კაი როგორც იტყვი
-აუ შოკოლადი მინდა ალპენ გოლდი და კიდე კორონა ხო კიდე მარწყვის იოგურტი
-კაი ეხლავე მოგიტან შენ ოღონდ მითხარი ჩემო სიცოცხლე . ანდრეამ ჩაიცვა და მაღაზიისკენ წავიდა ჩვენ სახლთან ახლოს იყო სავაჭრო ცენტრი ალევე დაბრუნდა და დიდი ყუთით მომიტანა შოკოლადები ეტყობა იფიქრა ამ ყინვაში კიდე არ გამიშვასო და სხვა შოკოლადებიც მომიტანა რომელიც მიყვარდა რაფაელო სნიკერსი, ნუსიც კი მომიტანა რძიანიც და მთლიანად შოკოლადიც .
-აუ რა მაგარი ბიჭი ხარ ეე
-მაგარი ცოლი რო მყავს იმიტო
მეც ვჭამე ყველაფერი მარა მარტო თითო-თითო
ანდრეას მთელი ის დღე საჭმელზე დავარბენიებდი ხან ხილი მომინდებოდა ხან ნამცხვარი. ერთხელ ოხრახუში ვთხოვე და სიცილით მოკვდა . ისიც დარბოდა წინ და უკან ერთხელ ზედიზედ გავუშვი და ძვლივს იდგა ფეხზე. საღამოს რო დავწექით ანდრეას ჩავეხუტე ძაან მაგარა მციოდა ისიც ჩამეხუტა და წამში გავთბი
-მიყვარხართ ორივე ჩემო ლამაზო
-ჩვენც გვიყვარხარ მამიკო.
-აუ ისე რამდენს ჭამ ფეხები ამტკივდა
-არაფერი გიჭირს კალორიები უჩემოდაც ხო უნდა დაწვა
-ისე მაგაზე გამახსენდა ერთად როდის შეგვეძლება ვარჯიში. ზემოდან დამხედა ანდრეამ და თვალი ჩამიკრა
-ოხ რა მოუსვენარი ხარ?
-კაი რა ხო იცი რო სულ მინდიხარ ანდრეამ კისერში მაკოცა მერე პიჯამას ღილების ჩახსნა დაიწყო
-კაი გეყოფა ჯერ არა პატარაა ძაან
-შენი ხათრით მამიკო მუცელზე მაკოცა და თავის პოზიციას დაუბრუნდა.
მერე კი დავიძინეთ . შუაღამეს გამეღვიძა და ძაან მომინდა ტოსტი და საწებელი ამიტო ავდექი თბილი ხალათი მოვიცვი და სამზარეულოში ჩავედი. მართალია ბევრი არ მიჭამია მაგრამ მერე მურაბაც მომინდა ცოტა ისიც ვჭამე ვაშლიც კივიც ფორთოხალი ვაიმე როგორ მიყვარს .
-მარიააამ
-ანდრეა?
-წამოდი გაიყინები მე მოგიტან რაც გინდა ჩემო ჭამისტო
-აუ ვსიო მეტი აღარ მინდა ვაიმე რამდენი რაღაც ვჭამე და საერთოდ არ მაწუხებს ეს ბავშვი მგონი მეც შემჭამს
-მამიკოს გავს ალბათ ჭამის მადით ხო ჩემო ლამაზო? აუ როდის გამოცვალ ტო მაინტერესებს როგორი ხარ
-როდის და რვა თვეში მანამდე არაოოო. წამიყვანე ახლა მეზარება ფეხით სიარული ანდრეას მივუახლოვდი და ლოყაზე ვაკოცე
-როგორც მიბრძანებთ უმფროსო კაპიტანო . ანდრეამ ხელში ამიყვანა მაკოცა და სიცლით წამიყვანა საძინებელში.
ერთი თვის შემდეგ გავიგეთ რო ნინი გოგოს ელოდება . ჩემი დეიდაშვილები დათოს და ლეოს შეყვარებულები არიან ნუცასთან კი უფრო რთუკლადაა საქმე ესენი ძაან რთულები არიან. აი ჩემი ექიმთან ვიზიტის ჯერიც დადგა ანდრეამ მიმიყვანა ხელში პოპკორნი მეჭირა და მთეი გზა ვჭამდი. ექიმთან მივედით და როცა ეხო გადამიღო გაიღიმა და ასე გახარებულმა გვითხრა
-გილოცავთ თქვენ ტყუპები გყავთ
-რააა ტყუპებიი(მე)
-აუ რა მაგარია მიყვარხარ ჩემო ლამაზო გოგო ვაიმე მამა ორი ხართ? მუცელზე მომისვა ხელი
-არა (ექიმი)
-აბა?
-სამი არიან
-სამიიი ? გაკვირვებულმა შევყვირეთ ორივე ცოლ-ქმარმა.
ექიმმა ვიტამინები დამიიშნა და მირჩია რო დამესვენა მაგრამ მესეირნა საღამოობით მოკლედ რჩევები მოგვცა და ასე გახარებულები წამოვედით . ანდრეამ ბიჭენს დაურეკა და ყვიროდა სამი შვილი ერთად მეყოლებაოო. მე გოგოებს მივწერე და სახლში როგორც მივედი ისინიც უკან მოგვყვნენ ჩვენი მშობლებიც ფრენა ფრენით მოვიდნენ. ნინის განსხვავებული ფეხმძიმობა აქ საერთოდ არ ჭამს ბევრს არც ტოქსიკოზი აქ ჩვეულებრივად მიმდინარეობს ყველაფერი
-აუ შენი გოგო მაგარი მშვიდია აბა მე მკითხე სამი მყავს ერთად ციცქნები მაგრამ იმდენს მაჭმევენ თან ისეთ რაღაცეებს გამასუქებენ .
-მამას გავს ჩემი გოგო არ მაწვალებს
-ხო ჩემებიც მამას გვანან მაწამებენ
-ესეიგი მე გაწამებ ხო ? მოიცა ცოტა და ვნახოთ თუ არ შემეხვერწები მაგ წამებას
-ანდრეააა
-რაიყო მარიამ რა გაბრაზებს გოგო ეგრე რო არ „ეწამებიე“ მაგ სამ შვილს ვინ გაგიკეთებდა ნეტა (ზურა)
-მოკეტე შენ ნუ ისვრი მაგ სულელურ სიტყვებს რა ზურიკელა(ნუცა)
-ოჰ ამან რო არ შემეწინააღმდეგოს მოკვდება. ნეტა შენც გაწამებდეს მასე ვინმე და დაგაწყნარედეს დავისვენებთ ყველა(ზურა)
-ბიჭო (ანდრეა)
-კაი რა ანდრეა რა ვთქვი განსაკუთრებული ბოლო-ბოლო ხო უნდა მოგვშორდეს ეს ჭირი(ზურა)
-ჭირი და ვირუსი შენ ხარ შე საცოდავო მე რას ვიზამ და რას არაა არაა შენი საქმე (ნუცა)
-ისე რა იცი რო არ ყავს ვინმე ვისაც უყვარს?(მე)
-ამას? ამას ვინ უნდა ყავდეს თან მაგარი დებილი იქნება თორე ამას ამდენს როგორ ვატლიკინებდი დავადუმებდი საერთოდ
-შე საწყალო შენი დასადუმებელი ვიღაა ნეტა ამ ქვეყანაში . შენ საერთოდ ვის რა უნდა უქნა სეთი რო გააკვირვო პიდარასტი ხარ დაბადებიდან(ნუცა)
-ანდრეა უთხარი შენ დას დადუმდეს თორე იცი რასაც ვეტყვი და მერე არ მითხრა სიტყვები შეარჩიეო (ზურა)
-ანდრეას მიმართავ ხო უკვე რო ვერ მცემ პასუხს ან რა უნდა მიპასუხო სიმართლეს ვერ გაექცევი ზურიკო(ნუცა)
-ნუცა არ გამომიყვანო მოთმინებიდან თორე დავივიწყებ ანდრეას და რო ხარ და განახებ ..
-ნუცა გეყოფა(ანდრეამ სიტყვა გააწყვეტია ზურას და პაძეშკა დაუჭირა ძმაკაცს)
-ასე ხომ ძაან კაი რძალო ვისკენ ხარ?
-მე შენსკენ თან იმდენი ხანია ანდრეასთან არ მიკამათებია თქვენ გამო გავიხსენებ ძველ დროს
-მარიამ დარწმუნებული ხარ რო ჩემთან ბრძოლა გინდა?(ანდრეა)
-ნუ მარტო ამთთან ერთად ისე არა
-კაი ეგრე მოჟნა
-ხო მართლა დანარჩენები სად არიან ნინუც?
-პაემანზე არიან
-რაა აბა მოყევი
-მოკლედ ნიკამ ანი დაპატიჟა რესტორანში უყვარს ხო იცი და ვერ იტან ეგ ზედმეტ ფილოსოფიებს და დღეს ეტყვის
-აუ რა მაგარია იმასაც უყვარს და ძაან მომწონს ეგ წყვილი.(მე)
-ხო სარძლო მეც მომწონს მარუსი(ნინო)
-მერე ვინ გააცნო ?(მე)
-შეენ დიდო მარიამ, შეენ ჩვენო დედოფალო(ლუკა)
-გეყოფა ბიჭო თორე კიდე ეგ მინდა? ისედაცჩემ ჭკუაზე დამყავს შენი ძმაკაცი და ახლა საერთოდ არ ამივარდეს თავში(მე)
-შენ ძაან მატარებდი შენ ჭკუაზე ფეხმძიმედ რო არ იყო.
-ოჰ კაი ერთი მარტო ფეხმძიმობის გამო აკეთებ ყველაფერს რასაც გეტყვი?
-არა ერთი ადრე დავდიოდი შენს ჭკუაზე და მეორე ახლა.
-არა მარიამ ერთი წლის წინ თუ გავიხსენებთ რა ხდებოდა არაა შენი ნათქვამი მართალი(ზურა)
-ოჰ ზურიკო რა დაუნი ხარ?(ნუცა)
-დაუნი შენ თვითონ ხარ
-არც იცი შე საწყალო რას ნიშნავს დაუნი
-შენ ხო იცი ამერიკა მოვილო ქალბატონო კი წადი დაგვტოვე ყველა უნდა ვისწავლოო და გეცოდინება ალბათ ჩვენ საქართველოში განათლება მიღებულებს რა გაგვეგება(ზურა)
-ოჰ დაიწყო ისევ . შენ რა გაწუხებდა ნეტა რო წავედი
-არც არაფერი ამ ხნის მანძილზე დავისვენე შენგან
-რაღაც დასვენებულს არ გავხარ უფრო დანერვოზებუხარ. ეტყობა ბ.. ვეღარ გაწყნარებენ.
-შენ დაგაწყნარენ ალბათ ამერიკელმა ს.. და ახლა ისევ გადაირიე დონე არ გევასება ეტყობა ქართვეი ბიჭების
-შენნაირი დამპალი და ტუტუცი მეორე არ მეგულება მთელს დედამიწაზე შენ უფრო მარსზე უნდა ცხოვრობდე არავის რო არ მოუწამლო სიცოცხლე . ნუცამ ჩანთა აიღო მაკოცა მუცელზე ხელი გადაგვისვა მეც და ნინიკოსაც ძალიან უხაროდა ჩვენი ფეხმძიმობის ამბავი ბავშვებზე გიჟდება და წავიდა .
-კიდე კაი ძვლივს არ წავიდა?(ზურა)
-ჩვენც წავათ დავიღალე მეძინება(ნინი)
-კაი წავიდეთ ჩემო ლამაზო(ლუკა)
-აუ თქვენც მიდიხართ ტო?(ანდრეა)
-რაიყო გეშინია მარტო მარიამთან?(ლუკა)
-მიბრძანდი ნინი დაგვიტოვე(ანდრეა)
-ნინი ჩემთან მოდის ცუნცულ ფრთხილად მარიამმა არ დაგსაჯოს ამაღამ ლუკიტომ თვალები აუციმციმა ჩემს შავთვალებას მაკოცა მანაც და ნინიმაც და წავიდნენ.
-კარგად ანდრუშ
-კაირგად ნინუ არ აყვე შენ შტერ ქმარს გამოგიშტერებს მაგ ლამაზ გოგოს მუცელში(ანდრეა)
-კაი წავედი თორე მიპიპინებს უკვე(ნინი)
-დამირეკე საღამოს(მე)
-კაი მარუ(ნინი)
-აუ სად გაქვთ კონიაკი ან რამე მაგარი სასმელი (ზურა)
-კარადაშია აი იქ (მე)
-მოიცა ჭიქებს მოვიტან(ანდრეა)
ანდრეამ ჭიქები გამოიტანა ზურა რაღაც დაიგრუზა ნუცას წასვლის მერე მგონი დამნაშავედ გრძნობს თავს ეს თუ არ გავარკვიე მოვკვდები ცნობისმოყვარეობით. ერთი ჭიქა დალიეს ზურამ მეორეც გადაკრა
-რა გჭირს შენ კარგად ხარ?(ანდრეა)
-რა უნდა მჭირდეს უბრალოდ მომინდა(ზურა)
-ანდრეაა
-ხო
-აუ იცი რა მინდა?
-რა?
-ზეთისხილი თან ძაან ძაან ძაან სამივეს უნდა და მეც წადი რა და მომიტანე
-ოხ თქვენ მომკლავთ მე
-აბა როგორ გინდა საყვარელ ცოლს და სამ შვილს არ უნდა შეუსრულო სურვილი?
-წადი წადი ჩემო მაგარო მამიკო(ზურა) კიდე ორი დალია
-წადი ხო და კიდე რა მინდა იცი ? ქალაქში საბურთალოზე რო კაფეა მე რო მიყვარს ის ნამცხვარი
-ამხელა გზაზე წავიდე?
- წადი წელს. კივიც გამოილია და მერე რო არ დაგჭირდეს წასვლა ახლავე იყიდე ბარემ
-კაი წავედი(ანდრეა)
-მოიცა მეც მოვდივარ(ზურა)
აუ ჩამეშალა გეგმა

-მოიცა შენ სად მიდიხარ მარტო უნდა დავრჩე? სანამ ეს მოვა მუცელი რო ამტკივდეს?
-კაი დავრჩები ვიფიქრე აღარ შევაწუხებ დაისვენებს წამოწვება ან დაიძინებსთქო
-რას სულელობ შენ არასდროს არ შემაწუხებ
-რა ვქნა წავიდე მეე?
-წადი ანდრეა წადი
ანდრეა გავიდა მე მდივანზე კომფორტულად დავჯექი და ზურას გავხედე რომელიც კიდე ერთ ჭიქა ვისკს სვამდა ნელ ნელა და აშკარად რაღაცაზე ფიქრობდა
-ზურა?
-რა იყო რამე ხო არ მოგინდა მოგიტან თუ გინდა არ ადგე შენ ანდრეა მომკლავს
-კაი რა შოკში ხარ არაფერი არ მინდა კითხვა უნდა დაგისვა და მიპასუხე რა ძმურად
-გისმენ
-შენ და ნუცა ოო აქ დაიძაბა რატო კამათობთ?
-არ ვევასები და იმიტო
-რაღაც ეჭვი მეპარება მაგაში დამიჯერე არ ძულხარ უბრალოდ შენ რაღაცნაირად უხეშად რო ელაპარაკები ხურდას გიბრუნებს და თუ თვითონ იწყებს ეს თავდაცვის ინსტიქტია ხო გაგიგია თავდასხმა საუკეთესო თავდაცვააო
-კაი რა მარიკუნა აბა მე ვარ დამნაშავე? რა იცი საერთოდ ახლა გაქ ახლო ურთერთობა
-ვიცი იმიტორო რო ვუყურებ ჩემს თავს ვხედავ ანდრეას რო ვეკამათებოდი და დღეს უფრო დავრწმუნდი ამაში შენ ნათქვამზე რო წავიდა დარწმუნებული ვარ რო ვერ გიტანდეს პასუხს გაგცემდა მაგრამ ადგა და წავიდა და მგონი ძალიან ეწყინა შენი სიტყვები
-რა უნდა წყენოდა მართლა კი არ მითქვია . გამაბრაზა და რაც მომადგა ენაზე ის ვუთხარ თორე ვინ იტყვის მაგის შეყვარებაზე უარს
-ის ზუსტად იგივე მდგომარეობაშია როგორც მე ვიყავი სულ რამოდენიმე თვის წინ როცა ანდრეა მეკინკლავებოდა
-შენ ანდრეა გიყვარდა
-ზუსტად მიმიხვდი სათქმელს
-რაა ანუ იმა .ს ამბობ.. რო მაას ნუცას ა..ნდრეას დას ნუცს .. შენს .. მულს იმას ვუყვარვარ? არაა რა სისულულეა ფეხმძიმობაში მოლანდებები დაგეწყო გოგო?
-სულაც არა პირველივე თქვენი შეხვედრისას მივხვდი ამას მარა ახლა ვრწმუნდები ნელ ნელა
-ხო მაგრამ იმას ხო ყავს შეყვარებული ასე მითხრა ვიღაც პიტალო ევასება იმას საერთოდ ჭკუა ეკეტება ნუცაზე
-აუ შენ ვაფშე არ გქონია ჭკუა მე ჭკვიანი მეგონე
-რას გულისხმობ?
-მოგატყუა აბა რას გეტყოდა მე მიყვარხარ და ცოლად მომიყვანეო? იმ ბიჭს კი ევასება მარა ნუცას საერთოდ არ მოწონს
-ვაიმე არ ვიცი ან რა მნიშვნელობა აქ
-ახლა არ გამაგიჟო ვითომ არ ვიცი რო გიყვარს ჰა მიდი ახლა გამოტყდი
-არ მიყვარს არც ეთი გოგო საერთოდ მითუმეტეს ეგ არა ძაან მაგარი გარეგნობა კი აქ მაგრამ ანდრეას დას ერთი ღამისთვის ვერ გამოვიყენებ
-აუ ესეც კაი უნაიროა შენ გიჟ ძმას ანდროს უნდა მიბაძო ეხლა?
-ვაიმე არ მიყვარს
-იმას შენ არ ეძახდი მარიამი გიყვარს და უთხარიო?
-ხო იმას ეკეტებოდა შენზე და ხო უნდა გამომეფხიზლებია
-ხოდა მე გაფხიზლებ შენ. აბა გკითხავ რაღაცას და მიპასუხე რო დაინახე ჩამოვიდა რა იგრძენი ისევ რო აკოცე სეხედე დაელაპარაკე შეგეძლო მისი ღიმილის ცეკვის დანახვა ხმის გაგონება, რო გითხრა შეყვარებული მყავსო არ წარმოიდგინე იმ ბიჭთან ერთად და სიხლი არ გაგეყინა? არ გინდა რო მოკლა და ნუცას არაავინ მიეკაროს?
-რო დავინახე პირი გამიშრა გული გამიჩერდა და მერე ისე ამიჩქარდა მეგონა ინფაქტი მომივიდოდა როცა მაკოცა ჟრუანტელმა დამიარა მთელს ტანში და რო მითხრა ის კრეტინი მომწონსო მინდოდა მომეკლა მარა რა უფლება მაქ და საერთოდ რატო მეეჭვიანება რატო ვერ ვიტან რო წარმოვიდგენ კოცნის და არც მინდა წარმოდგენა
-ხოდა ეგაა სიყვარული ჩემო ზურიკო რო წავიდა ხო ჩაგწყდა რაღაც ხო არ გინდოდა წყენოდა
-აუ მართალი ხარ დამერხა მაინც გამომტეხე მიყვარს თან ძაან იცი რაც ვკამათობთ იმის მერე ვგრძნობ მაგ ყველაფერს სულ სხვადასხვა ნაშას ვჩითავდი და ეგეც მეჩხუბებოდა მეც ავყევი და კი ვწყვიტავთ ერთმანეთს
-აუ რა ბოთეები ვართ რა როგორ ვჩხუბობდით ან ჩვენ ან თქვენ
-აუ მაგრა მიყვარხარ ეს რო შემაგნებიე ძმა ხარ რა მარუსი ზურამ მაკოცა და მაგრა ჩამეხუტა გაუხარდა და მართლა დარწმუნდა რო უყვარს გააცნობიერა თავისი გრძნობები.
-აუ ერთი პრობლემაა ორი
-რა პრობლემა შენ მიგახვედრე რო გიყვარს და სხვას ვერ გადავჭრი?
-ანდრეა და ნუცა ან ნუცა რას გრძნობს და საერთოდ იმასაც რო ვუყვარდე ანდრეა მომკლავს ჩემს დას შენს ნაშად არ გაქცევიებო არ მინდა ჩხუბი ხო იცი როგორ მიყვარს შენი ქმარუკა
-მაგას მე მოვაგვარებ ცოტა მოიცადე და ნუცას აღარ ეკამათო არც ძაან თბილად მოექცე ისე რა ნეიტრალურად თორე დააბნევ გოგოს
-ოქეი რასაც გინდა იმას შეგისრულებ დედას ვფიცავარ.
-კაი მოვიფიქრებ რამეს . აუუუ მშია ისიც არ მოდის კიდე და იდი რა გამომიტანე მაწონი და ბულკი მაცივარში დევს კოვზი და საინი კარადაში
-ახლავე აუ მეც მინდა ბულკი
-ჭამე მერე შენც
ზურა წავიდა და ყველაფერი მომიტანა მეც ვჭამე იმასაც გავუნაწილე და ამ დროს ჩემი მზრუნველი ქმარუკაც მოვიდა
-მე ვიყინები და თქვენ მაწონს მიირთმევთ მაგარია ძაან
-ნუ წუწუნებ ამ ქალს ყველაფერი უნდა შეუსრულო სამ შვილს ატარებს ერთად მუცლით ზოგი ერთს ვერ უვლის
-ოჰ ისე ამბობ ზუკიტო ვითომ ეგ სამი ბავშვი მე არ გამიკეთებია
-ისე ესეც მართალია ხეცი ხარ რა ანდრუშ
ამაზე სამივემ გავიცინეთ
-კაი აბა გვრიტებო წავედი მე და საღამოს მოვააალ
-ოქეი ჩემი გონება არეული ბიჭი(მე)
-რა გონება არეული(ანდრეა)
-არაფერი დაანებე თავი და მომეცი კივი. ზურა წავიდა ანდრეა კი გვერდით მომიჯდა და ფილმის ყურება დავიწყეთ ერთად.
-ისე ანდრეა რას ფიქრობ იმაზე ძმაკაცს მეგობრის და რო შეუყვარდეს უნდა უთხრას თუ გოგოს უნდა შეეშვას
-რატო მეკითხები?
-არაფერი რაღაც კინოს სიუჟეტი გამახსენდა და გკითხე
-თუ უყვარს იმ ბიჭს მართლა აი ისე მე რო შენ მიყვარხარ ან ლუკას რო ნინი უყვარს ხო დათანხმდა ნიკა .
-გასაგებია ვიცოდი რო ამას იტყოდი
-ხოო რატო მკითხე მითხარი ახლა ნუცა ხო არ
-არა ნუცა რა შუაშია კაი ახლა ის ნამცხვარი მომიტანე ერთი მაჭერი დიდი არა პატარა
-კაი წავედი
ნამცხვარი ვჭამეთ საღამოს ბავშვები მოვიდნენ ნუცა ზურა თათა და ლეო
-აბა გვრიტუნიებო თქვენი სამი შვილი როგორაა?(ლეო)
-რავი კარგად ჯერ ძაან პატარები არიან
-ისე ნეტა ბიჭები არიან თუ გოგოები(ნუცა)
-რა მნიშვნელობა აქ მარა იმედია ორივე იქნება და რა თანაფარდობით არააქ მნიშვნელობა(მე)
-ოჰ რატო ვითომ?(ანდრე)
-რა მნიშვნელობა აქ და ერთ მშობიარობაში მეყოლება გოგოც და ბიჭიც
-და აღარ აპირებ მეტის გაჩენას?
-რაიყო შენ ბაგა ბაღი უნდა გავაკეთოთ აბა?
-ხო ამხელა სახლი სამი ბავშვისთვის ავაშენე?
-აუ ეს მოგკლავს შენ(თათა)
-ისე თათუშ ლეოსაც ბევრი შვილი უნდა და ფეხბურთის გუნდის გაკეთებას აპირებს(ანდრეა)
-რაა მართლა რა ამბავია 11
-კაი სულელობს რაღაცას ისე რა შენ თავზე მიიღე გინდა ხო ჩემი ცოლობა გოგონი(ლეო)
-ოჰ ამდენი გვრიტის ყურება გულს მიჩუყებს(ზურა)
-შენ არ თქვი ცოლი და სეყვარებული არ მინდა ნაშობა მირჩევნიაო?(ნუცა) აა ხოვამბობ ამასაც უყვარს
-რაში გაინტერესებს მე რა მინდა ფეხებზე არ გკიდია ჩემი აზრი/
-კაი იყო ზუკიტო ვუჩურჩულე ზურას
-ეს საიდან დაასკვენი ჭკუის კოლოფო
-და არაა მართალი?
-არა შენნაირი ბოროტი არ ვარ
-რატო ვარ ბოროტი ბედნიერებას გისურვებ შენს ბიჭთან ჩაურტყა ზურამ და ლიზი დაგვებნა
-ვინ ბიჭთან? ზურას და მე ჩაგვეცინა
-მულო იმაზე გეუბნება შენ რო მოგწონს ვარდებით და შოკოლადებით რო გეჩითბა
-აა ჩემ ნოდიკოზე ამბობ? ხო მე და ნოდო ერთად ვართ ისე მგონი ცოლობასა მთხოვს. ვაიმეე ამაზე ორივე გავშრით მეც და ჩემს გვერდით მჯდომი ზუკაც მე ხელზე ხელი დავადე და მოვუჭირე გასამხნევებლად.
-რას ბოდავ გოგო იმ დებილს არ გაგაყოლებ (ანდრეა)
-რატო ანდრეა თუ უყვარს ნუცას და თანახმა იქნება?(მე)
-ნუცა შენ გაყვები იმ ს..?(ანდრეა)
-მეე ნუცა დაიბნა ახლა გამოგიჭირეთ ნუციკო თამაშშიიი რას მეკითხებით ჯერ არ უთხოვია ცოლობა და რაზე დავთანხმდეე?
-კაი რა იყო რა გაბრაზებს ისე გკითხეს(ლეო)
-სულაც არ ვბრაზობ უბრალოდ ვპასუხობ
-კაი გვეყო ახლა სხვა რამეზე ვისაუბროთ(თათა)
-ნინის როდის ეყოლება გოგო?(ლეო)
-სექტემბერში
-შენ?(თათა)
-მე ოქტომბრის დასაწყისში დაახლოებით ორი კვირის შემდეგ
-ხო ამათ ქორწილამდე იმაიმუნეს(ზურა)
-აა ხო ვამბობ რო არ იტლიკინოს მოკვდება(ნუცა)
-ზურაა გაგგლიჯავ(ანდრეა)
-რა გინდათ ორივე და ძმას ამ ბიჭთან აღნიშნა ფაქტი ანდრეა დავუბრილე თვალები ანდრეას მაგრამ ვინაიდან მეც არ მომეწონა მისი აღნიშვნა გავაგრძელე-მაგრამ ზურიკო ჯობია არ გამაბრაზო ისევ შენთვის ჯობია თვალი ჩავუკარი ისიც მიხვდა რა ვანიშნე და გაჩუმდა
-მე ბოდიში ვჩუმდებიი აა ვსიო ვიკერავ პირს
-აუ მარიამ რა სტოგი ხარ გოგო ყველას ეშინია რა შენი(ლეო)
-შენ რაღაც ბევრს ლაპარაკობ და ჩემი დეიდაშვილებიც რო მგავს გაბრაზებაში არ იცი?(მე) თათას გაეცინა და დამეთანხმა
-ხო მართალია მტრისას თუ გავბრაზდი დასჯის მეთოდები მაქ მწარე და აუტანელი(თათა)
-ოოო ისე თუ იცის როგორც მარიამმა ცუდადაა ბრატ შენი საქმე(ანდრეა)
-ვაიმე რა დღეში ხარ ლევან?(ლეო)
-კაი შე ცემა რა დაასერიოზულე დიდი დიდი ერთი თვე არ გაკოცნიოს(ანდრეა)
-რაა ერთი თვე?
-აჰა (თათა)
-არა ჩემო სიცოცხე არასდროს გაგაბრაზებ გპირდები(ლეო)
-ვიღაც მეცინოდა ერთ დროს გოგომ დაგაჩმორაო ახლა რა ხდება ლევანიკო?(ანდრეა)
-ხელები ამიწევია.. სიყვარულის წინაშე რა
-ისე ერთი გაუტეხელი ზურა დაგვრჩა მგონი ამას არასდროს არავინ შეუყვარდება და ივლის ა+სე არხეინად(ანდრეა)
-რა იცი რა მოხდება ერთ დროს შენც არ გეგონა მე თუ მომიყვანდი ცოლად
-არაა ზუკიტო სხვაა ეს იმდენად დიდი დოზით ბაბნიკია ვერასდროს დავიჯერებ რო შეუყვარდება და ერთ ქალს უერთგულებს(ლეო)
-ხო რავიცი ისე შეიძლება მართალია ამას ძალიან ძლიერი გოგო ჭირდება რო დაიმორჩილოს დასხვისკენ გახედვაც რო არ მოუნდეს ისეი აა დაახლოებით იცით როგორი გოგო ნუციკო როა ისეთი . აუ რა ვიგველეე
-ნუცა ჩვენს საუბარზე ისედაც დაიძაბა და ეს რო ვთქვი ღვინო გადაცდა და კინაღამ დაიხრჩო ურაც გაშრა არ ეგონა ამას თუ ვიტყოდი
-რა იყო გოგო მაგალითად მოიყვანა ნუცა წყალი ხო არ გინდა(ანდრეა)
-არაა ისე რაღაც გამახსენდა და ვეღარ მოვახდინე კონცენტრაცია (ნუცა)
-ოჰ შეხედე ჩემს მულს რა მაგარია(მე) ზურამ გაიცინა ჩუმად
-აუ შენ რა მაიმუნი გოგო ხარ ეე მუცელთან მიწია თავი
-პატარებო დედადთქვენი მამათქვენზე უარესი კუდიანია იმიტო ხართ ასეთი მაღვალაკები
-შენ დეეტიე შენთვისთქვა გითხარი წამოვარტყი თავშ ხელი ზურიკოს და ისეთი ტონით ვუთხარი მე თვითონ გავიგუდე სიცილით ზურაზე აღარაფერს ვამბობ
ბავშვები წავიდნენ ნუციკო დავიტოვე ჩვენთან დარჩითქო ვთხოვე ისიც დარჩა
-ანდრეა შეგიძლია დაიძინოო მე და ნუცა აქაურობას მივალაგებთ და ამოვალ
-კაი წავედი
ანდრეა წავიდა მე და ნუცამ კი მაგიდა ავალაგეთ მან გამოგავა მე ვისვენებდი და თან ველაპარაკებოდი
-ნუციკო ზურას რატო ეჩხუბები?
-ის მეჩხუბება და მეც ხო არ შევარჩენ
-ხო ისე მართალია მარა არაა ცუდი ბიჭი ხო იცი უბრალოდ მწარე ენააქ.
-ხო რავიცი მე ისეთ რარაცეებს მეუბნება მეპარება ხოლმე ეჭვი მაგაში სევდიანად ჩაილაპარაკა ნუცამ
-ნუცა რაღაცას გკითხავ და არ დამიმალო უცებ მიპასუხე პირველი ვინც გაგახსენდება იქ რო იყავი ამერიკაში ყველაზე მეტად ვინ გენატრებოდა ამ სასტავიდან
ნუცამაც უცებ დაიწყო
-ზუ, ანდრეა მენატრებოდა ყველაზე მეტად
-რა ზუ
-რა ზუ არაფერი მოგესმა ეტყობა
-ნუცა ის ბიჭი შენ რო უყვარხარ მართლა გიყვარს თუ ინმეს აეჭვიანებ
-ვაეჭვიანებ თორე მაგარი დებილი ტიპია თან მე სხვა მიყვარს
-მართლა? ვინ სხვა ვიცნობ მეე?
-კი იცნობ
-და ვინაა? მითხარი რა სეკრეტნათ თუ არ გინდა ანდრეასაც არ ვეტყვი
-მე ისა მე მიყვარს კაი გეტყვი მაგრამ არავის არ უთხრა და არ დამცინო თორე ძაან გაგიბრაზდები
-მე ვის უნდა დავცინო მთელი ცხოვრება ანდრია მიყვარდა და ჩხუბის მეტი არაფერი გაგვიკეთებია
ამაზე ცოტა უფრო გათამამდა
-მე იცი ზურა მიყვარს თან ძაან ვიცი სულელი ვარ ჩემი ძმის ძმაკაცი მიყვარს თან რომელსაც საერთოდ არ ვევასები და რომელიც გამოუსწორებელი ბაბნიკია
-კაი ნუ გეშინია სამარცხვინო რაა გიყვარს და მორჩა
-რაღაც არ გაგიკვირდა მეგონა შეიცხადებდი
-ნუ ეხლა სიმართლე რო გითხრა ვხვდებოდი რაღაცას შენი და ზურას შეხვედრის დღიდან თან დღეს რო წადი მისმა სიტყვებმა ვიცი რო გული გაკინა მეც მაგ დღეში მაგდებდა შენი გადარეული ძმა . წამო ჭურჭელი დავრეცხოთ მე სამზარეულოში წავედი ნუცასთან ერთად ლაპარაკ - ლაპარაკით
-აუ დავიღუპე ასე მეტყობა?
-არა ნუ გეშინია არ გეტყობა მე მივხვდი უბრალოდ იმდენად ნაცნობია ჩემთვის ეს სიტუაცია. კაი მემგონი საკმარისია მაგაზე ლაპარაკი დავრეცხოთ ეხლა ეს ჭურჭელი თორე შენი ძმა ოთახში აღარ შემიშვებს
-კაი მადლობა რო მომისმინე
-გეკადრება ჩემო საყვარელო მულიკო? თუ რამის მოყოლა დაგჭირდეს ჩემი იმედი გქონდეს სულ მოგისმენ და თუ შემეძლება რჩევას მოგცემ. ისე შეეცადე სულ არ ეკამათო ეჭვიანობა კაია დააკვირდი რას იტყვის როცა შენს სატრფოზე ილაპარაებ ოღონდ ისე რო ვერ შეამჩნიოს, ისე ძაან ზედმეტიც არ მოგივიდეს თუ მოწონხარ არ მოკლას ის ბიჭი
-კაი მადლობა ახლა კიდე უფრო მიხარია ანდრეამ რო მოგიყვანა ცოლად
-აუ რა მაგარი მული ხარ ეეე
-აბა რა ჩემ ძმას ვგავარ
-ხო ისე რაღაცნაირად გავხარ რამდენი წლით ხარ უფროსი?
-სამი . აუ როგორ მაინტერესებს ბიჭები არიან თუ გოგოები
-მეც მაინტერესებს სახელები უნდა მოვიფიქროთ ისე შენი ხათრით ზურას დავარქმევ თუ გინდა ვიგველე ცოტა
-კაი ეხლა ნუ ემსგავსები ჩემს ძმას ენით
-პირიქითაა ეგ ის მგავს მე
-წამო წამო დავიძინოთ თორე დავიღალე. ნუციკოს ოთახი უკვე მზად მქონდა ყველაფერი ვუთხარი რა სად იყო და დავემშვიდობე. ეგრევე ავიღე მობილური და ზურას მივწერე“ხვალ შემხვდი კაფეში“ –„ოქეი მარუსი“ მერე ჩემს ქმარუკას მივუწექი გვერდით და დავიძნე. სუაღამით ისევ გამეღვიძა ვჭამე და ისევ დავწექი. ჩემი თავით კმაყოფილი რომ მალე მოვახერხებ ამ შეყვარებული წყვილის დაკავშირებას.

მეორე დღეს საყიდლებზე წავედი და შოპინგის შემდეგ ზუკიტოს შევხვდე
-პრივეტ ზუკიტოოო გავუცინე
-პრივეტ მარუსი
- გამარჯობათ , რას შეუკვეთავთ
-მეე ფორთოხლის წვენს , იმერულ ხაჭაპურს
-მე მომიტანეთ ლუდი და ხაჭაპური ოღონდ აჭარული
-აბა მარიამ მითხარი რა ამბავია რატო მიხმე დედოფალო
-მოკლედ ვიფიქრე და რადგან ჩემი მულიკო გიყვარს თუ მენდობი და დარწმუნებული ხარ რო გიყვარს უთხარი რასაც გრძნობ
-იცი მე დარწმუნებული ვარ რო მიყვარს წუხელ ნაშაც კი არ ამიგდია შენ თავს ვფიცავარ
-აუ რამხელა მიღწევაა. სერიოზულად გეუბნები იცოდე თუ აწყენიებ და დარწმუნებული არ ხარ ანდრეამდე მე მოგკლავ
-კაი ხო ნუ მაშინებ მიყვარსთქო ხო გითხარი
-კაი გენდობი . მე რისი მარიამი ვარ მოვიფიქრე უკვე როგორ უნდა უთხრა
-მიდი აბა გისმენ
-მოკლედ მე დავურეკავ და ვეტყვი რო რესტორანში მივდივართ ჩვენი ერთ ერთი მეგობრის ფართიზე და ისიც უნდა წამოვიდეს მანქანა ჯერ არ ყავს ამიტო ვეტყვი რო რომელიმეს გავგზავნი მის წამოსაყვანად ხოდა შენც მიხვალ შენი x6ით გამოპრანჭული ის შენი შავი მანტო მოკლე მაგრა მევასება ისე ჩვენში რო დარჩეს . ხო მოკლედ შენ წამოიყვან ნუ იქ კომპლიმენტები და რაღაცეები არ გეშლება ეხლა შენ მიიყვან რესტორანში სადმე ეგ შენ შეარჩიე ძაან ისეთ რომანიულ გარემოში ვარდის ფურცლები მემგონი ბანალურია ისე მაგიდასთან ერთი ვარდი დაგახვედრონ ისეთი იქნება შოკური მერე მოუხდი ბოდიშს შტერივით რო ექცეოდი და ეტყვი რო უყვარხარ კიდე რაც გაქ რა სათქმელი
-აუ ჯიგარი ხარ რა როგორ მიხარია ჩემი ძმაკაცის ცოლი რო ხარ და არა ვინმე იდიოტის. მიდი ეხლავე დაურეკე შენ მე რესტორნის ამბავს მოვაგვარებ აზრი კაია და დანარჩენი მე ვიცი ზუკა წამოვარდა საათს დახედა მაკოცა და გავარდა მე კი ჯერ ვჭამე ისედაც ვჭამდი ლაპარაკის დროს მერე კი ნუცას დავურეკე
-ნუციკოო
-ხო მარუ
-ნუცი დღეს საღამოს 9ზე ფართიზე მივდივართ რესტორანში და გაემზადე
-აუ რა ხდება?
-მეგობრის ფართია უბრაოდ კაი პონტი იქნება და წამოდი შენც
-მე ვიცნობ
-არაა ჩემი ძველი ნაცნობი აწყობს . ხო მართლა ტაქსით არ იბოდიალო რომელიმეს გამოვგზავნი და მოგიყვანენ თან ჯერ არ ვიცი მისამართი აწი მომწერს . მოკლედ გამოიპრანჭე და ათზე გამოგივლიან
-კაიი შეხვედრამდე.
ესეც ასე მაგარი ვარ რა . ახლა ზურას დავურეკე
-ზუკიტო მზადაა ათზე დაერჭობი თავით და იცოდე ანდრეას ხვალვე ეტყვით თქვენ ამბავს თორე მომკლავს ისედაც ვერ ვიტან რო ვუმალავ
-კაი ოღონდ იმას ვუყვარდე ცოტა მოვწონდე მაინც და ვეტყვი აბა არ ვეტყვი. ისე არ მიმატოვო ხო თორე ტრუპი ვარ.
-აბა რა კაი იცოდე მოგკლავ რამე რო აწყენიო და ზედმეტები მიქარო.
ძაან აჟიტირებული წავედი სახლში კინოს ჩავუჯექი და ანდრეაც დაბრუნდა
-საღამომშვიდობის ანდრუშ
-საღამომშვიდობის ჩემო დედოფალო. როგორ ხართ? ანდრეამ მაკოცა და მუცელზე ხელი გადამისვა
-შენ რო მკოცნი ცუდად რო ვარ მაშინაც კარგად ვხდები და ახლა მითუმეტეს . ანდრეას კიდე ვაკოცე ლამის ჩავადნი ხელებში მერე კი საძინებლისკენ გავსქურეთ. მერე არც ნუცა გამხსენებია არც ზურა. დილით რო გავიღვიძე ანდრეა შხაპს იღებდა მერე მეც მივიღე ჩავიცვი და სამზარეულოში საუზმე მოვამზადე . ხო მართლა უნივერსიტეტში ჯერ-ჯერობით სანამ ძაან არ გავიბერები დავდივარ ამიტო ვინაიდან დღეს ორშაბათია მალე უნდა წავიდე
-ანდრუშ მოდი მზადაა
-აუ რა გემრიელად გამოიყურება ყველაფერი
მე არაფერი მითქვია პურზე კარაქი გადავუსვი და ჩაისთან ერთად ვჭამე მერე ნუსი ისე ვჭამე ქილიდან კოვზით. ერთი ვაშლიც დავაყოლე
-აბა ანდრუშ არ მიდიხარ სამსახურში?
-კი მივდივარ ჯერ ადრეა
-კაი აბა მე წავედი მიყვარხარ
-მე უფრო ანდრეას კალთაში მოვკალათდდი მაგრა ვაკოცე მერე კი ლექციაზე გავვარდი. ანდრეა მამამისის კომპანიაშ ვიცეპრეზიდენტია. ძაან მაგარი სიცივეა ლექციები დასრულდა და როგორც კი გამოვედი ეგრევე ნუცას დავურეკე
-ნუცი როგორ ხარ?
-მარიამ შენ მე რა გამიჩალიჩე გოგო კიდე შოკში ვარ
-აუ მოდი კაფეში თან მშია და ყველაფერი მომიყევი
-კაი ხო მოვდივართ
-რა „თ“
-ზურაც ჩემთანაა
-აა არ მიკვირს ეგ აწი აღარ მოგშორდება. დედა ჩემი სიკვდილი გოგო ხელი ხო არ შეგიშალეთ იქნება და რას აკეთებდით
-გაჩუმდი გოგო გაწითლდა მთლად ბავშვი ადრეა ჯერ თორე იცოდე მეც ტყუპებს გავაკეთებ
-კაი კაი ვთიშავ ეგ ისე იქნება გაწითლებული ან სახანძროს გამოუძახე ან აკოცე ერთი შველის დამიჯერეეთ
იმათ გაიცინეს მე კი მანქანაშ ჩავჯექი ჩემ ქმარუკას დავურეკე მოვიკითხე გავიგე როდის დაბრუნდება და კაფეში შევედი ეგრევე ვუხმე ოფიციანტს და შევუკვეთე
-თუ შეიძლება მომიტანეთ სალათი ცეზარი , ფენოვანი ხაჭაპური, კოლა და დესერტს მერე გეტყვით
მიმტანი გავიდა და ბავშვებიც მოვიდნენ აი კიდე ერთი ბენიერი წყვილი
-მოიცათ არ დაჯდეთ
-რა იყო გოგო
-ვაიმე როგორ უხდებით ერთმანეთს ამდენი ხანი რამ გამაჩერა რა
-ოხ მეთქი რაღაც ჭირსთქო(ნუცა)
-აბა მოყევით რა მოხდა გუშინ დროზე
-ნუცამ მოყვეს(ზურა)
-გისმენთ ეხლა მოვკვდი ცნობისმოყვარეობით
-წუხელ რო მითხარი მოემზადეო თზე გამოვეწყე და ქვემოთ ჩევედი ესეც ზუსტად იმ დროს მოვიდა კარი რო გავაღე და ზურა დავინახე ცოტა კი ავღელდი მეთქი რაღა ეს გამოაგზავნათქო მაგრამ ხო არ დავუწყებდი ჩხუბს კომპლიმენტებით შემამკო და რესტორანში მიმიყვანა , აი ყველაფერი ისეთი ლამაზი იყო კინაღამ მოვკვდი გაუგებრობით ვერ მივხვდი ვაფშე მეთქი მეკაიფებათქო რო მივხვდი არ მოდიოდით ცოტა გავბრაზდი მაგრამ მერე რო მითხრა მიყვარხარო და ასე შემდეგ და ასე შემდეგ მეც რო იგივე ვუთხარი ისეთი ბედნიერი ვიყავი იქ რო ყოფილიყავი ალბათ ხელებს დაგიკოცნიდი
-აუ რაა ეს მაგას რო გააკეთებდა ვიცოდი ისედაც ცოტა კონკრეტიკა ზურიკო აბა გისმენ
-აუ ეს ვინაა ტო
-შენ უმადური ხო არ ხარ ბიჭი მოყოლას მამადლი?თუ ვინერვიულე და ცუდად გავხდი ანდრეა მოგკლავს
-ვაიმე არა რა არ ნერვიულო მოვყვები ეხლავე ზუსტად რა გაინტერესებს
-რა ეცვა რა უთხარი მაგიდაზე რა იდო რა აჩუქე
-ეცვა მწვანე ტანზე გამოყვანილიმოკლე კაბა უკან გიპიურის ზურგით წინ დეკოლტე არ იყო კიდე კაი თორე იქვე მოვკვდებოდი. ნუცამ უჩქმიტა ამაზე ისიც შეიშმუშნა კაი რა იყო მართალს ვამბობ. ზედ მოცმული ქონდა თეთრი მუხლს ოდავ აცდენილი მანტო
-ყოჩაღ რა ყველაფერი ახსოვს
-არ ეტყობა ბაბნიკი როა? მთლიანად ამათვალიერა თავიდან ფეხებამდე უზრდელი
-კაი ერთი შენ მოგცლია ეს რა არი შენი ძმა ლამის მჭამდა თვალებით ზედ ეწერა რასაც ფიქრობდა
-გავაგრძელო?
-ხო გისმენ
-მერე ისე ლამაზი იყო ვუთხარი ეს ისე მეც სიმპოდ ვიყავი შავი შარვალი ნაცრისფერი პერანგი და შავი მანტო მეცვა
-ესეიგი მიხვდი ჩემს ნამიოკს
-აჰა, მერე რესტორანში მივიყვანე კარი გავუღე და ხელი გამოვუოდე, სიმართლე გითხრა ასე ჩემს ცხოვრებაში არ მინერვიულებია თავი 15 წლის ბიჭი მეგონა პირველად რო ხვდება გოგოს, არ მახსოვს რა ვუთხარი მაგრამ ის ვილაპარაკე ნაღდში რასაც ვგრძნობდი და ვფიქრობი, მაგიდაზე სანთლები ენთო წყნარი მუსიკა ისმოდა და ხო ვარდიც მივეცი წითელი
-გასაგებია ბრავო ზურიკო ძაან მაგრები ხართ
-მოიცადეთ ეხლა გამაგებიე შენ რა იჩალიჩე(ნუცა)
-მეე? რა მნიშვნელობა აქ?
-აქ მაინტერესებს
-ხო კაი, რო ჩაოდი და ახალი წლის რამეს შემოდი ზურა რო დაგინახა ისეთი სახე ქონდა მივხვდი რო ევასებოდი მერე შენი ქცევები ამის ხელების დაჭიმვა და სმა შენ თაყვანისმცემელზე რო ლაპარაკობდი და მივხვდი რო ერთმანეთი გიყვარდათ როგორც თქვენზე შეყვარებულმა და ყველას ბედნიერების მომხრე ადამიანმა ვიფიქრე ვუჯიკებ ხელს და იქნებ გამოვაფხიზლო ესენითქო და ასეც მოხდა ჯერ ზურას ველაპარაკე მერე შენ და ახლა საღამოს ანდრეასთან თუ არ მოხვალთ და ყველაფერს თუ არ ეტყვით ნუ ჩემს გარდა მაგას მე ვეტყვი მოგვიანებით, იცოდეთ სამივეს მოგვკლავს გვიან თუ გაიგო/
-მაგაზე ვილაპარაკეთ და სარამოს შენთან ვართ.
-კაი აბა მე დაგტოვებთ ჩემი ბავშვები კი გამოვკვებე უკვე და წავალ ეხლა სახლსაშინა. ბავშვებს დავემშვიდობე და სახლში მივედი . ვიმეცადინე თან ხილი მივირთვი, მერე კინოს ჩავუჯექი და ანდრეაც მოვიდაა. ეგრევე მივწერე ზურას და ისინიც ერთად მოვიდნენ
-სასწაული თქვენ ერთად მოდით?(ანდრეა)
-ხო ერთად მოვედთ დაბნეულმა უპასუხა ზურამ
-მოსაცმელები მომეცით და დაჯექით ვუთხარი მე და ყურში ჩავჩურჩულე-ნუ ნერვიულობთ
-აბა ჩემო ზურიკო რა სახე გაქ ნაშა ვერ დაკერე? (ანდრეა)
-იცი მე შენთან საქმე მაქ
-მიდი მერე მითხარი თუ მარტო მე უნდა მითხრა
-არა მარტო შენ არა იცი მე
-ამოღერღე ეხლა დროზე რას ბლუკუნებ დავიტანჯე(ანდრეა)
-ვაიმე დედაა მე და ნუცას ერთმანეთი გვიყვარს უცებ თქვა ზურამ და გვერდით მჯდომ ნუცის ხელი ჩაკიდა . ისეთი სახეები ქონდათ მეგონა მიქელა ეჯდათ წინ . სამივე ანდრეას ველოდით ის კი გონს ვერ მოდიოდა თითქოს ხმას ვერ იღებდა და ჯერ ერთს შეხედავდა მერე მეორეს მერე მათ ჩაკიდებულ ხელს ბოლოს დუმილი მისმა ღრიალის ხმამ დაარღვია
-რას ბოდავთ თქვენ არ გადამრიოთ ეხლა
-ანდრეა დამშვიდდი რა გთხოვ(ნუცა)
-რა დავმშვიდდე გოგო ჯერ წყვიტავთ ერთმანეთს და ახლა უცებ მეჩითებით და მეუბნებით ერთმანეთი გვიყვარსო მეღადავებით ხო
-არ გეღადავებით მართლა გვიყვარს ერთმანეთი და შენ როგორც ჩემს ძმას და როგორც ზურას ძმაკაცს ხო უნდა გცოდნოდა(ნუცა) ისე გაპარული და აცახცახებული ხმით თქვა თავიც არ აუწევია მაღლა . ანდრეა ფეხზე წამოვარდა , ზურას პერანგის საყელოში წვდა და კედელს მიანარცხა
-დროზე მითხარი რო თითი არ დაგიკარებია თორე მოგკლავ გეფიცები დავივიწყებ ჩვენ ძმობას და თუ ჩემი და შენ ნაშად აქციე დაგბრიდავ იცოდე იმხელაზე დაუყვირა და ისეთი სახე ქონდა მეც შემეშინდა ხელი დაეძარღვა ხელებზე კუნთები დაეჭიმა
-ანდრეა გამიშვი რა სისულელეს ამბობ ბიჭო შ.გ ხო არ გაქ არ მიცნობ და არ იცი შენ დას არასდროს რო არ მოვექცეოდი მასე? ახლა ზურამაც დაიყვირა ძმაკაცის უნდობლობისგან გულნატკენმა და ანდრეას ხელებს ხელი გაარტყა და მოიშორა
-კარგად რო გიცნობ და რო ვიცი როგორ გეკეტება ნუცას ნაირ გოგოებზე მაგიტო გეუბნები მეც ჯანდაბა გადამრევთ თქვენ მე ორივე გამაგიჟებთ შენ რანაირად გეჩხუბო ფუ ამის დ... შ.. ანდრეა ზურას მოშორდა და მის დას გახედა რომელიც თვალაცრემლებული იდგა და მათ უყურებდა
-ნუცა მითხარი ამ კრეტინმა რა ქნა
-არაფერი დედას გეფიცები არც უკოცნია უბრალოდ გვიყვარს ერთმანეთი და რა ვქნათ მითხარი
ნუცამ ვერ გაუძლო ძმის ასეთ გაბრაზებას არ იყო მიჩვეული და ატირდა ზურა გაგიჟდა მაგრამ რა თქმა უნდა ანდრეას ვერ ეჩხუბებოდა ძმაკაცის დაკარგვას ყველაფერი ერჩია აქამდე ვიცდიდი მაგრამ ახლა უკვე დროა ჩავერიო თორე ესენი ასე ვერ მოაგვარებენ ატირებულ ნუცას ჩავეხუტე მან თავი მხარზე დამადო და ტირილი განაგრძო დარცხვენილმა
-კაი დამშვიდდი ნუცას თავზე ხელი გადავუსვი და უფრო მაგრად ჩავეხუტე ახლა ჩემი გაბრაზე ბა თუ არ გამოვხატე მოვკვდები
-ანდრეა გაგიჟდი ხო შენ რა სისულელეებს აკეთებ მითხარი რატო არცხვენ შენს დას ან ზურასთან რა გინდა რას ნიშნავს „რა უქენი“ აზრზე თუ ხარ საერთოდ მაგ სიტყვით როგორ დაამცირე ერთიც და მეორეც ზურა გადაიტანს შენგან მარა შენ დას სეხედე რა დღეშია თითქოს რამე დაეშავებიოს ისე ელაპარაკები დროზე დამშვიდდი და მიხვდი რა გააკეთე
-რა რა გავაკეთე გოგო შენც ამათკენ ხარ? ზურას ჩემზე კარგად ვინ იცნობს ეს გოგოს პაემანზეც არ შეხვედრია ჯერ მათთან ს.. მეტი არაფერი უნდა და რას ვიფიქრებდი ნეტა ის მითხარი
-ანდრეა გეყოფა და თუ კიდე უნდა გააგრძელო ნუცასთან ერთად ნუ მეჩხუბები შეხედე რა დღეშია მე მეჩხუბე მარტო და გაიგე ვარ თუ არა დამნაშავე
-ღმერთო ნუ მომაკლევიებ ამ ჩემისას გამოდი მერე და დაგელაპარაკები კარგად წამოდი მიდი რას ელოდები ანდრეა კარებში გავარდა და ზურაც უკან მიყვა ნუცა კი ისე ქვითინებდა ლამის მეც ავტირდი
-ნუცა დაჯექი აქ და დამშვიდდი . ნუცა დავტოვე და გარეთ გავვარდი როგორც ჩანს ანდრეამ ეგრევე დაარტყა როგორც გავედით მაგრამ ზურას არ დაურტყმევია
-ჯანდაბა ანდრეა გაჩერდი არ მინდა შენთან ჩხუბი დაწყნარდი და მომისმინე ხო შეიძლება
-ვერ დავწყნარდები რო წარმოვიდგენ რო შეიძლება ჩემს დას შეხებოდი სისხლი მეყინება თავი დაიცავი თორე პასუხს არ ვაგებ იცოდე შემომაკვდები
-ანდრეა გეყოფა და დროზე შეეშვი იცოდე მოგკლავ ჩემი ხელით კიდე თუ დაარტყამ იმხელაზე დავიყირე ჩემგან ზურგით მდგომი ანდრეა ადგილზე გაიყინა და ხელი ჰაერში გააჩერა .
-ეხლავე შემობრუნდი და თუ რამის თქმა გინდა მე მითხარი
-შენ რა გითხრა რა შუაში ხარ საერთოდ
-შუაში კი არა თავში ვარ ჩემი ბრალია ეს ყველაფერი და თუ მაგარი ხარ შეგიძლია მე მეჩხუბო მიდი გელოდები შენს ბავშვობის ძმაკაცს და დას თუ ეჩხუბები იმის გამო რო ერთმანეთი უყვართ და ზურას იმას თუ ვერ პატიობ შენსავით ყველა ქალთან რო წვებოდა ხო ზუსტად შენსავით ისე ეჩხუბები ვითომ შენ რამით განსხვავდებოდი მაგისგან . თუ მასეა ესეიგი ტყუილად დავქორწნდით და არ გყვარებივარ , იმის გამო თუ ტყუის ზურა და გგონია რო შენ დასთან ჟინი დაიკმაყოფილა ჩემთანაც იგივე გაგიკეთებია შენ და რა გვინდა საერთოდ ერთად გავეყაროთ ეხლავე
-მარიამ ნუ სულელობ ხო იცი რო
-რა ვიცი რო გიყვარვარ და ჩემს გარდა არავის მიკარებიხარ? ვიცი ხო და მართალიც ხარ და ზუსტად იგივე მდგომარეობაშია შენი ზურა და უარესში იმიტორო ტყუილად დაარტყი შენი და კი დამცირებულია და ლამის ტბა დადგა სახლში იმდენი იტირა. მიხვდი ეხლა რა გითხარი თუ გავაგრძელო ყვირილი ბატონო ანდრეა. ეს ყველაფერი მშვიდად ვუთხარი,ისიც დამშვიდდა, ზურას გახედა რომელიც გახეთქილი ტუჩიდან წამოსულ სისხლს ცვირსახოცით იწმენდდა და საერთოდ არ ეტყობოდა რომ ძმაკაცზე ბრაზობდა. მე მათთან მივედი და გავიცინე
-ჰე ეხლა მომავალო სიძე ცოლისძმა გადაეხვიეთ ერთმანეთს თორე გამეყინა ბავშვები მუცელში და მულმა სახლი წამილეკა.
ბიჭებმა ჩემთან ერთად გაიცინეს და ერთმანეთს გადაეხვივნენ მეც ჩავეხუტე ორივეს
-ბოდიში ხო იცი რა ნადირი ვარ
-რისთვის მოხდა რამე?
-აუ გვრიტებო გავიყინეე
ანდრეამ ხელში ამიყვანა და სახლში წამში შემიყვანა. მე ბიჭებს ვანიშნე გაჩუმებულიყვნენ
-ქალბატონო ნუცა თქვენ გედებათ ბრალი უსასრულოდ ზუკიტოს სიყვარულში და სასჯელს მოიხდით იმით რომ მარიამს თქვენ საყვარელ რძალს სამზარეულოდან კივს გამოუტანთ განაჩენი არ განიხილება ვერდიქტი გამოტანილია. ეს ისეთი სერიოზული ხმით დავიწყე ლამის ბიჭები დაიგუდნენ ნუცამთავი აწია და მოცინარ ბიჭებს რო შეხედა ეგრევე წამოხტა და ზურას გადაეხვია ისიც გადაეხვია ანდრეამ თვალები ააბრიალა მაგრამ მეც ავუბრიალე და ტუჩებზე დავაცხერი ისევ ხელშ ვეჭირე და ამ კოცნამ გამათბო. მაგრამ მალე მოვშორდი ისისნი ისევ ჩახუტებულები იყვნენ რა საყვარლობაა ჩემმა გველმა ქმარმა მაინც გააკეთა თავისი
-მოშორდებით ახლა ერთმანეთს თუ ძალით მოგაშოროთ
ისინიც იმწამსვე მოშორდნენ ერთმანეთს ნუცას თვალები დასიებული ქონდა და ლოყაზე ცრემლების კვალი ქონდა და მთლიანად აწითლდა სახეზე სირცხვილისგან თითქოს კი არ ეხვეოდა ვნებიანად კოცნიდა და ძვლივს გამოვაშორეთ
-დამსვი ეხლა ძირს ჩემო გორილა და შენ დას მიხედე თორე დაგსჯი ამ გოგოს ასე ანერვიულებისთვის. შენ კიდე ზუკიტო წადი ტილო მოიტანე შენს შეყვარებულს იმდენი უტირია ვცურავთ წყალში. ისევ მე თუ გავახალისებ ამათ. ანდრეამ ნუცა გუზე მიიკრა მაგრად აკოცა თვალებიდან ცრემლი მოწმინდა
-აუ მაპატიე რა ხო იცი რა გიჟი ძმა გყავს რა ვქნა ხო ვერ გადამაგდებ
-ესეიგი აღრ გვეჩხუბები?
-არა თუ წესიერად იქნებით
-ამაში იმას გულისხმობს ქორწილამდე თვითონ რასაც მიკეთებდა რო არ მანებებდა თავს ისე არ მოიქცეთო ანუ. ჩემ ქმარს ვუნამიოკე თავისი წარსული გაეხსენებია და მერე დამუქრებოდა ვინმეს
-ოხ მარიამ მარიამ. ხალხი ვერ დამიშინებია შენი გადამკიდე
-რას იზამ შეიძლება შენ ბევრს აშინებ მაგრამ მთავარია შენ ვინ გაშინებს პატარა . ანდრეას თვალი ჩავუკარი და ჩემს გვერდით მდივანზე მივუთითე დამჯდარიყო მერე ერთმანეთისგან შორ შორს მდგარ ჯერ კიდევ მოწყენილ წყვილს გავხედე და ვუთხარი
-რა გარე მეზობლებივით შორ-შორ დგეხართ მიიწიეთ ერთმანეთისკენ მართლა კი არ მოგკლავთ ანდრეა თან დაგვენეხეთ ერთი იქნებ არ უხდებით ერთმანეთს და ტყუილად ვიწვალე
ზურა ნუცასკენ მიწია და წელზე ხელი მოხვია
-აბა ჩემო ქმარო რას იტყვი? ხო უხდებიან ერთმანეთს? ისე მე და შენ რო ვართ ისეთი წყვილი არაა მაგრამ ეს ბიჭიცაა ერთი ბიჭის გამკეთებელი
-მარიამ რატო მაბრაზებ?
-რას გაბრაზებ ფაქტს ავღნიშნავ სიცოცხლე.
-კაი გეყოფა ერთი კიდე მტკივა ყბა. ისე რა მაგარი მუჭი გქონიაშე ჩემა(ზურა)
-ძაან გეტკინა მართლა?(ნუცა) და ტუჩზე თითი მიადო
-ნუ ეხლა არ მტკივა მაგრამ თუ მა
-ზურიკო გეყოფა თორე ვერ დავაკავებ ახლა ამას ,რა უნაიროა რო იცი გახვალთ აქედან და მერე სულ კი არაა ანდრეა ყველგან.
-აუ ეს მე გამაგიჟებს რა(ანდრეა)
-მოიცა აქამდე არ გაგიჟებდი?
რავიცი ვნახავ ანდრეამ მაკოცა და ზურას ხმამ მომაშორა მარტო
-ძმა ხელს ხო არ გიშლით არა მეც გამახსენდა მაგაზე რაღაც მარტოც არ ვარ და უცებ რო დავსაქმდე მერე გადამერევი
-ზურა გეყოფა (ნუცა)
-მოკლედ ჩემს სახლში ჩემს ცოლს ვერ ვკოცნი
-წამოდი ნუციკო გვაგდებს შენი ძმა
-კაი ხო რა გჭირთ გაჩერდით მანდ
-აუ რა დებილი ხარ ანდრეა რო იჩხუბე და შეაღონე გული ვახშამი მქონდა გაკეთებული და გაცივდა ახლა აცუნცულდება ამ ყველაფერშ დამნაშავე ჩემი ქმარუკა და გამოავლენს კიდევ ერთხელ ნიჭს ანუ გააცხელებს საჭმელს
-არა დამნაშავე ვარ და ვინაიდან ნიჭიერიც შევასრულებ დავალებას
-აუ რა ბიჭია რა ბიჭი?
მერე ვივახშმეთ ყველაფერი დავივიწყეთ , მერე ანდრეას მოვუყევი ყველაფერი ნუცის და ზურას წასვლის შემდეგ , და ყველაფერი“გააიასნა“
სამი თვე გავიდა და დადგა დრო რომ ჩემი შვილების სქესი გაგვეგო. დილიდანვე აჟიტირებულები ვიყავით ძაან გვინდოდა დროზე მისვლა და გაგება რამდენი ბიჭის და რამდენი გოგოს სახელი უნდა მოგვეფიქრებია . საავადმყოფოში შევედით ექიმმა მიგვიღო მოვემზადე სპეციალური სითხე წამისვეს ჯერ კიდევ პატარა მუცელზე, რომელიც ძალიან ცივი იყო ექიმმა დაიწყო ჩემი ბავშვების დათვალიერება , ძალიან მაგარი გრძნობაა როცა ერთად გესმის შენში არსებული სამი არსების გულის ცემა ანდრეა ჩემს თავთან იჯდა და მონიტორს აკვირდებოდა ვიტომ გებულობდა ფეხი რომელი იყო და ხელი ისე ექიმი გვეუბნებოდა და ცოტა ვარჩევდით. როგორც იქნა დასრულდა ექიმმა ანდრეას მხარზე ხელი დაკრა და გაიცინა
-ყოჩაღ ბატონო ანდრეა სამი ბიჭის მამა გახდებით ხუთ თვეში
-სამივე ბიჭია? ვაიმე რა მაგარი გოგო მყავხარ ერთად მიჩენ სამ შვილს სამივე ბიჭს.
ძაან აჟიტირებულები ვიყავით საავადმყოფოდან ფრენაფრენით გავედით ყველა შეკრიბა ანდრეამ მაგრამ არ უთხრა ჩვენი ამბავი. სახლში მივედით მანამდე სუპერმარკეტში შევედით ყველაფერი ვიყიდეთ მემგონი და სახლში იმდენი რაღაც მივიტანეთ ყველგან მთელ სამზარეულოში ცელოფნები ეწყო . მერე ყველაფერი ამოვალაგეთ და თავის ადგილზე შევინახე მარტო არა რა თქმა უნდა მე ვკარნახობდი ანდრეა აწყობდა ჩემი სამი ბიჭის დედას ხო არ დავღლიო მოკლედ მე ვიჯექი ერთ სკამზე მეორეზე ფეხები მქონდა შემოწყობილი ვაშს ვჭამდი მერე შოკოლადს მივადექი . მოკლედ კარგად მივირთვი. მალე ბავშვებიც მოვიდნენ და მდივანზე და სავარძლებზე დასხდნენ . ფეხზე დავდექი და გადავხედე ჩვენ წყვილებს ნინი და ლუკა, ლეო და თამუნა, დათა და თათა, ნიკა და ანი, ზურა და ნუცა.
-აუ რა მაგარია რა რაც მე და ანდრეა ერთად ვართ ამდენი ბაბნიკი ბიჭი ჩემი წყალობით დღეს ერთგული ბიჭები არიან.
-მართალია შენ რო არ ყოფილიყავი საერთოდ ვერ გავიცნობდით ამ ლამაზმანებს
-ეხლა ახალი ამბავი გვითხარი
-ნუ ეხლა ჩემს ძალებში მაშინაც ეჭვი არ გეპარებოდათ ბიჭებო როცა გავიგეთ რო სამი ტყუპი გვეყოლებოდა და ახლა საერთოდ დავამტკიცე ხუთ თვეში მე და მარიამი სამი ბიწის მშობლები ვიქნებით.
მერე წავიდა მილოცვები ბიჭები გადაირივნენ მალადეც ძმაო შენო მოკლეთ მაგრა ვიქეიფეთ ძაან მაგარი საღამო გამოვიდა.
ჩემი დეიდაშვილები გაიპარნენ ზაფხულში ყაზბეგში. რატო არ იკითხავთ ?ბიჭებმა ასე თქვეს რო დამირეკეს ,აბა რუსეთში შეგვეზარა ჩასვლა ხელის სათხოვნელად, თვითონ ჩამოვიდნენ დეიდაშენი და ბიძაშენიო. ჩვენ მაგრა გაგვიხარდა და იმ დღესვე დავადექით ყაზბეგში გაბერილი მე და ნინი და დანარჩენები. ხო ნიკა და ანიც გაიპარნენ იმათ მიპასუხეს ანის მშობლები ლონდონში არიანო ასე რომ საზღვრების გადალახვის გამო მოუხდათ გაპარვა და აი ჩვენც ავედით ყაზბეგში ლეოს დაცაზე.
-აეეე დაყარეთ ქალები და დაგვნებდით ეზოში შესვლისას დაიყვირა ზურამ და ყველანი დაგვგუდა სიცილით. მაგრამ მაინც არავინ გამოვიდა
-აუ ესენი ახლა უეჭველი სისხლს ღვრიან და ჯობია წავედით აქედან ჩემი და ანდრეას ცოლები ფეხმძიმედ არიან და შენ სისხლს ანდრეა დაცლის თუ მათ მიბაძავთ(ლუკა)
-კაი გაჩერდი შე ჩემა ჯერ შუადღეა ასე გადარეულებიც კი არ არიან ეგენი ღამე ნახე შენ სისხლისღვრა(ანდრეა)
-კაი ახლა გეყოფათ მე და ნინი კაი მარა ამ შენ დას რას ერჩი ხო ხედავ ისე უყურებს ზურიკო ცეცხლი აქ წაკიდებული.
-კაი მართალია ჩემი ცოლი როგორც ყოველთვის წამო შევიდეთ ალბათ არ ესმით ხმა
კარები შევაღეთ და მართლა არავინ იყო მისაღებში
-აეეეეე გამოდით ოთახებიდან ყველეი დროზეეეე (ლუკა)
-რა გაყვირებს შე ჩემა გამისკდა გული ნიკა გაქადული პირსახოც შემოხვეული გამოვარდა დათო და ლეო ჩაცმულები გოგოები სამზარეულოდან გამოვარდნენ მერე ჩვენ სიცილი დავიწყეთ მივულოცეთ მოკლედ გაშალეს სუფრა და დაიწყო გიგინიი. მე და ნინიმ ლამის მთელი სუფრა გადავსანსლეთ . ბევრი ვიხალისეთ
-მოკლედ ერთი ზურიკო დაგვრჩა დანარჩენმა ყველამ ცოლი მოიყვანა
-აბა თუ მაცლით ხელი ვთხოვო ჩემით და არა თქვენი შეხსენებით
-კაი ხო ყველა ერთად ხო არ ვიქორწინებთ რა (დათო)
-ისე დათუჩიკ დეიდაჩემი რო მოდის თუ იცით შენ და ლევანიკომ
-რაა მოდის უკვეე?(გოგოები) ბიჭებმა ხმა ვერ ამოიღეს
-ხო დავურეკეთ აბა რა გვექნა გენაცვალე მე მომკლავ დეიდა ისე ბიჭებო წარმოდგენა რო შეგექმნათ მე ვგავარ ხასიათით აი გაბრაზებით რა
-აუუ სად დაგერხათ? (ზურა)
-მამა?(ნიკა)
-მამა ალბათ ნაგანით მოდის დაგვხვრეტს ყველას(თამუნა)
-კაი რა რას აშინებ გოგო(თათა)
-რას ვაშინებ დაგვხოცავს ყველას არ იცი?(თამუნა)
-აბა ასე თუა საქმე სანამ გამოგაცლიან გოგოებს დასტაცეთ ხელი და გაიქეცით საძნებლისკენ ბიჭებო მოასწარით რა სანამ მოგკლავენ ისედაც ექვსი თვეა იტანჯებით(ზურა_)
გოგოები გაწითლდნენ ბიჭები ზურას გამოეკიდნენ ჩვენ კი ვიცინოდით მე და ნინი თან შოკოლადს ვჭამდით. აუ იქ პონტები იყო? არასდროს არ დამავიწყდება ზურა ისეთ რაღაცეებს იძახდა ნუცაც ვერ აჩერებდა
-ისე ძმებო ანის მშობლები არ მოდიან?
-კი მოდიან მაგრამ ნიკაზე იცოდნენ და არ მოგვკლავენ
-ისე მიდის საქმე მე ანის მამასაც რო ვიცნობ ისევ ზურას და ანდრეას არ იყოს ჩემი შესარიგებლები იქნებით.
-მართალია ეს გოგო (ნინი)
-აბა ნინი? ისე შენც იცნობ დეიდაჩემს და დამეხმარე თან ფეხმძიმეებს ხო არ შეგვეხება არაა? ამაზე მე და ნინიც ვიცინოდით
-რა ფეხმძიმეებს კაცო ხ არ გაგიჟდით თქვენ (ანდრეა)
-ისე ანდრეა მართლა არ მოკლან ეს საცოდავები არა რა გეუბნებით ერთი ბავშვი მაინც გააკეთეთ კაცო ასე უშვილძიროდ ხო არ წახვალთ ამ ქვეყნიდან ნუ ეხლა ანდრეასავით სამ ბიჭს თუ ვერ გააკეთებთ ერთს ხო ჩასახავთ რა ყველას ტყუპები კი არ ეყოლება აგერ ლუკას ერთი ეყოლება (ზურა)
-ვაიმეე მოვკლავ ახლა ამას გადი რა მოშორდი აქედან (ლეო)
-აცადე რა ისეა გადარეული კიდე დიდი ხანი არ ეღირსება მაგას ნუცასთან მიკარება და აღარ იცის როთი მოგვშხამოს(დათა)
-აუ წამოჭრა ამან აზრი იქნებ მეც გავიპარე დღეს ნუცი რას იტყვი ხარ თანახმა ჩემი ცოლი გახდე?
-სიცხე გააქ?
-რა სიცხე მართლა გთხოვ ცოლობას
-აქ ვერ დაგნებდება ხირხაალ(ანდრეა)
ვაიმე ამაზე იმდენი ვიცინეთ ყველა იატაკზე ვიწექით ახლაც რო გამახსენდა ისეთი ხმით უთხრა და ისეთ დროს კიდე მაცინება.
კიდე ათასი სისულელე გავაკეთეთ იმ დღეს. ახალი წყვილები მალე გაიპარნენ დავრჩით ანდრეა ლუკა ზურა და“ მათი გოგოები“. ისინი მაგრა დათვრნენ მაგრამ სიარული სულ შეუძლიათ ისეთი ლოთები არიან .
-ხო მართლა ჩვენ როგორ ვნაწილდებით ოთახებში?(ლუკა)
-მე და შენ ერთად ანდრეა და მარიამი ერთად ნუცა და ზურა ერთად
-კაია ერთის გამოკლებით ზურა და ნუცა ერთად არა ხელი გააქნია ანდრეამ
-აბა რა ვქნათ არაა მეტი საძინებელი და ზურა დათოს ვერ შეუწვება ლოგინში სირცხვილია მე და შენც ვერ მოგვიწვება ჩვენი ცოლები გაბერილები არიან და ვერ დავეტევით საწოლზე სამი იატაკზე დასაწოლად ცოდოა ზედმეტი ლეიბი არაა(ლუკა)
-რა იყო ანდრეა არ შევჭამ კიდე არ დაიწყო ეხლა არ გადამრიო(ზურა)
-რა გავჭედო შენ არ მოგიყვანია ცოლი უცოლო ხარ
-იცის უცოლო როა და ნუ ირევი რა ანდრეა რა იყო შენი შიშით კოცნითაც თვეში ერთხელ მკოცნის(ნუცა)
-ეგ რაღაც არ მგონია მართალი მე (ანდრეა)
-კაი რა მარიამ გვიშველე თორე ამას ჩვენ ვერ დავარწმუნებთ(ნინი)
-გიშველით რა ჩემს აწ უკვე მეუღლეს შევახსენებ რამოდენიმე ამბავს ბათუმი ფეხი მტკივა და შენთან ერთად ვწევარ , მერე ზურას წყალობით მეორე დავბრუნდი ფინიშთნ და მომიწია სურვილის შესრულება და ვიწექი შენს გვერდით საცვლების ამარა , კიდე ერთი ფაქტი შუარამისას მოდიხარ ჩემთან სახლში მთვრალი და დაჭრილი იმ ღამითაც ჩემს გვერდით იწექი, კიდე საბა რო ცემე იმ ღამეს ჩემს გვერდით იწექი და ყველა ზემოთ აღნიშნულ შემთხვევაში გვეძინა .
-ხო კიდე ერთ ღამეს ახალი წლის ღამეს (ლუკა)
-აი ხო ხედავ არ უნდა დაწვესნუცა ამის გვერდით
-ანდრეა გეყოფა რა ასეთი უნდობლობა რა უბედურებაა მივდივართ ჩვენ მეძინება დავიღალე და ბავშვებიც დაიღალნენ აღარ შემიძლია მეტი ნინიც დაიღალა
-კაი ხო მივდივართ ყველეი ერთაად(ნინი)
ავდექით და ჩვენი ოთახებისკენ წავედით მე ზურასთან და ნუცასთან გავჩერდი და ჩავჩურჩულე
-ზურიკო გაფრთხილებ ამაღამ მეოთხე გოგოს თუ დაეღვრება სისხლი როგორც შენ ამბობ მე დავღვრი შენს სისხლს ანდრეასთან ერთად ვენიდან გასაგებია?
-კი გასაგებია მადლობა ნდობისთვის და დახარებისთვის(ზურა)
-ნუცა გენდობა მთავარია და მე რა უფლება მაქ კაი წავედი ტკბილი ძილი
-ძილინებისა.
ეორე დღეს ადრე გავიღვიძეთ ანდრეა ეგრევე ნუცას ოთახისკენ გაქანდა მეც სიცილით გავყევი უკან კარი გააღო დაუკაკუნებლად და რო დაინახა მძნარე ზურა და ნუცა ორივე ჩაცმული მაგრამ ჩახუტებულები უკან გამობრუნდა.
-აუ რა ტიპი ხარ რა ისე იქცევი ვითომ სენ მამა აბრამის ბატკანი იყავი ლამის გამაგიჟე გოგო ვერ გავიგე სენ დას რო უშლი ყველაფერს ესეიგი მე არ გაინტერესებდა კარგად ვიქცეოდი თუ ცუდად?
-მარიამ კაი რა რა შუაშია ეეგ? შენი აზრით არ ვიცი არაფერს ზედმეტს რო არ აკადრებს უბრალოდ ისე მაინც ვახსენებ რა და ამყევი ხანდახან ვერთობი.
-აუ შენ რა მაიმუნი ხააარ?
-ვისი
-ჩემი ჩემი და სულ ჩემი
ანდრეამ ხელში ამიყვანა და საძინებლისკენ წავედი. უკვე მეორეთ თორმეტ საათზე გამეღვიძა ვისაუზმეთ და სასეირნოდ წავედით მონასტრებზე ავედით და ჯვარი დაიწერეს ძაან მაგარი იყო ასეთ ადგილას ჯვრისწერა ძალიან ლამაზი იყო ყველაფერი. უკან რო დავბრუნდით ზურამ კედელს დაუწყო თვალიერება ეზოში ვისხედით და ჩვენც ვუყურებდით
-რას აკეთებ შე ჩემა(ლეო)
-რას ვაკეთებ და ვაკვირდები
-რას აკვირდები(დათო)
-რას და ამდენი რყევის შემდეგ ბზარი ხო არ გაუჩნდა სახლს
-აუ ამას მოვკლავდი უბრალოდ ნუცა მეცოდება უყვარს ეს გამოს... (ნიკა)
-ისე ლეო ეს სახლი ნაღდად ვერ გაუძლებდა მარიამი და ნინი რო ასე არ იყვნენ გაბერილები
-აუ ბოდიში ბიჭებო მაგრამ ეს ბიჭი მართლა მაგრა ხუმრობს
ასე ბევრი ვიხუმრეთ და მაგრა გავერთეთ მაგრამ საღამოს მშობლები დაგვადგნენ და დაიწყო შეწუხებები და ერთი ამბავი მერე ისევ მე გამოვედი სიტყვით როგორც ორივე ოჯახების ერთადერთი მცოდნე და მეგობარი და ესენიც შევარიგე რო დაინახა დეიდაცემმა სიძეები მოეწონა და დაშოშმინდა ნუ ბიძაჩემიც რა მაგარი მსმელები ყოფილან და რა ჯიგარი ბიწებიო მოკლედ ყველაფერი მოვაყომარეთ მაგარი ვარ რა იმედია ჩემი ბიჭები დამემსგავსებიან.
ყაზბეგში ორი კვირა დავრჩით და რასაც ქვია მაგრა დავისვენეთ იქ ყოფნა ძაან ნაყოფიერი აღმოჩნდა უკან დავბრუნდით სამი ფეხმძიმით და ერთი დანიშნულით ზურამ ნუცას ხელი თხოვა ძაან მაგრა ჩვენი დახმარებით გავჩითეთ ფეიერვერკი გულები აი ისეთი სანთელი რო ანთია და ჰაერში დაფრინავს დამავიწყდა რა ქვია ნუ ხო მიხვდით რა რაზე ვამბობ. ასევე ბევრი ბუშტები და წამოსვლის წინა საღამოს ყველაფერი მოვამზადეთ ნუცა გარეთ გავიყვანეთ და ცა რო დაინახა ასეთ ლამაზ ადგილას ირგვლივ მთები მზე ჩადის ცაზე ბუშტები გულები და ბოლოს ფეიერვერკი ეწერება „ნუცი ცოლად გამომყვები?“ ზურა უჩოქებს გაშესებულ ნუცის რომელიც სანახაობით გაგიჟებულია თანხვმდება ჩვენ ვყვირივართ ვწივივართ მოკედ ძაან მაგარი იყო მაღტლა არა მარტო ეს დღეები ყველა რაც მათთან ერთად გავატარე .
ორ კვირაში ქორწილში ვგრიალებდით ძაან მაგარი იყო მართალია მე და ნინი ძაან დიდი მუცლებით ვიყავით განსაკუთრებით მე სამი მყავდა ერთად ამიტო ძაან დიდი მუცელი მქონდა მარტო ერთხელ ვიცეკვე დაისი მერე ვსიო ნინიმ აჭარული შეუბერა და მერე ჭამა შევუბერეთ.
ორი თვე გავიდა უკვე ცხრა თვის ვარ და დღე დღეზე ველოდები ნუცაც ფეხმძიმედაა და ტყუპებს ელოდება გოგო და ბიჭი ეყოლება ზურა ეძახდა ანრეას ნახე რა მაგარი ვარ გოგოც მეყოლება და ბიჭიცო ანდრეამ მე აწი ვიმუშავებ გოგოზე რა მეჩქარებაო. მოკლედ ძაან მაგრა ვხალისობდი ამათი ყურებით. ხო მართლა ნინის ბიჭი ეყოლა დღეს წერენ საავადმყოფოდან და მოეწყობა ღრეობა ფართი. მართალაც საღამოს დავადექით ყველანი ნინის და ლუკას ბავშვი ნანახ კი გვყავდა მაგრამ ახლა ყველას უფრო გვინდოდა მისი დაჭერა მორიგეობით გვყავდა ხელსი ძაან პატარა და საყვერელია . ბიჭებმა დალიეს ისე როგორც არასდროს გოგოებმა კი ვერ დავლიეთ. სახლში ორ საათზე დავბრუნდით და საწლში დავწექით ეგრევე რაღაც ჩემი ბიჭები მაგრა ფათურობდნენ ხან ერთი მირტყამდა ფეხს ხან მეორე ვერ დავიძნე ანდრეას კი მშვიდად ეძინა მაგრამ მერე ძალიან ამტკივდა ტკივილი გაძლიერდა
-ანდრეაააა დავიყვირე იმხელაზე იმ წამსვე წამოხტა
-რა ხდება
-დამეწყო ანდრეა
-რა დაგეწყო
-რა და მოდიან ჩვენი ბიჭები დროზე მიშველე
-ვაიმეე მშვიდად ისუნთქე ახლავე მივდივართ მე ხალათი მომაცვა თვითონ უცებ ჩაიცვა ნივთები უკვე გამზადებული გვქონდა ბავშვებისთვის
-ანდრეა ვერ ავდგები
-ახლავე მე აგიყვან პატარა
ანდრეამ ხელსი ამიყვანა მართალია ნასვამი იყო მაგრამ უკვე გამოფხიზლდა
-ააა მტკივა ანდრეა დროზე გთხოვ ვეღარ ვსუნთქავ
-მშვიდად გთხოვ ბიწებო ცოტა მოიცადეთ რა არ აწვალოთ დედიკო
ანდრეამ მანქანაში ჩამაჯინა და ეგრევე მოწყდა ადგილს გზაში უფრო გამიძლიერდა ტკივილი და ლამის ბოლო ხმაზე ვყვიროდი .
ნახევარ საათში სამი ბიჭის დედა ვიყავი მაგრამ მეტს ვეღარ გავუძელი და როორც კი მესამეს ტირილის და ანდრეას ხმა გავიგონე ყოჩაღ ჩემო გოგო მესამეც აქაა ჩვენთან. ძალა გამოცლილმა თვალები მივლულე კიდევ ბუნდოვნად მომესმა ანდრეას ხმა ყვიროდა მეტი აღარაფერი მახსოვს მხოლოდ სიბნელე და მეტი არაფერი.
როცა გონს მოვედი და ოთახს თვალი მოვავლე პალატაში ვიწექი და თავთან ანდრეა მეჯდა ჩემი ხელი ეჭირა და მკოცნიდა ისე ნაზად რომ ჟრუანტელი მივლიდა. როცა შევხედე რაც სემეძლო გავუღიმე
-ჩემო ლამაზო ოგორც იქნა გამოფხიზლდი
-ბავშვები
-ნუ ღელავ ძაან მაგარი ბიჭები არიან საყვარელო და კარგად არიან შენ როგორ ხარ
-ძალა გამოცლილი მაგრამ არ ინერვიულო ისე მგონი კარგად ვარ.
ამ დროს კარი გაიღო და ექიმი შემოვიდა გამიღიმა
-მარიამ გილოცავთ უკვე სამი ვაჟკაცის დედა ხართ, თავს როგორ გრძნობთ?
-არამიშავს ბავშვები ხო არიან ექიმო კარგად
-კი ძალიან ძლიერი ჯანმრთელი შვილები გყავთ თქვენსავით ყოჩაღ ამხელა ბავშვები გააჩინეთ და სულ რაღაც ერთ საათში მოდით გონს . არ მეგონა ამხელა წონა თუ ექნებოდათ სასწაულია ჩემი ექიმობის განმავლობაში პირველი შემთხვევაა სამივე ორი კილოა 56სმ ,
-მიყვარხარ ჩემო ცხოვრება ანდრეამ შუბლზე მაკოცა და ჩემს ხელს ხელი არ გაუშვა
-თქვენი ქმარი ძვლივს დავამშვიდეთ გადაირია გონება რო დაკარგეთ.
-მივხვდი ასე რო იქნებოდა. ბავშვებს როდის მომიყვანენ?
-ახლავე რადგან კარგად ხართ
ექიმი გავიდა და ექთნებმა ბავშვები შემოგვიყვანეს ისეთი პატარები და ლამაზები იყვნენ სიხარულისგან რომელიც მათი დაჭერისას ვიგრძენი ცრემლები წამომივიდა ბავშვებს ვაჭამე . მერე კი როგ რიგობით შემოვიდა ჩემი მშობლები და მეგობრები ინის მშობლები. მოკლედ იმდენმა ადამიანმა გვნახა საავადმყოფოში ყოფნისას სათვალავი ამერია. ანდრეა ძაან მაგარი მამა გამოდგა ქმართან ერთად მართალია დამხმარედ ჩემი ძიძა გვყავს მარტო ვერ მივხედავდი სამ ბავსვე მაგრამ ხშირად არის ბავშვებთან იჭერს აძინებს, აჭმევს , უცვლის კიდეც ზოგჯერ როცა საჭიროა.
ერთი მაგარი რაღაც გავაკეთეთ რადგან სულ ერთად ვიყავით გადავწყვიტეთ ერთ სასახლეში გვეცხოვრა ყველას გვქონდა ზედმეტი ბინები ისინი გავყიდეთ მაინც არ გვქონდა გასაჭირი მაგრამ მაინც და ავაშენეთ უზარმაზარი სამ სართულიანი სასახლე სადაც ერთი წლის შემდეგ ექვსი ძმაკაცი და მათი ცოლ სვილი ერთად გადავედით საცხოვრებლად. სახლს ძალიან დიდი ეზო ქონდა ნაკრძალი გეგონებოდათ დიდი შესასვლელი ბიილიკით ირგვლივ მინდვრით და ბავშვების გასართობი საქანელებით. ყველა ერთად ვცხოვრობდით ბედნიერად და რაც მთავარია ჩვენი ბევრი შვილებით სახლში ვეტეოდით და სტუმრებისთვისაც კი იყო ადგილი.
ასე გაგრძელდა ექვსი ბავშვობის მეგობრის ცხოვრება თავიანთ ცოლებთან და შვილებთან ერთად ჩვენ კიდე გავაჩინეთ ორი გოგო, ნინის სამი ყავს ორი ბიჭი ერთი გოგო, ნიკას სამი ბიჭი ერთი გოგო, დათოს ორი გოგო ორი ბიჭი, ზურას სამი ბიჭი ორი გოგო ნუცა ტოლს არ უდებს ძმას,ლეოს ორი ბიჭი ერთი გოგო. ჩვენი ბავშვები კი ერთად ერთ დიდ ოჯახში იზრდებიან და ყავთ არა სამი ან ორი დედმამიშვილი არამედ უბრალოდ ამბობენ „ბეევრი“ . ისე ფეღბურთის გუნდი კი გამოგვივიდა:დ ჩვენ თუ მოვაგვარებთ დემოგრაფიულ პრობლემას ისევ თორე არაა საშველი........


ჩემი პირველი ისტორია რომელიც 13 წლისამ დავწერე .
"გრამატიკა" მკვდარია ,გაცოცხლების შანსი ნულია :დ წერის სტილიც კატასტროფაა და ახლა რომ გადავხედე მივსხი რომ აშკარად დავიხვეწე.(რა თავმდაბალი ვარ)
თამუნა არ ვიცი თუ კითხულობ მაგრამ რომ მთხოვე რომელიმე ისტორია სრულად დადეო აჰა ისიც <3

მოკლედ ასე ვინმემ თუ გაუძელით და ბოლომდე ჩაიკითხეთ დაველოდები კომენტარს მაინც



№1 სტუმარი Mari

Vaimeeee am istoriaze vgijdebi

 


№2 სტუმარი gvanca

შენ ჯობია დადო დაუყოვნებლივ "ნუთუ მართლა გიყვარვარ" მეცხრამეტე თავი,თორემ მოგკლავ. მომენატრა ანდრიკო

 


№3  offline წევრი Firefly

ადრე მაქცს ეს ისტორია წანაკითხი და ძალიან მომეწონა კიდეც.მაგრამ ანდრო და ტასო ამ წუთას მალამოსავით მემედებოდა გულზე..
მალე დადე რააა ♥
--------------------
M.T

 


№4  offline წევრი მოლურჯო

კარგი რა მარიამ კარგი რა!
სათაური რომ დავინახე გამისკდა გული
და შევეშვი სულელის დაწერილი იქნება თქო
მაგრამ შენი ნიკი რომ დავინახე გავგიჟდი!
არ მაქვს სურვილი წავიკითხო
ისე მეზიზღება ესეთი სათაურები
--------------------
მარიამი

 


№5  offline მოდერი sameone crazy girl

მოლურჯო
კარგი რა მარიამ კარგი რა!
სათაური რომ დავინახე გამისკდა გული
და შევეშვი სულელის დაწერილი იქნება თქო
მაგრამ შენი ნიკი რომ დავინახე გავგიჟდი!
არ მაქვს სურვილი წავიკითხო
ისე მეზიზღება ესეთი სათაურები


ვაიმეე wink wink wink სათაურებსიც დავიხვეწე თურმე wink არ წაიკითხო მძიმის არსებობა არ ვიცოდი მაშინ და ფაქტიურად ერთი დიიიიიიიიიდი წინადადებაა wink wink

 


№6 სტუმარი Mm

ალე დადეეებ?

მალე დადეეებ?შეიძლება გავგიჯდე 24 საათია გელოდები ყოველ საათში ერთხელ შეოვდივარ იქნებ დადოთქო. ძაან მაგარი გოგო ხარ და მალე თბილისსში მოვფრინავ და გზაში უნდა წავიკითხოოო!!❤️

 


№7  offline მოდერი sameone crazy girl

Mm
ალე დადეეებ?

მალე დადეეებ?შეიძლება გავგიჯდე 24 საათია გელოდები ყოველ საათში ერთხელ შეოვდივარ იქნებ დადოთქო. ძაან მაგარი გოგო ხარ და მალე თბილისსში მოვფრინავ და გზაში უნდა წავიკითხოოო!!❤️

ვერ დავდებ , ვერ ვწერ ახლა ძალიან გადატვირტული მაქ გონება და მაპატიე რა

 


№8  offline წევრი mimimimo

შენ სომეხი არის? - აი, ასეთი ნაწერია. lol

ჯერ სათაური, რომ წავიკითხე თვალები გადავატრიალე, მაგრამ ნიკი, როდესაც ვნახე სულ გამოვშტერდი.

ვაღიარებ და გაუმართავ წინადადებებზე ძალიან ვიხალისე. wink
მაგრამ ბოლომდე არ წამიკითხავს.

ეს ფრჩხილებში ჩასმული სახელები... belay
ვაიმე მარიამ გულმა დამარტყა. wassat

"ნუთუ მართლა გიყვარვარ' - როდის იქნება შემდეგი თავი ?! request

 


№9  offline მოდერი sameone crazy girl

mimimimo
შენ სომეხი არის? - აი, ასეთი ნაწერია. lol

ჯერ სათაური, რომ წავიკითხე თვალები გადავატრიალე, მაგრამ ნიკი, როდესაც ვნახე სულ გამოვშტერდი.

ვაღიარებ და გაუმართავ წინადადებებზე ძალიან ვიხალისე. wink
მაგრამ ბოლომდე არ წამიკითხავს.

ეს ფრჩხილებში ჩასმული სახელები... belay
ვაიმე მარიამ გულმა დამარტყა. wassat

"ნუთუ მართლა გიყვარვარ' - როდის იქნება შემდეგი თავი ?! request

wink wink აუ მეც დავიწყე კითხვა ,იმდენი რამე მაქ დაწერილი აღარ მახსოვს რაში რა დავწერე და ცუდად გავხდი.განსაკუთღებით მძიმეებზე. ერთი დიდი წინადადებაა მართლა.
არ ვიცი ჯერ ვერ დავდებ ... ერთი კვირა მინიმუმ,მერე თ გადავრჩი დავდებ

 


№10  offline წევრი mimimimo

sameone crazy girl
მოლურჯო
კარგი რა მარიამ კარგი რა!
სათაური რომ დავინახე გამისკდა გული
და შევეშვი სულელის დაწერილი იქნება თქო
მაგრამ შენი ნიკი რომ დავინახე გავგიჟდი!
არ მაქვს სურვილი წავიკითხო
ისე მეზიზღება ესეთი სათაურები


ვაიმეე wink wink wink სათაურებსიც დავიხვეწე თურმე wink არ წაიკითხო მძიმის არსებობა არ ვიცოდი მაშინ და ფაქტიურად ერთი დიიიიიიიიიდი წინადადებაა wink wink


იქნებ პატარა თავი მაინც გვაღირსო. what

 


№11  offline წევრი Diosa Dela Tristeza

წაკითხული მქონდა ეს ისტორია❤შენია და მაინც კაია❤❤❤მახსოვს რომ მომეწონა❤❤❤❤❤❤❤ტკბილო❤❤
ყველა ველოდებით ნუთუ მართლა გიყვარვარ❤❤❤როდის გავა ერთი კვირაა :დ❤❤❤❤❤❤

 


№12 სტუმარი tamuna

Me ise miyvars sheni istoriebi wavikitxe<

 


№13  offline წევრი im a crazy girl

Uimeee:D araushavs kaco mainc momecona banaluri satauri-_- gepatieba shen, saboloojamshi vimxiarule ra shecdomebze vxalisobdi:D

 


№14 მოდერი zia-maria

წაკითხული მქონდა, მაგრამ მაინც ისეთი სიამოვნებით წავიკითხე, სადაცაა თავზე დამათენდება.მადლობა რომ სრულად დადე.

 


№15  offline წევრი neilo

gvanca
შენ ჯობია დადო დაუყოვნებლივ "ნუთუ მართლა გიყვარვარ" მეცხრამეტე თავი,თორემ მოგკლავ. მომენატრა ანდრიკო

mec swored magis tqma mindoda.

 


№16  offline წევრი anuki555

მართალი ხარ! გრამატიკა "მკვდარია" ! მაგრამ მაინც საუკეთესო ხარ საუკეთესოთა შორის! <3

 


№17  offline წევრი Mashka19

Ar shemudzlia ar dagetanxmo imashi rom namdvilad daixvece,tumca es istoriac momecona shentvis damaxasiatebeli mravali ckvilis ckalobit. Mokled sauketeso xar da dzalian mikvarxar <3 <3 <3

 


№18 სტუმარი tamuna

Ki wavikitxe magram komentari vegar davde:)madloba ro am gamocdebze chemtvis shewuxdi

 


№19  offline წევრი I am alone

Exla wavikitxe es tavi da gadavirie ise momewona,martalia banaluri satauri qonda ragac ragaca nawilebshi bavshuri mechveneboda cota gaumartavi wibadadebebic iyo magram mainc magari gogo xar,dziritadad iumorit iyo gazgentili RAC yvelaze metad momewona da ar iyo wam da uwum seqsis scenebi agwerili, magari gogo xar dzaan

 


№20 სტუმარი etiko

es iyo saocari istoria tbili, tkbili .... emociebs tavs ver vuyri ise momewona sityvebic araa sachiro yochag shen 13 wlis kvalobaze ki ara zogi amas 18 wlisas ver dawers yochag kargi gogo xar

 


№21  offline მოდერი sameone crazy girl

მადლობაა ...
მაპატიეთ დაგვიანებისთვის , ისე ცუდად ვარ ახლა რამე რომ დავწერო საშინელებაზე საშინელი გამოვა და არ მინდა გავაფუჭო ისტორია

 


№22  offline აქტიური მკითხველი tatuka20

Kargad ki gavertee da bevri vicinee.mshvenieri iko

 


№23 სტუმარი xatii

aii dzalian magaria :)

 


№24  offline აქტიური მკითხველი ანი ანი

ამაზე მაგარი ისტორია რაც ამ საიტზე დავრეგისტრიდი არ მახსოვს საღოლ უბრალოდ ვერავინ შეძლებს სიტყვების მოფიქრებას რომელიც ამ ისტორიას დაამშვენებს.. აი უძალიანმაგრესი ისტორია იყო უნაკლოო.. ყველაფრით საუკეთესო და სასიამოვნო.. არ იყო ბანალური, და რაც მე ყველაზე ძალიან მიყვარს ისტორიებში ეს იყო მხიარულება და იუმორი :დ იმდენი ვიცინე რაღაც რაღაც მომენტებზე რო რავიცი :დ
ისტორია ყველაფრით დადებითი სასიამოვნო და არ იყო ძალიან გაბუქებული და დრამატიზირებული ძალიან მომეწონა და ხო კიდევ არაფერი იყო "გაწელილი" და ყველა პერსონაჟის ისტორიას ქონდა ის რაღაც რასაც სიტყვებით ვერ ვაფასებ ....
დასასრული კი უბრალოდ უმაგრესი იყო ვგიჟდები ასეთ მეგობრობაზე და ძალიან გამიხარდა ასეთი დასასრული <3

 


№25  offline წევრი Qeti22

Au dzaan dzaan magari iyo davamtavre movkvdi sicilit miyvars sheni istoriebi au rame iseti Dade ro gogo's uyvardes didi xania DA bichs Ara magram mere sheuyvardes

 


№26  offline წევრი nini :)

Ki vicodi es istoria magram mainc kidev ertxel wavikitxe dzaan miyvars es istoria

 


№27 სტუმარი tamo :)))))

Ubralodgavgijdi. Ise momewonaaaa

 


№28 სტუმარი Guest სოფო

ამას გაგრძელება აქვს თუ დამთავრდაა ამით???

 


№29  offline წევრი ucnobi_18

ძალიაან კარგი იყოო აიძალიაან❤❤

 


№30 სტუმარი Guest baby girl

ძაააან მაგარიაააა ვაიმე მუცელიი joy joy joy joy joy მაგრად ხუმრობდნენ გამორჩეული ისტორია იყო (არა რა მაგრად გველობდნენ :D). მიყვარხააააააარ პაწუ :D

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent