შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ჭავჭავაძის ასულო ჩემი ხარ!(9)


8-07-2016, 12:30
ავტორი LeLa-LeL
ნანახია 2 342

ქალბატონმა ელენემ მალევე დაგვტოვა და დავრჩით მე და ალექსანდრე,ბევრი ვილაპარაკეთ შემდეგ ალექსანდდრეს მობილუმა დარეკა.
-გისმენ!(ალექსანდრე)
-****************************
-ხო,ხო ყველაზე დიდი წამოიღე რა ფული გადმორიცხული მაქვს,რაც დაგრჩება რო მოგწერე ის წამოიღე!(ალექსანდრე)
-****************************
-ხო,ხვალ დაგხვდები!(ალექსანდრე)მობილური გათიშა და გამიღიმა.
-ვინიყო?(მე)
-ძმაკაცი იყო ვერიცნობ შენ!(ალექსანდრე)
-ვის უნდა დახვდე?(მე)
-ძმაკაცს,ზვალ ჩამოდის!(ალექსანდრე)
-და როდის ჩამოდის?(მე)
-ხვალ საღამოს და ზეგ ალბათ გავყვები ბინის მოსაძებნად!კაია მოგენატრები რამოდენიმე დღით არმეცლება და!(ალექსანდრე)
-ხო რავიცი!კარგი ემ წავედი ეხლა მეცადინეობა მაქვს ხვალ გამოცდები უნდა ჩავაბარო!(მე)ალექსანდრეს დავემშვიდობე და მეცადინეობაზე წავედი, როგორ მიხაროდა რომ დაბადებისდღეზე ჩემს მშობლებს გავაცნობდი და თან ჩემთან იქნებოდა,მაგრამ მიდის დარწმუნებულივარ არც იცის რომ დაბადების დღე მაქვს.

-ალექსანდრე-
ანასტასიას სახე უდნა გენახათ როცა ვუთხარი დედაჩემზე ჩემი ცოლიაო,ჩემი სულელი გოგო.მალე მობილურმა დარეკა ზურა იყო ჩემი ძმაკაცი,საზღვარგარეთ მუშაობს ამერიკაში და ხვალ ჩამოდიოდა.
-გისმენ!(მე)
-ბიჭო რამხელა დათუნია ვიყიდო? დიდი გინდა?(ზურა)
-ხო,ხო ყველაზე დიდი წამოიღე რა ფული გადმორიცხული მაქვს,რაც დაგრჩება რო მოგწერე ის წამოიღე!(მე)
-აჰჰ ფრანგული სუნამოები და რამეე? აუ ძაან მინდა ჩემი რძალუკას გაცნობა!(ზურა)
-ხო,ხვალ დაგხვდები!(მე)
შევამჩნიე რომ ანასტასია დაეჭვებული მიყურებდა,კიდეც მკითხა ვინიყო და ვუთხარი ჩემი ძმაკაცი იყო და მას უნდა დავხვედროდი,ალბათ ეგონა რომ მისი დაბადების დღის შესახებ არაფერი ვიცოდი.მაშო,ნიკა,მარიამი და ზურა მეხმარებოდნენ. ანასტასია სახლში წავიდა მე კი ტანსაცმელი გამოვიცვალე და ქალქში წავედი ხვალ საღამოსთვის დიდი ვარდები შევუკვეთე მინდა რაღაც განსხვავებული გავუკეთო საერთოდ არვარ ეგთი რომანტიკოსი მგრამ ამინც ვცდილობ რაღაცას.

-ანასტასია-
მელი ღამე გავათნე მეცადინეობაში ,არც კი მახსოვს რამდენი ფინჯანი ყავა დავლიე.აბაზანაში შევედი ცოტა გამოსაფხიზლებლად,ვიბანავე და დილის პროცედურები ჩავიტარე,ჩვეულებრივად მოვეწყვე და წავედი გამოცდების ჩასაბარებლად.ძალიან ვნერვიულობდი ,მიუხედავად იმისა რომ მასწვლებლები მეუბნებოდნენ რომ ჩავაბარებდი და ჩემი შესაძლებლობების სჯეროდათ ასევე მშობლებიც.მძღოლს ვთხოვე და წამიყვანა სკოლაში გამოცდები 11-ზე იწყებოდა მე ბოლო ჯგუფის ერთად მიწევა შესვლა.აი პიველი ჯგუფიც შევიდა,ჩემს ნერვიულობას საზღვარი არ ქონდა,დამამშვიდებელიც დავლიე.უცებ გამოვიდა ერთი მოსწავლე ძალიან უხაროდა ეტყობოდა რომ ჩააბარა მე კიდე ისევ ისე ვიყავი,ასე გამოდიოდნენ ბავშვები ერთმანეთის მიყოლებით და ერთმანეთს ულოცავდნენ.აი ჩემი ჯერიც დადგა,ერთიანად ვკანკალებდი შესვლის დროს მაგრამ....... აი ზუსტადაც რომ დიდი სიხარული იყო მე ეს შევძლი დ აჩავაბარე ბავშვები ირგვლივ მეხვეოდნენ და მილოცავდნენ,გახარებული უცებ დავრეკე ალექსანდრესთან:
-ალექსანდრეეე!(მე)
-ხო ჩემო ფერია!(ალექსანდრე)
-ჩავაბარე იციი!(მე)
-ვიცი გეტყობა სახეზე ისეთი გახარებული ხარ!(ალექსანდრე)
-კაი რა რაიცი მე სახეზე რა ბედნიერება მახატია,მოიცა შენ..(მე)
-ხო უკან იქნებ მოიხედო მომავალო ბიზმესმენო(ალექსანდრე)უკან როცა მივიხედე ალექსანდრე დავინახე ხელში ვარდების თაიგული და შოკოლადები ეჭირა,უცებ გავიქეცი და ჩავეხუტე,ჩემზე ბედნიერი არავინ იყო.უცებ მობილურმა დარეკა დედაჩემი იყო,მასაც ასევე ვახარე ჩემი ამბავი და ძალიან გაუხარდა,მე შენი მჯეროდაო და ვიცოდი რომ ჩააბარებდიო. სკოლიდან პირდაპირ სახლში მიმიყვანა ალექსანდრემ,ის თავის მეგობარს უდნა დახვედროდა, დედა სახლში ტორტით ხელში შემეგება რომელსაც ეწრა „გილოცავ წარმატებას“ ძალიან გამიხარდა მაშოც ოთახიდან გამოვარდა და კისერზე ჩამომეკიდა,როგორ მიყვარს ჩემი ოჯახი. მთელი ღამის უძნარი ოთახში შევედი გამოვიცვალე და საწოლში ჩავწექიდა ტკბილად დავიძნე,ძალიან დაღლილი ვიყავი საღამოს როცა გავიღვიძე საათი 12 ის ნახევარს უჩვენებდა,ნელა წამოვდექი და სამზაეულოში გავედი დედა,მამა და მაშო რაღაცას ფუსფუსებდნენ ჩემი შესვლისთანავე გაჩუმდნენ.
-აუ დე ყავას გამიკეთებ?(მე)
-კი ეხლავე.(დედა)
-ტასს ხვალ წავიდეთ რა რამე კაბა ვიყიდოთ საღამოსთვის(მაშო)
-კარგი მაგრამ დილით ადრე არდამადგე თავზე .(მე)
დედამ ყავა მომართვა ,ფინჯანო ავიღე და ოთახში გავედი მუსიკები ჩავრთე და ვუსმენდი,ყავაც მივირთვი და მაშინვე ვეცადი ძილი გამეგრძელებინა,უკვე თითქმის ეძნა რომ ოთახში მაშო შმომივარდა:
-რალამაზი დღეაა...რალამაზი მზეაა....იმიტომ,რომ დღეს....ტასოს...დაბადების დღეაა!(მაშო)
-აუუ რა დღეა გახედე ღამეა..მერედა სადხედავ მზეს (მე)
-აუ დედა ამას დავახრჩობ ეს ვინაა რა საერთოდ აღარ მოულოცოთ დაბადებისდღე(მაშო)
-ჩემი სულელი,მოდი უდნა ჩაგეხუტო(მე)
უცებ მოვიდა და ჩამეხუტა ასე ახუტებულები ვიყავით დედა კი გვიყურებდა და სახეზე ბედიერების ღიმილი დასთამაშებდა,შემდეგ თვითონაც შემოგვიერთდა და ჩაგვეხუტა.
დილით როცა გავიღვიძე სამივე ერთმანეთზე ვიყავით გადაწილილები თუმცა ხელებს ერთმანეთს არ ვუშვებდით,ჩუმად წამოვდექი და მობილური ავიღე გოგონების შეტყობინებები იყო მილოცავდნენ დავადების დღეს,თუმცა ალექსანდე არ მოულოცია,რაღაცნაირად მეწყინა,მაგრამ იქნებ დ აარიცის რომ დღეს დაბადების დღე მაქვს.მაშო გავაღვიძე ,დედასაც გაეღვიძა და სამზარეულოში გავდა.
-მაშო ადექი ვისაუზმოთ და წავიდეთ ვიყიდოთ კაბები(მე)
საყიდლები როცა გაიგონა იმწამსვე წამოფრინდა საწოლიდან და თავის ოთახში გავიდა,მეც ავდექი და აბაზანაში შევლასლასდი,ვიბანავე გამოვფხზლდი და სამზარეულოში გავედი.მასო უკვე მზად იყო და საჭმელს მიირთმევდა,მე დილით არ მიყვარს ჭამა ამიტომ მხოლოდ ყავა დავლიე და სახლიდან მალევე გავედით.
უკვე ძალიან დავიღალე, რამდენი მაღაზია მოვიარეთ და ვერაფერი ვანხეთ ჩვენი მოსაწონი მაგრამ მაშომ კაბის ნაცვლად ყველაფერი იყიდა რაც კი მოეწონა.
-აუ მაშიკოო ძალიან დავიღლე აქვე ჩამოვჯდეთ და შემდეგ გავაგრძელოთ რაა(მე)
-კარგი მაშინ მე საპირფარეშოში გავალ და მალე მოვალ.(მაშო)
მაშო წავიდა და მეც იქვე ჩამოვჯექი და ფეხბს ვასვენებდი,უცებდ არეკა მობილურმა ალექსანდრე იიყიო:
-ჩემო ფერია დილამშვიდობისა(ალექსნდრე)
-დილამშვიდობისა(მე)
-რაშვებიო ,ხოარ გაგაღვიძეო?(ალექსანდრე)
-არა რა გამაღვიძე მეღვიძა ისეც.(მე)
არაფერი მითქვამს რომ მაღაზიებში ვართ მეთქი რადგან,შემდეგ მკითხვდა რასთან დაკავშირებითო და ხოარ ვეტყოდი დაბადების დღე მაქვს მეთქი.
-კარგ მაშინ წავედი მე ეხა ზურას მივყვები ბინა უნდა ვნახოთ და მოგვიანებით შეგეხმიანები(ალექსანდრე)
ისე დამემშვიდობა დაბადებისდღ არ მოულოცავს.ეს მაშოს სადაა ამდენიხანი.

-მაშო-
ანასტასიას მოვატყუე რომ საპირფარეშოში მივდიოდი არადა რაღაცეები მქონდა საყიდელი მისი დაბადებისდღისთვის, ამიტომ ალექსანდრე,მარიამი,ზურა და ნიკა გაფრთხილებული მყავდ რომ სავაჭრო ენტრში უნა შემხვედროდენ და პარკები წაეღოთ კლუბში,უამრავი რამ ვიყიდეთ ბევრიც დამრჩა საყიდელი მაგრამ ამრიამს ვუთხარიდ ა მას გადავაბარე უნდა დავბრუნებულიყავი რომ ანასტასიამ რამე არ იეჭვოს,ალექსანდრესაც კი დავარეკინე რომ ცოტა ყურადღება გაეფანტა ანასტასიასთვის.მოკლედ რაღაცეები შევიძინე,ბავშვები დავტოვე და ანასტასიასთან მივედი.
-სადიყავი გოგო აქამდე მემეგონა ჩავარდა თქო!(ანასტასია)
-რამექნა იქვე მაღაზია დავინახე კარგი კაბები იყ
და წამო შევიდეთ(მე)
ანასტასიას მოვკიდე ხელი და შევედიით,როგორციქნა ერთ ერთი კაბა მოეწონა მეც ვნახე ძალიან ლამაზი კაბა და შევიძინე,ფეხსაცმელებიც დ აუმრავი წვრილმანებიც ვიყიდეთ კაბისთვის.პარკები მძღოლს გავატანეთ სახლში ჩვენ კი სალონში წავედით....



№1  offline წევრი isterichka123

ვაუ კაია გაგრდზელე

 


№2  offline აქტიური მკითხველი ანი ანი

კაია გააგრძელე და არ დააგვიანო

 


№3 სტუმარი qeta

Momwons gaagrdzele DA male dade

 


№4  offline წევრი LeLa-LeL

Piradivproblemebi mkonda saxlshi dges davdeb aucileblad ^_^

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent