შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გიჟი გოგო შარშია(2)


8-07-2016, 19:23
ნანახია 3 769

დილით ოთახში მზის სხივები შემოიპარნენ და შიგ სახეში მომანათეს. აუ ნეტა ვინ გამიწია ფარდები, ვერ ვიტან როცა მძინავს და ოთახში სინათლე შემოდის. სხვა გზა არ მქონდა ვერ დავიძინებდი და ავდექი. დილის პროცედურები ჩავიტარე მოკლე თეთრი შორტები ამოვიცვი ზემოდან თხელი ბრეტელებიანი მაიკა გადავიცვი და ქვემოთ ჩავსრიალდი კიბეზე.
-დილამშვიდობისა.
-დილამშვიდობისა ბაჭია.
- შეიძლაბა სამზარეულოში შევიდე და ყავა მოვიმზადო??
-ვაიმე ლევან როგორ გაზარდე ეს ბავშვი ასე რომ სამზარეულოში შესვლაზეც კი ნებართვას ითხოვს.... გაოცებული მიყურებდა მაია დეიდა.
-ხო მე არაფერ შუაში ვარ მაი. თვითონ არის ასეთი უცხოებთან უფრო კულტურულად იქცევა სახლში იმხობს სამზარეულოს თავზე....გაააბუქა ლევანიმ
-ეეეე კარგი რა მა შთაბეჭდილებას ნუ უკარგავ ჩემზე სულაც არ ვარ მორცხვი უბრალოდ ჯერ პირველი დღეა აქ და მაინც როგორც ზრდილობიან ქალს შეეფერება ნებართვა ვითხოვე, ამან კიდევ გააბუქა სამზარეულოს თავზე იმხობსო. ნეტა როდის დამინახა სამზარეულოში შესული...ვიცინოდი და თან ვბუზღუნებდი.
-კაი ხო დაწყნარდი მამას ბაჭია.
-შედი სალომე და რაც გინდა ქენი ოღონდ ჭურჭელი არ დაამსხვრიო...გამეხუმრა მაია დეიდა. მეც გამეღიმა და გეზი სამზარეულოსაკენ ავიღე. მაცივარი გამივაღე და ნატურალური წვენი რომ დავინახე გამიხარდა გამოვიღე და ჭიქაც უცბად მოვძებნე. დავისხი და მალევე დავლიე. მესიამოვნა უჭმელზე ცივი ნატურალური ატმის წვენი.
-მაია დეიდა ყავას დალევთ? ყველას გეკითხებით
-კი მე დავლევ და დეიდას ნუ მეძახი რა თავი ბებერი მგონია.
-კაი მაიას დაგიძახებ ძი შენ?
-ვინა ძი??....გაიკვირვა როსტომ.
-შენ. ძი ძიას შემოკლებული ჩემეული ფორმაა.
-ააა ისე მომწონს ეგრე რომ მეძახი საყვარლად იძახი....და ხო დავლევ ყავას.
მოკლედ ყველამ დავლევთო და მეც ზოგმა ცივი ყავა მოინდომა ზოგმა ცხელი და ნალექიანი. როსტომ, მე და მაიამ ცივი ყავები დავლკეთ ნაყინით. მამამ და დედამ ნალექიანი ყავა დალიეს. მალე ოთხივემ გარეთ გასვლა გადაწყვიტა.
-სალი.
-რა.
-არ წამოხვალ როსტოს კომპანიაში?
-აუ არ მინდა მა. მადლობა შემოთავაზებისათვის.
-არც ჩვენ წამოგვყვები საშიპინგოდ?
-არა მეზარება დე. თქვენ წადით მე დავრჩები და რომ მოხვალთ რაღაც რუღაცეებს დაგახვედრებ.
-იცოდე ჭკვიანად იყავი და მაიას დალაგებული სახლი არ აურიო.
-დედა პატარა ხომ არ ვარ.
-რო ხარ მაგიტომ გითხარი.
-ოოოო... კაი ხო.
ყველას ლოყაზე ვაკოცე და დაბრჩი მარტო. რა მეკეთებინა ავდექი და სამზარეულოში შევედი გადავწყვიტე პიცის და ცეზარის გაკეთება. მოვიძიე ყველა საჭირო მასალა და ჩემდა საბედნიეროდ ყველაფერი ჰქონდათ. ჩემს ოთახშო ავირბინე ჩემი ტელეფონი და ყურსასმენები ავიღე და ქვემოთ დავბრუნდი. ყურსასმენები გავიკეთე სიმღერები ჩავრთე ბოლომდე ავუწიე და წავიდააა. თან ვცეკვავდი თან სალათას ვჭროდი, ასევე გაზქურაზე ქათამის ფილეს ვხარშავდი. სალათი უცბათ დავჭერი ყველაფერი მალე დავასრულე და ცეზარი მზად იყო. ახლა პიცოს კეთება დავიწყე ბულგარულ წიწაკას ვჭრიდი და თან ვცეკვავდი. სიმღერაზე ვგიჟდები და მგონი კარგადაც ვმღერი მაგრამ მხოლოდ მაშინ ვმღერი როცა მარტო ვარ. წიწაკა ავიღე როგორც მიკროფონი ისე დავიჭირე და მეც დავიწყე სიმღერა "I'm sexy and I know it"
მოკლედ ვცეკვავ მღერი და წიწაკას ვჭრი. მერე მწვანე ბულგარული წიწაკა დავჭერი და უცებ გამისკდა გული სახლში კერძოდ კი სამზარეულოს კარში სამი ახლგაზრდა საკმაოდ სიმპათიური მამაკაცები იდგნენ და მიყირებდნენ. მეც ინსტიქტურად უკან გავიხედე მეთქი მოჩვენება ხომ არ დაინახესთქო, რომ დავრწმუნდი ყველაფერი რიგზე იყო პიცოს კეთება განვაგრძე, მაგრამ ვინ მაცდის რო ერთერთი მომიახლოვდა და რაღაც მკითხა მაგრამ არ ვუსმენდი და ვერც გავიგებდი ბოლო ხმაზე ვუსმენდი სიმღერებს. მერე ყურსასმენები ჩამომგლიჯა რასაც ქვია და ხელახლა დამისვა კითხვა.
-ვინ ჯანდაბა ხარ??
-ჯანდაბას დავიჭერ ნებ ხელში და ნორმალურად მესაუბრე რა. შენი ტონი არ მომწონს. ხო და შენ ვინ ხარ?
-პირველმა მე გკითხე და ნუ მენაგლები ბოლოსდაბოლოს როგორც შეგატყვე მოსამსახურე ხარ.
-უკაცრავად რა ვარ???
-მ ო ს ა მ ს ა ხ უ რ ე.... დამიმარცვლა ბიჭმა გეგონება ვერ გავიგონე.
-მე მოსამსახურე ღადაობ ხო?? მე ლევან ბრეგვაძეს შვილი ვარ და სხვათაშორის მამა როსტოს ბავშვობის ძმაკაცია და შენ ალბათ მებაღე ხარ დილას ყური მოვკარი როსტო იძახდა გაზონია გასაკრეჭიო და მებაღე უნდა დავიბაროო, მაგრამ სამნი რათ უნდა ერთი ბეწო გაზონს?? ნუ მე არ ვიცი აიი ბაღი იქა და მიბრძანდით მე ხელს მიშლით.
-რაო ვინ ვარო??? შენ ხარ სალომე ბრეგვაძე მე უფრო მორცხვი მეგონე.
-უკაცრავად? მე და მორცხვი ერთმანეთისგან შორს ვართ მაში განსაკუთრებით როცა საპირისპირო სქესის პიროვნება მეუხეშება.
-აჰაა გასაგებია მე იცი ვინ ვარ? ან როგორ უნდა მელაპარაკო არ უსწავლებია ლევანის შენთვის??
-აუ ძაან დიდი ბოდიში და კულტურულად საუბარზე ნუ მელაპარაკები მე როცა აქეთ მენაგლები და მამაჩემს პატივი ეცი ძააან მაგრად გამზარდა და ვამაყობ იმით ვინც ვარ და არ მაინტერესებს ვინ ხარ აი ბაღი წადი და გაკრიჭე ის გაზონი და შემეშვი მე რა....უკვე ძაან მაღიზიანებდა ეს ახლაგაზრდა მაგრამ უნდა ვაღიარო საკმაოდ სიმპათიურია ქერაა ლამაზი თვალებით და საყვარელი ნორმალური ზომის ვარდისფერი ტუჩებით. აღნაგობით ჩემზე სამი ოთხი თავით დიდია.
-მე როსტოს შვილი ვარ გაბრიელი.
-რაო??? ვინ ვარო??? მე უფრო თავაზიანი მეგონე მაინც როსტოს შვილი ხარ და ასეთი სიუხეშე არ შეგშვენის მდედრობითი სქესის მიმართ.
-ოხ გამომიხვედი უცებ თავაზიანი.
-არც შენ ხარ ზრდილობიანი რა და გადი რა სამზარეულოდან აქ მე როცა ვარ არ შემოხვიდე ვერ ვიტან როცა ფეხებში მედებიან.
-აუუუ შენ იმენა ეგოისტი ხარ ტოო. საკუთარ სახლში სადაც მინდა იქ ვიდგები.
-ტოები და კაი ბიჭობები არ გვინდა რაა არ მიყვარს მსგავსი ჟარგონებით რომ აბინძურებთ ქართველები ლექსიკას თანაც ასეთ ლამაზ ენას ასე რომ აბინძურებთ არ გრცხვენიათ??
-არა!
-აუ ნერვებს მიშლი უკვე და ძმურში დამტოვე რააა მშია და ცუდ ხასიათზე ვარ რომ შევჭამე მერე ვისაუბროთ და თუ კარგად მოიქცევით ცეზარს და პიცასაც გაჭმევთ.
-ხო თუ არ დაგვწამლე.
-პატივი ეცი ჩემს ნახელავს და ესენი ვინები არიან??
-აა ესენი ჩემი ძმაკაცი ბი არიან ლუკა და ჯანო.
-სასიამივნოა მე სალომე ვარ. ეს კიდე მისტერ უჟმური დებილი და ვითომ მაგარი ტიპი და კიდევ ვითომ ბატონია.
-ეეეეე ეხლა აირტყავ.
-გაფრთხილებ პილისჯოხით საკმაოდ კარგად ვჩხუბობ და ფრთხილად იყავი არ მოგხვდეს პოლისჯოხი გამიბლატავდა ბიჭი.
-რამდენი წლის ხარ??
-24ის.
-მერე ამხელა 25 წლის კაცს როგორ მელაპარაკები.
-კაი ბოდიში ძიას დაგიძახებ.
-არა იყოს გაბრიელი დამიძახე.
-კაი გაბო ახლა გადი აქედან და ერთ სურვილს შეგისრულებ.
-კარგი.
ოთახიდან გაბრძანდა. მე ისვენ ყურსასმენები მოვირგე და გავაგრძელე მწვანე ბულგარულის დაჭრა. თან ვმღეროდი ამჯერად ქართულ სიმღერას ძალიან მიყვარს "მიდი მიდი მოვდივარ" ახლაც ამას ვმღეროდი, ბატონი გაბრიელი კიდევ გვიან შევამჩნიე რომ კარებში იდგა და ვიდეოს მიღებდა. მოვკლავ ამ ბიჭს და მერე მებლატაოს აბა თუ კაცია.
-გაბო რა ქენი?
-ვიდეო გადაგიღე.
-რატო? ვინ გითხრა გადაიღეო?? აუ რა სირცხვილია საშინლად ვმღერი ხო.
-რეებს ბოდიალობ გოგო. ძაან მაგრად მღერიხარ.
-იმედია არსად გამოაჭენებ მაგ ვიდეოს.
-არა უბრალოდ იუთუბზე ჩემს გვერძე ავტვირთე.
-რა ქენი? აუ მართლა მოგკლავ და მერე მებლატავე აბა.
ოთახიდან მალე გამასწრო თორემ გავეკიდებოდი, მაგრამ პიცა უნდა დამესრულებინა ისინიც მოვიდოდნენ მალე. პიცა მალე გავაკეთე და ღუმელში დავტოვე. ზემოთ ავედი გამოსაცვლელად სულ ფქვილიანი ვიყავი ტანსაცმელი საწოლზე დავყარე და ამჯერად ჩემი ფავორიტი ყვავილებით გადაჭედილი მოკლე კაბა ჩავიცვი შროტები და მაიაკა კი გადავფერთხე და უცებ ამოვავლე წყალში და გავფინე. ქვემოთ რომ ჩავედი ბიჭები საუბრობდნენ.
-რა ხდება??
-შენს ვიდეოს უკვე 1123 მნახველი ყავს, ამდენი ე ლაიქი აქვს და ამდენივე კომენტარია. აი ნახე.
სულ ხელის კანკალით გამოვართვი და კომენტარებს ცალი თვალით გადავხედე და გულზე მომეშვა სულ კარგი კომენტარები იყო. " ვაიმე რა საყვარელი გოგოა და რა კარგი ხმა აქვს ერთი ეს გამაცნობინა" და კიდევ მსგავსი კომენტარები.
-ოჰოო ამის მერე აღარ გადამიღი ვიდეო გაფრთხილებ!
-რატომ? ხო ნახე ხალხს მოსწონხარ.
-მე კიდევ არ მომწონს ვიდეოს რომ მიღებენ და სოციალურ ქსელში აქვეყნებენ თანაც მე ხალხის აზრი არ მანაღვლებს რომც არ მოსწონებოდათ სი.ღერას მაინც არ შევწყვეტდი მიყვარს სიმღერა. ბებო დედას დედა მასწავლიდა ხოლმე სიმღერას მხოლოდ მასთან ერთად ვმღეროდი ხოლმე როცა სახლში ვინმე სხვა იყო ვერ ვმღეროდი ხოლმე ახლაც მასე ვარ და ძმურში ვიდეოებს ნუ გადამიღებ არ მიყვარს ყურადღების ცენტრში ყოფნა.
-რა უცნაური გოგო ხარ
-რაზე შემატყვე? ეხა არ თქვა ამხელა ქალი ხარ და ბავშვივით ცანცარებო ან რაიმე მზგავსი. ნანაც მეყოფა სულ ჭკუას მარიგებს.
-არა ეგ რა შუაშია. მე უცნაური იმიტომ მგონიხარ რომ ყველა გოგო აფრენს როცა ყურადღების ცენტრშია შენ კიდევ სრულიად არ განაღვლებს ყურადღება.
-ხო აბა უაზროდაც რომ მაშტერდებიან არც ეგ მიყვარს და ლუკას სთხოვე ბოთესავით ნუ მიყურებს.
-რა? აა ბოდიში შენი თვალები. მომეწონა და... გამარკვია რატომ მომაშტერდა ლუკა.
-ააა ხოო ბევრს მოსწონს ჩემი თვალები. გაბო იცი რა მაინტერესებს?
-რა? გაბოს ნუ მეძახიბრაა გაბრიელი მირჩევნია.
-აუ მე გაბო მომწონს თან გიხდება ეგრე რო გეძახი. რა და გიტარა გაქვთ?
-მგონი კი როსტო უკრავს ხოლმე.
-შენ არ უკრავ ან არ მღერი??
-არა ძალიან ძალიან იშვიათად ვუკრავ ეგეც თუ ნასვამი ვარ.
-უიმე რანაირი ხარ რააა
რანაირია და ძალიან საყვარელია ამდენ საუბარში გავერთე და არ ავღწერე თან მის ნაკვთებსაც ვაკვირდებოდი მოყავისფრო მოშავო თმები აქვს და მომწვანო მოცისფრო თვალები, ნორმალური ზომის ტუჩები და ლამაზი მოპუსკული რაღაცნაირად საყვარელი ცხვირი აქვს. მალე მოვიდნენ დედა და მაია. ფეხებში მოჰყვათ როსტო და მამა. მეც ავდექი და სამზარეულოში შევედი. მაგიდა გავშალე და მამიკოს მივახტი და გემრიელად ვაკოცე ლოყაზე.
-მამაიკო მომენატრე.
-უი შე აფერისტო რა გინდა??
-რა მიხვედრილი ხარ. რა მინდა და შენი მანქანა ამ საღამოს ლანა უნდა ვნახო სიურპრიზის გაკეთებას ვაპირებ და ცოტა ფულიც მინდა შოკოლადი უყვარს ძალიან და ბარემ ვუყიდითქო.
-ჯერ გავსინჯავ საჭმელს და თუ მომეწონება მაგ შემთხვევაში მოგცემ მანქანასაც და ფულსაც.
-ვიცი რო მოგეწონება.
-არ მოვიწამლებით?...გაკრეჭილმა გამომხედა გაბომ.
-თუ გინდა მოგწამლავ მეხერხება ეგეთებიც და საჭმელში არაფერი გამირევია რო მცოდნოდა შენ ნც შეჭამდი აუცილებლად გავურევდი რამეს... ენა გამოვუყავი და სკამზე დავჯექი. გემრიელად ვჭამეთ, მამა კმაყოფილი სახით იჯდა.
-ყოჩაღ მამას ბაჭია გეხერხება ეს პიცა რაა.
-ვიცი ეხა დაპირება შეასრულე.
-გასაღები პიჯაკის ჯიბეშია ფულიც იქაა და აიღე.
-კაი..უკვე შემოსასვლელში გავარდნილმა მივაწიე პასუხი.გაბომ ბრძნული აზრი რო გამოთქვა და ეგრევე დავატორმუზე.
-მე წაგიყვან.
-რაი??
-მე წაგიყვანთქო.
-არა იყოს ჩემით წავალ.
-სალომე ქუჩაში ბევრი დარტყმული დარბის დიდი მანქანით ეს ლონდონი არ გეგონოს აქ სულ სხვაგვარადააა ყველაფერი და გირჩევნია დამიჯერო.
-აუუუუ....
-გაყევი მამი გაბრიელს უფრო წყნარად იქნება ნანა და ყოველ ხუთ წუთში არ დაგირეკავს.
-მაცდური აზრია. ხო კაი წმო.
გაბოც წამოხტა და გამომყვა ჯიბიდან მამას ფული ამოვაცალე და წავედით.
მთელი გზა კითხვებს მისვამდა.
-რა უნდა უყიდო??
-შოკოლადი უნდა ვუყიდო და სახლში ავიდე.
-რამდენი წლისა?
-ჩემი ტოლია და ტყვილად ნუ უმიზნებ საქმრო ყავს.
-აააააა და შენ არ გყავს ბოიფრენდი?
-ბოიფრენდი კი არა შეყვარებული და არა არ მყავს. შენ?
-არა არ მყავს.
-აი აქ გამიჩერე შოკოლადებს ვიყიდი და მოვალ.
-მიდი გელოდები.
მანქანა გამიჩერა პატარა მარკეტთან და ბევრი ალპენ გოლდი ვიტიდე უკან დავბრუნდი და გზა განვაგრძეთ.
-აი აქ შეუხვიე და მივედით.
-კაი.
მალე მივედით და ეგრევე ლანას მივწერე " ლანა გარეთ გაიხედე"
"რატო??"
"ოოო გაიხედეთქო"
"კაი"
აივნიდან გამოიხედა და ეგრევე მიცნო შორიდან დაიწყო კივილი, ეგრევე გარეთ გამოვარდა და შემომახტა ეს გიჟი საშინლად მომნატრებია. მაგრად ჩავეხუტე და ორი ე ერთად ავტირდით გაბო კიდევ დაგვცინოდა.
-სალი ეს ვინღაა? შენი საქმროა?
-რაო?? ვერ ხარ გოგო შენ ეს ჩემი საქმრო? შანსი არააა უჟმუურია.
-მე ვარ გოგო უჟმური??..სასაცილოდ დაბრიცა ტუჩები გაბომ.
-დიახ შენ ხარ. ლანა გაიცანი ეს გაბრიელია მამას ძმაკაცის როსტოს შვილია.
-ეეე ეს როსტო ძიას შვილია?? ვაფშე არ გავს.
-ხოო ვიცი ოჯახში მე ერთადერთი ვარ განსხვავებული დანარჩენები სულ შავგვრემნები არიან-გაბღინძულმა და კმაყოფილმა უთხრა.
-გაბო ეს ლანაა ჩემი ნათლიის შვილი და ჩემი ყველაზე მაგარი დაქალი.
-სასიამოვნოა
კიდევ დიდ ხანს ვისაუბრეთ, მერე მე და ლანა ავტყდით მაკდონალდში წავიდეთო და გაბოც უცბად დავიყოლიეთ. ხუთ წუთში უკვე მაკდონალდში ვისხედით და გაბო უკვეთავდა.
-გაბო მე არ მინდა ჰამბურგერი.
-რატომ?
-არ მიყვარს.
-კაი რა სალო უკვე შევუკვეთე.
-ეეე ბატი ხარ რა.
-გოგო მოგხვდება. კაი არაუშავს მე შევჭამ.
-კაიიიი..
კარგად გავერთეთ და მალე დავბრუნდით სახლში ლანას კი უნდოდა მასთან დავრჩენილიყავი მაგრამ უარი განვუცხადე და დავპირდი ხვალე შენთან ვართქო.. სახლში მალე მივედით. მე სამზარეულოში შევედი გაბომ მე კაბინეტში ვარო. ყავა გავიკეთე და გადავწყვიტე გაბოსთვისაც გამეკეთებინა, ყავა გავუკეთე და კაბინეტში შევედი. გაბოს თავი მაგიდაზე ედო ფურცლები და კალმები იქვე ეყარა და დიდ საათს მისჩერებოდა. ხმამაღლა ჩავახველე და მანაც თავი ასწია.
-შემო.
-ყავა მოგიტანე.
-საწამლავიც გაურიე??
-გეგონოს. ენა გამოვუყავი და ყავა ცხვირწინდავუდგი. მეც იქვე სკამზე ჩამოვჯექი.
-რას აკეთებ გაბო?
-მამამ მთხოვა ამ საბუთებისთვის გადამეხედა და თუ რამე შეცდომააა ჩამესწორებინა და უკვე დავიღალე.... თვალები გადაატრიალა და ყავა მოსვა.
-კიდევ ვინანებ მაგრამ დაგეხმარები.
-შენ???..... თავი ვერ შეიკავა და დამცინა.
-ეეე რას დამცინი ბიზნესის ფაკულტეტი დავასრულე და ამ საქმის გამეგება მამას ხშირად ვეხმარებოდი მსგავსი საქმეების დასრულებაში...საყვარლად გავებუტე.
-კაინუ მებუტები. კაი მოდი დამეხმარე.
-კაი მიიწიე.
მასთან მივედი და სკამიდან მიწევა ვთხოვე.
-სად მივიწიო გოგო.
-სკამზე მიიწიე მოგიჯდები რა მე და მამა ასე ვმუშაობთ ხოლმე და თანაც ასე ჯდომა მიყვარს.
-ოო კაი ხო.
ცოტა მიიწია მეც ვიმაიმუნე და რომ დავჯექი უფრო მივიწიე და სკამიდან გადავაგდე.
ამიტყდა სიცილი ვეღარ ვჩერდებოდი.
-დამცინი ხო.
-აჰამ.
ადგა და დამიჭირა ფეხებით დამკიდე.
-აუუუ გთხოვ დამსვი და ერთ სურვილს შეგისრულებ.
-ჰმმმ...მაცდური შემოთავაზებააა. კაი.
ხელი გამიშვა და ზირს დავებერტყე.
-აუუუ საძაგელოო..
მოვიდა და ადგომაში დამეხმარა სკამზე დაჯდა და გვერდით მომისვა.
ერთად დავიწყეთ საბუთების სწორება.


აბაა შემიფასეთ ^_^



№1  offline აქტიური მკითხველი ანი ანი

საყვარლობაა ^_^ მალე დადე

 


№2  offline წევრი kaxelii

საყვარლობაა ...მალე დადე.მომეწონა

 


№3 სტუმარი qeta

Au dzaan momwons male Dade raaaa

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent