შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გიჟი გოგო შარშია(4)


12-07-2016, 00:33
ნანახია 3 596

მახსოვს ვიღაცამ ხელში ამიყვანა და ოთახში ჩემს საწოლში ჩამაწვინა.
-მადლობა...გაოცებულმა გამომხედა გაბომ.
-რამე დალიე?? რა მადლობა??
-რა მადლობა და ამსიმძიმე რომ ამწიე და აქ ამომიყვანე აი ეგ მადლობა.
-უიმე ვერ ხარ შენს მატორზე წადი დაიძინე.
-კაი.
ლოყაზე ვაკოცე და გადავტრიალდი. მთელი ღამე ტკბილად მეძინა. დილით დედა შემოვარდა ოთახში.
-სალიი დე ადექიიიი.
-აუუ მეძინება დეე წუხელ უფრო სწორედ დილას 5 საათზე დავწექი დასაძინებლად.
-არაუშავს შენ ისეთი ხარ ეგეც ვერ დაგაკლებს ვერაფერს.
-კაი ხოო ავდგები და რა ხდება??? ან საერთოდ რომელი საათია??
-ორი დაიწყო და გაბომ მთხოვა გააღვიძეო მე რო გავაღვიძო უეჭველად გადამდგამსო.
-კაია თუ მიხვდა. მოიცა და ჩემი გაღვიძება რათ უნდა??
-დღეს ხო ლექსო ჩამოდის და სენ დაპირებიხარ დაგეხმარებიო და მაგიტომ გაგაღვიძე, რადგან დარბაზი უნდა მორთოთ დააა.
-ააა ხოო კაი კაი შენ გადი და მეც ჩამოვალ მალე.
-კაი დე.
დამტოვა და გარეთ გავიდა მეც მოვემზადე. ჩემი მაღალწელიანი შავი სარვალი ამოვიცვი ზემოდან შავი ტოპიკი მაიკა ჩავიცვი ოქროსფერი ნაწერებით. მაიკა მაღალწელიანი შარვლის წელს ოდნავ ფარავდა.ჩემი საყვარელი ოლ სთარის კედები ჩავიცვი და მსუბუქი მაკიაჟი გავიკეთე. თმები კი უბრალოდ გაშლილი დავიტოვე.
-ვსო მზად ვარ წავიდეთ????
-ამმ... ხო წავიდეთ ლუკა და ჯანოც იქ მოვლენ...თმაზე ხელი ნერვიულად გადაისვა და გარეთ გავიდა. მე მამას და დედას ვაკოცე მაიას და როსტოსაც ვაკოცე და გარეთ გამოვედი.
-სად მივდივართ?
-დიღომში იქ ძაან მაგარი დარბაზია და ის მოვრთოთ.
-კაიიი.
მანქანაში ჩავხტი და წავედით. მალე მივედით ბიჭები უკვე იქ იყვნენ დარბაზი საკმაოდ დიდი იყო ამიტომ ოთხნი არ ვეყოფოდით და გადავწყვიტე ლანასთვის დამერეკა.
-აუ ოთხი ცოტააა ხუთნი უკეთ ვიმუშავებთ. ლანას დავურეკავ დაგვეხმარება.
-კაი.
-რაღაც უნდა გკითხო. ლექსო სვანეთიდან თუ ჩამოდის ამხელა აჟიოტაჟი რა საჭიროა??
-ხუთი წელია საფრანგეთში ცხოვრობს და რომ ჩამოვიდა ჯერ სვანეთში წავიდა და ეხლა თბილისში ჩამოვა და დახვედრა უნდა მოვუწყოთ.
-ააა კაი.
ტელეფონი ამოვიღე და ლანას დავურეკე.
-ალო ლანააა როგორ ხარ??
-****
-მეც კარგად. მისმინე არ გამიბრაზდე რაა გუშინ რომ ვერ ამოვედი მე გაბოსთან და ლუკასთან ერთად ვიყავი და ვერ მოვახერხე.
-****
-რეებს ბოდავ გოგო გააფრინე? არააა არაფერი არ ხდება ძმაკაცები ვართ.
-*****
-ოოოო... არათქო. მისმინე დამეხმარე რა დღეს გაბოს ძმა ჩამოდის და დარბაზი უნდა მოვაწყო და დამეხმარე. მე და სენ ერთი ხედვა გვაქვს მაგ სფეროში და დამეხმარე.
-****
-ჯიგარი ხარრრრ. ეეეე ეგ ნენეს ხმა იყო???
-****
-წამოიყვანე რამდენი ხანია არ მინახავს მომენატრა.
-****
მოკლედ ლანამ მოვალო და ისე საიდან მოიტანა ტაბო გიყვარსო და რაღაცეები ვერაა ეგ გოგო. მალე მოვიდნენ ლანა და ნენე. ნენე ლანას დაა ლანა მასზე ორი წლით დიდია ნენე 22 წლისაა მაგრამ ეგეც ჩვენი ჭკუისა
-ნენეეეე.
დავიყვირე და მისკენ გავიქეცი. მაგრად ჩავეხუტე. ლუკა, ჯანო და გაბო გაოცებულები იყურებოდნენ.
-რა იყოთ ეს ლანას დაა ნენე. ლანა ცემი ბავშვობის დაქალია დედამისი ჩემი ნათლია. ორივე დაგვეხმარება დარბაზის გალამაზებაში. ხ მერე ლანას მე დავეხმარები თავისი ქორწილის ორგანიზებაში.
მაგრად ვაკოცე და საქმეს სევუდექით. თუმცა აშკარა იყო როგორ ეკეკლუცწბოდა ლუკა ნენეს. გაბო ნერვებს მიშლიდა უკვე ყველაფერს მკარნახობდა, ავდექი და დავასაქმე.
-გაბოო მიდი რა კიბეებზე ადი და ეს გირლიანდები ჩამოკიდე.
-მე ვერ ავალ იქ იმსიმაღლეზე შენ ადი და კიბეს მე დავიჭერ.
-კარგი ხოო.
კიბეზე ავედი და გირლიანდების დაკიდვა დავიწყე, მაგრამ ბედი არ გინდა ლანა შემთხვევით კიბეს დაეჯახა მეც წავბორძოკდი და კიბიდან ჩამოვვარდი. ბედი ჩემი რომ გაბომ დამიჭირა.
-ცოცხალი ვარ??
-შენ კიი მე არა.
-რა მოგივიდა?
-ზედ დამეცი.
-აუუ ბოდიში რააა. რა გტკივა??
-მგონი არაფერი, უბრალოდ ვერ ვდგები ძლივს ვსუნთქავ ადექი რა.
-ააა ხოო ბოდიშიი.
ძლივს ავდექი ფეხი საშინლად მტკიოდა, მაგრამ არ სევიმჩნიე ბევრი საქმე მქონდა.
ცოტა გასართობათ ლანამ სიმღერა ჩართო მეც ავყევი და სიმღერა დავიწყე თან იატაკს ვწმენდდი. გაბო კარგად ოყო მაგრამ საშინლად დაღლილი იყო და სკამზე იჯდა. ვიდეოს მიღებდა ლანა და ნენეც ავიყოლოე ახლა სამნი ვმღეროდით და ვცეკვავდით. ყველაფერი ცეკვაცეკვით დავასუფთავეთ. სიმღერით მოვრთეთ და დაღლილები სკამებზე მივესვენეთ.
-აბა ეხა ექვსივე მივდივართ ჩემ სახლში მივდივართ ვწესრიგდებით და წვეულებაზე მოვდივართ...განაცხადა გაბომ.
-აუ ჩვენ არ გვაქვს ჩასაცმელი საღამოს კაბები...ტუჩები დაბრიცა ნენემ.
-დარწმუნებული ვარ სალომეს ექნება საღამოს კაბები და იმაშიც დარწმუნებული ვარ რომ ორივეს მოგერიდებათ...ისევ განაცხადა გაბომ
-ხოოო მაქვს კაბები თან ნენეს რომ უყვარს ის კაბაც მაქვს...ნიშნის მოგებით ვუთხარი.
-ვსო გადაწყდა მოვიდვართ ხო ლანა.
-ის თეთრი მოკლე კაბა თუ აქ აქვს კი...ტვალი ჩამიკრა ამ ეშმაკუნამ.
-კი აქ მაქვს.
ბევრი ლაპარაკი აღარ დაგვჭირვებია ეგრევე სახლში წავედით. ოთახში რომ შევედი დიდი ყუთი დამხვდა ეგრევე მივხვდი ვისი ნახელავუც იყო და გახსნა შემეშინდა მაინც იქნებ კრასკა ამოასხავს.
-გაბოოოო.
-რა?
ეგრევე ჩემი ოთახის კარებთან გაჩნდა ბიჭი.
-ეს რა არის??
-ჩემს პარტნიორს ამ საღამოსთვის პატარა საჩუქარი გავუკეთე. იმედია მოეწონება...თვალი ჩამიკრა და გავიდა.
-სალი დარწმუნებული ხარ რომ იმას მაინც არ უყვარხარ??
-არ ვიცი ლანა არ ვიცი. ნენე ბარემ კარი მოხურე და გავემზადოთ.
-ეხავე.
ყუთი გავხსენი და ტვალები შუბლზე ამივიდა. გრძელი ლამაზი თეთრი კაბა იყო ზურგზე ამოღებული და ლამაზი თვლებით გაწყობილი.
-ვაუუუ მაგარი გემივნება აქვს შენს კავალერს.
-ოოო წადი ნენე მოემზადე. პირველივევ კარადა გამოაღე საღამოს კაბები მანდ კიდია.
-აჰამ.
ის გრძელი იასამნისფერი კაბა გამოიღო და გადაიცვა. გულის ფორმის კორსეტი ჰქონდა ქვემოთ სულ სადა და ძალიან ჰაეროვანი.
- ნენე მაგ კაბის ქვეშ ეწყო შესაფერისი ფეხსაცმელი ნახე აბა როგორ გექნება ფეხზე.
-რა ზომა?
- 39 ან 40.
-მომერგება.
ჩაიცვა და პირი ღია დამრჩა. მაკიაჟიც ლამაზი გაიკეთა და ახლა ლუკა უეჭველად დაიშოკებოდა. ლანამ ის თეთრი მოკლე კანა ჩაიცვა მკლავებით ზურგზე ბრილიანტისებური ღოლებით წელამდე კაბა ტანში გამოყვანილი და გიპიური იყო. ქვემოთ კი გაშლილი და ბადისებრი. მისივე შესაფერისი მაღლები ულამაზესი მაკიაჟი და ეგააა. ნენემ თმა დაისწორა და ლანამ დაიხვია. მერე მე დამეხმარნენ. გაბოს მიერ ნაჩუქარი კაბა ჩავიცვი თეთრი მაღლები ორი წყვილი მქონდა მე მეორე წყვილი ცავიცვი. მაკიაჟის დროც დადგა. თვალზე ლაინერი ისეთნაირად წავისვი რომ ჩემი თვალისფერი შესამჩნევი იყო სხვა არაფერი აღარ დამჭირვებია თვალი ზედმეტად არ გადამიტვირთავს. ტუში და ვსო. ტუჩებზე ჩემი ფავორიტი მოშინდისფრო კონტური წავისვი და თმები გავიშალე მელირება გავიკეთე დროებითი ქერად შევიღებე ბოლოები. კულულები გავიკეთე და დავშალე რომ ბუნებრივი გამოსულიყო. კლაჩი ავიღეთ სამივემ და ქვემოთ ჩავედით. ნენეს ყურში ვუჩურჩულე.
-ვსო ლუკა სრულიად დაიშოკება და უკვე გულში ყავხარ.
-ნუ სულელობ სალო თუ ღმერთი გწამს.
-არ ვსულელობ გეფიცები ისე გეკურკურებოდა დარბაზში.
-ვაიმე სალომე გააჩუმე ენა არც გაბო დაგაკლებს ყურადღებას მითუმეტეს რომ ასეთი ლამაზი კაბა გაჩუქა, არცერთი ბიჭი ამას არ გააკეთებდა თუ გოგოსადმი სიმპათიები არ გააჩნია..საუბარში ლანა ჩაერთო.
-ოხ ნენე ნახე ვინ ალაპარაკდა ქალბადონო შენ ბატონ საქმროს რატის მიხედე უყურე შენ ამას არ გამიტუტუცდაა. ვითომ დავტუქსე და ქვემოთ ჩავედით. ლუკას რეაქცია უნდა გენახათ როცა ნენე დაინახა. ბიჭი ადგილზე ცქმუტავდა და დარწმუნებული ვარ ფული წამში მილიარდჯერ უფეთქავდა. რაც შეეხება გაბოს გაოცებულუ მიყურებდა და ცოტა არ იყოს არ მსიამოვნებდა მისი ასეთი "მოშტერება" . ამოვუდექით ჩვენს კავალერებს და დედამ ფოტოს გადათებაც არ დააყოვნა.
-გაბო არ წავიდეთ?
-ჰა? ააა... ჰო წამო.
თავზე ხელი ნერვიულად გადაისვა ხელი წელზე სენიცურა და ჩემნა რეაქციამაც არ დააყოვნა ეგრევე ჟრუანტელმა დამიარა, მაგრამ არ შევიმჩნიე. ტუჩები ყურთან საკმაოდ ახლოს მომიტანა და მიჩურჩულა.
-ულამაზესი ხარ.
ამ დროს გულს რა დაემართა ვერ ავღწერ, მაგრამ მოკლედ რომ ვთქვათ გულმა რეჩხი მიქნა.მეც ცოტა წავიმაიმუნე და მასთან საკმაოდ ახლოს მუვედი და ოდნავ ზემოთ ავიწიე რომ ყურში მეჩურჩულა.
- ვიცი ეს კაბა რომ საშინლად მიხდება. დარწმუნებული ვარ საკმაოდ ბევრი მამაკაცის ყურადღებასაც მიიქცევს.... ყურთან ახლოს ვაკოცე თუმცა კონტური არ გადასვლია. თვალი ჩავუკარი და მანქანაში ჩავჯექი. მთელი გზა ჩუმად იყო.მალე მივედით და გადმოვედით თუ არა პაპარაცები მოვარდნენ და ფოტოების გადაღება დაიწყეს უაზრო კითხვების დასმა და ასე შემდეგ. ჩვენ კითხვებზე პასუხი არ გაგვიცია ეგრევე შიგნით შევედით იქ სპეციალურად მოწვეული ფოტოგრაფი დაგვხვდა ახლა მან დაგვაყენა და ფოტოები გადაგვიღო. მალე დარბაზი სტუმრებით გაივსო მიმტანებმაც დაიწყეს სასმლის და მინი საკვების შემოტანა. მალე გაბოს ძმაც მოვიდა ყველას გაესაუბრა . მე ვაკვირდებოდი საკმაოდ სიმპათიური მამაკაცია, მაგრამ გაბოსგან განსხვავებით მშობლებს ძალიან ჰგავს ისიც შავგვრემანია შავი თვალებით და უჟმურიო ვერ ვიტყვი რადგან სულ იღიმოდა და ვნახოთ იმედია უჟმური არ იქნება. მაგრამ გაბოს ძმა უჟმური არამგონია იყოს. მალე ჩემსკენ ლანა წამოვიდა და საიბარი დავიწყეთ.
-ნენე არ დაგინახავს სალი??
-არა ალბათ ლუკასთან ერთად ცეკვავს.
-ხო ალბათ. ისე კაი ბიჭო ჩანს ეგ ლუკა.
- ხო ძალიან საყვარელია და კარგი მოსაუბრეა, ნენესთვის შესაფერისია.. ორივემ ერთდროულად გავიცინეთ.
-გაბომ რა გითხრა ყურში რაღაც რომ ჩაგჩურჩულა?
-ულამაზესი ხარო. აუ ისე რატი რამდენი ხანია არ მინახავს რას შვრება? ბოლოს როდის გადაწყვიტეთ ქორწილის მოწყობა?
-კარგად არის მუშაობს და სექტემბერში გვინდა არც ძალიან ეციება და არც ძალიან ეცხელება, მოკლედ საჩემო პერიოდია რა.
-კაიაა. ისე რამდენი ხანია რაც ერთად ხართ?
-რვა წელი, მეცხრე კლასიდან გახსოვს სულ ნერვებს რომ მიშლიდა ხოლმე და შენ რომ დამცინოდი შენ ნახე მალე ჩემი სიძე თუ არ გახდესო ენამ გიყივლა.
-ხო მაგრამ არაჩვეულებრივი წყვილი ხართ ზედ გამოჭრილია შენთვის განათლებულია, მიხარულია და რაც მთავარია მზრუნველია.
-ხო ძალიან მიყვარს ეგ ბატი სულ ნერვებს მიშლის და სულ სულ ყოველდღე ხელახლა მიხსნის სიყვარულს.
-მერე მაგას რა ჯობია.
-არც არაფერი.
მალე გაბო და ლექსო ჩვენსკენ წამოვიდნენ.
-ლექსო გაიცანი ეს სალომეა ჩემი ლამაზი მეწყვილე და ლევანის შვილი. ეს კიდევ მისი დაქალი ლანაა
-სასიამოვნოა, მე მიცნობთ უკვე ალბათ ეს მოყვებოდა ყველაფერს.
-ხო ბევრი არაფერი ვიცით, მხოლოდ ის რომ ხარ ლექსო როსტოს და მაიას შვილი და ამ გიჟის ძმა.
-გაბრიელ ეს შენი მეწყვილეა??
-ხო რა იყო?
-არაფერი მე მეგონა ასეთი ლამაზი გოგო შენ ვერ გაგიძლებდა.
-მერწმუნე გაბოზე უარესი არის...განაცხადა ლანამ.
-გაბო?? როდის აქეთ გეძახიან გაბოს?
-მე ვეძახი მას შემდეგ რაც აქ ჩამოვედი.
-ხო ბავშობაში გაბოს რომ ვეძახდი მებუტებოდა ხოლმე და მეუბნებოდა შენი ძმა არ ვარო.
-მე გამონაკლისი ვარ პირველივე დღიდან მასე ვეძახი და უკვე მიეჩვია. ხო გაბო
-სხვა რა გზააა თხასავით ჯიუტი ხარ მაგ საკითხში.
-ნუ რას ვიზამთ.
მალე ნელი სიმღერა დაიწყო და გაბომ საცეკვაოდ გამიწვია მეც გავყევი და ცეკვა დავიწყეთ. მასთან საკმაოდ ახლოს ვიდექი და ვგრძნობდი როგორი სისწრაფით უცემდა გული, ზუსტად ისე როგორც ჩემი.
მუსიკა მალე დასრულდა და ჩვენც დავსხედით. მერე ლექსომ გამიწვია საცეკვაოდ და ბევრი ვისაუბრეთ. მართალი აღმოვჩნდი მთლად უჟმურიც არ ყოფილა საყვარელია და კარგი მოსაუბრეა. 5 საათამდე იქ ვიყავით და უკვე ფეხზე ვეღარ ვდგებოდი.
-სალო წამო გავიპაროთ ნენე და ლანაც ციდიები არიან.
-აუ ხოო რაა ისინიც ძლივს დგანან ფეხზე.
-კაი წამო ვუთხრათ.
მათკენ წავედით და სადა ნენე ფააფუ ნენე.
-ლანა ნენე სადღა??
-ლუკასთან ერთად წავიდა სახლში წაიყვანა ნენე ლუკამ.
-და შენ არ შემოგთავაზა წაყოლა? მოვკლავ მაგას...გაიოცა გაბომ..
-რა არააა, მითხრეს, მაგრამ უარი ვუთხარი ნენე ისეთი სახით მიყურებდა აშკარა იყო მე ზედმეტი ვიქნებოდი და ვუთხარი სალოსთან დავრჩებითქო.
-აუ რა კაი გიგო ხარ მართლა დარჩები?
-ამმმ... ხო აბა ხომ არ მივატყუებდი იმათ.
-ჯიგარ წამი მაშინ დავითესეთ.
-ვაიმე სალომე როდის აქეთ დავიწყეთ "ჟარგონებით" საუბარი?
-აი ამან დამაჩვია უშნოდ..ხელი საყვარლად გავიშვირე გაბოსკენ ძალიან საყვარელი სახე მივიღე. ისე ბედი არ გინდა გაპარვას რომ ვაპირებდით ერთ-ერთი სტუმარი მივიდა და ცეკვა შემომთავაზა უარი რომ მეთქვა დედა იქვე დამასამარებდა ეს ხომ თვით ბატონი ანტონი იყო. ისე რა მაგარი რითმააა "ბატონი ანტონი" " ანტონი ბატონი" ჩემთვის გამეცინა ერთი გაბოს გავხედე და სახეზე ეგრევე შევატყვე რომ არ სურდა მასთან რომ მეცეკვა და მეც ჯინაზე ვეცეკვე. მალე თავი მივიავადმყოფე და იქიდან დავტყდით. სახლში მალე მივედით ეგრევე აბაზანაში ვაპირებდი შესვლას და ვინ გაცადა რო თავქუდმოგლეჯილი შევარდა ლანა სააბაზანოში. მეც აივანზე გავედი ცოტახნით. ჩმსა და გაბოს ოთახს სწორედაც რომ აივანი აერთიანებდა. ის ვაჟბატონიც იქ იჯდა და არემარეს გაჰყურებდა.
-რას უყურებ?
-ვარსკვლავებს შორს მყოფ ვარსკვლავებს.
-რატომ?
-ალბათ იმიტომ რომ ლამაზია.
-ააააა კაი ხელს არ შეგიშლი.
ავდექი და წასვლა დავაპირე როცა გაბომ საუბარი დაოწყო.
-რატომ ეცეკვე? ხომ შეგეძლო უარი გეთქვა და რამე მიზეზი მოგეგონა?
-ვიცი, მაგრამ ნანას ხომ იცნობ მიყურებდა და უარი რომ მეთქვა არ გამოდიოდა ის მამას სასტუმროებს აპიარებს თუ რაღაც მსგავსი და..
-გასაგებია.
ახლა კი ნამდბლვილად ვაპირებდი წასვლას ისევ რომ არ შევეჩერებინე.
-ეს კაბა საშინლად გიხდება..
ხელი დამიჭირა და ამისკენ ახლოს მიმიზიდა......




ბოდიში დაგვიანებისთვის ერთ-ერთი მავნე ჩვევაა რომელიც მახასიათებს... აბაა შეაფასეთ. ^_^ <3 :)



№1  offline აქტიური მკითხველი ანი ანი

კარგი იყო აღარ დააგვიანო და მალე დადე

 


№2  offline წევრი gvanciii kereselidze

uuuu Raa magariii iyooo yochaggg

ძალიან მაგარი იყოო... აღარ დააგვიანოოო რაა
--------------------
G.ke

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent