შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ვერსად გამექცევი!(1)


15-07-2016, 04:29
ავტორი Behandice
ნანახია 3 439

სკოლა წარმატებით დაამთავრა...ატესტატი უკვე მის ხელში იყო.ახლა წინ ეროვნული გამოცდები ელოდა..ზოგი ნაადრევად მიდიოდა დასასვენებლად,ზოგიც მხიარულებას არ იკლებდა,მაშო კი სახლში იჯდა და მთელი ღამე გაუთავებლად მეცადინეობდა,მერე რა რომ ეს ყველაფერი უკვე ნასწავლი ჰქონდა,მაინც ეშინოდა რომ არ ჩაჭრილიყო და არ გაეცრუებინა მისი მშობლებისთვის იმედები.მოახლოვდა ეროვნული გამოცდებიც,პირველ გამოცდაზე სანამ შევიდოდა ისე ნერვიულობდა სულ ხელები გაუოფლიანდა,შიგნით რომ შევიდა და კომპიუტერთან დაჯდა,საკითხები როგორც კი დაინახა თითქოს ყველაფერი დაავიწყდა,გონება აებნა და ძლივს მოახერხა აზრების დაწყობა..მომდევნო 3 გამოცდაზე ასე ძაან აღარ უნერვიულია თან გვერდით ყავდა მისი არაბიოლუგიორი ორი და:ანა და მარიამი...როგოღაც გადააგორა ეს დღეები და უკვე ისღა უკლდა პასუხებისათვის დაეცადა.მანამდე კი დასვენება გადაწყვიტა და ბათუმში წავიდა მის გოგონებთან ერთად 2 კვირით..ძალიან გაერთო..იქ მათ დანარჩენ კლასელებსაც შეხვდნენ და წავიდა გრიალი...ბარში დადიოდნენ,ცეკვავდნენ,ერთბოდნენ,სვამდნენ..რამოდენიმე ახალი მეგობვარიც შეიძინეს..საღამომდე პლიაზჟე იყვნენ ხოლმე..ტარაკანს დაემსაგავსა ჩვენი მაშო,გოგოები ეხუმრებოდნენ ადექი მანდედან თორე მაია და ზურა ვეღარ გიცნობენო..ბოლოს მოწყინდათ ბათუმი და რაჭაში წავიდნენ მარიამის სახლში..სადაც ალბათ უკვე თინა ბებო გემრიელი და ცხელ-ცხელი ხაჭაპურებით გველოდა...ანას მანქანით იყვნენ,ეღირსა გოგოს მისი საოცნებო მანქანის ყიდვა,მემგონი რაც გაჩნდა მის მერე ოცნებობდა ბრაბუსი ეყიდა,მისმა საყვარელმა დედიკომ და მამიკომაც აუსრულეს ეს ოცნება სულ ცოტახნის უკან,პრავაც აღბული ჰქონდა ამიტომ ახლა კი დაქროდნენ გოგონები...ჭიშკართან მანქანა გააჩერეს და გაცვივდნენ..ეზოში მუხუცი თინა ბებო იდგა და მათ უცდიდა..
-ჩემო ჭინკებო როგორ მომენატრეთ..
-ჩვენ ძალიან მოგვენატრე თინაბებო...ერთხმად შესძახეს გოგონებმა..
-რა სულ დამივიწყეთ არა გცხვენიათ..შემოდი მშივრები იქნებით თან ნამგზავრი..
-ჩემი საყვარელი ბებოო....მარიამი თბილად ჩაეხუტა გოგოს და სახლში შეცვივდნენ.
-ვაიმე ვგიჟდები ამ ხაჭაპურზე რა როგორ მომნატრებია..მაშო კისკისობდა და თან ილუკმებოდა..
-მერე ჩამოით ბაღნებო ხშირ-შირად და მე სულ დაგახვედრებთ ცხელ-ცხელ ხაჩაპურებს..
-აბა რას ვიზამთ თინა ბებო..ანამ გაუღიმა.
-აბა რა ქენით გამოცდებზე?
-რავიცი ბებო კი დავწერეთ და პასუხები იქნება 1 თვეში...იმ წუთას უპასუხა წკრიალა ხმით მარიამმა..
მერე გოგოებმა დაისვენეს და დაიწყეს ისევ და ისევ გართბა...კაი ამინდები იყო,მეტიც იწვებოდა ყველაფერი..შორზე წავიდნენმეორე დღს..იპოზიორეს,ბევრი სურათბი გადაიღეს..ღამე ხან რას აკეთებდნე რას..მეზობელი გოგოები და ბიჭებიც მათთან ერთად იყო და იკრიბებოდნენ,ჯდებოდნენ გარეთ ერთად და იწყებდნენ საშიში ამბების მოყოლა,ზოგი ბევრს ხარხარებდა,ზოგს ისე ეშინოდა კივილით იკლებდა ყველაფერს,მერე ბევრს იცინოდნენ,სიმღრის ნიჭი ვისაც ჰქონდა მღეროდა კიდეც,მაშოს ისეთი ტკბილი ხმა ჰქონდა,რაღაც საოცრება იყო..მოგინდებოდა მხოლოდ მისთვის გესმინა და სხვა არაფერი გეკეთიბინა..ბოლოს შუაღმეზე ურეკავდნენ ნაცნობებს და ემაიმუნებოდნენ სანამ არ გამოეკიდებოდათ ის ვიღაც,ეს გადარეულები კი ბოლო ხმაზე იცინოდნენ ღმის 4-5 საათზე და გამღვიძებლის როლს ასრულებდნენ სოფელშიი..კი გადარიეს მეზობლელბი..ასე გავიდა თითქმის ერთი თვე..გოგონები დაბრუნდნენ თბილისში..გამოიძინეს..მეორე დღეს კი ერთად შეიკრიბდნენ და ელოდნენ პასუხებს და აი დაიდო კიდეც....პირველი ანასი იყო...მერე მარიამის მოყვა..ბოლოს მაშო იყო..სამივე ჯავახიშვილშ მოხვდა...ისე უხაროდათ აიკლეს მთელი ბარი წივილ-კივილით..მარიამი და ანა 50% დაფინანსებით ჩაირიცხნენ აი მაშ კი 100%..შოკში იყო ისე გაუხარდა..არ აკლდა მისი მშობლებისაგან არც ფული და არც ფუფუნება მაგრამ სწავლას სახელმწიფო რო გიფინანსებს თან სრულიად ეს მაინც ძაან მაგარია თუნდაც მილიონერისთივსაც...
დაიწყო გოგოებისათვის ახალი ცხოვრება..უნივერსიტეტი..ახალი მეგობრები..ახალი ურთიერთობები..პირველი დღე უცნაური იყო ცოტა..ამხელა აუდიტორიაში იჯდნენ და არავის იცნობდნენ მაგრამ მალევე გაიცვნეს ბავშვებიი..განსაკუთრებით სამ გოგო მოეწონათ რომლებიც როგორ ჩანს მათსავით განუყრელი დაქალები იყვნენ:ნუცა,ელენე და ქეთა...დამეგობრდნენ...ბიჭებთანაც არ ჰქონდათ ცუდი ურთიერთობა განსაკუთრებით მათ დაუახლოვდა ერთი ბიჭი მისი სასტავით..ნიკა დევდარიანი...ძალიან კარგი ბიჭი იყო...მხიარულიი თან გოგონებსაც ძალიან დაუახლოვდა...მაშოს პირველი 1-2 კვირა უნივერსიტეტი ეჩვენებოდა რომ ახალი რამ იყო მის ცხოვრებაში მაგრამ მალევე მიხვდა რომ არაფერი იყო განსხვავებული.სკოლის მაგივრად ერქვა უნივერსიტეტი,საკლასო ოთახის მაგივრად გაკვეთილები ტარდებოდა აუდიტორიაში,მასწავლებელს აქ ლექტორი ერქვა,გამოცდებს წლის ბოლოს მაინც აბარებდნენ, ერთი ბავშვები იყვნენ თორემ სხვა არაფერი..ამიტომაც ერთფეროვანი ცხოვრების მოძულე მაშომ გადაწყვიტა სწავლა გაეგრძელებინა საზღვარგარეთ კერძოდ საფრანგეთში,რადგან ფრანგული კარგად იცოდა,ადრე ქალბატონი მაია ფრანგულის მასწავლებელი იყო.ძალიან გაუჭირდა მეგობრებთან გაშორება..მაგრამ მალე ნახავდა...მაინც ძალიან მოენატრებოდა,ერთხანს გადაიფიქრა კიდეც წასვლა,რადგან მათ გარეშე არ შეეძლო,როგორია მთელი ბავშვობა ამ ორთან ერთად გაატარა ბაღი,სკოლა,უნივერსიტეტი,ნუ ერთი წელი მაგრამ მაინც...უჭირდა წასვლა მაგრამ ბოლოს მაინც წავიდა...
პირველი დღეს ფრანგულ უნივერსიტეტში ცოტა უცნაური იყო,ეს გასაკვირი არც იყო,მაშო აქამდე შეჩვეული იყო ქართულად სწავლას,ახლა კი ყველაფერი ფრანგულად უნდაესწავლა,მაგრამ არ გაჭირვებია რადგან ფრანგული კარგად იცოდა.ბავშვები მოეწონა,დაუმეგობრადა კიდეც ერთ გოგოს ადელაიდას,მართალი ამისი დებს ვერ შეცვლიდა მაგრამ ხომ ჭირდებოდა ვინმე მეგობარი...საღმოს იმართბოდა წვეულება..აღნიშნავდნენ სწავლი დაწყებას...ადელაიდა და მაშო შოპინგზე წავიდნენ...
-აუ მაშ ეს კაბა მოგწონს?ფრანგულად უთხრა ადელაიდამ.ხელში წითლი კაბა ააფრიალა და მაშოს დაანახა..
-აუ კიიი..მომე გავიზომავ.ასევე ფრანგულად უპასუხა მაშომ..
ბევრი იარეს იცინეს,კაფეში დაჯდნენ,მერე კიდე ერთმანეთს დაემშვიდობნენ საღმომდე..ადელაიდა სახლში წავიდა,მაშოც სახლში მიდიოდა,პარკებით დახუნძლული იყო და ამ დროს ტელეფონმა დარეკა,სულ დაავიწყდა გზაზე რომ გადადიოდა და ტელეფონის ამოსაღბად გაჩერდა და ამ დროს ფეხზე იგრძნო რომ რაღც მწარედ მოხვდა და წაიქცა..როგორ ჩანს მანქანა დაეტაკა..მალე ვიღაც სიმპო ბიჭი გადმოვიდა მანქანიდან სათვალეებით და ხელი გაუწოდა ასაყენებლად.
-კარგად ბრძანდებით?ფრანგულად ჰკითა ბიჭმა.
მაშო დაბღვერილი სახით წამოდგა.
-კი!მკაცრად თქვა მაშომ ასევე ფრანგულად..ბიჭმა ეს როგორც გაიგონა უკან შებრუნდა და მანქანისაკენ წავიდა ქართული რომ გაიგონა..
-ხეპრე!მეტი კულტურა არ აქვს?!ერთი ბოდიშიც არ მომიხადა გამსრისა კინაღამ..თან ჯუჯღუნობდა და ოარკებს ხვეტდა ძირიდან..ბოლოს წამოდგა და სახლისაკენ წავიდა..ფეხი ცოტაზე ტკიოდა..საღამოს გამოიპრანჭა..ახლი ნაყიდი კაბა ჩაიცვა და გაგიკვირდებათ და შავი კეტები მოირგო ფერხზე,ქერა თმები გაიშალა..მაკიაჟი არ გაიკეთებია ან რათ უნდოდა,ისეთი ლამაზი სახე ჰქონდა,ცისფერი თვალები,მარწყვივით ტუჩები...ამ კაბაში მისი წვრილი ფეხები და ორი გამობურცული ადგილი ისე გამოკვეთილად ჩანდა ნებისმიერ კაცს აჭრიდა ეს 19 წლის გოგო..ჰოდა მივიდა ბარში...ერთობოდნენ ერთერთმა რომ უთხრა იმღერეო..მაშომ გაიფიქრა ამან რა იცის რომ ვმგერივაროო და უთხრა კიდეც არ ვმღერივარო..იმან კიდე ვიდეო ააუფრიალა წინ რომელიც ფეისში ედო ანა..იძულებული გახდა ემღერა..რომ დაამტავრა ყველა ტაშს უკრავდა...ძალიან შეეჩვია აქაურობას...
...და 4 წლის შემდეგ ისევ დაბრუნდა საქართველოში..უკვე დიდი იყო.23 წელი არც ისე ცოტა მარა მაინც ისეთი ცანცარა იყო...სახლში გავარდა აეროპორტიდან იმ წუთას და მისი მონატრებული მშობლები ჩაიკრა გულში..
-შვილო როგორ მოგვენატრე!როგორ გაზდილხარ..დატრიალდი ერთი..
-კარგი რა დედა რაც წავედი ის ვარ ისევე..გაუცინა მაშომ..
-ოჰოჰ..ისევ ის მაშო როგორ ხარ..ვინმემ არ მოგვტაცოს შენი თავი გვეშინია..
-ოო კარგით კარგით..წავედი მომენატრნენ ჩემი გოგოები ძაან..
მაშო გავარდა ანას და მარიამის სანახავდ...ბარში უცდიდნენნ..რომ დაინახეს ერთმანეთი ისე ეცნენ ერთამანეთს და ჩაეხუტნენ მემგონი 1 საათი ამდენ ხალხში მიწეპებულები იდგნენ.4წელია არ უნახავთ ერთმანეთი და რა იქნება...
-ჰე თქვით ახლა რასაკეთებთ...
-რავიცი მე აფთიაქში ვარ ერთი თვით ნატაშკას ვენაცვლები..ძაან მთხოვა და თან კაი ხელფასი მაქ..მარიამმა თქვა..
-ოჰო ქალბატონს უყურეთ..ეს ასე რატოა დაჩლუნგებული?ანაზე ანიშნა მაშომ..
-მისი საბედო იპოვა..
-ანაკოო..მართლა?აბა ვინა მალე თქვი..
-ალექსანდრე ფილფანი...24 წლის..აუ რასიმპოა იცით..კიდე..მაგარი სიმპო ძმაკაცები ყავს და გაგაცნობთ დღეს..რადგან წყნეთში მივდივართ ყველა აგარაკზე..
-აუ რამაგარია ისევე ერთად ვიქნებით..
-აბა აბა...
ტელეფონი ამღერდა...მარიამმა მობუზულმა გახედა გოგონებს..
-აუუ რავქნააააა..
-რახდება მარიკუნა ხო ყველაფერი კარგადა?
-დედაჩემი იყო მამას რაღაც დამართნია სავადმყოფოში არიან..
-ვაიმე რამოუვიდა ვაჟა ბიძიას..
-აუ არვიიც უნდა გავიქცე მარა ჩემ მაგივრად ვინ მივა აფთიაქში შესვენებაზე ვიყავი..
-წადიი ჩვენ წავალთ არ ინერვიულო...
მარიამი გააცილეს და თვითონ აფთიაქში წავიდნენ..
-მაშო რა უნდა ვქნათ? ახარხარდა ანა..გაგებაში არ ვარ რანაირად უნდა გავყიდოს ესენი...
-რამეს ვიზამთ..სიცილში აყვა მარიამიც..
-ფასები რო არვიცით..
-კომოიუტერზე გავატარებთ...
-ჰოოო ეგ როგრო არ მომაფიქრდა..
-შენ ძაან შეყევი იმ ალექსანდრეს თუ ვიღაცას დაფრინავ ღრუბლებში..
მერე კიდე იტლიკინეს,კლიენტებიც მოვიდა და როგორღაც გაისტუმრეს..მერე ანა უყურებდა მაშოს..
-რაიყო თქვი..
-აუ მაშშშშ....გავალ რა სულ 5წუთით..სანდროა მოსულიი და ვნახავ..ფლიზზ
-კარგი ხო მიდი..მეც ვისწავლე ეს რაღც როგორ ტარდება და თუ მოვიდა ვინმე მივხედავ..
ანა წავიდა..მარიამი კი დაჯდა და ტელეფონში იყურებოდა დახველების ხმა რომ გაიგონა და ზემოთ აიხედა..ოო ღმერტო ეს ვინა რა ბიჭია იფ იფ,რა ტუჩები აქვს,მე მიყურებს?ხო მე მიყურებს...ვაიმე რა სულელი ვარ კლიენტია..ნეტა რა უნდაა...გულში ფიქრობდა მაშო..რაღაც მეცნობაა..
-უკაცრავად თუ მორჩით ჩემს სახის ნაკვთების თვარიელებას შეგიძლიათ მომხედოთ?
ოჰჰ ეს ხმა..როგორ ეცნობოდა...საიდან ნეტა..ალბათ ვინმეს მიამსგავსა..
-მე..რითი შემიძლია გემსახუროთ?
კაცმა ჩაახველა..
-პრეზერვატივი მინდა.
მაშოს ღიმილი სახიდან გაუქრა..პრეზერვატივი უნდა თურმე ბიჭს..
-დიახ რათქმაუნდა ახლავე..რა..რა..რაზომა გინდათ?
-L..
მაშოს ხველა აუტყდა...რამბავირა ღმერთო ჩემო ეს გახევს ვიღაცას შუაზე..საწყალი გოგო..გულში ფიქრობდა და თან ეძებდა..როგორც იქნა იპოვა პარკში ჩაუდო და მიაწოდა..
-აჰა ინებეთ!ირონიული მზერით უყურებდა..
კაცმა აფთიაქი დატოვა..მალევე ანაც მოვიდა...მერე მარიამს დაურეკეს..მამაის წნევა აწევია უბრალოდ და ტყუილად ააფორიაქეს ყველა..
საღამოს უკვე სამივე წყნეთში იყვნენ..ალექსანდრეს აგარაკზე..ანას მანქანით იყვნენ როგორც ადრე...შევიდნენ სახლში..უფ რამდენი ხალხი იყო...თითქმის გაიცნო ყველა..მოეწონა ალექსანდრე არ ჩანდა ცუდი ბიჭი..ანაც უყვარდა როგორც ჩანს..ზურგით იდგა კარები რომ გაიღო და ვიღაც შემოვიდა..უკან მიიხედა და არ დგას ის ხეპრე აპთიაქიდან..ოჰო მოულევია ბიჭს საქმე და მოსულა აქ..მოიცა აქ რაუნდა...ნაცნობია ნეტა ვინმე..ღმერთო შემ მიშველე..გულში ფიქრობდა მაშო.. ალექსანდრეს ხმა რომ გაიგონა...
-მაშო გაიცანი ეს გეგა დევდარიანია...გეგა გაიცანი ეს მაშო მაყაშვილია....ასე გააცნეს ერთმანეთი და გეგა რომ წამოვიდა მის უკან მომავალი ნიკა დაინახა...როგორ გაუხარრდაა..4 წელზე მეტია არ უნახავს ნიკუშა...ხშირად გებულობდა მის ამბებს..ახლა რო დაინახაა სანამ გოგოები დაასწრებდნენ გაიქცა და მთელი ძალით ჩაეხუტა..გეგა უნდა დაგენახათ მაშინ..
-ჩემი ცქნაფიიიი აქ რაგინდააა....
-ჩამოვედი....სულ ჩამოვედიი....
-აუუუუუუუუ ტო რამაგარია...როგორ გამახარე...მომენატრე ძაან...
-მეც ნიკუშ მეც..
-მოდი ჩემ ძმას გაგაცნობ?
-ძმას?შენ ძმა გყავს აქამდე რატო არვიცდი?
-გეგააა..მოდი ვიღც უნდა გაგაცნო..გეგა შემოტრიალდა..
-არა ოღონდ არმითხრა რო ეს ხეფპრე შენი ძმა გევედრები..
-რაიყო მოასწრო უკვე რამის დაშვება..ჩაიხითითა ნიკამ..
-ოხ...

ახალი მოთხრობა დავიწყე..იმედია მოგეწონებათ.ველი შეფასებებს <3



№1 სტუმარი manana

კარგია გააგრძელე მალე დადე ახალი თავი არ დააგვიანო

 


№2 სტუმარი nini

dzaan magari iyooo gaagdzele momewona

 


№3  offline წევრი Eka_EkaterinE♥

საინტერესო ჩანს <3 ერთი რჩევა მინდა მოგცე, შეეცადე მეტად ლიტერატურული ენით წერო, უკეთესი იქნება შენთვისაც და მკითველისთვისაც. ველი ახალ თავს და წარმატებები შენ winked

 


№4  offline წევრი Lana Tomlinson

ძალიან მომწონს.❤️❤️

 


№5  offline მოდერი Behandice

ძალიან დიდი მადლობა ყველას<3 რომ იცოდეთ თქვენი კომენტარებით როგორ მახარებთ..

 


№6  offline წევრი khatia khatia

კაია დზაან
დზაან
--------------------
we dont need makeup to look beatiful
კიკელა კიკელა

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent