შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ოცნებებიც ხდება(მეოთხე თავი)


22-07-2016, 16:19
ნანახია 1 732

უკვე სახლთან ვიდექი და კარებს ვაღბდი როდესაც ვიღაცამ მკლავში ხელი წამავლო მომატრიალა და კარებზე ამაკრო ისე მიჭერდა ხელს ცოტაც და მომტეხავდა. რა თქმა უნდა ეს ყმაწვილი...
-ნიკა? აქ რა გინდა? - გაოცებული ვეუბნებოდი და თან თავის დაღწევას ვცდილობდდი ის კიდევ ჩემთან ახლოს მოვიდა
-ახლა იმას გავაკეთებ რაც ხუთი წლის წინ უნდა მექნა- მითხრა და ჩემს ტუჩებს მშიერივით დააცხრა მე ტანში ჟრუანტელმა დამიარა სიამოვნებისგან დამბურძგლა და გული ამიჩქარდა მაგრამ მალე მოვედი აზრზე და ხელი ვკარი თავი განვითავისუფლე სახლში შევვარდი. ნიკას კი მივაძახე.
-დიახ, ეს ხუთი წლის წინ უნდა გექნა და არა ახლა -სახლში როგორც კი შევედი მაშინვე ოთახში საწოლზე დავემხე და ყვირილი დავიწყე რატ ღმერთო რატო მე ხომ ის თითქმის დავიწყებული მყავდა რატომ? გიორგისთანაც კარგი ურთიერთობა მქონდა რატოოოო? მთელი ხმით ვბღაოდი, ვერც კი მივხვდი როგორ ჩამეძინა რომ გავიღვიძე და სარკეში ჩავიხედე სუფა საბრთხობელა ვიყავი. ის დღე გამახსენდა საბამ რომ გვითხრა რომ არ გიცნობდეთ მეგონებოდა რომ ბიჭის გამო იტირეთო ამაზე გამეცინა როგორც ჩანს მართლაც მწვევია სიყვარული მაგრამ ნიკა უნდა დავივიწყო მაგრამ როგორ? მე ის მიყვარს მაგრამ გიორგი? ეს ამას ვერ გადაიტანს რა ვქნა? უცბად ის შემოთავაზება გამახსენდა ინგლისიდან რომ მომივიდა სწავლის გაგრძელებაზე და სამსახურზე. მგონი კარგი შანსია. ყველა ჩემს მეგობარს დავურეკე და შეკრება ვთხოვე ისიც მივიდა ნიკა. ჩემი გადაწყვეტილება ყველას გავაცანი ყველა წინააღმდეგი იყო გიორგის არ უნდოდა რომ წავსულიყავი.
-ფრენა როდისაა- მკითხა გიორგიმ
-ხვალ დილით 9 საათზე - ვთქვი და ნაძალადევი ღიმილით გადავხედე ყველას ნიკა ცოტაც და იტირებდა რატომ არ შემიძლია სიამაყეს ვუთხრა რომ დაახვიოს? დილას ადრე გავიღვიძე გავემზადე და აროპორტში წავედი ჩემი მეგობრები იქ დამხვდნენ ყველა გომოემშვიდობა გიორგიმ ისე მაკოცა ცოტაც და ტუჩებს გამომაბრდღვნიდა.ნიკა არსად ჩანდა. ასე უბრალოდ ჩავჯექი თვითმფრინავში და გავფრინდი ინგლისში ასე მივატოვე ჩემი სიყვარული ოჯახი და მეგობრები 3 თვის განმალობაში სკაიპით ველაპარაკებოდი ერთხელაც გიორგიმ მითხრა რომ ვიღაც გოგო შეუყვარდა და მისი შეყვარებული იყო მე გამიხარდა აბა სულ ჩმს ლოდინში ხომ არ იქნება? ხვალ ჩენი დაბადების დღეა მაგრამ პირველად ჩემს ცხოვრებაში არ მიხარია სასწავლებელშიც უხალისოდ ვიყავი ბავშვები კი მილოცავდნენ მაგრამ მე ნიკა მინდოდა. ერთ ერთი ლექციის დროს შუქი ცაქრა და ბავშვების ბრბბომ დიდი დარბაზში გამიყვანა იქაც სიბნელე იყო მაგრამ ერთი წერტილი განათდა ჭერზე და იქინად ვიღაცა ჩამოდიოდა დიდი თეთრი ვარდებით რომლებიც სახეს უფარავდა მომიახლოვდა ყვავილები და ქუდი სახიდან მოიცილა და საბა შემჩ ხელში მერე ნუცამ გიომ და იკამ ოზარმაზარი ტორტი შემოაგორეს დარბაზის სცენაზე სანთლებით სავსე დამაყენეს ტორტის წინ ყველა ჩემი მეგობარი იქ იყო სანდროც კი ნიკას ძმა მაგრამ ნიკა არსად ჩანდა მე სურვილი ჩავიფიქრე და სანთლები ჩავაქრე უცბათ რაღაცამ ამოფეთქა ტორტიდან კი კრემიანი ნიკა ამოხტა და გახარებული ზედ შემომახტა ისე ჩამეხუტა რამის გამჭყლიტა. ამ დროს მე ჩებს სიამაყეს ვუთხარი უზარმაზარი არა და ნიკას ტუჩებს ტავეწაფე ისიც რა თქმა უნდა ამყვა ხელში ამიტაცა და დამატრიალა მეც გამაკრემიანა ყველა იცინოდა ზოგი ჩვენი ბედნიერებისგან ტიროდა კიდევაც. ასე ამიხდა ხუთი წლის ოცნება მე და ნიკა შეყვარებულები გავხდით ჩვენს სიყვარულზე მთელი საქართველო ლაპარაკობდა და ნახევარი ამერიკაც. საქართველოში დავბრუნდი და აი მანდ დაიწყო დროს ტარება ცეკვა სიმღერა სასმელი და მთელი ღამე ნიკასთან ერთდ გართობა. მაგრამ როგორც ყოველთვის უზომო ბედნიერებას მოყვება ერთი მძიმე უბედურება. მე და ნიკა უკვე 6 თვეა რაც ერთად ვართ ერთხელაც ნიკას სახლში შევდიოდით როდესაც თვალ წინ საშინელი სანახაობა გადამეშალა.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent