შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიყვარული და შურისძიება (თავი1)


11-08-2016, 17:46
ავტორი ♥love love♥
ნანახია 3 611

-იქნებ როგორმე მოახერხოთ და დამაწყებინოთ მუშაობა
-ქალბატონო კიდევ ერთხელ გიმეორებთ რომ ადგილი არ გვაქვს
-იქნებ როგორმე მოძებნოთ რაიმე, დამლაგებლად მაინც ვიმუშავებ
-ქალბატონო, დამლაგებელიც გვყავს, ვიცი გინდათ სამსახურის დაწყება, მაგრამ ჩვენთან ვერ შეძლებთ, არანაირი ვაკანსია არ გვაქვს
-დაფიქრდით, იქნებ რაიმე გამონახოთ, ძალიან გთხოვთ.
-ქალბატონო რა უნდა მოგინახოთ? არანაირი ადგილი არ გვაქვს. თან პოლიციაში რომ მობრძანდით, სხვაგან მაინც მოგეძებნათ სამუშაო.
-ვეძებე, მაგრამ რომ ვერ ვიპოვე აქ მოვედი, იქნებ რამე გამოჩნდესთქო. იქნებ გქონდეთ თავისუფალი ადგილი.
-ქალბატონო მესმის თქვენი, ვხვდები რომ გინდათ მუშაობის დაწყება, მაგრამ მეც გამიოგეთ. აქ არანაირი თავისუფალი ადგილი არ გვაქვს. ვერ შეძლებთ აქ მუშაობის დაწყებას.
-მაგრამ იქნებ რაიმე გამოჩნდ...
-რა ხდება აქ ზურა?
-უი გამარჯობა ბატონო ლევან.
-გაგიმარჯოს. იქნებ ამიხსნათ რა ხდება აქ.
-როგორ ბრძანდებით ხომ კარგად ხართ ბატონო ლევან?
-კი მშვენივრად ვგრძნობ თავს, ეხლა კი მორჩი ზედმეტი კითხვების დასმას და ამიხსენი რა ხდება აქ.
-იცით ბატონო ლევან? ამ ახალგაზრდა ქალბატონს ჩვენთან უნდა მუშაობის დაწყება, მეკი ვეუბნები რომ ადგილი არ გვაქვს.
-ეუბნები თუ უყვირი? რაღაც ეს უბრალო საუბარს არ ჰქავს, ესე უნდა მოექცე კლიენტებს? რა წესია, თან ქალბატონთან.
-ბოდიშით ბატონო ლევან მე ვეუბნებოდი რომ არანაირი ვაკანსია არ გვაქვს, ის კი დაჟინებით ითხოვდა, მერე კი ზედმეტი მომივიდა.
-კარგი არაუშავს. მგონი ჩემი წასვლის დროა.
-არა ქალბატონო, ჩემს კაბინეტში წამობრძანდით, დავილაპარაკოტ და იქნებ რაიმე მოგიძებნოთ. თუ შეიძლება?
-დიდი სიამოვნებით ბატონო ლევან.
-წამობრძანდით, აი აქ დაბრძანდით. ყავას ხომ არ ინებებთ?
-არა გმადლობთ, არ არის საჭირო. ნუ შეწუხდებით.
-არა არ შევვწუხდები, ერთი წამით. თამთა ორი ყავა რა თუ შეიძლება.
-ეხლავე ბატონო ლევან.
-დიდი მადლობა მაგრამ მგოპნი არ იყო საჭირო.
-იყო. ეხლა კი გისმენთ. მიმიყევით რა ხდება? ვინ ბრძანდებით და რაომ მოხვედით ცვენტან სამსახურის დასაწყებად.
-კარგით. მოკლედ, პირველ რიგში გაგეცნობით. ჩემი სახელი და გვარია სოფო ჯანელიძე და ვარ 19 წლის...
-საინტერესოა ესეთი ახალგაზრდა ქალბატონი რატომ მოვიდა ჩევნთან სამსახურის დასაწყებად, მგონი ძალიან საინტერესო ისტორია გაქვთ. შეგიძლია გააგრძელოთ მე დიდი ყურადრებით გისმენთ.
-იცით ბატონო ლევან? ჩემი ისტორია ძალიან რთულია, ამიტომ ცოტათი მიჭირს მოყოლა. ერთი წამით ბოდიში.
-კარგი, დაწყნარდით. არ იტირო, ნუ გეშინია, მე მთელი გულით და სულით მოგისმენ. გთხოვ დაწყნარდი და როცა შეძლებ დაიწყე მოყოლა, მე არსად მეჩქარება. დაგელოდებით.
-კარგი მოდი დავიწყებ. არ გალოდინებთ.


გამარჯობა ბავშვებო. ვიცი რომ ეს ისტორია ამ საიტზე დევს, მაგრამ სინამდვილეში ჩემი დაწერილია და მინდა ამ საიტზეც ავტვირთო. ვისაც წაკითხული აქვს შეუძლია არ წაიკითხოს, მაგრამ ვისაც არ აქვს იმედია მოეწონება. <3



№1 სტუმარი მარიეტა

ვგრძობ ძალიან საინტერესო იქნება.ალბათ აქაც ვინმე შეუყვარდება ამ გოგოს სავარაუდოდ ეს ლევანი.უკვე მომწონს დასაწყისი.

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent