შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ალქაჯები V.S ბაბნიკები (ნაწილი 13 )


21-08-2016, 19:52
ავტორი elene tetruashvili
ნანახია 1 716

მოკლედ ბევრი რომ აღარ გაწვალოთ , ზუსტად 3 თვე , 3 თვე გავიდა იმის შემდეგ რაც საბას და მე ერთმანეთი გვიყვარდა . დიდი არც არაფერი შეცვლილა ... ლიკა და პაპუნა უცხოეთში გაემგზრავნენ , უჩა და ქეთი კი ერთად ცხოვრობენ , ნია და დაჩი კი .... ეს 2 უსაყვარლესი წყვილი ერთმანეთის გარეშე ვერ ძლებენ , ერთად ცხოვრობენ და ძალიან ბედნიერებიც არიან . აი მე და საბა კი .... მე და საბა ისევ ისე , ძველებურად ვამწარებთ ერთმანეთს , მაგრამ სიმართლე გითხრათ ეს მხოლოდ სიყვარულის დამადასტურებელი საბუთია .
მოკლედ დღეს მე ნია დაჩი და საბა დაგვპატიჟეს დიდ წვეულებაზე . ერთი სიტყვით რომ ვთქვა ძალიან მაგარი იქნება , მე კი ნიასთან მივდივარ .
-ნიაა .-დავუკაკუნე მე მას-დაჩი !
-რა გაღრიალებს გოგო ,დილის 6 საათია .-ნამძინარევი თვალებით მითხრა დაჩიმ .
-ნიასთან მაქ საქმე, ისე შენ რას შვები ?
-ოჰჰ ! როგორ მოხდა რომ მომიკითხე .-დაიწუწუნა მან და შემომიპატიჟა .
-ელენეე.... დროის შეგრძნება სულ დაკარგე ?-ოთახიდან გამოვიდა ნია .
-ვახ რააა ! ადექი დროზე სალონში გვაგვიანდება .-დავიწუწუნე მე და ნიას სულ ძალის ძალით "ჩავაცვი" ტასაცმელი და სახლიდან რომ გავიყვანე მხოლოდ მაშინ მოვიდა აზრზე .
-სად ? რა ? სად მივდივართ ?
-გოგო ...! -დავუბღვირე მე .
-ააა ხო !-მოტვინა ნიამ .
სალონიდან რამდენიმე საათში გამოვედით და ეგრევე წვეულებაზე წავედით . რათქმაუნდა საბამ იქ მოგვაკითხა . მთელი გზა მაგრად ვერთობოდით და წვეულებაზე ისე მივედით რომ ვერც კი გავიგეთ .
იქ შევედით და..... ეგრევე თვალში მოგხვდა ელეგანტურად ჩაცმული , როგორც ეტყობოდა მაღალი ფენის წარმომატგენელი ახალგაზრდა კაცი , რომელიც დაახლოებით ჩვენხელა იყო .
*******ნია*********
როგორც კი მივედით ვიღაც უცნობი , მაგრამ ძალიან სიმპატიური კაცი ჩვენთან მოვიდა . კლასიკურად ეცვა , მაგრამ ძალიან მდიდრული ტანსაცმელი და მაგარი ბრენდი .ცალ ხელში ღვინით სავსე ჭიქა ეჭირა , თმები ეტყობოფდა სალონში გაეკეთებინა , ხოლო გალსტუხი აშკარად ძვირიან მაღაზიაში .
-მოგესალმებით ქალბატონებო -თქვა მან და ხელზე კოცნით მე და ელეს მოგვესალმა .
-გამარჯობა -ხელი ჩამოართვეს ბიჭებმა .
-ვინ ბრძანდებით ?-მოურიდებლად კითხა ელემ .
-ალბათ ვერ გამიხსენე , მე კი ძალიან კარგად მახსოვს შენი მწარე ენა ...-გაიცინა მან.
-დათოოო ...-ერთხმად წამოვიძახეთ მე და მან .
-ვაიმეეე , როგორ ხარ ? რამდენი ხანია არ გვინახიხარ ....-თქვა ელემ მე კი ჩუმად ვიდექი , რადგანაც ვგრძნბდი რომ რაღაც ცუდი მოხდებოდა .-უიი , ბიჭებო გაიცანით ...დათო , ეს დაჩია , ეს კი საბა .
-სასიამოვნოა -თქვა დათომ . -აქ რას აკეთებთ ?
-ქალბატონმა ნინომ დაგვატიჟა .-ვუთხარი მე .
-დედაჩემმა ?
-ხო ....
-გინდა ვიცეკვოთ ?-დაპატიჟა ელენე საცეკვაოდ დათომ და .... აი ამ დროს დავინახე საბას თვალები , ავის მომასწავლებელი თვალები .. ხელი მაგრად ჩავჭიდე და წავჩურჩულე .
-დაწყნარდი , თავი შეიკავე . ის უბრალოდ ძველი ნაცნობია .
-დიდი სიამოვნებით-დათანხმდა ელე , მე კი ტერასაზე გავედი .
საშინლად ვგრძნობდი თავს , ვგრძნობდი რომ რაღაც ცუდი მოხდებოდა . ამ ფიქრებშ ვიყავი გართული როდესაც დათოს ხმა მომესმა .
-რაზე ჩაფიქრებულხარ ?-მკითხა მან .
-არაფერზე ისეთზე .
-ელენეზე მინდა რომ დაგელაპარაკო ...-ეს თქვა თუ არა დავიძაბე ხეკებ კი ისე ამიკანკალდა რომ კინაღამ ჭიქა გამივარდა ხელიდან .
-რრრ...რაა გაინტერესებს ?-ამოვილუღლუღე მე .
-მაგალითად რა მსწონს ? ხომ იცი ბევრი რამ შეიცვალა ... აი მაგალითად მისი ჰობი რაარის ?
-მას , მას ძალიან უყვარს ცხ..ცხენები . და კიდევ ...-დაბნეული ვლაპარაკობდი - გააჩნია რა გაიტერესებს და საერთოდ რატომ მეკითხები ამას?
-შენთვითონაც კარგად ხვდები , ნია ....-თავდაჯერებით თქვა მან .
-მე ..მე ვფიქრობ რომ , არამგონია ელენე.....
-შენთვის აზრი არ მიკითხავს ! მხოლოდ ის მაინტერესებს რა მოსწონს ელენეს-მკაცრად მითხრა გათავხედებულმა დათომ .
იმ იდიოტმა "ცალმხრივი " სიცილით გაიცინა და წავიდა , მე კი დებილივით გავშეშდი . წარმოდგენა არ მაქვსმასთან ესე დაბნეულად რატომ ვიყავი , მაგრამ ... ფაქტი ისაა , რომ დათო ყველაფერს გააკეთებს ელეეს ხელში ჩასაგდებად .
*******ელენე *******
დათო გარეთ გამოვიდა და გვერდზე დამიდგა .
-რას ვაკეთებთ აბაა ?-გამიღიმა მან .
-ვარსკვლავების ყურება ძალიან მიყვარს
-რა დამთხვევაა ..... მეეც . რამდენი რამე გვაქვს არა საერთო ...
-მაინც?-ვკითხე მე.
-ორივეს გვიყვარს ცხენები ...
-მართლა ?...-გავიღიმე მე .-ცხენი გყავს ?
-რათქმაუნდა . ანგლო-არაბულია ...ახლახანს ჩამოვაყვანინე . შენ ?
-მეეც ... საბამ მაჩუქა -აი ამ სიტყვებზე კი .შევამჩნიე როგორ შეაშრა ღიმილი .
-შენ და საბა .... ერთად ხართ ?
-ხოოო !რა იყო ?
-არაფერი ისეთი .... ისა გინდა ერთად ვავრჯიშოთხვალე ცხენები , ანდა საერთოდ ჩემს მამულში ავიდეთ . თუ წინააღმდეგი არ იქნები რათქმაუნდა .
-რატომაც არა . -ვთქვი მე -ახლა დაგტოვებ , საბა მეძახის . უფროსწორად ...
უეცრად დავინახე რომ საბა სკამზე ასულიყო და მე მიხმობდა , მე მას მივუახლოვდი და წავჩურჩულე :
-რას აკეთებ ?-წავჩურჩულე მე , მან კი ამწა და მის გვერდით დგომ სკამზე დამაყენა .
-ქალბატონებო და ბატონებო....
-დალიე ...? -ვთქვი მე ს კი არ მპასუხობდა და აგრძელებდა ისევ და ისევ ლაპარაკს .
-მინდა ყველას თანდასწრებით , ელეს ვუთხრა რაღაც....
-რაა ?რას აკეთებ ...
-დამაცადე -მითხრა და ხელი ჩამჭიდა , ცალი ხელი კი უკანა ჯიბეში ჩაიყო .-ელე ... , ცოლად გამომყვები ?-ამ დროს .... ვერ ავღწერ იმ მომენტს , როგორი ედნიერიც მე ვიყავი .. სახეზე ღიმილმა გადამირბინა და ირგვლივ ვერც კი ვამჩნევდი ხალხის ტაშს .
-რათქმაუნდა -ვთქვი და მაგრად ჩავეხუტე .
შემდეგ რა მოხდა არც კი მახსოვს . მხოლოდ ის რომ სახლში მან მიმაცილა , შემდეგ კი.....
-როგორ გაერთე ?-მკითხა მამამ .
-აუუუ ... კაი წვეულება იყოო ?-მოვარდა ანუკა .
-ვაიმეეე , როგორ ხარ ? გაერთეე?-ვითომ მზრუნველად მითხრა დედინაცვალმა .
-მამა , ანა ... ერთი კარგი ამბავი მაქვს .
-რააა?-თვალები დაჭყიტეს მათ .
-საბამ ცოლობა მთხოვა .
-ვააა!-ერთხმად შესძახეს მამამ და ანუკამ და დამესივნენ .
-აუუუ .... გილოცააავ ! ძაან კაია .-მითხრა ანუკამ და ჩამეხუტა .
-ძაან მაგარია შვილო , როდისთვის გეგმათ ქორწილს ...
-რავიცი ალბათ ერთ თვეში .
-რას ქვია ერთ თვეში !!!!-ოთახიდან გამოვარდა ბებია .-რა ერთ თვეში ! ძლივს შენი გათხოვება მეღირსა და რაის ერთი თვეეე ! 2 კვირა საკმარისია . დაჟე მეტია კიდე !
-ჰა ! ჰა ! კარგი რა ბებია ...-გავიცინე მე .
-არავითარი "კარგი რაა " -დამცინა ბებომ - ნუ ბჟუტურობ რაღაცეებს შეენ ! ვახ ! გილოცავ გენაცვალეეე შეენ .
-გილოცაავ .-დედინაცვალმაც კი მომილოცა , რაც ძალან გამიკვირდა , მაგრამ ....მხოლოდ ერთი ვიღაც არ მილოცავდა ...მამიდა .
მინდა გითხრათ რომ ის 6 წელი ცხოვრობდა უცხოეთშI და წეს ამოვიდა , მაგრამ სიმართლე გითხრათ ძალიან გამიკვირდა , რომ არ მომილოცა ... მიუხედავად იმისა რომ ის პრინციპული , თავაზიანი , კარგად აღზრდილი და მკაცრი ქალბატონია . მისთვის მთავარია 3 რამ : დისწიპლინა , პუნქტუალურობა და სიბრძნე .
რამდენიმე საათში ყველა დასაძინებლად წავედი , მხოლოდ მე არ მეძინა , უფროსწორად მეძინა ... ტკბილ და ლამაზ სიზმრებში .
მეორე დღეს მე და საბამ გადავწყვიტეთ მასთან მივსულიყავით . ანა , მამა და დედინაცვალმა ვერ მოახერხეს წამოსვლა , ხოლო მამიდა და ბებია წამოვიდნენ , მაგრამ ვაი ამ წამოსვლას ....
საბას სახლთან დეი...უკაცრავად ნატა და ვაჟა ... ანუ საბას მშობლები დაგვხვნენ , რათქმაუნდა საბა , ნია და დაჩიც იქ იყვნენ .
-მობრძანდით -თბილად მიგვიღო დეი... ნატამ , მაგრამ მამიდამ თავისთვის წაიჩურჩულა .
-ეს რაარის რაა ! ჩემს განებივრებულ და პრინცესავით ლამაზ და მდიდარ გოგოს მათხოვარზე ვათხოვებთ .... ჯერ რა სახლია ...
-ყავას ან ჩაის მიირთმევთ ?-შემოგვთავაზა ნატამ .
-უიიი , გააქვთ ?-თქვა მამიდამ , მაგრამ როგორც ყოველთვის ნატამ არ შეიმჩნია , თუმცა ვხვდებოდი , რომ გული დასწყდა
-საბა , შვილო ... მიდი ბავშვები გარეთ გაიყვანე , ილაპარაკეთ .. ჩვენ უფროსები , ცალკე ვისაუბრებთ .
-კარგი დეე .-თქვა საბამ და გარეთ გაგვიყვანა .
ძალიან მწყინდა მამიდას ნათქვამი , ასე რატომ იქცეოდა ? ძალიან მწყინდა , მაგრამ იმედი მქონდა ეს აღარ გამეორდებოდა .
-აუუუ ძაან მაგარია , გილოცავთ -გაიცინა ნიამ და გადამეხვია .მეც საპასუხოდ გავუღიმე და ....
საბას სახლის წინ შავი BMW გაჩერდა და იქიდან დაუპატიჟებელი სტუმრი ... დათო გადმოვიდა .
-გილოცავთ , ელენე , ძალიან გამიხარდა .-თქვა მან და გამიღიმა .
-მადლობა -ერთხმათ ვთქვით მე და საბამ .და ამ დროს სახლიდან ბებია და მამიდა გამოვიდნენ .
-გამარჯობა დეიდა ნუცა , ბებია .....
-დათოოო , შვილოო !-გადაეხვია ბებია .-როგორ ხარ ?
-რავიცი ვარ რააა ! ეხა მოვიცალე და გამოვიარე ..თქვენ როგორ ბრძანდებით ?
-ხოოო , კაია მერე ეგ .მეც არამიშავს შვილო-თქვა ბებიამ და გაუღიმა .
-ჰმმმ...-რაღაცაზე ჩაფიქრდა მამიდა დაუცებ თქვა -საბა , შენტან რაღაც საქმე მაქ და ცალკე დაგელაპარაკები .
-კიბატონო -უთხრა საბამ და სახლის უკან ბაღში გაიყვანა .
ძალიან ვნერვიულობდი , მეშინოდა , გული ძალიან ცუდს მიგრძნობდა ... მაგრამ .... მეტს ვეღარ გავუძელი და მათ მივუახლოვდი .... ხელები ამიკანკალდა და ტუჩები ამითრთოდლდა როცა მამიდას სიტყვები გავიგონე .
-..... საბა , ელენე შენ არ შეგეფერება , ის მდიდარი ოჯახის ქალიშვილია .... შენ კი .... მაპატიე მაგრამ , ეს სიმართლეა ... თუ ოდნავ მაინც გიყარს ელენე დათმე . ის და დათო გადასარევი წყვილი იქნებიან .
-დათოოო ?-ბრაზით თქვა საბამ .
-დათო ბაგრატიონი . საბა , შვილო იმედია ჩემს ნათქვამს გაითვალისწინებ ...კარგი იქნება ...-ეს თქვა და ჩემსკენ წამოვიდა .
წამოვდექი , და მამიდას საშინელი თვალებით გავხედე ... საბას მივუახლოვდი , ჩავეხუტე .. ჩემი ხელები ლოყებზე დავადე და ვუთხარი :
-მამიდას არ მოუსმინო , ის ცდება .. ხომ იცი ?
-ის მართალია ...
-რაა ?-წავიჩურჩულე მე .
-რა და ის მართალია , მე შენი შესაფერისი არ ვარ .
-რას ამბობ ?არა ! ეს ტყუილია !
-არა ელენე , შენ მდიდარი ოჯახიდან ხარ მე კი ერთი უბრალო და ღარიბ ოჯახში გავიზარდე .
-საბა , -დავიწყე უკვე ცოტა არ იყოს გაბრაზებულმა -მაპატიე მაგრამ მეგონა რომ ძალიან , ძალიან გიყვარდი ...
-ეს ასეცაა...
-არა , არა .... შენ რომ გიყვარდე არ მიმატოვებდი , არ დამთმოდი ... მაგრამ შევცდი ......-ვთქვი და წასვლა დავაპირე ...
-იცი რააა , მაართალი ხარ ... შენ ხო ჩემი პრინცესა ხარ ... სულელი უნდა ვიყო შენ რომ დაგთმო .-გამეცინა , მისკენ გავიყეცი და კიდევ ვაკოცე .



დიდი ბოდიში ამდენი ხანი რომ ვერ ვდებდი , იმდენი რღაც გადამხდააა ..... თან ერ მუზა სადღაც დაფრინავს kissing_heart იმდია არ მიწყენთ kissing_heart



№1  offline აქტიური მკითხველი La-Na

Kargi tavia,magram es dato vingaa
--------------------
ლანა

 


№2  offline წევრი elene tetruashvili

La-Na
Kargi tavia,magram es dato vingaa

ყოფილი კლასელია , დიდი მადლობა heart_eyes

 


№3  offline წევრი (((end)))

აუუუ აუცილებლად გააგრძელე kissing_heart მომწონს რომ განავითარე heart_eyes მოგკლავ იცოდე,რომ არ გააგრძელო

 


№4  offline წევრი elene tetruashvili

nia12nia
აუუუ აუცილებლად გააგრძელე kissing_heart მომწონს რომ განავითარე heart_eyes მოგკლავ იცოდე,რომ არ გააგრძელო

მადლობა heart_eyes kissing_heart

 


№5  offline წევრი khatia khatia

კაი მალე დადე რა
--------------------
we dont need makeup to look beatiful
კიკელა კიკელა

 


№6 სტუმარი სტუმარი Basketista

წინა კომენტარები წავიკითხე და სრული შოკი მივიღე. რომ ეუბნებით წერა შეწყვიტეო მიდით და დაწერეთ თქვენ თუ ასე ადვილია. სანამდე მიხვედით იმის მაგივრად რომ დაარიგოთ ეუბნებით შეწყვიტეო? ჩემი აზრით ეს არასწორია.
მართალია უყო შეცდომები მაგრამ არავის და არაფრის გამო შეწყვიტო წერა. პირველ როგში დაწერე შენი სიამოვნებისთვის. არ მიაქციო ყურადღება ჯანსაღი კრიტიკის გარდა სხვა არაფერს. გაითვალისწინე მათი აზრი და გააგრძელე წერა არა მათტვის არამედ შენი სიამოვნებისთვი.
რაც შეეხება შენს ნაწერებს საერთო ჯამში კარგია და ისტორიები დაუსრულებწლი არ დატოვო. მკითხველიმა შეიძლება შეცდომები გაპატოის მაგრამ დაუსრულებელ მოთხრობას არ გაპატიებს.
აბა შენ იცი წარმატებები და მალე დადე რა მოუთმენლად ველი????????

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent