შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიყვარული და შურისძიება(12თავი)


22-08-2016, 10:12
ავტორი ♥love love♥
ნანახია 2 000

2კვირის შემდეგ.
-გამარჯობა ლევან როგორ ხარ?
-მე კარგად სოფო შენ როგორ ხარ?
-მეც არამიშავს, საბუთებზე ხელი რომ იყო მოსაწერი მომიტანე და მოვაწერ.
-კარგი ეხლავე, აი, ისე დღეს რაღაც ხასიათზე არ ხარ და თუ გინდა წადი სახლში და დაისვენე.
-არა იყოს, შენ რაღატომ ხარ მოწყენილი და არეული სახით?
-რავიცი ისეთი საქმე უნდა გამოვიკვლიო არვიცი როგორ გავართმევ თავს.
-რაიყო რაარი ესეთი?
-საქმე ეხება 13 წლის ბავშვის გაუპატიურებას, რა დონის მხეცი უნდა იყო რომ ხელი 13 წლის ბავშვს დაადო მე ვერ წარმომიდგენია, და ეს ბავშვები ძალიან ცუდადაა, საავადმყოფოშია და უძლიერეს დამამშვიდებლებს იღებს, ხოლო ამის გამკეთებელი ქუჩებში ლაღად დასეირნობს. ადამიანი კიარა მხეცი უნდა იყო ეგ რომ გააკეთო.
-ღმერთო ჩემო საწყალი ბავშვი, რა ცოდვაა. ნუ გეშინია ლევან შენ ყველაფერს შეძლებ და დამნაშავე აუცილებლად დაისჯება. მე რითიც შემეძლება დაგეხმარები.
-მადლობა სოფო შენ რომ არ მყავდე გავაფრენდი საერთოდ მგონი. დღეს მაგ საქმეზე მოვლენ დასალაპარაკებლად და შენც უნდა დაგვესწრო.
-კარგი არანაირი პრობლემა არარის.
-ღმერთო ჩემო ესენი რა მხეცები ყოფილან, 13 წლის ბავშვს რომ სამი კაცი ( საკითხავია კაცებია არიან თუ მხეცები) გააუპატიურებს, იმ ბავშვმა როგორ უნდა გააგრძელოს ცხოვრება მერე, მარტო თავის სიამოვნებაზე ფიქრობს ეს ხალხი და სხვისი მომავალი საერთოდ არ აინტერესებთ.
-ხო სოფო ეგ მეც მიკვირთ. თან ერთი ღამის გულისთვის რაღა 13 წლის ბავშვს უნგრევდნენ ცხოვრებას, ამდგარიყვნენ და სადმე კლუბში წასულიყვნენ თუ ეგრე ძალიან სურდათ გართობა. ღმერთო ჩემო ეს ამბავი აუცილებლად უნდა გამოვიკვლიო. ბავშვი როდესაც მოვა გონს და საუბარს შეძლებს აუცილებლად ვატქმევინებ ვინ იყვნენ და მთელი ცხოვრება ციხეში ამოვალპობ სამივეს.
-ეგრე ქენი, ისე ბავშვთან დალაპარაკების საშულება რომ მოგეცემათ მე დაველაპარაკები, მაინც ქალი ვარ და შევძლებ მის გაგებას, ჩმეთან უფრო ადვილად შეძლებს საუბარს.
-კარგი როგორც კი შესაძლებდობა მოგვეცემა შეგატყობინებ. ეხლა კი გვიანია და სჯობს სახლში წავიდეთ. წამო მანქანით წაგიყვან.
-კარგი, ნივთებს ავიღებ და მოვდივარ.
-მოიცა ჩემი მობილურია, უი თამთაა, ნეტა რა უნდა, ესემესი მომწერა თან, ვითომ სალაპარაკო არ ჰქონდეს. ,, გამარჯობა ლამაზო როგორ ხარ? შენი ახალი თანამშრომელი სოფო როგორ არის? ჩემზე კარგად მუშაობს? იმედი მაქვს არა, იმიტომ რომ მე ყველაზე საუკეთესო ვიყავი. მაგრამ ამისთვის არ შეგხმიანებივარ ლევან, მოკლედ ორ დღეში ვთხოვდები, ბიზმესმენს მივყვები ცოლად და იცოდე შენც ხარ ჩემს ქორწილში დაპატიჟებული, შეგიძლია წამოხვიდე მაგრამ სოფო არ წამოიყვანო რა მაგის ყურების თავი არ მაქვს. აბა შეხვედრამდე ლამაზო.“ - მემგონი ამ ქალმა საერთოს გააფრინა ხო იცი?
-ღმერთო ჩემო ამ ქალს მაიც რაღა უნდა ჩემთან?
-კარგი სოფო ყურადღება არ მიაქციო, შენ თუ გგონია მე ქორწილში წასვლას ვაპირებ ძალიან ცდები, თუ შენზე ესე ცუდად საუბრობს, თან ქორწილში არ გპატიჟებს მე მარტო არ წავალ მაგასთან. ჯერესერთი ეს რა საუბარია ნეტა. კარგი თანამშრომელი კიარა ყველაზე საშინელი თანამშრომელი იყო ვინც კი მყოლია. უნდა ვაღიარო 1თვე მართლაც მაგრად მუშაობდა მაგრამ ემრე სამსახურს ფეხებზე იკიდებდა და ხანდახან საერთოდ არ დადიოდა, სახლში იჯდა და ისვენებდა როცა მე სამსახურში 1000 საქმე მქონდა. კარგი შევეშვათ ამ სულელს, მოდი სახლში წაგიყვან.
-კარგი ჩემო ძვირფასო.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent