შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

დასაწყისი (ნაწილი2)


23-08-2016, 02:30
ავტორი OCEAN.drive
ნანახია 1 693

ველოდები თქვენ შეფასებებს რას ფიქრობთ ღირს გაგრძელება?


--------------

ღამე არ დამაძინა სიცხემ და ფიქრებმა ახალ გარემოში დაძინება გამიჭირდა, პირველ დღეს თან მეფიქრებოდა ჩემ არეულ ცხოვრებაზე ვფიქრობდი როდის, აირია ასე ვერ ვეჩვეოდი მამაჩემის ხმა რომ არ ავსებდა სახლს მისი ხმაურიანი სიარული მაკლდა.
როდის აირია ყველაფერი რათქმაუნდა რომ ეს ერთ ან ორ დღეში არხდება წლებია ირევა ირევა ბოლოს გროვდება და ამოხეთქავს მაღლა მამაჩემი ცუდად არსოდეს მექცეოდა, არც მე და არც დედას უბრალოდ ვეღარ გაუგეს ერთმანეც მეც წამოვიზარდე და ცალცალკე ცხოვრება არჩიეს ეს ძნელი იყო მაგრამ ყოველთვის ვფიქრობდი მოჩვენებით ერთმანეთან ცხოვრებას ცალცალკე ცხოვრება ჯობდა არშეიძლება იმის გამო იყვნენ ადამიანები ერთად რომ მეზობლებმა და ახლობლებმა არ იჭორაონ.
ჩემ პირად ცხოვრებას რაც შეეხება, თვრამეტის ვარ სკოლა დავამთავრე ზაფხულზე ვგიჟდები და არდადეგებზე. რაც შეეხება გარეგნობას საშვალო სიმაღლის ვარ წაბლისფერი თვალები და თმები მაქვს დიდი ტუჩები და პატარა ცხვირი.
უკვე ღამის 3 საათი იყო მუსიკებს ვუსმენდი, მერე კინოს ვუყურე ამასობაში 6 საათიც გახდაა ყოველთვის დავრბოდი ფორმის შესანარჩუნებლლად და ჯამრთელობისთვის რაღათქმაუნდა, სპორტულები ჩავიცვი და ბოტასები კარი ნელა გავიხურე კიბები ჩავირბინე გარეთ გასულმა ჰაერი ხარბად ჩავისუნთე, ყურსასმენები გავირჭე ყურებში და სირბილი დავიწყე არაფერი მესმოდა მხოლოდ ვიგრძენი როგორ გამკრა ვიღაცამ უხეშად მხარი გვერძე გავიხედე და ის უცნობი ტიპი გამომეცხადა.
-ღმერთოჩემო როგორ შემეშინდა ხვდებით მაინც რას აკეთებთ
-კი თანაც ძალიან კარგად სამაგიეროს გიხდი
-უტაქტო და უხეში ხარ შენთან თამაშს არვაპირებ აქედანვე გაფთხილებ.
-და გგონია რო მე ვთამაშობ ჯობია სირბილი გააგრძელო ამდენ ლაპარაკს.
თვალს რომ მოეფარა მერეღა მოვედი გონს, ჯანდაბა ეს რაიყო თავს ვეკითხებოდი ვინარის ან რაუნდა ესეთი უხეში თან ესეთი სიმპატიური ახლაა გასაგებიაა მისი ფორმების მიზეზი.
სახში რომ მივედი ვიბანავეე მერე კი ტკბილად დამეძინა, სამი იყო რომ გამომეღვიძა ანა მირეკავდა ჩემი საუკეტესო მეგობარი ანა მეორე კი ლიზა.
გადავურეკე შენთან გამოსვლას ვაპირებთსაღამოსო წიგნს ვკითხულობდი მერე ქვევით ჩავირბინე ნამცხვარი და წვენი ამოვიტანე მალე ზარის ხმა გაისმა გოგოები შემოვარდნენ სახში მარტო ვიყავი დედა სამუშაოზე იყოგოგოებმა მტეი სახლი დატვალიერეს მეტიც შეისწავლეს მგონი მეარდამითვალიერებია ასე. მერე ვიჭორავეთ ვიცინოდით ენები რომ დაგვეღალა გარეთ ჩავედით მზესუმზირას ვჭამდიტ ლიზა და ანი იჯდნენ მე იქვე მდგომ შავ მანქანას ავეყუდე წინიდან ლიზამ რაღაც ამბავი გაიხსენა და სიცილით ვკვდებოდით სამივე უცებ მანქანა აწრიპინდა და ჩახველების ხმა მომესმა გოგოების მზერა ჩემ უკან იყო მიმართული ორივე გაშტერებულები უყურებდნენ ნელა გავტრიალე თავი და ის უცნობი რომელიც უკვე ზედმეტად მეჩხირებოდა ტვალში ჩემ უკან იდგა სახიდან მოუშლელი ირონიული ღიმილით. ელეგანტურად ეცვა შავი კოსტუმი და ჯინსის მუქი შარვალი.
-მომწონს ამ ხედის ყურება მაგრამ მეჩქარება(ჩაილაპარაკა და მანქანის კარი გააღო. მეც არ დავაყოვნე პასუხი
-მე კი ამ მანქანაზე ჯდომა მომწონს ძალიან, გავიწევი რადგან ასე გეჩქარება.
-ძალიან კარგი.
აღარაფერი უთქვამს მანქანაში ჩაჯდაა და სრაპად გაეცალა აქურობას მე კი გოგოების კითხვებმა გამომაფხიზლა იცნობ? ვინარის? სადგაიცანი? აქ ცხვორბს? ლიზა აღტაცებას ვერ მალავდა რა სიმპატიურიაოო ანამ თან რამაგრად აცვიაო ყველაფერი მოვუყევი ცნობისმოყვარე მზერით მისმენდა ორივე.
-აჰა სულ ეს იყო არფერი საინტერესოო რომ იცოდთ როგორი უხეში და უტაქტოა.
-კარგი რა ნიტა ამეტებ ძან საყავარელი ჩანს ხელიდან გასაშვები არაა. დაიწყო ანამ ლიზამაც აუბა მხარი
-ამ ბიჭზე ნადირობას არ ვაპრებ ტყუილად მელაპრაკებით.
ცოტახანში დავიშალეთ. გოგებმა ხვალე ანას დაბადებისდღე იყო და კუბში წასვლას ვაპირებდით, მე ანა ლიზა და კდიევ რამდენიმე გოგო ანას ნაცნობები სახში რომ ავედი დედაც მალე მოვიდა ფული ვტხოვე კაბის საყიდლად მერე ფილმი ვიპოვე მე და დედამ ვუყურეთ ფილმი რომ დასრულდა ღონემიხდილი დავწექი ჩემ საწოლზე და გავითიშე.



№1  offline აქტიური მკითხველი თაკოთაკო

ძალიან კარგი ისტორიაა მომეწონა გააგრძელე და ეცადე მალე დადო ხოლმე
--------------------
თ.ჭიღლაძე

 


№2  offline წევრი OCEAN.drive

თაკოთაკო
ძალიან კარგი ისტორიაა მომეწონა გააგრძელე და ეცადე მალე დადო ხოლმე

მიხარია რომ კითხულობ და მოგწონს

 


№3 სტუმარი Ketis

აბა ვნახოთ რა გაგრძელებით იქება

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent