შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სვანის შეყვარება შარია


24-08-2016, 18:09
ავტორი buterfly
ნანახია 4 619

მე გვანცა ფილფანი ვარ,19 წლის.ჩემს თავზე ბევრს არ ვილაპარაკებ მხოლოდ იმას ვიტყვი ,რომ 100% იანი გრანტის აღების შემდეგ სასურველ ფაკულტეტზეც მოვხვდი და ძალიან ბედნიერი ვემზადებოდი უნივერსიტეტში პირველი დღისთვის.იმ დღეს შესანიშნავი ამინდი იყო.დილით ადრე ავდექი არ მინდოდა უნივერსიტეტში დამეგვიანებინა ..სასწრაფოდ ჩავიცვი ჯინსი და მაისური ფეხზე კი საშუალო სიმაღლის ფეხსაცმელი ..ზოგადად ზედმეტ გამოპრანჭვას ვერიდები თუ, რათქმაუნდა , ამას საქმე არ მოითხოვს.ყავა დავლიე მხოლოდ შემდეგ ჩემი ჩანთა,ყურსასმენები და ტელეფონი ავიღე და გავეშურე..ჩემი პირველი დღე იყო ასე ,რომ ძალიან დაძაბული და დაინტრიგებული ვიყავი,იმედია მეგობრებს მალე შევიძენ.
როგორც კი უნივერსიტეტში შევაბიჯე ,მივხვდი ,რომ ეს არ იყო ჩემთვის ჩვეული გარემო და რომ სიახლეებიც დაიწყებოდა.ეს სხვა სამყარო იყო ,რომელსაც უნდა შევგუებოდი.აუდიტორიაში ლექციების დაწყებამდე შევედი.ადგილების "მისაკუთრება"სტუდენტებს უკვე დაწყებული ჰქონდათ.მე მესამე რიგში მოვკალთდი ..საბედნიეროდ ჩემი მარტო ყოფნა დიდხანს არ გაგრძელებულა .მალევე ჩენთან ერთი ძალიან საყვარელი გოგონა მოვიდ ადა გამომელაპარაკა.მარიამი ერქვა ..საშუალო სიმაღლის ,ყავისფერთვალება და ძალიან საყვარელი ღიმილით..ერთმანეთი მაშინვე მოგვეწონა .ურთიერთობის დამყარება არ გაგვჭირვებია მალევე დავახლოვდით და რატომღაც გაცნობისთანავე ახლობლად მივიჩნიე ესეც ალბათ მისი უშუალობის და მხიარული ხასიათის გამო იყო..შესვენებაზე კაფეტერიაში ჩასვლა გადავწყვიტეთ გზაში სხვადასხვა ამბებს მიყვებოდა და ბევრიც მაცინა.კაფეტერიაში მარის ერთი ლამაზი გოგონა გამოესაუბრა .სალომე ერქვა.მარიმ მას ჩემი თავი გააცნო.ისიც ისეთივე კარგი იყო როგორც მარი.ცისფერთვალება ,გამხდარი, საყვარელი და მხიარული გოგო იყო .მასაც დავუმეგობრდი.ორივემ ძალიან თბილად და კარგად მიმიღეს .
-ბავშვებო არ გინდათ დღეს კლუბში წავიდეთ და გავერთოთ ცოტა(შემოგვთავაზა მარიმ)
-სიამოვნებით.მე ჩემს რამოდენიმე მეგობარს წამოვიყვან .იმედია წინააღმდეგები არ იქნებით(გვკითხა სალომ)
-არა არ ვართ წინააღმდეგები..გვანც შენც ხომ წამოხვალ
-დიდად არ მინდა ,მაგრამ კარგი წამოვალ
-ძაან მაგარია ესეიგი დღეს ვერთობით ხო?
-ხო გავერთობით აბა რას ვიზამთ
ცოტახანში დავიშალეტ და სახლებში წავედით ,რომ საღამოსთვის მოვმზადებულიყავით..დიდი ფიქრის შემდეგ თუ რა ჩამეცვა გადავწყვიტე,რომ ძალიან არ გამოვპრანჭულიყავი და ჩავიცვი მუხლებამდე კაბა, შავი ფერის და წითელი ფერის ტოპი,ფეხზე კი კეტები.20 წუთში გოგოებმაც გამომიარეს .კიბეებს ჩავუყევი და მანქანაში ცასაჯდომად გავეშურე.
-გოგო მაღალ ქუსლზე ვერ ჩაიცვი გამაგიჯებ რა.კლუბში მიდიხარ პარკში კი არა(დაიწუწუნა მარიმ)
-კარგი რა იმაზეც მადლობა თქვი კაბა ,რომ მაცვია და ჯინსებით არ მოვდივარ.
-ხო კაი კაი დაჯექი .
15 წუთში კლუბში ვიყავით უკვე.სალომეს მიერ დაპატიჟებული მეგობრები იქ იყვნენ უკვე ..ყველა გავიცანი .მათ შორის ორ ბიჭს გამოვარჩევდი.რეზი-ჩემსავით გიჟი და მხიარული იყო(არცერთი გოგო ხელიდან არ გაუშია )სიმპატიური ბიჭი იყო.მაშნვე დად მიმიღო .აშკარად სალომე მოსწონს მთელი დღე თვალებს უჟუჟუნებდა.მეორე კი ზურა-ძალიან თბილი და საყვარელი ბიჭ,ცოტა ბოტე მაგრამ მაინც ძალიან კარგი.
11 საათი იქნებოდა წამოსვლა, რომ მომინდა თავი ამტკივდა და იქ გაჩერება აღარ შემეძლო .გოგოებს ვუთხარი და მათაც მარტო როგორ გაგიშვებთო და ერთად წამოვედით.
ყველაფერი კარგად მიდიოდა სანამ....

------
გამარჯობა.ეს ჩემი პირველი ისტორიაა.იმედია ისიამოვნებთ.გავაგრძელო?



№1 სტუმარი qeta

Kiii gaagrdzele

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent