შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიყვარული და შურისძიება(14თავი)


25-08-2016, 14:55
ავტორი ♥love love♥
ნანახია 1 690

-გამარჯობა ლევან როგორ ხარ?
-ძალიან კარგად სოფო შენ როგორ ხარ?
-მეც კარგად, მაგრამ ხდება რაიმე ესე ძალიან კარგ ხასიათზე რომ ხარ?
-კი ხდება. მოკლედ დღეს შესაძლებლობა გვექნება დიანას დაველაპარაკოთ.
-რაა? დიანა ვინ არის?
-დიანა არის 13 წლის გოგონა რომელიც გააუპატიურეს და ექიმებმა დღეს ნახვის საშუალება მოგვცეს. ხოდა სათქმელი უნდა დავალაგოთ და დაველაპარაკოთ ისე რომ ის არ ვანერვიულოთ, ძალიან დიდ სტრესს განიცდის ისედაც და კიდე ნერვიულობა არ შეიძლება.
-ღმერთო ჩემო რა კარგია. ლევან ეგ საქმე მე მომანდე ყველაფერს დავალაგებ და სწორად ვეტყვი, ისე რომ არ ვანერვიულო, გოგოები უფრო გავუგებთ ერთმანეთს.
-კარგი მიდი რაც უფრო მალე მოემზადები უკეთესი 4 საათის მერე ნახვა აღარ შიძლება, ეხლა კი 10ის ნახევარია. მგონი გეყოფა დრო რომ სათქმელი მოიფიქრო.
-კი როგორ არა, როგორც კი მოვრჩები დაგიძახებ და წავიდეთ.

-ლევან რაშვები არ მივდივართ უკვე 2ის ნახევარია.
-კი 5 წუთით რაღაც საბუთებს ვნახულობ და გამოვალ.
-კარგი მე მანქანასთან დაგელოდები ძვირფასო.
-კარგი და 5წუთში მანდ ვარ.
-გამარჯობათ ჩვენ პოლიციის განყოფილებიდან ვართ. დაკაპარაკება გვინდა დიანა ახალაძის ნახვა გვინდა და სად არის მისი პალატა.
-წამობრძანდით გაჩვენებთ, ოღონდ ძალიან გთხოვთ მკაცრად არ დაელაპარაკოთ და თუ შეატყობთ რომ ცუდად გახდა საუბრის დროს, ნუღარ დაუსვამთ კიტხვებს. მისი ნერვიულობა აღარ შეიძლება, ძალიან ცუდადაა.
-კარგით ყველაფერი გასაგებია. დრო რამდენი ხანი გვაქვს.
-რაც ცოტა ხანი დაელაპარაკებით მისთვის უკეთესი იქნება.

-ლევან ყველაფერი გავარკვიე უკვე, წავედით და მანქანაში გეტყვი. მოკლედ ბავშვი გააუპატიურა მამამისმა და მისმა ორმა ძმამ, რომლებიც ვითომ უკრაინაში არიან სამუშაოდ. დედამისიც მათ მოკლეს. მოკლედ ერთი დღით მამამისი და მისი ძმები ჩამოსულან რაღაცაზე ჩხუბობდნენ ეს დიანას არ ახსოვს, როცა მან დაინახა რომ დედამისს ურტყამდნენ გადაწყვიტა პოლიციისთვის შეეტყობინებინა, მაგრამ მისმა ძმამ შეამჩნია, დედამისი როგორც ჩანს უკვე მკვდარი იყო. ის კი რომ არაფერი გააუპატიურეს იფქრეს მოკვდებაო არა, გადარჩა. თვითონ კი მგონი ისე უკრაინაში წავიდნენ. რას იტყვი საკმარისი ინფორმაცია მოგიძიე?
-საკმარისზე საკმარისი. ყოჩაღ როგორ შეძელი?
-ძალიან საყვარელი ბავშვია და უნდა მისი ძმები და მამასი დაისაჯონ იმის გამო რაც გააკეთეს. ძალიან წყნარად ვესაუბრე და მგონი დავმეგობრდით კიდეც. შევპირდი კიდევ მოვალთქო. და შევპირდი რომ მამამისს და მის ძმებს აუცილებლად დავიჭერდი, ეხლა კი დანარჩენი შენზეა ჩემო ძვირფასო. უნდა დამეხმარო ჩემი სიტყვების განხორციელებაში.
-აუცილებლად. დარწმუნებულია დიანა რომ ისისნი უკრაინაში არიან?
-კი თქვა რომ როდესაც ისინი მიდიოდნენ ხმები ესმოდა და უკრაინა გაიგონა, ამიტომ დიდი იმედი აქვს რომ ისინი სწორედ იქ იქნებიან. ბევრი რამ გაიგონა კიდევ მაგრამ არ ახსოვს სტრესის გამო, კიდევ ერთხელ რომ მივალ იქნებ გახსენებული ჰქონდეს, და ვნახოთ რა იქნება.
-აუ ეს რა მაგარი თანაშემწე მყავს რა. ჩემზე მეტს აკეთებ მოკლედ რომ ვთქვათ. ყოჩაღ აღფრთოვანებული ვარ.
-დიდი მადლობა. კარგი მორჩი ეხლა ქებას და წავედით სამსახურში და დავიწყეთ ფაქტების გამოკვლევა. სამუშაო ძალიან ბევრი გვაქვს.
-ხო კარგი წავიდეთ ოღონდ ნუ მეჩხუბები.
-არ გეჩხუბები.....



№1 სტუმარი mari

Zhan kargia <3

 


№2  offline წევრი ♥love love♥

ბოდიში ბავშვებო შემეშალა იგივე თავი დავდე. smile

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent