შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიყვარული და შურისძიება (თავი8)


18-08-2016, 10:06
ავტორი ♥love love♥
ნანახია 2 166

-კარგი გისმენ ლევან.
-ეხლა რსაც გეტყვი შეიძლება შენთვის წარმოუდგენელი აღმოცნდეს, მაგრამ ეს აუცილებლად უნდა მეთქვა შენთვის. სულ რაღაც ორი კვირაა რაც ჩემთან მუშაობ. გაოცებული ვარ შენი ასეთი მონდომებით. ნამდვილად ყოჩაღ, მაგრამ საქმე სულ სხვა რამეშია, მართალია ჩემზე 5 წლით პატარა ხარ, მაგრამ ვფიქრობ რომ რასაც ეხლა გეტყვი იმისთვის დიდი ხარ. სოფო მოკლედ, მე შენ მიყვარხარ.
-რააა? ხუმრობთ ბატონო ლევან?
-არა. ნამდვილად არა. შენ შეძელი ჩემი გულის დაპყრობა, მე შენ მიყვარხარ სოფო და ყოველთვის მეყვარები. მინდა ვიცოდე, შენ რაიმეს გრძნობ ჩემს მიმართ?
-იცი ლევან? არვიცი რა გიპასუხო. ძალიან დავიბენი, არ ველოდი თუ ესეტ რაიმეს მეტყოდი, მეგონა ცალმხრივი სიყვარულით დავიტანჯებოდი, მაგრამ არა. კი ლევან მეც მიყვარხარ, თან ძალიან.
-მოიცა სოფო შენ რა ამას სერიოზულად ამბობ თუ მეხუმრები?
-არა. არ გეხუმრები, მეც მიყვარხარ, უბრალოდ ამას არ ვიმჩნევდი, გოგო ხომ არ გეტტყოდი პირველი მიყვარხართქო, მაგრამ სამაგიეროდ შენ მითხარი მიყვარხარო და რამაც გამახარა და მეც გეუბნები რომ ძალიან ძალიან მიყვარხარ.
-ვაიმე სოფო ჩემზე ბედნიერი პიროვნება დედამიწის ზურგზე არ არსებობს. ძალიან მიხარია.
-ლევან მეც ძალიან მიხარია, მაგრამ იქნებ დამსავა დაბლა.
-ხო კარგი. უბრალოდ იმდონეზე ვარ გახარებული აღარ ვიცი რა ვქნა.
-კარგია დღეიდან ერტად ვიქნებით, მაგრამ იქნებ წაიდეთ, შეიძლება დედაჩემი ნერვიულობს
-კიმაგრამ ხომ იცის რომ გვიანობამდე ვერ მიხვალ დღეს?
-კი იცის და თან ჩემი მეგობარი მყავს დატოვებული, მაგრამ მაინც. მოიცა დავურეკავ მარის და ვკითხავ როგორ არის.
-ძალიან კარგი. მიდი დაურეკე
-ვაიმე ღმერთო ჩემო არ პასუხობს ნეტა რამე მოხდა?
-მიდი კიდევ ერთხელ სცადე შეიძლება არ ესმის.
-არა. ეხლა მეუბნება რომ აბონენტს საერთოდ ვერ დავუკავშირდები. ღმერთო ჩემო მგონი რაღაც ხდება. გთხოვ ლევან წავიდეთ რა.
-კარგი ეხლავე. სად ცხოვრობ მითხარი.
-ჯერ პიდაპირ იარე, მერე მარჯვნივ სეუხვიე და მერე კიდე მარჯვნივ. ვაიმე სასწრაფო? ნეტავ ვისთან? მარი? დედააა
-მარი აქ რა მოხდა?
-არვიცი სოფო მარტო არ ვტოვებდი, მაგრამ საჭმელს რომ ვჭამდი საპირფარეშოში გავალ შენ ჭამეო და რომ არღარ დაბრუნდა... არ ვიცი რა დაემართა.
-ღმერთო ჩემო. კარგი მოდი მანქანაში ჩაჯექი და სასწრაფოს გავყვეთ.
-ლევან ძალიან გთხოვ აი ამ სასწრაფო მანქანას გაყევი რა.
-კარგი რა პრობლემაა, რამო მოხდა სოფო?
-დედაჩემი მიყავთ. არვიცი რა დაემართა, მგონი გულის შეტევა აქვს.
-სოფო მაპატიე ყველაფერი ჩემი ბრალია. არ უნდა მიმეტოვებინა.
-ნუ ნერვიულობ, შენ არაფერ შუაში ხარ.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent