შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

one thing(თავი 1_დან 8_მდე მეორე ნაწილი)


25-08-2016, 21:20
ავტორი unijo mwerali
ნანახია 2 038

************* 1 *************
უკვე თვითმფრინავში ვარ... ვეშვიდობები ლონდონის ხედს და მასთან ერთად ყველაზე,ლამაზ,საყვარელ და კარგ ზაფხულს.. ეს ყველაფერი კი იმიტომ,რომ შენნ გაგიცანი ნაილ... მართალია გული მაკტინე,მაგრამ მაინც ძალიან ძალიან დიდი მადლობა იმისთვის,რომ მასწავლე რა არის სიყვარული.. მიყვარხარ.. მაინც მიყვარხარ.. და ალბად კიდევ კარგა ხანს მეყვარებიი.. სამუდამოდ თუ არა..მაგრამ მაინც ისეთი შეგრზნება მაქვს თითქოს არ დამთავრებულა.. თითქოს კიდევ გაგრძელდება,მაგრამ არა..რაც არუნდა სხვა შენზე სიმპატიური და თბილი ბიჭი გავიცნო, შენ გაქქვს ის ერთი რამ რაც მე მჭირდება.. მიყვარხარ ნაილ..

******
გავიდა 1 წელი... დიახ ერთი საშინელი წელი... წელი,რომელიც სავსე იყო ცრემლებითა და გულისტკივილით... მარტოობით... თავიდან მართლა ყველაფერი საშინელება იყო,მაგრამ მერე ცოტათი დავმშვიდიი... მაიკი დამეხმარა.. მერე შევრიგდით და ახლა ისევ ერთად ვართ.. წესით შობას დდასთან უნდა ჩავსულიყავი,მაგრამ არ ჩავედი... ალბად ხვდებით რატომაც...
წამოსვლის შემდეგ მხოლოდ დედას დავურეკე.. ტან ვთხოვე ბიჭებისთვის ნომერი არ მიეცა.. ალბად შეასრულა,რადგან არცერთს არ დაურეკავს.. ეს უკეთესიცააა... მაგრამ... არანაირი მაგრამ..
ცოტა ხნის წინ დედამ მითხრა ბიჭებმმა კონტრაქტი გაწყვიტესო.. მიზეზს არ მეუბნებიან უბრალოდ ამბობენ ნაილის გამოო... უცებ გამახსენდა როგორ ვუთხარი:
„რომ გიყვარდე დედაჩემს ვაბშე ფეხებზე დაიკიდებდი და კონტრაქტს გაწყვეტდი:-ტქო..
მაგრამ მალევე ამოვიგდე თავიდან.. მე არაფერ შუაში არ ვიყავი.. მას დემი უყვარდა...
როგორც გითხარით მე და მაიკი ისევ ერთად ვართ.. მან ყველაფერი მაპატია.. მეც ძალიან ვეცადე და შევძელი ნაილის რაღაცნაირად მივიწყება,მაგრამ ხანდახან მაინც მახსენდება ხოლმე...
მაგრამ ეს ბოლო ორი ტვეა სულ კარგ ხასიათზე ვარ..) არც ნაილი არც არაფერი.. აი 1 ტვეში სწავლაც დამთავრდება და ალბად ისევ წავალ აგარაკზე... თან ბიჭების ნახვის შანსიც აღარ არის.. დედა მათთან აღარ მუშაობს ასე,რომ...
რაც შეეხება ენის და ჰარის... ჰარიმ ყველაფერი აუხსნა.. მართალია ის არაფერ შუაში იყო,მაგრამ ენიმ უთხრა,რომ არ შეეძლო ისეთ ადამიანთან ყოფნა რომელზეც მთელი მსოფლიო ოცნებობს და რომელსაც ვერ ენდობა.. ასე რომ.. ახლა მათაც აღარ აქვთ კონტაქტი..
*******
-ჰო დეეე...(მე)
-როგორ ხარ გოგო ასე უნდა დამივიწყოო??..(დედა)
-რავიცი დეე.. კარგად... შენ არ გცალია თორე მე მიმთავრდება უკვე სწავლა და ტყუილად დავდივარ..:დ
-ხოდა მაშინ ადრე ჩამოდი...
-შე რა ამ ზაფხულს თავისუფალი ხააარ?..
-ჰოო.. ბიჭებმა ხო გააუქმეს კონტრაქტი და ახლა ვისვენებ..
-მერე ადამიანო ვერ ჩამოეთრევი ნიუ-იორკშიიიი?...
-არა არა.. მასე ტავისუფალიც არ ვარ.. ჩამოდი და ერთ კვირაში ჩამოვალ და აღარ წავალ; არსად..
-კაი.. დე ხოიცი მაიკიც და ენიც მოდიან და არ ატეხო არაფერი..
-არა არა რა სისულელეა...მაშინ ბიჭების პრობლემა იყო თორე ჩამოვიდნენ არანაირი პრობლემა არაა...
-ჰო... დაა ისა დე... კაი კაი არაფერი..
მინდოდა მეკიტხა ნომერი ხო არ იკითხეს ჩემი ან რაიმე ხო არ ტქვეს თქო,მაგრამ თავი შევიკავე... იმ საღამოსვე დავურეკე მაიკს და ენის.. გადაწყდა რომ 3 დღეში მივდიოდით..
*****
-ქეეით ჩქარა დავაგვიანებთ(მაიკი)
-ჰოო ჰოოო ვეძებ რაღაცას...(მე)
-რას ეძებ?.. ოთახში ღიმილით შემოვიდა მაიკი..
-არაფერს არაფერს... ვერ ვნახე.. კაი წავედით... ვუთხარი ვაკოცე და ქვემოთ ჩავედით..მანქანაში გაცეცხლებული ენი გველოდებოდა..:
-გოგო დავაგვიენებთ!! ნახევარი საათია გელოდებით!(ენი)
-არაფერს არ ვაგვიანებთ..: )მითხრა მაიკმა და მაკოცა...
15 წუთში აეროპორტში ვიყავით...ნახევარსაათში ავფრინდით..
გამახსენდა როგორ ვიჯექი სულ რაღაც ერთი წლის წინ მარტო თვითმფრინავში ბიჭებზე დაბოღმილი.. როგორ ვერ წარმომედგინა ზაფხული იმ 5 იდიოტთან ერტად.. როგორ ვერ ვიტანდი ვერცერთს.. განსაკუთრებით ნაილს.. როგორ შემიჭამა ნამცხვარი.. როგორ ვუვლიდით ბილს..როგორ მაყვინტავა აუზში... როგორ მაკოცა..
კოცნის გახსენებაზე ჟრუანტელმა დამიარა.. უცებ საშინლად ამეწვა ყველაფერი.. ტუჩები გამიქვავდა,გამეყინა... სისხლი ადუღდა.. გული ერთ ადგილას ვეღარ ეტეოდდა.. თითქოს აქეთ-იქეთ დახტოდა.. უცებ უაზროდ,უსაზღვროდ მომენატრა...
-ჩემი წიწილა.. ვთქვი ჩემთვის.. მაიკს გაეღიმა მოვიდა და მაკოცა,მაგრამ ის გაყინული ტუჩები მაინც ვერ გამითბო...
არა არა ქეით.. ვსოო.. ყველაფერი დამტავრდა.. ეს უბრალოდ კარგ მოგონებად უნდა დარჩეს... მოგონება მეტი არაფერი..
****

-ქეით,ჩამოვედით.. გამაღვიძა მაიკმა..
-მალეე (ენი)
-სად ეჩქარება ამას..:დ(მაიკი)
მე არაფერი მითქვამს უბრალოდ გავუღიმე..
-რა გჭირს?..(მაიკი)
-არაფერი.. დავიღალე უბრალოდ...(მე)
მაიკმა ხელი მომხვია... ასე ჩახუტებულები გავედით აეროპორტიდან..
-ჯერ დედა უნდა ვნახოთ და მერე ავალთ აგარაკზე..(მე)
ტაქსი დავიჭირეთ...
გზაში ფანჯრიდან ვუყურებდი ქუჩებს.. ყოველი წერტილი ნაილს მახსენებდა.. ნელ-ნელა უფროდაუფრო ვნანობდი იმას,რომ წამოვედი...

*************** 2 **************
ტაქსი დავიჭირეთ...
გზაში ფანჯრიდან ვუყურებდი ქუჩებს.. ყოველი წერტილი ნაილს მახსენებდა.. ნელ-ნელა უფროდაუფრო ვნანობდი იმას,რომ წამოვედი...
-დიახ აქ გააჩერეთ..(მე)
-დაგველოდეთ თუ შეიძლება..(მეიკი)
ტაქსისტმა ტავი ღიმილით დაგვიქნია..
***
-დეეეეე... გამარჯობაა ალექს.. დედა სადარიი?..(მე)
-ქქეიით.. როგორ ხაარ?... ახლავე დავუძახებ.>(ალექსი)
-ალექსი დედაჩემთან ერთად მუშაობს.. ფოტოგრაფია..: )
-ოოჰ ასე უცებ ჩამოდით.. ღიმილით შემოვიდა დედა...
-დეეეე.. დედას გადავეხვიე..
დედამ მაიკიც და ენიც გადაკოცნა..
-დაჯექით ბავშვებო.. არ გშიათ?.. ნოა თუ შეიძლება ერთიწუთით შემოდი...
-გისმენ ამანდა.. უი ქეით როგორ ხარ?..(ნოა)
-კარგად.. შენ?..
ნოა დედაჩემის ტანაშემწეა.. მივედი და გადავეხვიე..
-აბა რა გინდატ ბავსვებო?..(დედა)
-მე ვაშლის წვენი ტუ შეიძლება...(ენი)
-საჭმელი არაფერი?...(დედა)
-არა გმადლობ..(ენი)
-მე კექსზე არ ვიტყოდი უარს...(მაიკი)
-ქეით შენ?...(დედა)
-ოო დავიწყოო?.. ესეიგი..(მე)
-მოიცა მოიცა... წამოდი ეს ჩანთები დავტოვოთ და ნანდოსებში და მაქდონალდში წაგიყვანთ თორე ამას იმდენი რამე ენდომება..:დ სიცილიტ ტქვა დედამ..
-ნოა,დღეს რაიმე შეხვედრა მაქვს?..(დედა)
-კი ამანდა.. იმათთან.. ბოლო საბუთებია ხელმოსაწერი და კონტრაქტი უქმდება საბოლოოდ..(ნოა)
-მაშინ ზეგისთვის გადაიტანე.. დღეს და ხვალ ჩემ შვილტან უნდა ვიყო... ტქვა დედამ და ჩამეხუტა..
ჯერ ჩანთები დავტოვეთ აგარაკზე.. მერე წავედით და ვჭამეთ.. უფრო სწორად ვჭამე..:დ მერე ცოტა ქალაქში ვისეირნეთ და 8 საათისთვის აგარაკზე ავედით.. სახლი მილაგებული იყო.. დედამ იზრუნა..:დ ყველა ძალიან დაღლილი იყო ამიტომ მალევე დაწვნენე.. ჯერ მეც დასაწოლად შევედი,მაგრამ ვერაფრით მოვისვენე.. ავდექი და სახლში სეირნობა დავიწყე.. დავდიოდი და ყვენა ნაბიჯზე ნაილი მახსენდებოდა.. მახსენდებოდა რა კარგი იყო..( ქვემოტ ჩემ საყვარელ სავარძელში ჩავჯექი.. გამახსენდა როგორ გადმოვაგდე პირველ დღეს ლუი..: ) ისიც მომნატრებია..: ( მერე ისევ ვერ მოვისვენე.. ზემოთ ავედი.. დაძინება მინდოდა,მაგრამ ნაილის ოტახთან გავჩერდი.. უფრო სწორად ყყოფილ ოთახთან.. ყელში რაღაც მომაწვა,მუცელი აწრიალდა,გული აჩქარდა.. როგორ მინდოდა ახლა კარი შემეღო და იქ ყოფილიყო.. როგორ მენატრებოდა.. კარები შევაღე.. რათქმაუნდა იქ არავინ იყო.. ლოგინზე ჩამოვჯექი.. ოტახს ტვალი მოვავლე.. გამახსენდა როგორ გამეღვიძა ერთხელ ნაილის გვერდით.. როგორ შეგვეშინდა.. ბალიშს ხელი გადავუსვი და თავი დავადე.. მერე ზურგზე დავწექი და ახლა ასე მოვავლე ყველაფერს თვალი.. ღმერთო როგორ მენატრებოდა... ჩემი წიწილა.. ცემი სიხარული...
ნეტავ საერთოდ არ წამოვსულიყავი.. იქ ნაილი დამაავიწყდასავით.. აქ კი ყვლაფერი მის ტავს მახსენებს.. აი ვწევარ და მგონია,რომ ახლა შემოაღებს კარს.. ხელში ნანდოსები ან სხვა რაიმე ეკავება.. დამახტება და ყველაფერ შეჭამს.. არაფერს დამიტოვებს..: ) მომენატრე ნაილ..: ( ძალიან მომენატრე მართლა...
მერე ლოგინიდან ავდექი და ოთახში მყოფ ტაროებს დავუწყე თვალიერება.. მერე ერთერთი კარადა გამოვაღე.. რაღაც ქაღალდისმაგვარი დავინაახე და ავიღე..
ჩვენი სურათი..რა სასაცილოა... როგორ ვიჭყანებით.. რა კარგი იყყო..( კიდევ მინდა..:( ჰაჰა უკან ლუის რა სახეაქვს) ლუიც მენატრება.. ლიამი კავბოით..: ) ზეინი სარკით..:) ჰარი და ენი ერთად..: )მე და ნაილი კიდე წინ.. ვიჭყანებით..: ( აუუუ...
ტვალებზე ცრემლები მომადგა.. ყველაფერმა ჩემს ტვალწინ გადაირბინა..:ს ყველაფერს გავაკეთებდი ოღონდ ახლა ოთახში შემოსულიყო ჩამხუუტებოდა და ეკოცნა.. როგორ მომენატრა მისი თბილი ტუჩები...((
მერე ისევ ლოგინზე ჩამოვჯექი.. ხელში სურათი მეკავა...თავი ისევ ბალიშზე დავდე.. ვერ მივხვდი ისე ჩამეზინა..
***
-ქეით,ქეით გაიღვიძე...(ენი)
-ჰაა რაა?.. აა?...(მე)
-რადა ადექი... გეძებენ..:დ(ენი)
-ჰაა?.. ვინ?..(მე)
-მაიკი და დედაშენი.. მითხრა ენიმ და მომიჯდა..
-გენატრება?..(ენი)
მე მას უბრალოდ შევხედე.. ენიმ სურათი გამომართვა რომელიც თურმე მთელი ღამე ჩახუტებული მქონდა..
-მე ძალიან.. ტქვი მან და სურათს ჩააშტერდა..
-ოოჰ ქეით,ენი რამდენი ხანია გეძებთ.. რას აკეთებთ?.. ოტახსი დედა შემოვიდა...
-არაფერი.. ძველ დროს ვიხსენებდით.. ღიმილიტ უთხრა ენიმ..
-ჩამოდით სადილი მზადაა..თქვა დედამ და გავიდა..
-ოოომ სადილი თუ მზადააა..:დ ვტქვი მე და ავდექი..
-გენატრება ხოო?..(ენი)
მე ტავი დავუქნიე და გვერდით მივუჯექი...

************* 3 *************
-გენატრება ხოო?..(ენი)
მე ტავი დავუქნიე და გვერდით მივუჯექი...
****
-წამო წამო ჩავიდეთ...(მე)
-ჰოო.. რამდენი ხანი უნდა ვუყროთ ამ სურათს..) (ენი)
-ჰოო.. და ვსო გვეყო ახლა.. ეს წარსულია და აღარ დაბრუნდება..ამიტო ტყუილად ვიშლით ნერვებს..
-ჰოოო..: (
მე და ენი ქვემოთ ჩავედით.. დედა და მაიკი უკვე საუზმობდნენ.. მე მაიკს მივუჯექი.. მან ჩვეულებისამებრ მაკოცა.. მე რატომღაც არ ვაკოცე..
-რა გჭირს?..(მაიკი)
-არაფერი.. დეე.. სახლი კარგად გაგიკეთებიათ ხანძრის მერე..(მე)
-ხოო.. კიდევ კარგი მეორე სართული გადარჩა.. იმდენი რამე მაქვს ზემოთ შენახული..(ედა)
-ჰოო.. კიდევ კარგი გადარჩა..(ენი)
-ჰოო..(მე)
-ბავშვებო მე დღეს შუადღისკენ უნდა დავბრუნდე ლონდონში.. ხვალ რარაც შეხვედრა მაქვს.. ტქვენ გადით გაიცანით მეზობლები..(დედა)
-დედა ლუკასს და ვანესას ვიცნობთ..: ) (მე)
-უი თქვენთვის არ მიტქვამმს?.. ბინა გააქირავეს.. თქვენხელა ბავშვები უნდა იყვნენ ისინიც..(დედა)
-უი მართლაა?.. გავიცნობთ დღეს..(მე)
-ჰოო მიდიტ...(დედა)
-მადლობა ამანდა.. საუზმე უგემრიელესი იყო.. ტქვა მაიკმა წამოდგა და ხელით მანიშნა წამოო..
მეც ავდექი და გავყევი... უკანა ბაღში გავედით.. მაიკი უკნიდან ჩამეხუტა და ტავი კისერში ჩამიდო..
-ლამაზი ბუნებაა..(მაიკი)
-ჰოო.. ძალიან..
-რაღაც ვერ ხარ დღეს...
-რავიცი..
-რა გჭირს?.. მიტხრა მაიკმა მომაბრუნდა და ჩემი სახე ხელებში მოიქცია..
-არაფერი... ვერ დავიძინე გუშინ..(მე)
-სულელეი მყავხარ..
მაიკმა მიმიხუტა.. მეც ხელები მოვხვიე..
-წამო დაიძინე ახლა...(მაიკი)
-არა არ მინდა...(მე)
-მაშინ წამო მეზობლები გავიცნოთ.. ტან გამოდიან მგნი..
მე სახლს გავხედე.. ისინი მართლა ჩვენხელები იყვნენ.. ორი ასე 19 წლის გოგო და მაქსისმუმ 22 წლის ბიჭი....
-წამო მიტხრა მაიკმა ხელი მომკიდა და მათკენ წამიყვანა..
-უიიმეე ჩვენხელებიიი... ტქვა ერთერთმა გოგომ და ჩვენსკენ წამოვიდაა..
-მე ერიკა.. გვითხრა ღიმილით..
-მაიკი...
-ქეითი..
-სასიამოვნოა.. მე ტესი დამიძახეთ.. ის კი ჯოშია..)
-სასიამოვნოა..(ჯოში)
-თქვენ აქ ცხოვრობთ?..(ერიკა)
-ჰოო... გუშინ ჩამოვედით.. იმ სახლში.. ვუთხარი და ხელი ჩვენი სახლისკენ გავიშვირე..
-უი ლუკასი და ვანესა გვეუბნებოდნენ რაღაც ხანძარი თუ რაღაცაო...(ტესი)
-აა ჰოო.. ვთქვი და თავი დავხარე...
-როგორც მივხვდი ერთად ხართ ხოო?..(ერიკა)
მაიკმა გაუღიმა..
-იი საყვარლეები..(ტესი)
-აქ მარტო ხართ?..(მე)
-არა.. კიდევ 1 გოგო და 4 ბიჭია..(ტესი)
-თქვენ მარტო ხართ?..(ჯოში)
-აარა.. კიდევ ერთი გოგოა და დედაჩემი.. ოღონდ დღეს მიდის..(მე)
-ანუ ხვალ წვეულებაზემოხვალთ?..(ერიკა)
-რა წვეულება?..(მე)
-წვეულებას ვმართავთ..(ჯოში)
-წავიდეთ?..(მაიკი)
-რატომაც არა..: )(მე)
-ჰოო და კიდე ცენტრიდან ამოდიან ბიჭები.. ნუ ქეით ეგ შენ არ გაინტერესებს .: ) და იმ გოგოს თუ არ ყავს არავინ უთხარით მააგრად ჩაიცვაას.. ისეთი ბიჭებიაა...(ტესი)
-შენ მე ვერ მხედავ?.. დაუბღვირა ჯოშმა..
-ერთად არიან?..(მაიკი)
-კიი დაბადებიდან..:დ(ერიკა)
-ტყუპისცალია..: ) (ჯოში)
-ვაიმე არ გავხართ..:დ(მე)
-ვიცით..:დ(ტესი)
-ახლა წავალთ მაშინ და ენისაც წამოვიყვანთ..: ) (მე)
-ჰოო მიდით.. და ენის უთხარით კაი ბიჭები იქნებიანოო..:დ(ტესი)
-გოგოოო!!(ჯოში)
ჩვენ წამოვედით..
-კარგი ბავშვები არიან..(მე)
-ჰოო .:დ გაგვართობენ ცოტას თან..:დ
-ჰოო.. და ენის ვუთხრა ერთი მართლა ბიჭებზე..:დ(მე)
-არ მომშორდები ხვალ! გაიგეე?..:დ მიტრა სიცილით მაიკმა..
-გასაგებია..:დ
მაიკმა მაკოცა.. მეც ვაკოცე..
-დეეეეეე!!.. გავიცანიტ და ფული მინდა ახალი კაბები გვესაჭიროება..:დ(მე)
-მაიკს კაბაა?... გაფითრებული სახით შემომხედა დედაჩემმა..:დ
-რა მაიკი ქალო ენისთვის..:დ(მე)
-ჰაა რა კაბა?..(ენი)
მოკლეთ ბევრი რომ აღარ გავაგრძელო ენის და დედაჩემს ყველაფერი ავუხსენით.. დედა შუადღისას წავიდა... დამიბარა ხვალ ოფისსსი გამომიარე და ფულს მოგცემთ და იყიდეთო.. ის ღამე გავათენეთ..: ) ტესი და ერიკაც ჩვენთან იყვნენ.. მოგვიანებით ჯოშიც მოვიდა..
-ჰეე ახლა დავიშალეთ და გელოდებით საღამოს 10ის მერე... (ტესი)
-ქეით წამო დედაშენთან..(ენი)
-ჰოო ჰოოო.. მაიკ შენც წამოხვალ?..(მე)
-არა ბიჭები პოკერის თამაშს ვაპირებთ..(მაიკი)
-აა კაი.. მივედი ვაკოცე და მე და ენი წავედით..
******
-აუუ ქეიით.. გეხვეწები ფული გამოართვი და მომწერე და მოვალ ოფისთან.. ძაან მშია..(ენი)
-რაააააა??.. გოგო მე არ მშია და შენ რა ეგტაკა?..:დ(მე)
-რავიცი..:დ მიდი და მომწერე აგერ ვარ შოკოლადს ვიყიდი..
-აუუ მეც მიყიდეე..:დ
-ჰოო მიდი..:დ
დედაჩემის ოფისში შევედი..ლიფტში ტელეფონი ამოვღე და თვითერში სიაახლეების ნახვა დავიწყე..
ლუიმ დათვითა:
ძნელია გამოეთხოვო იმას რასაც ასე მიეჩვიე.. ამანდაა ://
დეედაა.. დედაჩემზე დაწერა.. შენ მოგიკვდი ლუი..(( ეეე როგორ მომენატრეეთ..://
დედაჩემის ოთახის კართან მივედი.. კარები ფეხით შევაღე.. ხელში ტეელეფონი მეკავა,ტავი არც ამიწევია ისე ვთქვი../
-დეე ფულს მოვაკითხეე..
-ქეეეიითთთ?!!1.. გავიგონე ნაცნობი ხმა..

************* 4 *******************
-ქეეეიითთთ?!!1.. გავიგონე ნაცნობი ხმა..
თავი ტელეფონიდან უცებ ამოვწიე .. იმდენად სწრაფად რომ ტელეფონი დამივარდა.. ასაღებად არც დავხრილვარ თავი უცებ ავწიეე..
-ნ ნ ნ...ენა დამებაა..
-ქეეიითთთ...!! იყვირა ლუიმ და ჩემსკენ ხელგაშლილი წამოვიდა...
მოვიდა და მომეხვიაა... მე კიდეე გაშტერებული ვიდექი და ვუყურებდი ნაილს,რომელიც ჩემს დანახვაზე სავარძლიდნ წამოხტა და ახლა ისიც მოშტერებული მიყურებდა..
-ქეეიით... თქვეს დანარჩენებმა და ისინიც ჩამეხუტნენ..
ნაილი ისევ იქ იდგა,...
*მოყოლას განაგრძობს ნაილი:
ისაა... კი ნამდვილად ისაა...ლ
-ქეეიიით?!!!.. (მე)
მას ენა დაება.. ძალიან სხვანაირად მიყურებდა...ოო ლუი რა გინდოდაა..:/// მაინტერესებდა რეაქცია..
ლუი ქეითთან მივარდა და ჩაეხუტა...
მერე ბიჭებიც...
როგორი სხვანაირია.. ძალიან შეცვლილი... გალამაზებული...
-რას შვები გოგოო.. როგორ მომენატრაა ჩემი სტაფილოოო... ამბობდა და ლუი და უფრო და უფრო მაგრად იხუტებდა....
მეც მინდა ჩავეხუტო..:///
-ნაილ შენა რ მოგენატრაა?..(ზეინი)
-რას შვებით ბიჭებო?.. ანერვიულდა ქეითი და ლუის მოეხვია...
აღარ ვუყვარვარ..://
*მოყოლას განაგრძობს ქეითი:
რა ნაილს მოვენატრე ზეინ.. არ მინდა მაგის ჩახუტებვა.. დემის ჩაეხუუტოს..://
-აბა რას შვებით ბიჭებო?..(მე)
-რავიცი.. დღეს კონტრაქტს ვაუქმებთ..://(ლუი)
-ცუდიაა..(მე)
-ჰოო.. მოგვენატრება ამანდა..(ლიამი)
-მაშინ ნუღარ აუქმებთ...(მე)
-მაგაზე გეტყვის მერე ნაილი რაღაცას..(ზეინი)
მე გაურკვეველი სახე მივიღე..
-ისა ქეით...ამ.. როგორც მივხვდი ჩამოდი ხო?..(ჰარი)
მე თავი დავუუქნიე...
-ამმ.. დაა... მარტო?..(ჰარი)
-ენი გარეთაა.. ვუთხარი ღიმილით..
-მართლა?.. ჰარის სახე გაუნათდა და გარეთ გავარდა...
-ხოდა რა მითხარით რატო ვაუქმებთ კონტაქტსო?..(მე)
-ეეგ ჩვენ კიარა ნაილმა უნდა გიტხრას.. მიტხრა ლუიმ ნაილს ტვალი ჩაუკრა და ბიჭები გარეთ გაყარა..
-მოიცა და დედა სადარიი?...(მე)
-მოოვააა.. დამიძახა ლუიმ...
ნაილი ისევ გაშეშებული იდგა...
მერე ოდნავ ჩაიღიმა.. ხელი კეფაზე მოიკიდა.. მერე უცებ სწრაფად წამოვიდა და ჩამეხუტა...
http://www.youtube.com/watch?v=eFXRQKYFbXE
ყვველაფერი აირია დაირია... ცუდად გავხდი.. ხელები ამიკანკალდა.. მაგრამ ტავს ძალა დავატანე და მეც მაგრად მოვხვიე.. მის მაიკას მუჭი მოვუჭირე.. არ მინდოდა გაწეულიყო..
*მოყოლას განაგრძობს ნაილი:
ქეით... გული აღარ ცემს.. ვერარც ვსუნთქავ.. ყოჩაღ ნაილ,რომ გაბედე და მოეხვიე.. როგორ კანკალებ ჩემო გოგო.. როგორ მიჭერ... აც მე არ მინდა შენი არსად გაშვება.. როგორ მომნატრებიხარ..:// როგორ მაკლდი.. ვერ წარმოიდგენ.. როგორ გაგიშვი?.. როგორ მოგეცი უფლება წასულიყავი?.. არაა.. იდიოტი ხარ ნაილ იდიოტი!!.. როგორ გაუშვი,როგორ?..
მადლობა ღმერთო,რომ დამანახე რამხელა შეცდომა დავუშვი.. ახლა აღარსად აღარ გავუშვებ.. ტან ის მაიიკიც აღარაა..: ) თუ არი?.. არამგონია აღარ შეურიგდებოდა..) ასე,რომ ისევ ჩემი გგოო ხარ.. და ახლა საბოლოოდ ჩემი ქინები მარტო.. შენი წიწილასი)
-მომენატრე..(მე)
-მ მ მეც... მითხრა აკანკალებული ხმით...
-რა გჭირს?...(მე)
მას არაფერი უტქვამს უბრალოდ ხელები უფრო მაგრად მომხვია...
ჩემი სიხარული..(
*მოყოლას განაგრძობს ქეითი:
მოოომეეენატრაა..:// ძალიაან ტან... და ისევ ისე რატო დახტიხარ გულო?..:// აუუ..:ს ჩემი წიწილაააააა...:((( რა მჭირს და ცუდად ვარ... ჰოო. ძალიან ცუდად ტან.. იმიტო რო არ უნდა ჩამოვსულიყავი საერთოდ.. და უნდა დამევიწყებინე.. აუ როგორ მეგტონა,რომ აღარ მიყვარდი.. არადა თურმე ეს სიყვარულის ჭინკები სადღაც გულის კუთხეში მიმიკუჭავს.. ახლა კიდე როცა ასე თბილად მეხუტები უბრალოდ ვეღარ დავმალე...((
-ქეით..(ნაილი)
-ჰო...
-იმ დებილი სიტყვებისთვის ბოდიში...
-რომელი სიტყვებისთვის?...
-აი.. სანამ წახვიდოდი მანამდე რო გითხარი...
-არაუშავს..(მე)
-დაა.. რაღაცა უნდა გითხრა..(ნაილი)
-გისმენ..
-ქეით..
მან ხელები მკლავებზე მომკიდა და ღიმილით შემომხედა..
-იდიოტი ვარ.. უბრალოდ ვერ ვხვდები როგორ შევძელი შენი...
ამ დროს ტელეფონმა დარეკა..
-უპასუხე(ნაილი)
-არა იყოს...(მე)
-უპასუხე.. მითხრა ღიმილით და ხელი სახეზე მომისვა...
მაიკი იყო..
-ჰო..(მე)
-რა ქენიტ იყიდეთ კაბები?...(მაიკი)
-არა არა...
-მე დავთვერი უკვეე..:დ ჰეე ახლა მითხარი რო გიყვარვარ..(მაიკი)
- ასე ადრე რატო დალიეთ?..
-რატოო და შენი სიყვარულის გამო ვსვამდი ვოტ..:დ ჰე ახლა მიტხარი რო გიყვარვარ...
-დამშვიდდი და სახლში წადი ,გთხოვ...
-ნწ.. მიდი მიტხარი რო გიყვარვარ...
-მაიკ...
ნაილს სახე აეშალა..
*მოყოლას განაგრზობს ნაილი:
მაიკი?.. ღადაობთ?... აჰაჰ.. არ მჯერა.. სიევ ის იდოტიი?.. აშკარად უშნოდ ემთამაშება ვიღაცა...
*მოყოლას განაგრძობს ქეითი:
-არ წავალ სანამ არ მეტყვი რომ გიყვარვარ..(მაიკი)
-კაი რა.. რა ბავშვიივით იქცევი?.. გთხოვ...
მაიკ კაი რაა..:/// აუუუ..://// კაი გეყოფა ახლა ქეით.. უკვე ძალიან უშნოდ იქცევი.. შენი შეყვარებული მაიკია.. ერთხელ უკვე ატკინე გული.. თან რაიცი ნაილს ტავში რა დაარტყამს.. ან შეილება უბრალოდ ემგობრულადაც გეხუყტება.. ამიტომ დაბრუნდი რეალობასი და უთხარი..
-მიყვარხარ..(მე)
-მეც მიყვარხარ ჩემო პრინცესა.. წავედი სახლში.. გკოცნი ბევრს ბევრს ბევრს...!!(მაიკი)
-მეც...
მაიკს დავუკიდე..
-ისა... ეს ის მაიკია?.. ერთად ხართ... საშინელი სახიტ მითხრა ნაილმა..
-ჰოო.. ვუთხარი ძვლივს...
-რა უნდა გეტქვა?..(მე)
-რაღა აზიაქვს.. ტქვა ნაილმა,კარები გაიჯახუნა და გავიდა....

************** 5 ************
*მოყოლას განაგრზობს ნაილი:
-ნაილ.. მოიცადე.. რა გჭირს ბიჭოო?..(ლუი)
-ის იდოტი!! მაიკი!!! მეზიზღებაა!! ჯობია არ შემხვდეესს!!!!! ვტქვი და ლიფტში შევედი..
-მოიცადე ბიჭო...
ლიფტში ლუიც შემომყვა..
-რა ხდება?.. ამიხსენი..(ლუი)
-ერთად არიან ისევ..(მე)
-ვინ?...
-ვინ ვინ.. მე და ქეითი.. ვინ ქიქნებაა.. მაიკი.. ის იდიოტი.. დეგენერატი.. მართლა ჯობია არ შემხვდეს სადმე.. ავუმტვრევ როჟას.. მეორედ უკვეე!!
-მერე შე იდიოტოო... ადრეც ყავდა ეკ მაიკ თუ შმაიკი მარა სულ სხვას ეძახდა წიწილას..: )
-მიყვარხარო ახლაჩემს წინ უთხრა..
-ოოჰ შენ ტავიდან ვერ გიტანდა საერთოდ..
-ლუი.. ჩავეხუტე.. ჩამეხუტა,მაგრამ მერე ორ წუთში მაიკს უთხრა მიყვარხარო...
-ოო ორივე მაგარი დარეხვილები ხართ რააა!!.. არ მაინტერესებს მეე.. აღადგენ ურთიერთობას ქეითთან და ბოლოს ერთად იქნებით.. დავიტანჯე ადამიანო შეახმი ამ სურათს...
ლუიმ ჯიბიდან ჩემი ტელეფონი ამომიღო და მაჩვენა ქეითის სურათი რომელიც ამდენი ხნის განმავლობაში ფონად მეყენა...
-უყურე ამ სურათს და ამას აკოცე ძილის წინ..:დ და ამას უმღერე იავნანა კიდე..:დ(ლუი)
-დამცინი ხო?..
-რა სისულელეა.. უბრალოდ მართლა იდიოტივით იქცევი..
-ოო უყვარს უყვარდეს.. მე მაინც მეყვარება...
-დეეედააა!!! ადამიანო ამდენი ხანია ელოდები სიყვარულს და ახლა იტანჯო უნდა?...
მე არაფერი მიტ6ვამს ლიფტიდან გავედი...
გარეთ ჰარი და ენი იდგნენ...
ოოო ტქვეენც?... გაბრაზებული ჩავჯექი მანქანაში და მაიკის ლანძგვით წავედი სტუდიისკენ... მხოლოდ სიმღერა მიშველიდა..
*მოყოლას განაგრძობს ქეითი:
რა დაემართა?... რატო გაბრაზდა?.. ოო რა მიყვარხარ ამიტყდა მეც..:// მარა ისკაი იყო დემის სიყვარულით რო დამიჩეხა გული?..:// აუუ ნაილ...
-ააბაა რას შვები?..ოთახსი ლიამი შემოვიდა...
-რავიცი დედაჩემს ველოდები... სადარი ისე ამდენი ხანი?...
დედას დავურეკე..
-მოვდივარ ქეით...(დედა)
-რა გჭირს?..(ლიამი)
-არაფერი..(მე)
-ეე თვალები გიცრემლიანდება თუ მეჩვენება?..(ლიამი)
ააააუუ..:// ახლა არ იტირო...
-არა არა.. თვალში რარაც ჩამივარდა..(მე)
-ეჰ.. მეც ეგრე მოვიტყუე როცა ბემბის დედა მოუკვდა,თორე ლუი დამცუინებდა.. მაგრამ მე ლუი არ ვარ.. მითხრა ღიმილიტ და ჩამეხუტა...
-ისევ გიყვარს?..(ლიამი)
-ვინ?..(მე)
-შეხედე ამას თავის გაშტერებაც ცოდნია..:დ ნაილი...
-არა.. მაიკს შევურიგდი..
-რა ქენიიი?.. მაგიტო გავარდაა?... მოვალ ახლავე.. ტქვა ლიამმა შუბლზე მაკოცა და გავიდა...
რა უცნაურად იქცევიან?.. რა ხდება?..:// კაი ქეით დამშვიდდი ახლა.. ვსოო.. დაელოდე დედაშენს...
ყურსასმენები ამოვირე.. საავარძელში ჩავჯექი და სიმღერები ჩავრთე..
ჯანდაბა! მაინც ამეტირაა..:// აუუ რას მოვდიოდი რა საერთოოდ?... რა მინდოდა..:// ვინ მეხვეწებოდა ჩამოსულიყო დედა ნიუ-იორკში.. ან წავსულიყავი ძველი კაბით რა მოხდებოდა.. ვინ რას გაიგებდა.. აუუ..:// უი მაპატიე ჰარი,მაგრამ ვინმე სუნდა დაველაპარაკო თორე ცუდად ვარ.. ენის მივწერე:
-გთხოოვ ამო..:///
-რა ხდება?..
-ძალიან ცუდად ვარ...:///
-კაი მოვდივარ..:*
*მოყოლას განაგრზობს ნაილი:
-გისმენ ჰარი,..(მე)
-ქეითი ცუდადაა..(ჰარი)
-რაა?.. რა ჭირს?.. მანქანა დავამუხრუჭე..
-არვიცი.. ენის მიწერა ამოდი ცუდად ვარო...
-ეტტყობა მაიჯკსჭირს რარაც...
-იდიოტი ხარ..
მე ტელეფონი საერთოდ გამოვრთე...
*მოყოლას განაგრძობს ქეითი:
აუუ სად ხარ ენი?..
სავარძელძე გადავწექი.. ისე კომფორტულად მოვეწყვეე.. ჩამეძინა..
აა რომელი საათიაა?... 5???.. რა ხდება ხალხოო?..:///
ენის გვერდით სავარძელში ეძინა..:დ
-გოგოოო... მივახტი და ქანჯალი დავუწყე..:დ
-აა ჰაა?.. გაიღვიძე?.. აგერაა კაბა ნახე...
-რა მოხხდა?..
-რადა ვერ გაგაღვიძე და წავედი ვიყიდე კაბები და მოვედი და ჩამეძინა მეც...რა გჭირდა მიტხარი..
-ნაილი..:///
-ასეც ვიცოდიი...
-აუ რა ვქნა?.. მემგონი ისევ მიყვარს.. რო ჩამეხუტაა ჩამომენგრა თავზე ყველაფერი..://
-მემგონი კიარა გიყვარს..
-აუუ არა.. არ მინდა..;( კაი შევცვალოტ ტემა... არისთან რა ქენი..
-არაფერი.. ვილაპარაკეთ...
-მერე?...
-მომენატრეო..და ვწუხვარ ასე ცუდად რო დამტავრდა ყველაფერი,ჩემი ბრალიაო..
-სწორია... მერე?..
-მერე ჩვეულებრივად მეგობრები ვართ..
-და ისევ მოგწონს?..
ენიმ საწყლად გამომხედა..
-გასაგებია...(მე)
-ისა ქეით.. ბიჭები წვეულებაზე დავპატიჟე..(ენი)
-რაა ქეეენიიიიიი???????...(მე)
-ტესმაც კიო დაა...
-აუუ ენიიი... ნაილი მაკლდაა იიქ..:///

************* 6 **************
ესღა მაკლდა..:// მეთქი ვსოო დამტავრდა და თურმე ახლა დაიწყო.:?? მოვლენ ახლა იქ.. მერე რებეკა და ტესი არ მოიშორებენ ბიჭებს.. აუუ.. და ყოველდღე მომიწევს ნაილის ნახვა.. აუ...თან მერე შეიძლება ჩვენთანაც დაიწყონ სიარული..:// აუუ ენი რააა... ;(

*მოყოლას განაგრზობს ნაილი:
სტუდიაში მივედი.. ახალი ალბომების სიმღერები ავიღე(ბავშვებო ჯერ ახალი ალბომი არაა გამოსული..:დ )
The last first kiss..ჩემი საყვარელი სიმღერის დაკვრა დავიწყე..)
-ბიჭო შენ ვაბშე სრულ ჭკუაზე ხააარ????... სტუდიაში ლუი ზეინი და ჰარი შემოვარდნენ..
მე გაკვირვებული სახე მივიღე..
-იცი შე იდიოტო რამდენი ვინერვიულეთ?..(ზეინი)
-დარრტყმული ხარ ადამიანო!! დარეხვილი!!(ლუი)
-კაით ახლა არ დამიწყოთ მორალის კითხვა.. დავმშვიდდი დავწყნარდი.. დამანებეთ ახლა თავი.. ვთქვი და გიტარა გადავდე..
-ამ გიტარას ხედააავ?.. ამ სიმებსაც უყურეებ?.. ხოდა რატომღაც მგონია რო ძალიან დიდისურვილი გაქ ტავზეე დაგარეხვოოო!!(ლუი)
-არა ლუი.. ამას კიდე ეს უნდა?.. დარეხვილი..(ჰარი)
-ეეე ახლა ნმორმალურად მელაპარაკეთ..:დ(მე)
-რანაირად ველაპარაკო სრულიად ტვინანჯღრეულ და გამოდამპალსტაფილოებულს?.. ოოჰ მაპატიეთ სტაფილოებო ასეთი ადამიანის ასაღწერად რომ გამოგიყენეთ..(ლუი)
-ეე გეყოთ ახლა...(მე)
-თუ გინდა რო გვეყოს დღეს საღამოს წვეულებაზე ჩვენთაბნ ერთად მოდიხარ..(ჰარი)
-რა პრობლმეაა.. ვთქვი ღიმილით..
-ანუ პირობას დებ რო მოდიხარ ხოო?..(ზეინი)
-აქ მოაწერე ხელი..(ლუი)
-ჰაა?...(მე)
-რადა ეს არის ხელშეკრულება რო წვეულებაზე მოდიხარ..:დ(ლუი)
-მომე..:დ ვტქვი სიცილით და „ხელშეკრულებას“ ხელი მოვაწერე..:დ
ლუიმ ფურცელი კმაყოფილი სახით აათვალიერა და თქვა:
-perfect..
-რა წვეულებაა?.. სად იმართება?..(მე)
-არაფერი,ჩვეულებრივი ფართია..:დ (ზეინი)
-და სად იმართება?..(მე)
-ქთს.. მეზობლდ... ჩუმად თქვა ჰარიმ.. ნორმალურად ვერც გავიგონე რა ტქვა..:დ
-საად?..(მე)
-სააად დაა ჩემოოო ნაილიტოო... ვანესა და ლუკასი ხო გახსოვ?.. დაიწყო ლუიმ..
ვაიმეეე ლუისს!! ოღონდ ის არ ტქვა ერაც ემ მგონია..
-ჰოო მ მ მერეეე?...(მე)
-ეე იმათმა გააქირავეს სახლი.. ხოდა ვინც იქირავა ისინი აწყობენ წვეულებას..(ლუი)
-ანუუუ..?(მე)
-ჰოო ქეითიც იქნება..(ჰარი)
-არ მოვდივარ...(მე)
-ოჰოჰო... მოდიხარ და ტან ისე ლამაზაად...შეხედე.. მეე ნაილ ჰორანი ტანახმა ვარ წავიდე წვეულებაზე.. ბლა ბლა ბლაა.. ბლუ ბლუ ბლუ.. და აი ყველაზე საინტერესო ნაწილი შენი ხელმოწერა..:დ(ლუი)
-ნაგლეებოოოოო.. ზიზღით შევხედე სამივეს..
-რაღა აზრიაქვს წწუწუნს?.. ტან შე იდიოტო კიდე რარაცას მოაწერე ხელი..:დ(ზეინი)
-რააას?..(მე)
ლუიმ ფურცელი ცხვირთან მომიტანა..ეწერა:
და ამავდროულად ვფიცავ,რომ ქეითს მაიკს არ დდავუტმობ და დავიბრუნებ ჩემ გოგოს!!!
რაღაცნაირად მესიამოვნა ჩემი გოგო..))
-დალაგებულები ვერ ხართ!!(მე)
-ცვენ კიარა შე გაქვს პრობლემები ტვინში..:დ ჰე ახლა წამოეთრიე მაღაზიაში უნდა გამოგპრანწო..:დ(ლუი)
-არ მოვდივარ..(მე)
-მოდიხაარ თან ისე ლამაზაად.. მითხრეს სიცილით და სტუდიიდან გამათრიეს..
-მაიკიც იქნება..?(მე)
-სავარაუდოდ..(ჰარი)
-იქნება იქნება.. და აჩვენებ ქეითს რო შენ უფრო მაჩო ხარ..:დ(ლუი)
-მარტალი ხარ!(მე)
-ანუ თანახმა ხარ რო ქეითი დაიბრუნო ხოომ?..:დ(ლუი)
მე წარბები ავათამაშე..
დეპრესიული აზრები უცებ გაიფანტა..:დ უცებ მივხვდი რო მართლა იდიოტივით ვიქცეოდი.. სიყვარულს უკვე საკმაოდ დიდი ხანია ველოდი და ასე ადვილად ა უნდა დამეთმო.. ხოდა არც დავთმობ.. დავიბრუნებ ჩემ გოგოს..ჩემ ბარტყს..^^
*მოყოლას განაგრზობს ქეითი:
ისევ სიმღერებს ვუსმენდი.. ვიჯექი და ვფიქრობდი რა მოხდებოდა საღამოს.. ტავში არაფერი კარგი არ მომდიოდა.. მაიკიც იქ იქნებოდა და ნაილიც.. ვერ ვხვდებოდი რა უნდა ემქნა.. გული საშინლად მქონდა დამძიმებული..თითქოს რაღაც ლოდი მეკიდა.. ცხოვრებაში პირველად არ მიშველა სიმღერაბმმა.. თავს საშინლადდ ვგრძნობდი.. საშინელი უკმარისკობის გრძნობა.. თითქოს რაღაც ძალიან მენატრებოდა და მჭირდებოდა.. არც ტირილი მინდოდა... უბრალოდ მინდოდა ის რაც ასე მაკლდა.. ვერაფრით ვერ ვხვდებოდი ეს რა იყო..
ოთახში ლიამი შემოვიდა..
-არ დაბრუნებულა?..(ლიამი)
-ვინ?...(მე)
-ნაილი..(ლიამი)
ნაილი.. ეს სიტყვა მთელს სხეულს თბილად მოეფინა.. გამათბო,მერე გამყინა.. სისხლი ადუღდა,მერე აკანკალდა.. გავშტერდი.. აი თურმე რა მენატრებოდა,რა მჭირდებოდა..
-ჰეეეიიიი ქეეიიით... გოგო.. შემომხედეე.. აქეეთ ვაააარ... დაიწყო უაზრო ხელის ქნევით ლიამმა..
-ჰაა რაა?..(მე)
-რადა გელაპარაკები რამდნეი ხანია.. მომაქციე ყურადღება..:დ(ლიამი)
-აა არა არ დაბრუნებულა..
-ვინ?..(ლიამი)
-ნ ნ..
მინდოდა ნაილი მეთქვა,მაგრამ რატომმღაც ენა დამება.. გავიყინე.. ტუჩები ამეწვა.. გული გამეხლიჩა.. გულს სულიც მიყვა.. შინაგანად დაგლეჯილი „ვეგდე“ სავარძელში..
-ქეით... გოგო!.. კარგად ხო ხარ?.. ენი გაიღვიძეე!! ყვიროდა ლიამი..
-კარგად ვარ დამშვიდდი...(მე)
-ვაიმე ქეით უნდა გაგეფრთხილებინე რომ ამ ერთ წელიწადში გათიშვები დაიწყე..:დ(ლიამი)
-რა გჭირს?..(ენი)
-აარაფერი...(მე)
ამ დროს ოტახში ნაილი,ლუი და და და... ვეღარ დავინახე.. ისევ გავიგლიჯე სულიერად...
-ეეე კიდე გაითიშაააა...:დ ქეეიიითთთთთ(ლიამი)
-ჰაა?.. რაქნაა?.. რა ჭირს?.. მოვიდა ნაილი მომიჯდ,ხელები სახეზე მომკიდა და ტავი მისკენ მიმაბრუნებინა..
ვერაფერი ვერ ვთქვი... უბრალოდ მის ულამაზეს თვალებს ჩავაშტერდი.. ვგრძნობდი ნელ-ნელა როგორ მეწვოდა ტვალები.. მერე დამისველდა... არაფერს ვამბობდი ვუყურებდი ტვალებში და ვცდილობდი ამომეკითხა რას ფიქრობდა,რას გრძნობდა.. მაჟრიალებდა,ვეღარ ვსუნთქავდი,მინდოდა მეკოცნა,მოვხვეოდი და მეთქვა რომ ისევ ისე ძალიან მიყვარდა.. ფეხებმა გაყინვა დაიწყეს.. ყინვა მუცელში გადმოვიდა,ჯერ ააწრიალა,თითქოს რაღაც მბწკენდა.. მერე მუცელს საერთოდ ვეღარ ვგრზნობდი.. ყინვა გულთან მივიდდა... თითქოს ერთი გაყინული,ბასრი ძაფი შეასო გულს შუაში.. მერე კიდეებშიც.. ეს ძაფები გულს წელავნენ,კუმშავდნენ.. უნდოდათ გული დაეგლიჯად,მერე გაეყინათ,მაგრამ სიყვარული იმდენად დიდი აღმოჩნდა ვერ მოახერხეს.. გულს შეეშვნენ,მაგრამ მერე გონებასი გადავიდნენ.. აი აქ კი ამ ხინულის ძაფებმა ყველაფერი აბურდეს.. თავი საშინლად ამტკივდა.. ამან უფრო ბევრი ცრემლი გადმოყარა ჩემი თვალიდან...
ნაილი გაურკვევლად მიყურებდა.. ვერ ხვდებოდა რა მჭირდა.. ისიც თვალებში ცდილობდა წაეკითხა რატომ ვტიროდი.. მაგრამ როგორ წაიკითხავდა როცა თვითონ მიჭირდა ამის გარკვევა...
ვერ გავარკვიე რა ჭირდა,მაგრამ გავარკვიე ის თუ რა მმჭირდებოდა.. ჩემი წიწილას თუჩები და თბილი ჩახუტება.. გამახსენდა რა თბილად მკოცნიდა ადრე.. რა თთბილად ჩამეხუტა დღეს.. უფრო ცუდად გავხდი.. ატკივებულმა თავმა ნელ-ნელა ბრუნვა დაიწყო.. თვალებში გამოსახულებები ამერია...ნაილს კი ნელ-ნელა ხელები უფრო და უფრო უხურდებოდა.. მე სხეული მეყინებოდა...
*მოყოლას განაგრძობს ნაილი:
ვხურდები..:// ცუდად ვარ... სისხლი დუღს.. სული კანში ვეღარ ეტევა... ტუჩები მეწვის.. ტვალები მეწვის.. ხელებს ვერ გაშორებ.. თვალეებიი..:// მკლაავს.. რო ვხედავ რო ნელ-ნელა გიცრემლიანდება ცუდად ვარ.. შენი ყოველი ცრემლი ისრებად ესობა ჩემს გულს..მაჟრიალებს.. თან მცივა ტან მცხელა.. თვალებიი..:// დავიკარგე.. მაგ მწვანე ფერსი დავიკარგე.. ვეეღარ ვაზროვნებ.. არ ვიცი რას გავაკეთებ.. უკვე გონება გატიშულია,გული მოქმედებს..
ტუჩები..:// მეწვის.. და შენი კოცნა მინდა.. ტან უაზროდ მინდა...
*მოყოლას განაგრძობს ქეითი:
თვალები დავხუჭე იმ იმდეით,რომ გონება ცოტა დამილაგდებოდა.. მაგრამ უცებ რაღაც უაზროდ ცხელი ვიგრძენი მთელ სახეზე... ნაილმა თავიი ახლოს მოწია.. მერე ისევ ახლოს.. კიდევ ახლოოს.. კიდევ...

************* 7 ****************
*მოყოლას განაგრძობს ქეითი:
თვალები დავხუჭე იმ იმდეით,რომ გონება ცოტა დამილაგდებოდა.. მაგრამ უცებ რაღაც უაზროდ ცხელი ვიგრძენი მთელ სახეზე... ნაილმა თავიი ახლოს მოწია.. მერე ისევ ახლოს.. კიდევ ახლოოს.. კიდევ...
*მოყოლას განაგრძობს ნაილი:
ააააააააააა ჩემი ტუჩეებიიი...!!ჩემი ტკბილი,რბილი და თბილი ტუჩეები.... ვსო აღარსად აღარ გიშვეებ!! არ მაინტერესებს მაიკი.. ჩემი ცხოვრება გოგო ხარ შეენ!!
*მოყოლას განაგრძობს ქეითი:
ახლა მართლა ცუდად გავხდი.. ყველაფერი დამიბუჟდა.. ვგრძნობდი მხოლოდ ნაილის ტუჩებს.. ხელები სახიდან ყელზე გადაიტანა.. ცერა თითს ნელა მისმევდა ლოყაზე.. ნელ-ნელა ვგრზნობდი როგორ მეხვეოდა თავბრუ უფროდაუფრო სწრაფად..თვალები ამეწვა.. დახუჭული მქონდა,მაგრამ მაინც ამეწვა.. მაგრად მოვჭუტე.. მეტკინა.. მერე ტუჩები ამტკივდა.. ძალიან თან.. ვერ ვხვდებოდი რა მჭირდა... ნაილი მიხვდა,რომ რაღაც ხდებოდა.. წამით მომაშორა ტუჩები.. ასე უარესად გავხდი და ახლა მე ვაკოცე... ხელები მაგრად მოვხვიე კისერზე და მთელი ძალით მივეკარი...ნაილმაც მაგრად მომხვია ხელები წელზე.. მერე სავარძელზე ნაზად გადამაწვინა..
როგორ მენატრებოდაა...:( როგორ მაკლდა.. როგორ ვძლებდი მის გარეშე...
უცებ ერთ წამში ყველაფერი გამახსენდა.. ცუდიც და კარგიც.. ყვლაზე უშნოდ ბოლო დღე გამახსენდა.. როგრ მკრა ხელი.. ახლა კი მკოცნის.. თან უაზროდ დიდი სიყვარულით... ჩემდაუნებბურად ტირილი დავიწყე... გული საშინლად ამტკივდა.. რაღაც გულს ხლეჩდა,გლეჯდა..ვეღარ ვკონცნიდი.. უცებ საშინელი რაგაც მომაწვა გულზე.. მინდოდა ხმამაღლა მეტირა..
ნაილმა ტუჩები მომაშორა...ცხვირი ცხვირზე მომადო..თავი გააქანა.. წამოჯდა,წამომაყენა და კალთაში ჩამისვა.. მერე ხელები მაგრად მომხვია წელზე,მიმიხუტა..
-რა გჭირს?..(ნაილი)
მე არაფერი მიტქვამს.. ვერ ვლაპარაკობდი.. ტუჩებს ვერ ვამოძრავებდი.. ქვასავით გაქვავდნენ.. ყველაფერიდაბუჟებული მქონდა.. ტვინი საერთოდ..უბრალოდ ვგრძნობდი რაღაც ძალიან,ძალიან ცხელს რომელიც ჩემი თვალებიდან მოდიოდა,ლოყას ჩაივლიდა და ხელზე ნაკვერჩხალივით მეწვეთებოდა... ჰოო და კიდევ ვგრძნობდი რაღაც ძალიან თბიილსსს...ოღონდ შინაგანად.. ვერ ვხვდებოდი სად და რატომ.. უბრალოდ შიგნით,სადღაც,რაღაც ხურდა და თითქოს მთელს სხეულს მიტბობდა..
-რა გჭირსსს?.. ქეით... მიტხრა ნაილმა..
მე ისვ ვერაფერი ვერ ვუპასუხეე....
მან ხელები სახეზე მომკიდა და თავი მისკენ მიიბრუნა...
მაკოცა... მეც ვაკოცე..
-იცი რა უნდა მეთქვაა?.. მკითხა ჩურჩულით...
ვერაფერს ვამბობდი.. ამიტომ თავი ძვლივს გავაქანე უარის ნიშნად..
მან ისევ მაკოცა.. მეც ვაკოცე.. ტელეფონი რეკავდა.. ვიბრაციას ვერ ვგრზნობდი მესმოდა მხოლოდ ხმა.. ისიც ძალიან ბუუნდოვნად...
-ამჯერად აღარ მოგცემ პასუხის საშუალებას.. მითხრა ხიმილით ტელეფონი ჯიბიდან ამომიღო და გვერდით მიაგდო.. მერე ისევ მაკოცა.. მერე ჩემი სახე მის ხელებში მოაქცია და ჩამაშტერდა...
*მოყოლას განაგრძობს ნაილი:
შენ არიცი როგორ მიჭირს ახლა ლაპარაკი.. ენა დამება.. ვერაფერს გეუბნები.. უბრაოდ მინდა სულ ასე ვიყოთ.. როგრც ახლა ვართ.. მე გაკოცო,შენც მაკოცო..და ვიჱოთ ასე.. არც მაიკი და არც არავინ იდიოტიი.. მარტო მე და შენ..
აცრემლებულ ტვალებში ვუყურებდი.. ნეტარატო ტირის.. კიტხვის მსინია..
თვალები ნელ-ნელა უწითლდებოდა.. სახე გაუფითრდა,ტუჩები გაულურჯდა... ცუდადაა... თვალების თეთრ ნაწილში ელვისებურ,წითელი ხაზები ჩნდებოდნენ.. ნელ-ნელა მძიმედ სუნტქავდა..
-ქეით,შემომხედე.. რა გჭირს?..ქეიით..
ის რაღაცის ტქმას ცდილობდა მაგრამ არ გამოდიოდა...
-ქეით ცუდად ხარ?.. ვინმეს დავუძახოო?..არ დახუჭჴ თვალები შემომხედე...
მან თავი გააქანა.. მერე მომეხუტა და ხელები მაგრამ მომიჭირა..
ჩემიიი ცხოოვრებაააააააა!!!
*მოყოლას განაგრძობს ქეითი:
ტავს ცუდად ვგრზნობ,მაგრამ ახლა ვარ ყველაზე კარგად... ვხვდები,რომ სადაცაა გული წამივა,მაგრამ ნაილთან მინდა.. მირჩევნია მის მკლავებში ვიყო ვიდრე საავადმყოფოში ან სადმე..
ტელეფონი ისევ რეკავდა...
-ქეით.. კარგად ხარ?..(ნაილი)
მე ტავი დავუქნიე..ძვლივს...
-არაა არ ხარ...
ნაილმა შემოხვეული ხელები გამაშვებინა და ჩემი სახე ისევ მის ხელებში მოიქცია..
-მითხარი რამე...(ნაილი)
მინდოდა ტქმა,მაგრამ ვერ შევძელი..
-ქეით,ცუდად ხარ?.. ნუ მიყურებ ეგეთი ტვალებით გთხოვ. გამიღიმე..
-კ კარგად ვარ.. ვუტხარი კანკალით...
-არ ხარ.. ქეით... დავუძახებ ვინმეს..რაიმე გინდა?..
მე თავი დავუქნიე..
-რაა მიტხარი...(ნაილი)
თვალები ამიცრემლიანდა.. ტავიდან ავტირდი..
-ქეით,ჩემო სიხარულო,რა გჭირს?...მიტხარი რა გინდაა..
-შენ... ვუთხარი ტირილით...
მას ჯერ შეწუხებული სახე გაუნათდა.. მერე ჩაეღიმა..
-მე კიდე შენ.. მიტხრა ღიმილით და მაკოცა...
-აქააა?.. გავიგონე მაიკის ხმა...
თავი გამოვწიე..
-რა გჭირს?...(ნაილი)
- მაიკი.. ვტქვი და ძვლივს წამოვდექი...
-ქეით,ცუდად ხარ.. რა გჭირს?..(ნაილი)
-არვიცი...(მე)
-დარჩი აქ... მითხრა შუბლზე მაკოცა და იქეთ გავიდა.. მე სავარძლისკენ წავედი,მაგრამ გზაში ცავიკეცე...

************* 8 ***************
ძალიან ცუდად გავხდი,კანკალი დამეწყო,თვალებში ყველაფერი დამიბნელდა.. ახლა ერთადერთი რაც მჭირდებოდა ნაილის ჩახუტება იყო.. უაზროდ მჭირდებოდა.. გული მეწვოდა,სული მეხლიჩებოდა.. ტუჩები ისევ გაქვავებული მქონდა... რაიმე უნდა მექნა.. მაიკი მოსული იყოო ნაილს ვეღარ ჩავეხუტებოდი..
არა არა მჭირდება..:// ძალიან მჭირდება.. ვერ ვუძლებ..
თვალები დავხუჭე და წარმოვიდგინე ნაილის თბილი ჩახუტება...თავი ძალიან ბედნიერად ვიგრძენი,თვალებში გამოსახულებებიც დალაგდა...
-ქეით,პატარავ რა გჭირს?... გავიგონე მაიკის ხმა... ის ჩემთან მოვარდა და მიმიხუტა.. მე არაფერი გამიკეთებია უბრალოდ თვალები მაგრამ მოვჭუტე,მერე გავშალე.. დავინახე ნაილის ამწვარი სახე..
-რა გჭირს?..(მაიკი)
-ფეხი გადამიბრუნდა...(მე)
-რაღაც არ გეტყობა,სახეზე ფერი არ გადევს... წამოდი სახლში წაგიყვან..(მაიკი)
-მცივა...(მე)
-ვიინმეს მოსახური არ გაქვთ?.. იკითხა მაიკმა..
-მე მაქვს.. თქვა ნაილმა და მოსაცმელი გაიხადა,მოვიდა და მომახურა.. მე მას მივეკარი...
-მომეცი წავიყვან..(მაიკი)
მე ნაილს არ ვშორდებოდი,ვერ ვსორდებოდი..
-მე წამოვიყვან.. ცივა.. თქვა ნაილმა და ხელში ამიყვანა..
-ჩემი მანქანიტ წავიდეთ ტქვა ლუიმ...
ნაილმა უკან დამსვა,მოჯდომა უნდოდა მაგრამ მაიკმა არ დაანება..
მაიკმა კალთაში ჩამისვა და მაგრად ჩამეხუტა.. ნაილი და ლუი წინ დასხდნენ..
მაიკი მეფერებოდა და შუბლზე მკოცნიდა.. ნაილი ყველა წუთში უკან იხედებოდა..
მე საშინლად მციოდა... სხეული მიხურდა,მაგრამ შინაგანად ვიყინებოდი.. ძალიან ცუდად ვიყავი..
-ქეით,რა გჭირს?... ხურხარ და კანკალებ.. ლუი საავადმყოფოში წავიდეთ..(მაიკი)
-არ მინდა.. სახლში წავიდეთ.. ვტქვი და ჩემდაუნებურად მაიკს მაგრამ მივეხუტე..
*მოყოლას განაგრძობს ნაილი:
ფუ იდიოტი! რა უფლებით ეხუტება.. ვაიმე როგორ ლამაზად გაგიხევდი ახლა როჟაას... უუჰ უუუჰ...მოშორდი მეთქი ჩეეეემ ცხოვრებაას..:ს
-მაიკ მცივა...(ქეითი)
ჩემთან უნდა გოგოს გაიგეე ვააჰ..
-რა გჭირსდ?..(მაიკი)
-მცივა...(ქეითი)
-მოდი ,, უთხრა მაიკმა და ხელები უფრო მაგრად მოხვია..
არაა რაა უსამართლობააა:@@:@:@ ამ იდიოტს შეუძლია ჩაეხუტოს და აკოცოს როცა უნდა მაშინ და რატო?.. იმიტო რო დამასწრო და ჩემზე ადრე უთხრა მიყვარხარ.. ისე ჩემი ბრალია.. ახლა ჩემთან იქნებოდა...კაი ახლა დაწყნარდი ნაილ.. მოიშორებ რამენაირად ამ მაიკს და დაილაპარაკებთ შენ დაქეითი,მერე დაშორდება და ასე.. ))
ლუიმ ფეხზე ფეხი მომარტყა მე გავხედე..
ლუიმ წარბები აათამაშა და ტუჩებით მაჩვენა
-ჰაა ეჭვიანობ?...
მე სახე დავმანჭე..
-ეშველება..:დ მითხრა და ეშმაკურად გამომხედაა..
ააა ცემი ეინშტეინიი..:დ ჩემი სყვარულის ფიზიკოსიი..:დ მიდი ლუუ მიდი ძმაოო!!
-აუუ მაიიკ.. ამის იქეთ გზა არარ ვიციი..გადმო რა წიინ..(ლუი)
-ნაილმა არიცისს?..(მაიკი)
ლუიმ გამომხედა და მანიშნა მიდიო..:დ
-აუ არა არა.. ჩვენ ადრე ძველი გზით დავდიოდით იქედან..
ქეითი ყველაფერს მიხვდა შემომხედა და აგმიღიმა.. მე კიდე არ ვიცი ეს როგორ მოვახერხე მაგრამ ტუჩებით კოცნა გავუშვი..:დ თან ისე რო მაიკს არ დავუნახივარ.. იი ჩაგეხუუტები მალე ჩემო ცხოვრებააა!!
-აქედან გეტყვით..(მაიკი)
ეეეეეე.. რასქვია მაქედან.. მიდი ლუუ ააამუშავეე ტვინი რააა მიდი..
-ცოდოა ეგრე ქეითი.. მე ისეთი იდიოტი ვარ ვერ გავარკვევ და ხელების ქნევა დაგჭირდება.. მოდი რააა..(ლუი)
-და ქეითი?...(მაიკი)
-მე მივალ... ვიყვირე..:დ
-გააჩერე მანქანა..(მაიკი)
რა იდიოტი ხარ ვაჰ.. როგორ ვერ უნდა მიხვდე რო შენი შეყვარებული ჩემნაირ სიმპატიურ ყმაწვილს არ უნდა ანდოო..: ) იი მოვდივააარ ვიიტვიიიიტ... ეე ვიტვიტა მომეწონა..:დ
ქეითს მივუჯექი.. მაგრად მივუხუტე და ყურსი ვუთხარი:
-ჩემი ვიტვიტა იქნები შენ..
მას გაეღიმა და ხელები მაგრად მომხვია...
*მოყოლას განაგრძობს ქეითი:
http://www.youtube.com/watch?v=lsj_3c8mA3M
ნაილის სიყვარული უზომოდ დიდ სითბოდ ჩამეღვარა გულში.. დამცხა.. ავხურდი... რაც უფრო მცხელოდა მითუ უფრო მაგრად ვუჩერდი ნაილს ხელს.. ისიც მაგრად მიჭერდა და ყველა წუთში შუბლზე კოცნიდა.. მაიკი კიდე საწყლად უხსნიდა ლუის „უცნობ“ გზაას..: ) ბოლოს ნაილი აწრიალდა.. აშკარად ეტყობოდა ვერ ისვენებდა..
-რა გჭირს?..(მე)
ნაილმა ტელეფონი ამოიღო და დაწერა..
-უაზროდ,უზომოდ,გიჟივით მინდა გაკოცო..:*:*:*:*:*
მე გამეღიმა.. ლუიმ სარკეში გამოგვხედა.. წარბები აწია და მისთვის თქვა:
-რა გეშველებათ უჩემოდ..:დ აფთიაქში შევიდეთ რაა.. ტან ქეითსაც ვუყიდოთ რამე..
მანქანა გადააყენა..
-მაიკ გამომყევი იცოდე.. მე ლონდონს იქეთ გახედიილი კიარვარ..:დ(ლუი)
-ქეითი?...(მაიკი)
-ამხელა ვირი ტყუილად იხუტებს?.. სავსებით მეგობრულად თან.. ეჰ მაიკ ხანდახან მეგობრული სითბვოო უფრო თბილია ვიდრე აი ისეთი.. ხო ხვდები არაა.. შეყვარებლი კაცი ხარ..:დ(ლუი)
-კიი კიი ვხვდები...(მაიკი)
-ჰოდა წამოდი..
მაიკი და ლუი გადავიდნენ.. მე მათ მაღაზიაში შესვლას ველოდებოდი.. მარა ვინ მაცალა..:დ
-ჰეე ახლა მაკოცებ თუ გაკოცო..:დ მითხრა ნაილმა და თავი წამომაწევინა...
მე გავუღიმე და ვაკოცე... მანაც მაკოცა.. ხელები ლოყებზე მომკიდა და ძალიან თბილად მაკოცა.. მერე ხელები მაგრად მომხვიაა..
-უკეთესად ხარ?..(ნაილი)
მე თავი დავუქნიე..
-წასული რო იყავი გენატრებოდი?...(მე)
მე ისევ თავი დავუქნიე...
-გაკოოცოო?... მკითხა მაცდური ხმით..:დ
მე გამეცინა,თავი წამოვწიე და თვითონ ვაკოცე..
მან ხელები წელზე მომხვია და სკამზე გადამაწვია.. ვერ ავღწერ რა ხდებოდა ჩემს გულში,მუცელში,ტვინში.. სრული ქაოსი.. ეს სიყვარულის ჭინკები ბედნიერების კაცუნებთან ერთად აქეთ-იქეთ დახტოდნენ.. არ ჩერდებოდნენ..ისევ ცუდად გავხდი.. თავბრუ დამესხა...
წამით თვალები გავახილე.. ნალს თვალები დახუჭული ქონდა.. იიი მართლა წიწილა.. გავიფიქრე და ტვალები ისევ დავხუჭე... მერე ტავი აწია.. ზემოდან დამაწვა და მუცელს ჩაეხუტა..:დ
-მეც მენატრებოდი.. მიტხრა მუცელს ხელი მოუჭირა და აკოცა..:დ
მე სიცილი ამიტყდა..:დ
-აა ეღუტუნებაა ვიღაცაას?..:დ ტქვა სიცილით და ღიტინი დამიწყოო..:დ
-გაამანებე ტავიი..:დ აჰჰაჰ..:დ
ნაილი წამოჯდა,კალტაში ჩამისვა...
მე ისევ ვიცინოდი..მას აარაფერი არ უტქვამს უბრალოდ ხელები სახეზე მომკიდა და მაკოცა..
*მოყოლას განაგრძობს ნაილი:
მშლი გოგო ჭკუიდან! მაგიჟებ! შენთან სუ სხვა ვარ.. ვიღაც უზომოდ შეყვარებული იდიოტი!
-ქეით ძალია მი....
ტელეფონმა დარეკა.. ოო ხოარგაცლიან სიყვარულის ახსნასაც რაა..:დ ქეითს ცხვირზე ვაკოცე და ვუპასუხე..
-ეს უკვე უსინდისობაა! სად დაკარგეთ ნამუსიი?.. მეშვიდეჯერ შევაბრუნე ეს მაიკი ამ აფთიაქში.. ყველა თემა განვიხილეთ...შენ წარმოიდგინე ისიც კი..:დ ნუ იცინი იდიოტო..:დ შენთვის ვაკეთებ მე ამას.. მოდის ახლა ვეღარ ვაკავებ ტვალეჩი გამოვიქეცი დამელოდეთქო და გეყოფათ!!...
-ლუი იყო ხოო?.. მკითხა ქეითმა..
-ჰოო ვუთხარი სიცილით..:დ მერე ვაკოცე და ჩავეხუტე.. ათხრილი ლუი და მაიკი აფთიაქიდან გამოვიდნენ.. ლუი თვალებიტ მეუბნებოდა მოგკლავო მაიკი კიდე გევკიტხებოდა ნორმალური არი ესო?..



№1  offline მოდერი სატი

ძაან მაგარია მალე დადეეეე
--------------------
a.m&m.i

 


№2  offline წევრი nini :)

auuuuu ar meyooooo male dade raaaa, moacile es maiki ra saertod qeits me nailtan ufro momwons

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent