შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ცხოვრებისგან მიცემული მეორე შანსი (2)


27-08-2016, 00:13
ავტორი (((end)))
ნანახია 1 821

არვიცი,რა ვიგრძენი სირცხვილის,გაბრაზებისა და გაცოფების გარდა.
-ღვანღვალ გაიცანი აი ესაა ანკა- „გააცნო“ ჩემი თავი დადუმ. ამ ღვანღვალაზე უნებურად წამსკდა სიცილი. ბოლოს იმდენი ვიცინე თვალებიდან ნაპერწკლებს ყრიდა ბატონი ღვანღვალა,ამაზე კიდევ უფრო მეცინებოდა. იმაზე კი სულ არ ვფიქრობდი,რომ მის უმაგრეს კლუბში ვიყავი,სადაც ყოფნა უდიდეს სიამოვნებას მანიჭებს,თუმცა ვწინასწარმეტყველობ რომ აქ დიდი ხანი ვერ გავჩერდები.
-მორჩი - გასცა ბრძანება ღვანღვალამ :დდ (კიდევ მეცინება)
სალო ჩაცოცდა და პატარა ადგილი დამითმო დასაჯდომად, მეც დავჯექი თუ არა ებბი სრული ამ სიტყვის მნიშვნელობით ღვანაღვალას კალთაში ჩაუჯდა და ფანცქვალი დაიწყო.
-აუუ რამე გავაკეთოთ რა,ყველამ სათითაოდ მივიღეთ ის რაც გვინდოდა ახლა დაბოლილებმა და საყვარლებმა მოდი ვითამაშოთ რა რამე უფ- დაიწყო ბუზღუნი ემამ.
-ჰო კაი, მოდი ბრისლიმიაუ ვითამაშოთ- ამომიტივტივდა გონებაში ახალი იდეა.
-აუუ ჯობია სიმართლე და მოქმედება რა- გაიწელა ებბი,ფუუ როგორ მაღიზიანებს.
- ბრისლიმიაუ რა- ვგიჟდები ჩემს ძიმუშკაზე.
-კაი ბრისლიმიაუ,მოკლედ სალო შენ დაიხუჭე okay ?
-კაი ბაზარი არაა- დაიხუჭა სალო, წამყვანი კი დადუა.
-ბრისლიმიაუ-ძიმკა
-ბრისლი
-ბრისლიმიაუ-ემა
-ბრისლი
-ბრისლიმიაუ-ებბი.
-მიაუ- სალომ თქვა და თავი ამოყო.
-რა ფერი ? -კითხა დადუმ.
-ამმ, შავი- ეს თქვა და სიცილი აგვიტყდა ყველას გარდა ებბისა და ღვანღვალასი. ჰმ, ორი ამაზრზენი.
-მოემზადეეე- შევყივრე მე. ვგიჟდები სალოზე, ზუსტად იცის რა მინდა მე. სალუმ აწია ხელი და თქაფაან, ისე მაგრად დაარტყა ლოყაზე,რომ მგონი თითები ეტყობა. მივუხვდი სალომემ რატომ გააკეთა ასე, ეს გრძელი ამბავია,თუმცა გეტყვით რომ ერთ-ერთი მთავარი პერსონაჟი ამ ამბავში ებბია.
-ასე არ შეიძლებაა-მოთმინება დაკარგულმა ებბიმ დაიყვირა.
-ძალიან მომივიდა ხო? Sorry- ჩავიცინეთ ყველამ.
-იცით რა ? მე მივდივარ,უჩემოდ გააგრძელეთ ! ღვანღვა არ მოდიხარ ?- ღმერთო ჩემო ეს ამის სათამაშოა, რა წესია ღვანღვა არ მოდიხარ ? ტყლარჭია,დაუნი,მათხოვარი, დებილი.
ყველაზე გასაოცარი კი ის არის,რომ ეს გოდორი გაყვა,ალბათ მაგარი ღამე ექნებათ.

დიდი არაფერი მომხდარა, ერთხელ გავიჩხირე ვენაში და ალბათ მერე ამიყვანეს რუსთაველზე.
-ბები როგორ ხარ ? რა დაგემართა ? რა სუნი გაქვს, რა არის სად იყავი ?
-არსად
ეს თქვა და კარები მიუჯახუნა 50 წლის,ჭაღარა შერეულ ქალს.
**** დაიწყო უაზროდ კითხვების სმა,თითქოს აინტერესებდეს რა მომივა მე, მხოლოდ ერთ შვილიშვილზე ამოსდის მზე და მთვარე და ეს დიანააა. ერთი ჩვეულებრივი გოგო,რომელსაც ანკა ეზიზღება,თუმცა არც ანკას ეხატება გულზე ის.

საწოლზე დაემხო და მწარედ აქვითინდა,თან იცინოდა ნუ კაიფში იყო. საბოლოოდ ჩაეძინა.
4 საათი ხდებოდა როცა ქარი ამოვარდა,შეცივდა და შეიშმუშნა, ხელების ფათურით ცდილობდა საბანი გადაეფარა,მაგრამ ვერაფერს ახერხებდა. მოუწია თვალები გაეხილა,გამოფხიზლდა,დაუბანელობამ შეაწუხა და აბანოში შევიდა. წყალი დაარეგულირა და დუშს სახე “მიუშვირა’’
მერე თავის გრძელ,ლამაზ ფეხებს აკვირდებოდა,ფიქრობდა დიანას ადრინდელ შემოთავაზებაზე,რომ მოდელი გამხდარიყო,თუმცა არ უნდოდა,ვერ ბედავდა,ეშინოდა.
თავი გააქნია
და ლოგინში შეძვრა საცვლებით.
ვერ და ვერ მოიბრუნა ძილი.
ადგა და სასერინოდ წასვლა გადაწყვიტა.
შავი ელასტიკი,მაისური და ჟაკეტი ჩაიცვა. ნაიკის შავი ბოტასები მოირგო. თმა უბრალოდ გაიშალა. სარკის წინ დატრიალდა და რაღაცნაირად შეათვალიერა თავისი თავი. ტუმბოზე დადებული ყურსასმენი და ტელეფონი აიღო და დაბლა უხმაუროდ ჩავიდა.
მანანას მოცემული ფული აღარ ქონდა,გარეთ მოუნდებოდა რაღაც. იქვე თაროდან ჩამოიღო ყულაბა,ქვემოდან მის მიერ გახვრეტილი ადგილიდან პატარა ქაღალდი გამოაძრო და 10 ლარიანი გამოაძვრინა. მერე ისევ თავის ადგილას დადო და სახლიდან გავიდა.

ადრე სიბნელის ეშინოდა,მაგრამ ახლა აღარ, ახლა ყველაფერი სულ ფეხებზე ეკიდა,გარდა ძიმკას, დადუს, სალოს და ემასი. მაგრამ აქ ერთი პრობლემაც ააქვს. მათ არ გახადეს ასეთი ანკა,რატომ უნდა ჰყვარებოდა ისინი ? თუმცა მათთან ჰყოფნა სიამოვნებდა,მაგრამ როდემდე გასტანს მათი ურთიერთობა ? ამაზე კი პასუხი არ აქვს.
********************************************************************************
მიუყვებოდა გზას,თან Sting - Shape of my Heart (LCAW Remix)- ის უსმენდა,უყვარდა ეს სიმღერა თითქოს სულიერად ამშვიდებდა.

**************************************************************************************
ელოდა,ელოდა როდის გაიპარებოდა ერთხელაც წამალში.

ღირს გაგრძელებად ?
მოვითხოვ თქვენს კომენტარებს joy ველი პერსონაჟებზე შეფასებებს და საერთოდ ისტორიაზე kissing_heart გავაგრძელო ? მიყვარხართ თქვენი ნია kissing_heart



№1  offline წევრი elene tetruashvili

მაგარია heart_eyes ჩემო ნია , შენ წერ გადასარევად და რატო არ გჯერაა ? heart_eyes

 


№2  offline წევრი (((end)))

elene tetruashvili
მაგარია heart_eyes ჩემო ნია , შენ წერ გადასარევად და რატო არ გჯერაა ? heart_eyes

მიყვარხარ ელუსს ძალიანნ heart_eyes kissing_heart ვნახოთ და რავიცი laughing მგონი ცუდად არ ვწერ stuck_out_tongue_closed_eyes heart_eyes

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent