შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

დასაწყისი (თავი 5)


28-08-2016, 17:26
ავტორი OCEAN.drive
ნანახია 1 389

დილით ადრე გავიღვიძე სარბენად გავედი ქვევით რომ ჩავედი ალექსანდრე იჯდა უკან გამომეკიდა ტემპს ვუმატე მაგრამ მაინც დამეწია
-როგორ ხარ?
-არაჩვეულებრივად.
-მეც კარგად(სულელივით მიღიმოდა)
-მიბრაზდები?
-რაზე?
-გუშინდელზე
-არა.
ამისმერე აღარმახსოვს როგორ წამოვკარი ქვას ფეხი როგორ დავარტყი თავი მიწას თვალები რომ გავახილე მხოლოდ ალექსანდრეს სახე დავინახე ხელში ვყავდი ატაცებული, და სწრაფად მიმსრბენინებდა.
-რა დამემართა?
-არფერიაა დაეცი მე მივხედავ ყველაფერს.
სახში ამიყვანა.
დივანზე დამაწვინა მერე გაიქცა, სპირტი და ბინტი მოიტანა ხელს მიხვევდა მხოლოდ ახლა შევამჩნიე ატყავებული ხელები მერე თავის ძლიერი ტკივილი ვიგძენიდა მეორე ხელი შუბლთან მივიტანე რომდავხედე სისხლიანი იყო არვიცი რა დამემართა თვალები ამემღვრა და ცრემელები წამსკდა თვალებიდან ავქვითინდი გაოცებულმა ალექსანდრემ ამომხედამერე თვალებში სითბო ჩაუდგა, მომიახლოვდა შუბლიდან სისხლი მომწმინდა და თავზე მაკოცა არფერი მითქვია ცრემლებს ვიმშრალებდიდა თეთრ ჭერს მივჩერებოდი ვუყურებდი გამახსენდა ბათუმში რომ ვისვენებდით მე დედა და მამა მაშინ ველოსიპედის ტარება ახლად ნასწავლი მქონდა მახსოვს როგორ ვუმატე ტემპს და ხეს შევასკდი ამას ის მოყვა რომ ველოსიპედი პირდაპირ ტანზე დამეცა ისე ვტიროდი მაშინ 13 წლის ვიყავი მახოსვს მამამ როგორ ამიტაცა ხელში და სახში გამაქანა მაშინ მამა გმირი მეგონა ვFიქრობდი ამ კაცს მთების გადადგმა შეუძლიათქო მეგონა სულ ასე იქნებოდა სულ ჩემ გვერდით დამიცავდა ყველაფრისგან მაშინ მხოლოდ მისი ხმა ჩამესმოდა მამა, მე შენთან ვარ ყველაფერი აკრგად იქნება ამის შემდეგ ალეხსანდრე პირველი კაცია რომლის მკლავებშიც აღმოვჩნდი.
მერე წამოვდექი წავალ მეთქი დაბნეულმა, ვიგრძენი როგორ დამეხვა თავბრუ ალექსანდრემ ხელი მომკიდა დამაწვინა და შემაგულიანა აქ იყავი მითხრა მკაცრი ხმით არ შეგეხები პირობას გაძლევ მიუხედავად იმისა რომ გამიჭირდება თვალებში ეშმაკუნები დასთამაშევდა.
ასდგომას ვერ ვახერხებდი დედაა არ ინერვიულებდა რადგან 7 ზე უკვე სამსახურში იყო მეკი 8 ზე ვბრუნდებოდი სახში როცა დავრბოდი ამიტომ სახში არვინ მელოდა.
დამეძინა როცა გამოვიღვიძე კედელზე მიჭედებულ მწვანე საათს შევხედე 12 საათი იყო
ძილისგუდა მომიახლოვდა ალექსანდრე და ხელში ამიყვანა შენ რა სულ გაგიკდი ?
სულაც არა უბრალოდ არმინდ აკიდევ წაიქცე სამზარეულოსკენ გამაქანა და სკამზე ჩამომსვა თვალს ვერ ვაცილებდი რა ოსტატურად ამზადებდა საუზმეს.
-რას აკეთებ? საჭირო არა მე წავალ.
-არა ვერსად ვერ წახვალ სანამ ამას არ შეჭამ ომლეტს ვამზადებ. მიყვარს სტუმარს რომ კარგად ვექცევი.
-ხო გეტყობა ალბათ შენ ქერა შეყვარებულსაც ასე უმზადებ ყოველ დილით ომლეტებს ( უფრო მოხერხებულად ჩავჯექი სავარძელში ცალი ფეხი სკამზე ავწიე და მაგიდაზე დადებულ პურს გადავწვდი მადაზე მოსული)
-მოგშიებია აი უკვე მზადაა (თეფშზე ფადმოდო ლამაზად გააწყო პამიდვრით და მაგიდას შემოუჯდა)
ორივე ვილუკმებოდით ვერაფერს იტყვი კარგი ხელი ქონია გავიფიქრე
-რაიყო შენ შეყვარებულზე არ ლაპრაკობ ისე გაატარე ეს თემა ვითომც არფერი.
-იმ გოგოს სახელიც არმახსოვს.
-ახლა გული ამერევა საშინელი ადამიანი ხარ.
წამოვდექი წავედი მე მადლობა ყველაფრისთვის
-რატო მიბრაზდები? შენზე არაფერი ვიცი არც შენ იცი ესე ნუ მაფასებ.
-რაც გიყურებ უკვე შემექმნა გარკვეული წარმდგენები 4 დღეა რაც გადმოვედი და გადმოვედი თუ არა პირველი შენი უხეშობა მომხვდა თვალში.
- მე ალექსანდრე ალბექიონი ვარ 20 წლის აქ მარტო ვცხოვრობ ერთი წელია უკვე.
-საერთოდ არმაინტერესებს.
- ნიტა რამე დავაშავე?
ხმა არ ამოვიღე, კედელთან მიმიმწყვდია და თვალებში შემომხედა ვიცი რომ ისე გინდივარ როგორც მე ნუ თამაშობ.
-რამხელა წარმოდგენა გაქვს თავზე ხელები გაწიე.
კარი გავაღე და კიბები ავირბინე სახში რომ ავედი მამამ დამირეკა
დღეს ჩემი მამიდაშვილი ნინის დაბადებისდღე ყოფილა სულ არ მახსოვდა ნინი ჩემზე ერთი წლით უფროსია მამა მიულოცეო გავუთიშე თუ არა მამას ტელეფონი ნინის დავურეკე ბევრი ვილაპარაკეთ მე და ნინის ყოველთვის კარგი ურთიერთობა გვქონდა ერთად ვართ გაზდილები არვიცი რამ გამომაშტერა არსოდეს მავიწყდებოდა ასეთი ახლობელი ადამიანების დაბადებისდღეები.

ნინიმ დაბადებისდღეზე დამპატიჟა ბევრვიქნებითო ჩემი მეგობრები და მათი მეგობრების მეგობრებიც კიო მოკლედ ვინც ნანხიმყავს თითქმის ყველანი ვიქნებითო.
რამე კარგი უნდა ჩამეცვა ამდენხალხში ჯინსებით ვერგავიდოდი მერე ჩემი ატყავებული ხელი რომ გაამხსენდა და თავი გუნება გამიფუჭდა თავზე პატარა ნაკაწრი მქონდაა აი ხელი კი გახვეული იყო ალბათ საღამომდე არც დამემჩნევათქო თავი გავიმხნევე საფულე ავიღე ხავიცვი და საშოპინგოდ წავედი
ერთი შავი კაბა ვნახე რომელიც ძალიან მომეწონა და შავი ფეხსაცმელები მაღალქუსლებზე
სახში დავბრუნდი და ვიბანავე თმა მაღლა ავიწიე ჩემი ახალი კაბა და ფეხსაცმელი ჩავიცვი ჩანთა ავიღე და გავედი, ტაქსი გავაჩერე.
რვა საათი სრულდებოდა რომ მივედი ნიტას სუნამო ვაჩუქე, ძალიან გაუხარდა როცა შევედი რესტორანში იქაურობა უკვე ხალხით იყო სავსე რესტორანი დახურული ქონდა ამიტომ ვისაც ვხედავდი ყველა ნიტას სტუმარი იყო ცოცხალი ვიგძენი გოგოების მზერა ჩემზე ლაპრაკობდნენ, მერე ბიჭები ნიტა ყველას მაცნობდა მერე ბართან წამიყვანა სადაც სამი ბიჭი იდგა და რაღაცაზე იცინოდნენ ნიტა გაიცანი...
არქონდა ნათქვამი რომ გავშეშდი ალექსანდრე მიყურებდაა ღიმილი სახეზე შეგვაშრა ორივეს გიო, დათო, და ალექსანდრე გიო ჩემი კურსელია ესენი კი მისი მეგობრები, და ასევე ჩემი კარგი მეგობრებიც სიტყვა არქონდა დამთავრებული ალექსანდრეს ხმამაღლა გაეცინა მე და ნიტა მეზობლებივართ გაიცანით მიჭებო ეს ნიტაა ჩემი მეზობელი და ნინის გაიხედა ნინისკენ და ჩემი მამიდაშვილი ყველა იცინოდა მეც ძალით გავიღიმე,გამოვეცალე იქაურობას მალევე. ეს ბიჭი სულ თვალში მეჩხირება
დღეს ბევრი უნდა დამელია სუფრას მივუჯექით ვევიტანდი გრძელ და დატკეპნილ სადღეგრძელოებს ვერ რესტორნის სიტვაციას ერთი სული მქონდა როდის ვიცეკვებდი და დავლევდი
მძულდა როცა დაყვებოდნენ და თანმიმდევრულად ყველაფრის სადღეგრძელოს სვამდნენ ერთი ყბედობდა ჭიქით ხელში დანარჩენები კი ილუკმებოდნენ.
აი ნანატრი დროც დადგა მუსიკა ყველა ცეკვავსს ალეწსანდრეს ვერსად ვხედავდი ბართან წავედი ორი ტეკილა დავლიე და ვისკიც დავაყოლე ახლა ყველაზე კარგად ვგძნობდი თავს საცეკვაოდ გავედი გავხურდი მერე ვიღაცამ ნინის რომანტიული სიმღერა მიუძღვნა რაზეც ყველა ცეკცვავდაა წყვილებში ერთი მაღალი სიმპატიური ბიჭი მომიახლოვდა მეცეკვეო მთხოვა მეც რათქმაუნდა დავთანხმდი დავიანხე კარები როგორ გააღო ალექსანდრემ. უცნობს უფრო მაგრად ავეკარი ტანზე თავი დავადე მხარზე ალექსანდრეს გაშმაგებული მზერა რომ, დავიანხე სურვილი უფრო გამიმძაფრდა მისი ეჭვიანობის უცნობს ლაპრაკი გავუბი ვიცინოდით და ხანხდახან თვალები ალეხსანდრესკენ გამექცეოდა.
ის ჩემკენ მოემართებოდა სუნთქვა გამიხშირდა გულის ცემა ამიჩქარდა აი ისიც ჩემს წინაა, ჩემ კავალერს ბოდიშს უხდის და ადგილის დათმობას თხოვს მერე თავს მიკრავს და ცალი ხელით მიძიდავ თავისკენ.
ყურში ჩამჩურჩულა
-არიცი ნიტა როგორ ვღიზიანდები ახლა როცა ვიცი რომ ორი წუთის წინ სხვა ბიჭს ეცეკვებოდი შენ რა მოგეწონა?
-კი რატომაც არა არაჩვეულებრივი ადამიანია თავაზიანი და რაცმთავარია უხეში არაა.

ჩემო ძვირფასო მკითხველებო, სამწუხაროდ დამაგვიანდა ახალი თავის დადება რადგან თვითონ საიტმა არ მომცა ამის საშვალება, იმედია მოგეწონებათ ახალი თავი ველოდები თქვენ შეფასებებს.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent