შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიყვარული და შურისძიება(17თავი)


31-08-2016, 09:16
ავტორი ♥love love♥
ნანახია 1 865

-მოკლედ ლევან. გუშინ საავადმყოფოში ვიყავი დიანას სანახავად და სანამ მის პალატაში შევიდოდი ექიმმა გამაჩერა და მითხრა რომ მისი მდგომარეობა ძალიან კარგია და უკვე გაწერა შეიძლება, იმიტომ რომ იქ სამუდამოდ ვერ დაიტოვებენ და მთხოვა ვინმე მომეძებნა, რათა მისთვის მიეხედა, მაგრამ უცებ გამახსენდა ერთი რაღაც და მინდა გკითხო: ლევან შეიძლება დიანა ჩვენტან გადმოვიდეს საცხოვრებლად?
-დიანა? ჩვენთან? კი შეიძლება რატომაც არა. პატარა სახლი ჩვენ არ გვაქვსდა რა უჭირს? მაგრამ ქორწილი?
-არაუშავს, ქორწილამდე ერთი კვირაა და მანამ გამოვიყვან და სახლში იყოს, ქორწილსაც დაესწრება. რას იტყვი?
-ძალიან კარგი აზრია, მაშინ რამოდენიმე დღეში გამოვიყვანოთ.

-გამარჯობა ლაშა ძმაო როგორ ხარ?
ვა ლევან? სად დაიკარგე ბიჭო?
-რავი სამსახურში რაღაც საქმეები მაქვს და ვერ ვახერხებდი შეხმიანებას. რაშვები როგორ ხარ?
-რავიცი არამიშავს შენკენ რახდება?
-ცემკენ რავი ცოლი მომყავს და შენთან საქმე მაქვს. ლაშა მინდა რომ ჩემი ხელისმომკიდე იყო? რასიტყვი?
-მე შენი ხელის მომკიდე? ხუმრობ?
-არა. მიდი რა გთხოვ. ჩემი საუკეთესო ძმაკაცი ხარ.
-ხო კარგი ჯანდაბა ჩემს თავს. ვინ მოგყავს ცოლად?
-ვინ და ჩემი მოადგილე მომყავს.
-ვინ თამთა შენ ხოარ გადაირიე ბიჭო?
-არა რა თამთა ახალი თანამშრომელი მარი ჰქვია. კაი აბა ეხლა არ მცალია და იცოდე მოემზადე.

-მარი რას იტყვი ეს კაბა მოგწონს?
-კარგი რა სოფო მე რას მეკითხები? კაბა შენი ასარჩევია დედოფალი შენ ხარ მე კიარა.
-კარგი რა მარი. ამ კაბაზე რას იტყვი?
-ო ღმერთო ჩემო. სუპერ პრინცესა ხარ.
-ხო მართლა ძალიან ლამაზი კაბაა. მეც ძალიან მომწონს. კარგი აი ამ კაბას ვყიდულობ და თუ შეიძლება გამიმზადეთ რა. წამოდი მარი ეხლა ფეხსაცმელები და სამკაულები ვიყიდოთ, მერე სალონში უნდა გავიარო და წინასწარ უნდა შევუთანხმდე.
-გოგო 4 დღით ადრე რა გინდა სალონში.?
-ოჰ შენ რასჩივი წამოდი გამყევი

-გამარჯობა თამთა როგორ ხარ?
-კარგად ზურა შენ? რაიმე ახალი ხდება?
-კი ხდება. 4 დღეში ქორწილი აქვს სოფოს და ლევანს.
-ძალიან კარგი, მადლობა რომ შემატყობინე თუ რაიმე ახალი მოხდება კიდე ან რამე შეიცვლება შემატყობინე, სად აქვთ ქორწილი?
-რესტორანში, მაგრამ ჯერ არვიცი რომელში. მეც დაპატიჟებული ვარ და რომ მეტყვიან შეგატყობინებ.
-კარგი მადლობა. თუ რამე შეიცვლება ან რამე ახალი მოხდება აუცილებლად შემატყობინე.
-ყოველთვის შენს სამსახურში მიგულე თამთა.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent