შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიყვარული და შურისძიება(20თავი)


4-09-2016, 09:02
ავტორი ♥love love♥
ნანახია 1 871

7 მაისი, მშვენიერი დილა ქორწილისთვის, მოღრუბლული და მშვიდი ამინდი. ყველა ქორწილისთვის ემზადებოდა, განსაკუთრებით სიძე-დედოფალი. ყველა კარგ ხასიათზე იყო. სოფო ძალიან ლამაზად გამოიყურებოდა, უხდებოდა სადედოფლო კაბა და მსუბუქი მაკიაჟი. ლევანსაც უხდებოდა კლასიკური ტანისამოსი. ორივე ძალიან საყვარელები იყვნენ. მაგრამ სიძე-პატარძალი და ხელის მომკიდეები ძალინ ნერვიულობდნენ.
1საათზე მაჩის ბიუროში ხელი მოაწერეს, ყველა ულოცავდა მათ შეუღლებას. შემდეგ რესტორან ,,პლაზა“ ში წავიდნენ. ყველაფერი ლამაზად იყო, მაგიდები 350 კაცზე იყო გაშლილი. სიძე-პატარძლისთვის კი 7 სართულიანი ტორტი იყო გამზადებული. ყველა ბედნიერი იყო. დიანაც მშვენიერ ხასიათზე იყო, უამრავი მეგობარი გაიჩინა და კარგადაც გაერთო.
-გამარჯობა შვილო, გილოცავ და ყოველტვის ბედნიერებას გისურვებთ.
-მადლობა დედა, გაიხარე.
-რის მადლობა შვილო ძალიან მიყვარხარ ყოვეთვის წარმატებებს გისურვეთ ცხოვრებაში. ჭირში და ლხინში ერთან ყოფილიყავით და ყოველთვის გაგეგოთ ერთმანეთის გასაჭირი, ღმერთმა მშვიდობა მოგცეთ.
-ძალიან დიდი მადლობა.
-არაფრის შვილო ეხლა კი ლევან მიიღე დედის სიურპრიზი, იმედი მაქვს მოგეწონებათ, სად არიან ჩემი მოცეკვავეები?
-ვაიმე რა მაგარია, ლევან ნახე.
-ვიცი მართლაც ძალიან მაგარია. ყველაზე მაგარი დედა მყავს რა. დიდი მადლობა დედა, მართლაც ძალინ მაგარი იყო.
-რის მადლობა შვილო. მინდოდა როგორმე მესიამოვნებინა თქვენთვის და უცებ ეს მომაგონდა, შეიძლება უბრალო იყო, მაგრამ რავიცი...
-არა რას ამბობთ, პირიქით მე ძალიან მომეწონა და დიდი მადლობა.
-უკაცრავად რომ გაწყვეტინებთ, მართლაც კარგი სანახაობა ვნახეთ და დამეთანხმებით რომ რომ ყველას ყურადღება მიიქცია და მოგეწონათ, მეც მომეწონა, მაგრამ თუ უკვე საჩუქრების დარიგებაზე გადავედით მინდა რომ სიძე-პატარძალმა, ჩვენგან ხელის მომკიდეებისგან, ლაშასა და მარიამისგან მიიღონ საჩუქარი, თუ შეიძლება ჩაგვირთეთ მუსიკა.
-ლევან ამათ ხედავ შენ რა დღეში არიან? ან ამ სიმღერის ტექსტი სადღა მოიფიქრეს? ვაიმე რა მაგარია.
-სოფო სოფო შეხედა? აუ ეს მაგარი იყო. მაგარია.
-უუუუუუუ, ძალიან მაგარია.
-ყოჩაღ. მაგარი იყო, ეს სადღა მოიფიქრეთ? თან თქვენ ხომ ერთმანეთს არ იცნობთ?
-ბოდიში მოიხადე სოფო რა, ირაკლის მეგობრებში ვნახე და იქედან გავიცანი, და გადავწყვიტეთ პატარა სიურპრიზი გაგვეკეთებინა ამაში ლაშაც დამეტანხმა და მერე ეს მოვიფიქრეთ. მოგეწონა?
-ვაიმე ჩემი ყოჩაღი გოგო ხარ, რათქმაუნდა მომეწონა, ძალიან მაგარი იყო.
-ლაშა ეს საიდან მოიფიქრე ან მარიამი საიდან გაიცანი?
-სოფოს მეგობრებში ვნახე და იქედან მერე გადავწყვიტეთ ეს გაგვეკეთებინა. იმედი მაქვს მოგეწონა.
-კი ძმაო მართლა ძალინ მაგარი იყო, ყოჩაღ არ ველოდით ამას.
ქორწილმა მართლაც ძალინ მაგრად ჩაიარა, ყველანი გაერთნენ და დაიღალნენ კიდეც. ქორწილი 12 საათზე დამთავრდა და სოფო და ლევანიც სახლში წავიდნენ.


აი ახალი თავი. ხშირად წერია კომენტარებში რომ პატარა თავებს ვდებ და გეტყვით რაც ხდება. ეს ისტორია სხვა საიტზეც მიდევს და იწედან ვაკოპირებ თითო-თითო თავს როგორც იქ მიწერია,.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent